JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20161207/361527-N-2016.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.zeosp.bip.hi.pl' target='_blank'>http://www.zeosp.bip.hi.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 361527 - 2016
              z dnia 2016-12-07 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Pisz: Świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Pisz poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie I  VI 2017 r.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zespół Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli w Piszu, krajowy numer identyfikacyjny
              79027296200000, ul.
              ul. Dworcowa 
              2,
              12200  
              Pisz, woj.
              warmińsko-mazurskie, państwo
              Polska, tel.
              0-87 4232994, e-mail
              zeosp-pisz@wp.pl, faks
              0-87 4232161.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zesp.bip.hi.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zeosp.bip.hi.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zeosp.bip.hi.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.  Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113, z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub faksu.<br />
                Adres:
                <br />Zespół Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli w Piszu, ul. Dworcowa 2, 12-200 Pisz</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Pisz poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie I  VI 2017 r.<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZEOSP.350.4.2016<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Przedmiotem zamówienia jest dowiezienie i odwiezienie uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Pisz poprzez sukcesywną dostawę - sprzedaż biletów miesięcznych w okresie I  VI 2017 r. wraz z zapewnieniem opieki przewożonym uczniom. 
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania:
3. Zadanie nr 1
Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 1 jest dowiezienie i odwiezienie uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Pisz poprzez sukcesywną dostawę - sprzedaż biletów miesięcznych w okresie I  VI 2017 r. wraz                         z zapewnieniem opieki podczas przewozu, zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 5a do SIWZ.
Zadanie obejmuje dowóz (D) i odwiezienie (O) uczniów szkół na następujących trasach:
Trasa Nr 1 D.  Trzonki, Gimn. 1 Pisz	Kwik- Kociołek Szlachecki- Trzonki -Pisz
Trasa Nr 2 D.  Trzonki, Gimn. 1 Pisz	Zdory - Trzonki - Pisz
Trasa Nr 3 D.  Trzonki, Gimn. 1 Pisz	Pilchy - Rostki - Łysonie - Trzonki - Pisz
Trasa Nr 4 O.  Trzonki			Trzonki  Zdory  Kociołek Szlachecki - Kwik
Trasa Nr 5 O.  Trzonki		Trzonki - Łysonie - Rostki  Pilchy - Pisz

Trasa Nr 6 O.  Gimn. 1 Pisz  	Pisz - Zdory- Kociołek Szlachecki  Kwik
Trasa Nr 7 O.  Gimn. 1 Pisz		Pisz - Łysonie - Rostki - Pilchy
Trasa Nr 8 D.  Jeże, Gimn. 1 Pisz	Turowo Duże - Jeże - Pisz
Trasa Nr 9 O.  Jeże				Jeże - Turowo Duże
Trasa Nr 10 O.  Gimn. 1 Pisz			Pisz - Turowo Duże - Jeże
Trasa Nr 11 D.  Gimn. 1 Pisz, GZS Pisz	Kałęczyn - Borki - Pisz
Trasa Nr 12 D. Kocioł Duży Gimn.1 Pisz	Babrosty  Kocioł PGR -Kocioł Duży - Rakowo Piskie-Pietrzyki -Stare Guty - Kocioł Duży-Pisz
Trasa Nr 13 D. SP 2 Pisz, GZS Pisz		Pietrzyki - Stare Guty - Pisz
Trasa Nr 14 O. GZS Pisz		            	Pisz- Babrosty - Stare Guty  Pietrzyki
Trasa Nr 15 O. GZS Pisz		Pisz-Kocioł Kocioł Duży-Rakowo                              Piskie
Trasa Nr 16 D. SP 1 Pisz, Gimn. 1 Pisz		Pogobie Średnie - Pisz
Trasa Nr 17 O. SP 1 Pisz, Gimn. 1 Pisz 	Pisz - Pogobie Średnie 
Trasa Nr 18 D. Gimn. 1 Pisz 	Wiartel - Jaśkowo - Uściany  Wielki Las - Pisz
Trasa Nr 19 D. SP 2	Pisz			Jaśkowo - Wiartel - Pisz 
Trasa Nr 20 O. SP 2	Pisz			Pisz - Wiartel - Jaśkowo
Trasa Nr 21 O. Gimn. 1 Pisz			Pisz - Wiartel - Jaśkowo
Trasa Nr 22 O. Gimn. 1 Pisz			Pisz  Uściany - Wiartel - Zdunowo 
Trasa Nr 23 O. Gimn. 1Pisz			Pisz - Turośl - Karpa - Hejdyk- Ciesina
Trasa Nr 24 D. SP 1 Pisz, Gimn.1 Pisz		Szeroki Bór Piski  Pisz
Trasa Nr 25 O. Gimn.1 Pisz , SP 1 Pisz		Pisz  Szeroki Bór Piski  	
Trasa nr 26 D. OSW Łupki			Pisz  Łupki
Trasa nr 27 O. OSW Łupki			Łupki - Pisz
4. Zadanie nr 2
Dowiezienie i odwiezienie uczniów szkół podstawowych i gimnazjów                    na terenie gminy Pisz poprzez sukcesywną dostawę - sprzedaż biletów miesięcznych w okresie I  VI 2017 r. wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu, zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 5b do SIWZ.
Zadanie obejmuje dowóz (D) i odwiezienie (O) uczniów szkół na następujących trasach:
Trasa. Nr 1 D.  Trzonki, Gimn. 1 Pisz		Karwik  Jeglin  Trzonki - Pisz
Trasa. Nr 2 O.  Trzonki, Gimn. 1 Pisz	Pisz - Trzonki - Jeglin - Karwik
Trasa. Nr 3 D.  Gimn.1 Pisz,GZS Pisz   Kałęczyn - Borki  -  Pisz
Trasa. Nr 4 D. Liski, Gimn.1 Pisz 	Borki  -  Zawady  -  Maszty  -  Liski  -  Pisz
Trasa. Nr 5 D. Liski, Gimn.1 Pisz       	Turowo  -  Bogumiły  -  Liski  -  Pisz
Trasa. Nr 6 O. GZS Pisz, Liski               Pisz  - Borki  -  Liski  -  Maszty  -  Zawady  -                   Liski  -  Bogumiły  -  Turowo  -  Borki
Trasa. Nr 7 O. Gimn. 1 Pisz	Pisz  -  Borki  -  Bogumiły  -  Turowo  -Zawady -Maszty  -  Liski
Trasa. Nr 8 D. GZS Pisz  	Rakowo Piskie  Rakowo PGR-Stare Guty  Pisz
Trasa. Nr 9 O. SP 2 Pisz, Kocioł Duży	Pisz -Stare Guty - Kocioł Duży - Rakowo Piskie - Kocioł Duży  Babrosty
Trasa. Nr 10 O. SP 2	 Pisz		Pisz- Babrosty - Stare Guty  Pietrzyki
Trasa. Nr 11 D. GZS	 Pisz	           Łupki - Pisz 
Trasa. Nr 12 O. Gimn.1Pisz ,GZSPisz	Pisz - Łupki 
Trasa. Nr 13 D. Hejdyk, Gimn.1 Pisz	Turośl - Karpa - Hejdyk- Ciesina- Pisz
Trasa. Nr 14 O. Hejdyk	Hejdyk - Ciesina  - Hejdyk  -  Karpa  Turośl 
 
GZS Pisz  Gminny Zespół Szkół w Piszu ul. Wołodyjowskiego 2a,
SP 1 Pisz  Szkoła Podstawowa nr 1 w Piszu, ul. Klementowskiego 2,
SP 2 Pisz - Szkoła Podstawowa nr 2 w Piszu, ul. Gizewiusza 10,
Gimn. 1 Pisz  Gimnazjum nr 1 w Piszu, ul. Lipowa 15,
Liski  Szkoła Podstawowa w Liskach,
Trzonki  Szkoła Podstawowa w Trzonkach,
Jeże  Szkoła Podstawowa w Jeżach,
Hejdyk  Szkoła Podstawowa w Hejdyku,
Kocioł Duży - Szkoła Podstawowa w Kotle Dużym,
OSW  Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Łupkach,
OHP  Ochotniczy Hufiec Pracy w Piszu ul. Wąglicka 1.

Zamawiający najpóźniej 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania zadań  dostarczy Wykonawcy imienną listę uczniów, wraz z wykazem tras, na które Wykonawca dostarczy bilety miesięczne. Dopuszcza się w miesiącu styczniu wydanie biletów najpóźniej do 10-tego dnia miesiąca.
W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane.
W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Wykonawca zapewni pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.
Pod pojęciem opieki rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny            w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów, które są niezbędne przy tego rodzaju przewozach. W przypadku dowozu uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Łupkach wymaga się zapewnienia szczególnej opieki, sprawowanej przez co najmniej 3 opiekunów. Wyklucza się sprawowanie opieki w trakcie przejazdu przez kierowcę. Godziny dowozu                             i odwiezienia winny być skorelowane z harmonogramami zajęć obowiązującymi                     w szkołach, jednakże dowóz nie może rozpoczynać się wcześniej niż o godz. 7.00. <br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>60112000-6<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px"><br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca powinien wykazać:
1) należyte wykonanie lub wykonywanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie co najmniej jednej usługi w zakresie transportu uczniów do szkół przez okres nie krótszy niż 10 miesięcy, dotyczącej dowozu co najmniej 100 uczniów do co najmniej 3 placówek,
2) dysponowanie lub możliwość dysponowania co najmniej:
a) w zadaniu nr 1:
- co najmniej 12 autobusami o minimalnej ilości wynoszącej 30 miejsc każdy oraz 1 autobusem powyżej 40 miejsc.
b) w zadaniu nr 2:
- co najmniej 8 autobusami o minimalnej ilości wynoszącej 30 miejsc każdy.
W przypadku składania ofert na oba zadania, sprzęt w poszczególnych zadaniach nie może się dublować.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym                  w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, 
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie            w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,                w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
5) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej              o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
6) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
7) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków           i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r.  o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716, z późn. zm.).

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt 2:
1) lit. a)  składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy;
2)	lit. b)  d)  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, o których mowa w pkt 1 i pkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, przy zachowaniu terminów wystawienia wymaganych dla poszczególnych rodzajów dokumentów.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
7. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,                    w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 5 pkt 2 lit. a, składa dokument, o którym mowa ust. 6 pkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. 
Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju,            w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie Wykonawcy (w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), z którego wynikać będzie:
- w zadaniu nr 1  wykonanie lub wykonywanie co najmniej jednej usługi  w zakresie transportu uczniów do szkół przez okres nie krótszy niż 10 miesięcy, dotyczącej dowozu co najmniej 100 uczniów do co najmniej 3 placówek,
- w zadaniu nr 2  wykonanie lub wykonywanie co najmniej jednej usługi w zakresie transportu uczniów do szkół przez okres nie krótszy niż 10 miesięcy, dotyczącej dowozu co najmniej 100 uczniów do co najmniej 3 placówek;
Jeżeli wykaz, o którym mowa powyżej lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający zwróci się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane lub są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej;
2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz                           z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, z którego wynikać będzie dysponowanie lub możliwość dysponowania                         co najmniej:
- w zadaniu nr 1: dwunastoma autobusami o minimalnej ilości wynoszącej 30 miejsc każdy oraz jednym autobusem powyżej 40 miejsc;
- w zadaniu nr 2: ośmioma autobusami o minimalnej ilości wynoszącej 30 miejsc każdy;
W przypadku składania ofert na oba zadania, sprzęt w poszczególnych zadaniach nie może się dublować.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy  pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 
2) pełnomocnictwo do podpisania oferty  w przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik;
3) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż               w pieniądzu. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię dokumentu potwierdzającego przelew środków pieniężnych na rachunek Zamawiającego;
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium                    w wysokości:
1) na zadanie nr 1  7.000.00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
2) na zadanie nr 2  2.000.00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym);
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin jego wniesienia przyjmuje się dzień i godzinę uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wnosi przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 59 9364 0000 2002 0007 2485 0028. Do oferty należy wówczas dołączyć oryginał lub kopię dokumentu potwierdzającego przelew środków pieniężnych na rachunek Zamawiającego.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego jego wniesienie.
6. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub zabezpieczy swoją ofertę nieakceptowaną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz                z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
13. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy:
1) Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

14. Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
15. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cen</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności faktury za wykonaną usługę</td><td>20</td></tr><tr><td>przewidywany czas podstawienia autobusu zastępczego w miejsce wystąpienia awarii</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień zawartej umowy                    w zakresie liczby dowożonych i odwożonych uczniów, która spowoduje wzrost wydatków na dowożenie w zakresie objętym zamówieniem oraz ilością biletów miesięcznych w przypadku zmiany rzeczywistej liczby przewożonych osób w trakcie realizacji zamówienia. Zmiana umowy następuje na warunkach określonych w przetargu i na podstawie cen wystawianych biletów miesięcznych na poszczególnych trasach.
2.	W przypadku dowożenia mniejszej ilości uczniów niż wynika to z zawartej umowy, Zamawiający będzie ponosił wydatki wg faktycznie wykonanego zamówienia na podstawie wystawionych faktur, których weryfikacja nastąpi w oparciu o listy dowożonych uczniów.
3.	Zamawiający zastrzega sobie prawo niewielkiej korekty dowozów podyktowanej  realizowaniem dodatkowych usług wynikających z organizacji różnych imprez szkolnych i okolicznościowych  np. święto szkoły, rekolekcje wielkopostne, choinki szkolne, zawody sportowe, remonty w szkołach, nowych tras dowozu                                i odwiezienia uczniów itp.
4.	Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w okolicznościach, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy:
1)	zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a)	zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu lub usług, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b)	zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, 
c)	wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
2)	zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a)	konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, 
b)	wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
3)	zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e ustawy.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 15/12/2016, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>ZADANIE NR 1<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 1 jest dowiezienie i odwiezienie uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Pisz poprzez sukcesywną dostawę - sprzedaż biletów miesięcznych w okresie I  VI 2017 r. wraz                         z zapewnieniem opieki podczas przewozu, zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 5a do SIWZ.
Zadanie obejmuje dowóz (D) i odwiezienie (O) uczniów szkół na następujących trasach:
Trasa Nr 1 D.  Trzonki, Gimn. 1 Pisz	Kwik- Kociołek Szlachecki- Trzonki -Pisz
Trasa Nr 2 D.  Trzonki, Gimn. 1 Pisz	Zdory - Trzonki - Pisz
Trasa Nr 3 D.  Trzonki, Gimn. 1 Pisz	Pilchy - Rostki - Łysonie - Trzonki - Pisz
Trasa Nr 4 O.  Trzonki			Trzonki  Zdory  Kociołek Szlachecki - Kwik
Trasa Nr 5 O.  Trzonki		Trzonki - Łysonie - Rostki  Pilchy - Pisz

Trasa Nr 6 O.  Gimn. 1 Pisz  	Pisz - Zdory- Kociołek Szlachecki  Kwik
Trasa Nr 7 O.  Gimn. 1 Pisz		Pisz - Łysonie - Rostki - Pilchy
Trasa Nr 8 D.  Jeże, Gimn. 1 Pisz	Turowo Duże - Jeże - Pisz
Trasa Nr 9 O.  Jeże				Jeże - Turowo Duże
Trasa Nr 10 O.  Gimn. 1 Pisz			Pisz - Turowo Duże - Jeże
Trasa Nr 11 D.  Gimn. 1 Pisz, GZS Pisz	Kałęczyn - Borki - Pisz
Trasa Nr 12 D. Kocioł Duży Gimn.1 Pisz	Babrosty  Kocioł PGR -Kocioł Duży - Rakowo Piskie-Pietrzyki -Stare Guty - Kocioł Duży-Pisz
Trasa Nr 13 D. SP 2 Pisz, GZS Pisz		Pietrzyki - Stare Guty - Pisz
Trasa Nr 14 O. GZS Pisz		            	Pisz- Babrosty - Stare Guty  Pietrzyki
Trasa Nr 15 O. GZS Pisz		Pisz-Kocioł Kocioł Duży-Rakowo                              Piskie
Trasa Nr 16 D. SP 1 Pisz, Gimn. 1 Pisz		Pogobie Średnie - Pisz
Trasa Nr 17 O. SP 1 Pisz, Gimn. 1 Pisz 	Pisz - Pogobie Średnie 
Trasa Nr 18 D. Gimn. 1 Pisz 	Wiartel - Jaśkowo - Uściany  Wielki Las - Pisz
Trasa Nr 19 D. SP 2	Pisz			Jaśkowo - Wiartel - Pisz 
Trasa Nr 20 O. SP 2	Pisz			Pisz - Wiartel - Jaśkowo
Trasa Nr 21 O. Gimn. 1 Pisz			Pisz - Wiartel - Jaśkowo
Trasa Nr 22 O. Gimn. 1 Pisz			Pisz  Uściany - Wiartel - Zdunowo 
Trasa Nr 23 O. Gimn. 1Pisz			Pisz - Turośl - Karpa - Hejdyk- Ciesina
Trasa Nr 24 D. SP 1 Pisz, Gimn.1 Pisz		Szeroki Bór Piski  Pisz
Trasa Nr 25 O. Gimn.1 Pisz , SP 1 Pisz		Pisz  Szeroki Bór Piski  	
Trasa nr 26 D. OSW Łupki			Pisz  Łupki
Trasa nr 27 O. OSW Łupki			Łupki - Pisz
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60112000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/06/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności faktury za wykonaną usługę</td><td>20</td></tr><tr><td>przewidywany czas podstawenia autobusu zastępczego w miejsce wystąpienia awarii w</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>ZADANIE NR 2<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 2
Dowiezienie i odwiezienie uczniów szkół podstawowych i gimnazjów                    na terenie gminy Pisz poprzez sukcesywną dostawę - sprzedaż biletów miesięcznych w okresie I  VI 2017 r. wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu, zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 5b do SIWZ.
Zadanie obejmuje dowóz (D) i odwiezienie (O) uczniów szkół na następujących trasach:
Trasa. Nr 1 D.  Trzonki, Gimn. 1 Pisz		Karwik  Jeglin  Trzonki - Pisz
Trasa. Nr 2 O.  Trzonki, Gimn. 1 Pisz	Pisz - Trzonki - Jeglin - Karwik
Trasa. Nr 3 D.  Gimn.1 Pisz,GZS Pisz   Kałęczyn - Borki  -  Pisz
Trasa. Nr 4 D. Liski, Gimn.1 Pisz 	Borki  -  Zawady  -  Maszty  -  Liski  -  Pisz
Trasa. Nr 5 D. Liski, Gimn.1 Pisz       	Turowo  -  Bogumiły  -  Liski  -  Pisz
Trasa. Nr 6 O. GZS Pisz, Liski               Pisz  - Borki  -  Liski  -  Maszty  -  Zawady  -                   Liski  -  Bogumiły  -  Turowo  -  Borki
Trasa. Nr 7 O. Gimn. 1 Pisz	Pisz  -  Borki  -  Bogumiły  -  Turowo  -Zawady -Maszty  -  Liski
Trasa. Nr 8 D. GZS Pisz  	Rakowo Piskie  Rakowo PGR-Stare Guty  Pisz
Trasa. Nr 9 O. SP 2 Pisz, Kocioł Duży	Pisz -Stare Guty - Kocioł Duży - Rakowo Piskie - Kocioł Duży  Babrosty
Trasa. Nr 10 O. SP 2	 Pisz		Pisz- Babrosty - Stare Guty  Pietrzyki
Trasa. Nr 11 D. GZS	 Pisz	           Łupki - Pisz 
Trasa. Nr 12 O. Gimn.1Pisz ,GZSPisz	Pisz - Łupki 
Trasa. Nr 13 D. Hejdyk, Gimn.1 Pisz	Turośl - Karpa - Hejdyk- Ciesina- Pisz
Trasa. Nr 14 O. Hejdyk	Hejdyk - Ciesina  - Hejdyk  -  Karpa  Turośl  
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>60112000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/06/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności faktury za wykonaną usługę</td><td>20</td></tr><tr><td>przewidywany czas podstawienia autobusu zastępczego w miejsce wystąpienia awarii</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com