JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161122/347980-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='www.pnr5przedszkolowo.pl' target='_blank'>www.pnr5przedszkolowo.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 347980 - 2016
              z dnia 2016-11-22 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Płońsk: Dostawa artykułów żywnościowych w 2017r. dla Przedszkola Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Przedszkole Nr 5, krajowy numer identyfikacyjny
              13050101700000, ul.
              ul. Wieczorków 
              ,
              09100  
              Płońsk, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              0-23 662 49 26, e-mail
              , faks
              0-23 662 49 26.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.pnr5przedszkolowo.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: jednostka samorządowa przedszkole</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.pnr5przedszkolowo.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.pnr5przedszkolowo.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Przedszkole Nr5  im. Jasia i Małgosi  w Płońsku 09-100 Płońsk ul. Wieczorków 36a - sekretariat</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa artykułów żywnościowych w 2017r. dla Przedszkola Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku<br /><b>Numer referencyjny: </b>Znak sprawy: ZP-PN/1/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />9<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych w 2017r. dla  potrzeb Przedszkola Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku. Przedmiot zamówienia został podzielony na części I - IX, w tym:

CZĘŚĆ  I   MIĘSO I PRZETWORY produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

CZĘŚĆ   II    JAJA jaja 
 

CZĘŚĆ  III   PIECZYWO pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie 

CZĘŚĆ  IV  CIASTA wyroby ciastkarskie i ciasta

CZĘŚĆ   V    JABŁKA   jabłka

CZĘŚĆ   VI    POZOSTAŁE OWOCE I WARZYWA zboże, ziemniaki,  warzywa,  owoce i orzechy

CZĘŚĆ   VII    PRODUKTY  MLECZARSKIE produkty mleczarskie

CZĘŚĆ  VIII    MROŻONE  WARZYWA, OWOCE, POTRAWY produkty głęboko mrożone;  ryby mrożone;  ryby wędzone

CZĘŚĆ   IX     RÓŻNE  ARTYKUŁY  ŻYWNOŚCIOWE ryby przetworzone i konserwowane;  owoce warzywa i podobne produkty;  oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne;  produkty przemiału ziarna, skrobi, i podobne produkty;  różne produkty spożywcze

2.	Szczegółowy wykaz, zakres i wielkość  poszczególnych części zamówienia, oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia części I - IX  stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
3.	Podane ilości towaru są wielkościami szacunkowymi, służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach.
4.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostaw wg asortymentu podanego w ofercie w trakcie realizacji umowy - według własnych potrzeb do limitu posiadanych środków finansowych.
 5.	Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania zamawianych artykułów do siedziby zamawiającego na własny koszt i ryzyko, transportem przystosowanym do przewozu żywności oraz rozładunku towaru i złożenia go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w jego magazynach.
6.	Zamówienia na dostawy bieżące, zgodne z potrzebami Zamawiającego będą składane z min. jednodniowym wyprzedzeniem, telefonicznie, faksem lub w czasie dostawy na dostawę następną. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku, a w uzasadnionych przypadkach na żądanie zamawiającego również w soboty. 
7.	Wskazanie  w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia uzasadnione jest specyfiką  przedmiotu zamówienia a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy  lub równoważny. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
8.	Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są różne artykuły żywnościowe. Dla dostaw opisanych przez Zamawiającego standardy jakościowe nie są ustalane indywidualnie przez Zamawiającego na jego konkretne potrzeby, ale Zamawiający zaspokaja swoje potrzeby poprzez nabywanie towarów ogólnie dostępnych na rynku, powszechnie oferowanych, takich jakie są oferowane wszystkim, ewentualnie zainteresowanym ich zakupem. Różnią się tylko ceną nabycia. Standardy jakości określają dostawy jako dobra popularne, wszędzie na rynku oferowane i wykonywane przez wszystkich wykonawców działających w określonej branży. Można je nabywać bez względu na miejscowość i czas.    Zamawiający uwzględnił koszt cyklu życia zamawianych dostaw  ponoszone w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia poprzez opisany sposób dostawy na koszt Wykonawcy,  wymagania dotyczące okresu przydatności do spożycia oferowanych produktów, gramaturę produktów, sposób pakowania, zastrzeżenie zmienności ilości zamawianych produktów a przede wszystkim niezmienność oferowanej  ceny w okresie realizacji umowy z zastrzeżeniem zmian ustawowych,  wysokości obowiązującej stawki VAT oraz waloryzacji cen jednostkowych na podstawie wskaźnika ogłoszonego przez GUS. 
9.	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>15000000-8<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>15100000-9,
                03142500-3,
                15810000-9,
                15812000-3,
                03222320-2,
                03200000-3,
                15500000-3,
                15896000-5,
                15221000-3,
                15234000-7,
                15200000-0,
                15300000-1,
                15400000-2,
                15600000-4,
                15800000-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunków szczegółowych udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunków szczegółowych udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunków szczegółowych udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą:
1. informacja o podwykonawcach wg Załącznka Nr 3 do SIWZ
2. zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia swoich zasobów wykonawcy - jeżeli dotyczy
3.pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
4. wypełniony formularz cenowy potwierdzający spełnienie wymagań zamawiającego co do oferowanego przedmiotu zamówienia. 
5.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o złożonych ofertach, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp  Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100.00</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Dopuszcza się zmiany w ilościach poszczególnych środków spożywczych określonych w formularzach cenowych w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia się liczby osób korzystających ze stołówki szkolnej.
2.	Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach.
3.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości dostaw wg asortymentu podanego w ofercie w trakcie realizacji umowy - według własnych potrzeb do limitu posiadanych środków finansowych.
4.	Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy określona w oparciu o ceny jednostkowe produktów przedstawione  przez Wykonawcę w formularzach cenowych może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie należne Wykonawcy podlegać będzie automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. 
5.	Za zgodą zamawiającego dopuszcza się waloryzację cen jednostkowych netto według wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych dla żywności i napojów bezalkoholowych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS.
6.	Za zgodą zamawiającego, na pisemny wniosek Wykonawcy cena jednostkowa może być waloryzowana w okresie obowiązywania umowy dwa razy w ciągu roku do wysokości wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych  opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny na stronie internetowej www.stat.gov.pl. 
7.	Ceny jednostkowe produktów Wykonawca może obniżyć w każdym momencie obowiązywania umowy bez wymagalności zawierania aneksu do umowy.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 30/11/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>MIĘSO I PRZETWORY<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przewidywana częstotliwość dostaw :  codziennie   nie później niż do godz. 7.30 rano.
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.  
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
4.	Produkty należy dostarczać w pojemnikach z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, zamkniętych i oplombowanych w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia plomb. Każdy asortyment produktów winien być dostarczony w oddzielnym pojemniku.
5.	Okres przydatności do spożycia dla mięsa winien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego.  
6.	Okres przydatności do spożycia wędlin winien wynosić w dniu dostawy do magazynu zamawiającego nie mniej niż  9/10  gwarancji określonej przez producenta.
7.	Do każdego pojemnika powinna  być dołączona etykieta zawierająca co najmniej  następujące dane:
-  nazwę produktu,
-  termin przydatności do spożycia,
-  nazwę dostawcy  producenta, adres,
-  warunki przechowywania,
-  oznaczenie partii produkcyjnej,
-  oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami 


1.		Karkówka 	60 kg
2.		Boczek surowy	30 kg
3.		Boczek wędzony	10 kg
4.		Wątróbka z indyka 	30 kg
5.		Mięso z indyka 	60 kg
6.		Łopatka b/k wieprz.	300 kg
7.		Schab b/k wieprz.	120 kg
8.		Słonina wieprz	10 kg
9.		Filet drobiowy	180 kg  
10.		Szynka wieprzowa b/kości 	60 kg
11.		Kurczak	300 kg
12.		Korpusy ze skrzydełkami	300 kg
13.		Udo  pałki  	300 kg
14.		Kości wieprzowe 	50 kg
15.		Mięso wołowe b/k	100 kg
16.		Smalec 	100 kg
17.		Kiełbasa cienka śląska, podwawelska	80 kg
18.		Kiełbasa żywiecka	40 kg
19.		Polędwica sopocka	50 kg
20.		Szynka biała	20 kg
21.		Szynka wędzona gotowana
 wieprzowa	50 kg
22.		Pasztet drobiowy	20 kg
23.		Polędwica drobiowa	40 kg
24.		Kiełbasa szynkowa	40 kg
25.		Filet królewski z indyka	40 kg
26.		Szynka z indyka	40 kg
27.		Polędwica z warzywami	40 kg
28.		Ogonówka  	40 kg
29.		Baleron 	30 kg
30.		Paluszki  parówki 	100 kg

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15100000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>JAJA <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przewidywana częstotliwość dostaw  dwa razy  w tygodniu nie później niż do godz. 7.30 rano .
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły, dotyczące ilości  dostaw jednostkowych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na  bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4.	Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 25 dni.


1.	Jaja  świeże  klasa L	    10000szt.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>03142500-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>III
                  
                <b>Nazwa: </b>PIECZYWO<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przewidywana częstotliwość dostaw:   codziennie:  poniedziałek  piątek,  nie później niż do godz. 7.30 rano. 
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły  dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.


1	Bułki kajzerki 80g	500 szt.
2	Bułeczki maślane 60g	500 szt.
3	Bułka tarta 400g	200 szt.
4	Bułka paryska 350g	400 szt.
5	Chleb razowy krojony 500g	1000 szt.
6	Chleb zwykły 500g	2500 szt.
7	Chałka 500g	200 szt.
8	Bułki grahamki 50g	2000 szt.
9	Rogale drożdżowe 80g	800 szt.
10	Chleb razowy ze słonecznikiem 500g	300 szt.
11	Chleb pełnoziarnisty 400g	300 szt. 

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15810000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>IV
                  
                <b>Nazwa: </b>CIASTA<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.Przewidywana częstotliwości dostaw:  codziennie od poniedziałku do piątku najpóźniej do godz. 7.30 rano.
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
4.	Produkty winne być świeże,  zgodne z obowiązującymi normami.


1	Drożdżówki z budyniem 80g	300 szt
2	Gofry ciastowe 250g	300 szt
3	Pączki małe	100 kg
4	Babka piaskowa 500g	200szt
5	Pączki z cukrem pudrem 	1000szt

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15812000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>V
                  
                <b>Nazwa: </b> JABŁKA<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>   1.	Przewidywana częstotliwość dostaw:  2  3 razy w tygodniu do godz. 7.30 rano.
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego.
4.	Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z  obowiązującymi  normami


1.	Jabłka	1600 kg


<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>03222320-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>VI
                  
                <b>Nazwa: </b>POZOSTAŁE OWOCE I WARZYWA<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przewidywana częstotliwość dostaw:  :  codziennie od poniedziałku do piątku najpóźniej do godz. 7.30 rano.
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
4.	Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z obowiązującymi  normami.


1.	Arbuz	300  kg
2	Banany	1300 kg
3	Botwina	40  szt
4	Brokuły świeże	10  szt
5	Buraki	400  kg
6	Cebula	100  kg
7	Cytryny	200  kg
8	Dynia 	50  kg
9	Gruszki	600  kg
10	Kalafior świeży	10  szt
11	Kapusta czerwona	100  kg
12	Kapusta biała	350  kg
13	Kapusta młoda	30  szt
14	Kapusta kiszona	200  kg
15	Kapusta pekińska	80  kg
16	Kiwi	500  kg
17	Koperek świeży pęczki 100g	100  szt
18	Marchew	1000 kg
19	Mandarynki	500  kg
20	Natka pietruszki pęczki 100g	100  szt
21	Nektarynki	100  kg
22	Ogórki kiszone	150  kg
23	Ogórek świeży	150  kg
24	Owoce suszone (daktyle, śliwki, morele)  	2 kg
25	Papryka świeża 	60  kg
26	Pieczarki	100  kg
27	Pietruszka korzeń	400  kg
28	Pomarańcze	300  kg
29	Pomidory	150  kg
30	Por	800  szt
31	Rzodkiewki pęczki 200g	400  szt
32	Sałata	100  szt
33	Sałata mix 150g	20  szt
34	Sałata lodowa	20  szt
35.	Ogórki konserwowe 860g	40  szt
36.	Seler	400  kg
37.	Szczypiorek pęczki 100g	80  szt
38	Śliwki świeże	200  kg
39.	Truskawki świeże	100  kg
40.	Winogrono	350  kg
41.	Ziemniaki białe	5500 kg 
42.     Ziemniaki młode  700 kg
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>03200000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>VII
                  
                <b>Nazwa: </b>PRODUKTY  MLECZARSKIE<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przewidywana częstotliwości dostaw:  codziennie od poniedziałku do piątku najpóźniej do godz. 7.30 rano.
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
4.	Produkty winne być świeże,  zgodne z obowiązującymi normami


1	Jogurt  owocowy 125g wart. odżyw w 100 g: wart. energ. 91 kcal, białko 2,9g, węglowodany 17,3 g, tłuszcze 2,5g. 	2000  szt
2	Masło śmietankowe kostka zaw.tł.min. 67%  200g 	350  kg
3	Mleko spożywcze w folii 3,2% 1l	5000   l
4	Ser biały twaróg półtłusty (200g)	450  kg
5	Ser twardy żółty  pełnotłusty 	80  kg
6	Serek homogenizowany 150g	1300  szt
7	Śmietana 30%   l w folii	1600  szt
8	Jogurt naturalny 340g	20  szt
9	Ser feta 200g	30  szt 
10	Serek wiejski 500g wart. odżyw w 100g: wart. energ. 335kj /81/ kcal, białko 11g, węglowodany 2,4 g, sól 0,7g  	60  szt 
11	Serek maskarpone 250g wart. odżyw w 100g: wart. energ. 1626kj  394 kcal, białko 3,5g, węglowodany w tym cukry  5,1g/5,00g, sól 0,1g  	20  szt 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15500000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>VIII
                  
                <b>Nazwa: </b>MROŻONE  WARZYWA, OWOCE, POTRAWY <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>  1.	Przewidywana częstotliwość dostaw 1  2 razy w tygodniu do godz. 7.30 rano;
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
4.	Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia  nie krótszy niż   terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.


1	Brokuł mrożony   2500g	150  kg
2	Bukiet warzyw kwiatowy mrożony  2500g 	100  kg
3	Fasolka szparagowa zielona mroż.  2500g 	180  kg
4	Kalafior mrożony   2500g 	180  kg
5	Makrela wędzona 	30  kg
6	Mieszanka kompotowa 2500g	100  kg
7	Miruna płat mrożony ze skórą	220  kg
8	Pyzy ziemniaczane mrożone  2500g lub równoważny	170  kg
9	Truskawki mrożone całe owoce  2500g lub równoważny	150  kg
10	Wiśnia mrożona całe owoce 2500g lub równoważny	150  kg
11	Włoszczyzna w paski mrożona  2500g lub równoważny	50  kg
12	Szpinak mrożony rozdrobniony 
2500g	20  kg
13	Groszek mrożony 2500g	50  kg
14	Śliwki mrożone bez pestek 2500g lub równoważny	 20  kg
15	Pierogi mrożone 2500g	120  kg 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15896000-5, 15221000-3,
                    15234000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>IX
                  
                <b>Nazwa: </b>RÓŻNE  ARTYKUŁY  ŻYWNOŚCIOWE<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przewidywana częstotliwość dostaw codziennie:  poniedziałek  piątek, nie później niż  do godz. 7.30 rano
2.	Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym.  Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3.	Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane  będą na podstawie jadłospisów tygodniowych,  tworzonych na  bieżąco, według  potrzeb Zamawiającego.
4.	Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku,  zgodne z obowiązującymi normami.
5.	Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia  nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego  od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.


1.	Ananasy w puszce plastry  565 g	100  szt
2	Aromat do ciasta 4,5g	120  szt
3	Biszkopty luzem	50  kg
4	Brzoskwinie w puszce połówki  820g	100  szt
5	Budyń 64g różne smaki na 
 l 	200  szt
6	Ciastka kruche  herbatniki luzem	200  kg
7	Cukier 1kg	500  kg
8	Cukier puder  400g	50  szt
9	Cukier waniliowy    32g	150  szt
10	Drożdże 100g do pieczenia	100  szt
11	Dżem różne smaki niskosłodzony, pasteryzowany z kawałkami owoców,  280g	200  szt
12	Fasola  400g drobna	70  szt
13	Filet śledziowy w sosie pomidorowym z otwieraczem 170g	120  szt
14	Galaretki różne smaki   79g	100  szt
15	Groch  400g połówki	80  szt
16	Groszek konserwowy 400g	50  szt
17	Herbata expres 100szt. 200g	15  szt
18	Kakao  80g ciemne	30  szt
19	Kasza gryczana prażona cała  400g w saszetkach 4x100g	200  szt
20	Kasza jęczmienna średnia 500g	40  szt
21	Kasza manna  1kg	20  kg
22	Kawa inka  150g	80  szt
23	Ciastka czekoladowe luzem	40  kg
24	Cukierki czekoladowe luzem 	40  kg 
25	Ketchup  500g łagodny, w 100g produktu zużyto 120g pomidorów 	80  szt
26	Kisiel  58g na  l wody	140 szt
27	Koncentrat pomidorowy 30% 190g 
104kcal, białko 5,6g, węglowodany 16,7g, tłuszcz 1,5g 	350  szt
28	Kukurydza w puszce  400g	50  szt
29	Liść laurowy     6g	20  szt
30	Majeranek  10g	100  szt
31	Makaron nitka średnia, świderki   800g	350  szt
32	Makaron łazanki  500g	100  szt
33	Margaryna w kostce do pieczenia i smażenia 250g o zmniejszonej zawartości tłuszczu (tł. 60%) skład: oleje roślinne, tłuszcz roślinny, utwardzacze	500 szt
34	Masło roślinne 250g	80  szt
35	Marmolada twarda wieloowocowa  600g	10  szt
36	Mąka pszenna typ.550 luksusowa 1kg	1000kg
37	Mąka ziemniaczana  1kg	50  kg
38	Miód prawdziwy wielokwiatowy 370g wartość energetyczna 1350 i 318kcal	120  szt
39	Olej jadalny 1 l skład: 100% rafinowany olej rzepakowy, wartość energetyczna w 100g: 900kcal, białko 0g, węglowodany 0g, tłuszcz 100g 	200  l
40	Pasztet drobiowy 155g puszka z otwieraczem 92kcal, tłuszcz 8g, zawartość 38,4% kurcząt	200  szt
41	Pieprz czarny mielony 15g	50  szt
42	Pieprz ziarnisty15g	30  szt
43	Płatki jęczmienne błyskawiczne 400g	20  szt
44	Płatki kukurydziane 250g wartość energetyczna 379kcal, węglowodany 81,8g, tłuszcz 1,6g, błonnik 2,3g, kwasy tłuszczowe nasycone 0,8g  	150  szt
45	Płatki czekoladowe 225g wart odżywcza w 100g: 387 kcal, białko 7,8g, węglowodany 76,2g, tłuszcze 4g, błonnik 6,7g	100  szt
46	Płatki ryżowe 200g	30  szt
47	Płatki owsiane   400g	30  szt
48	Proszek do pieczenia  30g	150  szt
49	Ryż zwykły w saszetkach  4x100g	200  szt
50	Sól 1kg	170  kg
51	Szczaw konserwowy 280g słoik	140  szt
52	Śmietana  fix 9g	40  szt
53	Baton czekoladowy z połączenia wafelków z nadzieniem orzechowym i mleczną czekoladą  45g, wartość energetyczna w 100g: 543 kcal, białko 8,5g, węglowodany 54,2g, tłuszcz 32,5g	150  szt
54	Baton (wafelek w czekoladzie przekładany kremem orzechowym w czekoladzie mlecznej)39g, wartość energetyczna w 100g: 546 kcal, białko 9,8g, węglowodany 53,2g, tłuszcz 32,6g	150  szt
55	Baton (Paluszki waflowe w mlecznej czekoladzie (67,7 %)) 45 g, wartość energetyczna w 100g: 511 kcal, białko 7,1g, węglowodany 60,8g, tłuszcz 26,6g	150  szt
56	Baton (kruchy wafelek przekładany kremem, oblany ciągnącym się karmelem i obsypany chrupkami ryżowymi w pysznej polewie kakaowej) 43g, wartość energetyczna w 100g: 485 kcal, białko 4,9g, węglowodany 64,9g, tłuszcz 22,9g	150  szt
57	Baton czekoladowy z nugatowego nadzienia oblanego gęstym karmelem i mleczną czekoladą 42g, wartość energetyczna w 100g: 454 kcal, białko 5,5g, węglowodany 70,70g, tłuszcz 17,4g 	150  szt
58	Baton z białym puszystym nadzieniem oblany mleczną czekoladą 22g, wartość 1energetyczna w 100g: 454 kcal, białko 3,8g, węglowodany 71,6g, tłuszcz 17g  	150  szt
59	Baton z nadzieniem (toffi, śmietankowe, orzechowe, czekoladowe) oblany mleczną czekoladą  45g, wartość energetyczna w 100g: 210 kcal, białko 2,0g, węglowodany 31,3g, tłuszcz 7,0g  	150  szt
60	Baton orzechowy w mlecznej czekoladzie. 45g, wartość energetyczna w 100g: 543 kcal, białko 11,1g, węglowodany 47,8g, tłuszcz 34,2g 	150  szt
61	Baton z orzeszków ziemnych, karmelu i nugatu polanych mleczną czekoladą, 51g, wartość energetyczna w 100g: 260 kcal, białko 4,7g, węglowodany 24,3g, tłuszcz 14,2g  	150  szt
62	Baton - dwa cienkie, podłużne, herbatnikowe ciasteczka pokryte warstwą karmelu (32%) i oblane mleczną czekoladą (35%), 51g, wartość energetyczna w 100g: 493 kcal, białko 4,9g, węglowodany 63,7g, tłuszcz 24,3g  	150  szt
63	Wafel połączony czekoladowym nadzieniem oblany czekoladą, 52g wartość energetyczna w 100g: 525 kcal, białko 5,0g, węglowodany 58,5g, tłuszcz 30,0g  	150  szt
64	Chałwa waniliowa 250g	150  szt
65	Cukierki z nadzieniem pomarańczowym i cytrynowym witaminami, 90g, wartość energetyczna w 100g: 374 kcal, białko 0,1g, węglowodany 92,3g, tłuszcz 0,1g  	150  szt
66	Czekolada mleczna, 100g, wartość energetyczna w 100g: 531 kcal, białko 6,2g, węglowodany 57,3g, tłuszcz 30,8g  	300  szt
67	Czekolada mleczna z nadzieniem truskawkowym, 100g, wartość energetyczna w 100g: 501 kcal, białko 4,6g, węglowodany 60,0g, tłuszcz 26,4g  	300  szt
68	Czekolada mleczna z całymi orzechami 160g, wartość energetyczna w 100g: 579 kcal, białko 9,1g, węglowodany 48,4g, tłuszcz 14,0g  	150  szt
69	Czekolada mleczna z całym orzechami laskowymi, 220g, wartość energetyczna w 100g: 632 kcal, białko 8,7g, węglowodany 44,5g, tłuszcz 40,0g  	150  szt
70	Ciastka biszkoptowe z galaretką owocową oblewane mleczną czekoladą, 147g, wartość energetyczna w 100g: 370 kcal, białko 3,9g, węglowodany 71,0g, tłuszcz 7,3g  	150  szt
71	Jajko z niespodzianką pokryte czekoladą mleczną, 20 g, wartość energetyczna w 100g: 564 kcal, białko 9g, węglowodany 52,5g, tłuszcz 35,3g  	150  szt
72	Baton z kremem, orzechami laskowymi oblany polewą czekoladową, 43g, wartość energetyczna w 100g: 568 kcal, białko 9,3g, węglowodany 48,2g, tłuszcz 37,5g  	150  szt
73	Lizaki, 11g, wartość energetyczna w 100g: 396 kcal, białko 0,0g, węglowodany 98,1g, tłuszcz 0,5g  	150  szt
74	Mieszanka czekoladowa 220g	150  szt
75	Mikołaje czekoladowe  60g	150  szt
76	Napoje w kartonikach ze słomką  200ml różne smaki	150  szt
77	Orzechy laskowe w czekoladzie 80g	150  szt
78	Ciastka kruche z bakaliami z kawałkami orzechów i czekolady 140g	150  szt
79	Pierniki w czekoladzie 160g	150  szt
80	Ptasie mleczko-delikatna pianka waniliowa w czekoladzie, 420g, wartość energetyczna w 100g: 440 kcal, białko 2,8g, węglowodany 58,5g, tłuszcz 21,3g  	150  szt
81	Sok z warzyw i owoców częściowo z soków zagęszczonych, przecierowy, pasteryzowany wzbogacony witaminami, 330ml, wartość energetyczna w 100g: 51 kcal, białko 0,4g, węglowodany 12,2g, tłuszcz 0,0g  	150  szt
82	Orzechy laskowe w karmelu w kremie orzechowym w czekoladzie, 125g, wartość energetyczna w 100g: 514 kcal, białko 5,9g, węglowodany 58,5g, tłuszcz 28,6g  	150  szt
83	Wafel torcikowy z kremem orzechowym oblany mleczną czekoladą, 250g, wartość energetyczna w 100g: 547 kcal, białko 6,1g, węglowodany 53,7g, tłuszcz 33,0g  	150  szt
84	Żelki MIŚKI 300g, wartość energetyczna w 100g: 348 kcal, białko 7,7g, węglowodany 78,9g, tłuszcz 0,2g  	150  szt
85	Wafelki śmietankowe, orzechowe, kokosowe, truskawkowe, kakaowe	20  kg
86	Kefir naturalny 400g 	10  szt
87	Maślanka owocowa 1  l	300  szt   
88	Makaron pełnoziarnisty świderki 400g 	10  szt
89	Makaron Lasagne 500g wart odżywcza w 100g: 138 kcal, białko 4,5g, węglowodany 28,7g, tłuszcze 0,6g	50  szt
90	Kasza jaglana 400g	20  szt
91	Kasza pęczak 400g	50  szt
92	Chrupki kukurydziane 60g	120  szt
93	Herbata ekspresowa owocowa smakowa 45g	20  szt
94	Rodzynki 100g	10  szt
95	Makaron spaghetti biały 500g	80  szt
96	Makaron spaghetti brązowy 400g	40  szt
97	Makaron orkiszowy 500g	10  szt
98	Mąka orkiszowa 	10  kg
99	Bazylia 10g	10  szt
100	Curry  przyprawa 15g	10  szt
101	Tymianek 10g	10  szt
102	Zioła prowansalskie 10g	20  szt
103	Oregano 10g	10  szt
104	Cynamon 20g	5  szt
105	Papryka słodka 20g	10  szt
106	Papryka ostra 20g	10  szt
107	Sos spaghetti 350g słoik  z kawałkami warzyw. 	50  szt
108	Sos słodko  kwaśny 350g słoik wartość odżywcza w 100g. 89k.c,bialko 0,8g.weglowodany 20,8g tłuszcz 0g bez dodatków konserwujących. 	50 szt
109	Przyprawa w płynie 200g do zup sosów  opakowanie szklane 	10 szt
110	Krem orzechowy szklanka 230g skład; orzechy laskowe 13 kakao w proszku o obniżonej zawartości tłuszczu 7,4 	100  szt
111	Ocet jabłkowy 700ml	5  szt
112	Majonez 260g zawartość tłuszczu 70%	30  szt
113	Kwasek cytrynowy 20g	150  szt
114	Delikat do mięs 75g	50  szt
115	Groszek ptysiowy 150g	50  szt
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15000000-8, 15200000-0,
                    15300000-1,
                    15400000-2,
                    15600000-4,
                    15800000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>100.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com