JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161201/356260-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='www.wegorzewo.pl, http://bip.wegorzewo.pl' target='_blank'>www.wegorzewo.pl, http://bip.wegorzewo.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 356260 - 2016
              z dnia 2016-12-01 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Węgorzewo: Budowa kanalizacji sanitarnej ul. Towarowej, Granicznej i Jaracza.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Węgorzewo, krajowy numer identyfikacyjny
              79067130800000, ul.
              ul. Zamkowa 
              3,
              11600  
              Węgorzewo, woj.
              warmińsko-mazurskie, państwo
              Polska, tel.
              874 275 400, e-mail
              inwestycje@wegorzewo.pl, faks
              874 275 401.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.wegorzewo.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.wegorzewo.pl, http://bip.wegorzewo.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br /><br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Zgodnie z art. 10 c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - prawo zamówień publicznych oraz niektórych ustaw składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r., poz. 1020), osobiście lub za pośrednictwem posłańców.<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miejski w Węgorzewie ul. Zamkowa 3, 11-600 Węgorzewo</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Budowa kanalizacji sanitarnej ul. Towarowej, Granicznej i Jaracza.<br /><b>Numer referencyjny: </b>IPP.271.15.5.2016 r.<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji sanitarnej ulicy Towarowej, Granicznej i Jaracza w Węgorzewie polegającej na  wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długość ok. 928,13 m. Zakres rzeczowy robót związanych z budową kanalizacji sanitarnej obejmuje wykonanie:
    1. Kanalizacja sanitarna grawitacyjna o łącznej długości 737,91 m z czego:
     a)  o średnicy DN 200 mm  620,10 m :   ul. Graniczna	- 148,93 m
	ul. Poprzeczna	- 176,68 m
	ul. Towarowa		-   73,84 m
	ul. Jaracza	- 220,65 m
     b)  o średnicy DN 300 mm  117,81 m : ul. Jaracza	  - 117,81 m
  2. Kanalizacja sanitarna tłoczna o łącznej długości 190,22 m z czego:
     a) o średnicy DN 90 mm  18,94 m : ul. Towarowa          -    18,94 m
     b) o średnicy DN 110 mm   171,28 m : ul. Jaracza          -  171,28 m
  3. Rury przeciskowe o łącznej długości 65,50 m z czego:
     a) o średnicy  400 mm  51,50 m : ul. Jaracza  (D12  D13)  - 25,00 m
                                                                                   (D13  D14)  -   9,50 m
                                                                                   (S14  S15)   - 17,00 m 
     b) o średnicy  600 mm  14,00 m : ul. Graniczna (E7  E8) - 14,00 m
 4. Studnia kanalizacyjna rozprężna (z deflektorem)  1500 mm betonowa - 1 szt.                           
     (ul. Jaracza - studnia S14).
 5. Studnie kanalizacyjne PEHD 600 mm  32 szt. (ul. Graniczna - studnie: E8, E9, E10,
     E10.1, E11, E11.1, E12, E13 ; ul. Poprzeczna  studnie: E1, E2, E3, E4, E5, E6, E7,
     E7.1, E7.2 ; ul. Towarowa  studnie: D5.1, D12 ; ul. Jaracza  studnie: D13, D14, D15,
     D16, S11, S12, S13, S15, S15.1, S15.2, S15.3, S15.4, S16).
 6. Przepompownia PW 1 (lokalizacja na mapie: studnia b15 - istniejąca  1200 mm.).                        
    Wyposażenia przepompowni dwupompowej obejmuje:
    6.1. Parametry pomp:
           - Qp = 5,0 l/s
           - H = 14, m
           - Wysokość geometryczna Hg=8,3m  Hstr. l = 5,2 m
    6.2. Pompy z wirnikami o swobodnym przelocie min. 65mm (typy pomp wg tabeli) - szt.2
          Z uwagi na istniejącą studnię przepompowni wykonawca przed zakupem pomp powinien 
          we własnym zakresie sprawdzić rzędne dna studni, rzędną dna rury kanalizacji 
           grawitacyjnej (dopływ) oraz rzędną dna kanału tłocznego (odpływ) !!! 
    6.3. Zbiornik (ISTNIEJĄCY wykonany z BETONU B45) - wyposażenie zbiornika: 
     -  pokrywa betonowa z włazem
     - podest obsługowy - stal nierdzewna
     - drabinka złazowa z stopniami żarowymi antypoślizgowymi - stal nierdzewna
     - poręcz złazowa montowana na zewnątrz zbiornika bezpośrednio na pokrywie zbiornika
     - stal nierdzewna
     - właz wejściowy kopertowy - stal nierdzewna
     - belka wsporcza - stal nierdzewna
     - prowadnice - stal nierdzewna
     - łańcuchy do pomp i regulatorów pływakowych - stal nierdzewna
     - zasuwy z klinem gumowanym żeliwne DN65 + przedłużenie trzpienia (przegubowy) ze
      stali nierdzewnej szt. 2, których zamykanie i otwieranie jest wyprowadzone po otwarciu włazu 
       w świetle jego otworu (wyłącznie obsługa z poziomu terenu).
     - zawory zwrotne kulowe kolanowy SZUSTER DN65 szt.2 - żeliwo
     - połączenie pionów tłocznych kształtkami niskooporowymi (trójnik orłowy) - nie dopuszcza się
       zastosowania połączeń spawanych pod katem prostym
     - spawanie rurociągów tłocznych należy wykonać w minimum 70% metodą orbitalną potwierdzoną
       wydrukiem spawu
     - przewody tłoczne - stal nierdzewna
     - połączenia kołnierzowe nierdzewne
     - elementy złączne - stal nierdzewna
     - nasada T-52 z pokrywą - 1 szt.
     - układ tłoczny z stali nierdzewnej wyprowadzony na zewnątrz zbiornika wymaga zastosowania
       uszczelnienia łańcuchowego lub połączenie z rurociągiem PEHD tłocznym wewnątrz zbiornika za
       pomocą złączki STAL/PE
     - wspornik, obciążnik regulatorów pływakowych
     - kominek wentylacyjny DN100 - stal nierdzewna/PCV - szt. l(nawiewny)
     - kominek wentylacyjny DN100 z biofiltrem - stal nierdzewna/PCV szt. l (wywiewny)
6.4.  Rozdzielnia Sterowania Pomp - wyposażenie i funkcje rozdzielnicy elektrycznej:
       a) Obudowa szafy sterowniczej:
     - wykonana z poliestru wzmocnionego poliwęglanem GRP o stopniu ochrony min.
        IP 65, współczynniku udarowości mechanicznej IK 10 z uszczelką PUR
     - wyposażona w drzwi wewnętrzne z tworzywa sztucznego, na których są zainstalowane
        (na sitodruku obrazu pompowni): kontrolki: poprawności zasilania, awarii ogólnej, awarii 
        pompy nr 1, awarii pompy nr 2, pracy pompy nr 1, pracy pompy nr 2; wyłącznik główny  
        zasilania, przełącznik trybu pracy pompowni (Ręczna - 0 - Automatyczna); przyciski Startu i 
        Stopu pompy w trybie pracy ręcznej; stacyjka z kluczem
     - o wymiarach: 800(wysokość)x600(szerokość)x300(głębokość)
     - wyposażona w płytę montażową z blachy ocynkowanej o grubości 2mm
     - wyposażona w co najmniej dwa zamki patentowe w drzwiach zewnętrznych
     - posadzona na cokole plastikowym, umożliwiającym montaż/demontaż wszystkich kabli
       (np. zasilających, od czujników pływakowych i sondy hydrostatycznej, itd.) bez konieczności  
       demontażu obudowy szafy sterowniczej     
    b) Urządzenia elektryczne:
     - moduł telemetryczny GSM/GPRS/EDGE z wyświetlaczem LCD i klawiaturą posiadający co 
        najmniej wyposażenie i możliwości wymienione w podpunkcie 4)
     - czujnik poprawnej kolejności i zaniku faz
     - układ grzejny 50W wraz z elektronicznym termostatem
     - czteropolowe zabezpieczenie przeciwprzepięciowe klasy C
     - przetwornik prądowy do monitorowania prądu pompy
     - wyłącznik różnicowo-prądowy czteropolowy 63A
     - wyłącznik główny sieć-agregat 60A
     - gniazdo agregatu 32A/5P w zabudowie tablicowej
     - gniazdo serwisowe 230W10A wraz z jednopolowym wyłącznikiem nadmiarowo-
        prądowym klasy B10
     - wyłącznik silnikowy, jako zabezpieczenie każdej pompy przed przeciążeniem i
        zanikiem napięcia na dowolnej fazie zasilającej
     - stycznik dla każdej pompy
     - jednopolowy wyłącznik nadmiarowo prądowy klasy B dla fazy sterującej
     - zasilacz buforowy 24 VDC/1 A wraz z układem akumulatorów
     - syrenka alarmowa 24 VDC z osobnymi wejściami dla zasilania sygnału dźwiękowego
        i optycznego
     - przełącznik trybu pracy (Ręczna - 0 - Automatyczna)
     - wyłącznik krańcowy otwarcia drzwi szafy sterowniczej
     - hermetyczny wyłącznik krańcowy otwarcia włazu przepompowni
     - stacyjka umożliwiająca rozbrojenia obiektu
     - sonda hydrostatyczna z wyjściem prądowym (4-20mA) o zakresie 0-4m H2O wraz
        z dwoma pływakami (suchobieg i poziom alarmowy) oraz z łańcuchem ze stali nierdzewnej
     - antena typu YAGI dla sygnału GPRS modułu telemetrycznego (w przypadku wysokiego
        poziomu mocy sygnału GSM wystarczy zastosowanie anteny typu Telesat2 - z montażem na  
        obudowie szafy sterowniczej)
     - oświetlenie wewnętrzne szafy
  c) Sterowanie w oparciu o moduł telemetryczny GSM/GPRS, do którego wchodzą następujące  
       sygnały (UWAGA!!! - wszystkie sygnały binarne mają być wyprowadzone z przekaźników  
       pomocniczych):  
        Wejścia (24VDC):
                      - tryb pracy (Ręczny/Automatyczny)
                      - zasilanie na obiekcie (prawidłowe/nieprawidłowe) 
                      - potwierdzenie pracy pompy nr 1 potwierdzenie pracy pompy nr 2
       - awaria pompy nr 1 - kontrola zabezpieczenia termicznego pompy i wyłącznika silnikowego
       - awaria pompy nr 2 - kontrola zabezpieczenia termicznego pompy i wyłącznika silnikowego
                      - kontrola otwarcia drzwi i włazu pompowni
                      - kontrola pływaka sucho biegu
                      - kontrola pływaka alarmowego  przelania
                    - kontrola rozbrojenia stacyjki  
                    Wejścia analogowe (4... 20mA):
                   - sygnał z sondy hydrostatycznej (4.. .20mA) zabezpieczony bezpiecznikiem 32mA
                   - sygnał z przekładników prądowych (4.. .20mA)
      Wyjścia (załączanie przekaźników napięciem 24VDC):                               
        - załączanie pompy nr 1
        - załączenie pompy nr 2
                      - załączenie sygnału alarmowego sygnalizatora - awaria zbiorcza pompowni
                      - załączenie rewersyjne pompy nr 1
                      - załączenie rewersyjne pompy nr 2
        - załączenie wyjścia włamania - do podłączenia niezależnej centralki alarmowej 
d) Rozdzielnia Sterowania Pomp powinna zapewniać:
- naprzemienną pracę pomp
- automatyczne przełączenie pomp w chwili wystąpienia awarii lub braku potwierdzenia pracy
- kontrolę termików pompy i wyłączników silnikowych
- funkcje czyszczenia zbiornika - spompowanie ścieków poniżej poziomu suchobiegu tylko
  dla pracy ręcznej
- w momencie awarii sondy hydrostatycznej, pracę pompowni w oparciu o sygnał z dwóch
  Pływaków
6.5.  Wytyczne odnośnie wyposażenia i możliwości modułu telemetrycznego GSM/GPRS/EDGE
     a) Wyposażenie:
      - sterownik pracy przepompowni programowalny z wbudowanym modułem nadawczo- 
         odbiorczym GPRS/GSM/EDGE zapewniający dwukierunkową wymianę danych
      - zintegrowany wyświetlacz LCD o wysokim kontraście umożliwiający pracę w  
        bezpośrednim oświetleniu promieniami słonecznymi
      - 16 wejść binarnych
      - 12 wyjść binarnych
      - 1 wejście analogowe o zakresie pomiarowym 4...20mA - do podłączenia sondy 
         hydrostatycznej, na podstawie której uruchamiane są pompy
      - 2 wejścia analogowe o zakresie pomiarowym 4...20mA - do podłączenia przekładników 
        prądowych
      - 1 wejście analogowe o zakresie pomiarowym 4...20mA - rezerwa lub do podłączenia 
         przepływomierza
      - 1 wejście analogowe 0... 10V - jako rezerwa
      - komunikacja - port szeregowy RS232/RS485 z obsługą protokołu MODBUS
        RTU/ASCII w trybie MASTER lub SLAVE
      - wejścia licznikowe
      - kontrolki:
      -  zasilania sterownika
      - poziomu sygnału GSM - minimum 3 diody
      - poprawności zalogowania sterownika do sieci GSM:
                                    nie zalogowany
	zalogowany
      - poprawności zalogowania do sieci GPRS:
	logowanie do sieci GPRS
	poprawnie zalogowany do sieci GPRS
	brak lub zablokowana karta SIM
      - aktywności portu szeregowego sterownika
      - stopień ochrony IP40
      - temperatura pracy:-20° C...50° C
      - wilgotność pracy: 5... 95% bez kondensacji
      - moduł GSM/GPRS/EDGE
      - napięcie zasilania 24VDC
      - gniazdo antenowe
      - gniazdo karty SIM
      - pomiar temperatury wewnątrz sterownika
      b) Możliwości:
      - wysyłanie zdarzeniowe pełnego stanu wejść i wyjść (binarnych i analogowych) modułu 
        telemetrycznego do stacji monitorującej w ramach usługi GPRS dowolnego operatora
        GSM w  wydzielonej sieci APN,
      - wysyłanie zdarzeniowe wiadomości tekstowych (SMS) w przypadku powstania stanów 
        alarmowych na obiekcie,
      - sterowanie pracą obiektu - przepompowni lokalne na podstawie sygnału z pływaków i
        sondy hydrostatycznej i na podstawie rozkazów przesyłanych ze Stacji Dyspozytorskiej 
        przez operatora (START/STOP pompy, odstawienie, blokada pracy równoległej),
      - sterowanie pracą obiektu - przepompowni zdalne na podstawie rozkazu wysłanego ze
        Stacji operatorskiej
      - podgląd i sygnalizowanie podstawowych informacji o działaniu i stanie przepompowni:
           - brak karty SIM 
           - poprawność PIN karty SIM
           - błędny PIN karty SIM 
           - zalogowanie do sieci GSM
           - zalogowanie do sieci GPRS
           - wejścia i wyjścia sterownika
           - aktualny poziom ścieków w zbiorniku
           - nastawiony poziom załączenia pomp 
           - nastawiony poziom wyłączenia pomp
           - nastawiony poziom dołączenia drugiej pompy
                        - liczba załączeń każdej z pomp
                        - liczba godzin pracy każdej z pomp
                       - prąd pobierany przez pompy
                       - poziom sygnału GSM wyrażony w procentach
           - zmiana podstawowych   parametrów   pracy   przepompowni,   po wcześniejszej autoryzacji  
  (wpisanie kodu) operatora:
           - poziomu załączenia pomp
           - poziomu wyłączenia pomp
           - poziomu dołączenia drugiej pompy
           - zakresu pomiarowego użytej sondy hydrostatycznej
           - zakresu pomiarowego użytego przekładnika prądowego
           - prezentacja na wyświetlaczu LCD komunikatów o bieżących awariach: każdej z pomp
           - zasilania
           - wystąpieniu poziomu suchobiegu 
           - wystąpieniu poziomu przelewu
           - błędnym podłączeniu pływaków
           - sondy hydrostatycznej
           - włamaniu
- naprzemienna praca pomp dla jednakowego ich zużycia
- automatyczne przełączanie pracującej pompy po przekroczeniu maksymalnego czasu pracy z  możliwością wyłączenia opcji
- blokada załączenia pompy na podstawie minimalnego czasu postoju pompy -redukuje 
  częstotliwość załączeń pomp, funkcja z możliwością wyłączenia
- zliczanie czasu pracy każdej z pomp
- zliczanie liczby załączeń każdej z pomp
- pomiar poprzez licznik energii elektrycznej, m.in.: 
   - pobieranej mocy
                - zużytej energii
                - napięcia na poszczególnych fazach
       - możliwość podłączenia sygnału włamania do zewnętrznej, niezależnej centralki alarmowej
   6.6. Szafy mają posiadać Certyfikat Zgodności CE oraz raport z badań w zakresie
          kompatybilności elektromagnetycznej zgodnie z dyrektywami EMC i EEC:
Dyrektywa Unii Europejskiej 2004/108/WE - Dyrektywy EMC wprowadzonej do polskiego  
prawa a w szczególności w:
-	Ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 oraz z 2005 r. Nr 64, poz. 565),
-	Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 kwietnia 2003 r. w sprawie dokonywania oceny zgodności aparatury z zasadniczymi wymaganiami dotyczącymi kompatybilności elektromagnetycznej oraz sposobu jej oznakowania (Dz. U. z 2003 r. Nr 90, poz. 848), zwane rozporządzeniem EMC",
-	Ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.)
W celu funkcjonowania systemu konieczne jest dostarczenie kart SIM, w których będzie aktywna usługa pakietowej transmisji danych GPRS ze statycznym adresem IP. Dostawca przepompowni ścieków wraz z szafami sterowniczymi zawierającymi oprogramowanie istniejącego systemem monitoringu musi posiadać niepubliczną sieć APN dla potrzeb systemu monitoringu. Dostawę niniejszych kart telemetrycznych zapewnia dostawca systemu monitoringu.  
Nowo budowane sieciowe przepompownie ścieków opisane w projekcie budowlanym oraz w SIWZ mają być objęte rozbudową istniejącego systemu wizualizacji i monitoringu w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS, który jest zainstalowany i funkcjonuje w Zakładzie Usług Komunalnych Węgorzewo.
Oprogramowanie nowych przepompowni ma być zintegrowane i kompatybilne z istniejącym systemem monitoringu. Rozbudowę systemu należy zrealizować poprzez naniesienie nowych przepompowni ścieków na istniejącej mapie synoptycznej w Stacji Dyspozytorskiej mieszczącej się w siedzibie eksploatatora gminnych sieci kanalizacyjnych. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że istniejący i funkcjonujący system sterowania i monitoringu w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS nie może być zmieniony na inny. Nie dopuszcza się również możliwości współdziałania dwóch czy więcej odmiennych systemów sterowania i monitoringu z uwagi na koszty przyszłej eksploatacji przepompowni sieciowych.

DO  OBOWIĄZKÓW WYKONAWCY  NALEŻY:
	Zapewnienie dźwigu do rozładunku i montażu.
	Oczyszczenie rurociągu tłocznego oraz dna przepompowni jeśli są zanieczyszczone.
	Wykonanie przyłącza do przewodów ochronnych, elementów metalowych przepompowni o rezystancji zapewniającej ochronę przeciwporażeniową - dla połączeń wyrównawczych.
	Doprowadzenie przewodów z rur PVC umożliwiających montaż przewodów zasilających pompy oraz montaż łączników pływakowych.
	Podłączenie króćców zbiornika do zewnętrznej sieci kanalizacyjnej.
	Zapewnienie medium do przeprowadzenia rozruchu.
	Utwardzenie drogi dojazdowej do miejsca posadowienia zbiornika.
	Wykonanie i wprowadzenie uziomu o odpowiednich parametrach do cokołu rozdzielni sterownia pomp.

7.  Ogrodzenie i teren przepompowni
a) siatka stalowa ocynkowana  13mb.
b) brama wjazdowa dwuskrzydłowa  2 x 1.5mb (siatka stalowa ocynkowana).
c) utwardzenie terenu przepompowni  16 m2 (kostka betonowa).
d) utwardzenie wjazdu  kostka betonowa na podbudowie  ok. 4 m2.
e) przełożenie istniejącej nawierzchni chodnika przed wjazdem  ok. 8 m2.

8. Odtworzenie nawierzchni wzdłuż projektowanej sieci: 
 a) utwardzonej (asfalt + podbudowa): ul. Graniczna i Poprzeczna - ok. 576 m2.
 b) nieutwardzonej: ul. Poprzeczna, Towarowa i Jaracza.   
9. Wykonanie próby szczelności wykonanych kanałów rurowych,
10. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
      Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową w oparciu o Projekt Budowlany, 
      (załącznik Nr 1), STWiOR (załącznik nr 2 do SIWZ), Przedmiar robót  materiał pomocniczy(zał. Nr3). 
      Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej z przedstawicielem Zamawiającego na terenie realizacji 
      inwestycji i jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach 
      niniejszego postępowania. 
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45111200-0<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45231110-9,
                45231300-8,
                <br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamówienie polegałoby na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym i jest zgodne z jego przedmiotem o wielkości do 30% wartości kosztorysowej netto. 
<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/06/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                Oswiadczenie Wykonawcy.<br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Potwierdzenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 400.000 zł. Fakt opłacenia polisy musi wynikać z jej treści lub innego załączonego dokumentu<br />
                Informacje dodatkowe
                Oświadczenie Wykonawcy.<br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. min. 1 robota  w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej, lub deszczowej, lub kanalizacji sanitarnej i deszczowej co najmniej o wartości szacunkowej 400 000,00 PLN brutto, i wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Na potwierdzenie czego Wykonawca załączy dowody. 
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kserokopię uprawnień.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Oświadczenie Wykonawcy.</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  tak
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Za aktualne Zamawiający uzna zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące. 
2. Aktualne zaświadczenie z właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Za aktualne Zamawiający uzna zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące. 
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />potwierdzenia, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 400.000,00 zł. <br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br />Fakt opłacenia polisy musi wynikać z jej treści lub innego załączonego dokumentu.</div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. 1 robota polegająca na budowie sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej lub kanalizacji sanitarnej i deszczowej o wartości co najmniej 400.000,00 zł brutto 
i roboty te zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Na potwierdzenie czego Wykonawca załączy dowody.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy.</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji jakości</td><td>35</td></tr><tr><td>Termin realizacji</td><td>5</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Opisane szczegółowo w SIWZ.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 19/12/2016, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com