JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161123/349157-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bura.chojnice.pl' target='_blank'>http://bura.chojnice.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 349157 - 2016
              z dnia 2016-11-23 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Chojnice: Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne artykułów żywnościowych z podziałem na części<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Powiatowa Bursa dla Młodzieży Szkolnej, krajowy numer identyfikacyjny
              20109800000, ul.
              ul. Świętopełka 
              1,
              89620  
              Chojnice, woj.
              pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              0-52 3972996, e-mail
              , faks
              0-52 3972996.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://bursa.chojnice.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bursa.chojnice.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />http://bura.chojnice.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Zamkniętą kopertę zawierjącą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w terminie w:<br />
                Adres:
                <br />Powiatowa Bursa dla Młodzieży Szkolnej w Chojnicach ul. Świętopełka 1 89-6200 Chojnice w pokoju nr 101</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne artykułów żywnościowych z podziałem na części<br /><b>Numer referencyjny: </b>PN.1.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne artykułów żywnościowych, zgodnie z poniższym podziałem na części zwanych dalej pakietami:
Pakiet I  dostawa mięsa i wędlin, których ilość i asortyment zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ,
Wspólny słownik zamówień (CPV): 15.10.00.00-9
Pakiet II   dostawa mleka i artykułów mleczarskich, których ilość i asortyment zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ,
Wspólny słownik zamówień (CPV): 15.50.00.00-3
Pakiet III -  dostawa pieczywa, panierki i ciasta, których ilość i asortyment zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ,
Wspólny słownik zamówień (CPV): 15.81.00.00-9
Pakiet IV  dostawa warzyw i owoców, których ilość i asortyment zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ,
Wspólny słownik zamówień (CPV): 03.22.00.00-9
Pakiet V  dostawa ryb i artykułów mrożonych, których ilość i asortyment zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ,
Wspólny słownik zamówień (CPV): 15.22.00.00-6, 15.20.00.00-0, 15.89.60.00-5
Pakiet VI  dostawa artykułów spożywczych, których ilość i asortyment zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ,
Wspólny słownik zamówień (CPV): 15.80.00.00-6
Pakiet VII  dostawa ziemniaków jadalnych, których ilość i została określona w załączniku nr 7 do SIWZ,
Wspólny słownik zamówień (CPV): 03.21.21.00-1
Pakiet VIII  dostawa ziemniaków jadalnych których ilość została określona w załączniku nr 8 do SIWZ,
Wspólny słownik zamówień (CPV): 03.21.21.00-1
Pakiet IX   dostawa ziemniaków jadalnych, których ilość została określona w załączniku nr 9 do SIWZ,
Wspólny słownik zamówień (CPV): 03.21.21.00-1
Pakiet X - dostawa ziemniaków jadalnych, których ilość została określona w załączniku nr 10 do SIWZ,
Wspólny słownik zamówień (CPV): 03.21.21.00-1

3.	Wykonawca dowiezie towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem                      i na własny koszt.
4.	Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy.
5.	Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia
a)	Każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności ( Dz. U. z 2006, Nr 171 , poz. 1225 , z 2008 r Nr 214, poz. 1346, Nr 233, poz. 1463, r 234, poz. 1570) oraz rozporządzeniami  wydanymi na jej podstawie.
b)	Każdy produkt realizowany będzie zgodnie z  systemem HACCP,
c)	Każdy dostarczony produkt winien być I klasy , zgodny z Polską Normą
d)	Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską normą lub normami europejskimi itp. 
e)	Termin przydatności do spożycia w chwili dostawy do Zamawiającego, minimum 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostarczenia do Zamawiającego, opisaną na opakowaniu lub w Polskiej  Normie.
f)	Wszystkie stwierdzone po odbiorze i zgłoszone przez Zamawiającego wady jakościowe artykułów spożywczych zobowiązują Wykonawcę do bezpłatnej wymiany artykułów spożywczych na wolne od wad w terminie 2 dni roboczych od pisemnego zgłoszenia zastrzeżeń jakościowych towaru. Zwrot jakości towaru i dostarczenie wolnego od wad następuje na koszt Wykonawcy.
W przypadku nieprzestrzegania terminów dostaw, jakości towarów oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający ma prawo wypowiedzenia umowy w terminie natychmiastowym.
1.	Szczegółowe postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 16 do SIWZ.
2.	Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w szczególności:
a)	Dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian ilościowych  w stosunku do wielkości zapotrzebowań określonych w SIWZ w ramach zawartej umowy;
b)	W przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych obowiązujących w umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami;
c)	Dopuszcza się zmianę świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>15000000-8<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>15100000-9,
                15500000-3,
                15810000-9,
                03220000-9,
                15220000-6,
                15200000-0,
                15896000-5,
                15800000-6,
                03212100-1<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 12
                    data rozpoczęcia: 01/01/2017
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 7 SIWZ złożonego przez Wykonawcę wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 11 do SIWZ Oświadczenie wykonawcy dotyczące pełnienia warunków udziału w postepowaniu<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 7 SIWZ złożonego przez Wykonawcę wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 11 do SIWZ Oświadczenie wykonawcy dotyczące pełnienia warunków udziału w postepowaniu<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 7 SIWZ złożonego przez Wykonawcę wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 11 do SIWZ Oświadczenie wykonawcy dotyczące pełnienia warunków udziału w postepowaniu<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>100</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />2.	Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w szczególności:
a)	Dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian ilościowych w stosunku do wielkości zapotrzebowań określonych w SIWZ w związku z czym wartość umowy może  ulec  zmianie  w  zależności od wielkości dostaw do Zamawiającego, uwzględniając jego bieżące potrzeby;
b)	W przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych obowiązujących w umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami;
c)	Dopuszcza się zmianę świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia.
3.	Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian ilościowych w stosunku do wielkości zapotrzebowań określonych w SIWZ w związku z czym wartość umowy może  ulec  zmianie  w  zależności od wielkości dostaw do Zamawiającego, uwzględniając jego bieżące potrzeby.
4.	Zamawiający ma prawo nie wykonać w okresie trwania umowy całej ilości zaplanowanych dostaw, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu prawo dochodzenia odszkodowania z tytułu utraconych korzyści.

<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 01/12/2016, godzina: 8:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>dostawa mięsa i wędlin<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>L.p.	Nazwa	J.m.	Ilość
1	szynka wieprzowa pieczona	kg	20
2	kiełbasa biała parzona	kg	30
3	kiełbasa jałowcowa	kg	5
4	kiełbasa krakowska parzona	kg	20
5	"kiełbasa krakowska sucha
min 100g mięsa na 100g gotowego produktu"	kg	50
6	kiełbasa zwyczajna	kg	100
7	szynka w galarecie	kg	5
8	metka łososiowa	kg	50
9	ogonówka  parzona	kg	60
10	"parówki cienkie
zawartość mięsa min 80%"	kg	120
11	"pasztet pieczony 
zawartość mięsa min 30%"	kg	20
12	"pasztetowa wieprzowa 
mięso wieprzowe min 30%"	kg	25
13	pasztet z przyprawami	kg	25
14	pieczeń kanapkowa	kg	10
15	piwna	kg	40
16	polędwica sopocka	kg	80
17	"serdelki wieprzowe
zawart. mięsa min. 40%"	kg	20
18	szynka wiejska	kg	40
19	szynka gotowana w siatce	kg	50
20	szynka konserwowa z kurczaka	kg	50
21	szynka cygańska	kg	45
22	łopatka z przyprawami	kg	50
23	szynkówka	kg	45
24	"szynkówka wieprzowa
zawart. mięsa min 70%"		20
25	szynkowa z indyka	kg	40
26	szynkówka drobiowa	kg	35
27	"kurczak gotowany
zawart. Mięsa min 85%"		20
28	"tatrzańska
min. 65% mięsa"	kg	20
29	"tatrzańska 
min.90% mięsa"		20
30	szynka konserwowa	kg	30
31	schab w przyprawach	kg	50
32	salami	kg	20
33	salami w przyprawach	kg	45
34	"żywiecka
min. 65% mięsa"	kg	50
35	"żywiecka
min 100g mięsa na 100g gotowego produktu"		20
36	pierś z indyka wędzona	kg	50
37	"filet wędzony z indyka
100% mięso"	kg	40
38	"szynka delikatna 
z fileta zawart. mięsa min 85%"	kg	35
39	 schab wieprzowy z/k	kg	30
40	 schab wieprzowy b/k	kg	500
41	 karkówka wiep. z/k	kg	20
42	 karkówka wiep. b/k	kg	260
43	 łopatka wieprzowa b/k	kg	120
44	"mięso wieprzowe b/k 
szynka myszka  "	kg	200
45	 wołowina extra	kg	10
46	 wątroba wieprzowa	kg	5
47	łopatka mielona	kg	350
48	 kości 	kg	10
49	 boczek surowy	kg	60
50	 boczek wędzony paski	kg	160
51	 kurczaki świeże	kg	240
52	 filety z kurczaka-piersi	kg	750
53	udziec z kurczaka	kg	200
54	udka z kurczaka	kg	120
55	 porcje rosołowe	kg	300
56	filet z indyka piersi	kg	50
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15100000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>dostawa mleka i artykułów mleczarskich<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>L.P.	PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA	J.M.	ILOŚĆ
1	Jogurt z kawałkami owoców 150g	szt	350
2	Jogurt owocowy 150g	szt	350
3	Jogurt naturalny 150g	szt	100
4	"Masło śmietankowe
zawartość tłuszczu
 min 82% tłuszczu 200g"	szt	1900
5	"Mleko UHT
o zawrt. tłuszczu  2%"	litr	6500
6	"Ser żółty mazdamer
zawartość tłuszczu
w suchej masie min 40%"	kg	70
7	"Ser żółty  Tylżycki
zawartość tłuszczu 
w suchej masie min 40%"	kg	40
8	"Ser żółty twardy Edamski
zawartość tłuszczu
w suchej masie min 40%"	kg	40
9	"Ser żółty twardy Królewskii
zawartość tłuszczu
w suchej masie min 40%"	kg	100
10	"Ser żółty twardy Salami
zawartość tłuszczu
w suchej masie min 40%"	kg	300
11	"Ser żółty twardy dziurawiec
zawartość tłuszczu
w suchej masie min 40%"	kg	50
12	"Ser żółty twardy Gouda
zawartość tłuszczu
w suchej masie min 40%"	kg	200
13	"Ser topiony (kostka)
skład: ser dojrzewający min 27%"	kg	120
14	ser topiony zegar 200g	szt	400
15	ser topiony plastry 150g	szt	200
16	ser twarogowy plastry 150g	szt	200
17	Ser twardy wędzony	kg	50
18	"Serek kanapkowy
 twarogowy z dodatkami 150g"	szt	100
19	Serek homogenizowany 150g	szt	250
20	Serek twarożkowy 200g	szt	220
21	Śmietanka 18% słodka 500ml	szt	700
22	"Śmietana jogurtowa 200ml
zawartość tłuszczu max 10%"	szt	500
23	Śmietana 30% słodka 500ml 	szt	30
24	Twarożek grani 200g	szt	200
25	Twaróg półtłusty kostka 200g	szt	1900
26	"Wyrób seropodobny
dobrze topiący się"	kg	30
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15500000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>III
                  
                <b>Nazwa: </b>dostawa pieczywa, panirki i ciasta<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>L.P.	PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA	"Zapotrzebowanie 
roczne w kg"
1	Chleb (krojony)	1000
2	Chleb wiejski (krojony)	100
3	"Chleb z ziarnami (krojony)
 typu: wieloziarnisty, 7 ziaren, z soją, z ziołami"	600
4	Chleb słonecznikowy (krojony)	2000
5	" Chleb smakowy ciemny (krojony)
typu: razowy, krajan, graham"	800
6	Bułka podłużna do zapiekanki	800
7	Bułka wrocławska	30000
8	Bułki grahamki	15000
9	Drożdżówka - sznek	150
10	Pączek	150
11	Panierka	200
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15810000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>IV
                  
                <b>Nazwa: </b>dostawa warzyw i owoców<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>L.p.	"PRZEDMIOT 
ZAMÓWIENIA"	J.M.	ILOŚĆ
1	banany	kg	700,00
2	brokuły	kg	40,00
3	brukiew	kg	70,00
4	brzoskwinie	kg	200,00
5	buraki	kg	350,00
6	cebula	kg	300,00
7	cytryna	kg	50,00
8	fasola szparagowa	kg	20,00
9	gruszki	kg	400,00
10	jabłka	kg	1 300,00
11	kalafior	szt	50,00
12	kapusta czerwona	kg	200,00
13	kapusta kiszona	kg	300,00
14	kapusta pekińska	kg	300,00
15	Kapusta  świeża	kg	600,00
16	kapusta biała-młoda 	szt	100,00
17	kapusta włoska	kg	50,00
18	kiwi	kg	400,00
19	koper	pęczek	300,00
20	koper	kg	10,00
21	mandarynka	kg	500,00
22	marchew płukana	kg	1 100,00
23	nektarynki	kg	200,00
24	ogórek kiszony	kg	1 600,00
25	ogórek świeży	kg	700,00
26	papryka świeża	kg	450,00
27	pieczarki	kg	450,00
28	pietruszka korzeń płukana	kg	130,00
29	pietruszka nać	pęczek	200,00
30	pomarańcz	kg	450,00
31	pomidor	kg	700,00
32	por	kg	150,00
33	Por młody	szt	100,00
34	rzodkiewka	pęczek	600,00
35	rzodkiew biała	kg	100,00
36	sałata	szt	600,00
37	szczypior	pęczki	70,00
38	seler płukany	kg	300,00
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>03220000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>V
                  
                <b>Nazwa: </b>dotawa ryb i artykułów mrożonych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>L.p.	PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA	J.M.	ILOŚĆ
1	makrela wędzona  tuszki	kg	50
2	delfinki  mrożone	kg	20
3	kotlet rybny  mrożony	kg	60
4	panga mrożona	kg	50
5	kostka z mintaja	kg	100
6	kostka z mintaja panierowana	kg	40
7	kostka z morszczuka	kg	60
8	tilapia filet - glazura min 15%	kg	80
9	dorsz czerniak - filet (szaterpak)	kg	100
10	miruna ze skórą - filet (szaterpak)	kg	150
11	"sałatka pik. z makreli EO 
zawartość makreli min 20%"	szt	400
12	śledź Bismarck	kg	60
13	śledź Matyjas	kg	15
14	śledź - filet w pomidorze	szt	40
15	"kalafior różyczki
gatunek I mrożony"	kg	200
16	"brokuły różyczki
gatunek I mrożone"	kg	150
17	"mieszanka warzywna - leczo
gatunek I mrożona"	szt	50
18	"mieszanka kompotowa
gatunek I mrożona"	szt	100
19	"miesznka warzywna - CHIŃSKA
gatunek I mrożona"	kg	20
20	"wiśnie b/p
gatunek I mrożone "	szt	80
21	"brukselka
gatunek I mrożona"	kg	100
22	"marchew mini
gatunek I mrożona"	kg	100
23	"groszek zielony
gatunek I mrożony"	kg	150
24	"fasolka szparagowa żółta
gatunek I mrożona"	kg	150
25	"kukurydza
 gatunek I mrożona"	kg	100
26	"frytki - proste min 10mm
 - do piekarnika"	kg	20
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15220000-6, 15200000-0,
                    15896000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>VI
                  
                <b>Nazwa: </b>dostawa artkułów spożywczych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>L.P.	PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA		J.M.	ILOŚĆ
1	Ananasy konserwowe plastry	565g	szt	100
2	Batonik toffi w czekoladzie	45g	szt	200
3	Batonik z orzeszkami w czekoladzie	50g	szt	200
4	Budyń	65g	szt	30
5	Chrzan tarty	200g	szt	15
6	Ciastka kruche różne kształty i smaki	1kg	kg	10
7	Cukier biały kryształ	1kg	kg	250
8	Cukier puder	500g	kg	25
9	Cukier waniliowy	16g	szt	250
10	Cukierki czekoladowe z nadzieniem różne smaki	1kg	kg	25
11	Cukierki owocowe różne smaki	1kg	kg	5
12	Cukierki toffi różne smaki	1kg	kg	5
13	Cynamon	15g	szt	20
14	"Czekolada gorzka
Skład:masa kakaowa minimum 45%"	100g	szt	10
15	"Czekolada z dodatkami
Skład: masa kakaowa minimum 30%, masa mleczna minimum 15%"	100g	szt	130
16	Czosnek granulowany	25g	szt	50
17	Drożdże	100g	szt	25
18	"Dżem brzoskwiniowy wysokosłodzony
pełen kawałków owoców
bez konserwantów"	280g	szt	600
19	"Dżem z czarnej porzeczki wysokoslodzony
pełen kawałków owoców
bez konserwantów
"	280g	szt	300
20	"Dżem truskawkowy wysokosłodzony
pełen kawałków owoców
bez konserwantów
"	280g	szt	800
21	"Dżem wiśniowy wysosłodzony
pełen kawałków owoców
bez konserwantów
"	280g	szt	500
22	Fasola sucha	500g	szt	100
23	Fasolka konserwowa czerwona	400g	szt	20
24	Fasolka konserwowa w słoiku	900ml 	szt	10
25	Galaretka owocowa (różne smaki)	50g	szt	60
26	"Groch konserwowy
Skład: groszek zielony, woda, sól
Wartość odżywcza w 100g wyrobu 64 kcal"	400g	szt	50
27	Groch suchy	500g	szt	45
28	Gorczyca	10g	szt	30
29	Herbata indyjska granulowana	100g	szt	150
30	"Herbata ekspresowa, dwukomorowa z zawieszką
(starannie dobrana kompozycja wysokiej jakości czarnych herbat o klasycznym smaku i aromacie)"	100g	szt	10
31	herbata miętowa ekspresowa	100g		80
32	herbata wieloowocowa ekspresowa - różne smaki	100g	szt	100
33	Jajka kurze (klasa L)*	szt	szt	7500
34	"Kakao ciemne niskotłuszczowe
zawierające nie więcej niż 10g tłuszczu na 100g produktu"	150g	kg	200
35	"Kasza jęczmienna z zastosowaniem
do zup i II dań"	1kg	kg	150
36	Kasza manna	1000g		30
37	Kasza jaglana	350g	szt	10
38	Kawa inka	150g	szt	50
39	Kawa naturalna - drobno mielona z wyselekcjonowanych ziaren arabiki o delikatnym smaku i przyjemnym aromacie	500g	szt	15
40	Kawa rozpuszczalna - kawa liofilizowana z 100% kawy naturalnej	100g	szt	15
41	"Ketchup
Skład: pomidory, cukier, ocet spirytusowy, sól, przyprawy, bez zagęstników oraz dodatków ""E"""	500g	szt	200
42	Kompot agrestowy	"
900ml 
"	szt	5
43	Koncentrat pomidorowy 30%	900ml	szt	320
44	Koper susz	6g	szt	30
45	"Kukurydza konserwowa


"	"400g
po 
odcieku
220g"	szt	30
46	Kwasek cytrynowy	20g	szt	80
47	Liść laurowy	10g	szt	75
48	Majeranek	10g	szt	250
49	"Majonez
olej,musztarda(woda,ocet,gorczyca,cukier,sól,zioła)woda,żółtka bez syntetycznych przeciwutleniaczy i konserwantów
"	1000ml	szt	180
50	"Makaron, po ugotowaniu nie lepiący się, odpowiednio twardy, sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor
Skład: mąka z przenicy durum
"	500g	szt	650
51	"Makaron pełnoziarnisty, po ugotowaniu nie lepiący się, odpowiednio twardy, sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor
Skład: mąka makaronowa pszenna pełnoziarnista
"	500g	szt	100
52	"Margaryna do pieczenia
 zawart. sodu 0,09g, zawart. Tłuszczu min 72%"	250g	szt	70
53	"Margaryna do pieczywa z masłem
zawartość tłuszczu min 39%
z niską zawartością soli, niaaromatyzowana
"	500g	szt	200
54	Marmolada wieloowocowa - twarda	1000g	szt	10
55	Masło czekoladowe do pieczywa	350g	kg	30
56	"Mąka pszenna typ 500
Zastosowanie: jako zawiesina do zup i
 sosów do pieczenia ciast"	1kg	kg	450
57	"Mąka ziemniaczana
Skład: skrobia ziemniaczana"	1kg	szt	100
58	Miód sztuczny	350g		10
59	Miód pszczeli naturalny	700g	szt	30
60	Mleko skondensowane słodzone w puszce	510g	szt	15
61	"Musztarda
Skład: woda, gorczyca, ocet spirytusowy,
cukier, sól, przyprawy bez konserwantów"	200g	szt	120
62	Ocet	500ml	szt	50
63	Ogórki konserwowe	900ml	szt	30
64	"Olej uniwersalny rafinowany
o zawartości kwasów jednonienasyconych powyżej 50% i zawartości kwasów wielonienasyconych poniżej 40%
"	1000ml	szt	300
65	Papryka konserwowa	900ml	szt	20
66	Papryka sucha	20g	szt	350
67	Pieprz mielony	20g	szt	500
68	Pieprz ziarnisty	15g	szt	80
69	"Płatki kukurydziane
Skład:kukurydza 98%"	500g	szt	20
70	Płatki sniadaniowe w różnych smakach z pełnego ziarna	250g	szt	20
71	Płatki jęczmienne błyskawiczne	500g	szt	20
72	Proszek do pieczenia	30g	szt	220
73	Przyprawa bazylia	10g	szt	250
74	Przyprawa do gyrosa	20g	szt	20
75	Przyprawa do kurczaka	20g	szt	20
76	Przyprawa jarzynka	200g	szt	20
77	Przyprawa oregano	10g	szt	300
78	Przyprawa kurkuma mielona	20g	szt	15
79	Przyprawa do potraw meksykańskich	25g	szt	20
80	Przyprawa do chińszczyzny	25g	szt	20
81	Przyprawa curry	20g	szt	15
82	Przyprawa chilli	20g	szt	35
83	Przyprawa pieprz biały	20g	szt	40
84	Przyprawa lubczyk	10g	szt	60
85	Przyprawa rozmaryn	10g	szt	25
86	"Przyprawa cebula suszona
bez zawartosci soli"	10g	szt	100
87	Przyprawa kmin rzymski	10g	szt	30
88	Przyprawa kolendra	10g	szt	50
89	Przyprawa zioła prowansalskie	10g	szt	100
90	Przyprawa cząber	10g	szt	20
91	Przyprawa estragon	10g	szt	20
92	" Przyprawa natka pietruszki suszona
bez soli"	10g	szt	50
93	Przyprawa tymianek 	10g	szt	50
94	Przyprawa szałwia	10g	szt	40
95	Przyprawa imbir	10g	szt	20
96	Przyprawa gałka muszkatułowa	10g	szt	15
97	"Przyprawa w płynie do zup i sosów
Skład: woda, sól, substancja wzmacniająca
smak i zapach:glutaminian sodu:barwnik:
karmel E150c: regulator kwasowości: kwas
cytrynowy: ekstrakt z lubczyka, aromat"	860ml netto	szt	5
98	"Przyprawa warzywna
Skład: warzywa suszone, sól, bez konserwantów"	1kg	szt	5
99	Pomidor konserwowy	400g	szt	100
100	Rodzynki	200g	szt	100
101	Rodzynki w czekoladzie	80g	kg	120
102	Ryż biały długoziarnisty	1kg	szt	500
103	Sałatka szwedzka	840g	szt	10
104	Słonecznik łuskany	200g	szt	20
105	Sos do spaghetti w słoikach	350g	szt	10
106	Sos pieczarkowy w proszku	27g	szt	10
107	Sos pieczeniowy ciemny w proszku	27g	szt	10
108	Sos sałatkowy (różne smaki)	9g	szt	30
109	Sos słodko-kwaśny w słoikach	300g	szt	20
110	Sosy w różnych smakach w słoikach	300g	szt	10
111	Sól	1kg	szt	40
112	"Sól o obniżonej zawartości sodu
(sodowo-potasowa)"	350g	szt	10
113	"Syrop do napojów
wytworzony na bazie naturalnego zagęszczonego soku owocowego z dodatkiem wit. C
Skład: cukier, syrop glukozowy-fruktozowy,
woda, zagęszczony sok, kwas cytrynowy,
aromat, kwas askorbinowy, przeciwutleniacz
Wartość energet. W 100ml syropu 348 kcal
nie barwiący szklanek"	500ml	szt	50
114	"Sok owocowy 100% - jabłko
bez dodatku cukru"	1000ml	szt	1600
115	"Sok owocowy 100% - pomarańcz
bez dodatku cukru"	1000ml	szt	1400
116	Wafel przekładany kremem kakaowym w czekoladzie paczkowany, czekolada 28,5 %	39g	szt	150
117	Wiórki kokosowe	100g	szt	30
118	"Woda mineralna  naturalna niegazowana
nisko lub średniomineralizowana
 1500 ml"	1500ml	szt	100
119	"Woda mineralna naturalna  niegazowana
 nisko lub średniomineralizowana
500 ml"	500ml	szt	150
120	"Zagęszczacz do śmietany
pozwalający utrzymać właściwą konsystencję bitej śmietany"	9g	szt	40
121	Ziele angielskie	20g	szt	100
122	Zupa pieczarkowa w proszku	40g	szt	30
123	Żelatyna spożywcza	40g	szt	10
124	"Żur naturalny zagęszczany
Skład: woda, mąka żytnia żurkowa (zawiera
gluten) mąka pszenna, zakwas, czosnek,
produkt naturalny otrzymany na drodze
fermentacji mlekowej, pasteryzowany,"	460g	szt	150
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15800000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>VII
                  
                <b>Nazwa: </b>dostawa ziemniaków jadalnych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Ziemniaki jadalne
od stycznia do końca marca 2017	Kg	3 000
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>03212100-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/03/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>VIII
                  
                <b>Nazwa: </b>dostawa ziemniaków jadalnych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Ziemniaki jadalne
od kwietnia do końca czerwca 2017	Kg	4 200
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>03212100-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/06/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>IX
                  
                <b>Nazwa: </b>dostawa ziemniaków jadalnych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Ziemniaki jadalne
od lipca do końca sierpnia 2017	Kg	700
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>03212100-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/08/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>X
                  
                <b>Nazwa: </b>dostawa ziemniaków jadalnych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Ziemniaki jadalne
od września do końca grudnia 2017	Kg	5 000
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>03212100-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com