JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161116/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161116/343930-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='www.bip.st.bialysto.wrotapodlasia.pl' target='_blank'>www.bip.st.bialysto.wrotapodlasia.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 343930 - 2016
              z dnia 2016-11-16 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Białystok: wykonanie operatów szacunkowych<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Starostwo Powiatowe w  Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny
              5066398300000, ul.
              ul. Borsucza 
              2,
              15569  
              Białystok, woj.
              podlaskie, państwo
              Polska, tel.
              85 740 39 51, e-mail
              , faks
              85 740 39 82.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.powiatbialostocki.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br />nie dotyczy</div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.st.bialysto.wrotapodlasia.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Wymagane jest przesyłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.  Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.<br />
                Adres:
                <br />Starostwo Pwiatowe w Białymstoku. ul. Borsucza 2, 15-569 Białystok</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>wykonanie operatów szacunkowych<br /><b>Numer referencyjny: </b>OR.272.16.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b><br />nie dotyczy<br /><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />4<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową) położonych na terenie powiatu białostockiego opisanych poniżej.

Część A
Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości  zabudowanej stanowiącej własność Skarbu Państwa, opisaną poniżej:  
Nieruchomość oznaczona jako działka nr 339/2 o pow. 0,1407 ha, położona w Surażu przy ul. Zabłudowskiej 22, zabudowana budynkiem murowanym, 2-kondygnacyjnym, podpiwniczonym o  powierzchni  użytkowej  623 m2, kubatura - 2675 m3,  powierzchnia zabudowy  259,2 m2. W budynku znajdują się 4 lokale mieszkalne 
o powierzchni: 34,04 m2 (3 izby), 81,30 m2 (6 izb), 58,20 m2 (4 izby), 54,50 m2 (4 izby),  oraz pomieszczenia biurowe o powierzchni 85,40 m2 (12 pomieszczeń). Powierzchnia użytkowa piwnic  215,9 m2 (13 pomieszczeń w tym garaż dwustanowiskowy), powierzchnia użytkowa parteru - 203 m2, powierzchnia  użytkowa I piętra  204,4 m2. Dla nieruchomości gruntowej urządzona jest księga wieczysta BI1B/00039190/8.
Określenie wartości wyżej wymienionych nieruchomości jest niezbędne do ustalenia ceny sprzedaży lokali wraz 
z udziałem w nieruchomości wspólnej.
1.W ramach zamówienia należy:
1.1 Sporządzić inwentaryzację budynku zlokalizowanego na  nieruchomości gruntowej oraz innych elementów nieruchomości poprzez ustalenie ilości lokali i ich przeznaczenia;
1.2  Ustalić udziały w nieruchomości;
1.3 Sporządzić dokumentację odrębnie dla każdej nieruchomości ( szkice budynków i lokali, rzuty kondygnacji wraz z oznaczeniem lokali i ich części  oraz pomieszczeń przynależnych i pomieszczeń wspólnych), niezbędną w przyszłości do zbycia wyodrębnionych lokali, jak również urządzenia im ksiąg wieczystych;
1.4 Wykonać wycenę poszczególnych lokali.

Część B
Wykonanie  operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową) położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących:
nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały  pod drogi   w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych  - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania;  przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku  w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm):

1.Obręb Bojary gmina Turośń Kościelna  14 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr AR.6740.3.2.2016 z dnia 06.04.2016r.(droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:
1.	działka 321/1 o pow. 0,0254 ha, brak informacji o KW, sygn. 199.2016;
2.	działka 345/1 o pow. 0,0057 ha, BIIB/00033996/6, sygn. 212.2016;
3.	działka 367/1 o pow. 0,0060 ha, brak informacji o KW, nie żyje, sygn. 195.2016;
4.	działka 353/1 o pow. 0,0057 ha, działka 368/1 o pow. 0,0051 ha,  brak informacji o KW, sygn. 194.2016;
5.	działka 301/1 o pow. 0,0058 ha, działka 362/1 o pow. 0,0091 ha, brak informacji o KW , sygn. 201.2016;
6.	działka 355/5 o pow. 0,0037 ha, działka 355/3 o pow. 0,0358 ha, brak informacji o KW , sygn. 206.2016;
7.	działka 302/1 o pow. 0,0080 ha, działka 363/1 o pow. 0,0132 ha, brak informacji o KW , sygn. 211.2016;
8.	działka 333/1 o pow. 0,0053 ha, brak informacji o KW, sygn. 224.2016;
9.	działka 291/1 o pow. 0,0026 ha, brak informacji o KW, sygn. 227.2016;
10.	działka 289/1 o pow. 0,0105 ha, brak informacji o KW, sygn. 229.2016;

2.Obręb Łaś Toczyłowo gmina Zawady  24 działki, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr AR.6740.3.3.2016 z dnia 10.03.2016r.(droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:
1.	działka 87/26 o pow.0,0047 ha, LM1Z/00018102/5, sygn. 154.2016;
2.	działka 144/25 o pow.0,0100 ha, LM1Z/00004439/5, sygn. 155.2016;
3.	działka 75/8 o pow.0,0010 ha, LM1Z/00023365/4, sygn. 156.2016;
4.	działka 77/6 o pow.0,0004 ha, działka 77/8 o pow.0,0005 ha LM1Z/00006571/6, sygn. 157.2016;
5.	działka 82/9 o pow.0,0471 ha, LM1Z/00009502/3, sygn. 158.2016;
6.	działka 84/9 o pow.0,0092 ha, LM1Z/00024965/7, sygn. 159.2016;
7.	działka 83/6 o pow.0,0073 ha, LM1Z/00011336/5, sygn. 160.2016; 
8.	działka 80/15 o pow.0,0109 ha, działka 80/19 o pow.0,0028 ha, działka 81/11 o pow.0,0070 ha, działka 81/9 o pow.0,0097 ha,  brak informacji o KW, sygn. 161.2016; 
9.	działka 78/11 o pow.0,0021 ha,  działka 79/11 o pow.0,0034 ha, działka 78/3 o pow.0,0110 ha, brak informacji o KW, sygn. 162.2016;
10.	działka 79/13 o pow. 0,0043 ha,  działka 79/16 o pow. 0,0007 ha, działka 79/17 o pow. 0,0020 ha, LM1Z/00020875/1, sygn. 163.2016;
11.	działka 80/13 o pow.0,0081 ha, działka 80/17 o pow.0,0020 ha, brak informacji o KW, sygn. 164.2016;
12.	działka 144/21 o pow. 0,0127 ha, brak informacji o KW, działka 144/23 o pow. 0,0102 ha, LM1Z/00012952/6, sygn. 165.2016;
13.	działka 69/8 o pow. 0,0023 ha, LM1Z/00024490/5, działka 69/10 o pow. 0,1165 ha, brak informacji o KW,  sygn. 166.2016;

3.Obręb Olmonty gmina Juchnowiec Kościelny  9 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr AR.6740.3.6.2016 z dnia 30.05.2016r.(droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:
1.	działka 96/4 o pow.0,0092 ha, BI1B/00045866/3,  sygn. 259.2016;
2.	działka 21/4 o pow.0,0049 ha, BI1B/00006530/4, sygn. 260.2016;
3.	działka 20/17 o pow.0,0044 ha BI1B/00006548/3, sygn. 261/2016;
4.	działka 98/8 o pow.0,0046 ha,  działka 98/9 o pow.0,0004 ha, BI1B/00097215/4, sygn. 262.2016;
5.	działka 97/5 o pow.0,0035 ha, działka 97/6 o pow.0,0053 ha, rak informacji o KW, sygn.263.2016; 
6.	działka 20/13 o pow.0,0090 ha, działka 20/15 o pow.0,0023 ha, BI1B/00079822/0, sygn. 264.2016.
Razem  47 działek
Część C
Wykonanie  operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową) położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących:
nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały  pod drogi   w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych  - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania;  przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku  w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm):
1.Obręb m. Zabłudów gmina Zabłudów  6 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr AR.6740.3.5.2016 z dnia 26.04.2016r.(droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:
1.	działka 151/14 (ark.12) o pow.0,0560 ha, brak informacji o KW, sygn. 240.2016;
2.	działka 151/18 (ark.12) o pow.0,0039 ha, BI1B/00215738/0, sygn. 241.2016;
3.	działka 151/16 (ark.12) o pow.0,0174 ha BI1B/00217336/6, sygn. 242.2016;
4.	działka 150/1 (ark.12) o pow.0,0134 ha, BI1B/00105904/1, sygn. 243.2016;
5.	działka 149/4 (ark.12) o pow.0,0077 ha, BI1B/00098908/6, sygn. 244.2016;
6.	działka 154/2 (ark.9) o pow.0,1126 ha, BI1B/00032943/3, sygn. 245.2016;

2.Obręb Rudnia  gmina Czarna Białostocka  13 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr AR.6740.03.3.2015 z dnia 17.06.2016r.(droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:
1.	działka 25/3 o pow.0,0047 ha, brak informacji o KW,  sygn. 246.2016;
2.	działka 24/1 o pow.0,0048 ha, brak informacji o KW, sygn. 247.2016;
3.	działka 17/1 o pow.0,0013 ha BI1B/00210257/9, sygn. 248/2016;
4.	działka 3/1 o pow.0,0024 ha,  BI1B/00031575/5, sygn. 249.2016;
5.	działka 5/12 o pow.0,0024 ha, BI1B/00191422/7, sygn.250.2016; 
6.	działka 5/14 o pow.0,0023 ha, BI1B/00186967/1, sygn. 251.2016;
7.	działka 5/16 o pow.0,0032 ha, BI1B/00194308/3, sygn.252.2016; 
8.	działka 5/10 o pow.0,0114 ha, BI1B/00123818/3, sygn. 253.2016;
9.	działka 5/8 o pow.0,0074 ha, BI1B/00123819/0, sygn.254.2016; 
10.	działka 45/14 o pow.0,0042 ha, BI1B/00063886/1, sygn. 255.2016;
11.	działka 46/3 o pow.0,0154 ha, BI1B/00026396/8, sygn. 257.2016;
12.	działka 242/5 o pow.0,0626 ha, działka 242/6 o pow.0,0151 ha BI1B/00116333/7, sygn.258.2016. 
Razem  19 działek
Część D
Wykonanie  operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących:
nieruchomości gruntowych  niezabudowanych, uprzednio wywłaszczonych na rzecz Skarbu Państwa  w związku z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi o ich zwrot w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, oznaczonych jako działki nr:
339/16 o pow. 0.1929 ha położonej w obrębie m. Supraśl;
1915/2 o pow. 0.0246 ha położonej obręb 6 m. Białystok;
2668/3 o pow. 0.0015 ha położonej w obrębie m. Wasilków;
1673/1, 1673/3, 1673/4, 1673/5, 1673/6, 1673/7, 1673/8 o łącznej  pow. 0.4376 ha położonej obręb 6 m. Białystok,
oraz nieruchomości gruntowych oznaczonych jako działki nr 469/5, 469/17 położonych w obrębie Sobolewo gm. Supraśl  w celu ustalenia odszkodowania z tytułu ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości  w trybie przepisów art. 124, art. 128 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71319000-7<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 20/12/2016<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                 Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy  w tym okresie wykonał min. :
- w odniesieniu do części A należy przedstawić min. 1 zamówienie dotyczące wyceny gruntów zabudowanych.  Wycena winna być wykonana na zamówienie organów administracji publicznej 
w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami administracyjnymi. 
 - w odniesieniu do części B i C  min. dwa zamówienia (po 2 w odniesieniu do każdej z części B, C) dotyczące wyceny gruntów przejętych pod drogi publiczne, wyceny te winny być wykonane na zamówienie organów administracji publicznej i  w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami w trybie przepisów ustawy z dnia z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. W przypadku składania ofert do każdej części  B, C,  należy przedstawić 4 wykonane zamówienia (jedną umowę należy traktować jako jedno zamówienie).
- w odniesieniu do części D należy przedstawić min. 1 zamówienie dotyczące wyceny gruntów uprzednio wywłaszczonych, a aktualnie przeznaczonych do zwrotu.  Wycena winna być wykonana na zamówienie organów administracji publicznej w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami administracyjnymi.
 Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wyznaczone przez niego osoby do realizacji powyższego zamówienia posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania szacowania nieruchomości.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia (Dz. U. z dnia 27 lipca 2016 roku poz. 1126) zamawiający żąda od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów za zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawiając w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 przedmiotowego rozporządzenia, tj:
1)	informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 
2)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 
3)	zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 
4)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 
5)	oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo  w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji  dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 
6)	oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 
7)	oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 
8)	oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; 
9)	oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 

6.9. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 
a)	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów,
1)	o których mowa w pkt. 6.8. ppkt 1   składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 
2)	6.8. ppkt 2-4  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
a)	nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz 
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 
	Dokumenty, o których mowa w pkt 6.9. a. pkt 1 i pkt 2 litera b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 
	Dokument, o którym mowa 6.9. a pkt 2 litera a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 

b)	Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.9. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się tj. dokumenty, o których mowa w pkt 6.9. a.  pkt 1 i pkt 2 litera b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa 6.9. a pkt 2 litera a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 
c)	Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w 6.8. ppkt 1 składa dokument, o którym mowa w 6.9.a pkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 29 lipca 2016 roku stosuje się tj. dokumenty, o których mowa w pkt 6.9 a. pkt 1 i pkt 2 litera b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj. określonych poniżej.
         
 Potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa opisanych w punkcie V SIWZ: 
 - wykaz usług wykonanych  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy.
- wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, 
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Do oferty wykonawca załącza pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym 
w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp (zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ).
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 25/11/2016, godzina: 09:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>A<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości  zabudowanej stanowiącej własność Skarbu Państwa, opisaną poniżej:  
Nieruchomość oznaczona jako działka nr 339/2 o pow. 0,1407 ha, położona w Surażu przy ul. Zabłudowskiej 22, zabudowana budynkiem murowanym, 2-kondygnacyjnym, podpiwniczonym o  powierzchni  użytkowej  623 m2, kubatura - 2675 m3,  powierzchnia zabudowy  259,2 m2. W budynku znajdują się 4 lokale mieszkalne 
o powierzchni: 34,04 m2 (3 izby), 81,30 m2 (6 izb), 58,20 m2 (4 izby), 54,50 m2 (4 izby),  oraz pomieszczenia biurowe o powierzchni 85,40 m2 (12 pomieszczeń). Powierzchnia użytkowa piwnic  215,9 m2 (13 pomieszczeń w tym garaż dwustanowiskowy), powierzchnia użytkowa parteru - 203 m2, powierzchnia  użytkowa I piętra  204,4 m2. Dla nieruchomości gruntowej urządzona jest księga wieczysta BI1B/00039190/8.
Określenie wartości wyżej wymienionych nieruchomości jest niezbędne do ustalenia ceny sprzedaży lokali wraz 
z udziałem w nieruchomości wspólnej.
1.W ramach zamówienia należy:
1.1 Sporządzić inwentaryzację budynku zlokalizowanego na  nieruchomości gruntowej oraz innych elementów nieruchomości poprzez ustalenie ilości lokali i ich przeznaczenia;
1.2  Ustalić udziały w nieruchomości;
1.3 Sporządzić dokumentację odrębnie dla każdej nieruchomości ( szkice budynków i lokali, rzuty kondygnacji wraz z oznaczeniem lokali i ich części  oraz pomieszczeń przynależnych i pomieszczeń wspólnych), niezbędną w przyszłości do zbycia wyodrębnionych lokali, jak również urządzenia im ksiąg wieczystych;
1.4 Wykonać wycenę poszczególnych lokali.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/12/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarncja</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>B<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonanie  operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową) położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących:
nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały  pod drogi   w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych  - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania;  przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku  w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm):

1.Obręb Bojary gmina Turośń Kościelna  14 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr AR.6740.3.2.2016 z dnia 06.04.2016r.(droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:
1.	działka 321/1 o pow. 0,0254 ha, brak informacji o KW, sygn. 199.2016;
2.	działka 345/1 o pow. 0,0057 ha, BIIB/00033996/6, sygn. 212.2016;
3.	działka 367/1 o pow. 0,0060 ha, brak informacji o KW, nie żyje, sygn. 195.2016;
4.	działka 353/1 o pow. 0,0057 ha, działka 368/1 o pow. 0,0051 ha,  brak informacji o KW, sygn. 194.2016;
5.	działka 301/1 o pow. 0,0058 ha, działka 362/1 o pow. 0,0091 ha, brak informacji o KW , sygn. 201.2016;
6.	działka 355/5 o pow. 0,0037 ha, działka 355/3 o pow. 0,0358 ha, brak informacji o KW , sygn. 206.2016;
7.	działka 302/1 o pow. 0,0080 ha, działka 363/1 o pow. 0,0132 ha, brak informacji o KW , sygn. 211.2016;
8.	działka 333/1 o pow. 0,0053 ha, brak informacji o KW, sygn. 224.2016;
9.	działka 291/1 o pow. 0,0026 ha, brak informacji o KW, sygn. 227.2016;
10.	działka 289/1 o pow. 0,0105 ha, brak informacji o KW, sygn. 229.2016;

2.Obręb Łaś Toczyłowo gmina Zawady  24 działki, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr AR.6740.3.3.2016 z dnia 10.03.2016r.(droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:
1.	działka 87/26 o pow.0,0047 ha, LM1Z/00018102/5, sygn. 154.2016;
2.	działka 144/25 o pow.0,0100 ha, LM1Z/00004439/5, sygn. 155.2016;
3.	działka 75/8 o pow.0,0010 ha, LM1Z/00023365/4, sygn. 156.2016;
4.	działka 77/6 o pow.0,0004 ha, działka 77/8 o pow.0,0005 ha LM1Z/00006571/6, sygn. 157.2016;
5.	działka 82/9 o pow.0,0471 ha, LM1Z/00009502/3, sygn. 158.2016;
6.	działka 84/9 o pow.0,0092 ha, LM1Z/00024965/7, sygn. 159.2016;
7.	działka 83/6 o pow.0,0073 ha, LM1Z/00011336/5, sygn. 160.2016; 
8.	działka 80/15 o pow.0,0109 ha, działka 80/19 o pow.0,0028 ha, działka 81/11 o pow.0,0070 ha, działka 81/9 o pow.0,0097 ha,  brak informacji o KW, sygn. 161.2016; 
9.	działka 78/11 o pow.0,0021 ha,  działka 79/11 o pow.0,0034 ha, działka 78/3 o pow.0,0110 ha, brak informacji o KW, sygn. 162.2016;
10.	działka 79/13 o pow. 0,0043 ha,  działka 79/16 o pow. 0,0007 ha, działka 79/17 o pow. 0,0020 ha, LM1Z/00020875/1, sygn. 163.2016;
11.	działka 80/13 o pow.0,0081 ha, działka 80/17 o pow.0,0020 ha, brak informacji o KW, sygn. 164.2016;
12.	działka 144/21 o pow. 0,0127 ha, brak informacji o KW, działka 144/23 o pow. 0,0102 ha, LM1Z/00012952/6, sygn. 165.2016;
13.	działka 69/8 o pow. 0,0023 ha, LM1Z/00024490/5, działka 69/10 o pow. 0,1165 ha, brak informacji o KW,  sygn. 166.2016;

3.Obręb Olmonty gmina Juchnowiec Kościelny  9 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr AR.6740.3.6.2016 z dnia 30.05.2016r.(droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:
1.	działka 96/4 o pow.0,0092 ha, BI1B/00045866/3,  sygn. 259.2016;
2.	działka 21/4 o pow.0,0049 ha, BI1B/00006530/4, sygn. 260.2016;
3.	działka 20/17 o pow.0,0044 ha BI1B/00006548/3, sygn. 261/2016;
4.	działka 98/8 o pow.0,0046 ha,  działka 98/9 o pow.0,0004 ha, BI1B/00097215/4, sygn. 262.2016;
5.	działka 97/5 o pow.0,0035 ha, działka 97/6 o pow.0,0053 ha, rak informacji o KW, sygn.263.2016; 
6.	działka 20/13 o pow.0,0090 ha, działka 20/15 o pow.0,0023 ha, BI1B/00079822/0, sygn. 264.2016.
Razem  47 działek
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/12/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>C<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonanie  operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową) położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących:
nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały  pod drogi   w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych  - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania;  przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku  w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm):
1.Obręb m. Zabłudów gmina Zabłudów  6 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr AR.6740.3.5.2016 z dnia 26.04.2016r.(droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:
1.	działka 151/14 (ark.12) o pow.0,0560 ha, brak informacji o KW, sygn. 240.2016;
2.	działka 151/18 (ark.12) o pow.0,0039 ha, BI1B/00215738/0, sygn. 241.2016;
3.	działka 151/16 (ark.12) o pow.0,0174 ha BI1B/00217336/6, sygn. 242.2016;
4.	działka 150/1 (ark.12) o pow.0,0134 ha, BI1B/00105904/1, sygn. 243.2016;
5.	działka 149/4 (ark.12) o pow.0,0077 ha, BI1B/00098908/6, sygn. 244.2016;
6.	działka 154/2 (ark.9) o pow.0,1126 ha, BI1B/00032943/3, sygn. 245.2016;

2.Obręb Rudnia  gmina Czarna Białostocka  13 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr AR.6740.03.3.2015 z dnia 17.06.2016r.(droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:
1.	działka 25/3 o pow.0,0047 ha, brak informacji o KW,  sygn. 246.2016;
2.	działka 24/1 o pow.0,0048 ha, brak informacji o KW, sygn. 247.2016;
3.	działka 17/1 o pow.0,0013 ha BI1B/00210257/9, sygn. 248/2016;
4.	działka 3/1 o pow.0,0024 ha,  BI1B/00031575/5, sygn. 249.2016;
5.	działka 5/12 o pow.0,0024 ha, BI1B/00191422/7, sygn.250.2016; 
6.	działka 5/14 o pow.0,0023 ha, BI1B/00186967/1, sygn. 251.2016;
7.	działka 5/16 o pow.0,0032 ha, BI1B/00194308/3, sygn.252.2016; 
8.	działka 5/10 o pow.0,0114 ha, BI1B/00123818/3, sygn. 253.2016;
9.	działka 5/8 o pow.0,0074 ha, BI1B/00123819/0, sygn.254.2016; 
10.	działka 45/14 o pow.0,0042 ha, BI1B/00063886/1, sygn. 255.2016;
11.	działka 46/3 o pow.0,0154 ha, BI1B/00026396/8, sygn. 257.2016;
12.	działka 242/5 o pow.0,0626 ha, działka 242/6 o pow.0,0151 ha BI1B/00116333/7, sygn.258.2016. 
Razem  19 działek
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/12/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>D<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonanie  operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących:
nieruchomości gruntowych  niezabudowanych, uprzednio wywłaszczonych na rzecz Skarbu Państwa  w związku z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi o ich zwrot w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, oznaczonych jako działki nr:
339/16 o pow. 0.1929 ha położonej w obrębie m. Supraśl;
1915/2 o pow. 0.0246 ha położonej obręb 6 m. Białystok;
2668/3 o pow. 0.0015 ha położonej w obrębie m. Wasilków;
1673/1, 1673/3, 1673/4, 1673/5, 1673/6, 1673/7, 1673/8 o łącznej  pow. 0.4376 ha położonej obręb 6 m. Białystok,
oraz nieruchomości gruntowych oznaczonych jako działki nr 469/5, 469/17 położonych w obrębie Sobolewo gm. Supraśl  w celu ustalenia odszkodowania z tytułu ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości  w trybie przepisów art. 124, art. 128 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/12/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com