JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161128/352746-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bramki.dps.pl' target='_blank'>http://www.bramki.dps.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 352746 - 2016
              z dnia 2016-11-28 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Błonie: Przedmiotem zamówienia są stałe, powtarzające się dostawy artykułów żywnościowych, dla Domu Pomocy Społecznej w Bramkach w 2017 roku do magazynu Zamawiającego według podziału na części. <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Dom Pomocy Społecznej w Bramkach, krajowy numer identyfikacyjny
              29581100000, ul.
              ul. Północna 
              18,
              05870  
              Błonie, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              0-22 7256127, e-mail
              , faks
              0-22 7256066.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bramki.dps.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bramki.dps.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />osobiście, przesyłką pocztową lub kurierską<br />
                Adres:
                <br />Dom Pomocy Społecznej, 05-870 Błonie, Bramki ul. Północna 18</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przedmiotem zamówienia są stałe, powtarzające się dostawy artykułów żywnościowych, dla Domu Pomocy Społecznej w Bramkach w 2017 roku do magazynu Zamawiającego według podziału na części. <br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zadanie 1.
15100000-9 -Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 
Zakres rzeczowy zamówienia:
Lp	Nazwa towaru
Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze	Jm.	Ilość	Prawo opcji 30% zamównienia podstawowego
1	Baleron odtłuszczony zawartość mięsa min. 69%	kg	200	60
2	Baleron wędzony zawartość mięsa min.77%	kg	200	60
3	Boczek rolowany pieczony zawartość mięsa min. 95%	kg	100	30
4	Boczek rolowany zawartość mięsa min. 95%	kg	100	30
5	Boczek wędzony zawartość mięsa min. 80%	kg	100	30
6	Filet pieczony z indyka zawartość mięsa min. 64%	kg	200	60
7	Filet z piersi indyka 	kg	100	30
8	Golonka wieprzowa	kg	150	45
9	Karkówka b/k	kg	200	60
10	Kaszanka	kg	450	135
11	Kiełbasa biała zawartość mięsa min. 62%	kg	300	90
12	Kiełbasa dębicka (nie rozdrobniona)	kg	200	60
13	Kiełbasa krakowska podsuszana (nie rozdrobniona)	kg	200	60
14	Kiełbasa podwawelska (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 77%	kg	300	90
15	Kiełbasa szynkowa wieprzowa	kg	200	60
16	Kiełbasa szynkowa z indyka (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 60%	kg	200	60
17	Kiełbasa żywiecka (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 53%	kg	400	120
18	Kości schabowe	kg	1200	360
19	Kości wędzone	kg	10	3
20	Kurczak cały	kg.	50	15
21	Łopatka bez kości	kg	200	60
22	Łopatka pieczona zawartość mięsa min. 77%	kg	300	90
23	Mięso wołowe gulaszowe paczka (600g-700g)	kg	200	60
24	Nogi wieprzowe	kg	100	30
25	Ogonówka (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 71%	kg	600	180
26	Parówki 50% mięsa chudego bez MOM	kg	200	60
27	Parówki cielęce zawartość mięsa min. 85%	kg	200	60
28	Pasztet drobiowy pieczony zawartość mięsa min. 53%	kg	100	30
29	Pieczeń Rzymska	kg	500	150
30	Piersi z kurczaka (filet)	kg	600	180
31	Polędwica drobiowa (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 44%	kg	200	60
32	Polędwica sopocka (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 60%	kg	800	240
33	Polędwica z indyka (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 45%	kg	150	45
34	Porcje rosołowe z kurczaka	kg	1200	360
35	Salceson włoski zawartość mięsa min. 70%	kg	400	120
36	Schab pieczony	kg	400	120
37	Schab środkowy bez kości	kg	600	180
38	Słonina	kg	80	24
39	Szynka drobiowa (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 41%	kg	300	90
40	Szynka gotowana zawartość mięsa min. 68%	kg	400	120
41	Szynka konserwowa 	kg	200	60
42	Szynka wędzona zawartość mięsa min. 70%	kg	300	90
43	Szynka wiejska zawartość mięsa min. 70%	kg	200	60
44	Szynka z indyka (nie rozdrobniona)	kg	200	60
45	Udziec kurczaka z kością (180g-200g)	szt.	6000	1800
46	Wątróbka drobiowa	kg	350	105
47	Żeberka (szerokie) - paczka 800g	kg	600	180

Zadanie 2.
15500000-3 Produkty mleczarskie
Zakres rzeczowy zamówienia:
Lp	Nazwa towaru
Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze	Jm.	Ilość	Prawo opcji 30% zamówienia podstawowego
1	Jogurt naturalny w kubku 150g	175	9000	2700
2	Masło roślinne w kostce  200g	szt.	14500	4350
3	Mleko 2% UHT - 1l	l.	14500	4350
4	Ser biały chudy	kg.	400	120
5	Ser biały półtłusty min. 3% tłuszczu	kg.	700	210
6	Ser żółty półtłusty 15%-20% tłuszczu	kg.	500	150
7	Ser żółty chudy do 13% tłuszczu	kg.	300	90
8	Śmietana 18% - 400g	l.	950	285
9	Ser feta 270g	szt.	50	15

Zadanie 3.
15500000-3 Owoce i warzywa
Zakres rzeczowy zamówienia:
Lp	Nazwa towaru
Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze 	Jm.	Ilość	Prawo opcji 30% zamówienia podstawowego
1	Botwina	pęczek	120	36
2	Brokuły	kg	240	72
3	Buraki czerwone	kg	400	120
4	Cebula	kg	600	180
5	Cukinia	kg	100	30
6	Czosnek główki	główki	100	30
7	Fasola szparagowa	kg	100	30
8	Gruszki	kg	1000	300
9	Jabłka	kg	4000	1 200
10	Kalafior	kg	200	60
11	Kapusta biała	kg	160	48
12	Kapusta czerwona	kg	200	60
13	Kapusta kiszona	kg	360	108
14	Kapusta pekińska	kg	200	60
15	Kapusta włoska	kg	60	18
16	Koper	pęczek	1000	300
17	Marchew	kg	2200	660
18	Natka pietruszki	peczek	700	210
19	Ogórki kiszone	kg	560	168
20	Ogórki świeże	kg	460	138
21	Papryka świeża	kg	160	48
22	Pieczarki	kg	200	60
23	Pietruszka korzeń	kg	900	270
24	Pomidory	kg	760	228
25	Por	kg	620	186
26	Rabarbar	kg	60	18
27	Rzodkiewka	peczek	300	90
28	Sałata lodowa	szt.	80	24
29	Sałata masłowa	szt.	1200	360
30	Seler	kg	1000	300
31	Szczypior	pęczek	700	210
32	Truskawki	kg	160	48
33	Wiśnie 	kg	40	12
34	Ziemniaki	kg	20000	6 000
35	Banany	kg.	400	120
36	Cytryny	kg.	100	30

Zadanie 4.
15800000-6 Różne artykuły spożywcze
Zakres rzeczowy zamówienia:
Lp	Nazwa towaru
Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze  	Jm.	Ilość	Prawo opcji 30% zamówienia podstawowego
1	Ananasy w puszce 565g	szt.	240	72
2	Aromaty 9 ml	szt.	240	72
3	Barszcz biały 66g	szt.	400	120
4	Bazylia 10g	szt.	200	60
5	Brzoskwinie 820g	szt.	200	60
6	Budyń bez cukru 60g	szt.	700	210
7	Budyń śmietankowy 60g	szt.	400	120
8	Chrzan 320g	szt.	200	60
9	Cukier 1kg	kg.	3600	1080
10	Cukier puder 0,5kg	szt.	100	30
11	Cukier waniliowy 32g	szt.	300	90
12	Cynamon 20g	szt.	360	108
13	Czosnek granulowany 20g	szt.	240	72
14	Drożdże	kg.	10	3
15	Dżem niskosłodzony 270g	szt.	2000	600
16	Fasola czerwona konserwowa 400g	szt.	200	60
17	Fasola sucha Jaś 500g	szt.	300	90
18	Galaretka owocowa z cukrem 90g	szt.	400	120
19	Gałka muszkatołowa 20g	szt.	20	6
20	Groszek konserwowy 400g	szt.	600	180
21	Herbata granulowana 100g	kg.	300	90
22	Kakao 100g	szt.	200	60
23	Kasza gryczana 1kg	kg.	80	24
24	Kasza jęczmienna 1kg	kg.	200	60
25	Kasza manna 1kg	kg.	300	90
26	Kawa inka 250g	szt.	70	21
27	Kawa zbożowa 250g	szt.	70	21
28	Ketchup 500g min. 35% wkł. Koncentr.	szt.	280	84
29	Kisiel bez cukru 77g	szt.	1000	300
30	Kisiel z cukrem 77g	szt.	900	270
31	Koncentrat pomidorowy 900g	szt.	400	120
32	Kukurydza konserwowa 400g	szt.	500	150
33	Kwasek cytrynowy 50g	szt.	100	30
34	Liście laurowe 10g	szt.	400	120
35	Majeranek 10g	szt.	200	60
36	Majonez 420g	szt.	200	60
37	Mak 1kg	kg.	30	9
38	Makaron krajanka gruba	kg.	500	150
39	Makaron muszelki 1kg	kg.	100	30
40	Makaron nitki 500g	kg.	400	120
41	Makaron rurki 1kg	kg.	100	30
42	Makaron świderki 1kg	kg.	400	120
43	Mąka pszenna typ 480 1kg	kg.	1700	510
44	Mąka ziemniaczana 1kg	kg.	60	18
45	Musztarda 200g	szt.	200	60
46	Ocet 0,5l	szt.	60	18
47	Ogórki konserwowe 870g	szt.	200	60
48	Olej 1l	szt.	700	210
49	Oregano 10g	szt.	120	36
50	Papryka konserwowa 870g	szt.	200	60
51	Papryka mielona ostra 20g	szt.	40	12
52	Papryka mielona słodka 20g	szt.	40	12
53	Pieprz naturalny mielony 15g	szt.	900	270
54	Płatki jęczmienne	kg.	200	60
55	Płatki kukurydzane 	kg.	300	90
56	Płatki owsiane 1kg	kg.	300	90
57	Płatki żytnie	kg.	20	6
58	Proszek do pieczenia 36g	szt.	200	60
59	Przyprawa do drobiu 20g	szt.	120	36
60	Przyprawa do ryb 20g	szt.	180	54
61	Rodzynki 200g	szt.	140	42
62	Ryż 1kg	kg.	600	180
63	Sałatka szwedzka 850g	szt.	300	90
64	Sól 1kg	kg.	500	150
65	Szczawa konserwowy 320g	szt.	200	60
66	Śliwki suszone 100g	kg.	10	3
67	Tymianek 10g	szt.	200	60
68	Vegetta 200g (lub równoważne)	szt.	760	228
69	Wiórki kokosowe	szt.	60	18
70	Ziele angielskie 20g	szt.	300	90
71	Zupa grzybowa 37g	szt.	700	210
72	Zupa ogonowa 62g	szt.	700	210
73	Zupa pieczarkowa 44g	szt.	700	210
74	Żelatyna 50g	szt.	200	60


Zadanie 5.
15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Zakres rzeczowy zamówienia:
Lp	Nazwa towaru
Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze   	Jm.	Ilość	Prawo opcji 30% zamówienia podstawowego
1	Bułka paryska 450g	szt.	15000	4500
2	Bułka kajzerka 50g	szt.	600	180
3	Bułka słodka 100g	szt.	400	120
4	Chleb pszenno-żytni 500g	szt.	9000	2700
5	Chleb razowy 500g	szt.	3200	960

Zadanie 6.
15200000-0 Ryby przetworzone i konserwowane
Zakres rzeczowy zamówienia:
Lp	Nazwa towaru
Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze    	Jm.	Ilość	Prawo opcji 30% zamówienia podstawowego
1	Panga biała filet mrożony b/sk	kg	1000	300
2	Ryba wędzona	kg	500	150
3	Śledź płaty	kg	300	90
4.	Sola (filet) mrożony b/sk	kg	200	60
5.	Miruna (filet) mrożony b/sk	kg	200	60
6.	Morszczuk (filet) mrożony b/sk	kg	200	60

Zadanie 7.
03142500-3  Jaja 
Zakres rzeczowy zamówienia:
Lp	Nazwa towaru
Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze     	Jm.	Ilość	Prawo opcji 30% zamówienia publicznego
1.	Jaja (65-70g)	szt.	44000	13200
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>15100000-9<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>15500000-3,
                03221200-8,
                15800000-6,
                15810000-9,
                15200000-0,
                03142500-3,
                <br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 12
                    data rozpoczęcia: 01/01/2017
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px"><br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert  (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ),  potwierdzający, że zrealizował lub realizuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych), co najmniej jedną  dostawę  artykułów żywnościowych, o łącznej wartości: 
- zadanie 1 -  min.150 000,00 zł (bez podatku VAT),
- zadanie 2  min. 50 000,00 zł (bez podatku VAT), 
- zadanie 3  min. 30 000,00 zł (bez podatku VAT),
- zadanie 4  min. 30 000,00 zł (bez podatku VAT),
- zadanie 5  min. 20 000,00 zł (bez podatku VAT),
- zadanie 6  min. 20 000,00 zł (bez podatku VAT),
- zadanie 7  min. 10 000,00 zł (bez podatku VAT).
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy,


Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 5 lit. a

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII ust. 5 lit. a- niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że:

b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, - wg wzoru załącznik nr 5 oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy;
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez  Zamawiającego, Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty dokument potwierdzający stosowanie wdrożonego systemu HACCP albo oświadczenie Wykonawcy potwierdzające stosowanie zasad dobrej praktyki higienicznej (GHP)  załącznik nr 6.</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin Płatności </td><td>40</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 09/12/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Oferta lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi zostać złożona w języku polskim<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>dostawa mięsa,wędlin, drobiu i wyrobów drobiarskich<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp	Nazwa towaru
Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze	Jm.	Ilość	Prawo opcji 30% zamównienia podstawowego
1	Baleron odtłuszczony zawartość mięsa min. 69%	kg	200	60
2	Baleron wędzony zawartość mięsa min.77%	kg	200	60
3	Boczek rolowany pieczony zawartość mięsa min. 95%	kg	100	30
4	Boczek rolowany zawartość mięsa min. 95%	kg	100	30
5	Boczek wędzony zawartość mięsa min. 80%	kg	100	30
6	Filet pieczony z indyka zawartość mięsa min. 64%	kg	200	60
7	Filet z piersi indyka 	kg	100	30
8	Golonka wieprzowa	kg	150	45
9	Karkówka b/k	kg	200	60
10	Kaszanka	kg	450	135
11	Kiełbasa biała zawartość mięsa min. 62%	kg	300	90
12	Kiełbasa dębicka (nie rozdrobniona)	kg	200	60
13	Kiełbasa krakowska podsuszana (nie rozdrobniona)	kg	200	60
14	Kiełbasa podwawelska (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 77%	kg	300	90
15	Kiełbasa szynkowa wieprzowa	kg	200	60
16	Kiełbasa szynkowa z indyka (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 60%	kg	200	60
17	Kiełbasa żywiecka (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 53%	kg	400	120
18	Kości schabowe	kg	1200	360
19	Kości wędzone	kg	10	3
20	Kurczak cały	kg.	50	15
21	Łopatka bez kości	kg	200	60
22	Łopatka pieczona zawartość mięsa min. 77%	kg	300	90
23	Mięso wołowe gulaszowe paczka (600g-700g)	kg	200	60
24	Nogi wieprzowe	kg	100	30
25	Ogonówka (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 71%	kg	600	180
26	Parówki 50% mięsa chudego bez MOM	kg	200	60
27	Parówki cielęce zawartość mięsa min. 85%	kg	200	60
28	Pasztet drobiowy pieczony zawartość mięsa min. 53%	kg	100	30
29	Pieczeń Rzymska	kg	500	150
30	Piersi z kurczaka (filet)	kg	600	180
31	Polędwica drobiowa (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 44%	kg	200	60
32	Polędwica sopocka (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 60%	kg	800	240
33	Polędwica z indyka (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 45%	kg	150	45
34	Porcje rosołowe z kurczaka	kg	1200	360
35	Salceson włoski zawartość mięsa min. 70%	kg	400	120
36	Schab pieczony	kg	400	120
37	Schab środkowy bez kości	kg	600	180
38	Słonina	kg	80	24
39	Szynka drobiowa (nie rozdrobniona) zawartość mięsa min. 41%	kg	300	90
40	Szynka gotowana zawartość mięsa min. 68%	kg	400	120
41	Szynka konserwowa 	kg	200	60
42	Szynka wędzona zawartość mięsa min. 70%	kg	300	90
43	Szynka wiejska zawartość mięsa min. 70%	kg	200	60
44	Szynka z indyka (nie rozdrobniona)	kg	200	60
45	Udziec kurczaka z kością (180g-200g)	szt.	6000	1800
46	Wątróbka drobiowa	kg	350	105
47	Żeberka (szerokie) - paczka 800g	kg	600	180
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15100000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatnoci</td><td>40</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>dostawa prodktów mleczarskich<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp	Nazwa towaru
Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze	Jm.	Ilość	Prawo opcji 30% zamówienia podstawowego
1	Jogurt naturalny w kubku 150g	175	9000	2700
2	Masło roślinne w kostce  200g	szt.	14500	4350
3	Mleko 2% UHT - 1l	l.	14500	4350
4	Ser biały chudy	kg.	400	120
5	Ser biały półtłusty min. 3% tłuszczu	kg.	700	210
6	Ser żółty półtłusty 15%-20% tłuszczu	kg.	500	150
7	Ser żółty chudy do 13% tłuszczu	kg.	300	90
8	Śmietana 18% - 400g	l.	950	285
9	Ser feta 270g	szt.	50	15
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15500000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>40</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>dostawa owoców i warzyw<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp	Nazwa towaru
Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze 	Jm.	Ilość	Prawo opcji 30% zamówienia podstawowego
1	Botwina	pęczek	120	36
2	Brokuły	kg	240	72
3	Buraki czerwone	kg	400	120
4	Cebula	kg	600	180
5	Cukinia	kg	100	30
6	Czosnek główki	główki	100	30
7	Fasola szparagowa	kg	100	30
8	Gruszki	kg	1000	300
9	Jabłka	kg	4000	1 200
10	Kalafior	kg	200	60
11	Kapusta biała	kg	160	48
12	Kapusta czerwona	kg	200	60
13	Kapusta kiszona	kg	360	108
14	Kapusta pekińska	kg	200	60
15	Kapusta włoska	kg	60	18
16	Koper	pęczek	1000	300
17	Marchew	kg	2200	660
18	Natka pietruszki	peczek	700	210
19	Ogórki kiszone	kg	560	168
20	Ogórki świeże	kg	460	138
21	Papryka świeża	kg	160	48
22	Pieczarki	kg	200	60
23	Pietruszka korzeń	kg	900	270
24	Pomidory	kg	760	228
25	Por	kg	620	186
26	Rabarbar	kg	60	18
27	Rzodkiewka	peczek	300	90
28	Sałata lodowa	szt.	80	24
29	Sałata masłowa	szt.	1200	360
30	Seler	kg	1000	300
31	Szczypior	pęczek	700	210
32	Truskawki	kg	160	48
33	Wiśnie 	kg	40	12
34	Ziemniaki	kg	20000	6 000
35	Banany	kg.	400	120
36	Cytryny	kg.	100	30
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>03221200-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatości</td><td>40</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>dostawa różnych artykułów spożywczych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp	Nazwa towaru
Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze  	Jm.	Ilość	Prawo opcji 30% zamówienia podstawowego
1	Ananasy w puszce 565g	szt.	240	72
2	Aromaty 9 ml	szt.	240	72
3	Barszcz biały 66g	szt.	400	120
4	Bazylia 10g	szt.	200	60
5	Brzoskwinie 820g	szt.	200	60
6	Budyń bez cukru 60g	szt.	700	210
7	Budyń śmietankowy 60g	szt.	400	120
8	Chrzan 320g	szt.	200	60
9	Cukier 1kg	kg.	3600	1080
10	Cukier puder 0,5kg	szt.	100	30
11	Cukier waniliowy 32g	szt.	300	90
12	Cynamon 20g	szt.	360	108
13	Czosnek granulowany 20g	szt.	240	72
14	Drożdże	kg.	10	3
15	Dżem niskosłodzony 270g	szt.	2000	600
16	Fasola czerwona konserwowa 400g	szt.	200	60
17	Fasola sucha Jaś 500g	szt.	300	90
18	Galaretka owocowa z cukrem 90g	szt.	400	120
19	Gałka muszkatołowa 20g	szt.	20	6
20	Groszek konserwowy 400g	szt.	600	180
21	Herbata granulowana 100g	kg.	300	90
22	Kakao 100g	szt.	200	60
23	Kasza gryczana 1kg	kg.	80	24
24	Kasza jęczmienna 1kg	kg.	200	60
25	Kasza manna 1kg	kg.	300	90
26	Kawa inka 250g	szt.	70	21
27	Kawa zbożowa 250g	szt.	70	21
28	Ketchup 500g min. 35% wkł. Koncentr.	szt.	280	84
29	Kisiel bez cukru 77g	szt.	1000	300
30	Kisiel z cukrem 77g	szt.	900	270
31	Koncentrat pomidorowy 900g	szt.	400	120
32	Kukurydza konserwowa 400g	szt.	500	150
33	Kwasek cytrynowy 50g	szt.	100	30
34	Liście laurowe 10g	szt.	400	120
35	Majeranek 10g	szt.	200	60
36	Majonez 420g	szt.	200	60
37	Mak 1kg	kg.	30	9
38	Makaron krajanka gruba	kg.	500	150
39	Makaron muszelki 1kg	kg.	100	30
40	Makaron nitki 500g	kg.	400	120
41	Makaron rurki 1kg	kg.	100	30
42	Makaron świderki 1kg	kg.	400	120
43	Mąka pszenna typ 480 1kg	kg.	1700	510
44	Mąka ziemniaczana 1kg	kg.	60	18
45	Musztarda 200g	szt.	200	60
46	Ocet 0,5l	szt.	60	18
47	Ogórki konserwowe 870g	szt.	200	60
48	Olej 1l	szt.	700	210
49	Oregano 10g	szt.	120	36
50	Papryka konserwowa 870g	szt.	200	60
51	Papryka mielona ostra 20g	szt.	40	12
52	Papryka mielona słodka 20g	szt.	40	12
53	Pieprz naturalny mielony 15g	szt.	900	270
54	Płatki jęczmienne	kg.	200	60
55	Płatki kukurydzane 	kg.	300	90
56	Płatki owsiane 1kg	kg.	300	90
57	Płatki żytnie	kg.	20	6
58	Proszek do pieczenia 36g	szt.	200	60
59	Przyprawa do drobiu 20g	szt.	120	36
60	Przyprawa do ryb 20g	szt.	180	54
61	Rodzynki 200g	szt.	140	42
62	Ryż 1kg	kg.	600	180
63	Sałatka szwedzka 850g	szt.	300	90
64	Sól 1kg	kg.	500	150
65	Szczawa konserwowy 320g	szt.	200	60
66	Śliwki suszone 100g	kg.	10	3
67	Tymianek 10g	szt.	200	60
68	Vegetta 200g (lub równoważne)	szt.	760	228
69	Wiórki kokosowe	szt.	60	18
70	Ziele angielskie 20g	szt.	300	90
71	Zupa grzybowa 37g	szt.	700	210
72	Zupa ogonowa 62g	szt.	700	210
73	Zupa pieczarkowa 44g	szt.	700	210
74	Żelatyna 50g	szt.	200	60
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15800000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>40</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>dostawa pieczywa<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp	Nazwa towaru
Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze   	Jm.	Ilość	Prawo opcji 30% zamówienia podstawowego
1	Bułka paryska 450g	szt.	15000	4500
2	Bułka kajzerka 50g	szt.	600	180
3	Bułka słodka 100g	szt.	400	120
4	Chleb pszenno-żytni 500g	szt.	9000	2700
5	Chleb razowy 500g	szt.	3200	960
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15810000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>40</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>dostawa ryb<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp	Nazwa towaru
Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze    	Jm.	Ilość	Prawo opcji 30% zamówienia podstawowego
1	Panga biała filet mrożony b/sk	kg	1000	300
2	Ryba wędzona	kg	500	150
3	Śledź płaty	kg	300	90
4.	Sola (filet) mrożony b/sk	kg	200	60
5.	Miruna (filet) mrożony b/sk	kg	200	60
6.	Morszczuk (filet) mrożony b/sk	kg	200	60
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15200000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>40</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>dostawa jaj<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp	Nazwa towaru
Podane w treści nazwy pochodzenia art. nie są bezwzględnie obowiązujące, dopuszcza się art. równoważne jakością lub lepsze     	Jm.	Ilość	Prawo opcji 30% zamówienia publicznego
1.	Jaja (65-70g)	szt.	44000	13200
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>03142500-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>40</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com