JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161202/357538-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.kcynia.bip.net.pl' target='_blank'>http://www.kcynia.bip.net.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 357538 - 2016
              z dnia 2016-12-02 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kcynia: Usługi przewozowe w zakresie dowozu dzieci i uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Kcynia oraz dowozu uczestników zawodów, imprez sportowych i kulturalnych w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 r.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Kcynia, krajowy numer identyfikacyjny
              9235087200000, ul.
              ul. Rynek 
              23,
              89240  
              Kcynia, woj.
              kujawsko-pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              52 5893720 lub 21, e-mail
              przetargi@kcynia.pl, faks
              525 893 722.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://www.kcynia.bip.net.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.kcynia.bip.net.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.kcynia.bip.net.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Na piśmie<br />
                Adres:
                <br />Gmina Kcynia; ul. Rynek 23; 89-240 Kcynia; Sekretariat - pok. 103</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Usługi przewozowe w zakresie dowozu dzieci i uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Kcynia oraz dowozu uczestników zawodów, imprez sportowych i kulturalnych w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 r.<br /><b>Numer referencyjny: </b>RI.271.1.7.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Usługi przewozowe w zakresie dowozu dzieci i uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Kcynia oraz dowozu uczestników zawodów, imprez sportowych i kulturalnych w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 r.. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Zadanie nr 1 a) Przedmiot zamówienia dla tego zadania obejmuje dowóz dzieci / uczniów do przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych na terenie Gminy Kcynia od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. (dotyczy dni nauki szkolnej) wraz z odwiezieniem tych uczniów po zajęciach do miejsca ich zamieszkania w ramach ustalonych przez Zamawiającego tras; b) Pod pojęciem dowóz rozumie się dowóz dzieci / uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i odwóz ze szkoły do miejsca zamieszkania, wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przewozu dzieci / uczniów autobusem, zgodnie z trasami przewozów, które zostały ustalone w załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługi środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci / uczniów, spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług; c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz szkół, do których należy dowieźć dzieci / uczniów w ramach poszczególnych trasach dowozu zawiera załącznik nr 8 do SWIZ. Łączna długość poszczególnych tras przewozu jest uzależniona od ilości dowożonych dzieci / uczniów i harmonogramu dowozu i odwozu po zajęciach. Ilość dowożonych dzieci / uczniów może ulec zmianie, zmniejszeniu lub zwiększeniu, w zależności od zmieniającej się liczby dzieci / uczniów objętych dowozem spełniających obowiązek szkolny lub nauki w danej jednostce oświatowej; d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielania zamówień dotyczących nieregularnych przejazdów dzieci / uczniów związanych z realizacją zadań szkół w okresie trwania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do ewidencjonowania kilometrów przejechanych w danym dniu na danej trasie przy pomocy dziennych kart przewozu (wzór karty stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ) oraz ich zbiorczego zestawiania w skali miesiąca przy pomocy zbiorczych kart przewozu (wzór karty stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ); e) Dowóz do przedszkoli i szkół ma następować bez względu na warunki atmosferyczne i awaryjność pojazdów z wyłączeniem działania sił wyższych np. zaspy śnieżne, przełomy i zatory drogowe, gołoledź, powodzie, itp. na godz. 7.15  8.25 i powrót o godz. 12.20  16.00; f) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia, w uzgodnieniu z Zamawiającym, odpowiedniej liczby pojazdów do realizacji dowozu i odwozu, zgodnie z określonymi przez zamawiającego trasami i czasem dowozu i odwozu, o pojemnościach pojazdów zapewniających miejsca siedzące wszystkim przewożonym do jednostek oświatowych; g) Opiekę nad dziećmi / uczniami w czasie przewozu zapewni Zamawiający. Wykonawca zamówienia w ramach zawartej umowy zapewni bezpłatny przejazd opiekunom w trakcie wykonywania zadania. Wykonawca zobowiązany jest dowieźć opiekuna na przystanek rozpoczynający dane zadanie w przypadku, gdy przystanek początkowy rozpoczynający dane zadanie umiejscowiony jest poza Kcynią; h) Liczba dzieci / uczniów przewożonych do jednostek oświatowych może ulegać zwiększeniu lub zmniejszeniu w okresie roku szkolnego w zależności od liczby uczęszczających dzieci / uczniów do jednostek oświatowych i decyzji rodziców. W każdej miejscowości dzieci / uczniowie mają być zabierane z miejsc wyznaczonych i odwożone po zajęciach do miejsc wyznaczonych w miejscowościach zamieszkania dzieci / uczniów; i) Zapłata za wykonaną usługę, będzie Wykonawcy realizowana w oparciu o przejechane kilometry i stawkę za 1 km w zł (podaną przez Wykonawcę w ofercie) na podstawie przedłożonej ewidencji kilometrów przejechanych w danym dniu na danej trasie przy pomocy dziennych kart przewozu (wzór karty stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ) oraz ich zbiorczego zestawiania w skali miesiąca przy pomocy zbiorczych kart przewozu (wzór karty stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ) i na podstawie przedłożonej przez Wykonawcę Zamawiającemu faktury z terminem płatności w cyklu miesięcznym za dany miesiąc rozliczeniowy do końca następnego miesiąca. 2. Zadanie nr 2 a) Dowóz w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 r. uczestników zawodów sportowych, imprez sportowych i kulturalnych oraz zajęć edukacyjnych poza szkołami; b) Przedmiot zamówienia obejmuje usługi przewozu osób pojazdami przewożącymi powyżej piętnastu pasażerów i kierowcę.
Pod pojęciem dowozu rozumie się dowóz osób z miejsc i do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przewozu osób autobusem. Liczba osób  uczestników zawodów oraz imprez sportowych i kulturalnych  może wynosić od 16 (szesnastu) osób do 120 (stu dwudziestu) osób jednorazowo. Wykonawca zobowiązuje się do dowozu osób (uczestników) maksymalnie z ośmiu miejsc wskazanych przez Zamawiającego (np.: z ośmiu szkół zlokalizowanych w Gminie Kcynia) na wskazaną przez Zamawiającego datę (dzień), godzinę i miejsce; c) Zapłata za wykonaną usługę, poprzedzoną zleceniem Zamawiającego, będzie Wykonawcy realizowana w oparciu o przejechane kilometry (wykazane przez Wykonawcę w jednorazowej karcie przewozu, której wzór stanowi załącznik nr 11 do SIWZ) i stawkę za 1 km w zł (podaną przez Wykonawcę w ofercie) na podstawie przedłożonej Zamawiającemu faktury z terminem płatności w cyklu miesięcznym za dany miesiąc rozliczeniowy do końca następnego miesiąca; d) Gmina Kcynia planuje w 2017 r. w przedmiocie tego zadania przewóz osób na odległość łącznie około 8 000,00 km. 3. Zadanie nr 3 a) Dowóz w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 r. uczestników zawodów sportowych, imprez sportowych i kulturalnych oraz zajęć edukacyjnych poza szkołami; b) Przedmiot zamówienia obejmuje usługi przewozu osób pojazdami przewożącymi piętnastu pasażerów i kierowcę. Pod pojęciem dowozu rozumie się dowóz osób z miejsc do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przewozu osób autobusem. Liczba osób  uczestników zawodów oraz imprez sportowych i kulturalnych  może wynosić od 9 (dziewięciu) osób do 15 (piętnastu) osób jednorazowo. Wykonawca zobowiązuje się do dowozu osób (uczestników) maksymalnie z ośmiu miejsc wskazanych przez Zamawiającego (np.: z ośmiu szkół zlokalizowanych w Gminie Kcynia) na wskazaną przez Zamawiającego datę (dzień), godzinę i miejsce; c) Zapłata za wykonaną usługę, poprzedzoną zleceniem Zamawiającego, będzie Wykonawcy realizowana w oparciu o przejechane kilometry (wykazane przez Wykonawcę w jednorazowej karcie przewozu, której wzór stanowi załącznik nr 11 do SIWZ) i stawkę za 1 km w zł (podaną przez Wykonawcę w ofercie) na podstawie przedłożonej Zamawiającemu faktury z terminem płatności w cyklu miesięcznym za dany miesiąc rozliczeniowy do końca następnego miesiąca; d) Gmina Kcynia planuje w 2017 r. w przedmiocie tego zadania przewóz osób na odległość łącznie około 1 000,00 km. 4. Zadanie nr 4 a) Dowóz w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 r. uczestników zawodów sportowych, imprez sportowych i kulturalnych oraz zajęć edukacyjnych poza szkołami; b) Przedmiot zamówienia obejmuje usługi przewozu osób pojazdami przewożącymi ośmiu pasażerów i kierowca. Pod pojęciem dowozu rozumie się dowóz osób z miejsc do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przewozu osób autobusem. Liczba osób  uczestników zawodów oraz imprez sportowych i kulturalnych  może wynosić od 1 (osoby) osoby do 8 (ośmiu) osób jednorazowo. Wykonawca zobowiązuje się do dowozu osób (uczestników) maksymalnie z ośmiu miejsc wskazanych przez Zamawiającego (np.: z ośmiu szkół zlokalizowanych w Gminie Kcynia) na wskazaną przez Zamawiającego datę (dzień), godzinę i miejsce; c) Zapłata za wykonaną usługę, poprzedzoną zleceniem Zamawiającego, będzie Wykonawcy realizowana w oparciu o przejechane kilometry (wykazane przez Wykonawcę w jednorazowej karcie przewozu, której wzór stanowi załącznik nr 11 do SIWZ) i stawkę za 1 km w zł (podaną przez Wykonawcę w ofercie) na podstawie przedłożonej Zamawiającemu faktury z terminem płatności w cyklu miesięcznym za dany miesiąc rozliczeniowy do końca następnego miesiąca; d) Gmina Kcynia planuje w 2017 r. w przedmiocie tego zadania przewóz osób na odległość łącznie około 1 000,00 km. III. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1. Zamawiający określa, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. II (powyżej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). 2. Wykonawca winien dokumentować sposób zatrudnienia osób, o których mowa w ppkt. 1, zgodnie z przepisami prawa pracy, w szczególności ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). 3. Zamawiający będzie w każdym czasie uprawniony do kontrolowania spełniania przez wykonawcę wymogu, o którym mowa w ppkt. 1 i dokumentowania jego spełnienia w sposób określony w ppkt. 2. W przypadku stwierdzenia jego niespełnienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w projekcie umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ) za każdy osobodzień niespełniania wymogu. IV. Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający nie wskazuje środków transportu, poza zapisami pkt. VII ppkt. 2 lit. b tiret drugie SIWZ. 2. Przewozy osób odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy  Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2012.1137 j.t., ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2013.1414 j.t., ze zm.). 3. Obowiązkiem wykonawcy jest utrzymywanie właściwego stanu technicznego środków transportu, w tym przestrzeganie terminów badań technicznych, którymi świadczona będzie usługa. 4. Wykonawca musi zapewnić osobom przewożonym bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 5. Wykonawca zobowiązany jest dołożyć należytej staranności przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. 6. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 7. Wykonawca wskazać musi numery telefonów kontaktowych, numery faksów, adresy e-mail oraz dokonać innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający zapewnia obsadę opiekunów podczas wykonywania zamówienia. 10. W przypadku awarii autobusów Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zapewnić autobus zastępczy na koszt własny.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>60172000-4<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 01/01/2017
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać kompetencje lub uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich kompetencji lub
uprawnień,<br />
                Informacje dodatkowe
                tj.: muszą posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie
ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2013.1414 j.t., ze zm.);<br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,<br />
                Informacje dodatkowe
                tj.: - muszą dysponować zasobami finansowymi umożliwiającymi bieżącą realizację zamówienia, ponieważ
Zamawiający nie przewiduje wypłacania zaliczek w związku z realizacją zamówienia (Zamawiający przewiduje płatności częściowe za
każdy zakończony miesiąc świadczenia usługi oddzielnie), - muszą posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej związanej z krajowym przewozem osób w okresie realizacji zamówienia na kwotę nie niższą niż
połowa ceny brutto oferty Wykonawcy.<br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać zdolność techniczną lub zawodową,<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                tj.: - muszą wykonać w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej jedno zamówienie polegające na świadczeniu
usługi dowozu uczniów do szkół w okresie roku kalendarzowego (12 miesięcy) lub roku szkolnego; - muszą dysponować taborem
samochodowym umożliwiającym prawidłowe wykonanie usługi, tj. co najmniej: dla zadania nr 1: 3 (trzema) autobusami o liczbie
miejsc siedzących nie mniejszej niż 55, 3 (trzema) autobusami o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 53, 2 (dwoma) autobusami
o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 49, dla zadania nr 2: 3 (trzema) autobusami o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż
55, dla zadania nr 3: 1 (jednym) autobusem o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 15, dla zadania nr 4: 1 (jednym) busem o
liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 8. UWAGA: podane dla każdego z pojazdów minimalne ilości miejsc siedzących dot.
wyłącznie miejsc pasażerskich i nie obejmują kierowcy! - muszą dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.
kierowcami z uprawnieniami do prowadzenia pojazdów wymaganych przez Zamawiającego, którzy będą realizować zamówienie i
poinformować Zamawiającego (we wskazanych rubrykach Załącznika nr 6) o ich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu, a także
zakresie wykonywanych przez nich czynności;</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2)  w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VII ppkt 1 SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej (Załącznik nr 3)  w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VII ppkt 1 SIWZ  z zastrzeżeniem art. 24 ust.
11 ustawy, c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert  w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VII ppkt 2 lit. a) SIWZ, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert  w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VII ppkt 1 SIWZ, e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert  w celu potwierdzenia spełnienia
wymagania z pkt. VII ppkt 1 SIWZ,</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te
zostały wykonane należycie (Załącznik nr 5)  w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VII ppkt. 2 lit. b tiret pierwsze SIWZ, b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych
do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 6)  w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VII ppkt 2 lit. b tiret trzecie SIWZ, c) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy  w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VII ppkt 2 lit. b tiret drugie SIWZ, d) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia taboru samochodowego, jakim dysponuje Wykonawca (Załącznik nr 7) wraz z załączonymi kopiami dowodów rejestracyjnych pojazdów składających się na ten tabor (potwierdzonymi za zgodność z oryginałem)  w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VII ppkt. 2 lit. b tiret drugie SIWZ  w przypadku gdy jest to konieczne z uwagi na ilość wykazywanego taboru, Wykonawca winien złożyć kilka egzemplarzy załącznika nr 7, e) oświadczenie(a) [zobowiązanie(a)] podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków
prawnych, stwierdzające, że oddają do dyspozycji Wykonawcy swoje zasoby niezbędne do realizacji zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz zawierające informacje (lub zawierające załączone dokumenty) stwierdzające w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez
wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą, f) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w pkt. VII ppkt 2 lit. c SIWZ  w celu potwierdzenia spełnienia
wymagania z pkt. VII ppkt 2 lit. c SIWZ<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">a) dowód wniesienia wadium  w przypadku wadium niegotówkowego należy złożyć dokument (w szczególności: gwarancję lub poręczenie) potwierdzający przyjęcie przez gwaranta zobowiązania do zapłaty wadium, zgodnie z zapisami pkt. IX SIWZ, b) dokument wskazujący, że osoba, która podpisała dokumenty składające się na ofertę (w szczególności formularz oferty) i/lub potwierdziła za zgodność z oryginałem kopie złożonych wraz z ofertą dokumentów, bądź udzieliła pełnomocnictwa, o którym mowa w lit. c, jest uprawniona do reprezentowania wykonawcy, c) dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego  jeżeli dotyczy, d) parafowany projekt umowy dla zadania, na które składa swoją ofertę (Załącznik nr 4a i/lub 4b).</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: a) w zadaniu nr 1: 9
000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100), b) w zadaniu nr 2: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), c) w
zadaniu nr 3: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), d) w zadaniu nr 4: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100). 2.
Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowokredytowych,
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach
ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000
r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2007.42.275 j.t. ze zm.). 3. W przypadku wadium niegotówkowego
(poręczenia lub gwarancje) Wykonawca może, według swojego wyboru: a) złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie
wadium u Zamawiającego, a kserokopię tak złożonego zabezpieczenia wadialnego, potwierdzoną przez pracownika przyjmującego
zabezpieczenie, dołączyć do dokumentów ofertowych, b) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty
 dokument ten nie będzie stanowił części oferty i zostanie zwrócony Wykonawcy po zakończeniu postępowania, chyba że z treści
dokumentu wynika, że nie jest to konieczne (w szczególności: jest w nim zakreślona data obowiązywania, a jego wystawca zastrzegł, iż
po jej upływie poręczenie lub gwarancja wygasa). 4. W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub
gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku,
zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta
gwarancji), zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ppkt 11 lit. a-d  bez potwierdzania tych
okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c) miejsce i termin zwrotu
gwarancji. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wadium ma zostać wniesione przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.
uznania rachunku Zamawiającego, która musi nastąpić przed terminem składania ofert. 6. Przelewu należy dokonać na rachunek
bankowy podany w pkt I ppkt 2 SIWZ. 7. Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: Wadium
przetargowe  RI.271.1.6.2016  zadanie nr  (w miejscu wykropkowanym należy podać numery zadań, których dotyczy wadium)
oraz podać informację o numerze rachunku bankowego Wykonawcy, na które ma zostać dokonany zwrot wadium. 8. Zamawiający
niezwłocznie zwróci Wykonawcy wadium, jeżeli: a) dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, b)
zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy). 9. Zamawiający niezwłocznie
zwróci wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium
wniesione będzie w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym
będzie ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek
Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym
mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających
okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie
wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty
złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, Wykonawca, którego oferta została wybrana: b) odmówi podpisania umowy na
warunkach określonych w ofercie, c) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Całkowita cena przewozu za 1 km</td><td>60</td></tr><tr><td>Czas podstawienia autobusu zastępczego w przypadku awarii</td><td>30</td></tr><tr><td>Spełnianie wymogów emisji spalin wg norm EURO</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Dla zadania nr 1: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w drodze aneksu, w przypadku: 1) zmiany danych teleadresowych Wykonawcy bądź Zamawiającego, 2) konieczności wprowadzenia zmian uzależnionych od wystąpienia zdarzenia powodującego, iż stosunek zobowiązaniowy nie może istnieć w pierwotnym kształcie, 3) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 4) działania siły wyższej, 5) zmiany trasy, o której mowa w §1 ust. 6, 6) zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. Dla zadań nr 2-4: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w drodze aneksu w przypadku: 1) zmiany danych teleadresowych Wykonawcy bądź Zamawiającego, 2) powstania okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, zaistniałych po stronie Zamawiającego powodujących, iż stosunek zobowiązaniowy nie może istnieć w pierwotnym kształcie, 3) działania siły wyższej, 4) zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 12/12/2016, godzina: 9:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Polski (inne - wraz z tłumaczeniem)<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi przewozowe w zakresie dowozu dzieci / uczniów do jednostek oświatowych na terenie Gminy Kcynia<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 1 a) Przedmiot zamówienia dla tego zadania obejmuje dowóz dzieci / uczniów do przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych na terenie Gminy Kcynia od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. (dotyczy dni nauki szkolnej) wraz z odwiezieniem tych uczniów po zajęciach do miejsca ich zamieszkania w ramach ustalonych przez Zamawiającego tras; b) Pod pojęciem dowóz rozumie się dowóz dzieci / uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i odwóz ze szkoły do miejsca zamieszkania, wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przewozu dzieci / uczniów autobusem, zgodnie z trasami przewozów, które zostały ustalone w załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługi środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci / uczniów, spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług; c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz szkół, do których należy dowieźć dzieci / uczniów w ramach poszczególnych trasach dowozu zawiera załącznik nr 8 do SWIZ. Łączna długość poszczególnych tras przewozu jest uzależniona od ilości dowożonych dzieci / uczniów i harmonogramu dowozu i odwozu po zajęciach. Ilość dowożonych dzieci / uczniów może ulec zmianie, zmniejszeniu lub zwiększeniu, w zależności od zmieniającej się liczby dzieci / uczniów objętych dowozem spełniających obowiązek szkolny lub nauki w danej jednostce oświatowej; d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielania zamówień dotyczących nieregularnych przejazdów dzieci / uczniów związanych z realizacją zadań szkół w okresie trwania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do ewidencjonowania kilometrów przejechanych w danym dniu na danej trasie przy pomocy dziennych kart przewozu (wzór karty stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ) oraz ich zbiorczego zestawiania w skali miesiąca przy pomocy zbiorczych kart przewozu (wzór karty stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ); e) Dowóz do przedszkoli i szkół ma następować bez względu na warunki atmosferyczne i awaryjność pojazdów z wyłączeniem działania sił wyższych np. zaspy śnieżne, przełomy i zatory drogowe, gołoledź, powodzie, itp. na godz. 7.15  8.25 i powrót o godz. 12.20  16.00; f) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia, w uzgodnieniu z Zamawiającym, odpowiedniej liczby pojazdów do realizacji dowozu i odwozu, zgodnie z określonymi przez zamawiającego trasami i czasem dowozu i odwozu, o pojemnościach pojazdów zapewniających miejsca siedzące wszystkim przewożonym do jednostek oświatowych; g) Opiekę nad dziećmi / uczniami w czasie przewozu zapewni Zamawiający. Wykonawca zamówienia w ramach zawartej umowy zapewni bezpłatny przejazd opiekunom w trakcie wykonywania zadania. Wykonawca zobowiązany jest dowieźć opiekuna na przystanek rozpoczynający dane zadanie w przypadku, gdy przystanek początkowy rozpoczynający dane zadanie umiejscowiony jest poza Kcynią; h) Liczba dzieci / uczniów przewożonych do jednostek oświatowych może ulegać zwiększeniu lub zmniejszeniu w okresie roku szkolnego w zależności od liczby uczęszczających dzieci / uczniów do jednostek oświatowych i decyzji rodziców. W każdej miejscowości dzieci / uczniowie mają być zabierane z miejsc wyznaczonych i odwożone po zajęciach do miejsc wyznaczonych w miejscowościach zamieszkania dzieci / uczniów; i) Zapłata za wykonaną usługę, będzie Wykonawcy realizowana w oparciu o przejechane kilometry i stawkę za 1 km w zł (podaną przez Wykonawcę w ofercie) na podstawie przedłożonej ewidencji kilometrów przejechanych w danym dniu na danej trasie przy pomocy dziennych kart przewozu (wzór karty stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ) oraz ich zbiorczego zestawiania w skali miesiąca przy pomocy zbiorczych kart przewozu (wzór karty stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ) i na podstawie przedłożonej przez Wykonawcę Zamawiającemu faktury z terminem płatności w cyklu miesięcznym za dany miesiąc rozliczeniowy do końca następnego miesiąca.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60172000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Całkowita cena przewozu za 1 km</td><td>60</td></tr><tr><td>Czas podstawienia autobusu zastępczego w przypadku awarii</td><td>30</td></tr><tr><td>Spełnianie wymogów emisji spalin wg norm EURO</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi przewozowe w zakresie dowozu więcej niż 15 uczestników zawodów, imprez sportowych i kulturalnych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 2 a) Dowóz w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 r. uczestników zawodów sportowych, imprez sportowych i kulturalnych oraz zajęć edukacyjnych poza szkołami; b) Przedmiot zamówienia obejmuje usługi przewozu osób pojazdami przewożącymi powyżej piętnastu pasażerów i kierowcę. Pod pojęciem dowozu rozumie się dowóz osób z miejsc i do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przewozu osób autobusem. Liczba osób  uczestników zawodów oraz imprez sportowych i kulturalnych  może wynosić od 16 (szesnastu) osób do 120 (stu dwudziestu) osób jednorazowo. Wykonawca zobowiązuje się do dowozu osób (uczestników) maksymalnie z ośmiu miejsc wskazanych przez Zamawiającego (np.: z ośmiu szkół zlokalizowanych w Gminie Kcynia) na wskazaną przez Zamawiającego datę (dzień), godzinę i miejsce; c) Zapłata za wykonaną usługę, poprzedzoną zleceniem Zamawiającego, będzie Wykonawcy realizowana w oparciu o przejechane kilometry (wykazane przez Wykonawcę w jednorazowej karcie przewozu, której wzór stanowi załącznik nr 11 do SIWZ) i stawkę za 1 km w zł (podaną przez Wykonawcę w ofercie) na podstawie przedłożonej Zamawiającemu faktury z terminem płatności w cyklu miesięcznym za dany miesiąc rozliczeniowy do końca następnego miesiąca; d) Gmina Kcynia planuje w 2017 r. w przedmiocie tego zadania przewóz osób na odległość łącznie około 8 000,00 km.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60172000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Całkowita cena przewozu za 1 km</td><td>60</td></tr><tr><td>Czas podstawienia autobusu zastępczego w przypadku awarii</td><td>30</td></tr><tr><td>Spełnianie wymogów emisji spalin wg norm EURO</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi przewozowe w zakresie dowozu nie więcej niż 15 uczestników zawodów, imprez sportowych i kulturalnych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 3 a) Dowóz w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 r. uczestników zawodów sportowych, imprez sportowych i kulturalnych oraz zajęć edukacyjnych poza szkołami; b) Przedmiot zamówienia obejmuje usługi przewozu osób pojazdami przewożącymi piętnastu pasażerów i kierowcę. Pod pojęciem dowozu rozumie się dowóz osób z miejsc do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przewozu osób autobusem. Liczba osób  uczestników zawodów oraz imprez sportowych i kulturalnych  może wynosić od 9 (dziewięciu) osób do 15 (piętnastu) osób jednorazowo. Wykonawca zobowiązuje się do dowozu osób (uczestników) maksymalnie z ośmiu miejsc wskazanych przez Zamawiającego (np.: z ośmiu szkół zlokalizowanych w Gminie Kcynia) na wskazaną przez Zamawiającego datę (dzień), godzinę i miejsce; c) Zapłata za wykonaną usługę, poprzedzoną zleceniem Zamawiającego, będzie Wykonawcy realizowana w oparciu o przejechane kilometry (wykazane przez Wykonawcę w jednorazowej karcie przewozu, której wzór stanowi załącznik nr 11 do SIWZ) i stawkę za 1 km w zł (podaną przez Wykonawcę w ofercie) na podstawie przedłożonej Zamawiającemu faktury z terminem płatności w cyklu miesięcznym za dany miesiąc rozliczeniowy do końca następnego miesiąca; d) Gmina Kcynia planuje w 2017 r. w przedmiocie tego zadania przewóz osób na odległość łącznie około 1 000,00 km.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60172000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Całkowita cena przewozu za 1 km</td><td>60</td></tr><tr><td>Czas podstawienia autobusu zastępczego w przypadku awarii</td><td>30</td></tr><tr><td>Spełnianie wymogów emisji spalin wg norm EURO</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Usługi przewozowe w zakresie dowozu nie więcej niż 8 uczestników zawodów, imprez sportowych i kulturalnych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 4 a) Dowóz w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 r. uczestników zawodów sportowych, imprez sportowych i kulturalnych oraz zajęć edukacyjnych poza szkołami; b) Przedmiot zamówienia obejmuje usługi przewozu osób pojazdami przewożącymi ośmiu pasażerów i kierowca. Pod pojęciem dowozu rozumie się dowóz osób z miejsc do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przewozu osób autobusem. Liczba osób  uczestników zawodów oraz imprez sportowych i kulturalnych  może wynosić od 1 (osoby) osoby do 8 (ośmiu) osób jednorazowo. Wykonawca zobowiązuje się do dowozu osób (uczestników) maksymalnie z ośmiu miejsc wskazanych przez Zamawiającego (np.: z ośmiu szkół zlokalizowanych w Gminie Kcynia) na wskazaną przez Zamawiającego datę (dzień), godzinę i miejsce; c) Zapłata za wykonaną usługę, poprzedzoną zleceniem Zamawiającego, będzie Wykonawcy realizowana w oparciu o przejechane kilometry (wykazane przez Wykonawcę w jednorazowej karcie przewozu, której wzór stanowi załącznik nr 11 do SIWZ) i stawkę za 1 km w zł (podaną przez Wykonawcę w ofercie) na podstawie przedłożonej Zamawiającemu faktury z terminem płatności w cyklu miesięcznym za dany miesiąc rozliczeniowy do końca następnego miesiąca; d) Gmina Kcynia planuje w 2017 r. w przedmiocie tego zadania przewóz osób na odległość łącznie około 1 000,00 km.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60172000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Całkowita cena przewozu za 1 km</td><td>60</td></tr><tr><td>Czas podstawienia autobusu zastępczego w przypadku awarii</td><td>30</td></tr><tr><td>Spełnianie wymogów emisji spalin wg norm EURO</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com