JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161115/342974-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='www.slaboszow.pl' target='_blank'>www.slaboszow.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 342974 - 2016
              z dnia 2016-11-15 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Słaboszów: Odbiór, transport i zagospodarowanie  odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Słaboszów oraz utworzenie i prowadzenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina  Słaboszów, krajowy numer identyfikacyjny
              29101067100000, ul.
              Słaboszów 
              57,
              32218  
              Słaboszów, woj.
              małopolskie, państwo
              Polska, tel.
              413 847 900, e-mail
              , faks
              413 847 915.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.slaboszow.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />www.slaboszow.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty nalezy składaćw formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy w Słaboszowie, Słaboszów 57, 32-218 Słaboszów</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Odbiór, transport i zagospodarowanie  odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Słaboszów oraz utworzenie i prowadzenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie  odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Słaboszów oraz utworzenie i prowadzenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zgodnie z przepisami :
&gt; ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j Dz.U. z 2016 r. poz. 250 z późn.zm.)
&gt; rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych
&gt;  rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów,
&gt; rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r, w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
&gt; Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Nr VII/111/15 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 30 marca 2015 r. zmieniającą uchwałę nr XXV/398/12 z dnia 2 lipca 2012 r. z późniejszymi zmianami
&gt; Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Słaboszów przyjętego uchwałą Nr XIV/95/2016 z dnia 29 czerwca 2016 r. 
2. Wspólny słownik zamówień CPV:
     - 90.00.00.00-7 Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i  usługi ekologiczne,
     - 90.50.00.00-2 usługi  związane z odpadami,
     - 90.53.30.00- 2  usługi gospodarki   odpadami,
     - 90.51.40.00-3 usługi recyklingu odpadów
     - 90.51.20.00-9 usługi transportu odpadów
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:                                                                  1) odbiór niesegregowanych odpadów komunalnych /zmieszanych/ o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w pojemnikach przy budynkach mieszkalnych. Szacunkowa ilość odpadów zmieszanych  około 200 ton rocznie.
2) odbiór odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny i ich zagospodarowanie takich  jak: papier i tektura w tym opakowaniowe, szkło, w tym opakowaniowe, tworzywa sztuczne, w tym opakowaniowe, opakowania wielomateriałowe, metal, w tym opakowaniowe, odpady budowlane i rozbiórkowe nie wymagające pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót, odpady wielkogabarytowe, odpady niebezpieczne, przeterminowane leki, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny. Szacunkowa ilość odpadów segregowanych  około 140  ton na rok.
3) utworzenie i prowadzenie  Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (GPSZOK)
1. Wykonawca zobowiązany jest utworzyć i prowadzić na terenie gminy Słaboszów Gminny Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zapewniający odbiór co najmniej raz w miesiącu następujących odpadów komunalnych:
a) opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych
b) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
c) zużyte opony
d) szkło
e) baterie i akumulatory
f) zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu
g) urządzenia zawierające freony
h) odpady zielone
i) odpady wielkogabarytowe
j) tworzywa sztuczne
k) mieszaniny metali
2. Zamawiający dopuszcza możliwość utworzenia i prowadzenia GPSZOK na terenie gminy sąsiedniej, na nieruchomości do której wyłoniony w drodze przetargu Wykonawca będzie posiadał tytuł prawny.
4)  wyposażenie nieruchomości  w pojemniki  i worki do zbierania odpadów komunalnych:
-szacunkowa ilość pojemników o pojemności  120l i  240 l -   sztuk  około 900.
-szacunkowa ilość worków  na selektywne zbieranie odpadów komunalnych frakcji suchejo pojemności 120 l      4000 sztuk  w ciągu miesiąca.
4.Wykonawca jest zobowiązany do:
a) uzyskania następujących poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia łącznie papieru, metalu, tworzywa sztucznego i szkła
 w 2017 r. -   20 %, w 2018 r.-  40 %
b) uzyskania następujących poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych
w 2017 r. -   45 % , w 2018 50 %
c) nieprzekroczenia dopuszczalnego poziomu masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania  tj poziomu 45%  w 2017 r. 40% w 2018 r. w stosunku do wynoszącej 186,6 Mg/rok masy tych odpadów wytworzonych w 1995 r. na terenie Gminy Słaboszów.
Wykonawca jest zobowiązany do wykazania stopnia osiągnięcia każdego z powyższych poziomów  za rok 2017 w terminie do 31 stycznia 2018 r., za rok 2018 w terminie do 31 stycznia 2018 r.
IV. Charakterystyka gminy Słaboszów
1. Powierzchnia gminy Słaboszów wynosi 77 km2
2.Przyjmuje się, że systemem zostanie objętych szacunkowo 3710 osób:
- zamieszkałych  w zabudowie jednorodzinnej i  wielorodzinnej / 3 budynki/
Dziaduszyce dom Nauczyciela - 15 osób
Rzemiędzice budynek komunalny -4 osoby
Dziaduszyce- budynek komunalny -8 osób
- nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Słaboszów obejmującej 20 sołectw : Buszków, Dziaduszyce, Grzymałów, Ilkowice, Janowice, Jazdowice, Kalina Wielka, Kropidło, Maciejów, Nieszków, Raszówek, Rędziny-Borek, Rędziny Zbigalskie, Rzemiędzice, Słaboszów, Śladów, Słupów, Święcice, Wymysłów, Zagorzany.
V. Zakres odbierania odpadów.                                                                   -  Odbiór odpadów zmieszanych, odpadów segregowanych oraz odpadów specyficznych:
a) odbiór odpadów zmieszanych.
1.	Usługa obejmuje wyposażenie nieruchomości w znormalizowane pojemniki do zbierania odpadów zmieszanych odbiór i wywóz odpadów gromadzonych w tych pojemnikach.
2. 	Częstotliwość odbioru odpadów zmieszanych wg zapisów Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Słaboszów przyjętego uchwałą Nr XIV/95/2016 z dnia 29 czerwca 2016 r.  1 raz w miesiącu.
3. 	Ustala się jeden pojemnik na jedno gospodarstwo domowe o pojemności   120l lub 240 l . Szacowana ilość odpadów zmieszanych bez uwzględnienia segregacji odpadów około 200 ton rocznie.
4. 	Do zbierania okresowo zwiększonej ilości odpadów komunalnych, oprócz typowych pojemników i kontenerów, mogą być używane odpowiednio oznaczone worki z tworzyw sztucznych, udostępniane przez przedsiębiorcę świadczącego usługi na wywóz odpadów komunalnych po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i miejscu ich odbioru.
5. 	Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości w pojemniki w nieprzekraczalnym terminie do dnia 01.01.2017r.
6.	Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ustalonego przez siebie harmonogramu odbioru odpadów zmieszanych z poszczególnych nieruchomości Zamawiającemu do dnia 01.01.2017 r. oraz każdorazowo informowania i uzgadniania z Zamawiającym zmian w ww. harmonogramie.
7. 	Pozostałe szczegółowe wymagania wymieniono w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Słaboszów stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji.
8. 	Zebrane odpady zmieszane należy dostarczyć do jednej z instalacji wskazanej, dla regionu do którego należy Gmina Słaboszów w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Dla Województwa Małopolskiego.
9. 	Zamawiający zastrzega sobie prawo do telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o konieczności wywozu odpadów. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wywozu odpadów, nie później niż wciągu 2 dni od powiadomienia przez Zamawiającego.
10.	Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencję zebranych odpadów i przedstawiać informacje o ilości i jakości zebranych odpadów do Urzędu Gminy w Słaboszowie zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi.
11. 	Rozliczenie finansowe z wykonawcą następować będzie w systemie miesięcznym za dany miesiąc faktycznego odbioru. Warunkiem płatności będzie prawidłowo wystawiona faktura VAT wraz z kartami przekazania zmieszanych odpadów komunalnych do właściwej regionalnej instalacji.
12.	Wykonawca oświadcza, że zakres zamówienia określony w ust. 1-11 nie budzi wątpliwości. Wykonawca wyklucza możliwość powoływania się na niezrozumienie zakresu oraz treści przedmiotu umowy jako podstawę roszczeń o zwiększenie wynagrodzenia oraz potwierdza, że nie będzie żądał podwyższenia wynagrodzenia wskutek złego oszacowania zakresu lub kosztów prac, nawet gdyby w czasie zawarcia umowy nie można było ich przewidzieć.
b) odbiór odpadów zbieranych selektywnie w workach .
1. 	Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów zbieranych selektywnie systemem workowym na terenie gminy Słaboszów:
	odpady komunalne z papieru, tektury, szkła, tworzyw sztucznych, metalu, wielomateriałowe (w tym opakowaniowe) zbierane selektywnie odbierane: w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej - 1 raz w miesiącu,  
2. 	Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości w pojemnik 120l na jedno gospodarstwo domowe na odpady które nie da się wysegregować oraz następujące rodzaje i kolory worków do gromadzenia odpadów segregowanych:
a)	worek  niebieski  z przeznaczeniem do zbierania makulatury /papier i tektura/jeden worek na jedno gospodarstwo domowe na miesiąc,
b)  worek  zielony do zbierania  szkła i opakowań szklanych, jeden worek na jedno gospodarstwo domowe na miesiąc,
c)  worek żółty  z przeznaczeniem do zbierania tworzyw sztucznych, metali oraz opakowań metalowych i wielomateriałowych  dwa worki  na jedno gospodarstwo domowe na miesiąc,
d)  worek pomarańczowy  z przeznaczeniem do zbierania pieluch jednorazowych typu pampers/według zapotrzebowania/
e)  worek brązowy  z przeznaczeniem do zbierania  odpadów zielonych /według zapotrzebowania/
3. 	Szacowana ilość odpadów segregowanych około 140 ton na rok.
4. 	Ilość potrzebnych worków (o poj. 120l ) dostarczanych dla gospodarstw domowych w ciągu miesiąca wynosi szacunkowo 4000 sztuk.
5. 	Ww. worki winny być wykonane z materiału zapewniającego wytrzymałość na dany rodzaj zbieranego odpadu oraz posiadać nadruk informujący o rodzaju zbieranych w nich odpadów.
6. 	Worki do selektywnej zbiórki odpadów muszą być dostarczone do właścicieli nieruchomości w nieprzekraczalnym terminie do 01.01.2017 r., a następnie przy każdym odbiorze danego rodzaju odpadu.
      Worki powinny spełniać następujące wymagania:
     - posiadać pojemność 120 l,
     - być odporne na rozerwanie  wytrzymałość minimum 30 kg,
     - być odporne na działanie niskich temperatur oraz środków chemicznych,
7. 	Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzania właściwości segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości, zgodności zbierania odpadów z przedłożoną przez właściciela nieruchomości deklaracją. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o nieprawidłowościach dotyczących segregacji odpadów w przypadku każdej stwierdzonej nieprawidłowości.
8.	Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ustalonego przez siebie harmonogramu odbioru odpadów segregowanych z poszczególnych nieruchomości Zamawiającemu do dnia 01.01.2017 r. oraz każdorazowo informowania i uzgadniania z Zamawiającym zmian w ww. harmonogramie.
9. 	Zebrane posegregowane odpady należy przekazać do recyklingu lub odzysku podmiotowi prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów oraz przedstawić informację o ilości zebranych i przekazanych do recyklingu odpadów do Urzędu Gminy w Słaboszowie zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi.
10. 	Zamawiający zastrzega sobie prawo do telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o konieczności wywozu odpadów. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wywozu odpadów, nie później niż wciągu 2 dni od powiadomienia przez Zamawiającego.
11.	Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencję zebranych odpadów i przedstawiać informacje o ilości i jakości zebranych odpadów do Urzędu Gminy w Słaboszowie zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi.
12. 	Rozliczenie finansowe z wykonawcą następować będzie w systemie miesięcznym za dany miesiąc faktycznego odbioru. Warunkiem płatności będzie prawidłowo wystawiona faktura VAT wraz z kartami przekazania poszczególnych rodzajów odpadów segregowanych do właściwego posiadacza odpadów w rozumieniu Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
13.	Wykonawca oświadcza, że zakres zamówienia określony w ust. 1-12 nie budzi wątpliwości. Wykonawca wyklucza możliwość powoływania się na niezrozumienie zakresu oraz treści przedmiotu umowy jako podstawę roszczeń o zwiększenie wynagrodzenia oraz potwierdza, że nie będzie żądał podwyższenia wynagrodzenia wskutek złego oszacowania zakresu lub kosztów prac, nawet gdyby w czasie zawarcia umowy nie można było ich przewidzieć.
c) odbiór odpadów specyficznych.
1. 	Odbiór z częstotliwością co najmniej dwa razy w roku (wiosną i jesienią) powstałych na terenie nieruchomości wyselekcjonowanych odpadów komunalnych następujących rodzajów:
a. 	odpady wielkogabarytowe i zużyte opony,
b. 	zużyte baterie i akumulatory,
c.	zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
d.	inne odpady niebezpieczne (np. puszki po lakierach, opakowania po środkach ochrony roślin, przeterminowane leki ).
2. 	Odbiór na indywidualne zamówienie odpadów budowlano-remontowych i rozbiórkowych powstałych w wyniku prowadzenia drobnych robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót do właściwego organu administracji.
3. 	Szacowane ilości odpadów specyficznych:
Rodzaj odpadów	Ilość 
Odpady wielkogabarytowe:15 Mg/rok
Odpady niebezpieczne:3 Mg/rok
Odpady budowlane:40 Mg/rok

4.	Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ustalonego przez siebie harmonogramu odbioru odpadów specyficznych z poszczególnych nieruchomości Zamawiającemu do dnia 01.01.2017 r. oraz każdorazowo informowania i uzgadniania z Zamawiającym zmian w ww. harmonogramie.
       Zamawiający udostępni Wykonawcy, który wygra przetarg przed zawarciem umowy na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia, wykaz posesji do obsługi.
5. 	Zebrane posegregowane odpady należy przekazać do recyklingu podmiotowi prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania określonych rodzajów odpadów oraz przedstawić informację o ilości zebranych i przekazanych do recyklingu odpadów do Urzędu Gminy w Słaboszowie zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi.
6. 	Zamawiający zastrzega sobie prawo do telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o konieczności wywozu odpadów. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wywozu odpadów, nie później niż wciągu 2 dni od powiadomienia przez Zamawiającego.
7. 	Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencję zebranych odpadów i przedstawiać informacje o ilości i jakości zebranych odpadów do Urzędu Gminy w Słaboszowie zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi.
8. 	Rozliczenie finansowe z wykonawcą następować będzie w systemie miesięcznym za dany miesiąc faktycznego odbioru. Warunkiem płatności będzie prawidłowo wystawiona faktura VAT wraz z kartami przekazania poszczególnych rodzajów odpadów do właściwego posiadacza odpadów w rozumieniu Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
       Ponadto wykonawca poda informację o pojemnikach lub workach zawierających odpady niezgodne z ich przeznaczeniem/ odpady zmieszane zamiast zbiórki selektywnej/ jak i dokładną  lokalizację danego punktu odbioru odpadów , właściciela nieruchomości.
9. Wykonawca oświadcza, że zakres zamówienia określony w ust. 1-8 nie budzi wątpliwości. Wykonawca wyklucza możliwość powoływania się na niezrozumienie zakresu oraz treści przedmiotu umowy jako podstawę roszczeń o zwiększenie wynagrodzenia oraz potwierdza, że nie będzie żądał podwyższenia wynagrodzenia wskutek złego oszacowania zakresu lub kosztów prac, nawet gdyby w czasie zawarcia umowy nie można było ich przewidzieć.
VI. Termin realizacji zamówienia.
Od 1 stycznia 2017 r. do  31 grudnia 2018 r.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90500000-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>90514000-3,
                90512000-9,
                90533000-2,
                90500000-7<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 01/01/2017
                    data zakończenia: 31/12/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania /w przypadku oferty wspólnej każdy Wykonawca musi spełnić warunek tj. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych wydane na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach na okres, co najmniej objęty przedmiotem zamówienia oraz aktualne zezwolenie starosty  na transport odpadów komunalnych, wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia  2012 r. o odpadach (Dz.U z 2013, poz. 21 ze zm.)<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a) wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000zł,                                                                     b) posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (w przypadku oferty wspólnej każdy Wykonawca musi spełnić warunek)
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
a.w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wykonywali, co najmniej jedną usługę w zakresie odbioru odpadów komunalnych w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy lub wykonują usługi w tym zakresie (w przypadku oferty wspólnej co najmniej jeden z Wykonawców musi wykazać się wymaganym doświadczeniem w zakresie powierzonego mu zakresu - w zakresie przedmiotu zamówienia).
Do wykazu dołączą dokumenty potwierdzające usługi zostały wykonane. Dokumentami tymi jest poświadczenie lub inne dokumenty jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.  
b.posiadają specjalistyczny sprzęt do wykonywania zamówienia (w przypadku oferty wspólnej warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców) określony w zestawieniu wymienionym w SIWZ,
c.spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122) (w przypadku oferty wspólnej warunek musi być spełniony przez wszystkich Wykonawców).
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">- aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego  potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert,  
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />- wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu/ów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), (w przypadku oferty wspólnej co najmniej jeden z Wykonawców musi wykazać się wymaganym doświadczeniem w zakresie powierzonego mu zakresu - w zakresie przedmiotu zamówienia), 
-wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (według wzoru - stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ); (w przypadku oferty wspólnej warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców). Wykonawca może polegać na potencjale innych podmiotów, w tym przypadku zobowiązany jest przedstawiać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia,
-opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający  ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (w przypadku oferty wspólnej każdy Wykonawca musi spełnić warunek)<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">- aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych wydane na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach na okres, co najmniej objęty przedmiotem zamówienia oraz zezwolenie na transport odpadów komunalnych wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, (w przypadku oferty wspólnej każdy Wykonawca musi spełnić warunek)
- zezwolenie organu właściwego terytorialnie za zbieranie i magazynowanie odpadów w Gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny,
-oświadczenie o spełnieniu wymagań zgodnych z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 121) (według wzoru  stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ) (w przypadku oferty wspólnej każdy Wykonawca musi spełnić warunek),
- informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 200 000 zł wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
-formularz ofertowy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ),
- w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika, dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.Zamawiający  wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł / słownie: pięć tysięcy złotych/ 
2.Termin wniesienia wadium upływa dnia 25.11.2016 do godziny 9.30
Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art.45 ust. 6 pzp, w przypadku wpłaty wadium w pieniądzu  przelewem  na rachunek zamawiającego: Nr 80 85910007 0190 0770 0882 0026 Zwrot wadium nastąpi na zasadach zgodnych z art. 46 pzp.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego w pok. Nr 7 u Skarbnika Urzędu Gminy lub dołączyć do oferty.</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności </td><td>20</td></tr><tr><td>liczba dni działania GPSZOK w miesiącu </td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy. Zakres przewidywanych zmian dotyczy zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 25/11/2016, godzina: 09:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              oferty sporządzone w języku polskim<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com