JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161202/357611-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.przemysl.pl BIP' target='_blank'>http://www.przemysl.pl BIP</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 357611 - 2016
              z dnia 2016-12-02 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Przemyśl: Adaptacja zasobów mieszkaniowych Gminy Miejskiej Przemyśl z przeznaczeniem na lokale socjalne umowa nr RPPK.06.02.02-18-0023/16-00 współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr VI Spójność Przestrzenna i Społeczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014  2020.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />umowa nr RPPK.06.02.02-18-0023/16-00 współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr VI Spójność Przestrzenna i Społeczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014  2020.</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl, krajowy numer identyfikacyjny
              68675300000, ul.
              ul. Rynek 
              1,
              37700  
              Przemyśl, woj.
              podkarpackie, państwo
              Polska, tel.
              016 6782962, 6752072, e-mail
              przetarg@um.przemysl.pl, faks
              166 786 449.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.przemysl.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.przemysl.pl BIP</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miejski w Przemyślu Rynek 1, 37-700 Przemyl - Kancelaria Ogólna</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Adaptacja zasobów mieszkaniowych Gminy Miejskiej Przemyśl z przeznaczeniem na lokale socjalne umowa nr RPPK.06.02.02-18-0023/16-00 współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr VI Spójność Przestrzenna i Społeczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014  2020.<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.2710.1.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b><br />4<br /><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />4<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia:

Zadanie częściowe nr 1  Śnigurskiego 18/7 działka nr 898 obręb 207, Grodzka 15/11 działka nr 1164 obręb 207, Serbańska 8/3, działka nr 692 obręb 207, Serbańska 17/1, działka nr 683 obręb 207, Grunwaldzka 44/20, działka nr 686 obręb 205, Grunwaldzka 44a/13, działka nr 685 obręb 205.

Zadanie częściowe nr 2  Kopernika 2/8,  działka nr 395 obręb 207, Kopernika 24/4, działka nr 276 obręb 207, Wincentego Pola 30/3, działka nr 501 obręb 207, Lwowska 2a/7, działka nr 96 obręb 214.

Zadanie częściowe nr 3  Słowackiego 64/5 działka nr 1501 obręb 207, Słowackiego 72/4 działka nr 1517 obręb 207, Słowackiego 43/11 działka nr 1000 obręb 207, Słowackiego 47/16 działka nr 1006 obręb 207, Słowackiego 126/1 działka nr 401/1 i 393 obręb 213.

Zadanie częściowe nr 4  Dworskiego 14a/5, działka nr 902/1 obręb 207, Dworskiego 31/9, działka nr 1056 obręb 207, Dworskiego 93/2, działka nr 95 obręb 212, Mickiewicza 39/12 działka nr 561 obręb 207.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w tym min:
1)	Śnigurskiego 18/7
Remont kuchni kaflowej (rozebranie kuchni, wykonanie nowej kuchni bez zmiany wielkości i miejsca). Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, malowanie ścian i sufitów). Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
2)	Grodzka 15/11
Remont posadzek (rozbiórka wylewek betonowych, wykonanie izolacji z folii, wykonanie wylewki cementowej, ułożenie terakoty). Remont tynków (usunięcie zawilgoconych tynków, wykonanie nowych tynków, wykonanie okładzin ściennych z płytek, malowanie ścian i sufitów). Remont instalacji wod  kan (demontaż podejść kanalizacyjnych i wodociągowych do urządzeń, montaż nowych odcinków instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, montaż urządzeń sanitarnych). Remont instalacji elektrycznej (demontaż przewodów instalacji elektrycznej, gniazdek, łączników i opraw oświetleniowych, montaż nowych przewodów i osprzętu instalacyjnego). Montaż w istniejącym przewodzie spalinowym wkładu kominowego. Wykonanie wewnętrznej instalacji c. o. i c. w. u. zasilanej z miejskiej sieci ciepłowniczej. Wymiana stolarki okiennej.
3)	Serbańska 8/3
Remont pieca kaflowego (rozebranie pieca, wykonanie nowego piec bez zmiany wielkości i miejsca). Remont podłóg (ułożenie izolacji przeciwwilgociowej z folii, wykonanie wylewki cementowej, położenie posadzek z paneli podłogowych i terakoty, uzupełnienie posadzki parkietowej wraz z cyklinowaniem i lakierowaniem).  Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, zbicie części zawilgoconych tynków, położenie nowych tynków, uzupełnienie okładziny ściennej z płytek, malowania ścian i sufitów). Montaż wkładu żaroodpornego w istniejącym przewodzie kominowym. Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki okiennej.
4)	Serbańska 17/1
Remont podłóg (rozbiórka posadzki parkietowej i posadzki z płytek PVC, ułożenie izolacji przeciwwilgociowej z folii, wykonanie wylewki cementowej, ułożenie posadzki z płytek gres oraz paneli podłogowych). Wykonanie izolacji poziomej części ścian (metodą iniekcji ciśnieniowej, otwory w jednym rzędzie). Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, zbicie części zawilgoconych tynków, położenie nowych tynków, malowanie ścian i sufitów). Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. zasilanej z miejskiej sieci ciepłowniczej MPEC. Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki drzwiowej.
5)	Grunwaldzka 44/20
Remont posadzek w pomieszczeniach (rozebranie posadzek z płytek ceramicznych, rozebranie posadzek drewnianych, demontaż listew przyściennych, położenie paneli podłogowych i terakoty, montaż listew przyściennych drewnianych). Rozbiórka części ścianki działowej z płyt gipsowo  kartonowych i wykonanie nowej ścianki działowej z płyt gipsowo  kartonowych. Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, zbicie części zawilgoconych tynków, położenie nowych tynków, malowanie ścian i sufitów). Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
6)	Grunwaldzka 44a/13
Remont posadzek w pomieszczeniach (rozebranie posadzek z płytek ceramicznych i płytek PVC, demontaż listew przyściennych, położenie paneli podłogowych i terakoty, montaż listew przyściennych drewnianych). Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, zbicie części zawilgoconych tynków, położenie nowych tynków, malowanie ścian i sufitów). Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
7)	Kopernika 2/8
Remont posadzek (demontaż posadzki z płytek PVC, rozebranie podłóg z płyt pilśniowych i desek, rozebranie legarów podłogowych drewnianych, ułożenie izolacji przeciwwilgociowej z folii, ułożenie ślepej podłogi z płyt OSB na legarach drewnianych, położenie paneli podłogowych i terakoty). Wykonanie nowych ścianek działowych z płyt gipsowo  kartonowych na rusztach metalowych. Montaż w istniejącym przewodzie kominowym wkładu z rury stalowej nierdzewnej. Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, zbicie części zawilgoconych tynków, położenie nowych tynków, wykonanie okładziny ściennej z płytek, malowanie ścian i sufitów). Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. zasilanej z miejskiej sieci ciepłowniczej. Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
8)	Kopernika 24/4
Remont posadzek (demontaż posadzek z płytek PVC i płytek ceramicznych, rozebranie wylewek cementowych, rozebranie posadzek parkietowych, wykonanie nowych wylewek cementowych, położenie posadzek z paneli podłogowych i terakoty). Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, zbicie części zawilgoconych tynków, położenie nowych tynków, wykonanie okładziny ściennej z płytek, malowanie ścian i sufitów). Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Wymiana stolarki drzwiowej.
9)	Wincentego Pola 30/3
Remont pieców kaflowych i kuchni kaflowej (rozebranie pieców i kuchni, wykonanie nowych pieców i kuchni bez zmiany wielkości i miejsca). Remont posadzek w pomieszczeniach (demontaż wykładzin dywanowych i z płytek PVC, rozebranie podłóg z płyt pilśniowych, rozebranie wylewek cementowych wraz z podkładami ziemnymi, wykonanie nowych podkładów z materiałów sypkich i betonu, ułożenie: izolacji przeciwwilgociowej z folii, izolacji cieplnej ze styropianu izolacji podposadzkowej z folii, wylewki cementowej, paneli podłogowych i terakoty). Wykonanie izolacji poziomej części ścian (metodą iniekcji ciśnieniowej, otwory w jednym rzędzie). Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, zbicie części zawilgoconych tynków, położenie nowych tynków). Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. 
10)	Lwowska 2a/7
Remont podłóg w pomieszczeniach (rozebranie posadzek z desek, uzupełnienie podkładu betonowego, ułożenie izolacji przeciwwilgociowej z folii i cieplnej ze styropianu, wykonanie wylewek cementowych, położenie  posadzek  z  paneli  podłogowych  i  terakoty).  Remont pieca i kuchni kaflowej (rozebranie pieca i kuchni, wykonanie nowego pieca i kuchni bez zmiany wielkości i miejsca). Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, zbicie części zawilgoconych tynków, położenie nowych tynków). Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
11)	Słowackiego 64/5
Remont podłóg, wykonanie posadzki z paneli podłogowych. Zabudowa wnęki w ścianie płytami GK. Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej. Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Remont posadzki na balkonie (wymiana okładziny z terakoty). Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń).
12)	Słowackiego 72/4
Remont podłóg (ułożenie izolacji przeciwwilgociowej z folii, wykonanie wylewki cementowej, położenie posadzek z terakoty).  Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, zbicie części zawilgoconych tynków, położenie nowych tynków, ułożenie wykładziny ściennej z płytek, malowanie ścian i sufitów). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki drzwiowej.
13)	Słowackiego 43/11
Remont posadzek (rozebranie posadzki parkietowej i ślepej podłogi z desek, wykładzin dywanowych i z płytek PVC, rozebranie podłóg z płyt pilśniowych, ułożenie izolacji przeciwwilgociowej z folii,  ułożenie  posadzki  z  paneli  podłogowych).  Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, zbicie części zawilgoconych tynków, położenie nowych tynków, ułożenie wykładziny ściennej z płytek, malowanie ścian i sufitów). Remont balkonu (naprawa i uzupełnienie braków w wylewce cementowej,   wykonanie   izolacji   z   powłoki   uszczelniającej,  układanie  płytek,  oczyszczenie i pomalowanie balustrady). Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części). Wymiana stolarki drzwiowej.
14)	Słowackiego 47/16
Remont pieca i kuchni kaflowej (rozebranie pieca i kuchni, wykonanie nowego pieca i kuchni bez zmiany wielkości i miejsca). Remont posadzek (demontaż posadzki z paneli podłogowych, ułożenie izolacji przeciwwilgociowej z folii, położenie posadzki z paneli podłogowych). Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, zbicie części zawilgoconych tynków, położenie nowych tynków, malowanie ścian i sufitów). Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki drzwiowej.
15)	Słowackiego 126/1
Remont pieców kaflowych i kuchni kaflowej (rozebranie pieców i kuchni, wykonanie nowych pieców i kuchni bez zmiany wielkości i miejsca). Remont posadzek w pomieszczeniach (położenie paneli podłogowych i terakoty na istniejących wylewkach, cyklinowanie i lakierowanie parkietów, rozbiórka starych i montaż nowych listew przyściennych drewnianych, rozbiórka części posadzki z terakoty w kuchni wraz z położeniem nowej posadzki z terakoty). Wykonanie izolacji poziomej części ścian (metodą iniekcji ciśnieniowej, otwory w  jednym  rzędzie).  Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, wykonanie okładziny ściennej z płytek, malowanie ścian i sufitów). Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki drzwiowej.
16)	Dworskiego 14a/5
Remont posadzek w pomieszczeniach (rozebranie podłóg drewnianych ślepych, rozebranie legarów drewnianych wraz z zasypkami z tłucznia ceglanego, ułożenie nowej zasypki z keramzytu, ułożenie nowych legarów podłogowych drewnianych, ułożenie izolacji cieplnej ze styropianu, wylewki cementowej oraz paneli podłogowych). Wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo  kartonowych na ruszcie stalowym.  Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. zasilanej z miejskiej sieci ciepłowniczej MPEC. Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki okiennej in drzwiowej. Malowanie ścian i sufitów.
17)	Dworskiego 31/9
Remont podłogi drewnianej (wymiana części zniszczonej posadzki z desek podłogowych). Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Malowanie ścian i sufitów.
18)	Dworskiego 93/2
Remont posadzek w pomieszczeniach (rozebranie podłóg z płyt pilśniowych, parkietu i płytek ceramicznych, rozebranie podłóg ślepych wraz z legarami drewnianymi i podsypką, wykonanie nowych podkładów z materiałów sypkich, ułożenie: izolacji przeciwwilgociowej z folii, izolacji cieplnej ze styropianu izolacji podposadzkowej z folii, wylewki cementowej, paneli podłogowych i terakoty). Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, zbicie części zawilgoconych tynków, położenie nowych tynków, malowanie ścian i sufitów). Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. zasilanej z miejskiej sieci ciepłowniczej MPEC. Remont instalacji wodnej -kanalizacyjnej (ciepła woda  -  MPEC)  wraz z wymianą i montażem urządzeń w kuchni, łazience i WC). Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
19)	Mickiewicza 39/12
Remont posadzek w pomieszczeniach (rozbiórka posadzek z płytek PVC, uzupełnienie posadzki cementowej, położenie posadzki z terakoty, uzupełnienie posadzki parkietowej, cyklinowanie i lakierowanie posadzek parkietowych). Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, wykonanie okładziny ściennej z płytek, malowanie ścian i sufitów). Remont posadzki balkonu (naprawa i uzupełnienie braków w wylewce cementowej, wykonanie izolacji z powłoki uszczelniającej, układanie płytek, oczyszczenie i pomalowanie balustrady). Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie  nowych  podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. wraz z montażem pieca gazowego dwufunkcyjnego z zamkniętą komorą spalania (w miejscu istniejącego pieca, bez ingerencji w instalację gazową) i montażem wkładu kominowego dwupłaszczowego (w istniejącym przewodzie kominowym) obsługującego piec. Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki drzwiowej.

Szczegółowy zakres robót dla wykonania przedmiotowego zamówienia określono w dokumentacji projektowej (przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, dokumentacje techniczne) stanowiącej załącznik nr 1A, 1B, 1C i 1D do niniejszej specyfikacji.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45000000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45262500-6,
                45431000-7,
                45410000-4,
                45442100-8,
                45421000-4,
                45310000-3,
                45330000-9<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/09/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował:
1)	min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
2)	min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
3)	min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji urządzeń elektrycznych.
Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 290) za uprawnienia budowlane odpowiadające ww. uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu  EFTA z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 290) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r. poz. 65).
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, sanitarne i elektrycznej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, upoważnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ (dla każdego zadania częściowego),<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>skrócenie terminu ralizacji</td><td>30</td></tr><tr><td>okres udzielonej gwarancji</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku zmiany osób wyznaczonych do pełnienia funkcji. Zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak też powołanie nowych, będzie możliwa na uzasadniony obiektywnymi okolicznościami wniosek Wykonawcy po zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w SIWZ, co oznacza, że kwalifikacje nowo wprowadzonych osób muszą być takie same albo wyższe od kwalifikacji personelu wskazanego w ofercie. Wniosek, o którym mowa powyżej, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu.
2. 	Zmiany wynagrodzenia za realizacje przedmiotu umowy w przypadku:
1) 	ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (stawki VAT) mającej zastosowanie do przedmiotu zamówienia;
2) 	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) 	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
3. 	Jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
4.	Zmiana Podwykonawcy lub rezygnacja z udziału Podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia Podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji umowy. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach, którego Wykonawca opierał się wskazując spełnienie warunków udziału w postepowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy Podwykonawca wskaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postepowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę.
5.	Zmiana terminu zakończenia robót:
1)	na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty, nie jest przez niego zawiniona;
2)	w przypadku przedłużenia się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust 2;
3)	odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części robót i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie przewidział na etapie przygotowania postepowania, a które powodują niekorzystne skutki i związane z tym nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych.
6.	Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i zgody obu stron, pod rygorem nieważności takich zmian.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 19/12/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                tak
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Adaptacja pomieszczeń przy ul. Śnigurskiego 18/7 działka nr 898 obręb 207, Grodzka 15/11 działka nr 1164 obręb 207, Serbańska 8/3, działka nr 692 obręb 207, Serbańska 17/1, działka nr 683 obręb 207, Grunwaldzka 44/20, działka nr 686 obręb 205, Grunwaldzka 44a/13, działka nr 685 obręb 205.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w tym min:
1)	Śnigurskiego 18/7
Remont kuchni kaflowej (rozebranie kuchni, wykonanie nowej kuchni bez zmiany wielkości i miejsca). Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, malowanie ścian i sufitów). Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
2)	Grodzka 15/11
Remont posadzek (rozbiórka wylewek betonowych, wykonanie izolacji z folii, wykonanie wylewki cementowej, ułożenie terakoty). Remont tynków (usunięcie zawilgoconych tynków, wykonanie nowych tynków, wykonanie okładzin ściennych z płytek, malowanie ścian i sufitów). Remont instalacji wod  kan (demontaż podejść kanalizacyjnych i wodociągowych do urządzeń, montaż nowych odcinków instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, montaż urządzeń sanitarnych). Remont instalacji elektrycznej (demontaż przewodów instalacji elektrycznej, gniazdek, łączników i opraw oświetleniowych, montaż nowych przewodów i osprzętu instalacyjnego). Montaż w istniejącym przewodzie spalinowym wkładu kominowego. Wykonanie wewnętrznej instalacji c. o. i c. w. u. zasilanej z miejskiej sieci ciepłowniczej. Wymiana stolarki okiennej.
3)	Serbańska 8/3
Remont pieca kaflowego (rozebranie pieca, wykonanie nowego piec bez zmiany wielkości i miejsca). Remont podłóg (ułożenie izolacji przeciwwilgociowej z folii, wykonanie wylewki cementowej, położenie posadzek z paneli podłogowych i terakoty, uzupełnienie posadzki parkietowej wraz z cyklinowaniem i lakierowaniem).  Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, zbicie części zawilgoconych tynków, położenie nowych tynków, uzupełnienie okładziny ściennej z płytek, malowania ścian i sufitów). Montaż wkładu żaroodpornego w istniejącym przewodzie kominowym. Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki okiennej.
4)	Serbańska 17/1
Remont podłóg (rozbiórka posadzki parkietowej i posadzki z płytek PVC, ułożenie izolacji przeciwwilgociowej z folii, wykonanie wylewki cementowej, ułożenie posadzki z płytek gres oraz paneli podłogowych). Wykonanie izolacji poziomej części ścian (metodą iniekcji ciśnieniowej, otwory w jednym rzędzie). Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, zbicie części zawilgoconych tynków, położenie nowych tynków, malowanie ścian i sufitów). Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. zasilanej z miejskiej sieci ciepłowniczej MPEC. Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki drzwiowej.
5)	Grunwaldzka 44/20
Remont posadzek w pomieszczeniach (rozebranie posadzek z płytek ceramicznych, rozebranie posadzek drewnianych, demontaż listew przyściennych, położenie paneli podłogowych i terakoty, montaż listew przyściennych drewnianych). Rozbiórka części ścianki działowej z płyt gipsowo  kartonowych i wykonanie nowej ścianki działowej z płyt gipsowo  kartonowych. Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, zbicie części zawilgoconych tynków, położenie nowych tynków, malowanie ścian i sufitów). Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
6)	Grunwaldzka 44a/13
Remont posadzek w pomieszczeniach (rozebranie posadzek z płytek ceramicznych i płytek PVC, demontaż listew przyściennych, położenie paneli podłogowych i terakoty, montaż listew przyściennych drewnianych). Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, zbicie części zawilgoconych tynków, położenie nowych tynków, malowanie ścian i sufitów). Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45262500-6,
                    45431000-7,
                    45410000-4,
                    45442100-8,
                    45421000-4,
                    45310000-3,
                    45330000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>skrócenie terminu realizacji</td><td>30</td></tr><tr><td>okres udzielonej gwarancji</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Adaptacja pomieszczeń przy ul. Kopernika 2/8,  działka nr 395 obręb 207, Kopernika 24/4, działka nr 276 obręb 207, Wincentego Pola 30/3, działka nr 501 obręb 207, Lwowska 2a/7, działka nr 96 obręb 214<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w tym min:
1)	Kopernika 2/8
Remont posadzek (demontaż posadzki z płytek PVC, rozebranie podłóg z płyt pilśniowych i desek, rozebranie legarów podłogowych drewnianych, ułożenie izolacji przeciwwilgociowej z folii, ułożenie ślepej podłogi z płyt OSB na legarach drewnianych, położenie paneli podłogowych i terakoty). Wykonanie nowych ścianek działowych z płyt gipsowo  kartonowych na rusztach metalowych. Montaż w istniejącym przewodzie kominowym wkładu z rury stalowej nierdzewnej. Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, zbicie części zawilgoconych tynków, położenie nowych tynków, wykonanie okładziny ściennej z płytek, malowanie ścian i sufitów). Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. zasilanej z miejskiej sieci ciepłowniczej. Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
2)	Kopernika 24/4
Remont posadzek (demontaż posadzek z płytek PVC i płytek ceramicznych, rozebranie wylewek cementowych, rozebranie posadzek parkietowych, wykonanie nowych wylewek cementowych, położenie posadzek z paneli podłogowych i terakoty). Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, zbicie części zawilgoconych tynków, położenie nowych tynków, wykonanie okładziny ściennej z płytek, malowanie ścian i sufitów). Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Wymiana stolarki drzwiowej.
3)	Wincentego Pola 30/3
Remont pieców kaflowych i kuchni kaflowej (rozebranie pieców i kuchni, wykonanie nowych pieców i kuchni bez zmiany wielkości i miejsca). Remont posadzek w pomieszczeniach (demontaż wykładzin dywanowych i z płytek PVC, rozebranie podłóg z płyt pilśniowych, rozebranie wylewek cementowych wraz z podkładami ziemnymi, wykonanie nowych podkładów z materiałów sypkich i betonu, ułożenie: izolacji przeciwwilgociowej z folii, izolacji cieplnej ze styropianu izolacji podposadzkowej z folii, wylewki cementowej, paneli podłogowych i terakoty). Wykonanie izolacji poziomej części ścian (metodą iniekcji ciśnieniowej, otwory w jednym rzędzie). Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, zbicie części zawilgoconych tynków, położenie nowych tynków). Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. 
4)	Lwowska 2a/7
Remont podłóg w pomieszczeniach (rozebranie posadzek z desek, uzupełnienie podkładu betonowego, ułożenie izolacji przeciwwilgociowej z folii i cieplnej ze styropianu, wykonanie wylewek cementowych, położenie  posadzek  z  paneli  podłogowych  i  terakoty).  Remont pieca i kuchni kaflowej (rozebranie pieca i kuchni, wykonanie nowego pieca i kuchni bez zmiany wielkości i miejsca). Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, zbicie części zawilgoconych tynków, położenie nowych tynków). Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45262500-6,
                    45431000-7,
                    45410000-4,
                    45442100-8,
                    45421000-4,
                    45310000-3,
                    45330000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>skrócenie terminu realizacji</td><td>30</td></tr><tr><td>okres udzielonej gwarancji</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Adaptacja pomieszczeń przy ul. Słowackiego 64/5 działka nr 1501 obręb 207, Słowackiego 72/4 działka nr 1517 obręb 207, Słowackiego 43/11 działka nr 1000 obręb 207, Słowackiego 47/16 działka nr 1006 obręb 207, Słowackiego 126/1 działka nr 401/1 i 393 obręb 213.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w tym min:
1)	Słowackiego 64/5
Remont podłóg, wykonanie posadzki z paneli podłogowych. Zabudowa wnęki w ścianie płytami GK. Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej. Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Remont posadzki na balkonie (wymiana okładziny z terakoty). Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń).
2)	Słowackiego 72/4
Remont podłóg (ułożenie izolacji przeciwwilgociowej z folii, wykonanie wylewki cementowej, położenie posadzek z terakoty).  Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, zbicie części zawilgoconych tynków, położenie nowych tynków, ułożenie wykładziny ściennej z płytek, malowanie ścian i sufitów). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki drzwiowej.
3)	Słowackiego 43/11
Remont posadzek (rozebranie posadzki parkietowej i ślepej podłogi z desek, wykładzin dywanowych i z płytek PVC, rozebranie podłóg z płyt pilśniowych, ułożenie izolacji przeciwwilgociowej z folii,  ułożenie  posadzki  z  paneli  podłogowych).  Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, zbicie części zawilgoconych tynków, położenie nowych tynków, ułożenie wykładziny ściennej z płytek, malowanie ścian i sufitów). Remont balkonu (naprawa i uzupełnienie braków w wylewce cementowej,   wykonanie   izolacji   z   powłoki   uszczelniającej,  układanie  płytek,  oczyszczenie i pomalowanie balustrady). Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części). Wymiana stolarki drzwiowej.
4)	Słowackiego 47/16
Remont pieca i kuchni kaflowej (rozebranie pieca i kuchni, wykonanie nowego pieca i kuchni bez zmiany wielkości i miejsca). Remont posadzek (demontaż posadzki z paneli podłogowych, ułożenie izolacji przeciwwilgociowej z folii, położenie posadzki z paneli podłogowych). Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, zbicie części zawilgoconych tynków, położenie nowych tynków, malowanie ścian i sufitów). Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki drzwiowej.
5)	Słowackiego 126/1
Remont pieców kaflowych i kuchni kaflowej (rozebranie pieców i kuchni, wykonanie nowych pieców i kuchni bez zmiany wielkości i miejsca). Remont posadzek w pomieszczeniach (położenie paneli podłogowych i terakoty na istniejących wylewkach, cyklinowanie i lakierowanie parkietów, rozbiórka starych i montaż nowych listew przyściennych drewnianych, rozbiórka części posadzki z terakoty w kuchni wraz z położeniem nowej posadzki z terakoty). Wykonanie izolacji poziomej części ścian (metodą iniekcji ciśnieniowej, otwory w  jednym  rzędzie).  Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, wykonanie okładziny ściennej z płytek, malowanie ścian i sufitów). Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki drzwiowej.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45262500-6,
                    45431000-7,
                    45410000-4,
                    45442100-8,
                    45421000-4,
                    45310000-3,
                    45330000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>skrócenie terminu realizacji</td><td>30</td></tr><tr><td>okres udzielonej gwarancji</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Adaptacjapomieszczeń przy ul. Dworskiego 14a/5, działka nr 902/1 obręb 207, Dworskiego 31/9, działka nr 1056 obręb 207, Dworskiego 93/2, działka nr 95 obręb 212, Mickiewicza 39/12 działka nr 561 obręb 207<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w tym min:
1)	Dworskiego 14a/5
Remont posadzek w pomieszczeniach (rozebranie podłóg drewnianych ślepych, rozebranie legarów drewnianych wraz z zasypkami z tłucznia ceglanego, ułożenie nowej zasypki z keramzytu, ułożenie nowych legarów podłogowych drewnianych, ułożenie izolacji cieplnej ze styropianu, wylewki cementowej oraz paneli podłogowych). Wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo  kartonowych na ruszcie stalowym.  Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. zasilanej z miejskiej sieci ciepłowniczej MPEC. Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki okiennej in drzwiowej. Malowanie ścian i sufitów.
2)	Dworskiego 31/9
Remont podłogi drewnianej (wymiana części zniszczonej posadzki z desek podłogowych). Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Malowanie ścian i sufitów.
3)	Dworskiego 93/2
Remont posadzek w pomieszczeniach (rozebranie podłóg z płyt pilśniowych, parkietu i płytek ceramicznych, rozebranie podłóg ślepych wraz z legarami drewnianymi i podsypką, wykonanie nowych podkładów z materiałów sypkich, ułożenie: izolacji przeciwwilgociowej z folii, izolacji cieplnej ze styropianu izolacji podposadzkowej z folii, wylewki cementowej, paneli podłogowych i terakoty). Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, zbicie części zawilgoconych tynków, położenie nowych tynków, malowanie ścian i sufitów). Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. zasilanej z miejskiej sieci ciepłowniczej MPEC. Remont instalacji wodnej -kanalizacyjnej (ciepła woda  -  MPEC)  wraz z wymianą i montażem urządzeń w kuchni, łazience i WC). Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie nowych podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
4)	Mickiewicza 39/12
Remont posadzek w pomieszczeniach (rozbiórka posadzek z płytek PVC, uzupełnienie posadzki cementowej, położenie posadzki z terakoty, uzupełnienie posadzki parkietowej, cyklinowanie i lakierowanie posadzek parkietowych). Remont tynków ścian i sufitów (uzupełnienie braków i ubytków, naprawa uszkodzeń, wykonanie okładziny ściennej z płytek, malowanie ścian i sufitów). Remont posadzki balkonu (naprawa i uzupełnienie braków w wylewce cementowej, wykonanie izolacji z powłoki uszczelniającej, układanie płytek, oczyszczenie i pomalowanie balustrady). Remont instalacji wod  kan (demontaż istniejących podejść pod urządzenia i wykonanie  nowych  podejść, demontaż części uszkodzonych instalacji i montaż nowych odcinków instalacji, wymiana i montaż urządzeń). Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. wraz z montażem pieca gazowego dwufunkcyjnego z zamkniętą komorą spalania (w miejscu istniejącego pieca, bez ingerencji w instalację gazową) i montażem wkładu kominowego dwupłaszczowego (w istniejącym przewodzie kominowym) obsługującego piec. Remont instalacji elektrycznej (demontaż gniazdek, włączników, opraw i części przewodów, montaż w ich miejsce nowych gniazdek, włączników, opraw i części przewodów). Wymiana stolarki drzwiowej.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45262500-6,
                    45431000-7,
                    45410000-4,
                    45442100-8,
                    45421000-4,
                    45310000-3,
                    45330000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>skrócenie terminu realizacji</td><td>30</td></tr><tr><td>okres udzielonej gwarancji</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com