JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161205/358372-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://spzozczluchow.ssdip.bip.gov.pl/' target='_blank'>http://spzozczluchow.ssdip.bip.gov.pl/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 358372 - 2016
              z dnia 2016-12-05 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Człuchów: Zakup i Dostawa opatrunków i rękawic<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie, krajowy numer identyfikacyjny
              771480603, ul.
              Szczecińska  
              16,
              77-300 
              Człuchów, woj.
              pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              598342281, e-mail
              przetargi@spzoz-czluchow.pl, faks
              598342459.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://spzozczluchow.ssdip.bip.gov.pl/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opiek Zdrowotnej</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://spzozczluchow.ssdip.bip.gov.pl/</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://spzozczluchow.ssdip.bip.gov.pl/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br />SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ w Człuchowie Ul. Szczecińska 16 77-300 Człuchów</div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Zakup i Dostawa opatrunków i rękawic<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP/22/SPZOZ/2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa opatrunków i rękawic
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>33141100-1<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>33141420-0<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 12<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Posiada koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym
Posiada Kompetencje w postaci zrealizowania, co najmniej trzechdostaw o podobnym przeznaczeniu bądź wartości w ciągu ostatnich trzech lat. ( Załącznik nr 5 do SIWZ)<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  tak
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />	aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; W przypadku, gdy odpis jest dostępny w formie elektronicznej do każdorazowego wglądu należy wskazać miejsce jego umieszczenia. 
	aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
	aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Jakość</td><td>33</td></tr><tr><td>Edukacja</td><td>2</td></tr><tr><td>Termin dostawy </td><td>5</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 20/12/2016, godzina: 12:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Opaska dziana 5 cm x 4 m 	3250	Szt.
Opaska dziana 10 cm x 4 m 	9600	Szt.
Opaska dziana 15 cm x 4 m 	6000	Szt.
Plaster opatrunkowy 5 m x 6 cm 	100	Szt.
Opatrunek jałowy samoprzylepny o rozmiarze 10 cm x 6 cm na ranę z wkładem chłonnym o zaokrąglonych rogach 	1250	Szt.
Opatrunek jałowy samoprzylepny o rozmiarze 10 cm x 8 cm na ranę z wkładem chłonnym o zaokrąglonych rogach 	5000	Szt.
Opatrunek jałowy samoprzylepny o rozmiarze 10 cm x 20 cm na ranę z wkładem chłonnym o zaokrąglonych 	3000	Szt.
Opatrunek jałowy samoprzylepny o rozmiarze 10 cm x 25 cm na ranę z wkładem chłonnym o zaokrąglonych 	3000	Szt.
Przylepiec na tkaninie 2,5 cm x 5 m nawinięty na szpulkę biały bądź cielisty 	500	Szt.
Przylepiec na porowatej przezroczystej folii, 2,5 cm x 5m	120	Szt.
Kompresy gaz. 17 n. 8 w. Niejał. 5 X 5 cm x 100, klasa II A reg. 7	250 000	Szt.
Kompresy gaz. 17 n. 8 w. Niejał. 7,5 X 7,5 cm x 100, klasa II A reg. 7	260 000	Szt.
Kompresy gaz. 17 n. 8 w. Niejał. 10 X 10 cm x 100, klasa II A reg. 7	250 000	Szt.
Kompresy gazowe jął. 17 Nitkowe, 8 w. 5 X 5 cm, sterylizowane parą wodną, klasa II A reg. 	75000	Szt.
Kompresy gazowe jał. 17 Nitkowe, 8 w. 5 X 5 cm, sterylizowane parą wodną, klasa II A reg. 7  	18000	Szt.
Kompresy gazowe jał. 17 Nitkowe, 8 w. 7,5 X 7,5 cm, sterylizowane parą wodną, klasa II A reg. 7  	45000	Szt.
Kompresy gazowe jał. 17 Nitkowe, 8 w. 7,5 X 7,5 cm, sterylizowane parą wodną, klasa II A reg. 7	20000	Szt.
Kompresy gazowe jał. 17 Nitkowe 8 w. 10 X 10 cm, sterylizowana parą wodną, klasa II a reg. 7	50000	Szt.
Kompresy gazowe jał. 17 Nitkowe 8 w. 10 X 10 cm, sterylizowane parą wodną, klasa II A reg. 7	40000	Szt.
Gaza metr bieżący 17 nitkowa 	500	m.b.
Przylepiec zastępujący nici chirurgiczne 7,6 ( 0,1) cm x 0,3 cm	500	Szt.
Przylepiec zastępujący nici chirurgiczne 7,6 ( 0,1) cm x 0,6 cm	300	Szt.
Serwety operacyjne, gazowe, białe, jałowe z tasiemką, z kontrastem RTG, gaza 17 nitkowa/4 warstwowa	3000	Szt.
Serwety operacyjne gazowe 20-nitkowe, białe, niejałowe z taśmą radiacyjną i kontrastem RTG, 4 warstwowe 45 cm x 45 cm/  3 cm/, poddane praniu wstępnemu, co zwiększa ich chłonność	2500	Szt.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33141100-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Elastyczna siatka opatrunkowa na nogę i głowę dziecka	400	m.b.
Elastyczna siatka opatrunkowa na głowę i tułów dziecka	450	m.b.
Elastyczna siatka opatrunkowa na tułów	375	m.b.
Elastyczna siatka opatrunkowa na bardzo duży tułów	400	m.b.
Kompresy jałowe z włókien alginianów wapnia 10 x 10 cm 	1400	Szt.
Kompresy niejał., Chłonne, kombinowane typu Zetuvit E 15 x 25 cm	600	Szt.
Kompresy niejał., Chłonne, kombinowane typu Zetuvit E 20 x 20 cm	900	Szt.
Kompresy jałowe chłonne, kombinowane typu Zetuvit E 15 cm x 25 cm	1000	Szt.
Kompresy jałowe chłonne, kombinowane typu Zetuvit E 20 cm x 20 cm	750	Szt.
Kompresy jałowe impregnowane parafiną 10 x 10 cm	2700	Szt.
Opatrunek chirurgiczny samoprzylepny z wkładem chłonnym. Włókninowy umożliwiający wymianę gazową między skórą, a środowiskiem zewnętrznym. Jałowy. Rozmiar 9 cm x 10 cm. Posiadający otwór O do zabezpieczenia drenów.	1000	Szt.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33141100-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Opaska gipsowa szybkowiążąca 3 m x 10 cm do 5 min.	114	Szt.
Opaska gipsowa szybkowiążąca 3 m x 14 +/- 1 cm do 5 min.	1500	Szt.
Kompres gazowy jałowy 1 m2, sterylizowany parą wodną, klasa II A reg. 7	14000	Szt.
Lignina arkusze 	3200	kg
Opaska elastyczna, wielorazowego użytku 15 cm x 5 m z zapinką,	1800	Szt.
Opaska z waty syntetycznej wyściełająca pod opaski gipsowe Rozmiar 10 cm x 3 m	240	Szt.
Opaska z waty syntetycznej wyściełająca pod opaski gipsowe Rozmiar 15 cm x 3 m	1000	Szt.
Przylepiec chirurgiczny, elastyczny z włókniny 5 cm x 9,2m 	200	Szt.
Przylepiec z włókniny 2,5 cm x 9,2 +/- 0,1 m	600	Szt.
Przylepiec jałowy do mocowania kaniul 6 cm x 8 cm miejsce wkłucia zabezpieczone poduszeczką wyściełająca 	150000	Szt.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33141100-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Opatrunek hydro koloidowy 10 ( 2) cm x 10 ( 2) cm	1000	Szt.
Hydro włóknisty opatrunek wykonany w Technologii Hydrofiber, nietkany, 1,2% srebra jonowego (środek przeciwbakteryjny), wzmocniony przeszyciami z włókien regenerowanej celulozy. Rozmiar 10 cm x 10 cm	550	Szt.
Hydro włóknisty opatrunek wykonany w Technologii Hydrofiber, nietkany, 1,2% srebra jonowego (środek przeciwbakteryjny), wzmocniony przeszyciami z włókien regenerowanej celulozy. Rozmiar 15 cm x 15 cm	110	Szt.
Samoprzylepny opatrunek hydro koloidowy składający się z 3 różnych hydro koloidów, pochłania nadmiar wysięku, zapewnia wilgotne środowisko, posiada dodatkowy pasek samoprzylepny wokół opatrunku. 
Rozmiary [cm] 10 x 10; 10x15; 6x6; 10x13	350	Szt.
Opatrunek hydro koloidowy, cienki, elastyczny, wodoodporny, półprzezroczysty, samoprzylepny -składający się z trzech różnych hydro koloidów zapewniający wilgotne środowisko gojenia rany 10 cm x10 cm	575	Szt.
Opatrunek hydro koloidowy, cienki, elastyczny, wodoodporny, półprzezroczysty, samoprzylepny -składający się z trzech różnych hydro koloidów zapewniający wilgotne środowisko gojenia rany 5 cm x10 cm	10	Szt.
Przylepny, sterylny, warstwowy opatrunek regulujący poziom wilgotności w ranie składający się z wielowarstwowej części chłonnej zawierający warstwę kontaktową wykonaną w technologii hydrofiber z dodatkiem jonów srebra, wodoodporna warstwa zewnętrzna wykonana z półprzepuszczalnej błony poliuretanowej, posiada dodatkowo delikatną, silikonową warstwę klejącą, rozmiar 17,5 cm x 17,5 cm	50	Szt.
Przylepny, sterylny, warstwowy opatrunek regulujący poziom wilgotności w ranie składający się z wielowarstwowej części chłonnej zawierający warstwę kontaktową wykonaną w technologii hydrofiber z dodatkiem jonów srebra oraz warstwę wodoodporna warstwa zewnętrzna wykonana z półprzepuszczalnej błony poliuretanowej, rozmiar 12,5 cm x 12,5 cm	10	Szt.
Przylepny, sterylny, warstwowy opatrunek regulujący poziom wilgotności w ranie składający się z wielowarstwowej części chłonnej zawierający warstwę kontaktową wykonaną w technologii hydrofiber z dodatkiem jonów srebra oraz wodoodporna warstwa zewnętrzna wykonana z półprzepuszczalnej błony poliuretanowej rozmiar 10 cm x 10 cm	100	Szt.
Miękki, sterylny kompres opatrunkowy o właściwościach niszczących biofilm bakteryjny i bakteriobójczych. Zbudowany jest z nietkanych włókien karboksy-metylocelulozy zawierających srebro jonowe, wzmocnione kwasem etylenodiaminotetraoctowym (EDTA) oraz chlorkiem benzetoniowym. Opatrunek skutecznie niszczący biofilm i zapobiegający jego odnawianiu Zwalcza bakterie i patogeny w ranie, włącznie z MRSA, VRE i E. Coli. Żeluje w kontakcie z wysiękiem, zatrzymując w strukturze opatrunku szkodliwe komponenty Idealnie dopasowuje się do kształtu rany, minimalizuje puste przestrzenie, w których mogą namnażać się bakterie 10 CM X 10 CM	100	Szt.
Hydro koloidowy żel do ran głębokich, suchych, lub z małym wysiękiem, z martwicą. Sterylny, przezroczysty, hydro koloidowy żel jednorazowego użytku. Jest przeznaczony do leczenia ran głębokich suchych, mało/umiarkowanie sączących z martwicą suchą lub rozpływa	35	Szt.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33141100-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Sterylny przezroczysty półprzepuszczalny opatrunek do mocowania cewników centralnych o wysokiej przylepności i przepuszczalności dla pary wodnej, wzmocnione włókniną obrzeża opatrunku z 4 stron, rozmiar 10 x 12 cm, przezroczyste okno 8,2 x 6,4 cm, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych. Zawierających alkohol, klasa Ilia, opakowanie typu folia-folia.	100	Szt.
Bakteriobójczy z PU opatrunek do cewników centralnych z hydrożelem zawierającym 2% glukonian chlorhexydyny. Przezroczysty, z wycięciem, wzmocniony włókniną na obrzeżach, rozmiar 10 cm x 12 cm, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol, klasa III, opakowanie typu folia-folia	100	Szt.
Przylepiec jałowy do mocowania kaniul 
Rozmiar: 5,1 cm x 7,6 cm	500	Szt.
Przylepiec chirurgiczny, hypoalergiczny, z mikroporowatej włókniny poliestrowej bez zawartości wiskozy i celulozy, z makro perforacją na całej powierzchni, umożliwiającą dzielenie bez nożyczek wzdłuż i w poprzek, z klejem akrylowym równomiernie naniesionym na całej powierzchni, bez zawartości tlenku cynku, kauczuku i lateksu, wodoodporny, o wysokiej przylepności 
Rozmiar 2,5 cm x 9,1 m	200	Szt.
Opatrunek z włókniny poliestrowej z perforacją, co 5 cm, bez papieru podkładowego, klej akrylowy rozmiar 5 cm x 9,1 m	60	Szt.
Opatrunek z włókniny poliestrowej z perforacją, co 5 cm, bez papieru podkładowego, klej akrylowy
Rozmiar 15,2 cm x 9,1 m	36	Szt.
Sterylny przezroczysty półprzepuszczalny opatrunek do mocowania kaniul obwodowych u dzieci, wzmocnienie włókniną w części obejmującej kaniulę, ramka ułatwiająca aplikację, proste wycięcie na port pionowy, zaokrąglone brzegi, 2 włókninowe paski mocujące, rozmiar 5x5,7 cm, klej akrylowy równomiernie naniesiony na całej powierzchni przylepnej, wyrób medyczny klasy IIa, opakowanie typu folia-folia.  	500	Szt.
Hypoalergiczny plaster po iniekcyjny z rozciągliwej włókniny z opatrunkiem absorpcyjnym na papierze zabezpieczającym, z wodoodpornym klejem równomiernie naniesionym na całej powierzchni, pozbawiony: lateksu, kauczuku, tlenku cynku
4cm x 5 m z nacięciem, co 2 cm	50	Szt.
Przylepiec chirurgiczny z równomiernie nałożonym klejem na podłożu z poliestrowej mikroporowatej włókniny z makro perforacją umożliwiającą podział wzdłuż i w poprzek bez użycia nożyczek. Silikonowy. 2,5 Cm x 5m
Odznaczający się kolor ( inny niż biały bądź cielisty)	24	Szt.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33141100-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zestaw dla noworodka w składzie: 
Podkład chłonny, jałowy 60x60cm 1szt.
Serweta z włókniny 80x60cm 2szt.
Czapeczka dla noworodka12x10cm 1szt.
Kocyk 160x75cm 1szt.  
Centymetr 1szt ( preferowany)	480	Szt.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33141100-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zestaw serwet uniwersalnych duży: 
Serweta na stolik 150 cm x 190 cm - 1 szt.
Serweta na stolik Mayo, wzmocniona, czerwona 80 cm x 140 cm - 1 szt., 
Serweta z przylepcem 170 cm x 240 cm - 1 szt. 
Serweta z przylepcem 170 cm x 180 cm - 1 szt. 
Serweta z przylepcem 70 cm x 90 cm - 2 szt. 
Taśma przylepna 10 cm x 50 cm - 1 szt.
 Ręcznik do rąk 30 cm x 30 cm - 4 szt.	200	Kpl.
Zestaw serwet do cięcia cesarskiego: 
Serweta na stolik 150 cm x 190 cm - 1 szt.
Serweta na stolik Mayo wzmocniona czerwona 80 cm x 140 cm  1 szt., 
Serweta do cięcia cesarskiego 200 cm x 320 cm  1 szt.: (z otworem z folią operacyjną o wym. 25 cm x 30 cm, torbą do zbiórki płynów o wym. 75 cm x 85 cm ze sztywnikiem, filtrem, 2-ma końcówkami do podłączenia ssaka) 
Ręcznik chłonny dla noworodka 75 cm x 80 cm  1 szt.
Taśma przylepna 10 cm x 50 cm  1szt. ręcznik do rąk  4 szt.	200	Kpl.
Zestaw do operacji ginekologicznych: 
Serweta na stolik 90 cm x 120 cm - 1 szt.
Serweta urologiczno- ginekologiczna 75 cm x 200 cm - 1 szt. (z otworem w kształcie rombu o wym. 8 cm x 12 cm, w bocznych częściach serwety wycięcia w kształcie półkola) nogawica 70 cm x 120 cm - 2 szt. 
Ręcznik do rąk 30 cm x 30 cm - 4 szt.	20	Kpl.
Zestaw do operacji laparoskopowych: 
Serweta na stolik 150 cm x 190 cm - 1 szt.
 Serweta na stolik Mayo, wzmocniona, czerwona 80 cm x 140 cm 1 szt., 
Serweta laparoskopowa 200 cm x 260 cm 1 szt.(serweta w kształcie litery T z otworem z folią operacyjną o wym. 30 cm x 30 cm) 
Nogawica 70 cm x 120 cm - 2 szt. 
Taśma przylepna 10 cm x 50 cm - 1 szt.
 Pokrowiec na przewody 14 cm x 250 cm - 1 szt. 
Ręcznik do rąk 30 cm x 30 cm - 4 szt.	100	Kpl.
Zestaw porodowy: 
Serweta na stolik 90 cm x 120 cm  1 szt. 
Serweta bez przylepca 90 cm x 120 cm  1 szt. 
Podkład chłonny 60 cm x 90 cm  2 szt. 
Serweta chłonna dla noworodka 75 cm x 80 cm  1 szt.
 Ręcznik do rąk 30 cm x 30 cm  6 szt.	300	Kpl.
Sterylny pełno barierowy fartuch chirurgiczny, wykonany z włókniny SSMMS, nieprzemakalne wstawki w przedniej części i w rękawach chronią operatora przed przenikaniem płynów, u góry zapinany na rzep, rękawy wykończone elastycznym, bawełnianym mankietem, szwy ultradźwiękowe, troki łączone kartonikiem, sposób złożenia i konstrukcja pozwala na aplikację fartucha zapewniającą zachowanie sterylności zarówno z przodu, jak i z tyłu operatora, kolor niebieski lub zielony, z 2 ręcznikami do rąk, rozmiar L	300	Szt.
Sterylny pełno barierowy fartuch chirurgiczny, wykonany z włókniny SSMMS, u góry zapinany na rzep, rękawy wykończone elastycznym, bawełnianym mankietem, szwy ultradźwiękowe, troki łączone kartonikiem, sposób złożenia i konstrukcja pozwala na aplikację fartucha zapewniającą zachowanie sterylności zarówno z przodu, jak i z tyłu operatora, kolor niebieski lub zielony, z 2 ręcznikami do rąk, rozmiar L	1500	Szt.
Serweta 3 warstwowa, nieprzylepna, jałowa 45 cm x 45 cm	600	Szt.
Serweta 3 warstwowa, nieprzylepna, jałowa 75 cm x 90 cm	700	Szt.
Serweta 3 warstwowa 75 cm x 90 cm, z centralnym otworem przylepnym 6 cm x 8 cm	250	Szt.
Serweta 3 warstwowa 45 cm x 45 cm, z centralnym otworem przylepnym o średnicy 6 cm	100	Szt.
Serweta 3 warstwowa z przylepcem 75 cm x 90 cm	200	Szt.
Folia chirurgiczna rozmiar całkowity 28 cm x 45 cm 	40	Szt.
Zestaw artroskopowy: 
Serweta na stolik 150 cm x 190 cm szt. 1 
Serweta na stolik Mayo, wzmocniona czerwona 80cm x 140 cm szt. 1.
Serwera ortopedyczna z otworem samouszczelniającym o wymiarach 6 cm x 8 cm szt. 1 
Nogawica 30 cm x 60 cm szt. 1; 
Taśma przylepna 10 cm x 50 cm szt. 1. 
Ręcznik do rąk 30 cm x 30 cm szt. 4.	250	Kpl.
Serweta na stolik Mayo, wzmocniona w formie pokrowca	100	Szt.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33141100-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Rękawice diagnostyczne nitrylowe o obniżonej grubości, teksturowane tylko na palcach. Długość min. 240 mm. Zarejestrowane, jako wyrób medyczny klasa I oraz środek ochrony osobistej KAT III. Przebadane na przenikalność substancji chemicznych potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta. Dopuszczone do kontaktu z żywnością potwierdzone piktogramami na opakowaniu. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu.  System bezdotykowego pobierania rękawic umożliwiający wyjmowanie rękawic pojedynczo bez dotykania opakowania  pobór od spodu pojedynczej rękawicy za mankiet. Rękawice ułożone w pudełku w taki sposób, aby pobranie jednej rękawicy powodowało wysunięcie się na zewnątrz mankietu następnej umożliwiając jej bezdotykowy pobór. Rozmiar XS-XL 	Szt. 	300 000<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33141420-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Rękawice diagnostyczne syntetyczne, nitrylowe bez pudrowe, kształt uniwersalny, kolor fioletowy, dostępne w rozmiarach XS  XL, powierzchnia zewnętrzna mikro teksturowana z dodatkową teksturą na końcach palców, długość rękawicy minimum 240 mm, Posiadające Certyfikat w kategorii III Środków Ochrony Indywidualnej 89/686/EEC, certyfikat wyrobu medycznego klasy 1 93/42/EEC, rękawice przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671, rękawice odpowiednie do kontaktu z żywnością (potwierdzone certyfikatem 1935/2004/EEC) oraz spełniające standardy EN455 1-4, EN420, EN374 1-3, ISO16604 lub 14971, ASTM F1671, ASTM D6978,oznakowany fabrycznie poziom AQL, oznakowane datą produkcji i datą ważności oraz numerem serii, opakowanie papierowe z podziałem Kolorystycznym opakowania ze względu na poszczególne rozmiary.	Szt. 	300 000<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33141420-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>10
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b> Rękawice diagnostyczne lateksowe bez pudrowe, niejałowe, kształt uniwersalny, mankiet rolowany, dostępne w rozmiarach XS  XL, powierzchnia zewnętrzna teksturowana, powierzchnia wewnętrzna chlorowana, długość rękawicy minimum 240 mm, Rękawice oznakowane, jako wyrób medyczny klasa I i środek ochrony indywidualnej w KAT III. Rękawice zgodne z EN 455, EN 374, EN 388, EN 420. Rękawice przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671 lub inna metoda badania EN 374-2, rękawice odpowiednie do kontaktu z żywnością (potwierdzone deklaracją wytwórcy), rękawice oznakowane fabrycznie zgodnie z MDD/PPE - rękawice diagnostyczne i ochronne, oznakowany fabrycznie poziom AQL, oznakowane datą ważności i numerem serii.	Szt. 	100 000<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33141420-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>11
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Rękawice diagnostyczne syntetyczne, nitrylowe o przedłużonym mankiecie, bez pudrowe, kształt uniwersalny, dostępne w rozmiarach XS  XL, powierzchnia zewnętrzna teksturowana na końcach palców, długość rękawicy minimum 290 mm, . Rękawice oznakowane, jako wyrób medyczny klasa I i środek ochrony indywidualnej w KAT III.  Rękawice zgodne z EN 455, EN 374, EN 420, EN 388. Rękawice przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671 (potwierdzone raportem badania z niezależnego laboratorium), rękawice przebadane na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3 (potwierdzone raportem badania wytwórcy), rękawice dopuszczone do kontaktu z żywnością (potwierdzone deklaracją wytwórcy), rękawice oznakowane fabrycznie zgodnie z MDD/PPE - rękawice diagnostyczne i ochronne, oznakowany fabrycznie poziom AQL,  	Szt. 	15  000<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33141420-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>12
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b> Rękawice chirurgiczne, syntetyczne, jałowe, neoprenowe, bez pudrowe, kształt anatomiczny, mankiet rolowany, dostępne w rozmiarach 6,5  9,0, sterylizowane radiacyjnie, powierzchnia zewnętrzna teksturowana, długość rękawicy minimum 295 mm, zgodność z normą EN 455 (1-3) potwierdzona przez Jednostkę Notyfikowaną (potwierdzone oświadczeniem Jednostki Notyfikowanej), rękawice przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671 (potwierdzone raportem badania z niezależnego laboratorium),	Par 	200<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33141420-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>13
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b> Rękawice chirurgiczne lateksowe sterylne, pudrowe; Z rolowanym mankietem, mikro teksturowane; Grubość sugerowana na palcu 0,23mm, dłoni 0,19 mm, mankiecie 0,17mm; Długość 280-300 mm, Zgodne z normą EN 374, ASTM 1671; EN 455 Opakowanie wew. papierowe, zew. Folia; Rozmiary 6,5-9,0 AQL 1.0	para	10 000
Rękawice chirurgiczne lateksowe sterylne, bez pudrowe; Z rolowanym mankietem, mikro teksturowane; Grubość sugerowana na palcu 0,23mm, dłoni 0,19 mm, mankiecie 0,17mm; Długość 280-300 mm, Zgodne z normą EN 374, ASTM 1671; EN 455 Opakowanie wew. papierowe, zew. Folia; Rozmiary 6,5-9,0 AQL 1.0	para	500
Rękawice chirurgiczne, przeznaczone do systemu podwójnego zakładania, jałowe, lateksowe, bez pudrowe, kształt anatomiczny, mankiet rolowany, dostępne w rozmiarach 6,5  9,0, sterylizowane radiacyjnie, mikro tekstura na palcach (potwierdzone kartą techniczną), długość rękawicy minimum 290 mm, grubość minimum na palcu 0,24 mm, AQL 0.7 Rękawice zgodne z EN 455(1-4), rękawice przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671 (potwierdzone raportem badania z niezależnego laboratorium), indykator sterylności na dyspenserze i kartonie, opakowanie: koperta zewnętrzna foliowa, koperta wewnętrzna papierowa.	Para	130<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33141420-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com