JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161115/343292-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.zsz1.edu.pl/zamowienia-publiczne' target='_blank'>http://www.zsz1.edu.pl/zamowienia-publiczne</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 343292 - 2016
              z dnia 2016-11-15 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Biała Podlaska: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie sukcesywnej dostawy artykułów spożywczych dla warsztatów szkolnych oraz internatu szkolnego Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Białej Podlaskiej<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej, krajowy numer identyfikacyjny
              17893300000, ul.
              ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 
              36,
              21500  
              Biała Podlaska, woj.
              lubelskie, państwo
              Polska, tel.
              833 436 606, e-mail
              , faks
              833 436 606.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://www.zsz1.edu.pl/zamowienia-publiczne<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Szkoła</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.zsz1.edu.pl/zamowienia-publiczne</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.zsz1.edu.pl/zamowienia-publiczne</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />ul. Marszaka Józefa Piłudskiego 36, 21-500 Biała Podlaska</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie sukcesywnej dostawy artykułów spożywczych dla warsztatów szkolnych oraz internatu szkolnego Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Białej Podlaskiej<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZSZnr1.272.1.16 <br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b><br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>15000000-8<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>03142500-3,
                03200000-3<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              462906.55<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy(zał. nr 5)</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków w postępowaniu (art. 25a ust. 1 ustawy Pzp)(zał. nr 1)<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Oferta (zał. nr 1); formularz asortymentowo - cenowy (zał. nr 2); Wykaz podwykonawców o udzielenie zamówienia  sukcesywnej dostawy artykułów spożywczych dla warsztatów szkolnych oraz internatu szkolnego Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Białej Podlaskiej (zał nr 4); Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (zał nr 6)</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Przewiduje się zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku:
1. Zmian korzystnych dla Zamawiającego,
2. Zmiany cen na skutek:
zastosowania waloryzacji GUS wskaźnikiem cen towarów i usług konsumpcyjnych za kwartał poprzedni,
3. Zmiany nazwy produktu Zamawiający dopuszcza w trakcie realizacji umowy możliwość zakupu artykułów równoważnych, tzn. takich, które nie zostały wymienione w formularzu cenowym, a odpowiadają ich wartościom, różniąc się nazwą lub producentem. 
4. Zmiany stawek VAT które zostaną wprowadzone w trakcie obowiązywania umowy.
5. Zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności ceny na wniosek wykonawcy. 
6. Zmiany o których mowa wprowadza się w drodze pisemnych uzgodnień na wniosek danej strony. <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 22/11/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>JAJA<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	jaja klasa L	szt 33000
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>03142500-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  11220.00<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Mięso, produkty mięsne, wędliny<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	baleron*	kg	5
2	boczek surowy	kg	15
3	boczek wędzony parzony	kg	20
4	boczek wędzony surowy	kg	40
5	filet królewski z indyka*	kg	5
6	filet z indyka świeży	kg	10
7	filet z kurczaka surowy	kg	1200
8	flaki 0,9 kg	szt.	40
9	golonki wieprzowe	kg	10
10	kabanosy cienkie z różnych rodzajów mięsa 120g 	szt.	40
11	kabanosy*	kg	20
12	kaczka	kg	5
13	karkówka wieprzowa surowa bez kości	kg	300
14	kiełbasa biała parzona*	kg	50
15	kiełbasa krakowska*	kg	170
17	kiełbasa podwawelska*	kg	270
18	kiełbasa szynkowa*	kg	660
20	kiełbasa śląska*	kg	10
21	kiełbasa toruńska*	kg	10
22	kości schabowe	kg	1200
23	kurczak świeży	kg	800
24	łopatka wieprzowa surowa bez kości	kg	1250
25	mięso mielone  wieprzowo-wołowe	kg	200
26	nogi wieprzowe	kg	10
27	ogonówka*	kg	270
28	parówki*	kg	50
29	pasztet drobiowy 50g   	szt.	100
30	pierś z kurczaka wędzona parzona	kg	120
31	podgardle	kg	5
32	podudzia z kurczaka	kg	700
33	polędwica drobiowa	kg	120
34	polędwica sopocka*	kg	180
35	polędwiczki wieprzowe	kg	100
36	porcje rosołowe z kurczaka	kg	375
37	salami  0,30kg w białej osłonie	kg	4
38	schab wieprzowy surowy bez kości	kg	1050
39	skrzydła z kurczaka	kg	3
40	słonina	kg	45
41	smalec kostka 200g	kg	120
42	szponder wołowy	kg	300
43	szynka gotowana*	kg	200
45	szynka konserwowa	kg	120
46	szynka parmeńska           0,10 kg	szt.	20
47	szynka wędzona*	kg	180
48	szynka wieprzowa surowa bez kości	kg	570
49	szynka z beczki*	kg	10
50	udo z kurczaka (ćwiartka)	kg	300
51	udziec wołowy	kg	20
52	wątróbka drobiowa	kg	2
53	wątróbka wieprzowa	kg	3
54	żeberka wieprzowe mięsne paski	kg	20
55	żeberka wieprzowe mięsne trójkąty	kg	20
* zgodnie z Dziennikiem Ustaw RP, Warszawa, dnia 28 sierpnia 2015r., poz.1256 , Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015r. W sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty (przetwory mięsne zawierające co najmniej 70% mięsa i nie więcej niż 10 g tłuszczy w 100g produktu gotowego do spożycia)
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15100000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  115243.15<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Ryby<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	łosoś mrożony płaty	kg	10
2	łosoś wędzony filet	kg	3
3	łosoś wędzony plastry 200g	kg	20
4	łosoś wędzony sałatkowy 250g	kg	25
5	makrela wędzona	kg	55
6	paprykarz z łososiem 135g	szt	236
7	paprykarz z makrelą 135g	szt	236
8	pstrąg świeży	kg	50
9	ryba mrożona miruna b/s	kg	370
10	ryba mrożona miruna z/s	kg	1160
11	szczupak świeży	kg	20
12	śledzie solone b/s 0,5kg	kg	20
13	śledzie solone b/s 1kg	kg	70
14	tuńczyk puszka  170g	szt	70
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15200000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  30740.91<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Owoce i warzywa: świeże oraz przetworzone<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	ananas świeży	szt	30
2	ananas w puszce  565g 	szt	365
3	arbuz	kg	100
4	awokado	szt	10
5	bakłażan	kg	40
6	banany	kg	1550
7	bazylia świeża	szt	30
8	borówka amerykańska 250g	szt	20
9	botwina	szt	30
10	brokuł	szt	240
11	brokuł mrożony 2,5kg	kg	70
12	brzoskwinie świeże	kg	100
13	brzoskwinie w puszce 820g 	szt	200
14	bukiet jarzyn mrożony  2,5kg	kg	100
15	buraki czerwone	kg	1650
16	cebula	kg	1800
17	cebula czerwona	kg	80
18	cebulka marynowana  300g 	szt	30
19	chrzan korzeń	kg	10
20	chrzan tarty 290g 	szt	300
21	cukinia	kg	30
22	cykoria	szt	10
23	cytryny	kg	700
24	czereśnia	kg	5
25	czosnek główka	szt	250
26	czosnek granulowany  80g 	szt	40
27	dynia świeża	kg	120
28	dżem brzoskwiniowy niskosłodzony 280g - 40g owoców w 100g produktu 	szt	100
29	dżem czarna porzeczka niskosłodzony 280g- 40g owoców w 100g produktu 	szt	300
30	dżem truskawkowy niskosłodzony 280g- 40g owoców w 100g produktu	szt	30
31	dżem wiśniowy niskosłodzony 280g- 40g owoców w 100g produktu	szt	300
32	fasola biała drobna	kg	170
33	fasola biała średnia	kg	30
34	fasola konserwowa  400g 	szt	10
35	fasolka szparagowa 	kg	100
36	fasolka szparagowa mrożona 2,5kg	kg	30
37	frytki 2,5 kg	kg	100
38	granat	szt	20
39	grejpfruty	kg	5
40	groch łuskany 	kg	65
41	groszek konserwowy 400ml 	szt	230
42	groszek mrożony 2,5kg	kg	60
43	gruszki	kg	900
44	gruszki marynowane (słoik) 540g 	szt	5
45	grzyby suszone 0,02 kg	szt	250
46	imbir korzeń	kg	0,5
47	imbir marynowany (słoik)360g 	szt	3
48	jabłka	kg	5000
49	kalafior	szt	220
50	kalafior mrożony 2,5kg	kg	215
51	kapusta biała	szt	150
52	kapusta biała	kg	1100
53	kapusta czerwona	kg	155
54	kapusta kiszona 	kg	1100
55	kapusta pekińska	kg	385
56	kapusta włoska	szt	60
57	ketchup łagodny 500ml  o zawartości pomidorów nie mniejszej niż 120 g na 100g produktu 	szt	530
58	ketchup pikantny500ml  o zawartości pomidorów nie mniejszej niż 120 g na 100g produktu l	szt	400
59	kiełki rożne rodzaje 50g 	szt	10
60	kiwi	kg	180
61	kolendra świeża	szt	5
62	kompot czarna porzeczka 0,9l 	szt	700
63	kompot śliwkowy  0,9l 	szt	200
64	kompot truskawkowy 0,9l 	szt	300
65	kompot wiśniowy0,9l 	szt	600
66	koncentrat pomidorowy 200g 	szt	400
67	koncentrat pomidorowy 30%  0,9l  	szt	200
68	koper suszony 20g 	szt	10
69	koper świeży	szt.	1150
70	kukurydza konserwowa  425g 	szt	560
71	limonki	kg	15
72	mak	kg	10
73	maliny mrożone 2,5kg	kg	40
74	maliny świeże -opakowanie 0,5kg	szt	30
75	mandarynki	kg	500
76	marchew koktajlowa 2,5kg	kg	15
77	marchew kostka mrożona 2,5kg	kg	250
78	marchew świeża	kg	2950
79	marmolada 500g  	szt	120
80	masa makowa  800g	szt	10
81	melon	szt	20
82	mieszanka kompotowa 2,5 kg	kg	250
83	mięta świeża	szt	100
84	mix sałat	szt	220
85	morele suszone 100g 	szt	30
86	natka pietruszki świeża	szt	850
87	natka suszona  20g 	szt	90
88	nektarynki	kg	50
89	Ogóreczki małe w zalewie octowej 300g 	szt	15
90	ogórek zielony	kg	920
91	ogórki kiszone 0,5 kg	szt	400
92	ogórki konserwowe 0,9 l 	szt	475
93	ogórki małosolne	kg	50
94	oliwki 140g                        	szt	100
95	oregano świeże	szt	10
96	orzechy laskowe 100g 	szt	10
97	orzechy pinii 100 g	szt	15
98	orzechy pistacje	kg	2
99	orzechy włoskie  100g 	szt	100
100	papryka konserwowa 0,9l 	szt	420
101	papryka świeża 	kg	450
102	pestki dyni 100 g	szt	130
103	pieczarki	kg	1250
104	pieczarki konserwowe 280g 	szt	60
105	pietruszka korzeń	kg	650
106	Pikle 295 g	szt	20
107	płatki migdałowe 100g 	szt	200
108	pomarańcze	kg	780
109	pomidory koktajlowe 0,25 kg	szt	100
110	pomidory suszone (słoik) 285g 	szt	100
111	pomidory świeże	kg	1200
112	por	kg	500
113	powidła śliwkowe  330 g	szt	5
114	rabarbar	kg	50
115	rodzynki 100g 	szt	200
116	rozmaryn świeży	szt	20
117	rukola	szt	70
118	rzepa biała	kg	100
119	rzodkiew czarna	kg	50
120	rzodkiewka	szt	750
121	sałata lodowa	szt	80
122	sałata ozdobna	szt	200
123	sałata zielona	szt	1350
124	seler konserwowy 280g 	szt	250
125	seler naciowy	szt	10
126	seler świeży	kg	800
127	sezam 100g 	szt	20
128	siemię lniane 	kg	2
129	słonecznik łuskany	kg	50
130	soczewica	kg	90
131	soczewica czerwona 400g	szt	5
132	soja 400g	szt	5
133	sok  owocowy 2 l  	szt	400
134	sok owocowy kartonik 200 ml	szt	8000
135	susz owocowy 500g 	szt	20
136	syropy owocowe zagęszczane 0,5 l	szt	20
137	szczaw konserwowy 0,9l 	szt	45
138	szczaw konserwowy 290g 	szt	15
139	szczypior	szt	700
140	szparagi (słoik)  180g 	szt	2
141	szpinak mrożony rozdrobniony 0,45 kg	szt	450
142	szpinak świeży 150g	szt	10
143	śliwki suszone 100g 	szt	100
144	śliwki węgierki	kg	350
145	truskawki mrożone 2,5 kg	kg	350
146	truskawki świeże	kg	250
147	tymianek świeży	szt	20
148	warzywa mrożone paski 2,5kg	kg	200
149	winogron	kg	100
150	wiśnie mrożone 2,5kg	kg	10
151	zestaw do kiszenia w pęczkach	szt	10
152	ziemniaki	kg	14000
153	żurawina 280g  słoik	szt	80
154	żurawina suszona 	kg	50
155	żurawina suszona 150g  	szt	20
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15300000-1, 03200000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  151382.76<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Produkty mleczarskie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	jogurt wielozbożowy 150g (różne smaki)	szt	300
2	jogurt grecki 350g 	szt	50
3	Jogurt naturalny 3 kg	szt	10
4	jogurt naturalny 350 g 	szt	1000
5	jogurt naturalny 5 kg 	szt	50
6	Jogurt owocowy 150g	szt	800
7	jogurt owocowy 130g (różne smaki) 	szt	850
8	jogurt szkolny  ( różne smaki) 125g	szt	850
9	kefir 1kg	szt	20
10	Lody 1 l  różne smaki	szt	100
11	Lody 5 l  różne smaki	szt	5
12	Masło klarowane 1000 g	szt	20
13	Masło klarowane 250 g	szt	20
14	Masło klarowane 500 g	szt	20
16	masło śmietankowe 200g 	szt	1050
17	maślanka 1l	szt	5
18	mleko 2% butelka 1l 	szt.	1700
19	Mleko 2% dla baristów	szt	500
20	mleko 2% karton 1l 	szt	2000
21	mleko słodzone puszka  530g	szt	60
22	mleko w proszku 500g 	szt	20
23	mleko zsiadłe 0,5 l 	szt.	150
24	Ser biały chudy 200 g	kg	200
25	ser biały półtłusty 0,5 kg krajanka 	kg	200
26	ser biały półtłusty 0,5 kg sypki 	kg	100
27	ser biały półtłusty  200g	kg	680
28	ser biały sernikowy PRESIDENT (wiadro 1 kg) lub równoważny 	kg	50
29	ser biały tłusty mielony (w pałce) I 500g 	kg	30
30	ser biały tłusty  1kg 	kg	50
31	ser CAPRII  220g 	szt	10
32	Ser Cheddar plastry 150 g	szt	50
33	ser FETA 270g 	szt	300
34	ser GORGONZOLA 200 g	szt	10
35	ser gouda 	kg	30
36	ser MASCARPONE 250g	szt	50
37	ser MOZARELLA kulka 100g	szt	150
38	ser MOZARELLA mini kulki 150g	szt	30
39	ser pleśniowy BRIE 120g 	szt	30
40	ser sałatkowy FETA APETTITA 200g (różne smaki)	szt	30
41	ser śmietankowy 200g 	szt	150
42	ser topiony (bloczek)  100g	szt	200
43	Ser topiony  plastry 150 g 	szt	20
44	ser twarogowy z ziołami 150 g  	szt	300
45	ser żółty edamski 	kg	240
46	ser żółty salami  (blok do 1,5 kg) 	kg	490
47	ser żółty wędzony 	kg	20
48	ser żółty wędzony w formie rolady	kg	20
49	Serek homogenizowany waniliowy 150 g	szt	800
50	Serek różne smaki 150 g 	szt	850
51	serek smakowy (różne smaki) 125g 	szt	50
52	śmietana 12%  200 g 	szt	2500
53	śmietana 30% 1000 ml 	szt	200
54	śmietana 30% 500 ml 	szt	600
55	śmietana do zup i sosów 12% 400g  	szt	700
56	śmietana do zupy 18% 400g  	szt	1300
57	śmietanka do kawy 10*10g 	szt	580
58	śmietanka spray  250 ml 	szt	10
* Produkty mleczne zawierające nie więcej niż 13,5 g cukru/100g, bez dodatku substancji słodzących i zawierające nie więcej niż 10 g tłuszczu w 100g oraz 0,4g sodu / 1g soli w 100g/ml produktu gotowego do spożycia.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15500000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  56907.60<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Rożne produkty spożywcze<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	amoniak 30g 	szt.	5
2	aromaty do ciasta  4,5g 	szt.	400
3	barwniki spożywcze 5 g	szt	30
4	batony czekoladowe  42g 	szt,	20
5	batony  PRINCESSA, PRINCE POLO 36g lub równoważne	szt.	50
6	bazylia 10g 	szt.	130
7	bezy drobne 0,10 kg l	szt.	80
8	biszkopty  120g 	szt.	20
9	bombonierka Merci 250 g lub równoważna	szt	30
10	bombonierka Rafaello 150g lub równoważna	szt	20
11	budyń rożne smaki 41g 	szt.	800
12	chałwa waniliowa 50 g	szt	30
13	chili 15g 	szt.	5
14	ciasto francuskie  275g 	szt	40
15	cukier brązowy 0,5kg	szt	30
16	cukier kryształ 1 kg	kg	1700
17	cukier puder 0,4 kg	kg	400
18	cukier waniliowy 16g	szt.	50
19	cukierki czekoladowe	kg	5
20	cukierki krówki	kg	30
21	cukierki kukułki	kg	10
22	cynamon 20g 	szt.	100
23	cząber otarty 10 g  	szt	30
24	czekolada do fontanny 1 kg (biała i mleczna)	szt	8
25	czekolada gorzka WEDEL 100g lub równoważna	szt	500
26	czekolada mleczna  WEDEL 100g lub równoważna	szt. 	40
27	delicje 140g WEDEL lub równoważne	szt.	70
28	draże (kamyki orzechowe 80g,draże mleczne70g )	szt	30
29	drobne cukierki (lentilki, żelki, jajeczka czekoladowe, kamyki orzechowe)	kg	20
30	drożdże (kostka 0,10kg)	kg	40
31	Estragon 10 g 	szt.	10
32	fix do śmietany- stabilizator śmietany 9g 	szt.	700
33	galaretki różne smaki 79g 	szt.	1200
34	gałka muszkatołowa mielona 15 g 	szt.	90
35	glukoza 75 g	szt	10
36	gorczyca 30g  	szt	10
37	goździki 15g 	szt.	10
38	groszek ptysiowy 80g 	szt.	10
39	herbata granulowana 100g 	szt	250
40	herbata owocowa piramidki LIPTON 10szt. lub równoważna	szt	250
41	herbata  LIPTON 100 szt. lub równoważna	szt.	50
42	herbata LIPTON 25 szt. lub równoważna	szt.	70
43	herbata  LIPTON 50 szt. lub równoważna	szt.	150
44	herbatniki szkolne JUTRZENKA Pettit Beurre100g lub równoważne	szt.	1400
45	imbir  15g l	szt.	40
46	jałowiec  15g 	szt.	20
47	kakao Decomorreno 150 g lub równoważne	szt	150
48	kakao Decomorreno 80 g lub równoważne	szt	150
49	kakao granulowane  Puchatek 300g lub równoważne	szt.	10
50	kakao WEDEL 80g lub równoważne	szt.	340
51	kasza gryczana 1kg	kg	220
52	kasza jaglana  1kg 	kg	40
53	kasza jęczmienna średnia 1kg	kg	190
54	kasza kukurydziana  400 g 	szt	60
55	kasza kus-kus  300g 	kg	10
56	kasza manna 1kg	kg	70
57	kasza pęczak 1 kg	kg	30
59	kawa CAPUCCINO MOCATE 110g lub równoważna	szt.	10
60	kawa Inka 150g	szt.	105
61	kawa naturalna  TCHIBO EXLUSIVE mielona 250g lub równoważna	szt.	200
62	kawa naturalna  TCHIBO EXLUSIVE ziarnista 250g lub równoważna	szt.	70
63	kawa rozpuszczalna  JACOBS KRONUNG GOLD 200g lub równoważna	szt	100
64	kawa rozpuszczalna  NESCAFE 200g lub równoważna	szt	200
65	kisiel różne smaki  40g 	szt.	100
66	kleik ryżowy NESTLE 160g lub równoważny	szt.	40
67	kminek  20g 	szt	5
68	koncentrat buraczany butelka  300 ml 	szt	30
69	kotlet sojowy 100g 	szt	15
71	krakersy LAJKONIK 180g lub równoważne	szt.	30
72	krem czekoladowy  NUTELLA 350g lub równoważny	szt.	40
73	krem czekoladowy  NUTELLA 630g lub równoważny	szt.	10
74	kurkuma 20g 	szt.	40
75	kwasek cytrynowy 25g 	szt.	200
76	lentilki, filutki 20g 	szt	30
77	liść laurowy 40g 	szt.	80
78	Lubczyk  30 g 	szt	30
79	majeranek  40g 	szt.	250
80	majonez  Winiary 400g lub równoważny	szt.	500
81	majonez  Winiary 700g lub równoważny	szt.	290
82	mąka żytnia  1 kg typ 720	kg	50
83	makaron  muszelki 250g 	szt.	150
84	makaron  nitka cięta 500g LUBELLA lub równoważny	szt.	200
85	makaron gwiazdki 250 g  LUBELLA lub równoważny	szt.	300
86	makaron krajanka 1 kg  	szt.	150
87	makaron krajanka  0,25 kg 	szt.	600
88	makaron łazanki LUBELLA 0,5 kg lub równoważny	szt.	170
89	makaron pióra penne LUBELLA 0,4 kg lub równoważny	szt.	150
90	makaron razowy LUBELLA świderki, penne 400g lub równoważny	szt.	230
91	makaron rurki Cannelloni 250g 	szt	10
92	makaron ryżowy nitki 200g  	szt.	30
93	makaron spaghetti LUBELLA 0,5 kg lub równoważny	szt.	200
94	makaron świderki LUBELLA 0,5 kg lub równoważny	szt.	500
96	makaron wstążki  LUBELLA 0,5kg lub równoważny	szt.	200
97	margaryna KASIA 250 g lub równoważna 	kg	250
98	margaryna zwykła  250g 	kg	400
99	masło roślinne  250g (kubek) 	szt	2200
100	mąka kukurydziana 400g 	szt	10
102	mąka pszenna wysoko glutenowa, nisko glutenowa i o średniej zawartości glutenu 1kg 	kg	2520
103	mąka z pełnego przemiału ziarna -trzy zboża1kg 	kg	50
104	mąka ziemniaczana 1kg 	kg	200
105	migdały 100 g  	szt	30
106	miód pszczeli wielokwiatowy 360 g	szt	150
107	miód pszczeli wielokwiatowy 900 ml	szt	200
108	miód sztuczny  370g 	szt	150
109	musli SANTE 350g lub równoważne	szt	10
110	musztarda francuska 185 g 	szt.	80
111	musztarda stołowa  200g 	szt.	140
112	ocet balsamiczny  250g 	szt	5
113	ocet  0,5l 	szt.	100
114	ocet winny 250ml 	szt.	5
115	olej uniwersalny 0,5 l   o zawartości kwasów jednonienasyconych powyżej 50% i zawartości kwasów wielonienasyconych poniżej 40% 	litr	500
116	olej uniwersalny 0,9 l   o zawartości kwasów jednonienasyconych powyżej 50% i zawartości kwasów wielonienasyconych poniżej 40% 	szt.	700
117	oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia 0,5l 	szt.	100
118	oregano  40g 	szt.	65
119	otręby pszenne Sante 150 g lub równoważne	szt	10
120	papryka w proszku ostra  50g 	szt.	85
121	papryka w proszku słodka  50g 	szt.	155
122	Perełki (różne rodzaje)	szt	70
123	pieprz kolorowy  50g 	szt	20
124	pieprz naturalny czarny mielony  50g 	szt.	275
125	pieprz naturalny czarny ziarnisty  50g 	szt.	30
126	pieprz ziołowy 100g 	szt.	40
127	płatki kukurydziane NESTLE 500g lub równoważne	szt.	140
128	płatki migdałowe 100 g  	szt	150
129	płatki owsiane górskie 400g 	szt.	70
130	posypka do ciast (różne rodzaje)	szt	50
131	proszek do pieczenia  30 g 	szt.	500
132	przyprawa CURRY 20g 	szt.	20
133	przyprawa do bigosu  20 g 	szt.	20
134	przyprawa do flaków  20 g 	szt.	10
135	przyprawa do grilla 20g 	szt.	10
136	przyprawa do gyrosa 30g 	szt.	20
137	przyprawa do karkówki  20 g	szt.	30
138	przyprawa do piernika 25g 	szt.	130
139	przyprawa do wieprzowiny 0,5 kg	szt	4
140	przyprawa do ziemniaków  50g 	szt.	100
141	przyprawa do żeberek  25g 	szt.	25
142	przyprawa Magi 1l 	szt.	5
143	przyprawa rozmaryn  15g 	szt.	15
144	przyprawa TZAZIKI  20g 	szt.	200
145	ryż brązowy 1kg 	kg	95
146	ryż długoziarnisty 1kg	kg	250
147	ryż paraboliczny 1kg	kg	290
148	soda  80g 	szt.	90
149	sos deserowy 1 l 	szt.	5
150	sos deserowy  200g 	szt.	20
151	sos pieczeniowy torebka 30 g	szt	40
152	sos sojowy  (jasny, ciemny) 150 ml	szt.	8
153	sól drobna jodowana	kg	450
154	sól kamienna	kg	5
156	sól peklowana  50g 	szt.	20
157	sól morska	kg	20
158	Makaron TORTELINI  250g 	szt.	100
159	tortilla  245g 	szt	10
160	tymianek  10g 	szt.	55
161	Vegeta  0,2 kg	szt	20
162	Vegeta naturalna, przyprawa warzywna do potraw 150 g	szt	150
163	wafle tortowe  150g 	szt.	40
164	wiórki kokosowe 100g 	szt.	80
165	zacierka  200g 	szt.	135
166	zarodki pszenne 150g  	szt	20
167	ziele angielskie   50g 	szt.	230
168	zioła prowansalskie  40g 	szt.	60
169	zupki chińskie  85g 	szt.	20
170	żelatyna 50g 	szt.	250
171	żurek w proszku  60g	szt.	80
172	żurek zakwas- butelka 0,5l 	szt.	40
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15800000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  74014.13<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Pieczywo<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	bułka grahamka 60 g	szt	2500
2	bułka hod-dog 90g	szt	1000
3	bułka paluch 90g	szt	3000
4	bułka razowa 60 g	szt	1500
5	bułka słodka 100 g	szt	1000
6	bułka sucha	szt	850
7	bułka tarta	kg	400
8	bułka wrocławska 200g	szt	100
9	bułka z ziarnami słonecznika  80 g	szt	2500
10	bułka ze szpinakiem 70 g	szt	2500
11	bułka zwykła 50g	szt	3000
12	bułka żytnia 50g	szt	27500
13	chleb orkiszowy 300 g	szt	2000
14	chleb razowy krojony 500g	szt	1000
15	chleb razowy krojony 500g ze słonecznikiem	szt	1200
16	chleb swojski 1000  g	szt	20
17	chleb tostowy	szt	40
18	chleb zwykły krojony 500g	szt	2200
19	rogal maślany 0,10 g	szt	40
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15810000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  17765.00<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>Napoje<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	COCA-COLA 1 litr 	szt	500
2	napój FANTA 1 litr 	szt	500
3	napój SPRITE 1 litr 	szt	500
4	woda mineralna 5 litrów niegazowana	szt	80
5	woda mineralna gaz. 0,5 litra 	szt	250
6	woda mineralna ng 0,5 litra 	szt	250
7	woda mineralna gaz. 1,5 litra	szt	200
8	woda mineralna ng 1,5 litra 	kg	200
9	kwas chlebowy 2l  	szt	10
10	napój Tymbark 0,5 l 	szt	500
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15980000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  5633.00<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com