JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161207/361034-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.powiatzary.pl' target='_blank'>http://www.powiatzary.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 361034 - 2016
              z dnia 2016-12-07 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Żary: Dostawa i wyposażenie pracowni  w ramach  projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żarskim<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />w ramach  projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żarskim ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 na realizację projektu realizowanego z Poddziałania 8.4.1. Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego-projekty realizowane poza formułą ZIT nr RPLB.08.04.01-08-0007/16.</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Powiat Żarski, krajowy numer identyfikacyjny
              97077016100000, ul.
              Al. Jana Pawła II 
              5,
              68200  
              Żary, woj.
              lubuskie, państwo
              Polska, tel.
              684 790 600, e-mail
              j.chomik@powiatzarski.pl, faks
              684 790 601.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.powiatzary.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.powiatzary.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Zamawiający i Wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego,posłańca lub osobiście<br />
                Adres:
                <br />68-200 Aleja Jana Pawła II 5 , biuro podawcze, pokój 208</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa i wyposażenie pracowni  w ramach  projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żarskim<br /><b>Numer referencyjny: </b>WIGN.272.44.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz sprzętu dydaktycznego w ramach  projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żarskim ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 na realizację projektu realizowanego z Poddziałania 8.4.1. Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego-projekty realizowane poza formułą ZIT nr RPLB.08.04.01-08-0007/16.

Przedmiot dostaw podzielony jest na 2 części:

Część 1  dostawa mebli:
A) meble dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Żarach przy ul. 9 Maja 9 - stolik przeznaczony do organizacji stanowisk komputerowych -20 szt.,krzesła do stolików komputerowych-20 szt.,biurko nauczycielskie -1 szt.krzesło nauczycielskie-1 szt.,szafa zamykana na klucz -2 szt.  
B) meble dla Zespołu Szkół Technicznych w Lubsku przy ul. Powstańców Wielkopolskich 2-biurko uczniowskie-15 szt., krzesło uczniowskie -15 szt.,krzesło obrotowe nauczycielskie-1 szt.
biurko nauczyciela 1 szt.
C) meble dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku przy ul. Chopina 10-krzesło obrotowe -25 szt., szafa segment - 1 szt.,biurko nauczycielskie -1 szt. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawiera rozdział 1 SIWZ i formularz ofertowy dla części nr 1.

Cześć nr 2  dostawa sprzętu dydaktycznego: 

D) sprzęt dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Żarach przy ul. 9 Maja 9-suwmiarka uniwersalna 20 szt.,mikrometr-20 szt., 
 
E) sprzęt dla Zespołu Szkół Technicznych w Lubsku przy ul. Powstańców Wielkopolskich 2-KTS 540-bezprzewodowy moduł z oprogramowaniem - 1 szt.,multimetr uniwersalny 4 szt., komplet obwodów elektrycznych -1 szt.,zestaw panelowy oświetlenie pojazdu samochodowego -1 szt.,zestaw panelowy-podstawy elektroniki i elektrotechniki pojazdowej - 1 szt.,oscyloskop analogowy -1 szt. zestaw do montażu elektrotechniki-1 szt.,

F) sprzęt dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku przy ul. Chopina 10 - skrzynka narzędziowa+komplet narzędzi 10 szt.,

G) sprzęt dla Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Lubsku przy ul. Dworcowej 2-zestaw narzędzi montażowych -24 szt.,miernik uniwersalny-5 szt.
 
H) sprzęt dla Zespołu Szkół Budowlanych w Żarach przy ul. Górnośląskiej 2-
Lp.	Nazwa sprzętu, narzędzi/urządzeń	Ilość
1	Nożyce do rur PVC-U 	6
2	Gratownik do rur Cu 	6
3	Gratownik do rur PVC-U	6
4	Klucz do rur 	3
5	Wkrętaki płaskie komplet 	6
6	Wkrętaki krzyżakowe komplet 	6
7	Automatyczne cęgi do zdejmowania izolacji	6
8	Szczotki do rur miedzianych	6
9	Szczypce uniwersalne 	6
10	Imadło ślusarskie	4
11	Wiertła do betonu komplet  6 do 16 sds	3 komplety
12	Wiertła do metalu komplet  6 do 12 sds	3 komplety
13	Imadło instalatorskie do rur typ pionier	4
14	Stół warsztatowy 	6
15	Palnik do lutowania 	6
16	Pompa do napełniania instalacji wodą ręczna do testu	3
17	Giętarka do rur miedzianych ręczna                                                                                                                          	6
18	Zaciskarka końcówek kabli                                                                                                     	2
19	Wielozakresowy miernik mocy pomiar  mocy czynnej i biernej                                                                              	2
20	Mostek pomiarowy Wheatstonea lub równoważny o nie gorszych parametrach technicznych                                                                                                                               	1
21	Zestaw kluczy nasadowych i płasko-oczkowych                                                                                                      	4 komplety
22	Drabina rozkładana z podestem 1m                                                                                                                               	6
23	Panel fotowoltaiczny 	3
24	Regulator ładowania 	3
25	Akumulator  żelowy 	3
26	Przetwornica tzw. czysty sinus np. 12V / 230V                                                                                                        	3
27	Lampa  LED	6
28	Kolektor płaski cieczowy	3
29	Stacja lutownicza 	6
30	Suwmiarka elektroniczna                                                                                                                                                                   	4
31	Zestaw hybrydowy 	2
32	Wkrętarka akumulatorowe   	
12
33	Szlifierka przegubowa  	

4
34	Agregat malarski	
2
35	Agregat tynkarski  230V  	


1
36	Wiertarki udarowe	
12
37	Betoniarka 	3
38	Stożek pomiarowy                                  	2
39	Rusztowania aluminiowe 	3
40	Szlifierka kątowa  	6
6
41	Niwelator ze statywem i łatą 	
2
42	Taczka budowlana tłoczona 85-100 l                                                                                                   	6
43	Dalmierz laserowy 	4
44	Laser  krzyżowy samopoziomujący -poziomica                                                                              	3
45	Nożyce do cięcia profili stalowych  g-k                                                                                           	3





I) sprzęt dla Zespołu Szkół Ekonomicznych w Żarach  przy ul. Długosza 23; 

I.	Zespół Szkół Ekonomicznych  przy ul. Długosza 23 w Żarach 

Lp.	Nazwa sprzętu, narzędzi/urządzeń	Opis przedmiotu zamówienia	Ilość
1	Zasilacz stabilizowany napięcia stałego  	Sprzęt o równoważnych lub lepszych parametrach.                                                   Zasilacz  stabilizowany  bardzo precyzyjne źródło prądu stałego z płynną regulacją napięcia i prądu w całym zakresie.                                                                         Może pracować w trybach stabilizacji napięcia lub prądu przełączanych automatycznie z możliwością ustawienia granicznej wartości prądu obciążenia w dowolnym punkcie zakresu.                                                                    Zasilacz z dwoma niezależnymi wyjściami.                           Wyjścia z możliwością  połączeń szeregowo lub równolegle.                                                                         W trybie pracy szeregowej napięcie wyjściowe równe jest sumie napięć na obu wyjściach, a w trybie pracy równoległej prąd wyjściowy równy jest sumie prądów obu wyjść.                                                                                   W takim układzie jedno z wyjść pracuje jako MASTER (nadrzędne) a drugie jako SLAVE (podrzędne).               Zasilacz wyposażony jest w trzecie wyjście stałoprądowe       Każde z regulowanych wyjść wyposażono w  dwa  wyświetlacze  LED 3  cyfry  umożliwiające bezpośredni, jednoczesny odczyt napięć wyjściowych oraz prądów obciążenia.                                                                Zabezpieczenie przeciwzwarciowe.
Napięcie zasilania :  230V AC 10%, 50Hz 
Stabilizacja napięciowa       
Napięciowy wsp. stabilizacji   0,01% +2mV       
Obciążeniowy wsp. stabilizacji     0,01% +2mV       
Czas powrotu  100ms        
Współczynnik temperaturowy    200ppm/1°C   
Stabilizacja prądowa    
Prądowy wsp. stabilizacji    0,2% +3mA        
Obciążeniowy wsp. stabilizacji     0,2% +3mA        
Tętnienia i szum  2mA rms 
Dokładność
wskazań napięcia   1% ww + 1 cyfra    
prądu   1% ww + 1 cyfra  1.6
Środowisko pracy  -10°C÷40°C, RH&lt;90% 
Środowisko przechowywania   -20°C÷80°C, RH&lt;80	6
2	Generator funkcyjny z częstościomierzem 	Sprzęt o równoważnych lub lepszych parametrach                                                                                                                                         Technologia DDS, dwa kanały wyjściowe                                                                                  Próbkowanie 125MSa/s, rozdzielczość pozioma 14bit, długość przebiegu 16kpts                
5 standardowych typów przebiegów wyjściowych                                                                  48 przebiegów arbitralnych                                                                                          Możliwość przygotowania i edycji 14bitowych długich na 16 kpts sygnałów arbitralnych przy pomocy oprogramowania do PC EasyWave  oprócz dostępnych podstawowych sygnałów istnieje m.in. możliwość odręcznego rysowania przebiegów                    
Możliwość modulacji różnymi sygnałami: AM, FM, PM, FSK, ASK, PWM, przemiatanie liniowe / logarytmiczne (sweep), generacja paczek impulsów (burst)                     Różne wejścia / wyjścia: wyjście przebiegów generatora, wejście modulacji z zewnętrznego źródła, wejście zegarowe 10MHz, wejście zewnętrznego sygnału wyzwalającego, wyjście wewnętrznego sygnału wyzwalającego                        
Sprzężenie kanałów i funkcja powielania (pozwala na powielenie parametrów jednego kanału na drugi)                                                                                       Wbudowany szerokopasmowy licznik częstościomierz o zakresie 100MHz / 200MHz (pojedynczy kanał)  pomiar częstotliwości, okresu, wypełnienia, szerokości impulsu Interfejsy: USB Device, USB Host, GPIB (opcjonalnie)                                                Możliwość zdalnej obsługi urządzenia	6
3	Generator funkcyjny z wyjściem 	Sprzęt o parametrach równoważnych lub lepszych 
Zakres pomiaru częstotliwości 0,1Hz - 3MHz
Wyjście 50 W, sinus, trójkąt, prostokąt, piła, DC, TTL/CMOS, przemiatanie
Napięcie wyjściowe 1mV-20 Vpp, wyjście mocy do 50 Vpp, 1Ap-p
Tłumienie wyjścia 0db/20dB/40dB/60dB 
Tryb przemiatania liniowe , logarytmiczne, zewnętrzne 
Regulacja symetrii 20%-80% lub 50%
Czas narastania / opadania 30ns 
Wbudowany częstościomierz o zakresie F = 10 Hz - 40MHz
Automatyczny odczyt na wyświetlaczu 5 cyfr
DC offset: -5V to 5V                                                                                                           Zasilanie sieciowe 230 V	8
4.	Multimetr cyfrowy 	Sprzęt o równoważnych lub lepszych parametrach                                                   Multimetr AC+DC
Automatyczna/ręczna zmiana zakresów pomiarowych
TrueRMS - Pomiar rzeczywistej wartości skutecznej
DATA HOLD - zatrzymanie bieżącego wyniku pomiaru na wyświetlaczu
Hz - Możliwość szybkiego przejścia do pomiaru częstotliwości podczas pomiaru prądu lub napięcia
RELATIVE ZERO - pomiar różnicowy względem mierzonej wartości
Max/Min - rejestracja i odczyt wartości maks. i min. z pomiarów
CREST: rejestracja wartości szczytowych Max, Min impulsów impulsów &gt;0,8ms
Komunikacja z komputerem PC za pomocą złącza optycznego RS-232
Komunikacja z komputerem PC za pomocą interfejsu USB
Pomiar i dokładność
Współczynnik temperaturowy
nominalnie 0,1 x (określona dokładność)/°C (0°C do 18°C lub 28°C do 40°C)
Dokładność
+- (% wartości wskazywanej + liczba cyfr najmniej znaczących), jeśli nie jest określona inaczej, dla temp 23°C +- 5° i RH &lt; 75%
Test ciągłości+ DCV - napięcie stałe
Napięcie DCV+ACV+
Współczynnik szczytu:CF&lt;10:1 w pełnej skali
CF&lt;5:1 w pełnej skali
Stały odczyt przy zwartych przewodach pomiarowych &lt;50 cyfr
CMRR - Współczynnik tłumienia sygnału wspólnego80dB lub więcej dla DC do 60Hz (Rs=1k )
DCA - prąd stały+
10A pomiar ciągły, 15A przez 30 s z 5-minutowymi przerwami na chłodzenie
Prąd DCA+ACA+
Współczynnik szczytu:CF&lt;10:1 w pełnej skali
CF&lt;5:1 w pełnej skali
10A pomiar ciągły, 15A przez 30 s z 5-minutowymi przerwami na chłodzenie	9
5	Oscyloskop cyfrowy 	
Sprzęt o równoważnych lub lepszych parametrach                    Pasmo 50 MHz, 4 kanały                                                  Częstotliwość próbkowania 1 GSa/s                                                                                
Pamięć akwizycji 12 Mpkt (Standard) opcjonalnie do 24 Mpkt                                                                    Częstotliwość odświeżania do 30 000 przebiegów na sekundę. Opcjonalne nagrywanie ramek: do  60 000 ramek                                                Niski poziom szumów, wzmocnienie od 1 mV/dz do 10 V/dz                                                                              Opcjonalne wyzwalanie i dekodowanie magistral szeregowych (RS232,I2C,SPI)Wielopoziomowa gradacja jasności wyświetlania przebiegu                                                                                             Pełen komplet interfejsów: LAN (LXI Core Device 2011)USB                                                                Wyświetlacz 7 cali o rozdzielczości WVGA (800x480)                            Wymiary  max. szerokość × wysokość × głębokość 313,1 mm × 160,8 mm × 122,4 mm                                                                                                 Waga max. 3,2  0,2 kg
 
	8
6	Oscyloskop cyfrowy 	Sprzęt o równoważnych lub lepszych parametrach
Kolorowy wyświetlacz LCD7 TFT
4 / 2 niezależne kanały; pasmo 60MHz~300MHz 
Próbkowanie w czasie rzeczywistym  2GSa/s 
Głębokość pamięci 24kpts
Pięć funkcji wyzwalania: Edge (zboczem), Pulse (szer.impulsu), Video, Slope (zboczem), Alternative Filtracja cyfrowa oraz funkcja rejestracji przebiegów 
Funkcja komparatora Pass/Fail 
Automatyczne pomiary 32 parametrów                     Pomiary z użyciem kursorów  tryb manualny, automatyczny i śledzenie 
Wyświetlanie sygnału i jego analizy FFT na podzielonym ekranie 
Menu typu pop-up obsługiwane przyciskami z prawej strony ekranu
Interfejsy : USB Host  współpraca z pamięciami przenośnymi USB Flash; USB Device  zdalne sterowanie funkcjami urządzenia oraz PictBridge (drukowanie), RS-232, Pass/Fail	1
7	Mostek cyfrowy 	Sprzęt o równoważnych lub lepszych parametrach
Pomiary DC rezystancji (AC impedancji), indukcyjności i pojemności 
Pomiary  Ls, Lp, Cs, Cp, Rs, Rp, D, Q, , ESR 
Automatyczny pomiar R, L, C 
Wybór 5 częstotliwości testu: 100Hz, 120Hz, 1kHz, 10kHz, 100kHz 
Wyświetlacz LCD podwójny 19999 + 1999 z bargrafem i podświetleniem 
Pomiary różnicowe (z wskazywaniem %), funkcja HOLD 
Pomiar w układzie zastępczym szeregowym i równoległym 
Selekcja elementów (PASS, FAIL) z wyborem 8-miu tolerancji:    0,25%, 0,5%, 1%, 2%, 5%, 10%, 20%, -20% +80% 
Pomiary z funkcją ekranowania obiektu testowanego GUARD 
Dodatkowe źródło zasilania w postaci zasilacza sieciowego 
Praktyczna twarda waliza transportowa na miernik i akcesoria 
Optyczny adapter USB i oprogramowanie na CD w komplecie    (tylko DE 5000U nr kat. 111110)  Automatyczne wyłączanie po 5 minutach bezczynności	6
8	Zestaw doświadczalny 	Sprzęt o parametrach równoważnych lub lepszych                                                          Zestawy doświadczalne (trenażery) z układami elektrycznymi i elektronicznymi przystosowane do pomiarów parametrów                                                                    Zasilacze napięcia stałego
Zasilacz nieregulowany
Napięcia : 5V; 12V
Zabezpieczenie przed przeciążeniem.
Podwójny zasilacz DC
Napięcie : 3V ~ 18V, regulacja ciągła      Zabezpieczenie przed przeciążeniem                                                                       Zasilacz napięcia zmiennego
Napięcie : 9V ~ 0V ~ 9V
Zabezpieczenie przed przeciążeniem.
Generator sygnałowy
Generator impulsowy : (sygnał TTL)
częstotliwość : 1Hz~10kHz / 4 zakresy, regulacja ciągła
 obciążalność : 10 bramek TTL
Przełączniki impulsowe
2 niezależne wyjścia, poziom TTL
wyjścia Q i Q , szerokość impulsu &gt; 5ms
obciążalność : 10 bramek TTL
Przełączniki danych
niezależne sterowanie 8 wyjściami, poziom TTL, układ tłumienia zjawiska odbijania zestyków
obciążalność : 10 bramek TTL Przyrządy pomiarowe i wskaźniki optyczne
3 -cyfrowy woltomierz / amperomierz
zakres napięciowy DC : 2V, 200V
dokładność : (0,3% odczytu + 1 cyfra)
zakres prądowy DC : 200A, 2000mA
dokładność : (0,5% odczytu + 1 cyfra)
Galwanometr
zakres prądowy : 50mA
dokładność : klasa 2,5
Wskaźniki LED
10 niezależnych, diodowych wskaźników stanów
logicznych (wysoki, niski)                                           impedancja wejściowa : &lt;100k
Wyświetlacze cyfrowe
2 niezależne wskaźniki 7-segmentowe LED
7-segmentowy dekoder/driver BCD, wejście DP
wejście z kodem 8-4-2-1	9
9	Oprogramowanie umożliwiające symulację obwodów 	Sprzęt o parametrach równoważnych lub lepszych                                        Oprogramowanie umożliwiające symulację obwodów 
elektrycznych i elektronicznych NI Multisim	9
10	Oprogramowanie umożliwiające symulację obwodów 	Sprzęt o parametrach równoważnych lub lepszych                                                                      Oprogramowanie umożliwiające symulację obwodów elektrycznych i elektronicznych Elektrosym  uniwersalny program do symulacji obwodów elektrycznych i energoelektronicznych. Działa w 32-bitowym środowisku MS Windows.                    
Dokładność symulacji, program nadaje się również do profesjonalnych zastosowań.                                                                                                                       Działanie programu opiera się na wykorzystaniu podstawowych praw elektrotechniki Program umożliwia między innymi: tworzenie schematu obwodu elektrycznego (z interfejsem drag and drop), automatyczne tworzenie modelu matematycznego dla schematu, generowanie przebiegów czasowych dowolnych napięć i prądów rozpatrywanego układu.	9




Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub   normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1  3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią  uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie.
Zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i innych krajach. 


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zawiera rozdział 1 SIWZ i formularz ofertowy dla części nr 2.



<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>39100000-3<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>39130000-2,
                39110000-6,
                44510000-8,
                42652000-1,
                44531200-3<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/12/2016<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>warunki gwarancji</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach:
1.1	ZMIANY OGÓLNE
      Możliwa jest:
a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy;
b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy.
1.2	ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE
        Możliwa jest zmiana postanowień umowy w zakresie wynagrodzenia w związku ze zmianą:
a)	stawki podatku od towarów i usług(VAT).
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 15/12/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Część 1  dostawa mebli:<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 1  dostawa mebli:
A) meble dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Żarach przy ul. 9 Maja 9;  pozycja od 1 do 5
B) meble dla Zespołu Szkół Technicznych w Lubsku przy ul. Powstańców Wielkopolskich 2; pozycja od 1 do 4
C) meble dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku przy ul. Chopina 10; pozycja od 1 do 3
	
A.	Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Żarach przy ul. 9 Maja 9; 68-200 Żary

Lp.	Nazwa mebli	Opis przedmiotu zamówienia	Ilość
1.	Stolik przeznaczone do organizacji stanowisk komputerowych	Sprzęt o parametrach równoważnych lub lepszych                                                            Wymiary: szer. 650 x dł.1050 x 710-820 cm wys. 
Waga max. 32,                                                                                                                      Stelaż wykonany z rury stalowej fi 20x1,5mm, 28x1,5mm oraz 32 x1,5 mm                  Malowany farbą proszkową                                                                                             Elementy drewniane wykonane z płyty wiórowej laminowanej 18 mm oklejonej obrzeżem PCV 2mm                                                                                                               Skokowa regulacja wysokości                                                                                                Kolor - dąb	20
2.	Krzesła do stolików komputerowych	Sprzęt o parametrach równoważnych lub lepszych                                                                               Wymiary max. 620 x  620 x  830 m                                                                                       Waga 8,9 kg  
Podstawa (pięcionóg) metalowa na  kółkach                                                                          Kolumna wykonana z rury stalowej  50 mm, malowana farbą proszkową                               Siedzisko i oparcie krzesła wykonane ze sklejki 8 mm                                                          Tapicerowane oraz regulowane na siłowniku gazowym.	20
3.	Biurko nauczycielskie	Sprzęt o parametrach równoważnych lub lepszych                                                              
Wymiary max. 600 x  1300 x 760 mm 
Waga max. 53,5 kg
Korpus biurka wykonany z płyty wiórowej laminowanej 18 mm                                  
Drzwi zawieszone na zawiasach puszkowych                                                                      Szuflady i półka pod klawiaturę mocowane na prowadnicach.	1
4.	Krzesło nauczycielskie	Sprzęt o parametrach równoważnych lub lepszych                                                                                                                                                Fotel tapicerowany - krzesło obrotowe z podłokietnikami z niskim oparciem                    
W całości tapicerowane oparcie i siedzisko tkaniną z 3 grupy cenowej
Podłokietniki z regulacją wysokości 
Mechanizm synchroniczny
Kółka o średnicy 65 mm do miękkich powierzchni                                                    Plastikowe osłony siedziska i oparcia.
Podstawa krzesła chromowana.	1
5.	Szafa zamykana na klucz	Sprzęt o parametrach równoważnych lub lepszych.                                                            Wymiary max. 350 x 800 x 1900 mm 
Waga max.57,0 kg
Korpusy wszystkich segmentów wykonane z płyty wiórowej laminowanej 18 mm Ściana tylna wykonana z płyty lakierowanej HDF                                                              Drzwi zawieszane na zawiasach puszkowych, zamykane na zamki          	2


B.	Zespół Szkół Technicznych w Lubsku przy ul. Powstańców Wielkopolskich 2; 68-300 Lubsko

Lp.	Nazwa mebli	Opis przedmiotu zamówienia	Ilość
1	Biurko uczniowskie 	Sprzęt o parametrach równoważnych lub lepszych                                                          Wymiary max 650 x dł.1050 x 710-820 cm 
Waga max 32,5 kg 
Stelaż wykonany z rury stalowej średnica 20x1,5mm, 28x1,5mm oraz 32 x1,5 mm Malowany farbą proszkową                                                                                         Elementy drewniane wykonane z płyty wiórowej laminowanej 18 mm oklejonej obrzeżem PCV 2mm                                                                                                                    Skokowa regulacja wysokości	15
2	Krzesło uczniowskie 	Sprzęt o parametrach równoważnych lub lepszych                                                          Wymiary max. 620 x  620 x  830 m                                                                                                 Waga max 8,9 kg                                                                                                                          Podstawa (pięcionóg) metalowa na  kółkach                                                             Kolumna wykonana z rury stalowej średnicy 50 mm                                                              Malowana farbą proszkową                                                                                                Siedzisko i oparcie krzesła wykonane ze sklejki 8 mm, tapicerowane                                                           Regulowanie na siłowniku gazowym.	15
3	Krzesło obrotowe nauczycielskie	Sprzęt o parametrach równoważnych lub lepszych                                                                                                                                                     Fotel tapicerowany - krzesło obrotowe z podłokietnikami z niskim oparciem                       
Tapicerowane oparcie i siedzisko tkaniną z 3 grupy cenowej
Podłokietniki z regulacją wysokości. 
Mechanizm synchroniczny. 
Kółka o średnicy 65 mm do miękkich powierzchni. 
Plastikowe osłony siedziska i oparcia.
Podstawa krzesła chromowana.	1
4	Biurko nauczyciela
	Sprzęt o parametrach równoważnych lub lepszych                                                               
Wymiary max. 600 x  1300 x  760 mm 
Waga max. 53,5 kg
Korpus biurka wykonany z płyty wiórowej laminowanej 18 mm.                                 
Drzwi zawieszone na zawiasach puszkowych, szuflady i półka pod klawiaturę mocowane na prowadnicach.	1

C.	Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku przy ul. Chopina 10; 68-300 Lubsko 

Lp.	Nazwa mebli	Opis przedmiotu zamówienia	Ilość
1	Krzesło obrotowe 	Sprzęt o parametrach równoważnych lub lepszych.  Wymiary: A 620 x B 620 x H 830 m Waga: 8,9 kg  
Wykonanie: Podstawa (pięcionóg) metalowa na  kółkach, kolumna wykonana z rury stalowej  50 mm, malowana farbą proszkową. Siedzisko i oparcie krzesła wykonane ze sklejki 8 mm, tapicerowane oraz regulowane na siłowniku gazowym.	25
2	Szafa segment 	Sprzęt o parametrach równoważnych lub lepszych                                                      Wymiary max.350 x  800 x  1900 mm 
Waga max. 57,0 kg
Korpusy wszystkich segmentów wykonane z płyty wiórowej laminowanej 18 mm Ściana tylna wykonana z płyty lakierowanej HDF                                                           Drzwi zawieszane na zawiasach puszkowych, zamykane na zamki.	1
3	Biurko nauczycielskie	Sprzęt o parametrach równoważnych lub lepszych                                                               
Wymiary max.  600 x  1300 x  760 mm 
Waga max.53,5 kg
Korpus biurka wykonany z płyty wiórowej laminowanej 18 mm                                  
Drzwi zawieszone na zawiasach puszkowych, szuflady i półka pod klawiaturę mocowane na prowadnicach.	1


Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub   normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1  3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią  uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie.
Zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i innych krajach. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawiera załącznik nr 1  formularz ofertowy wraz ze zbiorczym zestawieniem mebli.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>39100000-3, 39130000-2,
                    39110000-6,
                    <br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/12/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>warunki gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Cześć nr 2  dostawa sprzętu dydaktycznego: <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>
Cześć nr 2  dostawa sprzętu dydaktycznego: D) sprzęt dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Żarach przy ul. 9 Maja 9-suwmiarka uniwersalna 20 szt.,mikrometr-20 szt., E) sprzęt dla Zespołu Szkół Technicznych w Lubsku przy ul. Powstańców Wielkopolskich 2-KTS 540-bezprzewodowy moduł z oprogramowaniem - 1 szt.,multimetr uniwersalny 4 szt., komplet obwodów elektrycznych -1 szt.,zestaw panelowy oświetlenie pojazdu samochodowego -1 szt.,zestaw panelowy-podstawy elektroniki i elektrotechniki pojazdowej - 1 szt.,oscyloskop analogowy -1 szt. zestaw do montażu elektrotechniki-1 szt., F) sprzęt dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku przy ul. Chopina 10 - skrzynka narzędziowa+komplet narzędzi 10 szt., G) sprzęt dla Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Lubsku przy ul. Dworcowej 2-zestaw narzędzi montażowych -24 szt.,miernik uniwersalny-5 szt. H) sprzęt dla Zespołu Szkół Budowlanych w Żarach przy ul. Górnośląskiej 2- Lp.	Nazwa sprzętu, narzędzi/urządzeń	Ilość 1	Nożyce do rur PVC-U 6 2 Gratownik do rur Cu 6 3	Gratownik do rur PVC-U	6 4	Klucz do rur 3 5	Wkrętaki płaskie komplet 6 6	Wkrętaki krzyżakowe komplet 6 7	Automatyczne cęgi do zdejmowania izolacji	6 8	Szczotki do rur miedzianych	6 9	Szczypce uniwersalne 6 10	Imadło ślusarskie	4 11 Wiertła do betonu komplet  6 do 16 sds	3 komplety 12	Wiertła do metalu komplet  6 do 12 sds	3 komplety 13	Imadło instalatorskie do rur typ pionier	4 14	Stół warsztatowy 6 15	Palnik do lutowania 6 16	Pompa do napełniania instalacji wodą ręczna do testu	3 17	Giętarka do rur miedzianych ręczna 6 18	Zaciskarka końcówek kabli 2 19	Wielozakresowy miernik mocy pomiar mocy czynnej i biernej 2 20	Mostek pomiarowy Wheatstonea lub równoważny o nie gorszych parametrach technicznych 1 21	Zestaw kluczy nasadowych i płasko-oczkowych 4 komplety 22	Drabina rozkładana z podestem 1m 6 23	Panel fotowoltaiczny 3 24	Regulator ładowania 3 25	Akumulator żelowy 3 26	Przetwornica tzw. czysty sinus np. 12V / 230V 3 27	Lampa LED	6 28	Kolektor płaski cieczowy	3 29	Stacja lutownicza 6 30	Suwmiarka elektroniczna 4 31	Zestaw hybrydowy 2 32	Wkrętarka akumulatorowe 12 33 Szlifierka przegubowa 4 34	Agregat malarski	2 35	Agregat tynkarski 230V 1 36	Wiertarki udarowe	12 37	Betoniarka 3 38	Stożek pomiarowy 2 39	Rusztowania aluminiowe 3 40	Szlifierka kątowa 6 6 41	Niwelator ze statywem i łatą 2 42	Taczka budowlana tłoczona 85-100 l 6 43	Dalmierz laserowy 4 44	Laser krzyżowy samopoziomujący -poziomica 3 45	Nożyce do cięcia profili stalowych g-k 3 I) sprzęt dla Zespołu Szkół Ekonomicznych w Żarach przy ul. Długosza 23; I.	Zespół Szkół Ekonomicznych przy ul. Długosza 23 w Żarach Lp.	Nazwa sprzętu, narzędzi/urządzeń	Opis przedmiotu zamówienia	Ilość 1	Zasilacz stabilizowany napięcia stałego Sprzęt o równoważnych lub lepszych parametrach. Zasilacz stabilizowany bardzo precyzyjne źródło prądu stałego z płynną regulacją napięcia i prądu w całym zakresie. Może pracować w trybach stabilizacji napięcia lub prądu przełączanych automatycznie z możliwością ustawienia granicznej wartości prądu obciążenia w dowolnym punkcie zakresu. Zasilacz z dwoma niezależnymi wyjściami. Wyjścia z możliwością połączeń szeregowo lub równolegle. W trybie pracy szeregowej napięcie wyjściowe równe jest sumie napięć na obu wyjściach, a w trybie pracy równoległej prąd wyjściowy równy jest sumie prądów obu wyjść. W takim układzie jedno z wyjść pracuje jako MASTER (nadrzędne) a drugie jako SLAVE (podrzędne). Zasilacz wyposażony jest w trzecie wyjście stałoprądowe Każde z regulowanych wyjść wyposażono w dwa wyświetlacze LED 3 cyfry umożliwiające bezpośredni, jednoczesny odczyt napięć wyjściowych oraz prądów obciążenia. Zabezpieczenie przeciwzwarciowe. Napięcie zasilania : 230V AC 10%, 50Hz Stabilizacja napięciowa Napięciowy wsp. stabilizacji  0,01% +2mV Obciążeniowy wsp. stabilizacji  0,01% +2mV Czas powrotu 100ms Współczynnik temperaturowy  200ppm/1°C Stabilizacja prądowa Prądowy wsp. stabilizacji  0,2% +3mA Obciążeniowy wsp. stabilizacji  0,2% +3mA Tętnienia i szum  2mA rms Dokładność wskazań napięcia  1% ww + 1 cyfra prądu  1% ww + 1 cyfra 1.6 Środowisko pracy -10°C÷40°C, RH&lt;90% Środowisko przechowywania -20°C÷80°C, RH&lt;80	6 2	Generator funkcyjny z częstościomierzem Sprzęt o równoważnych lub lepszych parametrach Technologia DDS, dwa kanały wyjściowe Próbkowanie 125MSa/s, rozdzielczość pozioma 14bit, długość przebiegu 16kpts 5 standardowych typów przebiegów wyjściowych 48 przebiegów arbitralnych Możliwość przygotowania i edycji 14bitowych długich na 16 kpts sygnałów arbitralnych przy pomocy oprogramowania do PC EasyWave  oprócz dostępnych podstawowych sygnałów istnieje m.in. możliwość odręcznego rysowania przebiegów Możliwość modulacji różnymi sygnałami: AM, FM, PM, FSK, ASK, PWM, przemiatanie liniowe / logarytmiczne (sweep), generacja paczek impulsów (burst) Różne wejścia / wyjścia: wyjście przebiegów generatora, wejście modulacji z zewnętrznego źródła, wejście zegarowe 10MHz, wejście zewnętrznego sygnału wyzwalającego, wyjście wewnętrznego sygnału wyzwalającego Sprzężenie kanałów i funkcja powielania (pozwala na powielenie parametrów jednego kanału na drugi) Wbudowany szerokopasmowy licznik częstościomierz o zakresie 100MHz / 200MHz (pojedynczy kanał)  pomiar częstotliwości, okresu, wypełnienia, szerokości impulsu Interfejsy: USB Device, USB Host, GPIB (opcjonalnie) Możliwość zdalnej obsługi urządzenia	6 3	Generator funkcyjny z wyjściem Sprzęt o parametrach równoważnych lub lepszych Zakres pomiaru częstotliwości 0,1Hz - 3MHz Wyjście 50 W, sinus, trójkąt, prostokąt, piła, DC, TTL/CMOS, przemiatanie Napięcie wyjściowe 1mV-20 Vpp, wyjście mocy do 50 Vpp, 1Ap-p Tłumienie wyjścia 0db/20dB/40dB/60dB Tryb przemiatania liniowe , logarytmiczne, zewnętrzne Regulacja symetrii 20%-80% lub 50% Czas narastania / opadania 30ns Wbudowany częstościomierz o zakresie F = 10 Hz - 40MHz Automatyczny odczyt na wyświetlaczu 5 cyfr DC offset: -5V to 5V Zasilanie sieciowe 230 V	8 4.	Multimetr cyfrowy Sprzęt o równoważnych lub lepszych parametrach Multimetr AC+DC Automatyczna/ręczna zmiana zakresów pomiarowych TrueRMS - Pomiar rzeczywistej wartości skutecznej DATA HOLD - zatrzymanie bieżącego wyniku pomiaru na wyświetlaczu Hz - Możliwość szybkiego przejścia do pomiaru częstotliwości podczas pomiaru prądu lub napięcia RELATIVE ZERO - pomiar różnicowy względem mierzonej wartości Max/Min - rejestracja i odczyt wartości maks. i min. z pomiarów CREST: rejestracja wartości szczytowych Max, Min impulsów impulsów &gt;0,8ms Komunikacja z komputerem PC za pomocą złącza optycznego RS-232 Komunikacja z komputerem PC za pomocą interfejsu USB Pomiar i dokładność Współczynnik temperaturowy nominalnie 0,1 x (określona dokładność)/°C (0°C do 18°C lub 28°C do 40°C) Dokładność +- (% wartości wskazywanej + liczba cyfr najmniej znaczących), jeśli nie jest określona inaczej, dla temp 23°C +- 5° i RH &lt; 75% Test ciągłości+ DCV - napięcie stałe Napięcie DCV+ACV+ Współczynnik szczytu:CF&lt;10:1 w pełnej skali CF&lt;5:1 w pełnej skali Stały odczyt przy zwartych przewodach pomiarowych &lt;50 cyfr CMRR - Współczynnik tłumienia sygnału wspólnego80dB lub więcej dla DC do 60Hz (Rs=1k ) DCA - prąd stały+ 10A pomiar ciągły, 15A przez 30 s z 5-minutowymi przerwami na chłodzenie Prąd DCA+ACA+ Współczynnik szczytu:CF&lt;10:1 w pełnej skali CF&lt;5:1 w pełnej skali 10A pomiar ciągły, 15A przez 30 s z 5-minutowymi przerwami na chłodzenie	9 5	Oscyloskop cyfrowy Sprzęt o równoważnych lub lepszych parametrach Pasmo 50 MHz, 4 kanały Częstotliwość próbkowania 1 GSa/s Pamięć akwizycji 12 Mpkt (Standard) opcjonalnie do 24 Mpkt Częstotliwość odświeżania do 30 000 przebiegów na sekundę. Opcjonalne nagrywanie ramek: do 60 000 ramek Niski poziom szumów, wzmocnienie od 1 mV/dz do 10 V/dz Opcjonalne wyzwalanie i dekodowanie magistral szeregowych (RS232,I2C,SPI)Wielopoziomowa gradacja jasności wyświetlania przebiegu Pełen komplet interfejsów: LAN (LXI Core Device 2011)USB Wyświetlacz 7 cali o rozdzielczości WVGA (800x480) Wymiary max. szerokość × wysokość × głębokość 313,1 mm × 160,8 mm × 122,4 mm Waga max. 3,2  0,2 kg 8 6	Oscyloskop cyfrowy Sprzęt o równoważnych lub lepszych p                    44531200-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/12/2016<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>warunki gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com