JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161206/359779-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://umswidnik.bip.lubelskie.pl' target='_blank'>http://umswidnik.bip.lubelskie.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 359779 - 2016
              z dnia 2016-12-06 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Świdnik: Opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Miejska  Świdnik, krajowy numer identyfikacyjny
              , ul.
              ul. Kard. St. Wyszyńskiego 
              15,
              21040  
              Świdnik, woj.
              lubelskie, państwo
              Polska, tel.
              (081) 468 66 25, e-mail
              zampub@swidnik.umgov.pl, faks
              081 751 76 08.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): htttp://umswidnik.bip.lubelskie.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://umswidnik.bip.lubelskie.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://umswidnik.bip.lubelskie.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Gmina Miejska Świdnik, ul.Wyszyńskiego 15, 21-040 Świdnik</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego<br /><b>Numer referencyjny: </b>WIZ-Z.271.52.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiot zamówienia obejmuje 6 zadań (zadania I-VI):
I	Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zespołu osiedli Brzeziny-Kalina w Świdniku zatwierdzonego uchwałą Rady Miasta Świdnik Nr XVII/143/2004 z dnia 28 czerwca 2004 r. ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lub. Nr 144 z dnia 17 sierpnia 2004 r. poz. 2054, ze zmianą zatwierdzoną uchwałą Rady Miasta Świdnik Nr XXXVII/219/2009 z dnia 28 maja 2009 r. ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lub. Nr 101 z dnia 27 sierpnia 2009 r. poz. 2322, oraz zmianą zatwierdzoną uchwałą Rady Miasta Świdnik Nr XIII/118/2011 z dnia 27 października 2011 r. ogłoszoną  w Dz. Urz. Woj. Lub. dnia 
31 stycznia 2012 r. poz. 653 zgodnie z Uchwałą Nr VI/65/2015 Rady Miasta Świdnik z dnia 23 kwietnia 2015 r. wraz  ze wszystkimi dokumentami wymaganymi przez obowiązujące przepisy.
Obszar opracowania obejmuje teren obecnie obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik zespół osiedli Brzeziny-Kalina o powierzchni około 276 ha.

Zakres prac obejmuje w szczególności wprowadzenie nowych aktualnych ustaleń wynikających:
	ze zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik,
	projektów technicznych inwestycji celu publicznego: ulicy Kusocińskiego, ulicy NSZZ Solidarność oraz  ulicy Gospodarczej,
	rozpatrzenia wniosków właścicieli o zmianę przeznaczenia działek położonych w granicach zmienianego planu,

II.	Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnika zatwierdzonego uchwałą Rady Miasta w Świdniku Nr VII/76/2003  dnia 12 czerwca 2003 r. ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lub. Nr 121, poz.2837 z dnia 12 sierpnia 2003 r. ze zmianą zatwierdzoną  Uchwałą Nr XXXVII/218/2009 Rady Miasta Świdnik z dnia 28 maja 2009 r. ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lub. Nr 91 poz.2162 z dn. 31 lipca 2009 r. wraz  ze wszystkimi dokumentami wymaganymi przez obowiązujące przepisy.
1.  zgodnie z Uchwałą Nr XV/117/2015 Rady Miasta Świdnik z dnia 5 listopada 2015 r. 
Obszar opracowania obejmuje teren  o powierzchni  około 44 ha w granicach: od wschodu i północy  granica Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik Rejon Al. Lotników Polskich zatwierdzonego Uchwałą Nr XLIII/431/2014 z dnia 24.04.2014 r. ogł. w Dz. Urz. Woj. Lub. z 2014 r. poz. 2176 z dn. 13 czerwca 2014 r., od zachodu  zachodnia linia rozgraniczająca ulicy Drewnianej; od południa  linia rozgraniczająca drogi ekspresowej S12/17.
       Zakres prac obejmuje w szczególności wprowadzenie nowych aktualnych ustaleń wynikających:
	ze zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik,
	projektów technicznych inwestycji celu publicznego ulicy: Aleja Jana Pawła II,
	rozpatrzenia wniosków właścicieli o zmianę przeznaczenia działek położonych w granicach zmienianego planu,
       2. zgodnie z Uchwałą Nr XXIV/248/2016 Rady Miasta Świdnik z dnia 30 czerwca 2016 r.  
       
        Obszar opracowania obejmuje teren  o powierzchni  około 35,23 ha tj. : 
         A. Część zachodnia miasta:
Teren I o pow. około 15,84 ha ograniczony od zachodu ulicą Brzegową, od północy działką nr 49, od wschodu i południa inwestycją drogową S12/17;
Teren II o pow. około 18,73 ha ograniczony od północy działką nr 142/2 (obręb 2), od wschodu drogą S12/17 wraz z Węzłem Felin oraz działką nr 49/5 i 34/2 (obręb 6), od południa działką nr 17/15 i 16/1 (obręb 6), od zachodu: granica Gminy - jak oznaczono w załączniku graficznym nr 2 uchwały.
          B. Centrum Miasta:
Teren III  o powierzchni około 0,66 ha obejmujący działki nr 1258/3, 1642/3, 1258/2, 1237/3 - jak oznaczono w załączniku graficznym nr 3 uchwały.
a)	Zakres prac obejmuje w szczególności wprowadzenie nowych aktualnych ustaleń wynikających z rozpatrzenia wniosków właścicieli nieruchomości o zmianę przeznaczenia terenu.

III.	Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Osiedla ADAMPOL w Świdniku zatwierdzonego Uchwałą Nr XXX/224/2005 Rady Miasta Świdnik z dnia 23 maja 2005 r. ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lub. Nr 170  poz. 2973 z dnia 22 sierpnia 2005 r. wraz  ze wszystkimi dokumentami wymaganymi przez obowiązujące przepisy.
      
      1. zgodnie z Uchwałą Nr XX/199/2016 Rady Miasta Świdnik z dnia 31 marca 2016 r.  w obrębie
          trzech obszarów,
Obszar opracowania obejmuje teren  o powierzchni  około 6,91 ha tj. : 
Obszar I o pow. 5,26 ha ograniczony od północy i południowego - wschodu granicą planu Osiedle Adampol oraz od południowego  zachodu ulicą Struga oznaczoną w planie symbolem 1135L KDZ. 
Obszar II o pow. 1,35 ha położony w liniach rozgraniczających projektowanej ulicy Traugutta oznaczony w planie symbolem AD2KDL-G na odcinku od ul. Racławickiej do ul. Dworcowej,
Obszar III o pow. 0,30 ha położony w liniach rozgraniczających projektowanej ulicy Wojska Polskiego oznaczony symbolem AD45KDL-G.
        Zakres prac obejmuje w szczególności wprowadzenie nowych aktualnych ustaleń wynikających:
	z potrzeby realizacji planowanej inwestycji pn. Projekt Mobilny LOF w Świdniku, której celem jest utworzenie głównego węzła komunikacyjnego w miejscu obecnego dworca kolejowego;
	ze zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik,
	z projektów technicznych inwestycji celu publicznego ulicy Traugutta i ul. Wojska Polskiego,
	z rozpatrzenia wniosków właścicieli o zmianę przeznaczenia działek położonych w granicach zmienianego planu.

       2.  zgodnie z Uchwałą Nr XXIV/247/2016 Rady Miasta Świdnik z dnia 30 czerwca 2016 r. 
Obszar opracowania obejmuje teren  o powierzchni  około 0,69 ha tj. : 
Obszar I o pow. 0,11 ha  działka nr 158/12, 158/16 i 158/18 (obręb 1); 
Obszar II o pow. 0,05 ha  działka nr 199/3 (obręb 1);
Obszar III o pow. 0,53 ha  teren oznaczony w planie miejscowym symbolami: A175MN, A102Uh, A176ZP oraz działkę nr 917/20 i 917/21.
        Zakres prac obejmuje w szczególności wprowadzenie nowych aktualnych ustaleń wynikających:
a.	ze zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik,
b.	z rozpatrzenia wniosków właścicieli o zmianę przeznaczenia działek położonych w granicach zmienianego planu.

   3. zgodnie Uchwałą Nr XXVII/289//2016 Rady Miasta Świdnik z dnia 29 września 2016 r. 
      Obszar opracowania obejmuje teren  o powierzchni  około 3,16 ha tj.
Obszar I o pow. około 1,33 ha  część terenu przeznaczonego w planie pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną, drogi gminne oraz ciąg pieszy, ozn. w planie miejscowym symbolami: A 165MN, A166MN, Ad 23KDD-G, Ad 24KDD-G, Ad 25KDW oraz A 164KX -
jak przedstawiono w załączniku graficznym nr 1. Zachodnią granicę planu stanowi Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik Rejon Al. Lotników Polskich zatwierdzony Uchwałą Nr XLIII/431/2014 Rady Miasta Świdnik z dnia 24 kwietnia 2014 r. 
Obszar II o pow. około 0,47 ha  część terenu przeznaczonego w planie pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną i drogi gminne, ozn. symbolami: A 118MN i Ad 35 KDD-G,
Obszar III o pow. około 0,18 ha  część terenu przeznaczonego w planie pod drogę gminną, ozn. symbolem Ad 9 KDD-G, 
Obszar IV o pow. około 0,88 ha - część terenu przeznaczonego w planie pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną, komunikację samochodową oraz drogę gminną, ozn. symbolami: 
A 69MN, A 70 MN, A 97KS i Ad 40KDL-G.
 	Zakres prac obejmuje w szczególności dostosowanie planu do aktualnych potrzeb inwestycyjnych.

IV.	Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Obszar Lotnisko zatwierdzonego Uchwałą Nr V/45/2015 Rady Miasta Świdnik z dn. 12 marca 2015 r. ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lub. z dnia 26 maja 2015 r. zgodnie z Uchwałą Nr XX/200/2016 Rady Miasta Świdnik z dnia 31 marca 2016 r. wraz ze wszystkimi dokumentami wymaganymi przez obowiązujące przepisy. 
       Obszar opracowania zmiany planu obejmuje obszar około 1,2 ha. w granicach terenu oznaczonego
       symbolem 3KD-L tj. projektowanej drogi na odcinku od ul. Lotniczej do ul. Nadleśnej.
      Zakres prac obejmuje w szczególności dostosowanie do przepisów o strefach ochronnych terenów 
       zamkniętych (art.15 ust. 3 pkt 7 Ustawy p.z.p).

V.	1. Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik zatwierdzonego uchwałą Rady Miasta Świdnik Nr V/49/2015 z dnia 12 marca 2015 r, ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lub. 2015 z dnia 26 maja 2015 r.  poz. 1776 zgodnie z Uchwałą Nr XX/202/2016 Rady Miasta Świdnik z dnia 31 marca 2016 r.
Granice opracowania planu obejmują teren oznaczony symbolem II 1U/MN w obecnie obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik.
Celem zmiany planu jest wprowadzenie wszystkich ustaleń wynikających art. 15 ust.2 pkt 6)  ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Powierzchnia opracowania zmiany planu obejmuje obszar około 0,5 ha.
2. Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnika zatwierdzonego uchwałą Rady Miasta w Świdniku Nr VII/76/2003  dnia 12 czerwca 2003 r. ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lub. Nr 121, poz.2837 z dnia 12 sierpnia 2003 r. oraz  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik zatwierdzonego uchwałą Rady Miasta Świdnik Nr V/49/2015 z dnia 12 marca 2015 r, ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lub. 2015 z dnia 26 maja 2015 r.  Poz. 1776 zgodnie z Uchwałą Nr XXIV/249/2016 Rady Miasta Świdnik z dnia 30 czerwca 2016 r.
Granice opracowania planu obejmują:
Teren I -  przy ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego działki nr: 501/2, 502/2, 503/2, 504 oraz droga między działkami nr 501/2 i 502/2 stanowiącą część działki nr 511,
Teren II  od wschodu i południa granice stanowią granice Gminy Miejskiej Świdnik, od północnego zachodu  wschodnia granica lasu  znajdującego się na działce nr 559/29 oraz wschodnie granice działek nr 559/31 i 559/34. W obrębie terenu znajduje się węzeł Świdnik wraz z drogą serwisową na odcinku do ul. Sosnowej.
Celem zmiany planu jest: 
- wprowadzenie nowych aktualnych ustaleń wynikających ze zmiany studium uwarunkowań
i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik
- wprowadzenie do planów ustaleń wynikających z projektów technicznych inwestycji celu publicznego: węzła Świdnik na drodze S12/17 oraz ulicy Janusza Kusocińskiego. 
    - rozpatrzenie wniosków właścicieli o zmianę przeznaczenia działek położonych w granicach      zmienianego planu.
Powierzchnia opracowania zmiany planu obejmuje obszar około 28 ha.
VI.	1. Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik zespół przemysłowo  składowy  zatwierdzonego uchwałą Rady Miasta Świdnik Nr V/44/2015
z dnia 12 marca 2015 r, ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lub. 2015 z dnia 26 maja 2015 r.  poz. 1774  zgodnie z Uchwałą Nr XX/201/2016 Rady Miasta Świdnik z dnia 31 marca 2016 r.
Granice opracowania planu obejmują tereny oznaczone symbolami: 3KDP, 5KDP w obecnie obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik zespół przemysłowo  składowy. 
Celem zmiany planu jest doprowadzenie do zgodności ustaleń planu ze studium.
Powierzchnia opracowania zmiany planu obejmuje obszar około 2 ha.
2. Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik zespół przemysłowo  składowy
a.	zatwierdzonego uchwałą Rady Miasta Świdnik Nr L/340/2010 z dnia 13 maja 2010 r. ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lub 89 z dnia 18 sierpnia 2010 r. poz.1641 zmieniającą miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnika zespół przemysłowoskładowy zatwierdzony uchwałą Rady Miejskiej w Świdniku Nr VII/74/2003 z dnia 12 czerwca 2003 r. ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lub. Nr 121 z dnia 12 sierpnia 2003 r. poz. 2835,  
b.	zatwierdzonego uchwałą Rady Miasta Świdnik Nr V/44/2015 z dnia 12 marca 2015 r, ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lub. 2015 z dnia 26 maja 2015 r. poz.1774
zgodnie z Uchwałą Nr XX/IV246/2016 Rady Miasta Świdnik z dnia 30 czerwca 2016 r.
Granice opracowania planu obejmują:
a.	obszar III w obecnie obowiązującym  miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik zespół przemysłowoskładowy zatwierdzonym uchwałą Rady Miasta Świdnik
Nr L/340/2010 z dnia 13 maja 2010 r.
b.	obszar ograniczony ulicami: od wschodu i północy ulicą Kamili Skolimowskiej, od południa ulicą Bronisława Malinowskiego, od zachodu ulicą Wandy Rutkiewicz, oznaczony symbolem 12MN(U) w obecnie obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik zespół przemysłowo  składowy zatwierdzonym uchwałą Rady Miasta Świdnik
Nr V/44/2015 z dnia 12 marca 2015 r w Świdniku.
Celem zmiany planu jest: 
- wprowadzenie nowych aktualnych ustaleń wynikających ze zmiany studium uwarunkowań
i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik w tym opracowanie planu ochrony terenu źródliskowego przy ul. Krępieckiej. 
- rozpatrzenia wniosków właścicieli o zmianę przeznaczenia działek położonych w granicach zmienianego planu.
Powierzchnia opracowania zmiany planu obejmuje obszar około 21 ha.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>70000000-1<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą, że : 

1) W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie minimum 2 usługi polegające na sporządzeniu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

2) Dysponują minimum jedną osobą,  spełniającą jeden z warunków, o których mowa w art.5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003r. (Dz.U. z 2016r., poz.778)

<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  nie
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; wymagany zakres informacji zawartych w wykazie określa załącznik nr 3 do SIWZ;


2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich uprawnień  niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami  - wymagany zakres informacji zawartych w wykazie określa załącznik nr 4 do SIWZ

<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości  wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP)  wg załącznika Nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okes gwarancji i rękojmi</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian w umowie na następujących warunkach:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadkach: 
1) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym terminie  o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
2) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, których nie można było przewidzieć wcześniej, a które są konieczne do wykonania umowy  o czas niezbędny do ich wykonania.
3) w przypadku, gdy zostaną wydłużone terminy uzyskania niezbędnych uzgodnień i decyzji przez Wykonawcę nie 
      z jego winy, pomimo dopełnienia przez Wykonawcę odpowiedniej staranności, termin przekazania przedmiotu 
      umowy może ulec zmianie na pisemny wniosek Wykonawcy odpowiednio o okres wydłużenia tych terminów.
4)	w przypadku, stwierdzenia przez Burmistrza Miasta czy też Radę Miasta konieczności wprowadzenia zmian w przedstawionym do uzgodnienia i uchwalenia projektach opracowań  i konieczności ponowienia związanych 
         z tym czynności termin przekazania przedmiotu  umowy ulega zmianie odpowiednio do czasu niezbędnego 
      do przeprowadzenia ponowionych czynności. 
2. W przypadku gdy realizacja zamówienia przekroczy 12 miesięcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia określonego w § 4 ust.1 w przypadku zmiany:
1) ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) odpowiednio poprzez podwyższenie lub obniżenie wynagrodzenia brutto z tym, że wynagrodzenie netto pozostanie niezmienione.
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.3-5 ustawy 
z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiany mogą zostać dokonane ze skutkiem nie wcześniej niż na dzień wejścia w życie przepisów, z których wynikają ww. zmiany. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu na piśmie szczegółową analizę porównawczą kosztów (przed i po nowelizacji) stanowiącą wykaz poniesionych wydatków w związku ze zmianą ww. przepisów z powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają ww. zmiany, a także przedłożyć konieczne dokumenty (w tym oświadczenia dla celów podatkowych i ZUS) Wykonawcy -  w terminie 3 miesięcy od dnia wejścia w życie ww. przepisów.
3. Zmiany w umowie można wprowadzić za zgodą obu stron na piśmie, pod rygorem nieważności.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 14/12/2016, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie I<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zespołu osiedli Brzeziny-Kalina w Świdniku zatwierdzonego uchwałą Rady Miasta Świdnik Nr XVII/143/2004 z dnia 28 czerwca 2004 r. ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lub. Nr 144 z dnia 17 sierpnia 2004 r. poz. 2054, ze zmianą zatwierdzoną uchwałą Rady Miasta Świdnik Nr XXXVII/219/2009 z dnia 28 maja 2009 r. ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lub. Nr 101 z dnia 27 sierpnia 2009 r. poz. 2322, oraz zmianą zatwierdzoną uchwałą Rady Miasta Świdnik Nr XIII/118/2011 z dnia 27 października 2011 r. ogłoszoną  w Dz. Urz. Woj. Lub. dnia 
31 stycznia 2012 r. poz. 653 zgodnie z Uchwałą Nr VI/65/2015 Rady Miasta Świdnik z dnia 23 kwietnia 2015 r. wraz  ze wszystkimi dokumentami wymaganymi przez obowiązujące przepisy.
Obszar opracowania obejmuje teren obecnie obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik zespół osiedli Brzeziny-Kalina o powierzchni około 276 ha.

Zakres prac obejmuje w szczególności wprowadzenie nowych aktualnych ustaleń wynikających:
	ze zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik,
	projektów technicznych inwestycji celu publicznego: ulicy Kusocińskiego, ulicy NSZZ Solidarność oraz  ulicy Gospodarczej,
	rozpatrzenia wniosków właścicieli o zmianę przeznaczenia działek położonych w granicach zmienianego planu,
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>70000000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji i rękojmi</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie II<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnika zatwierdzonego uchwałą Rady Miasta w Świdniku Nr VII/76/2003  dnia 12 czerwca 2003 r. ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lub. Nr 121, poz.2837 z dnia 12 sierpnia 2003 r. ze zmianą zatwierdzoną  Uchwałą Nr XXXVII/218/2009 Rady Miasta Świdnik z dnia 28 maja 2009 r. ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lub. Nr 91 poz.2162 z dn. 31 lipca 2009 r. wraz  ze wszystkimi dokumentami wymaganymi przez obowiązujące przepisy.
1.  zgodnie z Uchwałą Nr XV/117/2015 Rady Miasta Świdnik z dnia 5 listopada 2015 r. 
Obszar opracowania obejmuje teren  o powierzchni  około 44 ha w granicach: od wschodu i północy  granica Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik Rejon Al. Lotników Polskich zatwierdzonego Uchwałą Nr XLIII/431/2014 z dnia 24.04.2014 r. ogł. w Dz. Urz. Woj. Lub. z 2014 r. poz. 2176 z dn. 13 czerwca 2014 r., od zachodu  zachodnia linia rozgraniczająca ulicy Drewnianej; od południa  linia rozgraniczająca drogi ekspresowej S12/17.
       Zakres prac obejmuje w szczególności wprowadzenie nowych aktualnych ustaleń wynikających:
	ze zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik,
	projektów technicznych inwestycji celu publicznego ulicy: Aleja Jana Pawła II,
	rozpatrzenia wniosków właścicieli o zmianę przeznaczenia działek położonych w granicach zmienianego planu,
       2. zgodnie z Uchwałą Nr XXIV/248/2016 Rady Miasta Świdnik z dnia 30 czerwca 2016 r.  
       
        Obszar opracowania obejmuje teren  o powierzchni  około 35,23 ha tj. : 
         A. Część zachodnia miasta:
Teren I o pow. około 15,84 ha ograniczony od zachodu ulicą Brzegową, od północy działką nr 49, od wschodu i południa inwestycją drogową S12/17;
Teren II o pow. około 18,73 ha ograniczony od północy działką nr 142/2 (obręb 2), od wschodu drogą S12/17 wraz z Węzłem Felin oraz działką nr 49/5 i 34/2 (obręb 6), od południa działką nr 17/15 i 16/1 (obręb 6), od zachodu: granica Gminy - jak oznaczono w załączniku graficznym nr 2 uchwały.
          B. Centrum Miasta:
Teren III  o powierzchni około 0,66 ha obejmujący działki nr 1258/3, 1642/3, 1258/2, 1237/3 - jak oznaczono w załączniku graficznym nr 3 uchwały.
a)	Zakres prac obejmuje w szczególności wprowadzenie nowych aktualnych ustaleń wynikających z rozpatrzenia wniosków właścicieli nieruchomości o zmianę przeznaczenia terenu.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>70000000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji i rękojmi</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Zdanie III<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Osiedla ADAMPOL w Świdniku zatwierdzonego Uchwałą Nr XXX/224/2005 Rady Miasta Świdnik z dnia 23 maja 2005 r. ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lub. Nr 170  poz. 2973 z dnia 22 sierpnia 2005 r. wraz  ze wszystkimi dokumentami wymaganymi przez obowiązujące przepisy.
      
      1. zgodnie z Uchwałą Nr XX/199/2016 Rady Miasta Świdnik z dnia 31 marca 2016 r.  w obrębie
          trzech obszarów,
Obszar opracowania obejmuje teren  o powierzchni  około 6,91 ha tj. : 
Obszar I o pow. 5,26 ha ograniczony od północy i południowego - wschodu granicą planu Osiedle Adampol oraz od południowego  zachodu ulicą Struga oznaczoną w planie symbolem 1135L KDZ. 
Obszar II o pow. 1,35 ha położony w liniach rozgraniczających projektowanej ulicy Traugutta oznaczony w planie symbolem AD2KDL-G na odcinku od ul. Racławickiej do ul. Dworcowej,
Obszar III o pow. 0,30 ha położony w liniach rozgraniczających projektowanej ulicy Wojska Polskiego oznaczony symbolem AD45KDL-G.
        Zakres prac obejmuje w szczególności wprowadzenie nowych aktualnych ustaleń wynikających:
	z potrzeby realizacji planowanej inwestycji pn. Projekt Mobilny LOF w Świdniku, której celem jest utworzenie głównego węzła komunikacyjnego w miejscu obecnego dworca kolejowego;
	ze zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik,
	z projektów technicznych inwestycji celu publicznego ulicy Traugutta i ul. Wojska Polskiego,
	z rozpatrzenia wniosków właścicieli o zmianę przeznaczenia działek położonych w granicach zmienianego planu.

       2.  zgodnie z Uchwałą Nr XXIV/247/2016 Rady Miasta Świdnik z dnia 30 czerwca 2016 r. 
Obszar opracowania obejmuje teren  o powierzchni  około 0,69 ha tj. : 
Obszar I o pow. 0,11 ha  działka nr 158/12, 158/16 i 158/18 (obręb 1); 
Obszar II o pow. 0,05 ha  działka nr 199/3 (obręb 1);
Obszar III o pow. 0,53 ha  teren oznaczony w planie miejscowym symbolami: A175MN, A102Uh, A176ZP oraz działkę nr 917/20 i 917/21.
        Zakres prac obejmuje w szczególności wprowadzenie nowych aktualnych ustaleń wynikających:
a.	ze zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik,
b.	z rozpatrzenia wniosków właścicieli o zmianę przeznaczenia działek położonych w granicach zmienianego planu.

   3. zgodnie Uchwałą Nr XXVII/289//2016 Rady Miasta Świdnik z dnia 29 września 2016 r. 
      Obszar opracowania obejmuje teren  o powierzchni  około 3,16 ha tj.
Obszar I o pow. około 1,33 ha  część terenu przeznaczonego w planie pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną, drogi gminne oraz ciąg pieszy, ozn. w planie miejscowym symbolami: A 165MN, A166MN, Ad 23KDD-G, Ad 24KDD-G, Ad 25KDW oraz A 164KX -
jak przedstawiono w załączniku graficznym nr 1. Zachodnią granicę planu stanowi Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik Rejon Al. Lotników Polskich zatwierdzony Uchwałą Nr XLIII/431/2014 Rady Miasta Świdnik z dnia 24 kwietnia 2014 r. 
Obszar II o pow. około 0,47 ha  część terenu przeznaczonego w planie pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną i drogi gminne, ozn. symbolami: A 118MN i Ad 35 KDD-G,
Obszar III o pow. około 0,18 ha  część terenu przeznaczonego w planie pod drogę gminną, ozn. symbolem Ad 9 KDD-G, 
Obszar IV o pow. około 0,88 ha - część terenu przeznaczonego w planie pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną, komunikację samochodową oraz drogę gminną, ozn. symbolami: 
A 69MN, A 70 MN, A 97KS i Ad 40KDL-G.
 	Zakres prac obejmuje w szczególności dostosowanie planu do aktualnych potrzeb inwestycyjnych.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>70000000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji i rękojmi</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie IV<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Obszar Lotnisko zatwierdzonego Uchwałą Nr V/45/2015 Rady Miasta Świdnik z dn. 12 marca 2015 r. ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lub. z dnia 26 maja 2015 r. zgodnie z Uchwałą Nr XX/200/2016 Rady Miasta Świdnik z dnia 31 marca 2016 r. wraz ze wszystkimi dokumentami wymaganymi przez obowiązujące przepisy. 
       Obszar opracowania zmiany planu obejmuje obszar około 1,2 ha. w granicach terenu oznaczonego
       symbolem 3KD-L tj. projektowanej drogi na odcinku od ul. Lotniczej do ul. Nadleśnej.
      Zakres prac obejmuje w szczególności dostosowanie do przepisów o strefach ochronnych terenów 
       zamkniętych (art.15 ust. 3 pkt 7 Ustawy p.z.p).
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>70000000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji i rękojmi</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie V<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik zatwierdzonego uchwałą Rady Miasta Świdnik Nr V/49/2015 z dnia 12 marca 2015 r, ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lub. 2015 z dnia 26 maja 2015 r.  poz. 1776 zgodnie z Uchwałą Nr XX/202/2016 Rady Miasta Świdnik z dnia 31 marca 2016 r.
Granice opracowania planu obejmują teren oznaczony symbolem II 1U/MN w obecnie obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik.
Celem zmiany planu jest wprowadzenie wszystkich ustaleń wynikających art. 15 ust.2 pkt 6)  ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Powierzchnia opracowania zmiany planu obejmuje obszar około 0,5 ha.
2. Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnika zatwierdzonego uchwałą Rady Miasta w Świdniku Nr VII/76/2003  dnia 12 czerwca 2003 r. ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lub. Nr 121, poz.2837 z dnia 12 sierpnia 2003 r. oraz  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik zatwierdzonego uchwałą Rady Miasta Świdnik Nr V/49/2015 z dnia 12 marca 2015 r, ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lub. 2015 z dnia 26 maja 2015 r.  Poz. 1776 zgodnie z Uchwałą Nr XXIV/249/2016 Rady Miasta Świdnik z dnia 30 czerwca 2016 r.
Granice opracowania planu obejmują:
Teren I -  przy ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego działki nr: 501/2, 502/2, 503/2, 504 oraz droga między działkami nr 501/2 i 502/2 stanowiącą część działki nr 511,
Teren II  od wschodu i południa granice stanowią granice Gminy Miejskiej Świdnik, od północnego zachodu  wschodnia granica lasu  znajdującego się na działce nr 559/29 oraz wschodnie granice działek nr 559/31 i 559/34. W obrębie terenu znajduje się węzeł Świdnik wraz z drogą serwisową na odcinku do ul. Sosnowej.
Celem zmiany planu jest: 
- wprowadzenie nowych aktualnych ustaleń wynikających ze zmiany studium uwarunkowań
i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik
- wprowadzenie do planów ustaleń wynikających z projektów technicznych inwestycji celu publicznego: węzła Świdnik na drodze S12/17 oraz ulicy Janusza Kusocińskiego. 
    - rozpatrzenie wniosków właścicieli o zmianę przeznaczenia działek położonych w granicach      zmienianego planu.
Powierzchnia opracowania zmiany planu obejmuje obszar około 28 ha.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>70000000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji i rękojmi</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie VI<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik zespół przemysłowo  składowy  zatwierdzonego uchwałą Rady Miasta Świdnik Nr V/44/2015
z dnia 12 marca 2015 r, ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lub. 2015 z dnia 26 maja 2015 r.  poz. 1774  zgodnie z Uchwałą Nr XX/201/2016 Rady Miasta Świdnik z dnia 31 marca 2016 r.
Granice opracowania planu obejmują tereny oznaczone symbolami: 3KDP, 5KDP w obecnie obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik zespół przemysłowo  składowy. 
Celem zmiany planu jest doprowadzenie do zgodności ustaleń planu ze studium.
Powierzchnia opracowania zmiany planu obejmuje obszar około 2 ha.
2. Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik zespół przemysłowo  składowy
a.	zatwierdzonego uchwałą Rady Miasta Świdnik Nr L/340/2010 z dnia 13 maja 2010 r. ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lub 89 z dnia 18 sierpnia 2010 r. poz.1641 zmieniającą miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnika zespół przemysłowoskładowy zatwierdzony uchwałą Rady Miejskiej w Świdniku Nr VII/74/2003 z dnia 12 czerwca 2003 r. ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lub. Nr 121 z dnia 12 sierpnia 2003 r. poz. 2835,  
b.	zatwierdzonego uchwałą Rady Miasta Świdnik Nr V/44/2015 z dnia 12 marca 2015 r, ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lub. 2015 z dnia 26 maja 2015 r. poz.1774
zgodnie z Uchwałą Nr XX/IV246/2016 Rady Miasta Świdnik z dnia 30 czerwca 2016 r.
Granice opracowania planu obejmują:
a.	obszar III w obecnie obowiązującym  miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik zespół przemysłowoskładowy zatwierdzonym uchwałą Rady Miasta Świdnik
Nr L/340/2010 z dnia 13 maja 2010 r.
b.	obszar ograniczony ulicami: od wschodu i północy ulicą Kamili Skolimowskiej, od południa ulicą Bronisława Malinowskiego, od zachodu ulicą Wandy Rutkiewicz, oznaczony symbolem 12MN(U) w obecnie obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik zespół przemysłowo  składowy zatwierdzonym uchwałą Rady Miasta Świdnik
Nr V/44/2015 z dnia 12 marca 2015 r w Świdniku.
Celem zmiany planu jest: 
- wprowadzenie nowych aktualnych ustaleń wynikających ze zmiany studium uwarunkowań
i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Świdnik w tym opracowanie planu ochrony terenu źródliskowego przy ul. Krępieckiej. 
- rozpatrzenia wniosków właścicieli o zmianę przeznaczenia działek położonych w granicach zmienianego planu.
Powierzchnia opracowania zmiany planu obejmuje obszar około 21 ha.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>70000000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji i rękojmi</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com