JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161124/350338-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='gowarczow.bip.gov.pl' target='_blank'>gowarczow.bip.gov.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 350338 - 2016
              z dnia 2016-11-24 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Gowarczów: Odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Gowarczów wraz z utworzeniem Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Gowarczów, krajowy numer identyfikacyjny
              67022368100000, ul.
              pl. XX-lecia 
              1,
              26225  
              Gowarczów, woj.
              świętokrzyskie, państwo
              Polska, tel.
              48 6724037, 6724022, e-mail
              , faks
              48 6724744, 6724037 w. 24.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.gowarczow.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br />nie</div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />gowarczow.bip.gov.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />nie</div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />osobscie, pocztą, pocztą kurierską <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Gowarczów wraz z utworzeniem Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZW.271.6.2016.MD<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>I. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych gminy Gowarczów, a także wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w worki na odpady, organizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego na terenie gminy Gowarczów, prowadzenie PSZOK wraz z zagospodarowaniem odpadów w nim zebranych.
 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowanie do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250), zapisami Uchwały Nr XXI/360/12 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 28 czerwca 2012 r. w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego 2012-2018, Uchwały Nr XXI/361/12 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 28 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego 2012-2018  i uchwały nr XLVIII/850/14 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 27 października 2014 r. w sprawie zmiany uchwały Nr XXI/361/12 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 28 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego 2012-2018 oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie Gowarczów i uchwały Nr XXIII/165/2013 Rady Gminy w Gowarczowie z dnia 25 kwietnia 2013 roku w sprawie  określenia rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz wysokości cen za te usługi.
II.  Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu  czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250) oraz zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gowarczów i uchwały Nr  XXII/151/2016 Rady Gminy w Gowarczowie z dnia 14.06.2016 roku w sprawie  określenia rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz wysokości cen za te usługi zakres prac obejmuje:
1) odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, w tym:
a) odbieranie odpadów  niesegregowanych (zmieszanych),
b) odbieranie odpadów segregowanych,
c) odbieranie przeterminowanych leków i chemikalii,
d) odbieranie opakowań po środkach ochrony roślin i nawozach,
e) odbieranie odpadów wielkogabarytowych,  odpadów budowlanych i rozbiórkowych a także zużytych  opon, zużyty sprzęt RTV i AGD
2) dostarczanie mieszkańcom czarnych worków oraz worków do selektywnej zbiórki odpadów,

III. Usługa obejmuje również zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudnodostępnych (w szczególności zimą oraz w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu, ograniczenia tonażu na drogach) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o utrudnionej lokalizacji.

IV. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie
1) Powierzchnia Gminy Gowarczów wynosi 248 km2. 
2) Na terenie gminy Gowarczów zlokalizowana jest następująca liczba nieruchomości zamieszkałych: 


Liczba sołectw	Liczba nieruchomości
	Jednorodzinne	wielorodzinne
	Ilość nieruchomości	Ilość osób 
zamieszkałych	Ilość nieruchomości	Łącznie liczba lokali
                    16	        1361	3925 	           2	             12

Uwaga:   Dane przedstawione w powyższej tabeli zostały przygotowane przez Zamawiającego w oparciu o dane przekazane z Ewidencji ludności tut. Urzędu. Ilość punktów odbioru odpadów w ciągu okresu realizacji zamówienia może ulec zmianie, może się zwiększyć lub zmniejszyć o 10%. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić przy sporządzaniu oferty szacunkowy wzrost liczby nieruchomości.

V. Wymagania dotyczące odbierania odpadów:
1)	niesegregowane odpady komunalne (odpady zmieszane)   gromadzone będą w pojemnikach  znajdujących się przy posesjach oraz w workach koloru czarnego: 
a)	 pojemność worków i pojemników   240 l i 120 l,
b)	 częstotliwość wywozu jeden raz na miesiąc, według harmonogramu przedstawionego przez Wykonawcę i uzgodnionego z Zamawiającym,
c)	  realizacja reklamacji (nieodebrane z nieruchomości odpady zgodnie z harmonogramem)  
            w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia fax lub e-mail od Zamawiającego. 
            Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić  faksem  nr 48 672 47 44.
d)	 Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania całej masy odebranych niesegregowanych    (zmieszanych) odpadów zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, tj. do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla regionu 6 w województwie świętokrzyskim oraz przedstawienia Zamawiającemu  dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności (tj. karty przekazania odpadów), do 7-go dnia każdego miesiąca przypadającego po miesiącu rozliczeniowym. 
2)	selektywne odpady komunalny (odpady segregowane)  odbiór odbywał się będzie w systemie 
workowym lub pojemnikowym, 
a)	 pojemność worków lub pojemników  120 l,
b)	 wprowadza się następujące rodzaje worków lub pojemników:
-	żółty  na odpady z tworzyw sztucznych i metale,
-	niebieski  na odpady z papieru i tektury oraz tekstylia, wielomateriałowe
-	zielony  na odpady  ze szkła,
-	brązowy  na odpady biodegradowalne, worki udostępniane na wniosek mieszkańców, 
  - czerwony  na odpady: chemikalia, opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach
c)	 częstotliwość wywozu odpadów z tworzyw sztucznych i metali, szkła, odpadów z papieru i tektury oraz tekstylia, odpadów biodegradowalnych, chemikalii, opakowań po środkach ochrony roślin i nawozach jeden raz na miesiąc, według harmonogramu  przedstawionego przez Wykonawcę  i uzgodnionego z Zamawiającym.
3)	przeterminowane leki odbierane będą 2 razy w roku i po każdorazowym zgłoszeniu Wykonawcy takiej konieczności przez Zamawiającego z pojemnika typu Walec o pojemności 60 litrów znajdującego się w aptece przy ulicy Aleja Wyzwolenia 54, 26-225 Gowarczów. 
Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania całej masy odebranych odpadów zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
4) odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i  rozbiórkowe (pochodzące z remontów nie podlegających obowiązkowi zgłoszenia lub pozwolenia na budowę zgodnie z prawem budowlanym), zużyte opony, zużyty sprzęt RTV i AGD
a)	częstotliwość odbioru 2 razy w  roku, po każdorazowym zgłoszeniu Wykonawcy takiej konieczności przez Zamawiającego,
W zgłoszeniu Zamawiający podaje adres nieruchomości, dane osoby zgłaszającej, orientacyjną ilość odpadów budowlanych i rozbiórkowych oraz termin odbioru odpadów lub termin podstawienia pojemnika.

W zależności od ilości odpadów budowlanych i rozbiórkowych Wykonawca odbiera odpady złożone przez osobę zgłaszającą w uzgodnionym miejscu w workach o podwyższonej wytrzymałości lub podstawia w uzgodnione miejsce w terminie 3 dni od dnia otrzymania zgłoszenia pojemnik na odpady na okres maksymalnie 3 dni  umieszczenie odpadów w pojemniku należy do osoby zgłaszającej. Następnie usuwa napełniony pojemnik w terminie do 3 dni od otrzymania zgłoszenia o gotowości odbioru. 
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pojemników i worków, który służyć będą do odbioru odpadów budowlanych i rozbiórkowych.
Odpady wielkogabarytowe i zużyte opony będą odbierane z danych miejscowości w gminie Gowarczów na zasadach wspólnie ustalonych z Zamawiającym.
b) Wykonawca zobowiązuje się do zagospodarowania całej masy odpadów wielkogabarytowych,  odpadów budowlanych i rozbiórkowych zużytego sprzętu RTV  i AGD oraz opon poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu  po przeprowadzonej zbiórce dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności ( tj. karty przekazania odpadów).

2.1.	Zakres zamówienia obejmuje:

2.1.1.	Odbiór odpadów od mieszkańców Gminy Gowarczów, selektywnie zebranych oraz zmieszanych w workach o ujednoliconych kolorach, z częstotliwością i terminach ustalonych w harmonogramie.
2.1.2.	Odbiór przeterminowanych leków i chemikalii, odpadów wielkogabarytowych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych a także zużytych  opon, zużytego sprzętu RTV i AGD
2.1.3.	Zagospodarowanie odpadów  w celu uzyskania poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami i ograniczenia masy odpadów komunalnych ulęgających biodegradacji przekazanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przepisami wykonawczymi do ustawy oraz regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gowarczów.
2.1.4.	Zorganizowanie i prowadzenie na terenie Gminy Gowarczów Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, zwanego dalej PSZOK w ciągu 180 dni od dnia zawarcia umowy.

2.2.	 Sposób realizacji usługi: 

2.2.1.	
1)	Wykonawca jest zobowiązany do:
a)	przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu 6 zgodnie z Planem gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego 2012-2018. W przypadku frakcji odpadów  selektywnie zebranych w ramach zagospodarowania odpadów Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
b)	Wykonawca  podczas realizacji zamówienia zapewni w stosunku do faktycznie odebranej ilości odpadów, osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
c)	  Wykonawca niezwłocznie zawiadamia Zamawiającego o okolicznościach przeszkadzających w prawidłowym wykonaniu usługi,
d)	Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania podczas trwania umowy  wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, a w szczególności:
-	ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.)
-	ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250)
-	uchwały Rady Gminy w Gowarczowie w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie Gowarczów,
e)	Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i  terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy sporządzi  harmonogram odbioru odpadów, który Zamawiający po akceptacji będzie publikował w powszechnie przyjęty sposób, a Wykonawca w formie wydruków będzie zobowiązany przekazać właścicielom nieruchomości,
f)  Wykonawca będzie sukcesywnie uzupełniał oraz wyposażał nieruchomości zamieszkałe w worki do selektywnej zbiórki odpadów oraz do odpadów zmieszanych. Worki do selektywnej zbiórki odpadów będą z folii polietylenowej PE-HD (LDPE, półprzezroczysty o grubości zapewniającej wytrzymałość worków tj. co najmniej 60 mikronów) oznakowane napisami określającymi rodzaj odpadów na jaki są przeznaczone. Na uzasadniony wniosek właściciela nieruchomości Wykonawca może zmniejszyć lub zwiększyć ilość przekazywanych worków. Liczba worków na odpady zbierane selektywnie z gospodarstw domowych z terenu gminy musi uwzględniać podaną przez Zamawiającego liczbę nieruchomości na terenie Gminy oraz obowiązujący sposób selektywnego zbierania odpadów, 
Zamawiający informuje, że dane dotyczące nieruchomości mogą ulec zmianie, w przypadku zmiany liczby mieszkańców i gospodarstw domowych system zbierania odpadów wymagać będzie zwiększenia ilości worków,
    g) Wykonawca ma obowiązek ustalić czy nieruchomości wyposażone są w worki niezbędne do gromadzenia odpadów segregowanych przed pierwszym dniem obowiązywania umowy na odbiór odpadów zawartej z Zamawiającym., 
h)	za szkody spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca,
  i) Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 800  1700. W sytuacjach nadzwyczajnych jak np. nieprzejezdność, gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może  polegać w szczególności na wyznaczeniu innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
 k)Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację tj. oświadczenie i dokumentację fotograficzną na poziomie umożliwiającym wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Dokumentację wraz z wykazem właścicieli nieprawidłowo segregujących odpady oraz fakturą miesięczną za wykonaną usługę przekaże Zamawiającemu.
 l) Wykonawca zobowiązany jest do przeładowywania odpadów w legalnym i przystosowanym do tego miejscu.
 ł) Wykonawcę obowiązuje zakaz mieszania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych ze  zmieszanymi odpadami komunalnymi, wykluczony jest jednoczesny wywóz odpadów zmieszanych i zbieranych selektywnie.
   m)Wykonawca jest zobowiązany do odbioru odpadów bezpośrednio sprzed posesji właścicieli, bez  konieczności  otwierania  wejścia  na  teren  nieruchomości, usługa odbioru odpadów obejmuje również dojazd do posesji drogami wewnętrznymi należącymi do właścicieli nieruchomości (na wniosek właściciela nieruchomości).
     n)   odebrane odpady komunalne należy poddać ważeniu w punkcie wagowym zlokalizowanym w  miejscu przekazywania odpadów do składowania.
o) Wykonawca zobowiązany jest dokonać objazdu gminy i zapoznać się z warunkami odbioru odpadów z poszczególnych nieruchomości oraz istniejącymi ograniczeniami.
p) Wykonawca zapewnia dostęp Zamawiającemu do zapisów monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, w który wyposażone powinny być pojazdy odbierające odpady z terenu gminy Gowarczów. Dostęp ten ma na celu kontrolę trasy pojazdów odbierających odpady z terenu gminy Gowarczów.
 Standardy sanitarne dotyczące wykonywania zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie wymagań odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi.

2.2.2.	Wykonawca zobowiązany jest utworzyć i prowadzić na terenie Gminy Gowarczów Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwany dalej PSZOK. Wszelkie koszty związane z utworzeniem , w tym pozyskaniem nieruchomości na ten cel oraz prowadzeniem obciążają wyłącznie Wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany jest prowadzić w utworzonym punkcie zbiórkę dostarczonych we własnym zakresie przez właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, następujących odpadów komunalnych: papier i tektura, tworzywa sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe, odpady zielone, przeterminowane leki, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe, zużyte opony, odpady niebezpieczne w tym: baterie i akumulatory, zużyte świetlówki, lampy fluorescencyjne i zawierające rtęć: pozostałości farb, tuszy, lakierów, klejów, żywic lepiszczy, aerozoli, rozpuszczalników, w tym opakowań po tych środkach, pozostałości środków ochrony roślin, nawozów w tym opakowań po tych środkach, pozostałości środków chemii gospodarczej, inne zwierające substancje niebezpieczne, popiół i żużel, inne odpady komunalne (tekstylia, drewno, szkło okienne). 

a)	Punkt selektywnej zbiórki odpadów, powinien zostać uruchomiony najpóźniej w terminie 180 dni od dnia zawarcia umowy i spełniać następujące wymagania: 

1)	zlokalizowany w centralnym punkcie gminy 
2)	umożliwiający dogodny dojazd dla mieszkańców z możliwością zaparkowania przy lub na terenie PSZOK z co najmniej trzema miejscami rozładunku,
3)	zlokalizowany na nieruchomości o minimalnej powierzchni działki 1000 m2,
4)	teren ogrodzony, oświetlony, utwardzony wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych pochodzących z terenu ww. punktu, zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami m.in. ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne ( t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 469 ze zm.), 
5)	wyposażony w wagę towarową z ważnym świadectwem zgodności i legalizacją Głównego Urzędu Miar ,
6)	wyposażony w zamykane pojemniki i kontenery oraz wiaty, chroniące  zebrane odpady  przed wpływem czynników atmosferycznych i  dostępem zwierząt, 
7)	posiadać odpowiedniej wielkości plac manewrowy, pozwalający na swobodny dostęp pojazdów dowożących  jak też wywożących odpady,
8)	funkcjonowanie PSZOK w jeden dzień roboczy i sobotę w każdym tygodniu przez 8 godzin dziennie
9)	wyposażony w tablicę informacyjną zawierającą dane Wykonawcy, pełną nazwa, adres i nr telefonu, wykaz  przyjmowanych odpadów komunalnych oraz dni i godziny pracy.

b)	 Wykonawca obowiązany jest w związku ze zorganizowaniem i prowadzeniem punktu selektywnej zbiórki  odpadów do:

1)	 przyjmowania odpadów dostarczonych przez mieszkańców  po okazaniu dokumentu potwierdzającego jego zamieszkanie na terenie gminy Gowarczów (np. umowy najmu, dowodu osobistego), potwierdzenia dokonywania opłat za odbiór odpadów komunalnych,  
2)	zagospodarowania przyjętych odpadów (transport, unieszkodliwianie), 
3)	ważenia lub w inny sposób określenia ilości przyjętych odpadów po odbiorze poszczególnych frakcji wyselekcjonowanych odpadów i odnotowywania jej w ewidencji, wraz ze wskazaniem miejscowości, numeru posesji oraz danymi właściciela lub innej osoby odpowiedzialnej za utrzymanie czystości i porządku na terenie danej nieruchomości,
4)	prowadzenia rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającego między innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania,
5)	utrzymania czystości i porządku na terenie PSZOK, selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu pojemników, kontenerów lub innych miejsc do tego przeznaczonych przekazywane do instalacji odzysku,
6)	posiadania  prawa do dysponowania terenem z przeznaczeniem na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia PSZOK,
7)	posiadania stosownego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów, w tym prowadzenia PSZOK, zgodnie z ustawą 
o odpadach 
UWAGA!
Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy, szczegółowy wykaz nieruchomości na terenie gminy, objętych obowiązkiem wywozu odpadów, wraz z informacją o ilości osób zamieszkałych na poszczególnych nieruchomościach. Wykaz nieruchomości podlegać będzie aktualizacji w cyklu miesięcznym, przy czym zmiana ilości mieszkańców o 10 %  w stosunku do ilości mieszkańców wskazanej w SIWZ nie stanowi podstawy dla Wykonawcy, ani dla Zamawiającego do zmiany warunków i standardów świadczenia usług objętych zamówieniem jak również do zmiany należnego wynagrodzenia.

2.2.3.	Dodatkowe informacje:
Przewidywana  ilość odpadów do odebrania i zagospodarowania z terenu Gminy Gowarczów, przez cały okres trwania zamówienia wynosić będzie około: zmieszane odpady komunalne 1200[Mg] i wyselekcjonowane odpady komunalne 200 [Mg]. 
Powyższe ilości odpadów określone zostały na podstawie dotychczas odbieranych odpadów w okresie ostatnich  lat.


Ilość odpadów [w Mg/rok] 
zmieszanych odpadów komunalnych [Mg]	Odpady segregowane [Mg]
2015 rok	552,9	96,4
2014 rok	466,3	70,4
2013 rok	508,4	44,9
2012 rok	243,94	9,1
2011 rok	205,96	5,7

2.3.3 Wymagana częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: 
a)	worek czarny/ pojemnik  odpady komunalne zmieszane (bytowe)  jeden raz na miesiąc    z każdego gospodarstwa domowego,
b)	worki kolorowe- jeden raz na miesiąc z każdego gospodarstwa domowego.
-	żółty  na odpady z tworzyw sztucznych i metale,
-	niebieski  na odpady z papieru i tektury oraz tekstylia,
-	zielony  na odpady  ze szkła,
-	brązowy  na odpady biodegradowalne, worki udostępniane na wniosek mieszkańców, 
  - czerwony  na odpady: chemikalia, opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach
c)	     odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i  rozbiórkowe (pochodzące z remontów  niepodlegające obowiązkowi zgłoszenia lub pozwolenia na budowę zgodnie z prawem budowlanym), zużyte opony:, zużyty sprzęt RTV i AGD oraz opony  2 razy na rok
e)		przeterminowane leki - 2 razy na rok


2.3.4.	Wymagany sposób odbioru odpadów:
1)	odbiór odpadów komunalnych zmieszanych (bytowych) oraz wyselekcjonowanych gromadzonych w workach wystawionych sprzed posesji właściciela bez konieczności otwierania wejścia na teren nieruchomości odbywać się będzie wg. harmonogramu. Wytwórcy odpadów (mieszkańcy) pozostawiają odpady na poboczu drogi lub skraju chodnika w miejscach nie utrudniających ruchu pieszego i kołowego,
2)	worki do zbiórki odpadów zapewnia Wykonawca. Przedmiotowe worki powinny posiadać następujące parametry: 
	materiał  folia polietylenowa LDPE, 
	półprzezroczyste, 
	o grubości zapewniającej wytrzymałość,
	 kolorystyka i pojemność worków winna wynosić: 120 litrów 
	oznakowanie  worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone, dodatkowo na workach muszą widnieć adres i dane kontaktowe do Wykonawcy. 
Zamawiający w oparciu o liczbę osób zamieszkałych na terenie Gminy przyjął że Wykonawca miesięcznie powinien zabezpieczyć 8230 worków +/- 10% (średnio na posesję 6 worków różnego koloru (6 worków różnego koloru= 1 kpl).

2.4. Inne obowiązki należące do Wykonawcy:

2.4.1. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu   nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się  z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązywaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację  umożliwiająca identyfikację nieruchomości w tym dokumentację fotograficzną na poziomie umożliwiającym wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty .

2.4.2 Wykonawca zobowiązany jest do:
1) dostarczania zamawiającemu sprawozdań półrocznych o jakich mowa w art. 9 n ustawy 
o Utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie 
z  Rozporządzeniem Ministra Środowiska  z dnia 15.05.2012 r.  w sprawie wzorów sprawozdań 
o odebranych odpadach komunalnych,  odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań 
z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków, 
2) przekładania Zamawiającemu innych informacji na temat odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami,
3) Wykonawca jest zobowiązany do przekładania wraz z fakturą: 
a) raportów miesięcznych w postaci kwitów wagowych z podaniem kodu odpadu tj. informacje  o ilości odebranych odpadów od mieszkańców Gminy Gowarczów podane w  [Mg]:  zmieszanych, szkła, papieru, metali, opakowań wielomateriałowych, tworzyw sztucznych, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon, chemikalia, leki; oraz jego ilością dostarczoną do RIPOK-u  
b) raportów miesięcznych zawierających informacje o ilości zebranych odpadów w PSZOKU podane w  [Mg];
4) podstawą  do sporządzenia sprawozdań jest prowadzona przez Wykonawcę  ewidencja w    zakresie odbierania od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych i przekazywania ich do instalacji, w tym karty przekazania odpadów i ewidencja instalacji w zakresie postępowania z odpadami;
5) utrzymywania standardów sanitarnych oraz standardów ochrony środowiska zgodnie 
 z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań  w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi z dnia 16 czerwca 2009 r. i postanowieniami regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie;
6)  na koniec półrocza na podstawie ilości odebranych odpadów Wykonawca sporządza i dostarcza półroczną kartę przekazania odpadów oddzielnie dla każdego rodzaju odpadu. 
2.5. Wymagania dotyczące pojazdów oraz bazy transportowo  magazynowej:
1) Wykonawca zobowiązany jest dysponować pojazdami niezbędnymi do świadczenia usługi i ponosi wszelkie koszty związane z ich zabezpieczeniem, utrzymaniem, dokonywaniem napraw lub wymian. Wykonawca winien zapewnić dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, jak również odpowiedniego personelu.
2) Pojazdy powinny spełniać standardy techniczne, określone w przepisach szczególnych w uwzględnieniem zabezpieczenia  przed wydostaniem się odpadów oraz wydzielaniem zapachów.
3) Przed rozpoczęciem świadczenia usługi pojazdy powinny być opróżnione z odpadów, czyste wewnątrz i na zewnątrz.
4) Wykonawca zapewni zachowanie właściwego stanu sanitarnego i technicznego użytkowanych pojazdów (mycie, dezynfekcję sprzętu) w warunkach spełniających wymagania z zakresu ochrony środowiska i wymogów sanitarnych.
5) Niedopuszczalne jest ładowanie pojazdów ponad dopuszczalną ładowność.
6) Pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiające trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiających weryfikację tych danych przez Zamawiającego. 
7) Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90511000-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>90512000-9,
                90513100-7,
                90533000-2,
                90514000-3<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                1) Wpis do  rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Gowarczów, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U . z 2016 roku poz. 250 ze zm.), w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
2) Zezwolenie Starosty na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2013 r. poz 21 ze zm.);
3) Wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, na podstawie art. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2013 poz 1155 t.j.) w związku z art. 2,3,5 ust 2 i 3 ustawy z 14 grudnia z 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz 21) lub do rejestru o którym mowa w art. 49 ustawy z 14 grudnia z 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz 21 ze zm.z) 
4) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych, lub gotowość przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Miejsca odzysku lub unieszkodliwiania odpadów powinny spełniać warunki określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach i ustawie z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
5) Umowę z Regionalną Instalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych. <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia tj. 
a)	co najmniej 2 pojazdami ciężarowymi przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych  o ładowności min 4 tony, 
b)	co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych  o ładowności min 4 tony
Uwaga! (pojazdy winny być przystosowane do wjazdu na drogi o szerokości ok 2,5 m)<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1) Wpis do  rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Gowarczów, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U . z 2016 roku poz. 250 ze zm.), w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
2) Zezwolenie Starosty na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2013 r. poz 21 ze zm.);
3) Wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, na podstawie art. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2013 poz 1155 t.j.) w związku z art. 2,3,5 ust 2 i 3 ustawy z 14 grudnia z 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz 21) lub do rejestru o którym mowa w art. 49 ustawy z 14 grudnia z 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz 21 ze zm.z) 
4) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych, lub gotowość przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Miejsca odzysku lub unieszkodliwiania odpadów powinny spełniać warunki określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach i ustawie z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
5) Umowę z Regionalną Instalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych. </div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1) Formularz ofertowy - (wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ) - należy złożyć w formie oryginału, 
2) dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium. Zamawiający w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokona sprawdzenia, czy kwota ta wpłynęła na konto Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na składanie ofert. 
W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymaganą kwotą wadium. 
3) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. </div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Zamawiający  wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Poziom recyklingu</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ</div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.</div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający dopuszcza  możliwości zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia siły wyższej.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 02/12/2016, godzina: 9:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com