JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161205/359044-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.zator.pl' target='_blank'>http://www.zator.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 359044 - 2016
              z dnia 2016-12-05 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Zator: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i montaż pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych, klasopracowni pojazdów samochodowych i klasopracowni językowej Wielozawodowego Zespołu Szkół w Zatorze  z podziałem na 5 części<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Zamówienie wykonywane jest na potrzeby realizacji projektu Projekt KIK /14 : Dolina Karpia - szansa na przyszłość - Partnerski Program Aktywizacji Społeczno - Gospodarczej i Promocji Przedsiębiorczości realizowany poprzez zastosowanie komplementarnych instrumentów pobudzających regionalny rynek pracy, wzmocnienie podmiotów gospodarczych oraz wykorzystanie lokalnych produktów w celu poprawy jakości życia na obszarach wiejskich współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Burmistrz Zatora, krajowy numer identyfikacyjny
              53107400000, ul.
              Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 
              1,
              32640  
              Zator, woj.
              małopolskie, państwo
              Polska, tel.
              338 412 215, e-mail
              gmina@zator.pl, faks
              33 84 10 206.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zator.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zator.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zator.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />nie</div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />tak<br />
                Adres:
                <br />Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu w Urzędzie Miejskim w Zatorze, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, pokój nr 202, na ręce pracownika sekretariatu, który nada ofercie numer kolejny i odnotuje datę i godzinę wpływu.</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i montaż pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych, klasopracowni pojazdów samochodowych i klasopracowni językowej Wielozawodowego Zespołu Szkół w Zatorze  z podziałem na 5 części<br /><b>Numer referencyjny: </b>DI.271.9.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Wyposażenie i montaż pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych, klasopracowni pojazdów samochodowych i klasopracowni językowej Wielozawodowego Zespołu Szkół w Zatorze  z podziałem na 5 części
Przedmiot zamówienia opisany w tytule jest podzielony na 5 części. Przedmiotem zamówienia dla każdej części jest:
CZĘŚĆ 1: Dostawa wraz z montażem niezbędnego wyposażenia pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych do Wielozawodowego Zespołu Szkół w Zatorze. Pracownia ma wymiary ok. 4,78 m x 10,5 m. Całe dostarczane wyposażenie pracowni po zamontowaniu powinno uwzględniać wymiary sali, w tym potrzebę zapewnienia swobodnej pracy dydaktycznej przy zachowaniu ciągów komunikacyjnych w sali. Przedmiot zamówienia oprócz dostawy i montażu wyspecyfikowanych urządzeń przewiduje również przeprowadzenie podstawowego i zaawansowanego szkolenia u Zamawiającego w miejscu dostarczenia przedmiotu umowy w dwóch etapach, a także trzyetapowe szkolenie dla stanowiska z robotem przemysłowym, opisane szczegółowo w OPZ.
CZĘŚĆ 2: Dostawa uzupełniającego wyposażenia pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych w postaci bezzałogowego systemu latającego (drona) wraz z niezbędnymi komponentami i oprogramowaniem.
CZĘŚĆ 3: Dostawa wraz z montażem niezbędnego wyposażenia klasopracowni pojazdów samochodowych do Wielozawodowego Zespołu Szkół w Zatorze. 
Klasopracownia pojazdów samochodowych jest to pracownia w której odbywają się zajęcia z przedmiotów samochodowych, a  w szczególności elektrotechniki i elektroniki samochodowej, pracowni elektrotechniki i elektroniki samochodowej oraz diagnostyki i naprawy układów elektrycznych.
CZĘŚĆ 4: Dostawa uzupełniającego wyposażenia klasopracowni pojazdów samochodowych w postaci samochodu osobowego przeznaczonego do kursu nauki jazdy oraz służącego do przeprowadzenia egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B.
Oferowany samochód osobowy winien być nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń, sprawny technicznie, kompletny i gotowy do użytku, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2016 roku.
Oferowany pojazd winien posiadać wszelkie właściwości i oprzyrządowanie umożliwiające zarejestrowanie go jako pojazdu do nauki jazdy, a następnie przeprowadzanie na nim państwowego egzaminu na prawo jazdy kat. B.
W OPZ uwzględniono wymagania środowiskowe zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz.U. z 2011 r. nr 96, poz. 559).
CZĘŚĆ 5: Dostawa wraz z montażem niezbędnego wyposażenia klasopracowni językowej do Wielozawodowego Zespołu Szkół w Zatorze.
Ze względu na potrzeby edukacyjne WZS w Zatorze wyposażenie do ww. pracowni będzie musiało spełniać wymagania oświatowe stawiane pracowniom kształcenia zawodowego oraz stanowiskom egzaminacyjnym OKE/CKE dla tego typu szkół i pracowni.
Dokumentację techniczną, zestawienie i szczegółowy opis wszystkich elementów wyposażenia i sprzętu, oraz wszystkie inne informacje niezbędne do sporządzenia oferty cenowej zawierają załączniki nr 3A do 3 E do SIWZ, zatytułowane Opis przedmiotu zamówienia  OPZ.
Wzór umowy wraz z klauzulami antykorupcyjnymi stanowią załączniki od nr 7 A do E  do SIWZ.
UWAGA ! Dokumenty zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego również w wersji edytowalnej należy wypełnić bez wprowadzania jakichkolwiek zmian merytorycznych. 
Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, typy, symbole, nazwy handlowe itp. mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający użył konkretnych nazw materiałów lub nazw producentów lub innych opisów, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy. 
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w OPZ.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, tj. takich, które posiadają parametry nie gorsze od wskazanych. Zamawiający uzna, że zaoferowane rozwiązanie posiada równoważne cechy z przedmiotem zamówienia, jeżeli będzie ono zawierało funkcjonalności, co najmniej tożsame lub lepsze od określonych w OPZ w zakresie posiadanej funkcjonalności. W przypadku zaproponowania wersji równoważnej Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opis i dane techniczne zaproponowanego rozwiązania umożliwiające porównanie go z wszystkimi parametrami wymaganymi w niniejszym OPZ. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania funkcjonalności, wydajności i kompatybilności zaoferowanego rozwiązania równoważnego poprzez analizę jego możliwości. Obowiązek wykazania równoważności zaoferowanego oprogramowania leży po stronie Wykonawcy. 
Szczegóły dotyczące terminu dostawy, kolorystyki, kształtu i innych cech technicznych i użytkowych dostarczanych elementów wyposażenia, a nie opisanych w OPZ, będą uzgadniane przez dostawcę z Zamawiającym, przed dostawą.
Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi, sanitarnymi, bezpieczeństwa itp. w myśl obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu i zamontować wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych.
Wszystkie oferowane urządzenia i sprzęt winny posiadać dopuszczenia do stosowania na terytorium RP oraz odpowiednie certyfikaty, w tym deklaracje zgodności CE itp.
Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zapewnić załadunek, transport, rozładunek, montaż dostarczonych urządzeń w pomieszczeniach wskazanych przez użytkownika:
a)w zakresie części 1 zamówienia - pod adresem: 32-640 Zator, ul. J. Słowackiego 15, w tym również uruchomienie sprzętu na stanowiskach i włączenie go w sieć oraz wykonanie prób i testów działania urządzeń, a także szkolenie;
b)w zakresie części 2 zamówienia - pod adresem: 32-640 Zator, ul. Kongresowa 11, w tym również uruchomienie sprzętu oraz wykonanie prób i testów działania urządzeń, a także szkolenie;
c)w zakresie części 3 zamówienia - pod adresem: 32-640 Zator, ul. Kongresowa 11, w tym również uruchomienie sprzętu na stanowiskach i włączenie go w sieć oraz wykonanie prób i testów działania urządzeń, a także szkolenie;
d)w zakresie części 4 zamówienia - pod adresem: 32-640 Zator, ul. Kongresowa 11, w tym również uruchomienie sprzętu oraz wykonanie prób i testów działania urządzeń;
e)w zakresie części 5 zamówienia - pod adresem: 32-640 Zator, ul. Kongresowa 11, w tym również uruchomienie sprzętu na stanowiskach i włączenie go w sieć oraz wykonanie prób i testów działania urządzeń, a także szkolenie.
UWAGA ! Prace montażowe w części nr 1 będą się odbywały na terenie normalnie funkcjonującego obiektu CAZ. Wykonawca musi więc odpowiednio zabezpieczyć teren budowy tak, aby wyeliminować wszelkie zagrożenia dla pracowników i innych przebywających w obiekcie osób. Prace szczególnie uciążliwe ze względu na hałas, zapylenie itp. powinny być wykonywane po godzinach pracy lub w dni wolne od pracy, po uzgodnieniu z Zarządcą obiektu.
UWAGA ! Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, w przypadku nie otrzymania dofinansowania w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.







<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>39162100-6<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>31712000-0,
                39162110-9,
                30200000-1,
                30232110-8,
                34711200-6,
                34110000-1,
                39160000-1,
                39121000-6,
                30213100-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 10/03/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Termin wymagany realizacji całości zamówienia dla każdej części - najpóźniej do 10.03.2017r. </div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Szczegółowy opis spełnienia warunku określa pkt IX etap 2: pkt. 2 ppkt. 1 lit. a SIWZ.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonali w sposób należyty:
dla części 1:
co najmniej jedną dostawę  polegającą na dostawie stanowisk mechatronicznych, za kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł brutto, przy czym dostawa musi zawierać co najmniej następujące elementy:
a)stanowisko dydaktyczne z robotem przemysłowym 6 - osiowym,
b)stanowisko dydaktyczne techniki regulacji procesów ciągłych obejmujące min. 1 z procesów takich jak regulacja poziomu, przepływu, temperatury, ciśnienia itp.,
c)stanowisko dydaktyczne stanowisko z regulatorem przemysłowym,
d)stanowisko dydaktyczne pneumatyki,
e)stanowisko dydaktyczne ze sterownikami PLC,
f)stanowisko dydaktyczne  napędów elektrycznych,
g)stanowisko dydaktyczne zawierające osie liniowe,
h)stanowisko dydaktyczne zawierające silnik krokowy.
dla części 2:
co najmniej jedną dostawę  polegającą na dostawie drona, o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto.
dla części 3:
co najmniej jedną dostawę  polegającą na dostawie paneli edukacyjnych dla pracowni samochodowych, o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.
dla części 4:
co najmniej jedną dostawę  polegającą na dostawie pojazdu samochodowego o masie do 3,5 t,o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.
dla części 5:
co najmniej jedną dostawę  polegającą na dostawie wyposażenia pracowni językowej, o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto.

<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. </div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga złożenia:
a)Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie wykonał w sposób należyty:
dla części 1
co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie stanowisk mechatronicznych, za kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł brutto, przy czym dostawa musi zawierać co najmniej następujące elementy:
a)stanowisko dydaktyczne z robotem przemysłowym 6 - osiowym,
b)stanowisko dydaktyczne techniki regulacji procesów ciągłych obejmujące min. 1 z procesów takich jak regulacja poziomu, przepływu, temperatury, ciśnienia itp.,
c)stanowisko dydaktyczne stanowisko z regulatorem przemysłowym,
d)stanowisko dydaktyczne pneumatyki,
e)stanowisko dydaktyczne ze sterownikami PLC,
f)stanowisko dydaktyczne  napędów elektrycznych,
g)stanowisko dydaktyczne zawierające osie liniowe,
h)stanowisko dydaktyczne zawierające silnik krokowy.
dla części 2
minimum jedną dostawę  polegającą na dostawie drona, o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto.
dla części 3
minimum jedną dostawę  polegającą na dostawie paneli edukacyjnych dla pracowni samochodowych, o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.
dla części 4
minimum jedną dostawę  polegającą na dostawie pojazdu samochodowego o masie do 3,5 t, o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.
dla części 5
 minimum jedną dostawę  polegającą na dostawie wyposażenia pracowni językowej,o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto.
(wzór wykazu dostaw stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ).
Równowartość w złotych zadań rozliczonych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych. 
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 4 do SIWZ.
2.Formularz ofertowy - załącznik nr 1 od A do E do SIWZ (w zależności od części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę).
3.Kosztorys ofertowy  sporządzony w układzie załączonego do SIWZ  opisu  składany odrębnie dla każdej z części zamówienia wg załącznika nr 2A do 2E do SIWZ.
4.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy  jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
6.Zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca, będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.
7.Oświadczenia, o  braku podstaw do wykluczenia wg zał. nr 4 do siwz składane przez każdego z Wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu.
8.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do siwz. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w roz. VIII pkt. 1b siwz, powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie. 
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.Każdy wykonawca biorący udział w przetargu zobowiązany jest wnieść wadium dla każdej części zamówienia:
a)Dla części 1 w wysokości 15 000,00 zł,
b)Dla części 2 w wysokości 400,00 zł,
c)Dla części 3 w wysokości 2 500,00 zł,
d)Dla części 4 w wysokości 1 500,00 zł,
e)Dla części 5 w wysokości 3 000,00 zł
w jednej z form dopuszczalnych ustawą, przed terminem składania ofert (oryginał dokumentu złożony przed terminem składania ofert u Skarbnika Zatora, kopia dołączona do oferty). 
2.W przypadku wpłaty gotówkowej  wpływ środków przed terminem składania ofert na rachunek Zamawiającego nr : 
60 8136 0000 0000 1544 2000 0170  Bank Spółdzielczy w Zatorze.
3.Gwarancja wadialna powinna wskazywać przesłanki utraty wadium, zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ryczałtowa</td><td>60.00</td></tr><tr><td>termin zapłaty</td><td>20.00</td></tr><tr><td>wysokość kary umownej </td><td>20.00</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.Wzór umowy jaka zostanie zawarta z wybranym wykonawcą stanowi załącznik nr 7A do E do SIWZ (dla każdej części osobno).
2.Wraz z podpisaniem umowy Wykonawca i Zamawiający podpisują klauzule antykorupcyjne, będące załącznikami do umowy.
3.Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w formie pisemnego aneksu do umowy, dotyczących terminu wykonania umowy, asortymentu dostarczanych wyrobów, oraz innych postanowień umowy, w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego, a także dotyczących innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zmiany zasad dofinansowania projektu lub zmiany obowiązującego porządku prawnego w zakresie wyposażenia pracowni. Termin wykonania umowy może zostać wydłużony jedynie o czas przestoju spowodowany negocjacjami z podmiotem udzielającym dofinansowania na przedmiot zamówienia. Dopuszcza się także zmianę wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 13/12/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                tak
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Zamówienie wykonywane jest na potrzeby realizacji projektu Projekt KIK /14 : Dolina Karpia - szansa na przyszłość - Partnerski Program Aktywizacji Społeczno - Gospodarczej i Promocji Przedsiębiorczości realizowany poprzez zastosowanie komplementarnych instrumentów pobudzających regionalny rynek pracy, wzmocnienie podmiotów gospodarczych oraz wykorzystanie lokalnych produktów w celu poprawy jakości życia na obszarach wiejskich współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa wraz z montażem niezbędnego wyposażenia pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych do Wielozawodowego Zespołu Szkół w Zatorze<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>CZĘŚĆ 1: Dostawa wraz z montażem niezbędnego wyposażenia pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych do Wielozawodowego Zespołu Szkół w Zatorze. 
Pracownia ma wymiary ok. 4,78 m x 10,5 m. Całe dostarczane wyposażenie pracowni po zamontowaniu powinno uwzględniać wymiary sali, w tym potrzebę zapewnienia swobodnej pracy dydaktycznej przy zachowaniu ciągów komunikacyjnych w sali.
Przedmiot zamówienia oprócz dostawy i montażu wyspecyfikowanych urządzeń przewiduje również przeprowadzenie podstawowego i zaawansowanego szkolenia u Zamawiającego w miejscu dostarczenia przedmiotu umowy w dwóch etapach, a także trzyetapowe szkolenie dla stanowiska z robotem przemysłowym, opisane szczegółowo w OPZ. W zakres dostawy wchodzą m.in.:
Projektor multimedialny, Drukarka laserowa sieciowa ze skanerem i kopiarką
Laptop z systemem operacyjnym, Oprogramowanie antywirusowe, Tablica szkolna biała suchościeralna, Tablica flipchart, Stanowisko do obsługi układów wykonawczych opartych na urządzeniach ze sprężonym powietrzem, Stanowisko do obsługi układów wykonawczych opartych na urządzeniach hydraulicznych, Stanowisko do obsługi układów wykonawczych opartych na urządzeniach o napędzie elektrycznym, Zestaw do programowania sterownika PLC, Stanowisko do programowania sterownika PLC, Stanowisko do badania procesów ciągłych ze sterownikiem PLC, Zestaw do symulacji procesów przemysłowych, Stanowisko do programowania i obsługi układów manipulacyjnych, Stanowisko symulacji procesu produkcji, Wyposażenie uzupełniające pracowni  do przeprowadzenia egzaminów dla kwalifikacji E.3, E.18 i E.19 (zgodne z wymaganiami CKE), Stół montażowy
Zestawy narzędzi monterskich podstawowych i specjalistycznych, Stanowisko montażu układów hydraulicznych, Czujniki: siły, ciśnienia, przepływu, temperatury, odległości, położenia, wilgotności  modele funkcjonalne (stanowiska) z wykorzystaniem czujników, Fotele obrotowe.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w zał. 3 A do siwz.





<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>39162100-6, 31712000-0,
                    39162110-9,
                    30200000-1,
                    30232110-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 10/03/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ryczałtowa</td><td>60.00</td></tr><tr><td>termin zapłaty</td><td>20.00</td></tr><tr><td>wysokość kary umownej</td><td>20.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Zamówienie wykonywane jest na potrzeby realizacji projektu Projekt KIK /14 : Dolina Karpia - szansa na przyszłość - Partnerski Program Aktywizacji Społeczno - Gospodarczej i Promocji Przedsiębiorczości realizowany poprzez zastosowanie komplementarnych instrumentów pobudzających regionalny rynek pracy,wzmocnienie podmiotów gospodarczych oraz wykorzystanie lokalnych produktów w celu poprawy jakości życia na obszarach wiejskich współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa uzupełniającego wyposażenia pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych w postaci bezzałogowego systemu latającego (drona) wraz z niezbędnymi komponentami i oprogramowaniem<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>CZĘŚĆ 2: Dostawa uzupełniającego wyposażenia pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych w postaci bezzałogowego systemu latającego (drona) wraz z niezbędnymi komponentami i oprogramowaniem.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 3 B do siwz.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>34711200-6, 39162110-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 10/03/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ryczałtowa</td><td>60.00</td></tr><tr><td>termin zapłaty</td><td>20.00</td></tr><tr><td>wysokość kary umownej</td><td>20.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Zamówienie wykonywane jest na potrzeby realizacji projektu Projekt KIK /14 : Dolina Karpia - szansa na przyszłość - Partnerski Program Aktywizacji Społeczno - Gospodarczej i Promocji Przedsiębiorczości realizowany poprzez zastosowanie komplementarnych instrumentów pobudzających regionalny rynek pracy,wzmocnienie podmiotów gospodarczych oraz wykorzystanie lokalnych produktów w celu poprawy jakości życia na obszarach wiejskich współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa wraz z montażem niezbędnego wyposażenia klasopracowni pojazdów samochodowych do Wielozawodowego Zespołu Szkół w Zatorze<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>CZĘŚĆ 3: Dostawa wraz z montażem niezbędnego wyposażenia klasopracowni pojazdów samochodowych do Wielozawodowego Zespołu Szkół w Zatorze. 
Klasopracownia pojazdów samochodowych jest to pracownia w której odbywają się zajęcia z przedmiotów samochodowych, a  w szczególności elektrotechniki i elektroniki samochodowej, pracowni elektrotechniki i elektroniki samochodowej oraz diagnostyki i naprawy układów elektrycznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 3 C do siwz.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>39162100-6, 31712000-0,
                    39162110-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 10/03/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ryczałtowa</td><td>60.00</td></tr><tr><td>termin zapłaty</td><td>20.00</td></tr><tr><td>wysokość kary umownej</td><td>20.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Zamówienie wykonywane jest na potrzeby realizacji projektu Projekt KIK /14 : Dolina Karpia - szansa na przyszłość - Partnerski Program Aktywizacji Społeczno - Gospodarczej i Promocji Przedsiębiorczości realizowany poprzez zastosowanie komplementarnych instrumentów pobudzających regionalny rynek pracy,wzmocnienie podmiotów gospodarczych oraz wykorzystanie lokalnych produktów w celu poprawy jakości życia na obszarach wiejskich współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa uzupełniającego wyposażenia klasopracowni pojazdów samochodowych w postaci samochodu osobowego przeznaczonego do kursu nauki jazdy oraz służącego do przeprowadzenia egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>CZĘŚĆ 4: Dostawa uzupełniającego wyposażenia klasopracowni pojazdów samochodowych w postaci samochodu osobowego przeznaczonego do kursu nauki jazdy oraz służącego do przeprowadzenia egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B.
Oferowany samochód osobowy winien być nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń, sprawny technicznie, kompletny i gotowy do użytku, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2016 roku.
Oferowany pojazd winien posiadać wszelkie właściwości i oprzyrządowanie umożliwiające zarejestrowanie go jako pojazdu do nauki jazdy, a następnie przeprowadzanie na nim państwowego egzaminu na prawo jazdy kategorii B.
W OPZ uwzględniono wymagania środowiskowe zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz.U. z 2011 r. nr 96, poz. 559).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 3 D do siwz.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>34110000-1, 39162110-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 10/03/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ryczałtowa</td><td>60.00</td></tr><tr><td>termin zapłaty</td><td>20.00</td></tr><tr><td>wysokość kary umownej</td><td>20.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Zamówienie wykonywane jest na potrzeby realizacji projektu Projekt KIK /14 : Dolina Karpia - szansa na przyszłość - Partnerski Program Aktywizacji Społeczno - Gospodarczej i Promocji Przedsiębiorczości realizowany poprzez zastosowanie komplementarnych instrumentów pobudzających regionalny rynek pracy,wzmocnienie podmiotów gospodarczych oraz wykorzystanie lokalnych produktów w celu poprawy jakości życia na obszarach wiejskich współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa wraz z montażem niezbędnego wyposażenia klasopracowni językowej do Wielozawodowego Zespołu Szkół w Zatorze<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>CZĘŚĆ 5: Dostawa wraz z montażem niezbędnego wyposażenia klasopracowni językowej do Wielozawodowego Zespołu Szkół w Zatorze.
W zakres dostawy wchodzą m.in.: Jednostka centralna systemu, okablowanie, Tablica interaktywna, Projektor multimedialny, Laptop z systemem operacyjnym Windows Professional, Laptop z systemem operacyjnym Windows Home, Szafka do ładowania laptopów, Wieża hi-fi, Oprogramowanie sterujące PC, Oprogramowanie magnetofonu cyfrowego z trenerem wymowy, Słuchawki z mikrofonem elektretowym, Rejestrator cyfrowy, Dwa głośniki montowane w blendzie biurka lektorskiego, Biurko nauczyciela, Stół uczniowski, Fotel obrotowy, Angielski z Cambridge, Angielski konwersacje - dla początkujących i średnio zaawansowanych, Angielski konwersacje - dla zaawansowanych, Niemiecki konwersacje - dla znających podstawy i średnio zaawansowanych, Oprogramowanie do tablic interaktywnych Teachers eText.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 3 E do siwz.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>39162100-6, 39162110-9,
                    39160000-1,
                    39121000-6,
                    30213100-6,
                    30200000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 10/03/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ryczałtowa</td><td>60.00</td></tr><tr><td>termin zapłaty</td><td>20.00</td></tr><tr><td>wysokość kary umownej</td><td>20.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Zamówienie wykonywane jest na potrzeby realizacji projektu Projekt KIK /14 : Dolina Karpia - szansa na przyszłość - Partnerski Program Aktywizacji Społeczno - Gospodarczej i Promocji Przedsiębiorczości realizowany poprzez zastosowanie komplementarnych instrumentów pobudzających regionalny rynek pracy,wzmocnienie podmiotów gospodarczych oraz wykorzystanie lokalnych produktów w celu poprawy jakości życia na obszarach wiejskich współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com